• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

De nieuwe Range Rover is officieel [updated]

Auteur: CasperH, gepost 15 augustus 2012 om 08:17 – 83 Reacties

Range Rover 2013 is officieel
Gisteren al deels uitgelekt maar nu officieel: dit is de nieuwe Range Rover. Lichter, krachtiger, geraffineerder, dat zijn de sleutelwoorden die Range Rover gebruikt voor haar jongste model.

De nieuwe Range Rover is tot maar liefst 420 kilo lichter dan zijn voorganger en dat is met name te danken aan het gebruik van aluminium dat onder meer gebruikt werd om een volledig zelfdragende carrosseriestructuur te creëren. Dat deze gewichtsbesparing niet alleen goed zal zijn voor de boomknuffelaars maar ook de handling van de Range Rover sterk zal verbeteren lijkt een inkoppertje. Een nieuw ontwikkeld onderstel moet zorgen voor een vlakker, beter bochtgedrag.

Er zullen drie motoren beschikbaar zijn in de nieuwe Range Rover. De TDV6 of TDV8 kies je als je voor diesel gaat, maar het leukste is het natuurlijk om een V8 Supercharged benzine in het vooronder te laten schuiven. De TDV6 beschikt overigens over een groen C-Label, mocht je heel verantwoord willen overkomen bij je makkers van de Rotary.

Het interieur is stiller geworden en er is voor de achterpassagiers bijna 12 centimeter extra beenruimte gecreëerd. Als je voor de Executive Class uitvoering gaat krijg je van Range Rover twee individuele zitplaatsen in plaats van een standaard achterbank. In Parijs zullen we de nieuwe Range Rover in vol ornaat mogen bewonderen en er ons definitieve oordeel over vellen maar eerlijk is eerlijk: ziet er goed uit, toch?

Update – Eerste plaagvideo op autojunk.

Ook interessant!

  • Video: nieuwe Range Rover Sport SVR gespot
    Video: nieuwe Range Rover Sport SVR gespot
  • Video - nieuwe Range Rover in actie
  • Land Rover Range Rover D350 rijtest
  • Video: Wouter bekijkt de nieuwe Range Rover (2022)
    Video: Wouter bekijkt de nieuwe Range Rover (2022)

Nieuwste artikelen

  • Citroën komt met een eigenwijze, kleine versie van de ID Buzz
  • Kia EV4, GEWAAGD uiterlijk maakt het een gedurfde keuze #test
  • Bugatti krijgt een keiharde primeur van Rimac
  • Volvo XC60 Executive Edition
    Volvo maakt van de XC60 een heerlijke dikzak
FacebookTweetPinLinkedIn

Land Rover, parijs-2012, range-rover, SUV

Vorig bericht: « McLaren 12C Can-Am Edition Racing Concept is hot
Volgend bericht: Politieagent: “Doe eens rustig met je Aventador!” »

Lees Interacties

Reacties

  1. aJackie zegt

    15 augustus 2012 om 08:21

    schitterende bak, klassiek en hitech in 1. Nieuwe designstijl bevalt mij wel, maar nig steeds die luxe grandeur uitstraling ….
    dit wordt de nieuwe BlaricumTopper :)

    Login om te reageren
    • agera zegt

      15 augustus 2012 om 10:48

      @aJackie: Dat heb ik dus ook de vorige Range Rover vond ik ook veel te veel leunen op klassiek en traditie. Met deze nieuwe hebben ze een paar elementen toegevoegd wat mij wel enthousiast maakt. Sportiever en idd meer high tech uitstraling meegekregen waardoor deze denk ik ook meer mensen zal aanspreken.

      Login om te reageren
  2. jzaero zegt

    15 augustus 2012 om 08:22

    Stuk minder imposant dan zijn voorganger, maar wel een fris. Vind hem gewoon net wat te ‘slank’ ogen. Maakt hem wel wat vriendelijke tegenover de weggebruiker waar je met je bumper bovenop zit :)

    Login om te reageren
  3. jawi94 zegt

    15 augustus 2012 om 08:24

    Mooie bak

    Login om te reageren
  4. Revvji zegt

    15 augustus 2012 om 08:28

    Ziet er strak uit, netjes gemoderniseerd!
    Maar ze mochten de zijkanten toch ook eens meegenomen hebben, of ben ik de enige die vindt dat ze er krak hetzelfde uitzien als de vorige?

