• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Groen licht voor de Bugatti 16C Galibier!

Auteur: ricardo, gepost 1 oktober 2009 om 22:51 – 86 Reacties

Bugatti 16C Galibier Concept

We kunnen er niet meer omheen: de Bugatti 16C Galibier gaat in productie en wordt ´s werelds snelste 4-deurs.

Het wordt bij deze 16C Galibier echter wel een ander verhaal dan bij de Veyron. De 1001 pk die de bekende W16 in de Veyron weet te produceren is iets te veel van het goede en daarom wordt het vermogen in de 16C teruggeschroefd naar ongeveer 800 pk. Nog steeds geen kattenpis.

De gloednieuwe Bugatti wordt ook meteen de meest luxe tot nu toe. Afgezien van de standaard luxe-opties die je mag verachten van een auto als deze zit er in het dashboard een superduur klokje van het Zwitserse Parmigiani die je eruit kan klikken en om je pols kan dragen.

De topsnelheid van de 4-deurs Bugatti ligt rond de 350 km/h. Schakelen gebeurt -in tegenstelling tot de Veyron- met een conventionele 8-traps automaat, de Veyron wordt geleverd met een DSG-bak. Ergens in 2012 verschijnt hij op de markt en kost dan in Nederland 1.3 miljoen euro. En ja, dat is zonder BPM/belasting.

Ook interessant!

  • Video - zo klinkt de Bugatti Bolide
  • Video: onboard 417 km/u Bugatti Chiron op autobahn
    Video: onboard 417 km/u Bugatti Chiron op autobahn
  • Video: Bugatti Chiron vs. straaljager, wat is sneller?
    Video: Bugatti Chiron vs. straaljager, wat is sneller?
  • Video - kleine crash met Bugatti Chiron Pur Sport

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
  • LANDO NORRIS IS DE F1 WERELDKAMPIOEN VAN 2025
  • De enige Bugatti EB110 op Nederlands kenteken is gespot!
FacebookTweetPinLinkedIn

16c, Bugatti, galibier, Supercars

Vorig bericht: « Man bouwt doe-het-zelf Batmobiel in 3 jaar
Volgend bericht: Eerste glimp van nieuwe Nissan Micra »

Lees Interacties

Reacties

  1. Ferraghini zegt

    1 oktober 2009 om 22:53

    Kan ik deze Mulsanne al bestellen?

    Login om te reageren
  2. jasperboss zegt

    1 oktober 2009 om 22:54

    En die andere concepten dan die bugatti had? Was best wel benieuwd naar een nieuwe veyron eigenlijk!

    Login om te reageren
  3. Citrofiel zegt

    1 oktober 2009 om 22:55

    Kunnen ze weer wat techniekjes van de Veyron in integreren zodat ze nog wat van de voor dit prestigeproject gemaakte kosten terugverdienen.

    Login om te reageren
  4. wapz zegt

    1 oktober 2009 om 22:55

    8 uitlaten. hahahahahahahahahahahahahahahahahaahahha!

    (sorry, maar dat was het enige wat in me opkwam)

    Login om te reageren
  5. AlfaGTV zegt

    1 oktober 2009 om 22:55

    Panamera meets Maybach meets Veyron anyone? En…waarom 8 uitlaten…WAAROM?! Welke Josti heeft dat ooit verzonnen..

    Login om te reageren
  6. willem zegt

    1 oktober 2009 om 22:56

    Wat een slecht gempimpte 9-5!

    Login om te reageren
  7. Ferdinand1 zegt

    1 oktober 2009 om 22:59

    Goed nieuws! Alleen jammer dat er geen DSG in zit..

    Login om te reageren
  8. G. de Groot zegt

    1 oktober 2009 om 22:59

    [Sarcasme]
    Boehoe, er zitten Bentley onderdelen in.
    Elk ander merk zou een gat in de lucht springen met Bentley onderdelen, maar nee, voor Bugatti is het vast en zeker catastrofaal.

    De W16 doet er niet toe, het prachtige, doch simpele, doch functionele interieur al helemaal niet. Het compleet andere exterieur is ook te verwaarlozen. Neen, enkele balkjes, schroeven, bouten en andere zooi die je nooit ziet, dát is waar het om draait.

