• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Bugatti Veyron Pegaso edition – 1200 pk! [updated]

Auteur: sir_smokalot, gepost 31 juli 2007 om 11:13 – 132 Reacties

Bugatti Veyron Pegaso


De Bugatti Veyron is al zo vaak op autoblog voorbijgekomen dat hij geen verdere introductie behoeft. Het is een belachelijk dure en zeer exclusieve supersport die ik zelf nog nooit in het wild ben tegengekomen. Dat het altijd net iets exclusiever kan bewijzen deze foto’s uit, hoe kan het ook anders, Dubai. Hier is namelijk een Veyron Pegaso edition voor een hotel winkelcentrum gespot. Nadere informatie over deze special ontbreekt helaas.

Op het E46Fanatics-forum postte een local een reeks foto’s van deze ultieme poser-auto. Over de eigenaar wist hij het volgende te melden:

hes a russian guy who lives in burj al arab. he hangs out with/works with sheikhs as far as i know. his collection of cars are the following (correct me if im wrong – and im sure there are some i havent mentioned): red on white pegaso edition bugatti veyron (plate C 1), white mclaren mercedes slr special edition (plate F 12), yellow pagani zonda F (plate F 13), white maybach 62, black benz G55, red ferrari f430, white lambo murcielago, a 760, a hummer H2 and probly loads more…

De Rus blijkt bij nader inzien een Oekraïense projectontwikkelaar te zijn (close).

UPDATE: Uit betrouwbare bron hebben wij vernomen dat deze Bugatti niet alleen optisch onder handen is genomen, ook onder de motorkap is er geknutseld. Hierdoor is het standaardvermogen van 1001 pk opgekrikt naar een nog brutere 1200 pk!
Informatie over het kenteken kan je in deze comment lezen.

Pegaso-logoPegaso was een Spaans merk, dat naast grotere voertuigen ook een tweetal exclusieve sportwagens heeft geproduceerd. Deze Z-102 en Z-103 werden tussen 1951 en 1957 gemaakt (meer informatie, Spaans).
Of de Pegaso die op deze Veyron prijkt hiermee te maken heeft is niet zeker, maar deze link ligt wel het meest voor de hand.

Mocht iemand hier meer van weten dan lezen we dat uiteraard graag in de comments.
Voor nu houden we het even bij de foto’s.

Bugatti Veyron Pegaso

Bugatti Veyron Pegaso

Bugatti Veyron Pegaso

Bugatti Veyron Pegaso

Bugatti Veyron Pegaso

Bugatti Veyron Pegaso

Bugatti Veyron Pegaso

Bugatti Veyron Pegaso

Bugatti Veyron Pegaso

Bugatti Veyron Pegaso

Met dank aan Jef voor de tip!

Ook interessant!

  • Video: Bugatti Veyron neemt het op tegen Suzuki GSX-R
    Video: Bugatti Veyron neemt het op tegen Suzuki GSX-R
  • Bugatti komt met programma voor onderhoudsbeurt
  • eerste Bugatti met okazielabel
    Eerste Bugatti met Okazielabel is klaar!
  • Video - zo klinkt de Bugatti Bolide

Nieuwste artikelen

  • Deze Porsche op Marktplaats is in vier jaar zestig procent afgeschreven
  • Lijst F1 coureurs 2025: wie vonden wij na Verstappen de beste?
  • BMW heeft voor iedere Nederlander een 3-Serie gemaakt
  • Mathieu van der Poel klaar voor het veldrijden met zijn Lamborghini Sterrato
FacebookTweetPinLinkedIn

Bugatti, dubai, Supercars, veyron

Vorig bericht: « Audi A1 nog dit jaar op de Tokyo Motor Show
Volgend bericht: Spyshots: BMW X6 naast X5 »

Lees Interacties

Reacties

  1. mattheus zegt

    31 juli 2007 om 11:17

    mooi mooi

    Login om te reageren
  2. Jeroen zegt

    31 juli 2007 om 11:17

    wow, dit is wel de vetste die ik gezien heb tot nu toe

    Login om te reageren
  3. JD zegt

    31 juli 2007 om 11:20

    Ben geen fan van de veyron maar dit is toch wel echt heel mooi. De kleurencombi is erg goed.

    Login om te reageren
  4. PAganI zegt

    31 juli 2007 om 11:23

    Damn, Uber vette Veyron !!!!!! Echt prachtig gewoon

    Login om te reageren
  5. R Smorenburg zegt

    31 juli 2007 om 11:23

    Dit voegt toch wel wat extra’s toe.

    Login om te reageren
  6. blackdragon996 zegt

    31 juli 2007 om 11:34

    Mooiste Veyron ooit gezien. Prachtige kleuren combinatie en uitstraling van exclusivitieit.

    Login om te reageren
  7. LionSpeed zegt

    31 juli 2007 om 11:35

    I am speechless :O

    Login om te reageren
  8. asha zegt

    31 juli 2007 om 11:35

    beige met rood :x

    voor 1.000.000,00 EUR (+ kosten special edition), zou k toch mooiere kleurtjes kieze ;-)

    Login om te reageren
  9. Stephan zegt

    31 juli 2007 om 11:38

    Lijkt wel parelmoer ofzo :P, zal me ook niets verwonderen :P

    Login om te reageren
  10. joep zegt

    31 juli 2007 om 11:40

    heel erg mooi vind ik… Alleen vind ik het wel apart dat een merk als special edition van een model van en ander merk maken. Of ligt het nu aan mij dat ik dat gek vind? Eigenlijk zouden ze van de legacy van Pegaso af moeten blijven.. het merk heeft te mooie auto’s gemaakt (waaronder de in mijn ogen aller mooiste auto aller tijden: de Z102 berlinetta touring) om verkracht te worden in een revival oid.

