• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Zou jij een politieagent helpen die vastzit? [video]

Auteur: robbie, gepost 2 januari 2013 om 18:26 – 82 Reacties

Politieauto zit vast


Er zijn wel eens mensen die roepen dat tegenwoordig niemand meer respect heeft voor gezag, of überhaupt voor andere mensen. De agenten in deze video stonden waarschijnlijk raar te kijken toen ze hulp kregen.

Op de een of andere manier was een agent erin geslaagd om zijn Ford Crown Victoria vast te rijden op een stoepje. Hij kon geen kant meer op. Gelukkig waren een groot aantal omstanders zo vriendelijk om de handen uit de mouwen te steken en te duwen.

Stoere bikers en andere omstanders hebben er blijkbaar geen enkel probleem mee om te helpen. Van één van de helpers is blijkbaar kort daarvoor zijn rijbewijs ingenomen, maar desondanks helpt hij toch met duwen.

In Nederland zouden ze de agent keihard uitlachen en zou iedereen snel zijn doorgelopen. Hoe Amerikanen reageren op iemand in nood kan je zien op Autojunk.

Ook interessant!

  • Video: politieagent zonder helm maakt wheelie
  • politieagent vergeet het snoertje los te maken
    Video: politieagent vergeet het snoertje los te maken
  • Video: GTST voor gevorderden
  • Video: magistrale herstart Verstappen

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

crown-victoria, Ford, politie, Video

Vorig bericht: « Kia en Hyundai kiezen voor Google Maps
Volgend bericht: #Groen7 nieuws uit Nederland en een Prius lijkwagen »

Lees Interacties

Reacties

  1. raoulkroes zegt

    2 januari 2013 om 18:29

    Ik zou hem eerst hard uit gaan lachen en misschien, heel misschien toch helpen

    Login om te reageren
  2. aallex zegt

    2 januari 2013 om 18:31

    Lastig he zo’n differentieel?
    Duurt nog lang zat voordat ie los is, ondanks ze met zoveel man zijn…

    Login om te reageren
    • bmwe46csl zegt

      2 januari 2013 om 20:26

      @aallex: achja die amerikaanse bakken zijn ook veel te zwaar

      Login om te reageren
  3. jerry zegt

    2 januari 2013 om 18:31

    Gewoon meehelpen, tzijn ook gewoon mensen die hun taak uitoefenen.

    Login om te reageren
    • dennisr zegt

      2 januari 2013 om 18:48

      @jerry: Ze behandelen ‘ons’ soms ook als een stuk vuil dus dan kunnen ze dat terug verwachten..

      Login om te reageren
      • darrock zegt

        2 januari 2013 om 18:58

        @dennisr: der zitten ook goeie, en redelijken tussen hoor, bij oud en nieuw bijvoorbeeld met een stel nog even staan kletsen, en sommige doen ook niet moeilijk over een klein beetje illegaal, of nemen het hooguit mee.

        Maar dan heb je ook de klootzakken die jou dingen verbieden of boetes/straf voor geven die ze zelf vroeger ook heben gedaan. Of je voor een vergissing of klein foutje wat je maakt meteen de hoofdprijs geven

        Die eerste zou ik zekerweten helpen, het zijn ook mensen en nog goeie ook.

        Nummero 2 zou ik foto/filmpje van maken, uitlachen, en weer doorlopen. Logisch toch?

        Login om te reageren
        • dennisr zegt

          2 januari 2013 om 19:02

          @darrock: Klopt, het is net als bij Marokkanen.. Er zijn ook een paar goeie..

          maarja, hoe herken je ze.. die zijn vaak WEL slim en komen dus ook niet vast op stoepjes..

          Login om te reageren
          • darrock zegt

            2 januari 2013 om 19:07

            @dennisr: ahahhaahha perfecte vergelijking.

            Maar ook in dat geval vind ik toch dat je ze het voordeel van de twijfel moet geven, em niet meteen van het ergste uit te gaan.

            Oftewel, help de agent, kom je de volgende keer mischien met een waarschuwing weg ;)

            Login om te reageren
            • jrk68 zegt

              2 januari 2013 om 19:26

              @darrock:
              Zoals mijn ouweheer vroeger zij…”de goede hangen we apart”….

              Login om te reageren
          • heidi zegt

            2 januari 2013 om 19:10

            @dennisr:

            De goeie herken je aan het blauwe uniform.

            Geef mijn maar een lekkere, strakke agente.

