• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Lancia Delta HF Integrale Evo

3 schitterende Lancia Delta HF Integrale Evo’s

Spotter: joaker
Geüpload op: 25 mei 2016
Plaats: 103
Kenteken: Onbekend
combo Delta Evoluzione geel groen HF-Integrale Lancia rood youngtimer
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Lancia delta hf integrale
    Lancia delta hf integrale
  • Lancia Delta HF Integrale Evo
    Lancia Delta HF Integrale Evo
  • Lancia Delta HF Integrale EVO
    Lancia Delta HF Integrale EVO
  • Aston Martin db5 volante
    Aston Martin db5 volante
  • Peugeot met konijnenoortjes..
    Peugeot met konijnenoortjes..
  • lancia delta HF integrale
    lancia delta HF integrale
  • FAB Design SL65 AMG V12
    FAB Design SL65 AMG V12
  • Mercedes G55 AMG
    Mercedes G55 AMG

Lees Interacties

Reacties

  1. shenkie zegt

    25 mei 2016 om 15:57

    Lekker! Die groene daaaayum!

    Login om te reageren
  2. allesmetturbo zegt

    25 mei 2016 om 17:20

    Dé ultieme hothatch!

    Login om te reageren
  3. bmwalpina zegt

    25 mei 2016 om 17:22

    En een Clio RS om niet te vergeten :). Wat een vette foto’s!

    Login om te reageren
  4. rolov zegt

    25 mei 2016 om 17:26

    Die gele graag! Erg lekker.

    Login om te reageren
  5. dutchdriftking zegt

    25 mei 2016 om 17:28

    Erg dik! Weet iemand wat voor velgen de rode heeft? Het lijken net de originele maar dan een inch groter….

    Login om te reageren
    • hanse1one zegt

      25 mei 2016 om 17:54

      @hanse1one: Je reactie moet nog worden goedgekeurd.???? wtf???

      Login om te reageren
    • hanse1one zegt

      25 mei 2016 om 17:54

      @dutchdriftking: Compomotive wheels
      http://www.comp.co.uk/

      Login om te reageren
  6. pomoek zegt

    25 mei 2016 om 17:28

    Graag NSFW op autoblog voordat er ongelukjes van komen….

    Login om te reageren
    • dawwg zegt

      25 mei 2016 om 19:25

      @pomoek: Te laat; fanboy-gasm hier ! … ow wacht, ben al thuis ….

      Login om te reageren
      • tomleeuw zegt

        25 mei 2016 om 19:43

        @dawwg: fuck ook hier te laat, en mijn vrouw zit naast me.. oops.

        Login om te reageren
  7. peug206 zegt

    25 mei 2016 om 17:29

    Gele ?

    Login om te reageren
  8. lekkerlinksrijden zegt

    25 mei 2016 om 17:31

    Icoon

    Login om te reageren
  9. eefie zegt

    25 mei 2016 om 17:33

    De rode graag

    Login om te reageren
  10. martijn11 zegt

    25 mei 2016 om 17:36

    Rood voor mij

    Login om te reageren
  11. cpp1 zegt

    25 mei 2016 om 17:46

    Hier nog 1, heb ik afgelopen zaterdag gespot in Italië tijdens de Mille Miglia.

    http://www.autojunk.nl/2016/05/1000miglia-italie-2016

    Login om te reageren
  12. dieselpower zegt

    25 mei 2016 om 17:50

    De gele neem ik wel. Wat een mooie auto’s blijven het ook

    Login om te reageren
  13. svenska_aeroplan_ab zegt

    25 mei 2016 om 18:02

    Mijn absolute droomauto vroeger! Totdat ik erin reed…

    Login om te reageren
    • nord zegt

      25 mei 2016 om 18:15

      @Svenska_Aeroplan_AB:
      Als je dat niet goed vindt rijden dan vraag ik me ernstig af wat je dan wel goed vindt.

      De integrale heeft een dijk van een wegligging en zeer direct stuurgevoel mede door zijn unieke permanente 4 wiel aandrijving met 3 differentielen. Geen initieel onderstuur zoals de quattros hadden.

      Login om te reageren
      • desjonnies zegt

        25 mei 2016 om 18:33

        @nord:
        Hm
        Ik ben hetg wel met hem eens ergens, je zit gewoon niet lekker achter het stuur, het stuur zit niet recht voor je en als je lang bent is het niet prettig toeven.
        Dat dit niets met de rij-eigenschappen te maken heeft, hoewel, ik was altijd nerveus (had ooit een 8-klepper) zat met één oor naar de motor toe gedraaid door de toen exhorbitant hoge reparatiekosten van zo’n duveltje.
        En hakerig schakelen, de mijne tenminste toen!