    Login om te reageren
  11. Kristian zegt

    31 juli 2007 om 11:40

    … (speechless)

    Login om te reageren
  12. gerrit zegt

    31 juli 2007 om 11:41

    Ik had het genoegen om te zien dat ze met twee wagens aan het testen waren in Andorra (blauw en grijs) niks bijzonders aan eigenlijk ! ze mogen het ook audi R10 noemen of scoda rs.

    Login om te reageren
  13. Racer X zegt

    31 juli 2007 om 11:41

    Mooie kleurencombi! (als je in het midden oosten rondrijdt)

    Login om te reageren
  14. westerstraat15 zegt

    31 juli 2007 om 11:50

    Hoe het paradijs eruitziet weet ik (nog) niet, maar dit is mijn Auto aldaar!

    Login om te reageren
  15. STEEFGTI zegt

    31 juli 2007 om 11:51

    de loterij winnen en deze nog niet kunnen kopen….

    Login om te reageren
  16. MEZELUF zegt

    31 juli 2007 om 11:52

    WAUW.punt.

    Login om te reageren
  17. Rvh zegt

    31 juli 2007 om 11:52

    Pegaso is ook een circuit waar je trainingen kunt krijgen voor je motorvoertuig.
    Misschien heeft het daar iets mee te maken.

    http://www.pegaso.com.mx/

    Login om te reageren
  18. Klassiekerrally zegt

    31 juli 2007 om 11:54

    Ik snap de link naar Pegaso niet, maar ik vind de kleurcombinatie helemaal geweldig! De allermooiste Veyron die ik tot nu toe gezien heb!

    Login om te reageren
  19. smokin zegt

    31 juli 2007 om 11:56

    Als je de “small” van de URL afhaalt, krijg je een iets grotere variant:
    http://www.supercars.net/pitlane/pics/579619d.jpg

    Zo te zien heeft ie nog wel ruimte voor een paar extra bolides.

    Login om te reageren
  20. XP zegt

    31 juli 2007 om 11:59

    Ga binnekort naar Dubaï, ben benieuwd wat voor exoten er terug te vinden zijn

    Login om te reageren
  21. mike zegt

    31 juli 2007 om 12:01

    Wel jammer dat hij hem zo heeft gemaakt…. als ik een veyron had, had ik hem zwart gelaten. Gewoon standaard velgjes en trappen maar. Als je 1000 pk hebt moet je er toch wel even flink mee scheuren toch ?

    Login om te reageren
  22. mattie zegt

    31 juli 2007 om 12:07

    ziet er goed uit

    voor wie toevallig nog in berlijn komt binnenkort. een tip. ga naar de VAG showroom aan de friedrich strasse (grote winkelstraat in oost-berlijn, ook checkpoint charlie) en bewonder een Bugatti Veyron studiemodel, een bentley LeMansPrototype en de middenklassers zoals een VW transporter van 63000 euro. even verderop in de straat is een aparte audi showroom waar voornamelijk toeristen te vinden zijn (en bewakingspersoneel). hier staan onderandere een Q7, A5 en een R8. de R8 heb ik overigens in berlijn ook in het wild gezien en gehoord, helaas geen fotos of filmpje.

    Login om te reageren
  23. Suspic1ous zegt

    31 juli 2007 om 12:07

    @ XP, je schijnt in dubai zeer goedkope 2e hands auto’s te kunnen kopen. zoals sportwagens van een jaar oud of ander dergelijk spul. Aangezien niemand zich daar wil vertonen in een 2e handsje. Dus sla je slag!

    on topic: hele mooie auto dit natuurlijk. Vraag me alleen af hoe deze aanpassingen gedaan zijn. Aangezien er in het contract staat dat je aan je Veyron geen aanpassingen mag laten doen, behalve door VAG. Dus misschien nog een nieuw merk binnen het VAG concern??

    Login om te reageren
  24. Klassiekerrally zegt

    31 juli 2007 om 12:12

    @ mattie: is inderdaad wel leuk. Ook leuk spul in de kelder daar!

    Off topic:
    Checkpoint Charlie is een grote afknapper, het bijbehorende museum is echter wel indrukwekkend.

    Login om te reageren
  25. WIllem 72 zegt

    31 juli 2007 om 12:12

    Veel lelijker kan hij denk ik niet. Alleen zwart met blauw is een bugatti mooi.

    Login om te reageren
  26. sacha zegt

    31 juli 2007 om 12:20

    Pegaso doet nog volop in trucks:

    Andere “Pegaso”:

    Login om te reageren
  27. Ryan zegt

    31 juli 2007 om 12:21

    lekker in de file staan in Dubai… denk niet dat deze Bugatti dat leuk vind.

    Login om te reageren
  28. sven zegt

    31 juli 2007 om 12:26

    Ik blijf hem lelijk vinden , eenders in welke kleur !

    Geef mij maar carrera GT

    Login om te reageren
  29. joost zegt

    31 juli 2007 om 12:34

    http://static.autoblog.nl/images/wp2007/Bugatti%20Veyron%20Pegaso%2003.jpg

    Die achterkant! Gadverdamme! Vis noch vlees

    Login om te reageren
  30. murf zegt

    31 juli 2007 om 12:45

    eej, deze kom mij heel bekend voor, toen ik begin juni op vakantie was bij molsheim reed er zo een in precies deze kleuren voorbij op het terrein xd, ik weet jammer genoeg niet of het deze was.

