• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW komt met 0-serie op basis van MINI-platform?

Auteur: ricardo, gepost 7 oktober 2009 om 21:32 – 75 Reacties

BMW 0-serie impressie


Het zal toch niet!? Een mini-BMW met voorwielaandrijving?

Volgens Car Magazine zit deze Audi A1-concurrent in de pijplijn voor 2013 en zal het ukkie gebouwd worden op basis van de MINI Cooper. En naar alle waarschijnlijkheid ook in dezelfde fabriek als de MINI, die gevestigd is in Oxford, Groot Brittannië.

Vooralsnog zou het gaan om 3 uitvoeringen, twee daarvan zijn hatchbacks (drie- en vijfdeurs) en een roadster voor 2 personen. Geen zes-in-lijn’s of V8’s voor deze hot(?) hatch, maar degelijke, gedownsizede drie- en viercilinder motoren in het vooronder die de voorwieltjes aandrijven. Verder is er nog niets bekend of bevestigd over de 0-serie, maar we houden je op de hoogte. (via Jalopnik.com)

Ook interessant!

  • Video: idioot in BMW 5 Serie rijdt Mini en bomen aan
  • Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
    Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
  • Video: dikke BMW ontmoet dikke BMW
  • Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit
    Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

0-serie, BMW, MINI, muesli-autos

Vorig bericht: « Wereldrecord voor blinde Zuid-Afrikaan: 322 km/h
Volgend bericht: Automobilisten, deze is voor jullie! »

Lees Interacties

Reacties

  1. koreantaxiproductions zegt

    7 oktober 2009 om 21:38

    BMW L 0 Z 3 r series?

    Login om te reageren
  2. Didi zegt

    7 oktober 2009 om 21:39

    WTF?? Een BMW met VOORwielaandrijving? Zijn ze nu helemaal debiel geworden?
    Een BMW hoort een zes-in-lijn met aandrijving op de achterwielen te hebben. Punt.

    Login om te reageren
    • Lennrt zegt

      7 oktober 2009 om 21:41

      @Didi: stimmt

      Login om te reageren
    • reinz75 zegt

      6 november 2010 om 04:19

      @Didi: ja hoor een 6 in lijn voor dit model???

      Login om te reageren
  3. Lennrt zegt

    7 oktober 2009 om 21:40

    voor als de 1 serie te groot is ?

    Login om te reageren
    • BananaFlip zegt

      7 oktober 2009 om 21:41

      @Lennrt: Of te lelijk.
      Dat lijkt me logischer.

      Login om te reageren
      • Lennrt zegt

        7 oktober 2009 om 21:54

        @BananaFlip: echt lelijk vind ik hem niet, wel een beetje saai.

        Login om te reageren
  4. BananaFlip zegt

    7 oktober 2009 om 21:41

    Ach nee toch.
    Dat is wel serieus een slechte zaak.
    Maar voorlopig is dit alleen maar wat speculaas uit één van de vele tijdschriften.

    Login om te reageren
  5. pizzakoerier zegt

    7 oktober 2009 om 21:41

    Weer een van BMW’s desastreuze ideeen, laat ze nou maar lekker die mini coupe en roadster maken, dan is het wel goed…ze zijn daar in beieren echt hard bezig hun premium status te grabbel te gooien

    Login om te reageren
  6. Quivis zegt

    7 oktober 2009 om 21:45

    Ik zeg maken die hap…

    Login om te reageren
  7. Ralph zegt

    7 oktober 2009 om 21:45

    Wat nou hoort?
    Gewoon een hoogtoerige 4 cil.

    Een gedownsizede 1-Series lijkt me een klapper te worden.

    En als ‘instapper’ is FWD gewoon op z’n plaats!

