• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Mercedes S65 AMG crasht met 200 km/u. Geen doden

Auteur: robbie, gepost 16 januari 2012 om 07:59 – 88 Reacties

Mercedes S65 AMG crash Rusland


Tsja, dat krijg je nou als je de elementen overmoed, Rusland, alcohol en Mercedes S65 AMG met elkaar combineert. Een enorm heftige crash waarbij een 630 pk sterke Mercedes verandert in een hoop verwrongen staal met wat geplofte airbags.

Dit ongeluk gebeurde in de Russische stad Sint-Petersburg toen deze S65 AMG terug kwam van een huwelijksfeest waarbij naar alle waarschijnlijkheid flink wat vodka en andere alcohol werd genuttigd. Bij een snelheid van 200 km/u raakte de bestuurder de controle over het voertuig kwijt en raakte hij in een spin. Uiteindelijk ging de auto (meerdere malen?) over de kop en het verhaal eindigde in het hek van de lokale Lada dealer (hoe ironisch).

De inzittenden wisten op eigen kracht de auto te verlaten en ging vervolgens op hun dooie gemak wachten op de ambulances. De Mercedes was overigens niet voorzien van een kenteken en dat doet vermoeden dat het hier gaat om iemand die ‘belangrijk’ is. Of dat in dit geval een crimineel of bijvoorbeeld een politicus is weten we niet, maar in Rusland is die scheidslijn vrij dun.

We weten wel dat deze mensen ontzettend veel geluk hebben gehad. (via: carlifeblog.ru)

Mercedes S65 AMG crash Rusland

Mercedes S65 AMG crash Rusland

Mercedes S65 AMG crash Rusland

Mercedes S65 AMG crash Rusland

PS Het is wel bizar om te zien hoe vervormd deze auto is. In eerste instantie dacht ik dacht ging om een CLS, gezien de daklijn, maar uiteindelijk bleek het toch een S-Klasse te zijn.

Ook interessant!

  • Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
    Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
  • Genadeloze afschrijving voor enige Solar Beam S65 AMG van NL
    Genadeloze afschrijving voor enige Solar Beam S65 AMG van NL
  • Video: Mercedes AMG One in het wild!
  • Video: Het F1-geluid van de Merces-AMG One!
    Video: Het F1-geluid van de Mercedes-AMG One!

Nieuwste artikelen

  • BREEK: BMW iX3 komt volgend jaar ook met echte premium
  • Biem! Hoe vaak crasht die Tesla Robotaxi nu eigenlijk?
  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
FacebookTweetPinLinkedIn

alcohol, amg, crash, Mercedes, rusland, s-klasse, s65, wit

Vorig bericht: « Sleeper-pickup heeft 500+ pk ‘Corvette ZR1’ V8
Volgend bericht: Heeft jouw auto nog een volwaardig reservewiel? »

Lees Interacties

Reacties

  1. iloveastonmartin zegt

    16 januari 2012 om 08:02

    Lijkt inderdaad op een cls maar dat er geen doden zijn gevallen vind ik knap

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      16 januari 2012 om 08:18

      @iloveastonmartin: kijk maar even goed naar de achterlichten dan zie je dat het een gefacelifte S65 AMG is.

      Login om te reageren
      • jack_abarth zegt

        16 januari 2012 om 08:30

        @robbie:

        Is het geen tunerbak, want de AMG heeft volgens mij geen gaten in het linker voorscherm. (zie 1e foto)

        Login om te reageren
    • 964rs zegt

      16 januari 2012 om 09:26

      @iloveastonmartin: hij heeft hem inderdaad knap geparkeerd

      Login om te reageren
  2. ferrari2011 zegt

    16 januari 2012 om 08:03

    KAPOT :P

    Login om te reageren
  3. blo3to3t zegt

    16 januari 2012 om 08:04

    even op de trekbank, wat plaatselijke spotrepair en weer als nieuw :P

    ontopic: dat hier iemand leven uit is gekomen zeg… iets met engeltjes en schouders.

    Login om te reageren
    • Benz65 zegt

      16 januari 2012 om 12:53

      @blo3to3t: Of hele goede veiligheidssystemen? Iets met voorloper op het gebied van crashes.

