iND BMW M3 is Frozen Black en blubberdik

Auteur: , 19 Reacties

De nieuwe BMW M3 staat al aan de poorten te rammelen, maar dat betekent niet dat de E92 M3 Coupé met zijn dikke V8 stilletjes het toneel verlaat. Het Amerikaanse iND transformeerde de geweldenaar in een stance-tastische, matzwarte verschijning.

Mocht je verslingerd zijn aan een lekker grommende atmosferische V8 en/of allergisch voor turbofluitjes, dan lijkt deze M3 ons geen verkeerde contender. Het is wel allemaal show en geen go, maar een bezoekje aan bijvorbeeld G-Power voor een 720 pk-upgrade kan dat ‘probleem’ de wereld uit helpen natuurlijk.*

BMW M3 iND

Hieronder de volledige lijst met aanpassingen, strakke platen van de M3 met HRE-wielporno in de gallery. Oh, en vergelijk hem eens met de E46 M3 van Tony Kanaan. Ook al zo’n zwart beest, maar dan van een generatie eerder.

HRE P43SC E9x M3 19×9.5 ET22/19×10.5 ET27 Satin Black
Stoptech trophy front and rear with colored logos removed
Akrapovic EVO with carbon tips
ESS Direct flash
Vorsteiner Type II carbon diffuser
Ground control E9x M3 camber plates
Euro front bumper painted Frozen black by iND
Carbon side grilles with Dark LED’s
Carbon front grilles
iND Frozen black key hole cover
Macht Schnell 75mm Stud Kit
Project Kics R40 black chrome
RKP GTS front lip (top section only) in Gloss carbon
BMWPedals – Extended Billet DCT Shifter Paddles (Holes) + (Black Anodizing)

*Allergie-informatie: ook geschikt voor mensen met een turbofluitjesallergie. Omdat supercharger.



19 reacties

Alleen nog gouden remklauwen en hij was af!
@roberto: flauw Zwarte Pietengrapje.
@roberto: spuitbus doet wonderen… Anders kan ik ze voor je vuurvergulden hoor
@roberto: Agreed! BMW performance remklauwen :-)
Meer foto’s van de m5 is geen straf toch?
Dit is toch geen atmosferische v8? Vanwege de supercharger..
@gerritdriessen: Uhh is hij nou wel supercharged? (of niet met een vreemde motorkap dan?)

Het bericht is aangepast in het begin stond er niks over de supercharger vandaar atmosferisch.
-edit: nutteloze bijdrage-
Afgezien van de Carbon voor en achter opzetstukjes vind ik m toch erg mooi geworden. Misschien omdat ie nog redelijk puur is gelaten.
Ik blijf t een prachtige wagen vinden; alleen te verslaan bij z’n cabrio broertje (ja, ok, die is zwaarder, who cares, ik ga toch geen circuit op met mn eigen auto).
Nadelen als je er 1 koop: de voorgaande eigenaars hebben dat ding ook gekocht omdat het een brute auto is. Je moet mazzel hebben dat je er 1tje over kan nemen voor een liefhebber die de kosten niet meer op kan brengen. Dat is lastig vinden tussen de anderen die over the top bereden zijn. En ja, als er iets kapot is van de BMW M; is dat zeer duur.
Ik vind hem eigenlijk wel geslaagd.

De laatste tijd zie ik redelijk vaak HRE velgen onder BMW M’s, en ik vind het er vaak goed uitzien!
Erg mooi, maar dat is n E92 M3 al gauw :)
Oef, deze is wel heel erg dik.
In basis een mooie auto, want E92. Alleen niet in deze petjesuitvoering.
Ik vind het maar discriminatie, zo’n all-black M3…
@eltee: Jij hoort hier niet thuis. Sssst.. Black is beautifull on BMW.

Wat een geweldige auto’s zowel die blauwe inderdaad maar deze zwarte ook!
Aub van ieder 1 stuks afleveren voor de deur :)
Hebbbbbeeennnnnnnnnnn!

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).