    Galibier? De nieuwe Cimmaron.
    [/sarcasme]

    Login om te reageren
  9. e60 zegt

    1 oktober 2009 om 23:00

    Elke liter motorinhoud heeft 1 uitlaat, logisch toch?
    Daarom hebben heel veel mensen maar 1 uitlaat onder hun auto!

    Login om te reageren
    • RenesisHP zegt

      1 oktober 2009 om 23:05

      @e60:

      1.3 liter, twee uitlaten. Brult prima. ;)

      Login om te reageren
  10. Emir zegt

    1 oktober 2009 om 23:00

    Het is dat je eraan moet wennen, maar het is wel een mooi ding,

    Login om te reageren
  11. Fout zegt

    1 oktober 2009 om 23:02

    Dat grote rooster -noodzakelijk om de W16 wat koel te houden- is zo machtig! Wel jammer dat ik in de voorlichten plots saab 9-5 zag maar verder wel knap

    Login om te reageren
  12. RenesisHP zegt

    1 oktober 2009 om 23:04

    In het echt waarschijnlijk uitzonderlijk imponerend speelgoed om te zien.
    Puur omdat je weet wat het kost.
    Het is namelijk geen Veyron.

    Die presteerd het om ondanks zijn zwaarlijvigheid ook visueel te imponeren. Niet eens mooi, echter wel aantrekkelijk en ook zeker imponerend. Helemaal in real life. :o

    Nou zal dat ook te maken hebben met de kennis van de specs.
    Absurd snel. :twisted:

    Deze heeft dat iets minder. Hoewel we mogen verwachten dat bovenstaand PK huis ook een aardig bizarre potentie tot constant blurry vision heeft. :shock: Waanzinnige acceleratie dus.

    Voor de meesten van ons uiterst beangstigend. Daar ben ik van overtuigd.

    Maar nu de vraag die blijft opkomen. Waar zie je in hemelsnaam zo’n absurde prijs in terug.

    Ook hierop het simpele argument. Het is geen Veyron.

    Wil VAG hiermee het verlies op de Veyron compenseren?

    Login om te reageren
  13. Ary zegt

    1 oktober 2009 om 23:05

    een auto dat meer uitlaten heeft dan dat een mens aan gaten heeft, is nooit ongevaarlijk

    Login om te reageren
  14. liljeezy zegt

    1 oktober 2009 om 23:09

    Even een vraag, staat 16C ook ergens voor? (net zoals bij de Veyron, 16.4 een betekenis heeft)

    Login om te reageren
    • 41131 zegt

      2 oktober 2009 om 21:25

      @liljeezy:

      Ja, 16 cil compessor

      Login om te reageren
  15. frank zegt

    1 oktober 2009 om 23:11

    een complete mistiming, de veyron was een bewonderensawaardige auto, dit is een cynische marketingactie die niets toevoegt aan het segment, en hij is lelijk, punt.

    Login om te reageren
  16. coskesh zegt

    1 oktober 2009 om 23:18

    Zijn ik en Willem nou de enige die de koplampen van een saab 9-5 erin zien?? Voor de rest is hij prachtig!

    Login om te reageren
    • sacha zegt

      1 oktober 2009 om 23:24

      @coskesh:

      Zijn Willem en ik…

      Login om te reageren
    • MattCurlew zegt

      2 oktober 2009 om 00:52

      @coskesh: ik zie alleen een chroomrandje om de koplampen wat ze beide hebben.. echt walgelijk lelijke koplampen trouwens met die enorme ogen

      Verder niet heel lelijk maar ook niet echt bijzonder. Maarre.. “Groen licht voor de Bugatti 16C Galibier!”.. well duh!

      Login om te reageren
  17. lamdi zegt

    1 oktober 2009 om 23:21

    hmm.. weet niet of dit een verkoophit gaat worden?
    zou veel eerder voor een Aston Martin Rapide gaan.. vind de vormgeving van deze Bugatti een beetje té!
    maar voor mijn deur parkeren mag uiteraard altijd ;)

    gr. japp!

    Login om te reageren
  18. DD zegt

    1 oktober 2009 om 23:21

    Ik vind hem gewoonweg prachtig, echt een super wagen!!!

    Login om te reageren
  19. Fiat Coupe zegt

    1 oktober 2009 om 23:21

    Hij lijkt aardig op de Veyron, maar dan als sedan. 8 uitlaten is natuurlijk over the top, maar tot 3/4 van achter is de auto geweldig. En die motorkap!!