            Login om te reageren
            • dennisr zegt

              2 januari 2013 om 19:13

              @heidi: De Smurfen zijn idd fantastisch, back OT!

              Login om te reageren
    • amd762mpx zegt

      2 januari 2013 om 19:28

      @jerry: Amen. Gewoon doen.

      Login om te reageren
    • Megakix zegt

      2 januari 2013 om 19:39

      @jerry: xat nog te twijfelen…een ‘mens’ help je zondermeer…maar waar valt een ‘agentje’ onder….(lastig lastig)

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        2 januari 2013 om 20:37

        @Megakix:
        Laatst vroeg ik aan een jood wat ze nu eigenlijk doen met al die voorhuidjes, simpel zei hij, daar maken we agenten van….

        Login om te reageren
        • Megakix zegt

          2 januari 2013 om 22:04

          @jrk68: groeien die dingen dan nog uit naar de grootte van een OETlul ? :)

          Login om te reageren
  4. dennisr zegt

    2 januari 2013 om 18:33

    Als ie aan een touwtje aan het ravijn hangt miss ff de pink uitsteken.. maar als ie vast staat op het stoepje? nehhh!

    Als ik met mijn verlaagde auto vast hang op het stoepje krijg ik zeker een bekeuring..

    Login om te reageren
    • henrie zegt

      2 januari 2013 om 18:38

      @dennisr: Maar niet voordat je eerst wordt uitgelachen… :D

      Login om te reageren
      • dennisr zegt

        2 januari 2013 om 18:47

        @henrie: Ooh maar ik lach net zo hard mee :D Heb afgelopen week ook een keer voor het stoplicht gestaan dat hij niet meer wou starten.. allemaal mensen toeteren en je uitlachen.. nja mij een zorg :)

        Login om te reageren
  5. desoper zegt

    2 januari 2013 om 18:34

    grootste pickup/vrachtwagen erachter die in de buurt staat, en met een dikke ketting (zonder rustig op spanning te brengen) van de stoep af knallen.

    Login om te reageren
  6. rufctr01 zegt

    2 januari 2013 om 18:36

    De politie in de VS zijn ook iets anders dan de pannenkoeken die hier rondlopen. Hier kunnen ze maar 1 ding, bekeuringen schrijven en het liefst heel veel. Een goed gesprek met iemand die iets verkeerd (licht vergrijp) doet werkt vaak beter dan een bekeuring.

    Login om te reageren
    • autogedrocht zegt

      2 januari 2013 om 18:44

      @rufctr01: Politie in VS inderdaad anders:

      http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cases_of_police_brutality_in_the_United_States

      Sorry hoor, maar liever wat meer bonnnenschrijvers dan triggerhappy politieagenten.

      Login om te reageren
      • darrock zegt

        2 januari 2013 om 19:09

        @autogedrocht: of de types die met zijn 6e op je inslaan met der wapenstokken omdat je agressief over kwam ;)

        Login om te reageren
        • Megakix zegt

          2 januari 2013 om 22:05

          @darrock: die verhalen staan dus ook in het ingevoegde artikel…

          Login om te reageren
  7. Lucb zegt

    2 januari 2013 om 18:37

    Ligt eraan, de laatste tijd zie ik alleen van die azijnpissers die niet normaal kunnen reageren. Allemaal van die agenten met snor, die denken dat ze beter zijn dan de rest.

    Login om te reageren
    • sjaakk zegt

      2 januari 2013 om 18:43

      @Lucb: Nou de oudere agenten willen schappelijker zijn dan de jongebroekies die zich moeten bewijzen. Tja, ik zou ze ook wel uitlachen, niet speciaal omdat het agenten zijn, en helpen.

      Login om te reageren
      • Lucb zegt

        2 januari 2013 om 23:49

        @sjaakk: Oh, hier zijn het juist de jongere die aardig zijn :p

        Login om te reageren
    • Yeelen zegt

      2 januari 2013 om 18:45

      @Lucb: @rechercheur is al een tijdje weg hoor..

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        2 januari 2013 om 18:50

        @Yeelen:
        Nee hoor, die heeft alleen zijn naam in @thejoker veranderd….
        Tussendoor heette hij @pietjepuk….

        Login om te reageren
        • desoper zegt

          2 januari 2013 om 19:29

          @jrk68: genoodzaakt zijn naam te veranderen ivm een ban.

          Net zoals zijn tegenbeeld @redbeams die zich vroeger @speedlimit noemde.

