• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

mijn track tt

Ik heb sinds 2 maanden deze tt (225pk AWD) Deze is bedoeld om alleen op het circuit terijden. Tot nu is de auto vrijwel geheel standaard. Voor 2019 staat er al wel het een en ander op de planning! Voor nu heb ik er 2 keer time attack mee gereden 1 keer op tt Assen, en 1 keer op de Nürburgring gp. Uiteraard na dat ik hem had op gehaald direct naar de nordschleife gereden om hem eens uit te testen. De auto deed het beter dan verwacht! En vooral kan ik heel veel plezier halen uit de auto! Je kunt er lekker mee gooien en in een bocht een trap op de rem en de achterkant breekt uit. Vind het echt geweldig!

Spotter: audirick1995
Geüpload op: 25 oktober 2018
Plaats: 0
Kenteken: Onbekend
appspot Audi coupe grijs mijn-auto quattro Racing TT
FacebookTweetPinLinkedIn

Meer coole spots!

  • Lamborghini Gallardo Spyder
    Lamborghini Gallardo Spyder
  • TT Racecarrr
    TT Racecarrr
  • Audi TT
    Audi TT
  • porsche cayenne s
    porsche cayenne s
  • TT
    TT
  • Audi TT
    Audi TT
  • Lamborghini Huracán Super Trofeo EVO2
  • mooie opel speedster
    mooie opel speedster

Lees Interacties

Reacties

  1. hhitalia zegt

    25 oktober 2018 om 15:07

    Lekkere quattro, veel plezier ermee!

    Login om te reageren
  2. numpty zegt

    25 oktober 2018 om 15:18

    @HHITALIA: Ziet er leuk uit hoor. Al verbaasd het mij wel dat er al niet hele legioenen negatieve posts hier achter gelaten hebben. Want:
    – AWD als track car (moet RWD zijn volgens velen)
    – VAG auto (dus per definitie ‘fout’ volgens sommige)
    – Kale Audi (Zou premium moeten zijn, al heb ik die uitdrukking nooit kunnen begrepen)
    Ik snap dat het je puur om de lol gaat, en dan is de keuze helemaal aan jou. 225Pk 1.8T, leeg gehaald, dus lekker licht, mét AWD…
    Het zijn lekkere ingrediënten die je daar te pakken heb. Veel plezier er mee !

    Login om te reageren
    • numpty zegt

      25 oktober 2018 om 15:19

      @numpty: Sorry @AUDIRICK1995 natuurlijk…

      Login om te reageren
    • audirick1995 zegt

      25 oktober 2018 om 17:32

      @numpty: haha ja had ik ook eigenlijk verwacht. Mijn mening is dat je van elke auto een track auto kan maken :) ik ken een jongen die van zijn vw caddy een serieuze track tool heb gemaakt! Maar zit er een limiet aan elke auto hoever je er mee kan gaan. En welke klassen je kan halen. Ik denk dat club klassen of pro klassen rijden beide leuk is. Voor mij heb ik puur naar de basis gekeken. De basis is opzich goed. Maar er moet een boel aan versleuteld worden voor dat het echt serieus snel gaat zijn. En denk dat dat mogelijk is met deze auto. Dus dat moeten we nog gaan zien haha

      Login om te reageren
    • vegelien zegt

      25 oktober 2018 om 18:47

      @numpty: grappig, zag de post en dacht precies hetzelfde. “Zullen wel veel negatieve berichten zijn”. Gaat om de lol die je eraan beleefd toch. Gaaf project en veel plezier ermee!

      Login om te reageren
  3. 2wheeler zegt

    26 oktober 2018 om 08:31

    Wordt er niets negatiefs gezegd, doen de liefhebbers het zelf wel… blij dat ik een autoliefhebber ben, geen merkliefhebber. OT: heel erg dikke quattro, veel plezier ermee!

    Login om te reageren
    • rob636 zegt

      26 oktober 2018 om 14:27

      @2wheeler: van jou soort zouden er meer mogen zijn :)

      Login om te reageren
  4. tazmania zegt

    26 oktober 2018 om 09:30

    Leuke auto, lekker gaan rijden er mee! En ik deel je visie dat je van vrijwel iedere auto een trackday auto kan maken.

    Login om te reageren
  5. stephane8200 zegt

    26 oktober 2018 om 09:38

    Ik heb zo’n 225pk quattro TT ook gehad. Zou de laatste auto zijn die ik als circuitauto zou kiezen. Begrijp me goed, je kan er best wat van maken maar er zijn betere basisauto’s.

    Time Attack heb ik trouwens ook 4 keer aan mee gedaan. Zeker leuk!

    Mijn zoon is nog altijd overtuigd dat ik vroeger de Piston Cup heb gewonnen (2e plaats semi-pro).

    Login om te reageren
  6. kennone zegt

    26 oktober 2018 om 10:22

    Netjes, vind het een toffe keuze,, weer eens wat anders. En die 1.8T zijn serieus goed!

