• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

trabant 601rs

tijdens het oldtimerfestival in Zandvoort

Spotter: ceesbakker
Geüpload op: 2 februari 2009
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
601rs klassiekers Trabant
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Trabant
    Trabant
  • trabant 601rs
    trabant 601rs
  • Bugatti Veyron 16.4
    Bugatti Veyron 16.4
  • Trabant 601 RS
    Trabant 601 RS
  • Porsche @Mecc deel 1
    Porsche @Mecc deel 1
  • Trabant 601RS
    Trabant 601RS
  • Bentley met aangepaste velgen
    Bentley met aangepaste velgen
  • Carver One
    Carver One

Lees Interacties

Reacties

  1. Joost19 zegt

    2 februari 2009 om 16:32

    Ik zeg vette velgen:P

    Login om te reageren
  2. Alfarobert zegt

    2 februari 2009 om 16:54

    Wordt ie ook sneller van die velgen?Stinkt ie dan ook minder?

    Login om te reageren
  3. ceesbakker zegt

    2 februari 2009 om 17:06

    de wagen is 140 mm verlaagd , voor koni’s , achter eibach,
    motorvermogen van 26 pk naar 50 pk , hij blijft stinken met Castrol raceolie , wel 1 op 50 gesmeerd ,dus als de motor warm is geen blauwe walm

    Login om te reageren
  4. vla zegt

    2 februari 2009 om 17:48

    Wel, ik vind hem mooi. Ik ben niet voor het hotrod genre, maar deze is best wel subtiel en raceklaar ogend. :)

    Login om te reageren
  5. Maurice16 zegt

    2 februari 2009 om 17:51

    Een Trabant die er normaal getuned uitziet, dat zie je niet vaak! In Tsjechië rijden alleen maar van die oude verroeste of foute tuning-Trabants. :P Ze blijven wel grappig om te zien!

    Login om te reageren
  6. Rick436 zegt

    2 februari 2009 om 19:05

    Nimbus grijs van Audi TT Roadster.

    Login om te reageren
  7. cheetacars zegt

    2 februari 2009 om 20:52

    Ziet er goed uit voor tuning! alleen achter lijkt wat te laag imo. subtiel en mooi! :)

    Login om te reageren
  8. mx5owner zegt

    3 februari 2009 om 13:33

    Leuk speeltje.
    Aangezien je nogal grote (show)remschijven gaat monteren heb ik de volgende vraag; Ga je er nog meer dan 50pk uit halen?

    Login om te reageren
  9. ceesbakker zegt

    3 februari 2009 om 18:04

    kan wel verder dan 50pk maar dan moet je elke 2 á 3000 km je motor vervangen . Er waren in het verleden ook fabrieks rally trabanten die waren 800 cc en leverden rond de 85 pk en met een topsnelheid van 185 km alleen dit materiaal is niet meer te koop

    Login om te reageren
  10. ceesbakker zegt

    3 februari 2009 om 18:07

    de wagen ligt achter nog wat laag , maar dat is gedaan vanwege de voorvering ( bladveer ) welke nog moet inzakken, dit is een bekend geval, als de veer niet meer verder inzakt , de achter schokbrekers zijn in hoogte verstelbaar zodat ik dit kan corrigeren

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North