          Login om te reageren
  8. rufctr01 zegt

    2 januari 2013 om 18:38

    En ja, in NL laat ik zo’n pannenkoek mooi zitten!

    Login om te reageren
    • solmatje zegt

      3 januari 2013 om 16:19

      @rufctr01: Dat dacht ik al..

      Login om te reageren
  9. the-budel-guy zegt

    2 januari 2013 om 18:40

    ik zou ze gewoon helpen. het zijn toch een soort van mensen…. denk ik

    Login om te reageren
    • desoper zegt

      2 januari 2013 om 18:41

      @the-budel-guy: jij hebt pas een dag je rijbewijs of niet?

      Login om te reageren
      • the-budel-guy zegt

        2 januari 2013 om 18:42

        @desoper: haha technisch gezien pas over 5 werkdagen :P

        Login om te reageren
    • rufctr01 zegt

      2 januari 2013 om 18:55

      @the-budel-guy: ik ben ook een mens, als ik foutje maak word ik ‘beloond’ dmv een bekeuring. De politie lapt heel vaak de regels aan hun laars, als je als mens, er iets van zegt moet je je mond houden.

      Login om te reageren
  10. ihrte zegt

    2 januari 2013 om 18:45

    Ik heb het een keer gedaan. Mercedes Vito met een agent erin druk aan het bellen. Op het ruitje geklopt en mijn hulp aangeboden. Touwtje ertussen en hij was dan ook al snel uit de drassige berm.

    Heb geen moment getwijfeld omdat het nu toevallig een agent is. Als ik zelf vast zou zitten dan zou ik ook graag geholpen worden.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      2 januari 2013 om 18:48

      @ihrte:

      yep .. verwacht de hulp alleen NOOIT van een agent ..

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        2 januari 2013 om 18:54

        @lincoln:
        Yep, die zou al schrijvend uitleggen dat je bermtourisme al sinds de jaren 50 verboden is….

        Login om te reageren
      • ihrte zegt

        2 januari 2013 om 18:54

        @lincoln: daar ga ik inderdaad niet vanuit, maar hier in de achterhoek maak je meer kans dan in de randstad volgens mij.

        Daarnaast weet ik uit ervaring wel dat agenten al snel een sleepwagen laten komen, terwijl er een halve km verderop een boer woont met een tractor.

        Login om te reageren
  11. lincoln zegt

    2 januari 2013 om 18:47

    in NL is dat onmogelijk ..

    1e zijn er geen vrijwilligers voor te vinden ..
    2e zou een agent dat niet toelaten ..

    de officiele procedure ken ik niet ..
    maar weet zeker dat er een trauma helicopter in voorkomt ..

    Login om te reageren
    • awesome zegt

      2 januari 2013 om 18:53

      @lincoln: en jeugdzorg.

      Login om te reageren
    • Svenska_Aeroplan_AB zegt

      2 januari 2013 om 19:03

      @lincoln: en stichting Korrelatie…

      Login om te reageren
      • bmwe46csl zegt

        2 januari 2013 om 20:29

        @Svenska_Aeroplan_AB: stichting watewatelatie?!

        Login om te reageren
  12. Yeelen zegt

    2 januari 2013 om 18:48

    Ik vind dat de politie op z’n minst wat extra respect verdient, en als het dan kan mag men ook ‘ns helpen als zij een probleem hebben. Meneer Agent helpt jou ook helemaal gratis als jou onrecht is aangedaan.

    Login om te reageren
    • dennisr zegt

      2 januari 2013 om 18:49

      @Yeelen: moet ie idd wel verdienen!

      En onrecht word ook vaak genoeg door agenten zelf aangedaan..

      Login om te reageren
    • Hupke zegt

      2 januari 2013 om 18:49

      @Yeelen:

      Zo jij betaald dus geen belastingen? (btw en accijnzen zijn ook belastingen)

      Login om te reageren
      • Yeelen zegt

        2 januari 2013 om 19:11

        @Hupke: Zou je liever iets minder belastingen betalen in ruil voor geen politie meer? Maar ik betaal idd het minimum aan belastingen (behalve de BTW dan), aangezien ik nog geen 18 ben.

        @jrk68: Ik was er zelf niet bij, maar kan de manier waarop je die opmerking maakte er ook iets mee te maken gehad hebben? Lijkt me namelijk nogal een extreme reactie als jijzelf perfect beleefd was toen je het zei.

        @dennisr: Klopt, corruptie zit overal, ook bij de agenten.. Maar dan moet je er ook bij bedenken dat die persoon sowieso niet helemaal spoort, agent of niet..

