@gash:
Grapjas.
Gemiddeld kost een S2K ongeveer het zelfde als een Z4. Als bouwjaar en kilometerstand maar ongeveer overeenkomen.
Daarbij ziet de S2000 er echt veel sportiever uit als de Z4opoe mobiel.
@hahaha: een Z4 opa model ?? Als het model je niet aan staat kan ik inkomen maar een opa model is het allerminst, daarbij doet een Z4 3.0 een rondje ring sneller als de S2000.
@gash:
Moet ik aan toevoegen dat dit dan een RHD exemplaar is.
En dus een stukje goedkoper in aanschaf zal zijn geweest.
Maar met alles wat eraan gedaan is zeker over de waarde van een gemiddelde Z4 gaat.
@granlusso: de vorige keer bij dit “Japanse auto met veel zo’n grote achtervleugel dat hoort in een hangar event” was er blijkbaar een wildplas probleem. Dat heeft de organisatie effectief willen aanpakken.
Dit is een originele 16.2 kentekenplaat. Import auto’s uit Japan of usa hebben een kleine kenteken uitsparing, ook op de NL docs komt officeel te staan dat je een klein (16.2) kenteken mag voeren.
Helemaal legaal.
Alleen de keuze van voor geen plaat is niet volgens de NL wet
@pomoek:
Is wel degelijk legaal bij deze japanse import s2000.
De afmeting van het kenteken wordt bepaald door de ruimte aan de achterzijde en de afstand van kenteken tot de grond.
De meeste import s2k’s hebben legaal een 18.2 plaat.
Ik heb zelf een import delsol ook met kleine plaat legaal.
Staat veel mooier in mijn opzicht.
@bmw7: Stond ook in de bescrijving ;) De Wangan Warriors end of the year meet. Een meeting met allemaal vergelijkbare wagens, was in Venray afgelopen zondag
Ik zelf zou denken : Koop iets anders dan één van de bere-beste spooortwagens ooit, DE opvolger van de Austin Healey 3000, de Triumph TR6 PI zo te verkrachten.
En waarom ?
Waarom?
Waarom?
Zo’n Honda zie ik echt als wagen voor de man met een behaarde borstkas
@desjonnies: is het “verkrachten” te noemen als een japans icoon wordt verbouwd op een manier die best “JDM” te noemen is? (spoiler, enkei velgen, diffuser ..)
ofwel, is een door jou genoemde triumph of austin healy ook verkracht als er een set panasports onder zitten i.t.t. spaken en een aftermarket rolkooi?
dit is gewoon een automotive sub-cultuur, net zoals de engelse trackday klasiekertjes.
persoonlijk vindt ik dit ontzettend gaaf, maar ik begrijp ook dat voor sommige mensen alle auto`s 100 procent standaard moeten zijn. Maar die groep mensen zal dan ook weinig affiniteit met japanse auto`s hebben. ;)
Een Impreza WRX STI Type – R Version V limited edition van 1998.
Ik houd van subtiele veranderingen, iedereen die iets van auto’s weet, begrijpt dat als’ie mijn sonic blue Impreza ziet verschijnen, dat er iets aankomt, voor mij hoeft dat niet aangedikt te worden
Prachtig! Zit veel liefde in deze kanarie vind hem mooi alleen is die spoiler niet mijn ding maar het is ook niet mijn wagen! Wel makkelijk terug te vinden Zo n gele auto!
Honda Z4 coupe?
@hfdude: ben je nou serieus of??
@hfdude:
Een mooie Z4 kon hij waarschijnlijk niet betalen, dan maar een afgeragde Honda met BMW -looks
@gash: Volgens jou kunnen mensen niet van Honda’s houden?
@gash:
Grapjas.
Gemiddeld kost een S2K ongeveer het zelfde als een Z4. Als bouwjaar en kilometerstand maar ongeveer overeenkomen.
Daarbij ziet de S2000 er echt veel sportiever uit als de Z4opoe mobiel.
@hahaha: een Z4 opa model ?? Als het model je niet aan staat kan ik inkomen maar een opa model is het allerminst, daarbij doet een Z4 3.0 een rondje ring sneller als de S2000.
@gash:
Moet ik aan toevoegen dat dit dan een RHD exemplaar is.