      Login om te reageren
      • mercedesgl zegt

        16 januari 2012 om 13:21

        @Benz65: daar zat ik indd ook aan te denken.. waars leven ze nog omdat ze in een mercedes zaten..

        Login om te reageren
  4. porsche993 zegt

    16 januari 2012 om 08:07

    Dan koopt hijtoch gewoon een Maybach, oh wacht????

    Login om te reageren
    • dutchiehd zegt

      17 januari 2012 om 00:01

      @porsche993: I see what you did there..

      Login om te reageren
  5. kraakensmaak zegt

    16 januari 2012 om 08:14

    Die Russen kunnen beter iets met vierwielaandrijving kopen, scheelt een hoop crashes.

    Login om te reageren
  6. veyronslr zegt

    16 januari 2012 om 08:19

    De reden waarom iedereen een Merdedes zou moeten rijden!

    Login om te reageren
    • TimoBac zegt

      16 januari 2012 om 08:33

      @veyronslr: Inderdaad. Zou veel doden door verkeersongevallen voorkomen.

      Login om te reageren
      • Hubert zegt

        16 januari 2012 om 09:21

        @TimoBac:
        Denk je?
        Dan gaan al die sukkels met 200 en een zatte kop door de steden heen jagen…
        Liever dat ze zichzelf kapotrijden door met 80 in een Lada tegen een muur aan te knallen. (Als een Lada dat haalt tenminste)

        Login om te reageren
    • desjonnies zegt

      16 januari 2012 om 08:59

      @veyronslr:
      Nee, de reden waarom iedereen dom zou moeten zijn; immers geluk is met de dommen !

      Login om te reageren
  7. RubenPriest zegt

    16 januari 2012 om 08:20

    eeuwig zonde :( Maarja, je moet gewoon niet met drank op achter een stuur. Maar maak dat maar een Rus eens duidelijk :P

    Login om te reageren
    • tinnemans zegt

      16 januari 2012 om 08:23

      @rubenpriest: ja, want in Nederland gebeurt dat nooit.

      Login om te reageren
  8. syliaca zegt

    16 januari 2012 om 08:23

    Only in Russia!

    Login om te reageren
  9. jack_abarth zegt

    16 januari 2012 om 08:26

    Het is maar goed dat de wagen niet uit Ingolstadt kwam, want dan was het helemaal moeilijk inschatten welk type wagen het eigenlijk was ;-)

    OT: Zeer netjes dat de mensen hier gewoon uit weten te stappen zonder een schrammetje. Geeft wel aan waarom auto’s voortaan zo zwaar zijn.

    Login om te reageren
    • mortsel2640 zegt

      16 januari 2012 om 09:18

      @jack_abarth: en met welke leasenbak rij jij?

      Login om te reageren
      • NielsGP zegt

        16 januari 2012 om 10:06

        @mortsel2640: 2x raden piemel :D

        Login om te reageren
        • mortsel2640 zegt

          16 januari 2012 om 10:10

          @NielsGP: een fiatje punto :D whahaha

          Login om te reageren
      • jack_abarth zegt

        16 januari 2012 om 11:12

        @mortsel2640:

        Wat het er precies toe doet weet ik niet, maar inderdaad een Grande Punto Abarth.
        Overigens niet geleased.

        Login om te reageren
        • mortsel2640 zegt

          16 januari 2012 om 21:28

          @jack_abarth: dat zegt genoeg..

          Login om te reageren
    • Megakix zegt

      16 januari 2012 om 09:48

      @jack_abarth: :lol:

      Login om te reageren
  10. Timothy-S zegt

    16 januari 2012 om 08:31

    Jezus zo merk je maar weer eens dat het mes aan 2 kanten snijdt: auto’s worden steeds beter in zowel vermogen als veiligheid en de mensen zoeken steeds meer de grens op, zeker in dit soort wagens…ironisch overigens dat de alcohol hen misschien uit de wagen kreeg, omdat je dan soepeler bent…

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      16 januari 2012 om 09:49

      @Timothy-S: @Jezus…je kunt ook op ‘reply’ klikken als hij langskomt op Autoblog.nl ;-)

      Login om te reageren
  11. exotic zegt

    16 januari 2012 om 08:34

    Dit lijkt wel een versie opgefokt door lorinser of brabus. Gezien de vents aan de zijkant.

