• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Audi Quattro Rally

Gespot op de Bernard pas

Spotter: hooismans
Geüpload op: 30 juli 2017
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
appspot Audi klassiekers livery quattro rally wit
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Audi Quattro rally car
    Audi Quattro rally car
  • Porsche 997 Carrera 4S Cabriolet MkII
    Porsche 997 Carrera 4S Cabriolet MkII
  • Audi (ur?)Quattro
    Audi (ur?)Quattro
  • Porsche 991 GT3
    Porsche 991 GT3
  • Audi Quattro
    Audi Quattro
  • Porsche Carrera 4s
    Porsche Carrera 4s
  • Audi Quattro
    Audi Quattro
  • 488 Pista
    488 Pista

Lees Interacties

Reacties

  1. allesmetturbo zegt

    30 juli 2017 om 20:26

    Ultiem voor een bergpas!

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      16 augustus 2017 om 08:29

      @allesmetturbo: nee dus.. want veel onderstuur (motor ver voorin) en geen torque vectoring Awd. Overigens is het een “normale coupé” geen echte rally auto. Maar de bestickering is wel mooi gedaan.

      Login om te reageren
      • dampu020 zegt

        16 augustus 2017 om 11:26

        @w0o0dy: jij hebt niet veel vrienden, ofwel?

        Login om te reageren
  2. bmwfreak038 zegt

    30 juli 2017 om 21:09

    Dik!

    Login om te reageren
  3. desjonnies zegt

    15 augustus 2017 om 23:26

    Jammer dat al die quattro coupés verkracht worden tot wannabee Groep B clonen.
    Was destijds een ding onder Manta rijders om zo’n 400 kit erop te schroeven. Ze vergaten altijd dat een 400 5-gaats wielbouten had ipv 4 als op een standaard Opel.
    In mijn ogen is er helemaal niets mis met een gewone standaard Quattro coupé.
    Ik bedoel maar, ik moet er niet aan denken om een Pools Impreza 22 B ombouwsetje op mijn Impreza te plakken.

    Login om te reageren
    • kennone zegt

      16 augustus 2017 om 00:14

      @desjonnies: Ben benieuwd ook hoe je de achterdeuren weg werkt met dat poolse 22b pakketje ?

      Login om te reageren
      • lekbak zegt

        16 augustus 2017 om 06:34

        @kennone: dat heeft de fabriek al voor hem gedaan. Wel zo makkelijk.

        Login om te reageren
    • draadloos zegt

      16 augustus 2017 om 00:44

      @desjonnies: meestal worden er 80’s voor gebruikt, omdat de voorruit van een coupe schuiner staat dan van de ur quattro.

      Login om te reageren
      • papa zegt

        16 augustus 2017 om 06:20

        @draadloos: dat geldt voor sportquattro klonen, dit is gewoon een coupé

        Login om te reageren
    • cocoloco zegt

      16 augustus 2017 om 09:01

      @desjonnies: is een groep 4 Quattro kloon geen B ;)

      Login om te reageren
  4. HZW zegt

    16 augustus 2017 om 00:02

    Die grote achterspoiler is nog het meest lelijk, zeker zonder ingebouwde koeler zoals de rally auto’s hadden, het was ook de enige reden dat die spoiler groot was.

    Login om te reageren
  5. janjansen zegt

    16 augustus 2017 om 00:19

    Wat was de Quattro toch klein als je hem vergelijkt met wat er naast staat.

    Login om te reageren
  6. suheyl zegt

    16 augustus 2017 om 00:33

    Ik vind ‘m gaaf!

    Login om te reageren
  7. st33fie zegt

    16 augustus 2017 om 00:50

    Beetje jammer dat het ombouwen zich tot stickers heeft beperkt . De originele had een kort chassis . Laat dat ding gewoon oem en je hebt een pracht auto

    Login om te reageren
    • desjonnies zegt

      16 augustus 2017 om 06:55

      @st33fie:
      Nee, de evo, oftewel de S1 had een ingekort chassis, de eerste Groep B Quattro was op de gewone coupé gebaseerd, dus wat dat betreft is deze correct, evenals de kleurstelling.
      Hier een originele 1982 vroege works wagen
      http://nickscarblog.com/cars/1982-audi-quattro-group-b-car-sold-for-368k-at-bonhams

      Login om te reageren
      • st33fie zegt

        16 augustus 2017 om 17:06

        @desjonnies: ja ik zie je punt , maar de koplampen en motorkap zeggen 1984 toch?
        In het artikel dat jij laat zien gaat het ook om een ander type zoals je ziet aan de lampen en motorkap.

        Login om te reageren
    • HZW zegt

      16 augustus 2017 om 09:19

      @st33fie: Nee, het origineel had het lange standaard chassis.
      De latere Sport quattro had een 200mm ingekort chassis.
      Voor de gewichtsverdeling was de grote olie koeler in de achterspoiler geplaatst.

      Login om te reageren
  8. sracert zegt

    16 augustus 2017 om 01:36

    Mooi hoor. Netjes opgebouwd. Typisch Zwitserse auto. Als een uurwerk onderhouden. Tijdloos mooie Audi.

    Login om te reageren
  9. bietje zegt

    16 augustus 2017 om 08:16

    Ik vind ‘m er gaaf uitzien, ombouw of niet, maar eerste wat ik wel dacht was:

    …een zonnedak in een ‘rallyauto’ ?

    Login om te reageren
  10. zjos zegt

    16 augustus 2017 om 21:42

    Hij ziet er gaaf uit. En of het nou een kloon is of een eigen interpretatie is dat boeit me niet. Ik zou hem zo wel willen hebben.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North