        Verder sluit ik me aan bij @awesome, als je in aanraking gekomen bent met de politie komt dit in 90% van de gevallen omdat je zelf iets fout deed. Dan is het je eigen schuld.

        Login om te reageren
        • dennisr zegt

          2 januari 2013 om 19:22

          @Yeelen: IS het fout, of VIND de agent het fout?

          Daar gaat het vaak mis..

          Login om te reageren
          • Yeelen zegt

            2 januari 2013 om 19:28

            @dennisr: Meestal is het volgens de wet fout, maar of de betrokkene het zelf fout vindt is nog iets anders, natuurlijk ;)

            Login om te reageren
        • jrk68 zegt

          2 januari 2013 om 19:39

          @Yeelen:
          Nee, ik zei het heel beleefd, zelfs mijn bijrijdersraampje naar beneden gedaan toen ik naast hem stond bij het verkeerslicht en hem zonder sarcastische toon verteld wat er aan de hand was.
          Als je dan zo moet reageren op een keurige 40er lijkt mij dat een beetje overdreven.
          In mijn jeugd had ik nog respect voor de platte pet, simpelweg omdat ze voorrede vatbaar waren en hun respect verdienden.
          Helaas gaat ook dat met de vergrijzing verloren.

          Login om te reageren
          • Yeelen zegt

            2 januari 2013 om 19:46

            @jrk68: Tsja, dan valt wat die agent deed niet echt goed te praten.. Maar ik blijf wel bij wat ik zei, rotte appels zitten overal; dat betekent niet dat al het blauw op straat moet behandeld worden als een hondendrol.

            Login om te reageren
    • lincoln zegt

      2 januari 2013 om 18:50

      @Yeelen:

      gratis = 3X te duur in jouw optiek dan zeker ..

      Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      2 januari 2013 om 18:58

      @Yeelen:
      hou toch op, ik heb een motoragent eens gewezen op zijn kapotte achterlicht. Leek mij best gevaarlijk voor hem.
      De reaktie was, waar bemoei jij je mee…, de rest laat ik nog even weg omdat er ook nog kleine kinderen meelezen.

      Login om te reageren
      • dennisr zegt

        2 januari 2013 om 19:04

        @jrk68: Aah Patrick jonge, die vinden ze nooit weer..

        Login om te reageren
  13. awesome zegt

    2 januari 2013 om 19:03

    Jeuj! We hebben weer een topic waar we onze ervaringen met de politie kunnen delen met elkaar…
    Weet je, ik zou hem helpen. En als ik 2weken later een bekeuring krijg, zal ik die wel verdiend hebben.
    Die mensen doen nu eenmaal wat van ze verwacht word, net als elke andere loonslaaf.
    De één misschien beter dan de ander, maar dat heb je volgens mij overal.

    Login om te reageren
    • dennisr zegt

      2 januari 2013 om 19:06

      @awesome: ooh het word van hun verwacht dat ze die zielige bekeuringen uitdelen?

      Sorry hoor, ze zullen best wel nuttige dingen tussendoor doen maar te veel bullshit boete’s uitdelen en daar dan soms ook nog geen goed samenhangende reden bij opgeven zorgt er niet voor dat ik respect voor die lui krijg..

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        2 januari 2013 om 19:12

        @dennisr:

        Ohooo, jij krijgt straks een grammarnazi op je dak….

        Login om te reageren
        • dennisr zegt

          2 januari 2013 om 19:16

          @jrk68: grammarnazi is geen woord..

          hehehe, DE ”grammarnazi” maakte gister zelf een fout.. wat we natuurlijk elke keer ter verdediging zullen gebruiken..

          Login om te reageren
    • rufctr01 zegt

      2 januari 2013 om 19:11

      @awesome: de minister of korpschef lopen/rijden toch niet met ze mee? Ze hoeven niet altijd te schrijven. Ze vragen tolerantie van de mens, maar andersom hanteren ze een zero tolerance beleid.

      Login om te reageren
    • moveyourmind zegt

      2 januari 2013 om 19:23

      @awesome: Inderdaad, als je een bekeuring krijgt heb je hem hoogstwaarschijnlijk ook verdiend. Krijg zelf ook wel eens een bekeuring en ik heb ze er nog nooit op kunnen betrappen dat die ongegrond waren. Anderzijds ook wel eens staande gehouden en eraf gekomen met een waarschuwing. Wel zijn de boetebedragen extreem hoog, maar dat kan je de politie niet aanrekenen.

