• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

H&R Aston Martin DBS

Auteur: autoblogger, gepost 3 november 2008 om 23:02 – 22 Reacties

Aston Martin DBS by HR
De Duitse onderstelspecialisten van H&R bieden een aangepaste vering voor de Aston Martin DBS aan, speciaal voor de mensen die de DBS een tandje meer hardcore willen maken.

Met de kit van H&R biedt komt de DBS maar liefst 30 mm dieper te liggen. Hierbij benadrukt men “de esthetiek van de carrosserie zonder afbreuk te doen aan de algehele vormgeving”. Jawel… de reeds perfecte visuele verschijning van de DBS loopt dus geen risico als je besluit om je veren bij H&R te bestellen.

The Aston Martin DBS represents the essence of British sports car culture combined with timeless elegance and qualities you will appreciate in everyday driving.
This project presented a challenge which the engineers at H&R were glad to undertake.
The result is a suspension kit that pushes the DBS down to the road by around 30 mm – emphasising the bodywork aesthetics of the car without compromising the overall design. The suspension kit also adds even more dynamics to the car’s road qualities without, of course, any noticeable change of ride behaviour in this luxury coupe. The adaptive shock-absorber system in the DBS in combination with the H&R suspension melt into an overall picture that will not lose its appeal over long distances.
Naturally, changes in bodywork or wheels are not necessary.

Ultra-sturdy aluminium alloy H&R TRAK+ track widening also adds subtle character, perfecting the visual appearance left by the narrow gap between the edge of the tyre and wheel arch while enhancing the flowing lines of the DBS.

The whole H&R range for more than 1,200 vehicle types are available from specialized dealers. Apart from the high quality we have come to know from the brand, H&R products always come with general permission for road use (ABE) or a TÜV part certificate for German residents.

Ook interessant!

  • Aston Martin schrapt Superleggera
  • Aston Martin Vanquish Volante by Q
  • Video: Aston Martin Bulldog op openbare weg gespot
    Video: Aston Martin Bulldog op openbare weg gespot
  • Video: Aston Martin DBX met Mercedes zescilinder
    Video: Aston Martin DBX met Mercedes zescilinder

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

Aston Martin, dbs, h-r, tuning

Vorig bericht: « Tesla krijgt 40 miljoen extra kapitaal om te overleven
Volgend bericht: Oktober 2008: GM verkoopt 45% minder auto’s! »

Lees Interacties

Reacties

  1. Susp1cious zegt

    3 november 2008 om 23:09

    Nu maar afvragen of de clientele van AM zo’n straf afgeveerde auto aankunnen. Hoe stugger de auto hoe verder de limiet zit maar hoe moeilijker het wordt om de auto te herstellen als je erover gaat.

    Login om te reageren
  2. Sir D zegt

    3 november 2008 om 23:15

    Die laatste afbeelding (HR-08)!! Perfecte nieuwe wallpaper..
    1680×1050 mogelijk? :P

    Login om te reageren
  3. japp zegt

    3 november 2008 om 23:18

    sorry om te zeggen.. maar die velgen en hoe die zo op de foto staat.. doet me heel erg aan een maserati denken :$
    sorry?

    maare.. super nice.. :D

    Login om te reageren
  4. Citrofiel zegt

    3 november 2008 om 23:30

    Euhm, een heel artikel gewijd aan een stelletje veren en drie centimeter? Nou ja, elk excuus is goed om meer foto’s van een DBS te tonen…

    Login om te reageren
  5. autoblogger zegt

    3 november 2008 om 23:31

    @Sir D: http://static.autoblog.nl/images/wp2008/big/AstonMartin%20DBS-V12-HR1680.jpg

    Login om te reageren
  6. keesch zegt

    3 november 2008 om 23:32

    jammer van dat hek op foto 8.
    kan iemand me uitleggen waarom je zoooo vaak wel de voorkant te zien krijgt, maar niet de achterkant? ook vaak zo in autoprogramma’s. irritant?!

    Login om te reageren
  7. ivan zegt

    3 november 2008 om 23:39

    man man, deze auto is gewoon perfect!!

    Login om te reageren
  8. robbie zegt

    3 november 2008 om 23:40

    @japp, dit zijn de standaard DBS velgen…

    Login om te reageren
  9. vla zegt

    3 november 2008 om 23:45

    Ja, die is mooi, maar er gaat niets boven…

    Naturel! :) Bij de naam van het artikel vreesde ik al voor het ergste, maar ze hebben het zeer stijlvol gedaan, hij lijkt er idd mooier door!

    Login om te reageren
  10. VonStroke zegt

    4 november 2008 om 00:02

    Ik heb het genoegen gehad om de DBS in het echt te mogen aanschouwen en ik was zelden zo overdonderd door een wagen.

    De DB9 is mooi, heel mooi maar een DBS maakt gewoon meer indruk zonder vulgair te worden. Dit pakketje zal hem best staan, maar of het nodig is betwijfel ik. Zo’n ding zal al fantastisch sturen en niemand koopt denk ik een DBS om vaak te trashen op circuit.