    Echt een wonder dat er geen doden zijn gevallen. All hail german engineering!

    Login om te reageren
  12. Joel_D zegt

    16 januari 2012 om 08:34

    140% snelheidsoverschrijding? :S

    Zijscherm van een Brabus trouwens?

    Login om te reageren
  13. tjorque zegt

    16 januari 2012 om 08:43

    “geen doden?”

    “oh het kan wel, volgende keer nog sneller rijden en meer drinken…”

    Login om te reageren
  14. Frissegast zegt

    16 januari 2012 om 09:10

    Hoe kunnen ze weten dat het effectief 200 km/u was ? Lijkt me onwaarschijnlijk hoor.

    Login om te reageren
    • lambo4all zegt

      16 januari 2012 om 09:28

      @Frissegast: ga jezelf noumaar verbazen over de foto’s en niet over of het 195 of 205 km/h ging want dat maakt ook niemand uit. het in ieder geval belachelijk hard!

      Login om te reageren
    • ibmw zegt

      16 januari 2012 om 09:38

      @Frissegast: dat komt omdat de kmteller stil blijft staan als je heel hard crasht;)

      Login om te reageren
      • Romen zegt

        16 januari 2012 om 10:12

        @ibmw: is toch een display.. beetje apart als dat zou blijven staan…

        Login om te reageren
        • koenmb zegt

          16 januari 2012 om 14:11

          @romenkorn: Misschien werkt de ECU/board computer als een soort blackbox bij een ongeval ofzo? Ik kan mij wel inbeelden dat zo iets handig is om te achterhalen wat er nu precies mis is gelopen bij een ongeval.

          Login om te reageren
        • mbevo zegt

          17 januari 2012 om 01:13

          @romenkorn: Zolang er stroom op blijft staan is het zichtbaar;)

          Login om te reageren
  15. Den zegt

    16 januari 2012 om 09:14

    Volgens mij zijn ongelukken die door dronken russen worden gemaakt geen nieuws. Wat wel nieuws zou zijn, is een nuchtere rus die een ongeluk maakt.

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      16 januari 2012 om 09:49

      @Den: …en het niet overleefd…

      Login om te reageren
      • Den zegt

        16 januari 2012 om 09:51

        @Megakix: haha! :)

        Login om te reageren
  16. mortsel2640 zegt

    16 januari 2012 om 09:21

    Waarschijklijk zijn die platen er afgehaald na de ongeluk.

    Login om te reageren
    • luuktb zegt

      16 januari 2012 om 13:27

      @mortsel2640: inderdaad als het bv een auto van de staat is en het in de doofpot moet.

      Login om te reageren
  17. glashelder zegt

    16 januari 2012 om 09:50

    Wie zegt dat ze 200 reden? Je moet niet alles geloven zeg.

    Misschien reden ze maar 80. Tja, staat een beetje lullig als je tegen je vrienden moet zeggen dat je 80 reed.

    Login om te reageren
    • xilver zegt

      16 januari 2012 om 10:09

      @glashelder: Je kan veel zien aan de schade van een wagen… als je 80 km/u rijdt dan ziet je wagen er niet zo uit… en zeker niet een S65.

      Bewijst maar weer dat een duurdere auto een stuk veiliger is en ze zouden die dingen beter promoten om te kopen ipv extra belasten. Hadden ze dit gedaan in een Peugeot dan hadden ze dat niet kunnen na vertellen.

      Login om te reageren
      • desjonnies zegt

        16 januari 2012 om 10:18

        @xilver:
        Dit bewijst helemaal niets.
        Behalve dat alcohol en verkeer niet samengaan.
        Ieder ongeluk is anders.
        Het kan zelfs goed zijn dat het hek van de Lada dealer ze heeft gered.
        Als daar een Scania geparkeerd had gestaan waren ze misschien wel hardstikke deaud geweest
        En had je een kleinere lichtere wagen misschien nog kunnen corrigeren en was er helemaal niets gebeurd.