    Login om te reageren
  20. super zegt

    1 oktober 2009 om 23:26

    het is met uitlaten net als met scheermesjes (in je scheermes), het worden er steeds meer.

    Login om te reageren
  21. maarten zegt

    1 oktober 2009 om 23:26

    ik vind hem toch ook wel zeer fraai

    Login om te reageren
  22. Henk zegt

    1 oktober 2009 om 23:30

    gewoon vette bak

    Login om te reageren
  23. E36 zegt

    1 oktober 2009 om 23:37

    +
    en wordt ´s werelds lelijkste 4-deurs.

    Login om te reageren
  24. Ricosuave zegt

    1 oktober 2009 om 23:37

    Waanzinnige auto!!
    Gelukkig gaat hij in productie.. ook al kan ik hem nooit aanschaffen :D

    Login om te reageren
  25. RogerS zegt

    1 oktober 2009 om 23:37

    The return of the hatchback!

    Login om te reageren
  26. Michael zegt

    2 oktober 2009 om 00:12

    Ja, hij begint stillaan te wennen.. it grows on you.

    Eerste indruk: schreeuwlelijk. Later: ahja, eigenlijk…. Nog later: Wo, eigenlijk is die nog wel mooi… en ja, dat interieur, pure klasse!

    Login om te reageren
  27. JPM zegt

    2 oktober 2009 om 00:20

    Wat je er ook van vind, Bugatti is terug waar ze vroeger om bekend stonden en dat is gewoon fantastisch.

    Login om te reageren
  28. tom zegt

    2 oktober 2009 om 00:34

    @ Autoblog/ topic starter

    Quote: ‘en wordt ´s werelds snelste 4-deurs.’ Klopt weer eens niet. Brabus rocket is zeker sneller!

    Ken je feiten eens!

    http://www.need4speed.ws/top-speed/PabloDG_BrabusCLS_362/Mercedes-Brabus-Rocket-CLS-V12-Biturbo-730-hp-362-kmh.html

    Login om te reageren
  29. blokker5 zegt

    2 oktober 2009 om 00:36

    Wat ik me afvraag.. Gaan ze op dit model wél winst maken? Weet iemand dat?

    Login om te reageren
  30. Tombnolz zegt

    2 oktober 2009 om 00:39

    Ik zou nooit eisen dat het een mooie auto zou moeten worden, extreem moeten de recente Buggy’s zijn. Maar dit is echt een heel lelijke auto… De Veyron bijvoorbeeld is eigenlijk wel schitterend getekend, zo anders dan al de rest, een 6-reeks komt nog het dichtste in de buurt, maar anderzijds is het verre van een lelijke auto.

    Login om te reageren
  31. Budha zegt

    2 oktober 2009 om 00:55

    Hoe hebben ze die auto van de zijkant gefotografeerd zonder zelf in de reflectie te zien te zijn?

    Login om te reageren
  32. lala zegt

    2 oktober 2009 om 00:59

    Waarom zo duur????

    Login om te reageren
  33. WizardOfOss zegt

    2 oktober 2009 om 02:16

    Een klokje wat je eruit kan klikken en om je pols kan dragen? Wat een armoe! Kunnen ze voor die 1.3mln niet gewoon zowel een klokje als een horloge meeleveren?

    Login om te reageren
  34. cheetacars zegt

    2 oktober 2009 om 07:12

    Dus een Bentley Mulsanne met een Panamera achterkant en 2 V8’ten in 1, aparte combinatie. Doe mij dan maar toch een Ghost, al ben ik een Bentley-fan, en een 599 oid

    Login om te reageren
  35. Eric zegt

    2 oktober 2009 om 07:51

    Nu gaan ze hun eigen zusterbedrijf Bentley bekampen. Ik had liever een kleinere sportwagen gezien. Eéntje alla Gallardo of 458Italia.