    Login om te reageren
  31. Pieliej zegt

    31 juli 2007 om 12:45

    Ik denk, aangezien dit:
    ”red on white pegaso edition bugatti veyron (plate C 1), white mclaren mercedes slr special edition (plate F 12), yellow pagani zonda F (plate F 13), white maybach 62, black benz G55, red ferrari f430, white lambo murcielago, a 760, a hummer H2 and probly loads more…”

    en de foto die erbij wordt gegeven dat dit 6 van zijn auto’s zijn;
    http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=51a31c958
    Op de foto: 760 Li High Security, G55, H2, F430, SLR en Murciélago.

    Om tot de Veyron te komen; ik vind een normale mooier denk ik. Die achterkant wit/wit vind ik niet heel mooi.
    Doe mij maar blauw/wit!

    Login om te reageren
  32. Dieter zegt

    31 juli 2007 om 12:48

    hey,

    Ik heb deze auto’s ook gespot toen ik in Dubai was:
    http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=d5ac9d5cb

    Login om te reageren
  33. LeonVermaas.nl zegt

    31 juli 2007 om 13:08

    Mooi, heel mooi!

    @ Dieter: Vet!

    Login om te reageren
  34. Eddow zegt

    31 juli 2007 om 13:09

    Ik zie geen verschillen met een normale Veyron behalve de naamplaatjes?!!

    Login om te reageren
  35. Jan C. zegt

    31 juli 2007 om 13:14

    Nee Pegaso is onderdeel van Iveco en Sacha, je plaatje is van een Troner, een Pegaso met onderdelen van Atkinson en DAF. Niet lang daarna werd Pegaso overgenomen. Dat Pegaso sportwagens maakte is niet zo gek al sje weet dat ze de fabriek van Hispano Suiza overnamen.

    Overigens heeft Pegaso vele betekenissen. Het is een vliegend paard, wat o.a. als mailprogramma, automerk, circuit etc.

    Login om te reageren
  36. bmwF zegt

    31 juli 2007 om 13:23

    ok wat is hier nu aan.. gewoon een andere kleur binnen en buiten en de naam pegaso in genaaid en geplakt voor de rest niet echt veel:s beetje nutteloze topic want elke auto veranderd van kleuren. en begin niet te zagen over de originele bugatti kleuren, kunt ge ook zeggen van ferrari.

    Login om te reageren
  37. Rutger zegt

    31 juli 2007 om 13:32

    Het gaat hier niet om een hotel, maar dit is de (gratis) valet parking bij een groot winkelcentrum in Dubai.

    Hier overigens een grotere versie van die nogal kleine foto bij het artikel van de andere wagens van meneer:

    http://www.supercars.net/pitlane/pics/579619d.jpg

    Login om te reageren
  38. kzary zegt

    31 juli 2007 om 13:33

    Is deze Bugatti getuned? En is dat niet verboden door Bugatti?

    Login om te reageren
  39. pipil zegt

    31 juli 2007 om 13:36

    HEET!

    wat een presence en klasse dat deze veyron heeft

    Login om te reageren
  40. Powerslide zegt

    31 juli 2007 om 13:36

    Pagani is een S.

    Verder erg gave Veyron!

    Login om te reageren
  41. smoke zegt

    31 juli 2007 om 13:38

    @Rutger
    Thanks, had niet door dat ik de kleine versie had doorgelinkt.

    Login om te reageren
  42. MurcieBoy zegt

    31 juli 2007 om 13:47

    @ sacha
    is dat niet pegasus??

    Login om te reageren
  43. Davidov zegt

    31 juli 2007 om 13:52

    mooi wit zeg, die achterkant

    Login om te reageren
  44. smokin zegt

    31 juli 2007 om 13:52

    @Sir Smokalot:

    Je had ook niet door dat ik dat om 11:56 ook al had opgemerkt ;)

    Login om te reageren
  45. Marc zegt

    31 juli 2007 om 13:57

    @ bmwF : wanneer er een SLR een upgrade krijgt wordt het ook gepost.. Het punt met de Bugatti is alleen dat deze motorisch niet wordt geupgrade maar wel in speciale uitvoering wordt uitgebracht (alsof een Veyron al niet speciaal genoeg is, maar dat terzijde..).
    Een 722 wordt toch ook gepost, terwijl het ook “maar” een upgrade is..

    Maar grote grutten, deze kleurcombo is wel erg geslaagd!

    Login om te reageren
  46. 3-serie zegt

    31 juli 2007 om 14:01

    Moet zeggen het lelijk hok word steeds mooier als je het zwart en paars er maar van af haalt. In deze kleurencombinatie behoorlijk sjiek.

    cool nummerbord trouwens

    Login om te reageren
  47. Steve11NL zegt

    31 juli 2007 om 14:34

    Ik kwam een lijstje tegen dat is bijgewerkt tot 2001 en daar staat toch een aantal Veyron Killers op……..

    http://www.supercars.net/PitLane?viewThread=y&gID=1&fID=1&tID=120825

    Even de plaatjes aanklikken.

    Let vooral op nummer 6
    Wie zou hierin:http://www.classicdriver.com/upload/images/_de/1008/img02pop.jpg
    over de 400 durven knallen??

    Login om te reageren
  48. Andre zegt

    31 juli 2007 om 14:51

    Als je een Veyron of ander exclusieve auto’s wilt spotten dan moet je op de Appololaan hoek Beethovenstraat gaan kijken..

    Login om te reageren
  49. smoke zegt

    31 juli 2007 om 15:13

    Update – Omdat het altijd groter, beter, bruter en sterker kan hebben we voor jullie nog een kleine verrassing in petto: het W16-blok schijnt namelijk niet meer standaard te zijn, maar is opgevoerd naar 1200 pk!