    Login om te reageren
    • Revvji zegt

      15 augustus 2012 om 08:30

      @revvji: 420 kilo eraf is trouwens ook niet weinig! :o

      Login om te reageren
  5. diesel52 zegt

    15 augustus 2012 om 08:33

    Prachtige auto!! Het interieur ziet er ook super strak uit. Well done

    Login om te reageren
  6. Klassiekerrally zegt

    15 augustus 2012 om 08:34

    Wat mij betreft de enige echt geslaagde SUV. Combineert klasse en stijl met serieuze off-road capaciteiten. Hiermee vergeleken lijkt de concurrentie lomp en ordinair. Correctie: Vergeleken met de RR is de concurrentie lomp en ordinair!

    Login om te reageren
  7. gedece zegt

    15 augustus 2012 om 08:37

    Weet niet waarom maar vind dat deze precies een beetje ‘TVR-stijl’ heeft. Qua design is het geen revolutie maar beter dat dan niks zeker?

    Login om te reageren
    • zenoemenmemax zegt

      15 augustus 2012 om 18:28

      @gedece: Door die sagaris achtige achterlichten.

      Login om te reageren
  8. kaasboerin zegt

    15 augustus 2012 om 08:41

    420kg lichter? WOW, dat is nog is vooruitgang.

    Login om te reageren
  9. texter zegt

    15 augustus 2012 om 08:41

    Is het niet onderhand een Range Jaguar? Als ik dat interieur zo bekijk…

    Login om te reageren
  10. smoked zegt

    15 augustus 2012 om 08:43

    Tot wel 420 kg lichter!!! Dan leed ie echt wel aan obesitas… (copyright Lincoln voor de … en !!!)
    Ik vind het wel een mooie wagen geworden.

    Login om te reageren
  11. t00n zegt

    15 augustus 2012 om 08:50

    Heel mooi!

    Wel een klein gaspedaaltje? :p

    Login om te reageren
    • Svenska_Aeroplan_AB zegt

      15 augustus 2012 om 09:09

      @t00n: nee, een grote auto…

      Login om te reageren
  12. w0o0dy zegt

    15 augustus 2012 om 09:03

    OkOkOk, 420kg eraf door wat extra gaten in het bodywork, je zou het niet verwachten. Nou vooruit dan maar, the price of progress zullen we het maar noemen.
    Well done JLR (tenzij blijkt dat de helft vd auto opeens chinees plastic is…), maar hij is wel flink lelijkerdan de vorige.

    Login om te reageren
    • mdemooistelettervanhetalfabet zegt

      15 augustus 2012 om 14:54

      @w0o0dy: Eindelijk iemand die hem ook lelijker vindt. Hij mist juist het stoere, hoekige, maar toch op een of andere manier elegante van de vorige.

      Login om te reageren
  13. swaffelaer zegt

    15 augustus 2012 om 09:04

    Als de lampen niet naar de zijkant zouden doorlopen zou ie wel wat mooier zijn. Vind het een beetje Koreaans aandoen.

    Interieur is wel super!

    Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      15 augustus 2012 om 09:08

      @swaffelaer: Ach, dat willen we toch allemaal tegenwoordig?? De underdog knuffelen..

      Login om te reageren
  14. camber24 zegt

    15 augustus 2012 om 09:06

    Ik vind m niet zo mooi… 420 kilo is echter wel een topprestatie!!

    Login om te reageren
  15. vale46 zegt

    15 augustus 2012 om 09:10

    Hoe meer ik hem zie hoe mooier ik hem vind.
    In real life zal het een mooie statige maar toch sportieve suv zijn denk ik :)
    Nu nog hopen dat de techniek ook even goed is, want die was bij het vorige model niet echt om over naar huis te schrijven.

    Login om te reageren
    • Svenska_Aeroplan_AB zegt

      15 augustus 2012 om 09:15

      @vale46: welke techniek? Die TDV8 is toch echt een beauty qua techniek hoor!

      Login om te reageren
      • vale46 zegt

        16 augustus 2012 om 10:29

        @Svenska_Aeroplan_AB: Ik heb ergens gelezen dat een RR bij de minst betrouwbare auto’s behoord.

