• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

trabant 601rs

280mm schijfremmenset geheel zelf samengesteld
voorlopig nog zonder bekrachtiging , eerst uittesten wagen weegt tenslotte maar 550kg

Spotter: ceesbakker
Geüpload op: 2 februari 2009
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
601rs Techniek Trabant
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Trabant 601 RS
    Trabant 601 RS
  • Audi RS6
  • G63 AMG
    G63 AMG
  • Trabant
    Trabant
  • Trabant 601RS
    Trabant 601RS
  • Scaglietti
    Scaglietti
  • trabant 601rs
    trabant 601rs
  • Matte Aston Martin Db9
    Matte Aston Martin Db9

Lees Interacties

Reacties

  1. cheetacars zegt

    2 februari 2009 om 20:51

    Dat lijkt me vrij lomp op een Trabant :D:D

    Login om te reageren
  2. vla zegt

    2 februari 2009 om 21:16

    Heb nog nooit zo’n vorm remschijven gezien! :P Je auto zal overigen meer dan genoeg remmen! :) Maar ik zou voor de Brembo klauw met 2 zuigers gaan, totaal nutteloos want remmen doet hij al ongetwijfeld goed genoeg, maar die zien er toch net dat beetje meer gelikt uit hé. ;)

    Login om te reageren
  3. august zegt

    3 februari 2009 om 12:41

    Tjonge, met de koeling zal het wel snor zitten.. bevriezen ze niet uit zichzelf?

    Login om te reageren
  4. mx5owner zegt

    3 februari 2009 om 13:35

    Die vorm is show. De werking zal wel goed zijn. Voor dit Trabantje is dat met recht een BIG brake kit.
    Rest de vraag of dit voor show of race is bedoeld. Of allebei natuurlijk. ;)

    Login om te reageren
  5. ceesbakker zegt

    3 februari 2009 om 18:01

    het is in ieder geval noodzakelijk om dat de huidige remmen voor deze wagen totaal niet toereikend zijn, dan dus meteen maar in overtreffende trap en als dit niet genoeg is bouw ik er een remservo op met een elektrische vacuumpomp zodat het geheel bekrachtigd wordt

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North