      Login om te reageren
      • rufctr01 zegt

        2 januari 2013 om 19:29

        @moveyourmind: ik begrijp dat de gemiddelde agent het hier niet mee eens is over de hoogte van de bedragen, dan schrijf je gewoon niet. Verder begaan heel veel agenten ook verkeersovertredingen en aan collega’s schrijven ze geen bekeuringen uit…Ze hoeven niet te schrijven, veel agenten hebben er een genoegen in om dit te doen. Ik heb ook wel eens een boete en dan betaal ik de boete ook.

        Login om te reageren
  14. Yusuf zegt

    2 januari 2013 om 19:09

    tuurlijk zou ik helpen, maakt niet uit wat voor mens dat is , of afkomst of kleur.. dat maakt allemaal niet uit. niet zo anti wezen… hallooo?

    Login om te reageren
    • dennisr zegt

      2 januari 2013 om 19:12

      @Yusuf: Je had beter ‘Henk’ als nickname kunnen kiezen.. had ik misschien ook iets zinnigs gezegd..

      Login om te reageren
  15. norge zegt

    2 januari 2013 om 19:12

    Alleen als tie tien hoog aan een dakgoot hangt.

    Login om te reageren
    • dennisr zegt

      2 januari 2013 om 19:23

      @norge: Als hem een duw geven ook een vorm van helpen?

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        2 januari 2013 om 19:54

        @dennisr:
        Tuurlijk, voor je het weet beschadigt hij die goot en moet Norge hem weer repareren…. Die zit niet om werk verlegen….

        Login om te reageren
    • Megakix zegt

      2 januari 2013 om 19:46

      @norge: …aan z’n wijsvinger…

      Login om te reageren
  16. 4991 zegt

    2 januari 2013 om 19:20

    ik heb ook een keertje hulp gekregen van agenten toen we de sleutel in de auto hadden laten zitten. dus waarom ga ik geen agent helpen? die doet tenslotte zijn job.

    Login om te reageren
  17. w0o0dy zegt

    2 januari 2013 om 19:41

    Er zijn wat mij betreft teveel rotte appels bij de politie in NL maar er zijn zeker ook goede agenten. Ooit gecrasht op de A12 met een aanhangwagen vol zand. Mogelijk te zwaar maar mogelijk was speling op de lagers de oorzaak. Dat werd niet uitgezocht maar het verkeer werd ff stilgelegd en ik kon veilig van de snelweg af. Boete? Nee dus. “U heeft al ellende genoeg en schade dus die les heeft u vast al wel geleerd. Kom veilig thuis ”

    En ooit is mijn vriendin met kapotte auto naar de parkeerplaats gesleept door de KLPD omdat ze in de spits stilviel op een stuk zonder goede vluchtstrook. Heel snel en correct handelen van de heren. Daar kan ik zeker waardering voor opbrengen. Maar niet voor de bermboeven en zeker niet voor agenten die zelf de regels aan de laars lappen maar wel jou even de les komen lezen… en ook niet voor figuren die drukker zijn met de dienstwagen naar kantoor kachelen dan gevaarlijke situaties aan te pakken omdat hun dienst er toevallig bijna op zit….

    Ik zou waarschijnlijk dus wel helpen in zo’n situatie. Wie goed doet… goed ontmoet.

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      2 januari 2013 om 22:02

      @w0o0dy: als je er zolang over moet redeneren…dan issie allang dood hoor ! :)

      Login om te reageren
  18. MJB zegt

    2 januari 2013 om 19:49

    Tjongejonge wat stellen veel mensen zich hier aan zeg, vooral dennisr. Echt een stel onvolwassen mensen die het nog ‘cool’ vinden om een hekel te hebben aan de politie.

    Die mensen zijn meestal zelf de oorzaak dat de politie hen misschien vervelend behandelt. Agenten doen ook gewoon hun werk. Ik mocht laatst ’s ochtends vlak voordat de lantaarnpalen uitgingen nog een boete van €45,- betalen voor zonder licht fietsen. Ik kan wel een probleem gaan maken, maar dat helpt toch niet. Die man voert gewoon uit wat hem verteld is. Uiteindelijk nog best gezellig met die vent staan praten. Als je respectvol met hen omgaat krijg je dat ook gewoon terug. Er zijn inderdaad wel wat uitzonderingen, maar veel mensen hier stellen zich echt gewoon aan. Grow up.