        Login om te reageren
    • Hupke zegt

      15 augustus 2012 om 20:59

      @vale46:

      Het punt van de vogue is nu net van iedere vorm van sportiviteit te verbannen van je RR.

      Login om te reageren
  16. haroldt zegt

    15 augustus 2012 om 09:11

    Zijn goed bezig.

    Login om te reageren
  17. heiligehandgranaat zegt

    15 augustus 2012 om 09:17

    Hier ook een filmpje erbij: (bij preview) http://allnewrangerover.landrover.com/nl/nl

    Helaas dat ik als student er het geld niet voor heb, anders wist ik het wel. (en een Ferrari 456 voor erbij :))

    Login om te reageren
  18. Duell zegt

    15 augustus 2012 om 09:24

    420 kilo lichter. That is impressive!
    Maar op een leeg gewicht van de vorige van 2480 kilo!!
    Hmmmm, okay 2060 kilo, nog steeds veel. Maar het is ook wel heel veel auto. Het is toch zo’n 17 % besparing.

    Een Golf met zo’n besparing zou van 1216 naar 1010 gaan.
    Maar daar is dan natuurlijk ook weer moeilijker op te besparen.

    Login om te reageren
  19. alcantara zegt

    15 augustus 2012 om 09:27

    Wil dat gevaarte nog een beetje lekker door de bochten hoeken?

    Login om te reageren
  20. alfamail zegt

    15 augustus 2012 om 09:31

    Veel mooier, “strakker” (typisch NL uitdrukking, ) moderner en ja: 420 kG minder; FANTASTIC!!!

    Login om te reageren
    • Revvji zegt

      15 augustus 2012 om 09:54

      @alfamail: Typisch Nl’s? Damn, word ik dan nog een echte orangist.. :o

      Login om te reageren
      • agera zegt

        15 augustus 2012 om 10:39

        @Revvji: Dat kan dan vanaf morgen :P Vanavond met Belgie-Nederland zal je nog zeker voor Belgie supporteren denk ik zo :)

        Login om te reageren
        • jrk68 zegt

          15 augustus 2012 om 13:04

          @agera:
          Sterkte dan vanavond.

          Login om te reageren
        • Revvji zegt

          15 augustus 2012 om 16:29

          @agera: Vanavond supporter ik wellicht voor niemand. Die landencompetities kunnen me zowat gestolen worden. WK’s bvb. vind ik leuk om naar te kijken, maar niet veel meer dan dat ;)

          Login om te reageren
  21. desjonnies zegt

    15 augustus 2012 om 09:34

    Waarom vergeten ze nou altijd het woord “DUURDER” bij de introductie?

    Login om te reageren
    • Svenska_Aeroplan_AB zegt

      15 augustus 2012 om 09:38

      @desjonnies: ik denk dat dat heel erg mee gaat vallen in Nederland! 420kg lichter, zuiniger motoren, scheelt zo duizenden euro’s BPM…

      Login om te reageren
    • ar156sw zegt

      15 augustus 2012 om 09:39

      @desjonnies: Wel minder wegenbelasting en (neem ik aan) minder BPM (door lager verbruik/uitstoot), dus zal misschien wel meevallen.

      Login om te reageren
    • alcantara zegt

      15 augustus 2012 om 09:45

      @desjonnies: omdat hij GOEDKOPER is.

      Login om te reageren
  22. erikdee zegt

    15 augustus 2012 om 09:35

    THE ONE AND ONLY LONELY AT THE TOP!

    Login om te reageren
  23. ar156sw zegt

    15 augustus 2012 om 09:38

    Ja, hij begint toch al te wennen wel. En tot 420kg lichter… da’s wel een serieuze verbetering :)

    Login om te reageren
  24. gregorius zegt

    15 augustus 2012 om 09:40

    Je zal m waarschijnlijk in het echt moeten zien, maar ik vind die achterlichten echt afschuwelijk!
    Dan vind ik de Evoque meer geslaagd (als je de nieuwe modellen vergelijkt!)

    Login om te reageren
  25. berlinetta zegt

    15 augustus 2012 om 09:49

    Mooie vooruitgang en goed dat ze hem zoveel lichter hebben gemaakt. Dit is toch echt de enige echte SUV.

