• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]

Auteur: Dennis, gepost 2 juli 2009 om 08:44 – 75 Reacties

Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]Afbeelding Officieel: BMW X1 [UPDATED: mega-gallery & video’s]

BMW X1
Spyshots, concepts, teasers en gelekte persfoto’s, ze kwamen van de nieuwe BMW X1 allemaal al een keer voorbij, dus een enorme climax is dit niet, maar de X1 is nu echt officieel.

BMW had nog een gaatje gevonden in hun modellen gamma. Weliswaar geen groot gat, maar tussen de X3 en de 3-serie Touring was nog een kleine leegte die de X1 mag opvullen.

BMW onderstreept het sportieve karakter van hun nieuwe telg, door voor de X1 als eerste uit de X-lijn sDrive achterwielaandrijving beschikbaar te stellen. Hiermee komt het aantal X1 varianten uit op zes: een xDrive28i, xDrive23d, xDrive20d, sDrive20d, xDrive18d, sDrive18d. Overwegend diesels dus, maar in 2010 zal het aanbod met meer benzine varianten worden uitgebreid. Het topmodel, de xDrive28i, gaat in 6,8 seconde naar de 100 km/u. Zie onderstaand persbericht voor full specs.

Alle X1 modellen zijn standaard uitgerust met zaken als 17-inch lichtmetaal, airco, Adaptive Brake Lights en op de optielijst staat nog genoeg om de prijs van je nieuwe X1 flink te spekken. Nu eerst nog even half september de introductie op de IAA in Frankfurt, waarna hij in oktober bij de dealers staat.

De nieuwe BMW X1: zakelijk verantwoord op avontuur

  • sDrive achterwielaandrijving of xDrive vierwielaandrijving
  • Verhoogde zitpositie en dynamisch weggedrag voor optimale controle
  • Ruim en praktisch interieur met in drie delen neerklapbare achterbank
  • Groene energielabels dankzij EfficientDynamics incl. Auto Start Stop functie

München/Rijswijk. BMW presenteert de nieuwe BMW X1. Een mix van een sportieve SAV (Sports Activity Vehicle) en een elegante Touring. Daarom komt de auto ook in aanmerking voor een Europese Type goedkeuring in de categorie “Touring/Sedan”. Daarnaast is dit het eerste X-model dat met achterwielaandrijving geleverd kan worden. Dit samen met de voordelen van de verhoogde zitpositie, het praktische interieur, het dynamische weggedrag en de efficiënte motoren maakt de BMW X1 ook tot interessant zakelijk alternatief voor de leaserijder. De BMW X1 wordt leverbaar met drie dieselmotoren (18d, 20d en 23d) en twee benzinemotoren (18i en 28i). De eerste modellen van deze nieuwe BMW zullen in oktober bij de dealers staan.

Maatvoering: tussen BMW 1 Serie en 3 Serie Touring

De BMW X1 sluit aan bij de andere X modellen door zijn hoge zitpositie en stoere uiterlijk. Door een uitgekiende vormgeving is de luchtweerstand opvallend laag met een waarde van 0,32 Cw. Met zijn lengte van 4,45 m is de BMW X1 maar liefst 21 cm langer dan de 1 Serie hatchback maar tegelijkertijd slechts 7 cm korter dan een 3 Serie Touring. De hoogte van de auto is met 1,67 m maar liefst 12,5 cm hoger dan bij genoemde 3 Serie Touring maar tegelijkertijd bijna 13 cm lager dan bij een BMW X3. Deze maatvoering laat goed zien dat BMW met de X1 een nieuwe plek heeft gevonden tussen de bestaande zakenauto’s. De grote wielbasis van 2,76 m zorgt bovendien voor een verrassend ruim en veelzijdig interieur in vergelijking met andere auto’s in het segment.

Praktisch interieur

Het veelzijdige interieur blijkt ook uit de in drie delen (verhouding 40-20-40) neerklapbare achterbank. Met alleen het middendeel omgeklapt passen lange voorwerpen eenvoudig in de auto. Zijn alle zittingen neergeklapt dan groeit de bagageruimte van 420 liter naar 1.350 liter. De rugleuning van de achterbank is bovendien 31 graden kantelbaar. Met de leuning in de meest verticale positie bedraagt het laadvolume 490 liter.

Groene energielabels

De EfficientDynamics-aanpak bewijst andermaal zijn kracht. De BMW X1 sDrive18d en 20d zijn de eerste in hun klasse met een CO2-uitstoot onder de 140 g/kilometer. Het gemiddeld verbruik van deze auto’s komt uit op 5,2 l/100 km voor de sDrive18d en 5,3 l/100 km voor de sDrive20d. In Nederland is dat beide goed voor een groen energielabel B. De xDrive-varianten van deze diesels halen energielabel C. De handgeschakelde versies van de BMW X1 hebben een Auto Start Stop functie met een schakelindicator. Bij alle uitvoeringen wordt remenergie geregenereerd om de accu op te laden en om stroom aan het boordnet te leveren.