    Login om te reageren
  8. JH zegt

    7 oktober 2009 om 21:46

    zo saaaaai het zoveelste premium merk die weer een kleine auto maakt gebaseerd op een staafmixer

    Login om te reageren
  9. JP zegt

    7 oktober 2009 om 21:47

    Onwaarschijnlijk want de fabriek in Oxford zit aan zijn limiet. Daarom gaan ze Mini’s maken in Duitsland. Lijkt me dat stug dat er opeens wel plaats is voor een 0-serie

    Login om te reageren
  10. HDM zegt

    7 oktober 2009 om 21:49

    Gaat de BMW tegenhanger van de smart dan BMW -0,5-series heten?

    Login om te reageren
  11. Jaap zegt

    7 oktober 2009 om 21:53

    Lachen, de Mini is een heerlijk karretje!

    Login om te reageren
  12. Jan zegt

    7 oktober 2009 om 21:54

    Waarom zou dit niet “mogen”? BMW maakt al een tijd 4-cylinders en daar is echt niks mis mee.

    Denken we nou echt dat in deze tijden van downsizen en groenigheid BMW daar niet in mee zal gaan? Nee, een failliete purist daar hebben we wat aan.

    En BTW een Mini rijdt super, is ook een voorwielaandrijver, dus dat kunstje kunnen ze vast voor hun eigen 0-serie ook wel doen.

    Login om te reageren
  13. daan zegt

    7 oktober 2009 om 21:54

    Ik vind goed voor auto qua prijsklasse van een ondertussen ‘saaie’ mini.

    Login om te reageren
  14. Citrofiel zegt

    7 oktober 2009 om 21:55

    Een aantal zaken wil ik even noemen. Autoweek kwam hier weken geleden al mee. En over het bouwen in Groot-Brittannië: “Door komst van de nieuwe coupé en speedster raakt de fabriek in Oxford over de maximumcapaciteit. Eerst was het plan om daar een tweede productielijn te bouwen. Nu blijkt dat door de ongunstige wisselkoers in Engeland, de Mini’s in Duitsland goedkoper kunnen worden geproduceerd.” Ook van autoweek. (sorry :P )

    Login om te reageren
  15. mashell zegt

    7 oktober 2009 om 21:56

    Natuurlijk gaat BMW ook aan de FWD. De voordelen (kosten, stabieler weggedrag, interieur ruimte) zijn gewoon te groot om te negeren. Ze zullen ook wel eens een ophouden moet de achterhaalde 6 in lijn en overstappen op de V6.

    Blijkt het toch een blunder geweest te zijn die 1 serie. Als ze die nou gewoon 2 serie hadden genoemd…

    Login om te reageren
    • Prof. Dr. Vliegwiel zegt

      8 oktober 2009 om 13:33

      @mashell:

      Stabieler weggedrag met FWD? Achterhaalde 6-in-lijn? Nog niet helemaal wakker zeker of begrijp je er gewoon niks van?

      Login om te reageren
    • peter zegt

      8 oktober 2009 om 14:00

      @mashell: ben je nu sarcastisch of ken je echt niets van autos ? of fysica wat dat betreft

      Login om te reageren
  16. Fokko zegt

    7 oktober 2009 om 21:58

    geloof er niks van…
    wellicht is dit gebaseerd op gelekte info van de I-setta, het nieuwe submerk…

    Login om te reageren
  17. Quivis zegt

    7 oktober 2009 om 22:00

    de productie van die mini mag wel minder van mij hoor! Ik zi emini’s gewoon TE veel rijden. Nu mag BMW weer eens met zn huismerk haha

