• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

ATT pakt de BMW 335i Cabrio aan

Auteur: RubenBaeten, gepost 14 november 2009 om 14:09 – 22 Reacties

Afbeelding ATT pakt de BMW 335i Cabrio aanAfbeelding ATT pakt de BMW 335i Cabrio aanAfbeelding ATT pakt de BMW 335i Cabrio aanAfbeelding ATT pakt de BMW 335i Cabrio aanAfbeelding ATT pakt de BMW 335i Cabrio aanAfbeelding ATT pakt de BMW 335i Cabrio aanAfbeelding ATT pakt de BMW 335i Cabrio aanAfbeelding ATT pakt de BMW 335i Cabrio aanAfbeelding ATT pakt de BMW 335i Cabrio aanAfbeelding ATT pakt de BMW 335i Cabrio aanAfbeelding ATT pakt de BMW 335i Cabrio aanAfbeelding ATT pakt de BMW 335i Cabrio aan

ATT BMW 335i Cabrio

ATT Autotechnik is de zoveelste Duitse tuner die niet van een BMW af kan blijven. Daar is niet zoveel op tegen, maar nogal arrogant zijn ze wel: “Let’s face it, in the history of BMW there has been no better BMW 3 series convertible, besides the M3.” Nou nou nou kinders, een beetje rustig aan he…

Leuk zijn de 20″ velgen van 8,5″ (voor) en 10″ (achter) breed, die de Dreier helemaal niet verkeerd staan. En de twee verschillende power upgrades – level I met 345 pk en 481 Nm, en level II met 362 pk en 526 Nm – mogen er ook best zijn. Maar wat dan weer jammer is, is dat ATT het nodig vindt om de spatborden van de M3 te kopiëren. Let’s face it, 362 pk uit een geblazen zesje is nog geen 420 pk uit een M-achtpitter. Missertje dus, en daarmee mag ATT van ons meteen even in de hoek gaan staan met een puntmuts met ‘ezel’ erop.

Duur zijn deze grapjes overigens niet. Het kost €2.355 om je 335i naar level I te tillen, en bij level II (inclusief RVS uitlaatsysteempje) ben je €4.130 lichter. De velgen kosten €3.475 inclusief Michelin Pilot Sport 2-rubber, en de M3-wannabe’s bestellen de spatbordjes voor €1.843 (plus €597 als je ze meteen in de goede kleur wilt). Verder kun je ook de rest van de carrosserie en het interieur naar hartelust laten vernachelen door ATT.

Ook interessant!

  • Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
    Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
  • Video: dikke BMW ontmoet dikke BMW
  • Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit
    Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit
  • Video: BMW M4 cabrio met stoffen kap in actie

Nieuwste artikelen

  • Autoblog-lezer showt z’n dikke Fiesta
  • Video: BMW X5 koppen voelt zo
  • Deze Bentley is de beste wintersportbeuker, hier is het bewijs
  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
FacebookTweetPinLinkedIn

3-serie, BMW, tuning

Vorig bericht: « Liever chroom of matzwart voor je Nissan GTR
Volgend bericht: Mitsubishi Evo IX door AMS Performance: 650 pk! »

Lees Interacties

Reacties

  1. GOD zegt

    14 november 2009 om 14:13

    volgende keer niet meer aankomen aub!!

    Login om te reageren
  2. sjaakk zegt

    14 november 2009 om 14:14

    wel aankomen graag. ziet er erg goed uit.

    Login om te reageren
  3. sven2 zegt

    14 november 2009 om 14:17

    mijn tante heeft een 318i Sedan & cabrio,maar ik kan hem eigenlijk, in beide configuraties niet echt mooi vinden, maar als ik dan toch mag kiezen, doe dan maar haar witte 318i cabrio, of de mini van mijn neef! De A5 2.0 T cabrio van mijn andere tante is natuurlijk ook een optie!

    Login om te reageren
  4. matthisl zegt

    14 november 2009 om 14:26

    of de bugatti van je vader…

    ot technisch prima, uiterlijk.. nee.. zoveelste nep m3

    Login om te reageren
  5. EJS zegt

    14 november 2009 om 14:26

    Laat de M3 look-a-like spatbordjes weg en het ziet er nog best strak uit!:)

    Login om te reageren
  6. Jip zegt

    14 november 2009 om 14:27

    sven het boeit me geen ruk wat voor auto’s je familie heeft.