    Login om te reageren
  50. Luc zegt

    31 juli 2007 om 15:15

    ok, hoezo een nutteloze 1200pk, ochja, voor mensen die teveel geld hebben en niet weten wat te doen ermee, dan gaan we maar opvlalen met ene auto

    trouwens, die mensen in dubai leven luxe zeg

    Login om te reageren
  51. Emiel zegt

    31 juli 2007 om 16:02

    Weetje:
    In feite heeft het blok standaard al 1200 pk, maar 1001 pk is altijd gegarandeerd. Bovendien bekt het lekkerder.

    Login om te reageren
  52. Dubai-aan zegt

    31 juli 2007 om 16:18

    Hi iedereen,

    Het kenteken is 1, dat betekent dat de auto eigendom is van Sheikh Maktoum; De baas van Dubai.
    In Dubai is het zo dat des te lager het kentekennummer, des te hoger in de pikorde.

    Login om te reageren
  53. Rutger zegt

    31 juli 2007 om 16:19

    Blijft nog altijd leuk om aan de koeling van deze motor te werken, aangezien daar ook al zo’n 1000 pk aan verloren gaat (de W16 heeft eigenlijk +/- 3000 pk)

    Login om te reageren
  54. mart(w)in zegt

    31 juli 2007 om 16:28

    de kunst van het mooi maken is de kunst begrijpen van het weg laten

    Login om te reageren
  55. Sander zegt

    31 juli 2007 om 16:29

    Dat noem ik nog een exclusief!

    Login om te reageren
  56. Dubai-aan zegt

    31 juli 2007 om 16:30

    Oh ja! En het stikt er van de (FOUTE) Russen/Ukrainers/Kazakhstanen/ en meer Voormalig Oostblok gruis.

    Login om te reageren
  57. VeyronLover zegt

    31 juli 2007 om 16:34

    Heerlijk! Nog exclusiever als elke andere Veyron, zo heb je toch het gevoel dat je in een exclusieve auto rondrijd :-D

    Login om te reageren
  58. Rutger zegt

    31 juli 2007 om 16:36

    Overigens nog even een kleine toevoeging over de plaats waar deze Veyron gespot is: The Mall of the Emirates

    Hier een YouTube filmpje met een fotocompilatie van allerlei exoten die daar elke dag verschijnen: http://www.youtube.com/watch?v=fZwN8Xmsa0c

    En hier de website van The Mall of the Emirates: http://www.malloftheemirates.com/

    En ja het is zo: hier bevindt zich ook het indoor skicentrum van Dubai. Aangelegd door Nederlanders (zelfs geopend door onze eigen JP) btw!

    Login om te reageren
  59. JOPHEIJ zegt

    31 juli 2007 om 16:39

    3000pk?

    Over dubai: Ik ben er een week op vakantie geweest en heb heel wat dure auto’s zien rijden. Nouja de gemiddelde auto was er stukken duurder als in nederland, maar echt extreem dure heb ik helaas niet gespot. Wat RR, Bentley maar geen Enzo’s, Veyrons etc…

    De Veyron is wel echt extreem mooi, echt een super kleurencombinatie.

    Wat ik wel vreemd vind is het nummerbord. Mij is in dubai, door een local, verteld dat hoe korter het nummerbord is, hoe dichter de eigenaar bij de hoofdsjeik Bin Rashid Al Maktoum ofzoiets, staat. Maar met veel geld lukt het dus ook!

    Verder een erg mooi land, waarin ze alles het grootste, mooiste en extreemste willen hebben en waar het motto, Money is no issue, dan ook echt van toepassing is!

    Login om te reageren
  60. DennieFR zegt

    31 juli 2007 om 16:39

    Wel lekkere kleurcombo!!

    Login om te reageren
  61. vr6 rijder zegt

    31 juli 2007 om 16:44

    Ik lees nu pas de laatste 2 woorden van de kop.
    1200 PK !!!…

    Zouden er nog straatstenen liggen in Dubai?

    Login om te reageren
  62. Solstice zegt

    31 juli 2007 om 16:45

    Update – Omdat het altijd groter, beter, bruter en sterker kan hebben we voor jullie nog een kleine verrassing in petto: het W16-blok schijnt namelijk niet meer standaard te zijn, maar is opgevoerd naar 1200 pk!

    Zet het dan niet als feit boven in de titel als het nogal speculatief is. Beetje Televaag/Campingzendershownieuws-gevoel krijg ik hiervan…
    Met die (al dan niet) 1200pk zal de koeling wel helemaal een probleem vormen.. 10 minuutjes rijden, half uurtje afkoelen. Maar zolang het apparaat alleen maar in winkelcentra staat is dat geen probleem natuurlijk ;)

    Login om te reageren
  63. robbe zegt

    31 juli 2007 om 16:56

    @rutger
    gaaf filmpje (afgezien die groen met zwarte porsche cayman,. . .

    on topic
    lijpe bak mooie combinatie van kleuren. exclusief kan altijd exclusiever :p

    Login om te reageren
  64. pipil zegt

    31 juli 2007 om 17:06

    “Weetje:
    In feite heeft het blok standaard al 1200 pk, maar 1001 pk is altijd gegarandeerd. Bovendien bekt het lekkerder.”

    Fout. Een Veyron produceert in de realiteit rond de 1050 pk, de 1001 is er gewoon omwille van show en heritage eren.

    Er was even sprake van een 1200 pk SE Veyron maar dat waren simpelweg geruchten. Nuja, de sublieme DSG bak van Ricardo is ontworpen om tot 1600-1700 Nm aan te kunnen.

