
Na onze exclusieve wereldprimeur van de Lamborghini Murciélago LP650-4 Roadster zijn er nu meerdere afbeeldingen beschikbaar gekomen.
De verkoopfolder van de LP650-4 is gepost op het forum van Lambocars en we kunnen daardoor nog wat meer genieten van deze exoot (max 50 units). De Lambo krijgt uiteraard 650pk, afkomstig uit een 6,5 liter V12, waardoor de 0-100 in 3,4 seconden moet lukken. Nu alleen nog wachten op live shots van dit lekkertje, misschien wel vanuit Genève. (via jalopnik.com)
Wauw, nu nog de Gallardo 650-4 :)
dikke kleuren combinatie. ben alleen geen fan open dak.
Als ‘ie zwart was, een dakkie had en de oranje stukken ongeverfd carbon fiber waren dan was ‘ie lekker geweest!
zolang je geen toupetje hebt… denk aan die verzekeraarsreclame met de Dodge Viper op de boulevard…
wauw! 10 pk meer! dat is een vermogenstoename van 0,09375% !
0.015625% natuurlijk :’)
maal 100 = 1,5625 %
knobbel
LP650-2 Roadster Klinkt toch veel beter, zeker met het achtervoegsel “roadster” erachter.
Hoe vet is deze? Briljant ding, doet me echt weer denken aan de nadagen van de Diabolo waarin DMX in een of andere zaadfilm in een soort donker metallic cabrio rijdt.
Edit: plaatje gevonden.
@ Mardec, ja klopt idd, goed gezegd.
Wel een mooie auto hoor!
Vooral die luchthappervleugelvinnetjes achterop, vind ik echt mooi!
@Huin, ik hoop dat je Diablo bedoelt?
Anders, pak 1000 Sportwagen er maar even bij, van Reinhart Lintelmann.
Laat ik het zo zeggen: Hij kan me op basis van deze plaatjes niet overtuigen.
Hij kan mij juist wel overtuigen!
Maar ik heb dan ook een zwak voor deze Italiaan :oops:
@Pieliej, en de prijs gaat met 15% omhoog ;)
Heerlijke dikke porno, wat een bloedgeile auto:P
wat is het verschil tussen deze en een lp640 roadster?
Voor mijn gevoel kloppen deze foto’s nog niet, zijn volgens mij fotoshops.
@pielij
1.5% is fout
Mij lijkt het allemaal te druk ogend…
De kleurstelling heeft daar zeker mee te maken.
Ben ik dan de enige die deze kleurstelling foei en foeilelijk vind? :o
In het geel, oranje, groen, zwart, wit, antraciet, whatever, mag je hem zo voor mn deur zetten (incl. sleutels en kentekenpapieren) maar géén two-tone :(
@kees, 10pk:-D
Oh ja, en het mindere aspect, de 4WD.
50 Stuks is eigenlijk relatief gezien best wel een groot aantal, ik bedoel, er worden er volgens mij zo’n 300 Murciélago’s per jaar gebouwd (waarvan de Roadster maar een klein gedeelte uitmaakt). En ja, hij is foeilelijk. Doe mij er dus maar ééntje uit de ‘gewone’ serie die je naar eigen smaak kunt aanpassen (ook gelimiteerd ;) ).
@ toegriel
met vallen en opstaan;
1.5 is goed
Jeej, wéér een afkooksel van wat ongeveer 9 jaar geleden een bloedmooie auto was… Jammer dat Lamborghini de Murciélago blijft uitmelken met zogezegde unieke modellen. Ik zie geen verschil tusse deze Murciélago en een andere!!!
Greetzz,
JMC
@Autoinformatief: Durf jij deze auto Italiaans noemen??? Veel Italiaans is er volgens mij niet meer aan…
Greetzzz,
JMC
Het blijft een logo, sticker-en stikselpakket en een chipje voor een heleboel geld. En iets te veel tamtam als je het mij vraagt!
@ JMC: je bent waarschijnlijk in de war met de Gallardo, die is namelijk 100% door Duitsers ontwikkeld. Deze Murcié is slechts deels door de mensen van Audi ontwikkeld. Maar goed, omdat Spyker en Donkervoort ook allemaal audiblokken hebben, ga je ze toch nog geen Duitse auto’s noemen?
Wat een asociaal heerlijke bak!
kk vette auto man :P
kk vette auto man :P xD
Met alle respect maar 650 stelt heden ten dage niet veel meer voor. Zeker voor een exclusief model van Lambo. Maar desalniettemin zou ik hem kopen voor het verbluffende design!!!
Lamborghini maakt prachtige exemplaren de laatste tijd.
En ook deze mag er zeker zijn, wat een apparaat! :D
@Jochempie
Helaas voor jou, verwar ik de Murciélago en de Gallardo niet. Het is een spijtig feit we de Gallardo een veredelde R8 is, maar zo kunnen we de Murciélago ook beschouwen. Audi A.G., maar vooral Lamborghini kunnen wel verklaren dat de Murciélago een volbloed Italiaan is maar gaat hij dat daarom ook zijn?! Lamborghini was vroeger niet echt een voorbeeld van Italiaans efficiëntie en betrouwbaarheid.
Ik schuif het niet onder stoelen en banken dat dat de reden is waarom ik geen fan ben van Lamborghini. Dat aftandse merk is eigenlijk een bastaardzoon die wordt leeggezogen door zijn pleegouders en daardoor zijn roots verloren is…
Mocht het nu enkel bij het moterblok blijven dan kon ik er mee leven. Pagani Zonda is daarvan het beste voorbeeld. Die gebruiken de Deutsche Kräftigheit enkel voor hun power, maar al de rest is puur en vaak ook ongecencureerd Italiaanse furie. Terwijl Audi AG de eigenheid van Lamborghini heeft afgepakt en er een commerciële stempel op heeft gedrukt. Het beste voorbeeld is dat er vroeger om de 3à4 jaar een nieuw model kwam terwijl nu om 5 botten een nieuwe versie komt van een al reeds 7jaar uitgemolken model…
Dat iedereen nu eens eerlijk is; deze Murciélago ziet er toch nog altijd hetzelfde uit als de eerste foto’s 7 jaar geleden. Toen was hij onvoorstelbaar, maar sorry; nu vind ik hem niets! En dan zwijg ik nog maar over het afgrijselijke geluid dat uit zijn achterste komt… Een kettingzaag klinkt mooier!
Greetzz,
JMC
Ekslusiviteit garantiert met zon lambo onder je kont