    Login om te reageren
  36. stephan zegt

    2 oktober 2009 om 08:18

    lijkt op een kruising tussen een saab en de porsche panamera

    Login om te reageren
  37. rider zegt

    2 oktober 2009 om 08:26

    was eigenlijk ook wel benieuwd naar die 2 andere prototypes die ze zouden presenteren. nooit meer wat van gehoord! was zeker een luchtballon. ik hoop dat ze bij de 16c niet voor die 8 uitlaten gaan, dat is ver over the top! voor de rest is het helemaal geen lelijke auto, maar moet hem wel eerst in het echt zien. en dan nog het liefst naast een Rolls Roys Phantom of Maybach om te kunnen zien hoe groot de bugatti nou werkelijk is.
    maar het design blijft voor mij een mengeling van een porsche panamera en de VW D1 concept. (vw pheaton concept). en een top snelheid van maar 350 km/h vind ik een beetje aan de lage kant. had er dan 375 van gemaakt, want een beetje tuner kan een m5 of e-klasse ook 370km/h laten lopen! (G-power en brabus)

    Login om te reageren
  38. Pixed zegt

    2 oktober 2009 om 08:27

    “Maar” 800pk en ‘ruim’ 8 uitlaten. Prima, zo heeft tuner Mansory er straks ook nog wat aan…

    Login om te reageren
  39. JoepeN zegt

    2 oktober 2009 om 08:34

    Ettore Bugatti zou zich omdraaien in zijn graf als hij wist dat ‘zijn’ huidige Galibier gebaseerd is op een van zijn grootste concurrenten van destijds: Bentley. In mijn ogen zou een nieuwe Bugatti een Lotus Elise-achtige moeten zijn, maar dan wel met twin-turbo zescilinder ofzo. Is best vraag naar lijkt me, downsizing is immers hip.

    Login om te reageren
  40. Koen zegt

    2 oktober 2009 om 08:46

    Net als de Veyron heeft ook deze Bentley Phaeton weer geen ene moer met het erfgoed van Ettore te maken. Jammer dat VW La Marque blijft verkwanselen.

    Login om te reageren
  41. Jochem zegt

    2 oktober 2009 om 08:47

    leuke wagen maar waarom dat streepje over de voorruit? Voor 100% dat dit irritatie gaat opleveren tijdens het rijden.

    Login om te reageren
  42. W0ut zegt

    2 oktober 2009 om 08:53

    Ligt het aan mij of lijkt die achterkant op de Panamera?

    Login om te reageren
  43. BmwMPower zegt

    2 oktober 2009 om 08:56

    Ik denk wel dat bij het echte productiemodel, dus het definitieve, misschien wel enkele uitlaten zijn weggelaten.

    Login om te reageren
  44. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    2 oktober 2009 om 08:56

    in 1 woord: Kunst…
    Deze auto zit vol schitterende details! Check die lijn over de hele auto die doorloopt in de voorruit! Dat unieke kleurenschema, en dat interieur!!! En ook nog plek voor de Maxi Cosi! Wat wil je nog meer! Ow, ik hoop wel dat hij Isofix krijgt…
    :D

    Dan ga ik alvast sparen.
    Alhoewel, de RR Ghost…

    Login om te reageren
    • BmwMPower zegt

      2 oktober 2009 om 09:01

      @Svenska_Aeroplan_AB: Ik denk dat ook liever de Ghost heb.
      Maar ik weet het nog niet zeker. Deze Bug is vrij over-done…

      Login om te reageren
    • MattCurlew zegt

      2 oktober 2009 om 11:53

      @Svenska_Aeroplan_AB: ieder z’n ding maar ik vind het qua details wel meevallen. Vind hem voor zo’n dure auto nog best saai eigenlijk.. alleen dat interieur.. te mooi voor woorden!

      Login om te reageren
  45. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    2 oktober 2009 om 08:57

    @ Jochem: omdat het bloody brilliant is!
    Kunst…

    Login om te reageren
  46. DonJunior zegt

    2 oktober 2009 om 09:37

    Ik vind het vreemd dat juist een luxe saloon niet geleverd wordt met DSG maar met conventionele 8-traps automaat..

    Login om te reageren
  47. Screamworks zegt

    2 oktober 2009 om 09:49

    Ben benieuwd naar de 200 special editions die gaan volgen.

    Login om te reageren
  48. lincoln zegt

    2 oktober 2009 om 10:02

    dat horizontale chrome sierstripje op de zijkant ..
    is lekker subtiel ..

    Login om te reageren
  49. Citrofiel zegt

    2 oktober 2009 om 10:05

    lol @ lincoln. :lol:

    Login om te reageren
  50. Fout zegt

    2 oktober 2009 om 10:15

    Ja die acht uitlaten zijn belachelijk! Had er nog niet echt bij stilgestaan maar het zou te gek zijn als ze dit echt uitbrengen. Van één uitlaat (‘coupé’) naar acht. Overdreven!