    Login om te reageren
  65. Rick zegt

    31 juli 2007 om 17:06

    Pf 1200PK hoesnel zit je dan op de honderd? 1.5 seconden?
    Maar wel prachtig!

    Login om te reageren
  66. smoke zegt

    31 juli 2007 om 17:08

    @solstice

    Hoezo speculatief? Als mijn bron nagenoeg met zekerheid kan zeggen dat het zo is, dan zet ik het hier neer. Het is geen giswerk of een vaag vermoeden, anders was het ook niet aan de titel toegevoegd.

    Login om te reageren
  67. Rick zegt

    31 juli 2007 om 17:10

    -edit: nutteloze opmerking-

    Login om te reageren
  68. christian zegt

    31 juli 2007 om 17:14

    SCHITTEREND!!!

    Login om te reageren
  69. Powerslide zegt

    31 juli 2007 om 17:14

    “Weetje:
    In feite heeft het blok standaard al 1200 pk, maar 1001 pk is altijd gegarandeerd. Bovendien bekt het lekkerder.”

    Fout. Een Veyron produceert in de realiteit rond de 1050 pk, de 1001 is er gewoon omwille van show en heritage eren.

    Toch wordt er in bronnen rondom Bugatti al een poos gesproken dat het vermogen meer in de buurt van de 1050pk zit. Mocht je een blok hebben wat net wat meer pk heeft dan gemiddeld zit je al snel op de 1200. Dus ik ben het met Emiel eens dat dit best een standaardblok kan zijn. (Maar dan wel eentje die standaard net iets meer pk heeft.)

    Login om te reageren
  70. Solstice zegt

    31 juli 2007 om 17:32

    @Sir Smokalot: Het woordje “schijnt” deed het hem. Ik wil het best geloven hoor, dat hele gedoe rond het vermogen was al zo net zo vaag als het design van de auto, varierend van zo’n beetje 987 tot 1050pk. :-) Keep up the good work!

    Login om te reageren
  71. Markus zegt

    31 juli 2007 om 17:37

    Mooie wagen, schiterrend uitgevoerd. Zijn garage is wel een beetje inspiratieloos… ik wou eerlijk waar dat ik ze had, maar een Hummer, een SLR, een Veyron… tja. De Zonda is twijfelgeval, want alhoewel alle rijke posers zo een hebben, is het natuurlijk een schitterende bak. In tegenstelling tot de Hummer en de SLR.

    Login om te reageren
  72. ronald zegt

    31 juli 2007 om 17:39

    een vraagje aan iedereen ?… waar meet je dat? 1200 pk? dikke rollerbank denk ik hebben ze waarschijnlijk in de fabriek wel eentje staan speciaal gebouwd?

    Login om te reageren
  73. ronald zegt

    31 juli 2007 om 17:40

    ow en hele geile bak :)

    Login om te reageren
  74. Rick dos zegt

    31 juli 2007 om 17:47

    Waarom zou je dat in godsnaam doen?

    Dan heb je een dure Mclaren Mercedes en een Pagani Zonda en dan parkeer je er een VW tussen. Doet gelijk afbreuk aan de andere 2 wagens.

    Login om te reageren
  75. bmwF zegt

    31 juli 2007 om 17:49

    @ marc, ja dat bedoel ik net. maarja over dat uiterlijke als ik een bugatti heb kan die die zo ook laten spuiten en pegaso op plakken, dus vind ik dit niet echt bijzonder om te posten. maar wel geslaagde kleurencombinatie.

    Login om te reageren
  76. smoke zegt

    31 juli 2007 om 17:54

    @Rick Dos
    Het houdt ook niet op he :) Maar zet 10 willkeurige mensen voor die auto’s, zeg ze er een uit te kiezen en meer dan de helft gaat geheid voor de Veyron.
    Hmm, misschien wel een ideetje voor een poll!

    @Solstice
    Ik zeg schijnt, omdat ik geen officiele cijfers heb gezien en überhaupt nog nooit van mijn leven in Dubai ben geweest. Ik kan het dus niet zeker weten, maar zoals ik al zei, ik heb er het volste vertrouwen in dat dit klopt.

    @ronald
    Ik geloof dat je het vermogen aan de krukas sowieso wel kunt berekenen, en er zijn ook wel rollerbanken die het aankunnen. Gewoon flink veel sjorbanden gebruiken en met veel man aan de auto gaan hangen, zo doen ze het ook bij enorm getunede skylines e.d.

    Login om te reageren
  77. P@ zegt

    31 juli 2007 om 17:55

    @ Rick Dos

    Wat een onzin weer. Die Pagani heeft toch ook een opgevoerde Mercedes motor? Dus wat lul je nou weer slap. Het is gewoon een Supercar. VW of niet hij blaast ze allemaal naar huis wat rond om em staat.

    Login om te reageren
  78. Stephan zegt

    31 juli 2007 om 17:58

    Sir Smokalot.

    Pk’s die je in alle boekjes leest en op internet zijn allemaal krukas pk’s. Dus die 1000 van de veyron is ook aan de krukas, waarvan hij er misschien maar 800 ofzo aan de weg zet.

    Login om te reageren
  79. PatrickE zegt

    31 juli 2007 om 17:59

    Ik zou toch echt voor de Pagani gaan(wat een HEERLIJK!!! geluid komt daaruit) Maar al wil je HET echt zijn, moet je de Veyron maar kiezen…:)

    Login om te reageren
  80. dude db zegt

    31 juli 2007 om 18:04

    zeer chique en mooie auto!!wow!!! doe mij die maar

    Login om te reageren
  81. Rick dos zegt

    31 juli 2007 om 18:08

    @Sir Smokalot

    Ik durf zelfs te wedden dat dat 10 op 10 is. Zeg tegen iemand dat ie uit een koffertje met 6 ton mag kiezen en een koffertje met 1,8 milj.. You get my point? ;)

    @ P@

    Wat vraag jij me nou? Of mijn lul slap hangt? En waarom wil jij dat weten?