    Login om te reageren
  7. w0o0dy zegt

    26 oktober 2018 om 10:38

    @Audirick1995: als eerste gefeliciteerd dat je de mogelijkheid hebt om zoiets te doen en ten tweede goed dat je wr voor gaat. Ten derde: hoeveel kennis heb je van de techniek en de dynamiek van auto’s?

    Ik kwam een leuk en zeer informatief stuk tegen over de do’s and don’ts van het aanpassen van een MK1 TT awd. Misschien kun je daar wel wat mee.

    https://m.facebook.com/groups/334506553567722/?ref=group_header&view=permalink&id=338989819786062

    Login om te reageren
    • audirick1995 zegt

      26 oktober 2018 om 15:22

      @w0o0dy: dankjewel! Ja ik ken de pagina inderdaad. Goeie pagina met veel info!

      Login om te reageren
  8. xiran zegt

    26 oktober 2018 om 10:55

    best wel een goede keuze. Veel goedkope onderdelen en veilig op de track day.

    Login om te reageren
  9. jeppie zegt

    26 oktober 2018 om 11:35

    Gaat er ook een wrapje overheen,

    Login om te reageren
    • audirick1995 zegt

      26 oktober 2018 om 15:29

      @jeppie: dat is wel de bedoeling! Op het moment ligt de focus om de motor weer op te frissen. De auto heb namelijk 300.000 km gelopen. En volgend voorjaar de wegligging verbeteren en het vermogen wat op te schroeven. Het plan is wel dat ik volgend jaar nog gewoon in de club klassen rijd.

      Login om te reageren
      • super007 zegt

        27 oktober 2018 om 19:14

        @audirick1995: en de remmen wellicht? Hier trap je na 10 min Zolder toch gewoon dwars door t pedaal heen?

        Login om te reageren
        • audirick1995 zegt

          27 oktober 2018 om 19:59

          @super007: haha ja klopt! Die zijn al gedaan :)

          Login om te reageren
  10. karhengst zegt

    26 oktober 2018 om 11:39

    Was dit niet het model wat een spoiler nodig had om van de weg te zwabberen?

    Veel plezier overigens, want t is mooi speelgoed!

    Login om te reageren
    • pvdh86 zegt

      26 oktober 2018 om 12:30

      @karhengst: klopt incl draagarmmodificatie

      Login om te reageren
  11. cazzo046 zegt

    26 oktober 2018 om 12:29

    Wel zwaar lijkt me, bijna 1500 kg…
    Is echt een serieus nadeel voor een trackday auto.

    Login om te reageren
    • xiran zegt

      26 oktober 2018 om 14:00

      @cazzo046: gewichtsbesparing :D

      Login om te reageren
    • audirick1995 zegt

      26 oktober 2018 om 15:31

      @cazzo046: dit is inderdaad een groot nadeel! Maar wie weet hoe ver het gewicht terug gedrongen kan worden. Heb nu contact met een jongen die hem op 1150kg heb gekregen.

      Login om te reageren
      • B00G1E zegt

        26 oktober 2018 om 19:57

        @audirick1995: je zou ook de bijrijder uit de auto kunnen laten die ik op sommige foto’s zie;)

        Login om te reageren
        • audirick1995 zegt

          26 oktober 2018 om 21:43

          @B00G1E: ik heb alleen een bijrijder als ik aan vrij rijden of aan TF mee doe haha. Maar bij wedstrijden rijd ik altijd alleen.

          Login om te reageren
  12. tttijn zegt

    26 oktober 2018 om 12:36

    Gave kar!!

    Login om te reageren
  13. dailydriver zegt

    26 oktober 2018 om 13:31

    Leuk idee. Een goede instelbare schroefset en veerpootbrug kom je al een heel eind. Is een rolkooi geen vereiste als U deelt neem aan een raceklasse?

    Login om te reageren
    • audirick1995 zegt

      26 oktober 2018 om 15:35

      @dailydriver: dat ligt aan welke klasse je rijd voor 2019 wil ik in club blijven rijden. Waar het niet verplicht is. 2020 wil ik in semi pro gaan rijden waar het wel verplicht is. Ik rijd al wat jaren op het circuit maar nog maar net time attack en wil samen met de auto door groeien. Niet dat het niveau van de auto hoger is als mijn niveau….

      Login om te reageren
  14. noudjuh zegt

    26 oktober 2018 om 13:56

    Ik hoop dat je er niet de weg mee op wil, want die zwarte eu-stickers op de kentekenplaat mogen dus niet en maken het een foutief kenteken.
    Ze zijn ook nog eens lelijk en imho treurig.
    Wel vet dat je de middelen en tijd hebt voor zo’n project, succes!

    Login om te reageren
  15. quattrofillio zegt

    26 oktober 2018 om 14:00

    Super vet! Ik mis mijn oude TT (225pk).. ik wilde daar ook een track car van maken, maar helaas niet van gekomen. Misschien kun je eens een verslagje schrijven met foto’s over hoe het dat hebt gedaan en wat je tegen bent gekomen. Dat lijkt mij nou eens leuk om te lezen ipv het zoveelste huis met tig parkeerplaatsen.. veel plezier man!