    Login om te reageren
  11. Sjeuf335 zegt

    4 november 2008 om 00:16

    Een van de mooiste auto’s deze DBS!! Geweldig:P

    Login om te reageren
  12. Sir D zegt

    4 november 2008 om 00:58

    @Autoblogger: Thanx!

    Wat een topwagen is dit zeg, werkelijk prachtig.

    Login om te reageren
  13. Supreem zegt

    4 november 2008 om 02:27

    @de vlaeminck:

    Die velgen in je foto vind ik spuuglelijk voor een DB9. De DB9 heeft nood aan een velg met 7 (dubbele) spaken of meer. Dat is althans mijn mening.

    Login om te reageren
  14. 9000cse zegt

    4 november 2008 om 04:40

    Ik wil deze blog graag gebruiken, om mijn mening/vrees tot uitdrukking te brengen. Vandaag (= 3 november ) ben ik in Duitsland op de A81 en de A6 twee keer ingehaald door één en dezelfde zilvergrijze Aston Martin DBS met Zürcher kenteken. Wat een héérlijk geluid! Daar gaat het raampje echt wel even open om te luisteren! Maar ik vraag me toch ook wel af, hoe dit nou is, wanneer je net als ik zo’n 650 kilometer moet rijden. Als je dan zó lang dat gedreun moet aanhoren, kun je dat dan echt volhouden? Een DBS is voor mij wel één van de weinige echte superbolides. Maar ik vraag me toch echt wel af, of al dat lawaai er wel bij hoort, om er echt een mooie auto van te maken.
    Rijdend in een Lexus LS en een BMW 750i moet ik toch zeggen, dat de rust en het comfort me zéér aanspraken en ik daaraan méér voorrang gaf dan het formule-1 geluid van de superbolides. Maar misschien heeft dat ook te maken met mijn leeftijd!
    Wat we echter niet mogen vergeten is, dat de tijden echt veranderen. In mijn jeugd was het beslist nog geen item, maar nu is het echt hot! De patat is zo dadelijk op! Jongens, de tijd van de hese uitlaat en de geile optrek moeten we gaan vergeten! Stel je in op andere bewegingstherapiën dan de petrolgebonden varianten. Laat de beentjes weer eens wapperen! Een Civic, van 1999, die op 7.6 van 0 op 100 gaat met een zuchtje van palmwindje bij windkracht 2. Romantisch toch?

    Login om te reageren
  15. DTR zegt

    4 november 2008 om 08:22

    Prachtige wagen. En zo een zalig geluid…

    Dat is juist een extra reden om een supercar te kopen. Weg radio. Genieten van de muziek die je wagen produceert :D

    Login om te reageren
  16. Taylormade zegt

    4 november 2008 om 08:27

    @9000cse

    De DBS wordt, net zoals de DB9, gezien als een GT. Zelf heb ik talloze DB9’s en V8 Vantage’s mogen rijden en het zijn heerlijke auto’s om mee te rijden.
    Natuurlijk kun je het gas ver open trekken, totdat die kleppen opengaan, zodat je een heerlijke bak herrie om te oren krijgt.
    Maar ik heb vaak op een 80 KM/H weg gereden in zijn zesde versnelling en dan hoor je bijna niets. Heerlijk gewoon!

    Helaas heb ik nog geen DBS gereden, maar deze heeft dezelfde eigenschappen als een DB9.

    Login om te reageren
  17. ZeRoo zegt

    4 november 2008 om 09:00

    Gelukkig is deze wagen niet verder “onnodig” getuned, standaard is de DBS al perfect en met de verlaging nog net iets strakker ogend. Wat mij betreft de mooiste “sport”-wagen van het moment.

    Ik ben voorstander van meer DBS artikeltjes ook als het helemaal nergens over gaat… blijft leuk om naar te kijken, hetzelfde met vrouwen gaat ook nergens over maar blijft leuk om naar te kijken! :)

    Login om te reageren
  18. JPM zegt

    4 november 2008 om 11:52

    Mooi, van H&R!

    Login om te reageren
  19. vla zegt

    4 november 2008 om 12:44

    @ Supreem
    Ik deel je mening, maar deze velgen staan wel beeldig op de DB9 LM! :)

    Login om te reageren
  20. GerreLekker zegt

    4 november 2008 om 15:40

    Ik vind de gewone DB9 mooier dan de standaard DBS, maar deze versie is echt wel dikke porno! Gewoon de mooiste auto ter wereld op dit moment!

    Login om te reageren
  21. phantom zegt

    4 november 2008 om 19:16

    heeft er ooit een mooiere auto bestaan?

    Login om te reageren
  22. Cantago zegt

    4 november 2008 om 20:53

    Mooier kan bijna niet…

    GEWELDIG!!!

    Wat een droom…:O

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North