En dus een stukje goedkoper in aanschaf zal zijn geweest.
Maar met alles wat eraan gedaan is zeker over de waarde van een gemiddelde Z4 gaat.
Zonder spoiler graag en: een spandoek voor het toilet?
@granlusso: Go Toilet!
@Edge: haha!
@granlusso: de vorige keer bij dit “Japanse auto met veel zo’n grote achtervleugel dat hoort in een hangar event” was er blijkbaar een wildplas probleem. Dat heeft de organisatie effectief willen aanpakken.
Liever origineel, maar wil er sws ooit een hebben.
Gaaf ding zo!
Toffe hardtop, wij hebben ook een S2000 maar dan met normale hardtop erbij.
@woot: foto’s?
@eferrari: Zal binnenkort een paar plaatjes schieten!
S2000 is gewoon een brute auto
qua kentekenplaten (0 voor te klein achter) niet helemaal legaal terwijl dat gezien de kleurstelling geen probleem zou hoeven te zijn.
@pomoek:
Dit is een originele 16.2 kentekenplaat. Import auto’s uit Japan of usa hebben een kleine kenteken uitsparing, ook op de NL docs komt officeel te staan dat je een klein (16.2) kenteken mag voeren.
Helemaal legaal.
Alleen de keuze van voor geen plaat is niet volgens de NL wet
@pomoek:
Is wel degelijk legaal bij deze japanse import s2000.
De afmeting van het kenteken wordt bepaald door de ruimte aan de achterzijde en de afstand van kenteken tot de grond.
De meeste import s2k’s hebben legaal een 18.2 plaat.
Ik heb zelf een import delsol ook met kleine plaat legaal.
Staat veel mooier in mijn opzicht.
@markoh: & @Jaapie: Dank je voor de info, dat wist ik niet!
Heerlijke bak
Wanstaltig, die picknickvouwtafel
Behalve de s2000 staan er ook mooie japs op de achtergrond. Waar is dit precies?
@bmw7: Stond ook in de bescrijving ;) De Wangan Warriors end of the year meet. Een meeting met allemaal vergelijkbare wagens, was in Venray afgelopen zondag
En wat als je iets uit de kofferbak wilt halen? Of denk ik nu te praktisch… ;)
Ik zelf zou denken : Koop iets anders dan één van de bere-beste spooortwagens ooit, DE opvolger van de Austin Healey 3000, de Triumph TR6 PI zo te verkrachten.
En waarom ?
Waarom?
Waarom?
Zo’n Honda zie ik echt als wagen voor de man met een behaarde borstkas
@desjonnies: is het “verkrachten” te noemen als een japans icoon wordt verbouwd op een manier die best “JDM” te noemen is? (spoiler, enkei velgen, diffuser ..)
ofwel, is een door jou genoemde triumph of austin healy ook verkracht als er een set panasports onder zitten i.t.t. spaken en een aftermarket rolkooi?
dit is gewoon een automotive sub-cultuur, net zoals de engelse trackday klasiekertjes.
persoonlijk vindt ik dit ontzettend gaaf, maar ik begrijp ook dat voor sommige mensen alle auto`s 100 procent standaard moeten zijn. Maar die groep mensen zal dan ook weinig affiniteit met japanse auto`s hebben. ;)
@jorn_v_v: yup best wel verkracht jdm of niet .
@jorn_v_v:
Ik heb een Japanner Waar ik gek op ben !
Een Impreza WRX STI Type – R Version V limited edition van 1998.
Ik houd van subtiele veranderingen, iedereen die iets van auto’s weet, begrijpt dat als’ie mijn sonic blue Impreza ziet verschijnen, dat er iets aankomt, voor mij hoeft dat niet aangedikt te worden
@desjonnies: goed is de S2000 zeker als stuurwagen, maar zeker niet een van de beste , de S2000 wordt op dat vlak nogal gehyped.
Prachtig! Zit veel liefde in deze kanarie vind hem mooi alleen is die spoiler niet mijn ding maar het is ook niet mijn wagen! Wel makkelijk terug te vinden Zo n gele auto!
geinig, die bescheiden spoiler….
Hoezo ga je foto’s van een S2000 maken als er een Supra naast staat?
@alcantara: ik kan maar foto’s van een auto maken?