• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Ford C-Max Plug-In Hybride – 15% bijtelling

Auteur: maru, gepost 25 september 2014 om 10:49 –

Afbeelding Ford C-Max Plug-In Hybride – 15% bijtellingAfbeelding Ford C-Max Plug-In Hybride – 15% bijtellingAfbeelding Ford C-Max Plug-In Hybride – 15% bijtellingAfbeelding Ford C-Max Plug-In Hybride – 15% bijtellingAfbeelding Ford C-Max Plug-In Hybride – 15% bijtellingAfbeelding Ford C-Max Plug-In Hybride – 15% bijtellingAfbeelding Ford C-Max Plug-In Hybride – 15% bijtelling

Ford C-Max Plug-In Hybride
Ford doet hun best om hun CO2-uitstoot terug te dringen, en daar hoort een plug-in hybride uiteraard bij. De Ford C-Max Plug-In-Hybride werd eerst ingezet bij een 13,2 miljoen euro kostend onderzoek naar geëlektrificeerde auto’s in stedelijke gebieden, om nu ook zijn weg naar de klant te vinden.

De C-Max is de eerste in serie gebouwde oplaadbare hybride van Ford in Europa. De auto is uitgerust met Ford Powersplit benzine-elektrische hybridetechniek die is gecombineerd met een luchtgekoelde 7,6 kWh sterke lithium-ion accu. Hiermee kan in combinatie met de 88kW/120pk sterke elektromotor 44 kilometer elektrisch worden gereden. Raakt de accu leeg, dan zorgt een 2.0-liter Atkinson-cycle benzinemotor voor de aandrijving.

Voordelen
– elektrische topsnelheid hoger dan andere PHEV’s
– EcoGuide-display geeft tips om efficient te rijden
– oplichtende ring rond de laadaansluiting geeft laadstatus aan
– ANWB help bij plaatsen laadpunt
– Ford is de op één na grootste producent van geëlektrificeerde auto’s ter wereld

Nadelen
– grote benzinemotor
– leverbaar in slechts één, doch rijke uitvoering
– naast blauw geen spannende kleuren
– kofferbak is met 200 liter inhoud, erg klein

Specificaties
 
MerkFord
ModelC-MAX Energi plug-in hybrid - 2.0
Carrosseriempv
BrandstofHybride met benzine
Co2-uitstoot46 gram/km
Vermogen74 pk
Koppel170 Nm
Acceleratie 0-100onbekend
Topsnelheid164 km/u
Prijs34.995 euro
Leaseprijs pmonbekend
Bijtellingspercentage7% bijtelling
Concurrenten
 

Ook interessant!

  • Ford Puma Rally1
    Ford Puma Rally1 is hybride rallykanon
  • Rijtest: Lexus NX450h+ 306 pk plug-in hybride
  • BMW X3 xDrive30e rijtest
  • Hybride Honda HR-V
    Hybride Honda HR-V voor Europa (en ook NL!)

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist schrikt zich het apezuur
  • Gespot – De enige echte Rimac op Nederlands kenteken
  • Ford maakt standaard onderdeel een betaalde optie (en met een goede reden)
  • Automerk maakt revven bewust onmogelijk in deze sportcoupé met verbrandingsmotor
FacebookTweetPinLinkedIn

15%-bijtelling, c-max, Ford, Hybride, mpv, plug-in

Vorig bericht: « Kostenbesparing belangrijkste punt bij zakelijke mobiliteit
Volgend bericht: Politie rijdt 13-jarige autodief klem op A59 »

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North