        Login om te reageren
        • tomleeuw zegt

          25 mei 2016 om 19:48

          @desjonnies: Ik had het zelfde met mijn GTV V6 turbo, op zich heerlijk, maar nooit ontspannen blazen, dat ding reed 1 op €100,-. Spijt dat ik toentertijd geen snelle Japanner heb gekocht. (wel naar gekeken maar paste met mijn 1.94 eigenlijk niet goed in bijv. een s2000)

          Login om te reageren
        • nord zegt

          25 mei 2016 om 20:49

          @desjonnies: om eerlijk te zijn,heb een 16v, vindt ik het super comfortabele auto’s. Het dash is mooi, de alcantara zit geweldig, warm, je glijdt niet weg. Recaros geven je overal goed steun. Mijne heeft een schuifdakkie en die gaat heerlijk open met warmere dagen.
          Auto zit juist ontzettend netjes in elkaar van binnen. En met smaak opgezet. Dat is wel heel wat anders dan een alfa uit dezelfde tijd. Maar daar stonden lancias ook bekend om. De stuur zit platter (FIAT stijl) meer als een vrachtauto. Maar wel recht voor je. Dat hadden de ferrari’s ook. Geen probleem ermee persoonlijk.

          Login om te reageren
          • desjonnies zegt

            26 mei 2016 om 06:41

            @nord:

            De ambiance is inderdaad geweldig en zou er zo weer een willen hebben voor de hep.
            Hoe zit het met onderdeel prijzen momenteel ?

            Login om te reageren
      • svenska_aeroplan_ab zegt

        25 mei 2016 om 18:34

        @nord: geloof me jongen, ik weet er alles van… De wegligging is fenomenaal, klopt. Maar ik had echt het idee in aluminiumfolie te zitten. Alles wat je aanraakt gaat stuk, de vraag ik alleen wanneer. En dat elke rit weer ervaren heeft mij toen doen besluiten er niet voor te gaan. Echt, m’n Westfield voelde steviger aan.

        Login om te reageren
      • svenska_aeroplan_ab zegt

        25 mei 2016 om 18:35

        @nord: oh, en als je gas gaf kreeg je een windvlaag in je nek en een mega fluit in je oren. De hele carrosserie trok zo krom dat de deuren op een keer gingen!

        Login om te reageren
        • arkenbout zegt

          25 mei 2016 om 19:34

          @svenska_aeroplan_ab: haha! Jij weet duidelijk niet waar je over praat!

          Login om te reageren
        • nord zegt

          25 mei 2016 om 20:42

          @Svenska_Aeroplan_AB: ik heb er een, al meer dan 10 jaar. Goedkoop is duurkoop. Als je deze auto om de goedkoop hebt aangeschaft en daarna afgerost hebt, tja dan zal je last hebben van niet gerespecteerde intervallen, roest en ander achterstallig onderhoud. Koop je een goeie dan is het niets dan plezier. Bovendien behoor je als eigenaar ook de auto te onderhouden. Het is een homologatie auto dus niet langdurig getest zoals normale produktieautos. Maar dat zul je vast begrijpen. Vergeet niet dat dit een model is uit 1978.

          Login om te reageren
          • svenska_aeroplan_ab zegt

            25 mei 2016 om 22:03

            @nord: dit was ergens eind jaren 90, was een kennis van me die er een aantal hadden, en er ook mee racete. Ik was 100% verliefd op die machines! Dus ik begrijp je volkomen. Maar ik kon me er niet overheen zetten. Die losse deurhendel, hendels aan het stuur, die wijkende deuren, het piepen en kraken… Misschien had ik die auto ook gewoon teveel opgehemeld in m’n dromen en viel het daarom tegen. En ja, ik heb klassiekers gehad en vertroeteld maar ik zag dit niet zitten.

            Login om te reageren
  14. pinut187 zegt

    25 mei 2016 om 18:10

    Jaaa, wat een heerlijk trio! Mijn droomauto, in het geel graag of rood of zwart of wit of ….

    Login om te reageren
  15. mrmiyagi1982 zegt

    25 mei 2016 om 18:14

    Vet!!

    Login om te reageren
    • lawewing77 zegt

      25 mei 2016 om 18:36

      @mrmiyagi1982: dito!

      Login om te reageren
  16. dutchdriver12 zegt

    25 mei 2016 om 20:23

    Dit is nou leuk om te zien!

    Login om te reageren
  17. autodrome zegt

    25 mei 2016 om 20:24

    Een ware klassieker … Bruut doch ingetogen ..

    Login om te reageren
  18. kempenaer zegt

    25 mei 2016 om 20:55

    Toen auto’s nog auto’s mochten zijn. En mannen mannen. En vrouwen vrouwen. En Nederrlanders Nederlanders…

    Login om te reageren
  19. hight96 zegt

    25 mei 2016 om 22:53

    De rode blijft in mijn ogen toch het mooist hoor!

    Login om te reageren
  20. jumpman zegt

    26 mei 2016 om 08:20

    Super auto’s en super locatie. Mooie spot hoor….

    Login om te reageren
  21. flik2punt0 zegt

    26 mei 2016 om 09:43

    Heerlijk om zulke wagens te rijden op dat soort wegen!

    Login om te reageren
  22. gerowe zegt

    26 mei 2016 om 11:58

    Lekkere spot! Niet 1, niet 2, maar 3 keer plezier!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North