    Login om te reageren
  26. potver7 zegt

    15 augustus 2012 om 09:52

    Mooie bak. Maarreeehhhhh, is er nog geen Piet Boon versie?

    Login om te reageren
  27. autobart zegt

    15 augustus 2012 om 09:59

    Het enige voordeel van BPM, als je een exclusieve auto rijdt die zuiniger is geworden dan zijn voorganger, ben je voordeliger uit! Nou ja, voordeel…

    Login om te reageren
  28. jordy14 zegt

    15 augustus 2012 om 10:09

    Wil hem graag in het echt zien om hem te beoordelen.

    Login om te reageren
  29. RazorHead zegt

    15 augustus 2012 om 10:10

    Kan niet wennen aan de voor- en achterlichten.
    ook ziet de voorkant er minder robuust uit als bij de vorige.

    Login om te reageren
  30. lincoln zegt

    15 augustus 2012 om 10:37

    zijn die diesels nog die Ford/PSA blokken ??

    Login om te reageren
    • Brammer zegt

      15 augustus 2012 om 11:55

      @lincoln: Volgens wiki: “the TDV8 has so far remained a Range Rover-only engine”, maar dat blok is wel een doorontwikkeling van de TDV6, die inderdaad van Ford/PSA is.

      Login om te reageren
  31. agera zegt

    15 augustus 2012 om 10:38

    Misschien ben ik een van de weinige, maar de nieuwe Range Rover is echt mooi geworden. Stijl had deze wagen al alleen is de RR op bepaalde stukken rechtgetrokken, wat zeker ten goede komt. Daarnaast vind ik de twotone Range zeker ook geslaagd dat zwarte dak maakt hem nog indrukwekkender.

    Login om te reageren
    • agera zegt

      15 augustus 2012 om 10:44

      @agera: Als je dit ziet dan is de SUV van Bentley toch totaal overbodig ook al is die er nog niet. De Bentley opereert dan wel in een andere segment en spreekt een ander doelgroep aan, maar als je de duurste Range Rover neemt zal je denk ik zo niks te kort komen.

      Login om te reageren
    • bigcar zegt

      15 augustus 2012 om 13:22

      @agera: die two-tone kleur is op zich niet verkeerd, beter zou het echter zijn als de ramen ook nog geblindeerd waren (net zo zwaar geblindeerd als in turkije en frankrijk, niet zoals in nederland)

      Login om te reageren
      • agera zegt

        15 augustus 2012 om 15:51

        @bigcar: Ik begrijp je adamim en weet dat je een voorkeur heb voor geblindeerde ramen is voor jou wel te regelen:)

        Login om te reageren
  32. bbroek zegt

    15 augustus 2012 om 10:55

    hij word dus ook goedkoper, want ze gebruiken 420 kilo minder materiaal!

    Login om te reageren
    • Hugoov zegt

      15 augustus 2012 om 11:25

      @bbroek: scheelt dat lichter materiaal per definitie al goedkoper is? #not

      Login om te reageren
    • zdev zegt

      15 augustus 2012 om 11:51

      @bbroek: jammer maar helaas: aluminium is duurder dan staal.
      En de prijs van een Range Rover staat niet in lineaire verhouding tot de kostprijs van materiaal…

      Login om te reageren
  33. meneersander zegt

    15 augustus 2012 om 11:04

    Beauty! Gaat het goed doen in’t gooi!

    Login om te reageren
  34. xilver zegt

    15 augustus 2012 om 11:41

    Ziet er wel stoer uit. Zo snel mogelijk lanceren dat ding!

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      15 augustus 2012 om 13:07

      @xilver:
      Moet ie naar Mars dan…

      Login om te reageren
      • xilver zegt

        15 augustus 2012 om 13:13

        @jrk68: Nah… het terrein is daar niet ruw genoeg voor.

        Login om te reageren
  35. zdev zegt

    15 augustus 2012 om 11:50

    Ha! Zoals ik hoopte en voorspelde komt er een executive versie met echte stoelen achterin. Dat wordt een hit onder huidige S-klasse, 7-serie en A8 bezitters met chauffeur.

    Login om te reageren
    • Hupke zegt

      15 augustus 2012 om 21:03

      @zdev:

      Die echte stoelen achterin vind ik eigenlijk eerder een nadeel dan een voordeel. Tenzij je idd een chauffeur hebt.