    De overige frustraties kan ik dan ook gelijk begrijpen. Let it all out, man. You´re among friends. ;)

    Login om te reageren
  82. Pieter-Jan zegt

    31 juli 2007 om 18:19

    Iemand in Duitsland heeft een Veyron motor aan een dyno gekoppeld, en het werkelijke vermogen is 1350pk. Bugatti onderschat het vermogen omdat het sympathieker is dan onderschatten, en zodat de Veyron zelfs in de slechtse omstandigheden (warmte, hoogte) nog altijd boven de officiele cijfers zou zitten.

    Login om te reageren
  83. luwek zegt

    31 juli 2007 om 19:10

    @pieterjan…misschien ook omdat over 50 jaar de auto misschien een populaire klassieker is en dan wil men cker weten dat ie 1001 pk heeft, ze geven hem nu dus 1350 pk als de motor dan aardig versleten is komt er nog steeds wel rond de 1000 pk uit…staat beter voor bugatti;)

    Login om te reageren
  84. smoke zegt

    31 juli 2007 om 19:36

    @dubai-aan en JOPHEIJ

    De maker van de foto’s wist mij over het kenteken het volgende te vertellen:

    “having a lower number does not necessarily make you “closer to sheikh mohammed” it’s a bit more complicated than that. you can buy 2 digit plates…but not single digit plates. those all belong to sheikhs.

    the owner of this veyron, however, is an exception…he apparently offered 55 million dirhams for the plates C 1 – 12 to all the emirates, and the only emirate which accepted the offer was fujairah. hence the plate fujairah, C 1.

    and he is not a sheikh…he is a wealthy russian man who lives in burj al arab (the 7 star hotel) and has – in my opinion – the best car collection on earth.”

    En voor de goede orde: 55 miljoen dirham is 6,7 15 (vijf-tien!) miljoen dollar. Wat een gekte…..

    Login om te reageren
  85. Ewout zegt

    31 juli 2007 om 19:48

    Kleine correctie, 55 miljoen AED is 11 Miljoen Euro, elke euro is op dit moment ongeveer 5 AED waard…

    Het kenteken is dus stukken duurder dan de auto…..

    Login om te reageren
  86. smoke zegt

    31 juli 2007 om 20:01

    Helemaal waar! Ik zat in Marrokaanse Dirhams te rekenen…

    Login om te reageren
  87. hamza zegt

    31 juli 2007 om 20:45

    hoi ik lees regelmatig jullie site en ik ben nu toevallig in dubai
    ik heb veel vette auto’s gezien maar deze nog niet
    ik heb in de slr mclaren gereden vorig maand hieroo
    en het is een beest
    de auto(bugatti) is geparkeerd in de uitgang van de MALL OF THE EMIRATES

    Login om te reageren
  88. Rick zegt

    31 juli 2007 om 21:38

    Die Witte SLR is ook niet verkeerd! en die garage van die Sjeik is toch een Museum?

    Login om te reageren
  89. Zeyad zegt

    31 juli 2007 om 23:15

    To whoever posted this article, I am Zeyad the person who took the pictures of this Pegaso Veyron. I am very glad that you have decided to post the pictures as well as an article for the whole world to see. If you would like additional information and pictures about the car please refer to the thread I created on e46fanatics the main forum that I post on –

    http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=492244

    Kindly reply to this post acknowledging that you received my message.

    Thank you for keeping my watermark on these pictures.

    Keep posting!

    Zeyad.

    Login om te reageren
  90. alexander zegt

    1 augustus 2007 om 10:05

    OW MYN GOD!!! wat mooi maar ik wil uitteraard SPECS. heeft eimand die???

    Login om te reageren
  91. Markus zegt

    1 augustus 2007 om 11:04

    @ Ewout; de platen zijn net ietsje goedkoper dan de auto – 12 plaatjes voor 11 miljoen euro, dat is 910.000 euro per kentekenplaatje. Hij had toch de hele C1 tot en met C12 reeks gekocht?
    Maar goed, wat een gelul verder.

    Die garage zit me nog steeds niet lekker. Gooi die SLR en Hummer eruit, die G mag blijven (das toch een G achter in de hoek). Koop een XJ220 en een McLaren F1, nog een RUF rt, een jaren 60 Mustang GT500 en een GT350, als er geld is dan nog een Koenigsegg en een F40… en dan heb je een garage waar je mij lekker mee maakt!

    Login om te reageren
  92. Markus zegt

    1 augustus 2007 om 11:07

    En er mag best nog een VW tussen staan: VW Nardo W12.

    Login om te reageren
  93. Nick zegt

    1 augustus 2007 om 20:50

    @Markus:
    Oeh, die is ook niet verkeerd.

    Die heeft nog de maximumsnelheid van de McLaren F1 op Nardo verslagen.

    @ronald:
    In Molsheim hebben ze een speciale rollerbank waarvan de haken in een solide blok gewapend beton zitten die onafhankelijk van het pand in de grond is geheid.

    Althans, zo iets heb ik ergens gelezen.
    Één van de modernste, meeste accurate en sterkste rollerbank. (voor vierwielaangedreven auto’s)

    Ze kunnen er ook van die top fuel dragsters opzetten.
    Hij kan geloof ik tot 11500 kW aan. Dat is 15x het vermogen van de Veyron. en 3x dat van een top fuel dragster.