        Login om te reageren
        • xilver zegt

          16 januari 2012 om 10:22

          @desjonnies: Nochtans zie je mensen veel vaker levend uit een grote wagen stappen dan uit een kleintje bij die ongevallen… Lijkt me logisch ook, om te beginnen heb je simpelweg al meer carrosserie om je te beschermen en meer plaats voor airbags.

          Login om te reageren
          • desjonnies zegt

            16 januari 2012 om 10:43

            @xilver:
            Nee, het is een aanname.

            Zelfs in een grote Mercedes kun je sterven, zoals ik er ooit eentje tussen het tandemstel van een truck met oplegger heb gezien.
            Dus om te stellen dat een grote zware wagen altijd veiliger is, is de grootste misvatting die er bestaat.
            Daarnaast is jouw aanname van “ik rijd in een grote wagen dus ik zit veilig” misschien wel de aller grootste misvatting die er bestaat.
            Hierdoor worden mensen onvoorzichtig en arrogant.
            Bij slecht weer bv hebben mnmensen met grotere “veilige” wagens de neiging om harder te rijden omdat ze toch veilig zitten.
            Zelf werd ik ooit in Duitsland ’s winters ingehaald tijdens slecht weer door een Passat TDI, een Duitser, precies als de mijne, zelfde kleur en uitvoering.
            Terwijl ik -defensief- 110/120 reed, schoof hij me sneoevend voorbij met 160/70 schat ik zo.
            Ik dacht nog bij mezelf : Ben ik nou zo’n lulletje?
            Maar een half uur later, file, zwaar ongeluk en daar lag die Passat.
            Met een laken er overheen.
            Autorijden blijft een kwestie van keuzes maken en beslissingen nemen en vooral voorzichtig zijn en anticiperen.

            Login om te reageren
            • pomfriet zegt

              16 januari 2012 om 11:36

              @desjonnies: nietus, grote auto is meer kreukelzone en dus in facto veiliger. Stel je hebt een Smart en een BMW. Knal nu tegen een muur met 80. In welke auto wil je zitten? Die Duitser in passat had meer kans in een Pheaton.

              Btw, je zou de in casu de BMW kiezen onieee. Enfin, grote auto=veiliger dan kleine. (Chinese meuk en ander troep is niet meegenomen in mij conclusie)

              Login om te reageren
              • Hupke zegt

                16 januari 2012 om 12:00

                @pomfriet:

                Je vergeet ook dat een wagentje van een kleine 1000kg een stuk minder energie moet verliezen (de helft) dan een grote wagen van over de 2000kg.
                Voor hoge snelheidsbotsingen mag je mij in een S-klasse, E-klasse, A6,… steken (zo vanaf het moment dat snelheid meer meespeelt dan massa) maar als we onder de 100 ergens tegenaan vliegen zit ik liever in een opel speedster, lotus exige, smart roadster,…

              • Hupke zegt

                16 januari 2012 om 12:00

                @Hupke:

                Ohja en ik heb het liefst dat de auto aan het tollen gaat en niets vol raakt, dat verhoogt je kansen ook enorm.

              • luuktb zegt

                16 januari 2012 om 13:32

                @pomfriet: Wat hij bedoelt te zeggen , de Duitser had niet per definitie meer kans in de pheaton omdat ie dan waarschijnlijk 200 of harder had gereden.
                Tuurlijk in de meeste gevallen is een grote (moderne) auto veiliger mits je het zelfde rijgedrag hanteert

              • desjonnies zegt

                16 januari 2012 om 14:29

                @luuktb: Juist.
                Psychologen hebben in opdracht van Volvo in de zeventiger jaren een onderzoek gedaan waarom het aantal dodelijke ongevallen met de nieuwe 240 serie niet zo dramatisch was gedaald als Volvo zelf had berekend.
                Wat bleek, omdat de 240 serie (met die dikke zwarte bumpers) als “zeer veilig” werd gezien door het publiek, ging de gemiddelde 240 rijder ongewild meer risico’s nemen.

                Zet heel Nederland en België vanavond in een B Kadett of 1e generatie Escort of Datsun 120Y.
                Achterwielaandrijvers met bladveren en een wegligging als een zwangere eend.
                De eerste drie a vier dagen zullen er enorm veel ongelukken voorkomen, totdat men zich realiseert dat men zijn rijstijl moet aanpassen aan een wagen die zich gewoon slecht gedraagt op een natte weg.
                Binnen een week zullen we op hetzelfde niveau zitten als nu.