    Login om te reageren
  51. DRU zegt

    2 oktober 2009 om 10:47

    1.3 miljoen voor een hatchback met 9-5 ogen en een geleend geraamte in tijden van financiële instabiliteit. Ik zeg doen.

    Login om te reageren
  52. Cantago zegt

    2 oktober 2009 om 10:49

    Wat een lelijk gedrocht zeg! Doet de Veyron echt geen eer aan, een mini-Veyron was beter geweest. En dan 8 uitlaten? Dat gaat ECHT nergens over zeg, wat een onzin:S Hij is echt verschrikkelijk opzichtig, vooral het interieur, zou er echt gek in worden, bah! En waarom zou ik zoveel betalen? Voor dat domme klokje binnenin? Ik kan ook gewoon een gaaf horloge kopen zonder dat er een auto bij zit hoor!

    Login om te reageren
  53. mhijnen zegt

    2 oktober 2009 om 10:59

    Vind het maar een lelijk ding…

    Login om te reageren
  54. Ralph zegt

    2 oktober 2009 om 11:26

    En hoeveel gaat VW hierop toeleggen?

    Aangezien de Veyron ook zo’n verkooptopper was qua inkomsten.
    Op enkel Veyron MOET VW euh. VAG geld toeleggen.

    Niettemin… Bugatti doet waar ze goed in is/was.

    Auto’s bouwen voor de happy few.

    Über-4-Deurs is dé huidige trend.: Porsche Panamera, Aston Martin Rapide, Lamborghini Estoque…

    Login om te reageren
  55. DAT zegt

    2 oktober 2009 om 11:32

    Is de achterbank in delen neerklapbaar?

    Login om te reageren
  56. sven2 zegt

    2 oktober 2009 om 12:35

    ik kan niet wachten tot ik de lotto win :p

    Login om te reageren
  57. Het lelijke eendje zegt

    2 oktober 2009 om 12:45

    Fanntastisch!

    Login om te reageren
  58. Huub zegt

    2 oktober 2009 om 13:39

    @Koen

    En wat zou dan wel iets met het erfgoed van de heer Bugatti hebben te maken?
    Want ik ben nieuwsgierig naar wat jouw visie van een merk is dat sinds de laatste 1500kg 8-cilinder 4-deurs sedan (Vergelijkbaar met deze Galibier)uit de jaren 50 tot de EB110, een quad-turbo 12-cilinder 4-wiel aangedreven super-sport zoals de Veyron geen auto enkele auto heeft gebouwd.

    Login om te reageren
  59. sjazz zegt

    2 oktober 2009 om 13:56

    @ricardo: luxe die je mag verachten?

    Login om te reageren
  60. Collegeboy zegt

    2 oktober 2009 om 14:38

    Leuke auto, ik vraag me alleen af waarom je hiermee 350km/u zou willen rijden… Als je dat wilt, dan koop je toch gewoon een Veyron. Dit is een familiewagen voor de überrijken…

    Login om te reageren
  61. Mee zegt

    2 oktober 2009 om 14:43

    “Afgezien van de standaard luxe-opties die je mag ver_achten”
    Was dit de bedoeling? ;)

    Login om te reageren
  62. sarcast zegt

    2 oktober 2009 om 14:44

    wat een lelijk hok…voor mensen zonder smaak

    Login om te reageren
  63. Lotus-Omega zegt

    2 oktober 2009 om 14:53

    achter kant vind ik te bentley ofzo…

    en hij moet lager en breder!!

    tis geen daihatsu move..

    Login om te reageren
  64. micheloo0 zegt

    2 oktober 2009 om 15:49

    echt man geweldig dit zijn nu eenmaal de dingen die bugaati,bugatti maken die uitlaten zijn er zo over maar zij doen het toch gewoon :D

    Login om te reageren
  65. steven5163 zegt

    2 oktober 2009 om 15:50

    de tranen staan me nader dan het lachen als ik dit zie wat een gedrocht niet dat ik de veyron mooi vind hoor maar dit slaat alles… hoezo willen al die supercar bedrijven opeens een 5 deurs maken ??? laat mercerdes/audi/bmw dat lekker doen…. k*t bugatti

    Login om te reageren
  66. Thom zegt

    2 oktober 2009 om 16:14

    mooi hoar
    maar de Bugatti is toch voor snelheid?