    Login om te reageren
  94. Maikel zegt

    1 augustus 2007 om 23:29

    Dit is onwaarschijnlijk. Ik spreek uit ervaring. Als je een Bugatti Veyron 16.4 koopt, wordt je verplicht om een contract te tekenen, Waarin staat dat je zelf NIKS aan de auto mag veranderen. Dus ze kunnen dit alleen gedaan hebben met toestemming van Bugatti zelf. En dan hadden we er ook wel iets over gehoord van Bugatti zelf. Of niet dan !! Duss dit lijkt me sterk.

    Login om te reageren
  95. basje zegt

    1 augustus 2007 om 23:43

    nou best wel vetjes die bak.maar ik vraag me af wat je met die 1200 pk moet?die kan je toch nergens lkkr laten lopen.Ook in duitsland niet meer.En de 1000 pk’s van de normale versie is toch ook al genoeg?dus wat wil je meer?mja het is een blijft een mooie auto….aleen de kleuren combinatie van deze is niet mooi:(

    Login om te reageren
  96. JD zegt

    2 augustus 2007 om 08:35

    @maikel

    Je spreekt uit ervaring??? Heb jij een veyron gekocht en dat contract ondertekent dan? Weet jij precies wat er in staat?

    Login om te reageren
  97. H.J. Vaesen zegt

    2 augustus 2007 om 09:28

    @ JD @ Maikel

    Ja JD, Maikel z’n mamma zocht iets leukers ipv de Yaris. Die 1.0VVT-i was toch een beetje karig op de snelweg. Na een paar kopjes koffie hebben ze de knoop door gehakt.

    Login om te reageren
  98. Markus zegt

    2 augustus 2007 om 10:01

    @ Maikel: wat lijkt je sterk? Je ziet de foto’s toch met uiterlijke veranderingen?

    Login om te reageren
  99. sven zegt

    2 augustus 2007 om 10:40

    3000 pk en toen werd ik wakker !!!!

    Wat een gelul weer op deze post…

    Login om te reageren
  100. pantera zegt

    2 augustus 2007 om 11:35

    wat is er precies anders aan ?

    Login om te reageren
  101. De Boer zegt

    2 augustus 2007 om 15:52

    WAT? 11 miljoen? dus je betaalt 10 miljoen meer voor 200 pk’s extra en een anders kleurtje.. tjonge jonge dat noem ik nog eens afzetterij ;)

    Login om te reageren
  102. DJD zegt

    2 augustus 2007 om 16:06

    vette bak hoor!!!!!!!
    overigens, vandaag reed er langs de amsterdam RAI de veyron langs, ik kon nog net een glimp van hem opvangen, hij was van de achterkant helemaal blauw. ik hoorde hem schijnbaar niet voorbijrijden!!!!!!
    dat wit/wit aan de achterkant is niet mooi, maar voor de rest is ie gaaf.

    @basje
    in de death valley kan je soms nog eens de top uitproberen. die polietie daar houdt je of niet bij, ofze laten je je gang gaan, dat laatste volgens autovisie.

    Login om te reageren
  103. Gert zegt

    2 augustus 2007 om 17:13

    @De Boer: LEZEN! 11 miljoen voor C1-C12 (en dat is niet de nieuwe citroën reeks….)

    Login om te reageren
  104. H.J. Vaesen zegt

    2 augustus 2007 om 17:25

    @DJD

    Death Valley is nu niet bepaald de plaats waar je kan knallen. Gek genoeg zijn er veel fietsers!

    Login om te reageren
  105. Aimee zegt

    2 augustus 2007 om 23:09

    Mijn droomauto!

    Login om te reageren
  106. Chief_S5 zegt

    2 augustus 2007 om 23:18

    Zo zie je maar weer hoe je een dame kunt scoren. Duur, snel, beetje chique aankleden, en voila! Alleen gaat het niet zo makkelijk als ik het typ…

    Login om te reageren
  107. vraagje zegt

    4 augustus 2007 om 22:56

    wat is de topspeed van dat ding

    Login om te reageren
  108. ted zegt

    5 augustus 2007 om 10:35

    wat moet je met een vayron als je al een zonda hebt???

    Login om te reageren
  109. NightQrawler zegt

    5 augustus 2007 om 13:29

    @ vraagje:
    topspeed van de veyron is 407 kilometer ;)

    tis wel een mooie auto maar als je zoveel geld uitgeeft dan zou ik toch andere kleuren kiezen.

    Login om te reageren
  110. rudinyo zegt

    5 augustus 2007 om 14:18

    sssssssssssssstt,
    hiervan kan je alleen genieten. er zijn geen woorden voor wat hier staat..

    Login om te reageren
  111. rudinyo zegt

    5 augustus 2007 om 14:24

    en hoe kan je nou de kleuren gaan afkraken als je zo perfecte prachtige uitgelijnde schoonheid van een auto hebt met ongelooflijke prestaties.. ferrari, lamborghini, porsche, mclaren, zonda, ze blijven helemaal nergens.. de mens is opnieuw op de maan geland.. dan doet de kleur er niet eens toe, al was die pimpelpaars met stippen..
    een auto die je niet eens kan veroorloven moet je sowieso al niet afkraken.
    ik vind het wonderbaarlijk wat ze hier hebben neergezet, mijn complimenten.

