@gash:
Grapjas.
Gemiddeld kost een S2K ongeveer het zelfde als een Z4. Als bouwjaar en kilometerstand maar ongeveer overeenkomen.
Daarbij ziet de S2000 er echt veel sportiever uit als de Z4opoe mobiel.
@hahaha: een Z4 opa model ?? Als het model je niet aan staat kan ik inkomen maar een opa model is het allerminst, daarbij doet een Z4 3.0 een rondje ring sneller als de S2000.
@gash:
Moet ik aan toevoegen dat dit dan een RHD exemplaar is.
En dus een stukje goedkoper in aanschaf zal zijn geweest.
Maar met alles wat eraan gedaan is zeker over de waarde van een gemiddelde Z4 gaat.
@granlusso: de vorige keer bij dit “Japanse auto met veel zo’n grote achtervleugel dat hoort in een hangar event” was er blijkbaar een wildplas probleem. Dat heeft de organisatie effectief willen aanpakken.
Dit is een originele 16.2 kentekenplaat. Import auto’s uit Japan of usa hebben een kleine kenteken uitsparing, ook op de NL docs komt officeel te staan dat je een klein (16.2) kenteken mag voeren.
Helemaal legaal.
Alleen de keuze van voor geen plaat is niet volgens de NL wet
@pomoek:
Is wel degelijk legaal bij deze japanse import s2000.
De afmeting van het kenteken wordt bepaald door de ruimte aan de achterzijde en de afstand van kenteken tot de grond.
De meeste import s2k’s hebben legaal een 18.2 plaat.
Ik heb zelf een import delsol ook met kleine plaat legaal.
Staat veel mooier in mijn opzicht.
@bmw7: Stond ook in de bescrijving ;) De Wangan Warriors end of the year meet. Een meeting met allemaal vergelijkbare wagens, was in Venray afgelopen zondag
Ik zelf zou denken : Koop iets anders dan één van de bere-beste spooortwagens ooit, DE opvolger van de Austin Healey 3000, de Triumph TR6 PI zo te verkrachten.
En waarom ?
Waarom?
Waarom?
Zo’n Honda zie ik echt als wagen voor de man met een behaarde borstkas
@desjonnies: is het “verkrachten” te noemen als een japans icoon wordt verbouwd op een manier die best “JDM” te noemen is? (spoiler, enkei velgen, diffuser ..)
ofwel, is een door jou genoemde triumph of austin healy ook verkracht als er een set panasports onder zitten i.t.t. spaken en een aftermarket rolkooi?
dit is gewoon een automotive sub-cultuur, net zoals de engelse trackday klasiekertjes.
persoonlijk vindt ik dit ontzettend gaaf, maar ik begrijp ook dat voor sommige mensen alle auto`s 100 procent standaard moeten zijn. Maar die groep mensen zal dan ook weinig affiniteit met japanse auto`s hebben. ;)
Een Impreza WRX STI Type – R Version V limited edition van 1998.
Ik houd van subtiele veranderingen, iedereen die iets van auto’s weet, begrijpt dat als’ie mijn sonic blue Impreza ziet verschijnen, dat er iets aankomt, voor mij hoeft dat niet aangedikt te worden
Prachtig! Zit veel liefde in deze kanarie vind hem mooi alleen is die spoiler niet mijn ding maar het is ook niet mijn wagen! Wel makkelijk terug te vinden Zo n gele auto!
hfdude zegt
Honda Z4 coupe?
vtechlover zegt
@hfdude: ben je nou serieus of??
gash zegt
@hfdude:
Een mooie Z4 kon hij waarschijnlijk niet betalen, dan maar een afgeragde Honda met BMW -looks
pudi zegt
@gash: Volgens jou kunnen mensen niet van Honda’s houden?
hahaha zegt
@gash:
Grapjas.
Gemiddeld kost een S2K ongeveer het zelfde als een Z4. Als bouwjaar en kilometerstand maar ongeveer overeenkomen.
Daarbij ziet de S2000 er echt veel sportiever uit als de Z4opoe mobiel.
bofkont zegt
@hahaha: een Z4 opa model ?? Als het model je niet aan staat kan ik inkomen maar een opa model is het allerminst, daarbij doet een Z4 3.0 een rondje ring sneller als de S2000.
hahaha zegt
@gash:
Moet ik aan toevoegen dat dit dan een RHD exemplaar is.
En dus een stukje goedkoper in aanschaf zal zijn geweest.
Maar met alles wat eraan gedaan is zeker over de waarde van een gemiddelde Z4 gaat.
granlusso zegt
Zonder spoiler graag en: een spandoek voor het toilet?
