• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

M5 E34 en 850R

Heerlijk setje youngtimers naast elkaar! Kies maar; rode baksteen of zakelijke powersedan?

Spotter: thomcarspotter
Geüpload op: 8 mei 2017
Plaats: 151
Kenteken: Onbekend
5-serie 850 BMW combo E34 M5 rood sedan station Volvo zwart
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Carrera GTS
    Carrera GTS
  • BMW E34 M5
    BMW E34 M5
  • Alpina D3 Bi-turbo Touring 2013
    Alpina D3 Bi-turbo Touring 2013
  • BMW E34 M5
    BMW E34 M5
  • Bentley flying spur
    Bentley flying spur
  • Volvo 850R
    Volvo 850R
  • Brabus D6 S Class 320
    Brabus D6 S Class 320
  • Volvo 1800ES
    Volvo 1800ES

Lees Interacties

Reacties

  1. Kuifje zegt

    8 mei 2017 om 22:11

    Damn wat een lekkere combo. Voor mij absoluut die baksteen, blijft een van m’n realistische droomwagens

    Login om te reageren
    • kennone zegt

      10 mei 2017 om 08:53

      @Kuifje: eens!! En mocht ik nou toevallig exact de zelfde hebben!!

      Login om te reageren
      • kuifje zegt

        10 mei 2017 om 09:11

        @kennone: wow gaaf!! Bedoel je dat precies deze van jouw is?!

        Login om te reageren
        • kennone zegt

          10 mei 2017 om 10:11

          @kuifje: nee. Maar heb exact het zelfde model, zelfde kleur.

          Login om te reageren
          • timmosss zegt

            10 mei 2017 om 10:37

            @kennone: Ik ben benieuwd, wat kost het nou werkelijk per jaar om zo’n auto goed rijdend te houden? Zelf aan het kijken naar een youngtimer voor zakelijk gebruik vandaar de vraag!

            Login om te reageren
            • kennone zegt

              12 mei 2017 om 14:01

              @timmosss: Het is een keer investeren. Dus de aanschaf en dan de reparaties om hem helemaal in orde te maken. En dan is vooral de Volvo een hele betrouwbare auto. Ik zelf heb 6500,- betaald voor een R met complete onderhoudshistory en relatief lage kilometer stand. Heb daarna de auto helemaal na laten kijken en alle delen vervangen die nog wel eens problemen konden geven. Koste ook ongeveer 1000,- de auto is nu 100% in orde. Volgend jaar wil ik de lelijke puntjes in de lak nog bij laten werken dit zal ook wel rond de 700,- gaan kosten. Ben dus onder de 10.000,- kwijt voor een auto die ik zelf heel graag wilde en nu ook erg betrouwbaar is. Qua opties doet de auto niet onder van de autos van nu. Helamaal nu ik eem pioneer multimedia scherm er in heb zitten. En qua vermogen geef ik de meeste auto’s ook nog het na kijken. Zo lang deze optie als youngtimer blijft wil ik niets anders meer.

              Login om te reageren
  2. toyotafortuner zegt

    8 mei 2017 om 22:19

    o.0
    Wat een combo zeg dang!
    Hoe gaaf een E34 M5 ook mag zijn, ik zou denk ik ook voor de 850 gaan. Daarmee kan je vgm eerder/vaker in genieten.

    Login om te reageren
  3. allesmetturbo zegt

    9 mei 2017 om 11:48

    Dikke combo spot! Allebei super toffe bakken

    Login om te reageren
  4. sanderm3 zegt

    9 mei 2017 om 22:36

    Doe die m5 maar! Heerlijke alleskunner.
    Jammer genoeg zie je ze nauwelijks nog te koop staan (voor een redelijke prijs). Zou er graag ooit nog 1 willen bezitten. Een zwarte met wit leer en de turbine velgen.

    Login om te reageren
  5. Jochempie zegt

    10 mei 2017 om 08:00

    Gave spot, ik zou die Volvo keihard links laten liggen en in die M5 stappen!

    Login om te reageren
  6. Alfarobert zegt

    10 mei 2017 om 08:17

    Volvo, BMW is zo saai

    Login om te reageren
  7. schuiftrompet zegt

    10 mei 2017 om 08:38

    Zowel de volvo als de M5 zijn iconische wagens. Voor mij toch met voorsprong de M5.

    Login om te reageren
  8. Onehp zegt

    10 mei 2017 om 08:50

    Waar ik woon krioelt het van de Volvos, dus dan maar de BMW. Fantastische rijdersauto, wel helemaal fout imago… hmmm, misschien dan toch de Volvo, valt niet op in Zweden, hoeft niet per se in rood dan :)

    Login om te reageren
  9. kruimel zegt

    10 mei 2017 om 08:56

    Hier zie je het verschil in ontwerp heel sterk, Volvo’s worden nooit ordinaire kamperbakken.

    Login om te reageren
    • jakki zegt

      10 mei 2017 om 09:50

      @kruimel:

      Login om te reageren
  10. rufctr01 zegt

    10 mei 2017 om 09:14

    Ik denk dat ik voor de M5 ga, zeldzamer en net zoals de Volvo, erg mooi.

    Login om te reageren
  11. r26r zegt

    10 mei 2017 om 09:17

    @Thomcarspotter Thanks. Niets ten nadelen van de M5, maar de 850R met Rica hulp staat zeker in mijn favorieten. Denk met plezier terug aan Autobahn ritjes.