                .

          • jeffreym3 zegt

            16 januari 2012 om 18:03

            @xilver: grote auto’s ja.. Dat is wat anders dan duurdere auto’s.. Dat zegt namelijk heel weinig.

            Login om te reageren
        • flutterby zegt

          16 januari 2012 om 12:31

          @desjonnies: Herinneren we de M5 uit belgie nog?

          120 km/u tegen een stilstaande muur. Deze auto’s zijn zeker wel veiligere als de 14% bijtelling auto’s… “Premium” helpt zeker bij een ongeluk.

          http://www.autoblog.nl/archive/2010/03/15/bmw-m5-rijdt-met-120-kmh-tegen-huis-aan

          Login om te reageren
          • jeffreym3 zegt

            18 januari 2012 om 16:27

            @flutterby: Onzin. Voor BMW / Audi / Mercedes betaal je uiteraard voor hoge kwaliteit, maar ook een groot deel voor de naam. Doordat zij de ”premium 3” zijn kunnen ze ook hogere prijzen hanteren dan dat ze kwa uitrusting en dergelijke waard zijn.

            Dit soort ongelukken is te danken aan de mensen van EuroNCAP en vooral aan heel veel geluk!

            Login om te reageren
      • koenmb zegt

        16 januari 2012 om 14:15

        @xilver: Met een wagen van die caliber is de verleiding om zo snel te rijden uiteraard wel weer wat groter.

        Login om te reageren
  18. robbie zegt

    16 januari 2012 om 10:05

    @exotic & @Joel_D het lijkt idd wel alsof er ook nog een of andere tuner met zijn tengels aan heeft gezeten, maar dat kan ook door de crash komen ;)

    Login om te reageren
    • xilver zegt

      16 januari 2012 om 10:11

      @robbie: Ik denk dat het een S65 van Lorinser is. Kijk maar naar de verluchtingsgaten

      Login om te reageren
      • robbie zegt

        16 januari 2012 om 11:18

        @xilver: dat zou best wel eens kunnen.

        Login om te reageren
  19. vale46 zegt

    16 januari 2012 om 10:28

    LOL @

    Of dat in dit geval een crimineel of bijvoorbeeld een politicus is weten we niet, maar in Rusland is die scheidslijn vrij dun.

    Verbazingwekkend dat er geen doden zijn gevallen! Best wel veilige auto zolang je niet tegen een vast object crasht.

    Login om te reageren
    • xilver zegt

      16 januari 2012 om 10:32

      @vale46: Spijtig genoeg is dat wel de waarheid. Moskou telt de meeste miljardairs ter wereld…. een van de redenen hiervoor is dat Rusland zo corrupt is dat het groot is, ze kunnen dus doen en laten wat ze willen.

      Login om te reageren
      • vale46 zegt

        16 januari 2012 om 10:48

        @xilver: I know, maar het is gewoon grappig om te lezen :D

        Login om te reageren
    • Hupke zegt

      16 januari 2012 om 12:04

      @vale46:

      Dus bij ons is dat tuig niet crimineel? Kom seg wat voor een belachelijke stelling is dat nu. In Rusland zijn ze tenminste zo eerlijk om ervoor uit te komen.

      Login om te reageren
      • vale46 zegt

        16 januari 2012 om 21:24

        @Hupke: Nu niet overdrijven hé, ik zie Van Rompuy nog nie bij de maffia ofzo :D
        Keep dreaming. Ze steken gewoon belachelijk veel geld in hun zakken omdat ze hun eigen loon kunnen bepalen. En een beetje vriendjespolitiek.
        Maar ik denk dat Rusland toch héél wat erger is.