    Login om te reageren
  18. NLBUURMAN zegt

    7 oktober 2009 om 22:05

    gewoon RWD aub, 1.8 liter 4 in lijn, twinturbo, 230 pk zal dat opleveren, doen. maar dit? FWD???? ARGH… ze moeten het chassis van de 1-serie iets inkorten, en dan is het oké. ik vind het echt niet erg als er geen ’top-motoren’ in komen, een goede diesel is niet erg. maar er hoort 1 versie tussen te zitten met een 6 in lijn, RWD.
    BMW is één van de weinige die zich stug houd op sommige dingen. Subaru is van 4WD af (wel boxers nog steeds, top!), Jaguar is van alleen 8-cilinders af sinds de XJ220, en van alleen benzine, Bentley van z’n 6.75 (v8) liter af (Conti heeft V12). door al deze dingen beginnen merken hun persoonlijkheid te verliezen. als je vroeger een dokter was, kocht je een mercedes, saab of volvo. had je een baan met normaal inkomen, dan kocht je een golf. deze scheidingen zijn moeilijker te onderscheiden. een alfa kocht je uit liefde, een golf omdat je moest leasen (of geen interesse had in auto’s). Ik vind het hier en daar dus jammer dat merken meer voor hun Maximale winst gaan, overal een graantje van mee willen pikken, kosten verlage door onderdelen uit te wisselen, en zo auto’s gelijker maken. Zie Opel Antara en Chevy Captiva, de dealers zulle wel zeggen dat ze niet gelijk zijn, maar er zijn chevydealers en opeldealers in 1 pand, dan weet zelfs een meid die aan “Lekker Slim” heeft meegedaan dat beide auto’s vrijwel identiek zijn. waar zijn de uitblinkers gebleven in deze wereld? ik zeg: BMW, houd je vast aan RWD, aangezien je 1 van de weinige bent die nog stug vast houd aan dingen. Dus niet alleen omdat ik een BMW-Fanboy ben, maar ook om je te onderscheiden van de rest.
    En blijf vooral die straight-sixes maken! ik vergeet het geluid van de M3 E46 nooit weer (ook niet van de M3 E30 DTM btw), maar ook de soepelheid en kracht van de E46 330D.

    Login om te reageren
    • RenesisHP zegt

      7 oktober 2009 om 22:12

      @NLBUURMAN:

      Chassis 1 serie inkorten?
      Een auto met formaat mini wil je helemaal geen RWD geven.
      In ieder geval niet in combinatie met een flink vermogen en koppel.

      De korte wielbasis maakt zo’n auto dan zeer listig en moeilijk handelbaar.

      In ieder geval te gevaarlijk voor de beoogde doelgroep.

      Login om te reageren
    • Laue zegt

      7 oktober 2009 om 22:20

      @NLBUURMAN:

      als jij een bedrijf heb. en je hebt de keus om “persoonlijke” auto’s te maken met veel liefde enz enz enz(je hele verhaal) en daarmee kun je 1 miljoen(dit is een voorbeeld) verdienen wat alfa doet

      of je kun standaard hap klare (saaiere) autos maken zonder jou emotionele verhaal en je kun daar 100 miljoen (weer een voorbeeld) mee verdienen (zoals VAG)

      nou, ik weet wel wat ik zou doen.

      Login om te reageren
  19. Laue zegt

    7 oktober 2009 om 22:13

    bmw fanboys, RWD is niet meer dan een statement van BWM (kijk hoe cool en conservatief wij zijn) dit zal gewoon een duurdere mini coopert worden met een bmw badge. En de topversie word een 1.2 geblazen met 140 pk. en ja ik heb een glazen bol :D

    Login om te reageren
  20. AMG Powerrr zegt

    7 oktober 2009 om 22:16

    Als je in zo’n klein bakkie rwd gaat doen, heb je helemaal geen ruimte meer in zo’n autootje. En werd er niet verteld dat de Mini een van de best rijdende fwd’s is?

    Login om te reageren
  21. GND zegt

    7 oktober 2009 om 22:18

    ZIET ER ZIEKELIJK MOOI UIT DOEN!

    Login om te reageren
  22. Citrofiel zegt

    7 oktober 2009 om 22:20

    @RenesisHP: Ondersteunt dit je punt, denk je? :P

    Login om te reageren
    • RenesisHP zegt

      7 oktober 2009 om 22:27

      @Citrofiel:

      Dat helpt wel een stukje.