    Login om te reageren
  19. dragovanic zegt

    2 januari 2013 om 19:57

    ik zou die ibahesj eerst proberen te chanteren zodat ie wat bonnetjes laat verdwijnen en daarna pas beslissen of ie eruit mag.

    Login om te reageren
  20. hennyhuisman zegt

    2 januari 2013 om 20:07

    ik zat een keer met vrienden rond een groot, maar illegaal kampvuur pal op het strand bij Hoek van Holland, met de Unimog ernaast. Er kwam een politie auto langs, ze stopten en vroegen alleen of we het netjes achter wilden laten. Uren later gingen we weer het strand af via de duinen, bleken die agenten daar al uren vast te zitten met hun auto. Ze schaamden zich duidelijk en waren niet even terug gereden om hulp te vragen. Jammer dat ze zo gewend zijn om te worden uitgelachen bij dit soort dingen. Het zijn gewone mensen met een bijzondere baan vind ik. We hebben ze toen natuurlijk even geholpen.

    Login om te reageren
  21. autospot zegt

    2 januari 2013 om 20:14

    In Nederland zal er ook een artikeltje van gemaakt worden door Geenstijl neem ik aan.

    Login om te reageren
  22. ej20g zegt

    2 januari 2013 om 20:45

    Lekker laten vastzitten. Een agent bewijst eerst maar dat hij anders is dan de rest, anders laat ik ze lekker zitten. Interesseert me niet in welke situatie.

    Login om te reageren
  23. spykerboy zegt

    2 januari 2013 om 21:14

    ik zou een agent never nooit helpen, sorry maar moeten ze maar hun echte werk doen (boeven vangen) inplaats van geld incasseren, zodra dat verandert wil ik wel helpen

    Login om te reageren
    • Ra1kkoneN zegt

      2 januari 2013 om 21:40

      @spykerboy: hoe kan een agent zijn ‘echte werk’ uitvoeren als hij vastzit met de auto?

      Login om te reageren
  24. marokkaanseheld zegt

    2 januari 2013 om 21:20

    3 weken terug hielp ik een politie-agent met zijn band verwisselen. Ze doen ook hun werk, alhoewel het soms toch te overdreven is met al dat boetes etc, maar het zijn ook mensen..

    Daarna een groep jongens die me vies aankeken, maar goed..
    Ik ben inmiddels een Marokkaanseheld!

    Login om te reageren
  25. gedece zegt

    2 januari 2013 om 23:16

    Als hij mijn parkeerboetes scheurt wel :D

    Login om te reageren
  26. christophe12 zegt

    3 januari 2013 om 11:42

    Dit filmpje is het verschil tussen asociaal nederland-België en de verenigde staten. Daar heeft men nog respect voor zaken, ook al wordt men soms door de wet op de vingers getikt. Hier spelen de mensen allemaal de brave huisvader die het arme slachtoffer is van de politie maar toch goed genoeg wist dat ze iets verkeerd deden. Hier kakt en pist men op de politie maar verwacht men wel dat ze er staan als hun dochter is weggelopen , als hun dealende zoon slagen heeft gekregen, als de buurman wat te veel lawaai maakt, ….Je krijgt geen respect zonder het zelf te geven, geld voor beide kanten.

    Login om te reageren
  27. ramshoek zegt

    3 januari 2013 om 15:38

    Ik begrijp niets van de meeste van bovenstaande reacties !!!

    Stel je toch eens een maatschappij voor zónder politie.
    Waar mensen vuurwerk afsteken van oudjaarsdag 10:00h tot … de volgende oudjaarsdag 10:00h. Waar niemand ingrijpt wanneer je met 54 door de bebouwde kom rijdt maar ook niemand iets doet wanneer je met 154 door die zelfde straat scheurt. Waar mensen de lokale Appie Heijn binnen stappen, hun karretje volladen en zonder te betalen weer vertrekken omdat er toch niemand iets aan doet. Of een maatschappij waar mensen zelf maar orde gaan houden en ‘verdachten’ afhankelijk van afkomst, huidskleur, geaardheid of het humeur van de gemiddelde burgerwacht berispt of stenigt.

    Natuurlijk is er wel het een en ander aan te merken op het functioneren van Politie en Justitie; het blijft ten slotte mensenwerk. Maar een wereld zonder? Ik moet er niet aan denken !!!

    Login om te reageren
  28. hopeloos zegt

    3 januari 2013 om 15:54

    Natuurlijk helpen..voordat je het weet schiet hij je dood

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North