        Login om te reageren
        • Hupke zegt

          16 januari 2012 om 21:52

          @vale46:

          Van Rompuy is net het kopstuk van de maffia bij ons samen met ene Barosso.
          Ik mag deze kritiek eigenlijk niet geven omdat ik zelf nogal tegen democracy ben maar de EU (oftewel EUSSR) is nu niet echt iets democratisch, alle beslissingen daar worden gemaakt via vriendjespolitiek en door omhooggepromoveerde politici. In Brussel lopen er meer dan 20.000 full-time geregistreerde lobbyisten rond, dat zou niet nodig zijn als alles gebeurde door integere objectieve politici.
          Maak je geen illusies. Het verschil met Rusland is misschien dat er bij ons geen openlijk geweld bij komt kijken en dat de politici zich niet onnoemelijk kunnen verrijken. (alhoewel er toch een Spaanse MEP is die in z’n tijd bij de EU 100miljoen vergaard heeft via via)

          Ze zijn hier zeker zo corrupt, heb je nog nooit gehoord van iemand die een huis wil bouwen/verbouwen of iemand die een vergunning nodig heeft voor bvb. een wasserij ofzo hoeveel dat er op het gemeentehuis of provinciehuis moet blijven hangen daarvoor?

          Login om te reageren
          • vale46 zegt

            17 januari 2012 om 08:37

            @Hupke: Zo erg is het allemaal niet hoor!
            Bouwaanvragen met smeergeld zijn dagelijkse kost, agree!
            En die arme ambtenaren op de gemeente ook, maar of je ene Van Rompuy kan omkomen, terwijl die man zo een hoog loon heeft en nog steeds in een (bijna)kartonnen doos woont…
            Nahh… Rusland staat wereldwijd bekend voor de corruptie. En waar rook is is vuur.

            Login om te reageren
  20. Alfarobert zegt

    16 januari 2012 om 10:57

    Rijden met alcohol is altijd verkeerd.Ik snap ook nooit waarom iemand 2 pilsjes moet drinken op een feestje.Door alle airbags,etc.denken mensen dat ze veilig zitten.Het plaatwerk van een auto is nog geen milimeter dik.Maw een auto is nooit echt veilig.Da’s ook de reden dat je een bewijs moet halen en laten zien dat je hem kunt besturen he.Spijtig genoeg denken mensen”ik heb een rijbewijs dus ik kan rijden”Maar die andere bestuurder die je ziet kan die dat ook?Anticiperen blijft gewoon het belangerijkste.En met bumperkleven gaat het echt niet sneller.Je kunt er alleen je voorganger levenslang nekletsel door laten oplopen.Denk na als je in een auto stapt.Hoop dat mensen iets leren van dit bericht.Succes!

    Login om te reageren
    • Hupke zegt

      16 januari 2012 om 12:10

      @Alfarobert:

      2 pilsjes zal ik ook nooit begrijpen, die 13 in een dozijn brol heb je niets aan. Waarom iemand graag een apperitiefje, wijntje, abdijbier,… drinkt als ze bij iemand op bezoek gaan of naar een feestje gaan kan ik wel heel goed begrijpen.
      Van een beetje alcohol ben je echt niet zat. Vroeger (en nu nog in de VS oa.) mocht je 0,8promille hebben, nu ineens nog maar 0,5/0,2promille.
      Dat zijn niet de hoeveelheden die je ongeval veroorzaken.
      Als jij na het equivallent van 2 pintjes je en je passagiers ergens tegen een muur uitsmeert dan kan je niet rijden en ben je een idioot. Dan is de oorzaak het idioot zijn, te snel rijden en niet de alcohol.
      Als jij je darentegen met 1,5 promille rond een boom vouwt heb je duidelijk te veel gezopen maar gaat ook iedereen roepen en om de wettelijke hoeveelheid omlaag te halen wat dan compleet belachelijk is.

      Login om te reageren
      • flutterby zegt

        16 januari 2012 om 13:17

        @Hupke: De beslissing vanuit de overheid worden regelmatig op rare feiten gebaseerd.

        – 14% bijtelling
        – Piratebay.org

        Login om te reageren
    • mashell zegt

      16 januari 2012 om 21:13

      @Alfarobert: zouden die mensen niet die biertjes drinken omdat het feestje saai is en zij zelf geen goede gangmakers zijn?

      Login om te reageren
  21. Junior540 zegt

    16 januari 2012 om 11:24

    Misschien is het wel een nieuw model.
    En testen ze zo de Russische versie van de euro NCAP ;)

    Login om te reageren
  22. Hupke zegt

    16 januari 2012 om 12:11

    Niet zo verwonderlijk, die S-klasse is helemaal vernield, die heeft dus langst alle kanten de klap op gevangen.
    Het was waarschijnlijk een heel ander verhaal geweest als die gewoon tegen een muur was gereden ipv zo te spinnen.