      Vergeet de Smartuki niet. ;)

      Login om te reageren
  23. Guan zegt

    7 oktober 2009 om 22:20

    Wanneer BMW nu een stoer bedrijf zou zijn dan hadden ze het platform achterstevoren gezet. Steer by Wire op de achterwielen, mooi een achterwiel aandrijver met middenmotor en een lekker grote kofferbak. Maar nee hoor, mietjes..

    Login om te reageren
  24. Tommy2 zegt

    7 oktober 2009 om 22:25

    Een BMW 0-serie? Hehe wat een mooie naam, 0 = niks! :P En FWD zuigt…

    Login om te reageren
  25. Citrofiel zegt

    7 oktober 2009 om 22:33

    Omdat je er zo lief om vraagt. ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=lCCeflCb_Hc

    Login om te reageren
    • RenesisHP zegt

      7 oktober 2009 om 22:39

      @Citrofiel:

      En dan had ik hem expres niet geplaatst. :lol:

      Login om te reageren
  26. majinstar zegt

    7 oktober 2009 om 22:33

    Krijg je er ook zo’n leuke sticker bij ( 45 km/h ) ?

    Login om te reageren
  27. Alwood zegt

    7 oktober 2009 om 22:35

    als BMW met een voorwielaandrijver komt is het einde echt nabij, dan kan ik ze niet meer serieus nemen :|

    Ze hebben de M-badge al verloochend, dit zou de zaak naar een onherstelbaar punt doen afzakken…

    Moet haast wel broodje-aap zijn, anders is het einde der tijden nabij :o

    Login om te reageren
    • RenesisHP zegt

      7 oktober 2009 om 22:38

      @Alwood:

      Na vele pogingen tot zelfmoord is het nog steeds niet gelukt om kapot te gaan.

      Ze blijven graag doorgaan met verdere pogingen.

      En ach. Wat Aston Martin kan kunnen wij ook.

      Login om te reageren
  28. BetaArkUser zegt

    7 oktober 2009 om 22:40

    geef dan de 1 serie een make-over zodat het een concurrent voor de A1 kan zijn maar dan NEVER met voorwieraandrijving!

    Login om te reageren
  29. Timmie zegt

    7 oktober 2009 om 22:53

    Dit is een pure hoax. Zoniet, dan zou BMW zijn identiteit wel compleet te grabbel gooien, en vloeken met al hun tradities om toch maar dat beetje economisch gewin te halen.

    Login om te reageren
  30. Grasmaaier zegt

    7 oktober 2009 om 22:55

    Jullie zien het verkeerd het is een achterdrijver met de body verkeerd om..

    Login om te reageren
  31. Grasmaaier zegt

    7 oktober 2009 om 22:56

    “Achterwielaandrijver”

    Login om te reageren
  32. sacha zegt

    7 oktober 2009 om 22:58

    Zolang ze geen turbo’s in de M-modellen bouwen, of M SUVs gaan bouwen, of M stationcars gaan maken vind ik alles best.

    Login om te reageren
    • RenesisHP zegt

      7 oktober 2009 om 23:02

      @sacha:

      En hoe staat het met de AMG übertank? Beter gezegd. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen(doelt op vrouw)? :D

      Login om te reageren
  33. Citrofiel zegt

    7 oktober 2009 om 23:02

    @sacha: Wat kan jou het schelen, als Mercedesfan? AMG bouwt ook SUV’s en zeecontainers tot ‘sportieve’ automobielen om, net als stationcars… Bovendien adoreer je die snelle zeecontainer ook nog eens. Waarom mag BMW het dan niet?

    Login om te reageren
    • RenesisHP zegt

      7 oktober 2009 om 23:12

      @Citrofiel:

      Dat is nou een gevalletje baas boven baas. :lol:

      Login om te reageren
  34. slappehap zegt

    7 oktober 2009 om 23:41

    Het absolute nulpunt: BMW 007 ActiveHybrid.

