
We vroegen ons in de caption contest al een keer af of we de auto van onze spotgod Appeltje hadden gesignaleerd, ditmaal vragen we ons serieus af of we hier een oude foto hebben gevonden van de opa van onze “videocameravirtuoosgrandioos-Ruben“.
Je weet waar het om draait in de caption contest, dus het woord is zoals iedere week jullie. Met dank aan Tjouwke voor de foto.
Mijn bijdrage: “Soms hangt je leven aan een zijden draadje snelbinder”





aaaaaaaaannnnnd cut!
Een steady-cam met elastiekjes.
” Filmen zit niet in je hoofd, het zit in je DNA, vastleggen gaat van vader tot zoon, zelfs op het circuit van Spa! ”
@Ruben : Volg je opa op en doe gewoon een rondje Ring op deze manier maar dan op de voorkant van de ZR1/Viper of CTS-V (coupe) dan we praten verder! :)
Dat was zo’n systeem waar je achterwaarts moet trappen, zodat de wielen gaan draaien.
Politie test nieuwe flitsapparatuur. Identificatie niet meer via nummerbord maar via irisscan
cameraman: ” Eum John, zou je alstublieft wat trager dan 300 willen gaan? Ik zou namelijk dringend een plaspauze moeten houden en dit helpt er nu niet bepaald aan! ”
Say “Cheese”
Sinds kort ook aerodynamische camera’s op raceauto’s
De eerste keer dat camera’s op raceauto’s geplaatst werden hadden ze een positief bij-effect: downforce op de vooras!
tsssjeck ook even die bril van de opa van Wouter!
doorrijden na aanrijding flitsambtenaar
‘Coureur wint Grand Prix ondanks scheppen cameraman in 5e ronde…’
“Persmuskiet stoort F1 rijder”
verbeterde “night vision”!!
Provisorische achteruitkijkspiegel toch geen succes.
Jan Lammers had gedurende zijn hoogtijdagen ook last van paparazzi.
“In your face camera action”
Appelrazzi, de fotograaf van Autoblog.
Da’s nog niets, de geluidsman mag achterlopen!
“OK Jos, we naderen een bocht, trek maar aan die remmen!”
Ik moet wel zeggen… In de tijd dat Rolls Royce nog racete overdreven ze wel nogal met hun logo’s!
Groooooooote LOL @ de vlaeminck!!
peter, als je de camera voorbindt, vergeet de camerman er dan niet af te halen… laatst ook al…
Hoe ziet die gast waar hij rijdt?! :s
@ Mardec
Dit is wellicht een filmset…
en nu een klapband…
Dat verklaart waarom coureurs in films zoveel met hun hoofdjes bewegen.
Dus dat bedoelen ze nou met een mobiel flitsteam!
” Vroeger hadden ze nog geen zoom functie! Nu zit het tegenwoordig op elk mobieltje,. oh, en die hadden ze toen ook nog niet :D ”
Da’s Jeremy Clarcson in z’n jonge jaren pratend over de nieuwste techtniek.
Downforce-probleem op de voorwielen 1 minuut voor de start toch nog opgelost.
Bestaat deze foto ook ergens in hoge resolutie?
@ # CSL schrijft,
28 August 2008 om 19:27
verbeterde “night vision”!!
HAHA geweldig ! proficiat! :)
Kan die chauffeur wel zien waar hij rijdt?
En wordt er in de pits dan ook opnieuw een andere cameraman aan gebonden?
Dat zijn de eerste vragen die bij mij opkomen.
Na het filmen verzocht de cameraman het gevleugelde B standbeeldje van de Bentley voor de volgende shoot te verwijderen.
Ter informatie:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b8/Bentley_badge_and_hood_ornament-BW.jpg
On-board cameraman
…En als ik nou straks zeg dat je moet remmen, NIET TE HARD REMMEN!!! ………want die touwtjes snijden nu al heel erg daar tussen mijn benen………………………….!
Zo werd het idee geboren om ooit eens een F1 wagen te gaan bouwen met ruimte voor een passagier…
Cameraman De Vries was jarenlang het boerbeeld van de sportfilmverslaggeving. …Letterlijk… een… boeg-beeld…
Voorloper van de kleine automatische afstandbedienbare camera.
…Hoezo “een vliegje op de voorruit”…
Hoe zou het met zijn cojones gesteld zijn, zo op die hete motorkap? (zie volgend topic)
lol @ Rob USA :P
Off-topic @ alle ZR-1 fans:
In de nieuwe AV staat een rij-indruk, zeer positief allemaal! :)
@ Apache: ehm… z’n cojones worden hooguit warm door de warmte van de radiator. De motor ligt nogal achterin namelijk ;)
Wat nou vliegangst. :D
Gezwel op zijn piemel bleek toch goedaardig.
Steenslag kan pijnlijk zijn voor mensen met aambeien.
1e concept tweezits F1 wagen geen succes volgens coureur.
Nieuwe achteruit rij camera niet in de bumper, maar op de motorkap!
Helaas geen succes.
coureur gaat in de fout wanneer hij flits-ambtenaar meepakt in laatste ronde
of : Ferrari test 2-zit sportwagens en welk effect het heeft op de bestuurder
Ïs dit nou ècht de enige manier om een close-up van mij achter het stuur te maken?”
De eerste high speed camera
Revolutionair nieuw Formule 1 on-board camera heeft ontwikkelingspotentieel…………..
hij liever dan ik!!!
“Een telelens is te duur…”
Mythbusters: Cameraman finisht eerder dan Racewagen.
Bij film staat linksboven in beeld: Unregistreted hypercam 2!
Cameraman moet noodgedwongen waterpomp van motor vervangen.