• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Meer plaatjes van de LP650-4 Roadster

Auteur: autoblogger, gepost 27 februari 2009 om 16:17 – 34 Reacties

Murcielago LP650-4 Roadster


Na onze exclusieve wereldprimeur van de Lamborghini Murciélago LP650-4 Roadster zijn er nu meerdere afbeeldingen beschikbaar gekomen.

De verkoopfolder van de LP650-4 is gepost op het forum van Lambocars en we kunnen daardoor nog wat meer genieten van deze exoot (max 50 units). De Lambo krijgt uiteraard 650pk, afkomstig uit een 6,5 liter V12, waardoor de 0-100 in 3,4 seconden moet lukken. Nu alleen nog wachten op live shots van dit lekkertje, misschien wel vanuit Genève. (via jalopnik.com)

Murcielago LP650-4 Roadster
Murcielago LP650-4 Roadster
Murcielago LP650-4 Roadster

Ook interessant!

  • Koop deze Lamborghini Murciélago Roadster op Marktplaats
  • Murcielago steelt de show in garage Groningen
    Murcielago steelt de show in garage Groningen
  • Fabrieksnieuwe Murciélago
    Fabrieksnieuwe Murciélago wacht op een nieuw baasje
  • Lamborghini is nog niet klaar met uitmelken Aventador
    Lamborghini is nog niet klaar met uitmelken Aventador

Nieuwste artikelen

  • Dikste diesel van Marktplaats kan er maar één zijn
  • Wordt klussen aan je auto dan toch weer makkelijker?
  • Gespot – Extreem foute Mansory Urus
  • Officieel: GEEN ban op verbrandingsmotor na 2035!
FacebookTweetPinLinkedIn

geneve-2009, Lamborghini, lp640, lp650-4, murcielago

Vorig bericht: « Meer info over Ferrari 599 HGTE en 599XX
Volgend bericht: Opel mag verder zonder GM, fabriek gaat naar Daimler? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Olleh zegt

    27 februari 2009 om 16:18

    Wauw, nu nog de Gallardo 650-4 :)

    Login om te reageren
  2. Laue zegt

    27 februari 2009 om 16:19

    dikke kleuren combinatie. ben alleen geen fan open dak.

    Login om te reageren
  3. C6.R zegt

    27 februari 2009 om 16:20

    Als ‘ie zwart was, een dakkie had en de oranje stukken ongeverfd carbon fiber waren dan was ‘ie lekker geweest!

    Login om te reageren
  4. Yellomello zegt

    27 februari 2009 om 16:27

    zolang je geen toupetje hebt… denk aan die verzekeraarsreclame met de Dodge Viper op de boulevard…

    Login om te reageren
  5. Pieliej zegt

    27 februari 2009 om 16:27

    wauw! 10 pk meer! dat is een vermogenstoename van 0,09375% !

    Login om te reageren
  6. Pieliej zegt

    27 februari 2009 om 16:28

    0.015625% natuurlijk :’)

    Login om te reageren
  7. Pieliej zegt

    27 februari 2009 om 16:29

    maal 100 = 1,5625 %
    knobbel

    Login om te reageren
  8. Mardec zegt

    27 februari 2009 om 16:39

    LP650-2 Roadster Klinkt toch veel beter, zeker met het achtervoegsel “roadster” erachter.

    Login om te reageren
  9. Huin zegt

    27 februari 2009 om 16:41

    Hoe vet is deze? Briljant ding, doet me echt weer denken aan de nadagen van de Diabolo waarin DMX in een of andere zaadfilm in een soort donker metallic cabrio rijdt.

    Edit: plaatje gevonden.

    Login om te reageren
  10. Vinny_93 zegt

    27 februari 2009 om 16:43

    @ Mardec, ja klopt idd, goed gezegd.

    Wel een mooie auto hoor!
    Vooral die luchthappervleugelvinnetjes achterop, vind ik echt mooi!

    Login om te reageren
  11. Vinny_93 zegt

    27 februari 2009 om 16:44

    @Huin, ik hoop dat je Diablo bedoelt?
    Anders, pak 1000 Sportwagen er maar even bij, van Reinhart Lintelmann.

    Login om te reageren
  12. Citrofiel zegt

    27 februari 2009 om 16:52

    Laat ik het zo zeggen: Hij kan me op basis van deze plaatjes niet overtuigen.

    Login om te reageren
  13. AutoInformatief zegt

    27 februari 2009 om 16:54

    Hij kan mij juist wel overtuigen!
    Maar ik heb dan ook een zwak voor deze Italiaan :oops:

    Login om te reageren
  14. robbie zegt

    27 februari 2009 om 16:54

    @Pieliej, en de prijs gaat met 15% omhoog ;)

    Login om te reageren
  15. Cantago zegt

    27 februari 2009 om 16:55

    Heerlijke dikke porno, wat een bloedgeile auto:P

    Login om te reageren
  16. kees zegt

    27 februari 2009 om 17:02

    wat is het verschil tussen deze en een lp640 roadster?

    Login om te reageren
  17. EJS zegt

    27 februari 2009 om 17:12

    Voor mijn gevoel kloppen deze foto’s nog niet, zijn volgens mij fotoshops.

    Login om te reageren
  18. toegriel zegt

    27 februari 2009 om 17:22

    @pielij

    1.5% is fout

    Login om te reageren
  19. SimonMc zegt

    27 februari 2009 om 17:26

    Mij lijkt het allemaal te druk ogend…
    De kleurstelling heeft daar zeker mee te maken.