    Login om te reageren
  35. Alwood zegt

    7 oktober 2009 om 23:42

    lol @ sacha :D

    @ RenesisHP

    en of ze het proberen! maar de ‘fans’ kopen alleen maar meer van die meuk, zou er een verslavende werking aan zitten ofzo? Als je er eenmaal aan begint kom je er niet meer vanaf… Laten we ze misschien maar junks gaan noemen ook ;)

    Login om te reageren
  36. Svensson zegt

    7 oktober 2009 om 23:48

    Wat een crap weer als dit waar is. Begin zo langzamerhand het respect voor BMW te verliezen de afgelopen jaren. X6, 5-serie GT, M-versies van de X5 en X6 met automaten en 4WD, geen E92 M3 CSL, turbomotor voor de nieuwe M5 en nu een model met FWD?? Wtf man, waar zijn ze bij BMW mee bezig? Lijkt wel of ze qua filosofie 180 graden gedraaid zijn daar in Beieren.. Alles wat ze een jaar of tien geleden verkondigden, lijken ze nu totaal vergeten te zijn.

    Login om te reageren
  37. Onehp zegt

    7 oktober 2009 om 23:49

    Liever een BMW, klein maar fijn met FWD, dan een Porsche Groot en Lomp “Sport SUV”

    Login om te reageren
  38. Bobby Orlando zegt

    8 oktober 2009 om 00:06

    Wie maalt daar nou om? De 1-reeks is toch ook maar een Rover die nooit het daglicht gezien heeft.

    Login om te reageren
  39. Jo-zef zegt

    8 oktober 2009 om 00:35

    Mij niet gelaten zolang ze naast al die troep ook nog écht vette wagens bouwen!

    Login om te reageren
  40. Cantago zegt

    8 oktober 2009 om 01:09

    Een BMW met voorwielaandrijving? SUKKELS!

    Login om te reageren
  41. Brokkenpiloot zegt

    8 oktober 2009 om 06:31

    En voor de vierde keer in één week laat BMW zien niet meer het sportwagennerk te zij. Het is een droevige aangelegemheid…

    Login om te reageren
  42. M5Power zegt

    8 oktober 2009 om 06:56

    tgoh jongens toch waarom gelooft iedereen dat toch? precies alsof alles wat ze op internet zetten is waar? dat geloof je nu toch zelf niet dat ze een FWD autotje gaan maken?

    Login om te reageren
  43. Peter zegt

    8 oktober 2009 om 07:57

    Wil wel weten wat dat dan gaat kosten. Om hun standing op te houden moet het meer zijn dan een mini. 20.000 euri voor een winkelkar?

    Login om te reageren
  44. Eric zegt

    8 oktober 2009 om 08:03

    Ze kunnen nog een GT op basis van de 3-serie maken. Een nieuwe 6-serie is broodnodig en een über-GT mag ook wel. Ze zouden hun tijd daarin moeten steken ipv.dit gedrocht.
    Als BMW-fan ben ik teleurgestelt en mijn vrouw wil al een A4-break.

    Login om te reageren
    • MattCurlew zegt

      8 oktober 2009 om 15:54

      @Eric: ze zijn al bezig met een 3 GT ;)

      Login om te reageren
  45. peter zegt

    8 oktober 2009 om 08:25

    volgens mij is RWD niet interessant bij een wagen in het formaat van de mini. Maar zelfs dan, lijkt me dit heel slecht. Zo maken ze hun naam toch kapot. Denk ook aan de mindere betrouwbaarheid van mini tov echte bmw. Als dit model dat overneemt…

    What’s next ? een monovolume ? (kots)

    Login om te reageren
  46. MattCurlew zegt

    8 oktober 2009 om 09:04

    Premiumbrands moeten niet lager gaan dan het C-segment…! En ze hebben Mini al!

    Login om te reageren
  47. sjazz zegt

    8 oktober 2009 om 09:44

    liever een beamer met voorwiel aandrijving die er een beetje goed uitziet dan die gedrochten (X6, 5GT of hoe heet dat ding)…

    Login om te reageren
  48. Timmie zegt

    8 oktober 2009 om 10:05

    Eén woord: marktdiversificatie: economie boven alles!