    Login om te reageren
  112. joriyyi zegt

    5 augustus 2007 om 19:00

    snelste auto ooit:O 407 km p/u

    Login om te reageren
  113. stom zegt

    5 augustus 2007 om 21:26

    Heb het genoegen gehad dè veyron in cannes te hebben gespot
    meesterlijke bak echt waar.. ik kan nu vredig sterven

    Login om te reageren
  114. Blaffert zegt

    5 augustus 2007 om 22:36

    dacht dat ie al kapodt gereden was maar ik vergiste me: http://www.dumpert.nl/mediabase/11012/5e4a0902/index.html

    das een ander;)

    Login om te reageren
  115. NARCIRIS zegt

    6 augustus 2007 om 08:40

    de chromen roosters (9 in totaal) zijn geen gepimp, de fabriek monteert ze zelf op aanvraag. die 407 is een begrensde top, hij kan harder. er komt inderdaad meer dan 1001 pk op de wielen.

    Login om te reageren
  116. gydo zegt

    7 augustus 2007 om 21:52

    ik vind deze zo (*******) vet.
    maar 1200pk hoewil je in s hemels naam dat op de weg houden.
    en als de normale veyron 407km reed en in 2.8 sec op de 100 zit wat doet deze dan!?????????????????????!!!!!

    Login om te reageren
  117. kris zegt

    8 augustus 2007 om 16:02

    ik heb het toch ok al gehoord dat je een contract moet tekenen waarin staat dat er niets mag veranderd worden aan de wagen!
    dit omdat bugatti de meest perfecte particulier aangeboden wagen wou bouwen, elke vierkante millimeter is dan ook uiterst minitieus uitgedoktert. logisch toch dat ze niet willen dat er ook maar iets aan veranderd wordt.

    maar… ik vind die van die rus wel een superlekker machien, kleurencombinatie is gewoon perfect!!

    Login om te reageren
  118. db zegt

    11 augustus 2007 om 10:01

    wat ben je nu met extra PK’s , de veyron heeft speciale banden die maar net de topsnelheid aankonden, bij de deze zijn de banden dus niet in staat om sneller te gaan…

    Login om te reageren
  119. vla zegt

    18 augustus 2007 om 14:48

    sweet dreams are made of this…

    Login om te reageren
  120. Ruben Veenstra zegt

    30 augustus 2007 om 18:21

    Ik heb dezelfde foto gemaakt in Dubai van de zelfde auto, precies zelfde kenteken. en ook op de zelfde parkeerplaats Mall of Emirates

    Login om te reageren
  121. Franke zegt

    30 augustus 2007 om 18:45

    de Zeus van de auto’s…
    geen woorden voor…

    Login om te reageren
  122. emblemen king zegt

    3 september 2007 om 16:19

    Volkswagen maakt tenminste iets waar waarvan andere dagten dat dat nooit kon. een auto met 1001 pk. dus houd jullie mond!

    Login om te reageren
  123. daniella zegt

    21 oktober 2007 om 16:56

    dit kenteken is niet uit dubai er staat uae op en als een auto uit dubai komt staat er dubai op het kenteken.. deze is dus niet van een sheikh uit dubai..

    Login om te reageren
  124. NARCIRIS zegt

    28 oktober 2007 om 20:32

    correctie : er zijn 11 chromen grilles op dit exemplaar

    de naam is gewoon afgeleid van de Griekse mythologie, Pegasos, het gevleugelde paard – de eigenaar wilde dit zo

    alles kadert in de personal customizing waar Bugatti na het vertrek van Bschr mee begonnen is

    let op de “tekens” die het woord pegaso omkaderen, en kijk dan naar de Pur Sang mét logo (promofoto’s hebben dit niet)

    er komen minimum 1000 à 1150 Pk OP DE WIELEN EN DUS GEEN 800

    de topsnelheid is 407,5 begrensd, hoewel ik er digitaal gemeten 409,3 uithaalde

    fabriekscoureur deed al 411… en officieus 415 op Salt Lake

    veel hangt af van de “conditions”

    Login om te reageren
  125. yuyu zegt

    31 oktober 2007 om 12:32

    bangelijk wagen met zware kleuren!!!!
    beter dan deze kan niet.
    prachtig

    Login om te reageren
  126. Gerard zegt

    12 november 2007 om 22:05

    Als je de kentekenplaat bekijkt weet je zo dat dit ’n op maat gemaakte versie is voor de Sheikh. Die paaltjes staan er dus niet voor niets, dit is zo opgedragen door de Sheikh aan zijn veiligheidsteam. Meer dan dat is het niet.

    En het is dan ook logisch dat je er niet mag aankomen, die mensen zijn daar dus zeer streng op. Het is als een kind dat gekoesterd wordt.

    Login om te reageren
  127. MrSosa zegt

    18 november 2007 om 23:49

    Dit kenteken is uit Fujairah …

    Login om te reageren
  128. Michael zegt

    30 december 2007 om 23:41

    lol, niemand leest de posts :D

    Login om te reageren
  129. Carmaster zegt

    4 maart 2008 om 22:11

    @ Sir Smokalot

    Hypercar geen supercar!
    Er zit een duidelijk verschil in,
    namelijk zo’n 500pk

    Login om te reageren
  130. Vinnie zegt

    7 augustus 2008 om 07:56

    Mooi :o
    En het sterke is dan nog dat er 199 pks bijkomen!
    http://www.bugatti-configurator.com
    Hier kan je zelf een kleurtje kiezen, ook leuk.

    Login om te reageren
  131. BugattiFan zegt

    23 april 2009 om 21:57

    hij is nu te koop!

    Login om te reageren
  132. Buyck zegt

    17 augustus 2009 om 16:24

    Wow… nog geschifter dan de Mansory!!!!!!!!!!!!!!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North