      Login om te reageren
  36. Lucb zegt

    15 augustus 2012 om 12:02

    Nu ik deze foto’s zo zie, vind ik dat ze er weer een heerlijke wagen van hebben gemaakt.
    Leuk om even tussen de vorige en deze te bladeren en het verschil te zien:
    http://allnewrangerover.landrover.com/nl/nl

    Login om te reageren
  37. Hupke zegt

    15 augustus 2012 om 13:18

    Ik twijfel er geen moment aan dat het een betere wagen geworden is dan de vorige.
    En ik twijfel er ook geen moment aan dat je hierbij meer waar voor je geld krijgt dan bij RR of bentley.

    Maar hij valt dan ook enorm hard op. Niemand gaat deze verwarren met de discovery van de dierenarts. In deze ga je gewoon keihard laten zien dat je poen hebt.

    Ik begrijp dat dat nu eenmaal goed verkoopt maar ik vind het toch ook wel zonde.

    De tijd dat een leek een range rover (sport, vogue,…) zag en dacht dat hij voor in de bossen bedoelt was is hiermee wel compleet over.

    Login om te reageren
    • Klassiekerrally zegt

      15 augustus 2012 om 13:42

      @Hupke: Ik denk niet dat een leek bij het zien van een Range Rover Sport ooit gedacht heeft dat hij de plaatselijke bosbouwer in het vizier had…
      Ben wel met je eens dat de RR minder klasseloos geworden is dan het eerste model was. Het is geen auto meer waar je net zo makkelijk met blubberlaarzen als met maatwerkschoenen instapt. Hoewel, dat instappen zal wel net zo makkelijk zijn, maar het schoonmaken van de vloerbedekking en bekleding is een stuk lastiger geworden ;-)

      Login om te reageren
    • lincoln zegt

      15 augustus 2012 om 13:49

      @Hupke:

      boswachters met haarlak en een overmaats zonnebril ..

      Login om te reageren
    • E550 zegt

      15 augustus 2012 om 15:34

      @Hupke: als je wilt laten zien dat je poen hebt, dan moet je wel de benzine versie kopen, want zo’n TDV6 komt toch een beetje over: willen, maar niet kunnen.

      Login om te reageren
      • Hupke zegt

        15 augustus 2012 om 21:07

        @e550:

        Als jij dat vind. Op de sport zou ik idd de benzine versie nemen. (vooropgesteld dat ik ooit een range zou kopen)
        Op de vogue (ga je toch al niet mee zitten acceleren als een gek en met een SUV rijd je toch nooit sneller dan 170 en die kan ruim meer) zou ik de TDV6 nu net wel nemen.

        Login om te reageren
    • agera zegt

      16 augustus 2012 om 13:58

      @Hupke: Ik begrijp je punt maar de tijd leert gewoon dat je bij moet blijven anders raak je gewoon achter welk merk het ook is. Geldt hetzelfde voor de Mercedes G-Klasse die met de jaren heen ook een S-Klasse interieur heeft gekregen. Vooral deze twee auto’s moeten extra up-to-date blijven, omdat het voorlopers zijn in hun klasse. Hiermee is het begonnen juist deze wagens moeten voor lopen op de rest. SUV’s als de X5, ML, Cayenne, Touareg en de Q7 zijn later gekomen en in principe alleen asfaltbulldozers. De Range Rover en de G-Klasse zijn van origine terreinbeulen. Maar het is toch veel mooier als deze terreinbeulen ook een hypermodern interieur hebben en die SUV’s die ik opnoemde op alle fronten verslaan. 2 in een mooier kan niet!

      Login om te reageren
  38. bass1103 zegt

    15 augustus 2012 om 13:49

    Op die aparte achterlichten na bevalt hij me wel. Goede zet om de auto lichter te maken trouwens.

    Login om te reageren
  39. fastshifter zegt

    15 augustus 2012 om 14:59

    wennen.
    Vind die afgeronde voorkant niet zo mooi

    Login om te reageren
  40. sparks zegt

    15 augustus 2012 om 16:34

    Zoek de 10 verschillen zou ik zeggen. Ach daar is VW ook goed in (oude wijn in nieuwe zakken).