    Login om te reageren
  12. beder zegt

    10 mei 2017 om 09:39

    Zeker de M5. Met de 850 R heeft Volvo bewezen dat ze snelle auto’s kunnen maken maar voor een rijdersauto moet je bij Volvo niet zijn.Deze M5 vind ik prachtig, wel jammer van de wielen die bij de 3.8 horen. Bij deze horen de turbine velgen

    Login om te reageren
  13. gash zegt

    10 mei 2017 om 09:43

    Voorwielaangedreven plastic rammelhok vs. achterwielaangedreven koning van de jaren ’90…. Keus lijkt mij niet moeilijk.

    Login om te reageren
    • n54coupe zegt

      10 mei 2017 om 10:11

      @gash: Helemaal mee eens.
      Hooglijk overgewaardeerd die 850R

      Login om te reageren
  14. pomoek zegt

    10 mei 2017 om 09:47

    Hands down 850, al is het alleen maar zodat je dit soort problemen niet krijgt: http://www.autoblog.nl/nieuws/bmw-4-gran-coupe-van-autobloglezer-mist-wat-onderdelen-98432

    Login om te reageren
  15. uselessblogger zegt

    10 mei 2017 om 10:00

    hahaha jullie nederlanders zijn toch een gek volk! heel die volvo liefde, totaal onbestaand in belgie. wat een lelijke auto is die volvo toch en de helft van de reageerders kiest er nog voor ook! hier staat wel een iconische m5, daar laat ik zelfs een nieuwe voor staan!

    Login om te reageren
    • lekkaah zegt

      10 mei 2017 om 16:06

      @uselessblogger: Nee, het is in NL verboden voor de duurste/dikste te gaan, dus we gaan altijd voor de underdog om onze gutmenschgenotsknots te stimuleren

      Login om te reageren
  16. autobahnknaller123 zegt

    10 mei 2017 om 10:17

    Allebei mooie bolides, maar de 850 heeft mijn voorkeur!

    Login om te reageren
  17. E34M5Touring zegt

    10 mei 2017 om 10:20

    De M5 is een 3.6l. Ik heb liever de 3.8l met 340pk. In dit geval dus de 850R.

    Login om te reageren
    • e1000bmw523i zegt

      10 mei 2017 om 10:49

      @E34M5Touring: Ook al is het slechts de 3.6l, dan nog zou ik die nemen. Ik blief geen verhuiswagen c.q. zeecontainer…

      Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        10 mei 2017 om 11:45

        @e1000bmw523i: Ja vond die motor toch een beetje tegenvallen. De 340pk sleurt er merkbaar harder aan.

        Login om te reageren
        • e1000bmw523i zegt

          10 mei 2017 om 15:11

          @E34M5Touring: Tja, als we op die tour gaan, dan liever een 3430cc blok met twee turbo’s; 360 Pferde unter der Haube…

          Login om te reageren
    • maotje zegt

      10 mei 2017 om 17:02

      @E34M5Touring: de 3.6 is wel een stuk betrouwbaarder dan de 3.8.

      Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        11 mei 2017 om 20:58

        @maotje: Zijn beide gevoelig voor goed onderhoud. Mijne gaf in ieder geval nooit problemen. Olie bleef mooi op temp, geen geratel en getik en trok als een lier. Bij 100k en 170k.

        Login om te reageren
  18. thijsj zegt

    10 mei 2017 om 10:36

    Doe mij die 850 maar! Alleen nog die dikke 5-spaaks eronder knallen en dan is die (bijna) perfect.

    Login om te reageren
  19. nopetrolnofun zegt

    10 mei 2017 om 11:36

    Ook al aanbid iedereen ze, ik heb er niks mee. Maar als het moest dan de M5

    Login om te reageren
  20. goodolddays zegt

    10 mei 2017 om 12:22

    E34 M5 all live long day, wat een droom auto

    Login om te reageren
  21. mgmgb zegt

    10 mei 2017 om 14:00

    Vind ze beiden erg fraai en begeerlijk, maar omdat ik de velgen van de BMW spuuglelijk vind wordt het toch maar de 850R.

    Login om te reageren
  22. crackdavid zegt

    10 mei 2017 om 14:14

    850R. Geweldige auto is dat. Is net een vliegtuig die opstijgt als je goed op het gas gaat. En komt een mooi geluid uit.

    Login om te reageren
    • wimbraber zegt

      10 mei 2017 om 19:38

      @crackdavid: dat mooie geluid is bij de bmw nog in het kwadraat, een turboblok kan qua geluid niet tegen een atmospherische 6 in-lijn op!

      Login om te reageren
  23. Row1 zegt

    10 mei 2017 om 16:21

    Als E34 rijder kan ik niet anders dan de M5 kiezen. Wat een prachtbak, 1 van mijn droomauto’s. Ook ik zou hier een nieuwe M5 voor laten staan.
    Maar de Volvo is ook heel erg vet!

    Login om te reageren
  24. bmwwilliams zegt

    11 mei 2017 om 10:03

    Zekerde e34

    Login om te reageren
  25. continentalgt zegt

    11 mei 2017 om 21:55

    Dat is geen moeilijke keuze volgens mij, Volvo 850 all the way!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North