    Login om te reageren
  20. Jesper zegt

    27 februari 2009 om 17:26

    Ben ik dan de enige die deze kleurstelling foei en foeilelijk vind? :o
    In het geel, oranje, groen, zwart, wit, antraciet, whatever, mag je hem zo voor mn deur zetten (incl. sleutels en kentekenpapieren) maar géén two-tone :(

    Login om te reageren
  21. Vinny_93 zegt

    27 februari 2009 om 17:35

    @kees, 10pk:-D
    Oh ja, en het mindere aspect, de 4WD.

    Login om te reageren
  22. Solstice zegt

    27 februari 2009 om 17:38

    50 Stuks is eigenlijk relatief gezien best wel een groot aantal, ik bedoel, er worden er volgens mij zo’n 300 Murciélago’s per jaar gebouwd (waarvan de Roadster maar een klein gedeelte uitmaakt). En ja, hij is foeilelijk. Doe mij er dus maar ééntje uit de ‘gewone’ serie die je naar eigen smaak kunt aanpassen (ook gelimiteerd ;) ).

    Login om te reageren
  23. Pieliej zegt

    27 februari 2009 om 17:59

    @ toegriel
    met vallen en opstaan;
    1.5 is goed

    Login om te reageren
  24. JMC zegt

    27 februari 2009 om 19:13

    Jeej, wéér een afkooksel van wat ongeveer 9 jaar geleden een bloedmooie auto was… Jammer dat Lamborghini de Murciélago blijft uitmelken met zogezegde unieke modellen. Ik zie geen verschil tusse deze Murciélago en een andere!!!

    Greetzz,
    JMC

    Login om te reageren
  25. JMC zegt

    27 februari 2009 om 19:14

    @Autoinformatief: Durf jij deze auto Italiaans noemen??? Veel Italiaans is er volgens mij niet meer aan…

    Greetzzz,
    JMC

    Login om te reageren
  26. Jochempie zegt

    27 februari 2009 om 20:18

    Het blijft een logo, sticker-en stikselpakket en een chipje voor een heleboel geld. En iets te veel tamtam als je het mij vraagt!

    Login om te reageren
  27. Jochempie zegt

    27 februari 2009 om 20:20

    @ JMC: je bent waarschijnlijk in de war met de Gallardo, die is namelijk 100% door Duitsers ontwikkeld. Deze Murcié is slechts deels door de mensen van Audi ontwikkeld. Maar goed, omdat Spyker en Donkervoort ook allemaal audiblokken hebben, ga je ze toch nog geen Duitse auto’s noemen?

    Login om te reageren
  28. Jos zegt

    27 februari 2009 om 20:25

    Wat een asociaal heerlijke bak!

    Login om te reageren
  29. dOllie zegt

    27 februari 2009 om 22:00

    kk vette auto man :P

    Login om te reageren
  30. dollie zegt

    27 februari 2009 om 22:02

    kk vette auto man :P xD

    Login om te reageren
  31. Buyck zegt

    27 februari 2009 om 23:16

    Met alle respect maar 650 stelt heden ten dage niet veel meer voor. Zeker voor een exclusief model van Lambo. Maar desalniettemin zou ik hem kopen voor het verbluffende design!!!

    Login om te reageren
  32. BmwMPower zegt

    28 februari 2009 om 00:43

    Lamborghini maakt prachtige exemplaren de laatste tijd.
    En ook deze mag er zeker zijn, wat een apparaat! :D

    Login om te reageren
  33. JMC zegt

    28 februari 2009 om 12:12

    @Jochempie
    Helaas voor jou, verwar ik de Murciélago en de Gallardo niet. Het is een spijtig feit we de Gallardo een veredelde R8 is, maar zo kunnen we de Murciélago ook beschouwen. Audi A.G., maar vooral Lamborghini kunnen wel verklaren dat de Murciélago een volbloed Italiaan is maar gaat hij dat daarom ook zijn?! Lamborghini was vroeger niet echt een voorbeeld van Italiaans efficiëntie en betrouwbaarheid.

    Ik schuif het niet onder stoelen en banken dat dat de reden is waarom ik geen fan ben van Lamborghini. Dat aftandse merk is eigenlijk een bastaardzoon die wordt leeggezogen door zijn pleegouders en daardoor zijn roots verloren is…

    Mocht het nu enkel bij het moterblok blijven dan kon ik er mee leven. Pagani Zonda is daarvan het beste voorbeeld. Die gebruiken de Deutsche Kräftigheit enkel voor hun power, maar al de rest is puur en vaak ook ongecencureerd Italiaanse furie. Terwijl Audi AG de eigenheid van Lamborghini heeft afgepakt en er een commerciële stempel op heeft gedrukt. Het beste voorbeeld is dat er vroeger om de 3à4 jaar een nieuw model kwam terwijl nu om 5 botten een nieuwe versie komt van een al reeds 7jaar uitgemolken model…
    Dat iedereen nu eens eerlijk is; deze Murciélago ziet er toch nog altijd hetzelfde uit als de eerste foto’s 7 jaar geleden. Toen was hij onvoorstelbaar, maar sorry; nu vind ik hem niets! En dan zwijg ik nog maar over het afgrijselijke geluid dat uit zijn achterste komt… Een kettingzaag klinkt mooier!

    Greetzz,
    JMC

    Login om te reageren
  34. phantom zegt

    28 februari 2009 om 16:15

    Ekslusiviteit garantiert met zon lambo onder je kont

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North