    Login om te reageren
  67. NLBUURMAN zegt

    2 oktober 2009 om 16:16

    “waarom geen DSG? ”
    simpel: de DSG kan niet zo veel vermogen aan, behalve die van de Veyron, maar die is zo speciaal en duur, dat hij alleen voor de Veyron wordt gehouden. dat is voorlopig nog het nadeel van de DSG

    Login om te reageren
  68. josti zegt

    2 oktober 2009 om 16:17

    niets tegen josti’s he !

    Login om te reageren
  69. J. zegt

    2 oktober 2009 om 17:08

    Prachtige auto vanaf de voorkant en zijkant, de achterkant vind ik wat minder en dat is voornamelijk vanwege het sjonnie aantal uitlaten.

    Login om te reageren
  70. Screamer zegt

    2 oktober 2009 om 17:42

    een 8-traps automaat noem je conventioneel? ik dacht dat 7-traps de standaard was?
    mss willen ze zoveel mogelijk 8jes (zoals de uitlaten!)

    Login om te reageren
  71. Mark IV zegt

    2 oktober 2009 om 20:24

    Kent niemand hier iets over Bugatti, zoek maar eens op: “type 57” en kijk eens naat de uitlaatpijpjes, …daar halen ze dus dat idee vandaan.

    Voor de rest: briljante wagen, het kopen waard.

    Login om te reageren
  72. Rick dos zegt

    2 oktober 2009 om 21:18

    Ik heb het al eens eerder gevraagd; maar leg mij nou eens uit wat er aan dat ding 1,3 miljoen harde pegels waard is?

    Er is niks specialers aan dan wat een auto uit het Porsche Panamera segment je ook kan bieden. Nou ja, misschien dan dat horloge. Maar dat is niet 1,1 milj. waard…

    Login om te reageren
  73. mashell zegt

    2 oktober 2009 om 22:26

    Waarom zou deze nou duurder moeten zijn dan een Veyron? Minder snel, minder mooi (mijn bijdrage voor de understatement van het jaar verkiezing), minder exclusief (er zijn veel meer 4 zitters dan 2 zitters te koop).

    Dit is een gevaarlijke zet van VW, een Veyron koop je naast je Phantom, deze koop je in plaats van en dat moet ie wel minstens 2x zo goed, indrukwekkend en superieur zijn. Ik vraag me echt af wie hier nou op zit te wachten? Naast de Phantom en Musanne hoeft er toch niet nog meer keus te zijn voor de 5 miljardairs die na de kredietcrisis zijn overgebleven?

    Aan de positieve kant, ik vind dat uitklikbare horloge toch wel een vondst. Niet helemaal Bugatti niveau maar duidelijk iets wat goed bij de Fiat 500 had gepast.

    Login om te reageren
  74. BananaFlip zegt

    3 oktober 2009 om 16:49

    Stoere motorkap hoor!

    Login om te reageren
  75. Rianne van Zuilighem zegt

    5 oktober 2009 om 15:46

    wat een nutteloze hoerensloep (maar wel mooi)

    Login om te reageren
  76. christiaen zegt

    28 oktober 2009 om 09:01

    hallo iedereen,
    ik vind deze auto heell erg mooi
    wie hem ook mooi vind stuur dan een reactie

    Login om te reageren
  77. Windhoos zegt

    5 november 2009 om 12:58

    Volstrekt nutteloos, maar wel mooi om te zien en voor een testritje al zou ik hem (als ik dat al kon doen) niet graag willen hebben….

    Login om te reageren
  78. frank zegt

    6 november 2009 om 19:52

    vet coole bak
    maar te veel chroom

    Login om te reageren
  79. Piet zegt

    8 december 2009 om 12:28

    “…standaard luxe-opties die je mag verachten van een auto als deze zit er in het dashboard een superduur klokje van het Zwitserse Parmigiani die je eruit kan klikken en om je pols kan dragen….”
    Het lijkt wel de kleuterschool

    Login om te reageren
  80. Piet zegt

    8 december 2009 om 12:37

    Zonder meer het mooiste auto interieur dat ik ooit gezien heb, maare…dat chroom moeten ze even overspuiten. Alleen al vanwege de verkeersveiligheid. Wat denk je van reflecties van koplampen en de zon?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North