Edge zegt
@granlusso: Go Toilet!
pomoek zegt
@Edge: haha!
mashell zegt
@granlusso: de vorige keer bij dit “Japanse auto met veel zo’n grote achtervleugel dat hoort in een hangar event” was er blijkbaar een wildplas probleem. Dat heeft de organisatie effectief willen aanpakken.
thijsj zegt
Liever origineel, maar wil er sws ooit een hebben.
clarkson zegt
Gaaf ding zo!
woot zegt
Toffe hardtop, wij hebben ook een S2000 maar dan met normale hardtop erbij.
eferrari zegt
@woot: foto’s?
woot zegt
@eferrari: Zal binnenkort een paar plaatjes schieten!
ozer1907 zegt
S2000 is gewoon een brute auto
pomoek zegt
qua kentekenplaten (0 voor te klein achter) niet helemaal legaal terwijl dat gezien de kleurstelling geen probleem zou hoeven te zijn.
Jaapie zegt
@pomoek:
Dit is een originele 16.2 kentekenplaat. Import auto’s uit Japan of usa hebben een kleine kenteken uitsparing, ook op de NL docs komt officeel te staan dat je een klein (16.2) kenteken mag voeren.
Helemaal legaal.
Alleen de keuze van voor geen plaat is niet volgens de NL wet
markoh zegt
@pomoek:
Is wel degelijk legaal bij deze japanse import s2000.
De afmeting van het kenteken wordt bepaald door de ruimte aan de achterzijde en de afstand van kenteken tot de grond.
De meeste import s2k’s hebben legaal een 18.2 plaat.
Ik heb zelf een import delsol ook met kleine plaat legaal.
Staat veel mooier in mijn opzicht.
pomoek zegt
@markoh: & @Jaapie: Dank je voor de info, dat wist ik niet!
rikus zegt
Heerlijke bak
paulaner zegt
Wanstaltig, die picknickvouwtafel
bmw7 zegt
Behalve de s2000 staan er ook mooie japs op de achtergrond. Waar is dit precies?
pudi zegt
@bmw7: Stond ook in de bescrijving ;) De Wangan Warriors end of the year meet. Een meeting met allemaal vergelijkbare wagens, was in Venray afgelopen zondag
potver7 zegt
En wat als je iets uit de kofferbak wilt halen? Of denk ik nu te praktisch… ;)
desjonnies zegt
Ik zelf zou denken : Koop iets anders dan één van de bere-beste spooortwagens ooit, DE opvolger van de Austin Healey 3000, de Triumph TR6 PI zo te verkrachten.
En waarom ?
Waarom?
Waarom?
Zo’n Honda zie ik echt als wagen voor de man met een behaarde borstkas
jorn_v_v zegt
@desjonnies: is het “verkrachten” te noemen als een japans icoon wordt verbouwd op een manier die best “JDM” te noemen is? (spoiler, enkei velgen, diffuser ..)
ofwel, is een door jou genoemde triumph of austin healy ook verkracht als er een set panasports onder zitten i.t.t. spaken en een aftermarket rolkooi?
dit is gewoon een automotive sub-cultuur, net zoals de engelse trackday klasiekertjes.
persoonlijk vindt ik dit ontzettend gaaf, maar ik begrijp ook dat voor sommige mensen alle auto`s 100 procent standaard moeten zijn. Maar die groep mensen zal dan ook weinig affiniteit met japanse auto`s hebben. ;)
bofkont zegt
@jorn_v_v: yup best wel verkracht jdm of niet .
desjonnies zegt
@jorn_v_v:
Ik heb een Japanner Waar ik gek op ben !
Een Impreza WRX STI Type – R Version V limited edition van 1998.
Ik houd van subtiele veranderingen, iedereen die iets van auto’s weet, begrijpt dat als’ie mijn sonic blue Impreza ziet verschijnen, dat er iets aankomt, voor mij hoeft dat niet aangedikt te worden
bofkont zegt
@desjonnies: goed is de S2000 zeker als stuurwagen, maar zeker niet een van de beste , de S2000 wordt op dat vlak nogal gehyped.
flik2punt0 zegt
Prachtig! Zit veel liefde in deze kanarie vind hem mooi alleen is die spoiler niet mijn ding maar het is ook niet mijn wagen! Wel makkelijk terug te vinden Zo n gele auto!
maarten020 zegt
geinig, die bescheiden spoiler….
alcantara zegt
Hoezo ga je foto’s van een S2000 maken als er een Supra naast staat?
pudi zegt
@alcantara: ik kan maar foto’s van een auto maken?