    Login om te reageren
  49. L-Fred zegt

    8 oktober 2009 om 10:21

    Het is een trend die natuurlijk al langer plaatsvindt, zie de gelijksoortige auto’s die uitkomen van Peugeot/Citroën/Toyota, maar ook Audi/Lambo en de VW/SEAT enz. Het is een gevolg van samenwerkingen/overnames, maar toch. Ik heb het niet zo op het ‘name-taggen’ van verschillende automodellen. Stickertje van je eigen merk erop en er is weer een nieuw model op de markt.

    Login om te reageren
  50. Lotus-Omega zegt

    8 oktober 2009 om 10:40

    ik vind de 1-serie al niet BMW waardig,
    en nu een 0-serie? :?
    een auto zonder zes-in-lijn en zonder achterwiel aandrijving KAN NOOIT een Bmw zijn!!

    sorry Bmw, ik ben teleurgesteld!

    Login om te reageren
  51. Chris zegt

    8 oktober 2009 om 10:47

    Van mij mogen ze hem maken. Liever een 0-serie dan een A- of B-klasse van Mercedes.

    Login om te reageren
  52. Niels zegt

    8 oktober 2009 om 10:48

    BMW zal heus geen “0-Serie” op de markt brengen. Ze gaan hiervoor een nieuwe naam bedenken. In de wandelgangen bij BMW wordt het project “i” genoemd.

    Ik vind het trouwens een bekrompen mening om te zeggen dat een BMW zonder 6 cilinder geen BMW is. Een 116d is evenzeer een echte BMW als al de rest.

    En een 1 Serie niet BMW waardig? Al eens met een 1 Serie gereden? :-D

    Login om te reageren
  53. Jochempie zegt

    8 oktober 2009 om 11:23

    Dit is gewoon een shop op basis van een schets van de 5-serie GT.

    Login om te reageren
  54. tha_rizzo zegt

    8 oktober 2009 om 12:17

    Dat is geen BMW, dat kan niet.
    BMW’s hebben geen FWD

    Login om te reageren
  55. FIAT127 zegt

    8 oktober 2009 om 13:42

    nu snap ik waarom ik een abo heb op CAR, dan hoef ik niet twee weken te wachten op oud nieuws. Bron is goed, timing minder.
    @ autoblogger: als je CAR in NL wilt uitgeven, goed vertaald, dan bestel ik alvast een abonnement.

    BTW, een BMW met fwd is een BMW anders stond dat logo er niet op af fabriek. Ophouden met rare meningen over wat een BMW wel of niet is. Raar emo geprietpraat.
    Een BMW motorfiets met voorwielaandrijving da’s pas raar.

    Login om te reageren
  56. Rotary1 zegt

    8 oktober 2009 om 15:40

    zie ik echt niet komen, BMW zal nooit een FWD bouwen

    Login om te reageren
  57. jbw89 zegt

    8 oktober 2009 om 15:49

    Is het niet de nieuwe 1 serie? Lijkt wel aardig groot!

    Login om te reageren
  58. Esprit_de_Flandre zegt

    8 oktober 2009 om 17:31

    Een impressie van een BMW M Zero die ik onlangs tegenkwam online.

    En, ere wie ere toe komt, ze zijn gemaakt door deze gast hier http://waldezign.blogspot.com/. Ook grotere foto’s daar.

    Login om te reageren
  59. henkie zegt

    8 oktober 2009 om 18:14

    ziet er niet slecht uit

    Login om te reageren
  60. Thomasio zegt

    8 oktober 2009 om 20:45

    Niet echt nieuws, dit ook heb ik gelezen in een autoweek 3 weken geleden

    Login om te reageren
  61. Valleyman zegt

    9 oktober 2009 om 00:17

    en zo gaan we blijkbaar door tot elk merk elke letter en cijfer gebruikt heeft en daarbovenop van elk model een hatchback, break, sedan, coupe, cabrio, monovolume en offroadversie heeft.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North