    Login om te reageren
  7. Punk zegt

    14 november 2009 om 14:34

    sven wtf ?

    Login om te reageren
  8. RubenBaeten zegt

    14 november 2009 om 14:39

    Een 318i is voor lutsers. Twee 318i’s al helemaal. En nu weer on-topic.

    Login om te reageren
  9. tim zegt

    14 november 2009 om 14:39

    Ik denk dat ze in hun tekst bedoelen dat de 335I buiten de M3 de beste 3 reeks convertible is.

    Even over dat tunen:

    Er zijn genoeg 335I’s die met een chip en wat extra’s , een vergelijkbaar vermogen geven als de M3 .
    Maar voor dat geld haal je er zeker + 400WHP uit en dan heb je ook nog eens een berg meer koppel.

    Dus niet zozeer een missertje hoor Ruben .

    Die M3 roosters in de flanken , dat is een missertje.

    Login om te reageren
  10. Hoflander zegt

    14 november 2009 om 14:45

    Ik heb zelf een 3-coupe. De spatborden zijn van plastic evenals de dorpels (dat weet niet iedereen neem ik aan). Derhalve vind ik ze dus wel erg duur (en niet mooi).

    Login om te reageren
  11. Desmosedici zegt

    14 november 2009 om 14:47

    Maar als je een 3 serie met een vermogen rond de 360 paarden wil, stap je toch gewoon naar Alpina?

    Login om te reageren
  12. BananaFlip zegt

    14 november 2009 om 14:51

    Nee hoor, dit is niet nodig.
    Koop gewoon een standaard 335i, kies de juiste velgen en het bedrag dat je anders kwijt zou zijn aan enorme jetsers, een motorupgrade en een wannabe-M3-roostertje kun je nog mooi besteden aan een mooi aangekleed interieur.

    Login om te reageren
  13. jorden zegt

    14 november 2009 om 15:04

    In ons kikkerlandje kan het al beter;

    http://www.ziptuning.nl/chiptuning/Bmw-335i-E90-306pk.html#header

    Login om te reageren
  14. lovethecar zegt

    14 november 2009 om 15:26

    pff… vind hem maar niets!

    Login om te reageren
  15. Timmie zegt

    14 november 2009 om 16:01

    Nou in de tuningwereld kom je er gewoon niet zonder arrogant te doen. Het is namelijk een speciale imagowereld…

    Login om te reageren
  16. Snickers zegt

    14 november 2009 om 17:09

    Damn wtf is dit , verkloten van en 3 serie

    Login om te reageren
  17. Citrofiel zegt

    14 november 2009 om 18:14

    Euh…

    *zoekt nog steeds naar het M-igge van de spatborden*

    *paar minuten later*

    Aah! Er zit een M-roostertje in! Zet dat dan gelijk… :roll: ;)

    Login om te reageren
  18. Guido zegt

    14 november 2009 om 18:52

    mensen die zo denken ook :)

    Login om te reageren
  19. Rick dos zegt

    14 november 2009 om 19:21

    Dit is net zoiets als al die Honda Civicjes die je rond ziet rijden, waar een spoiler of voorbumper op geschroefd zit met een kwak plamuur, maar waar de gehele auto nog in dezelfde kleur gespoten moet worden. “A work in progress” zeg maar. Alhoewel je je kan afvragen of de job ooit geklaard wordt. Maar goed, ik dwaal af.

    A work in progress is dit ook. Er zitten M3 style spatborden op, wat andere velgen en dan stopt het. Het moet nog afgemaakt worden…

    Login om te reageren
  20. Fout zegt

    14 november 2009 om 23:58

    “362 pk uit een geblazen zesje is nog geen 420 pk uit een M-achtpitter. Missertje dus, en daarmee mag ATT van ons meteen even in de hoek gaan staan met een puntmuts met ‘ezel’ erop.”
    Eumm? Dat klopt maar daar gaat het toch niet om?! De bedoeling is om je bestaande wagen ‘up te graden’. Tuning gaat er ook om voor weinig geld veel pk’s terug te krijgen en bijgevolg prestaties. Niet per se de M3 te beaten… Anders koop je een M3. niet

    Login om te reageren
  21. Dietch zegt

    15 november 2009 om 01:14

    Een of andere manier heeft hij iets weg van een eos..aan de voor- en zijkant dan.

    Login om te reageren
  22. Kristof zegt

    15 november 2009 om 15:23

    @ Dietch: euh ???

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North