    Login om te reageren
  23. wiser zegt

    16 januari 2012 om 12:13

    zonde van zo’n mooie wagen

    Login om te reageren
  24. mbevo zegt

    16 januari 2012 om 12:46

    Iemand nog een v12 blokkie nodig?

    Login om te reageren
  25. phantom95 zegt

    16 januari 2012 om 12:48

    Altijd weer die russen die met fles vodka op in een veel te snelle auto rijden….

    Login om te reageren
  26. meneersander zegt

    16 januari 2012 om 13:00

    Die is stuk… Hopen dat hij goed verzekerd is.

    Login om te reageren
  27. ytrewq zegt

    16 januari 2012 om 13:04

    best wel raar dat zo’n grote auto nog over de kop kan vliegen

    Login om te reageren
  28. ytrewq zegt

    16 januari 2012 om 13:05

    zijn achterlicht doet het nog wel:P

    Login om te reageren
  29. mrbones zegt

    16 januari 2012 om 13:58

    Overleef dat maar eens in je NCAP 5 sterren fiat 500

    Login om te reageren
  30. bozewolf zegt

    16 januari 2012 om 14:24

    Rolled it?

    Lucky bastards.

    Login om te reageren
  31. musztiistar zegt

    16 januari 2012 om 14:34

    Zelfs zo zou ik ‘m willen hebben

    Login om te reageren
  32. kliko zegt

    16 januari 2012 om 17:02

    Gewoon mazzel dat hij in zo’n enorm lomp grote auto zat.
    7-serie of A8 had denk ik niet echt een andere uitkomst gegeven.
    Al was ie misschien met zijn A8 niet gecrasht ivm het quattro-systeem.. :lol:

    Login om te reageren
  33. mark27s zegt

    16 januari 2012 om 17:36

    Die gozer zat waarschijnlijk op zn teller te kijken, daardoor chrashte hij, vervolgens overleeft hij ’t, klimt uit de auto en staat een beetje appelig toe te kijken naar zn ‘wrak’.
    Daarom weten ze waarschijnlijk hoe hard ie ging! :p

    Login om te reageren
  34. jeffreym3 zegt

    16 januari 2012 om 18:05

    Inderdaad geluk dat hij in zo’n grote, zware auto zat.. Dat het een mercedes is heeft er natuurlijk weinig mee te maken.

    Login om te reageren
  35. the-budel-guy zegt

    16 januari 2012 om 18:37

    Te koop Mercedes s65 amg voorzien van alle luxe en zelfs het optionele open air pakket. Oplagen 1/1 T.e.a.b

    Login om te reageren
  36. norge zegt

    16 januari 2012 om 20:49

    Hoop dat de bestuurder een lesje geleerd heeft, maar ben bang van niet….

    Login om te reageren
  37. Frankypanky zegt

    17 januari 2012 om 01:24

    Quote…Dit ongeluk gebeurde in de Russische stad Sint-Petersburg toen deze S65 AMG terug kwam van een huwelijksfeest waarbij naar alle waarschijnlijkheid flink wat vodka en andere alcohol werd genuttigd

    @Robbie,

    Waarschijnlijk? Waarschijnlijk?! Bedoel je niet, vanzelfsprekend?!?
    ;)

    Login om te reageren
  38. jeffreym3 zegt

    18 januari 2012 om 16:28

    Mensen die denken dat de ”premium 3” heilig zijn kwa veiligheid; Onzin. Voor BMW / Audi / Mercedes betaal je uiteraard voor hoge kwaliteit, maar ook een groot deel voor de naam. Doordat zij de ”premium 3” zijn kunnen ze ook hogere prijzen hanteren dan dat ze kwa uitrusting en dergelijke waard zijn.

    Dit soort ongelukken is te danken aan de mensen van EuroNCAP en vooral aan heel veel geluk!

    Login om te reageren
  39. jeffreym3 zegt

    18 januari 2012 om 16:29

    http://www.autoblog.nl/ncap-tests-chinese-autos-net-zo-veilig-als-europese

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North