    Login om te reageren
  41. Xenonverlichting zegt

    15 augustus 2012 om 16:42

    Nu, weet ik ’t zeker Range Rover is in overleg gegaan met de gemeente Amsterdam. Parkeerplaatsen verbreden naar XXL formaat, omdat waarschijnlijk 80% van Oud-Zuid eigenaren dr eentje gaat aanschaffen..

    Login om te reageren
  42. Xenonverlichting zegt

    15 augustus 2012 om 16:43

    *
    Nu, weet ik ‘t zeker Range Rover is in overleg gegaan met de gemeente Amsterdam. Parkeerplaatsen verbreden naar XXL formaat, omdat waarschijnlijk 80% van alle Oud-Zuid inwoners dr eentje gaat aanschaffen..

    Login om te reageren
  43. roppp zegt

    15 augustus 2012 om 17:22

    Jammer…. hij is te rond geworden. Een LR RR hoort vierkant te zijn (vind ik). Nu hoef ik ‘m niet meer ;-)

    Login om te reageren
  44. sirbond zegt

    15 augustus 2012 om 17:47

    Wat een ramp, de Evoque en Sport zijn met elkaar naar bed geweest! Front met die roostertjes slaat alles.

    Login om te reageren
  45. r2d2 zegt

    15 augustus 2012 om 18:13

    Jaaa! Wat een prachtbak, al sinds het origineel de mooiste en het beste, not to mention OR capabilities. Ik weet wel wat ik over tien jaar rij

    Login om te reageren
  46. escher93 zegt

    15 augustus 2012 om 19:09

    Veel te druk naar mijn mening en ook een wat vreemde verhouding tussen de neus en de rest van het ontwerp. Die achterlichten die de hoek omlopen vind ik al helemaal niks… Jammer, want de oude is een heel geslaagd en tijdloos ontwerp!

    Login om te reageren
    • Orichy zegt

      15 augustus 2012 om 19:23

      @escher93: Het basic ontwerp is geen geweld aangedaan, wel is het uiterlijk in een modern jasje gegoten en dat kun je wel en, of niet mooi vinden, ieders zijn smaak en ieders zijn, haar goed recht.

      Maar ik vind hem juist geweldig geslaagd. De groei die het basic ontwerp heeft doorgemaakt, maakt hem nog mooier en past beter bij dit type auto. Dit type auto hoort/mag best ruim en groot overkomen, dus indruk maken en dat doet deze uitdrukkelijk.
      Goed die lampen-om-de-hoek is ook niet mijn smaak, maar het is minder lelijk, dan bij sommige auto’s, zoals de Ford Focus, maar mooi is anders. Wat er nog bij komt, bij die lampen-om-de-hoek is, dat het totaal overbodig is, met de huidige technisch mogelijkheden. Maar meer plastic, betekent minder staal/aluminium, dus is het goedkoper.

      Login om te reageren
  47. Mielie zegt

    15 augustus 2012 om 19:31

    Ford Explorer?

    Vind ‘m overigens niet echt fraai, vrij druk en die ‘moderne’ lampen voegen wat mij betreft niet veel toe. Maar goed, zal het vast niet verkeerd doen in de verkooplijsten. :-)

    Login om te reageren
    • KaCh1ng zegt

      15 augustus 2012 om 22:09

      @Mielie: ford was eigenaar, ford heeft design al op voorhand gezien en op zijn eigen autos toegepast, kvind dit echt land rover stijl , geen ford stijl

      Login om te reageren
  48. mrvporsche zegt

    15 augustus 2012 om 23:51

    Hoe dik gaan de auto’s nog worden?

    Login om te reageren
  49. mrdj zegt

    16 augustus 2012 om 01:06

    Leuk en passend , Like not. een persfoto de wereld in sturen dat een range rover in het terein rijdt. De huisvrouwen (ja, inclusief voetballertjes) die zo’n rijden durven er niet eens mee door het gras laat staan terein

    Login om te reageren
  50. The360box zegt

    16 augustus 2012 om 10:01

    Lelijk. Te fancy maar hopelijk zal de Sport er wel anders uitzien.

    Login om te reageren
  51. piebepost zegt

    26 augustus 2012 om 22:43

    Wat een gigantische overhang! Lijkt me niet handig in het terrein. Maarja dat is al lang niet meer belangrijk.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North