    Login om te reageren
    • audirick1995 zegt

      26 oktober 2018 om 15:37

      @quattrofillio: lijkt me erg gaaf! En misschien is zoiets wel mogelijk om samen met autoblog tegaan doen :)

      Login om te reageren
  16. mvdblonk zegt

    26 oktober 2018 om 20:23

    Erg gaaf om te zien!

    Login om te reageren
  17. autofanaat1990 zegt

    26 oktober 2018 om 20:26

    Flinke reserves zo’n 1.8T en er is zoveel te krijgen om het vermogen op te vijzelen.

    Ben benieuwd hoever je het project uiteindelijk gaat pushen.

    Veel plezier met de TT!

    Login om te reageren
    • audirick1995 zegt

      26 oktober 2018 om 21:46

      @autofanaat1990: ik ben zelf ook erg benieuwd! Ga zeker me best doen om het maximale te bereiken. En zal eens in de zoveel tijd ook een update plaatsen op de pagina!

      Login om te reageren
  18. chefkok zegt

    26 oktober 2018 om 22:57

    Gaaf, heb zelf een GTI als ringtool. Mijn advies ga eerst voor remmenupgrade. Wellicht dat ik je keer zie op de Ring.

    Login om te reageren
    • audirick1995 zegt

      27 oktober 2018 om 20:00

      @chefkok: de remmen zijn inderdaad al gedaan :) lijkt me leuk je een keer tezien op de ring ik ben er meestal om het weekend :)

      Login om te reageren
  19. ikleesookoverautos zegt

    29 oktober 2018 om 16:55

    Leuke speeltje, hou je ons een beetje op de hoogte van de aanpassingen?

    Login om te reageren
    • audirick1995 zegt

      29 oktober 2018 om 17:49

      @ikleesookoverautos: dat ga ik zeker doen!

      Login om te reageren
      • racemonstah zegt

        5 november 2018 om 02:59

        @audirick1995: Hey man heb je deze al gezien?

        https://www.schadeautos.nl/nl/schade/personenauto's/audi+a5+2-0-TFSI-2010/o/1054449

        Login om te reageren
        • audirick1995 zegt

          5 november 2018 om 12:35

          @racemonstah: nog niet gezien! Maar wel gaaf! Mis hem nog elke dag!

          Login om te reageren
          • pasbeer zegt

            26 december 2018 om 19:59

            @audirick1995: hey rick. Kun je mij vertellen wat je allemaal met die audi a5 hebt gedaan? En wat ermee is gebeurt? Zou fijn zijn.

            Login om te reageren
            • audirick1995 zegt

              27 december 2018 om 04:21

              @pasbeer: de a5 Uhm dat is een erg lang verhaal, met wat ik er allemaal mee heb gedaan bedoel je de modificaties? Die lijst is namelijk redelijk kort, eerst heb ik de auto gechipt naar stage 2. Buiten verwachtingen leverde dit een goeie 300pk op. Hier na ben ik met het onderstel aan de slag gegaan om dit ook echt te kunnen benutten. (Vooral op het circuit) de swaybars. De veren en de remmen moesten aangepast worden. De swaybars waren van ultraracing, de veren weet ik echter niet meer. De remmen waren schijven van stoptech met remblokken van ferodo. De auto was in perfecte harmonie, alles klopte! Het comfort was er nog, tegelijk was de auto ook een goeie concurrent voor een m3 (op het circuit)
              Wat er mee is gebeurd is een erg complex verhaal, maar om het kort samen te vatten. Tijdens de revrun reed ik op een voorrang’s weg en had een vrouw die voor mij van links kwam mij niet gezien, helaas eindigde dit in een ongeluk. Gelukkig zijn er geen (zwaar) gewonden gevallen. Helaas had de auto wel zodanig veel schade dat ik het niet de moeite waard vond om de auto te repareren. Ik kijk vol trots naar de a5 terug en mis hem ook erg. Ik hoop zo voldoende info te hebben gegeven. :)

              Login om te reageren
              • pasbeer zegt

                6 januari 2019 om 14:30

                @audirick1995: heb jij nog de afstandsbediening van de uitlaat? het kastje zit er nog, maar de bedrading is doorgeknipt. weet je daar iets van?
                mijn buren vinden het niet zo leuk dat de auto veel ”lawaai” maakt. persoonlijk vind ik het geen probleem.

              • audirick1995 zegt

                6 januari 2019 om 17:18

                @pasbeer: hoi, ja die heb ik nog!
                Heb je de auto over gekocht? Voor verder contact stuur even e-mail naar: [email protected]

              • pasbeer zegt

                11 januari 2019 om 21:20

                @audirick1995: ik kan jou geen mail sturen, want het mail adres bestaat niet.

              • audirick1995 zegt

                11 januari 2019 om 22:21

                @pasbeer: ow sorry foutje het is [email protected]

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North