Breed motorenpallet

Bij de introductie in oktober zal de BMW X1 xDrive28i de rol van topmodel op zich nemen. De hoogst moderne zescilinder-in-lijn met 3,0-liter inhoud, variabele kleptiming VALVETRONIC en dubbele VANOS nokkenasverstelling levert 190 kW/258 pk vermogen. De viercilinder dieselversies BMW X1 xDrive23d, xDrive20d en xDrive18d leveren respectievelijk 105 kW/204 pk, 130 kW/177 pk en 105 kW/143 pk. Laatstgenoemde twee versies zullen ook leverbaar zijn met sDrive achterwielaandrijving. In het voorjaar van 2010 volgen dan nog een X1 sDrive18i en xDrive 18i. De 28i en 23d hebben standaard een zestrapsautomaat met Steptronic. De andere versies van de BMW X1 hebben een handgeschakelde zesversnellingsbak.

Complete standaarduitrusting

De BMW X1 is standaard voorzien van onder meer airconditioning, 17 inch lichtmetalen wielen, hoofdairbags, driepuntsgordels op alle zitplaatsen en Adaptive Brake Lights die extra waarschuwen bij een noodstop. Ook zijn er talrijke opties om de standaarduitrusting verder aan te vullen. Opvallende zaken zijn onder meer de Adaptive Headlights – in bochten meedraaiende koplampen – een elektrisch bedienbaar panoramadak en een harman/kardon Surround Sound System. Optioneel is ook een Business of Professional navigatiesysteem met een in de console geïntegreerd display en nieuwste generatie iDrive.

Door zijn stoere uiterlijk te combineren met elegante proporties biedt de BMW X1 rijplezier voor alle dagen. Handzaam in de stad, comfortabel onderweg en praktisch en avontuurlijk op vakantie.

BMW X1 video


BMW X1 video

BMW X1 video

BMW X1 video

Ook interessant!

  • Video: politieachtervolging BMW X1 gaat door tuinen
    Video: politieachtervolging BMW X1 gaat door tuinen
  • Video: BMW-rijder rijdt als BMW-rijder
  • altijd weer die BMW-rijders
    Video: altijd weer die BMW-rijders
  • Video: Hert gebruikt BMW als springplank

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, BMW, x1

Vorig bericht: « Toyota ziet samenwerking met Daimler wel zitten
Volgend bericht: Seat Ibiza Bocanegra: foto update »

Lees Interacties

Reacties

  1. TYPHOON zegt

    2 juli 2009 om 08:45

    zeer mooi

    Login om te reageren
  2. York zegt

    2 juli 2009 om 08:47

    Speciale lijnen en niet iedereen zal ervoor te vinden zijn.
    Maar heeft wel een stoere look die veer 3’ers zullen overtuigen.

    Login om te reageren
  3. peter zegt

    2 juli 2009 om 08:51

    lijkt me eigenlijk meer upmarket dan de X3

    Login om te reageren
  4. Birger zegt

    2 juli 2009 om 08:51

    Hee, zag ik dit topic gisteren niet ook al?

    Login om te reageren
  5. W115 zegt

    2 juli 2009 om 08:52

    hij is wel leuk, alleen vind ik de mistlampen ongelukkig geplaatst

    Login om te reageren
  6. Sjappoo zegt

    2 juli 2009 om 08:57

    Tot nu toe is iedereen best positief ;-)

    Hij is ook wel lekker eigenwijs… Moet je van houden… ik vind het wel mooi!
    Ze durven in ieder geval wel! Geen standaard model! dus kan best wel eens gaan verkopen..!

    Login om te reageren
  7. creative zegt

    2 juli 2009 om 09:07

    zowel gister als vandaag een mooi idee!!!

    Login om te reageren
  8. Waxweazel zegt

    2 juli 2009 om 09:24

    Heel laag koppel bij die diesels.
    Alle andere concurrenten hebben een hoger koppel.
    De Renault 2.0dCi heeft 150pk en 360Nm koppel en de 180pk variant heeft er 400NM aan koppel, met een enkele turbo dan nog.
    Kijk naar de waarden van Peugot, Mazda of Ford, die zitten ook rond deze koppelwaarden, een pak hoger dus.
    Lopen die bij BMW zo achter hierop ??

    Login om te reageren
  9. Dev zegt

    2 juli 2009 om 09:25

    “Tot nu toe is iedereen best positief ;)”

    Laat ik dan maar het begin maken; Weg met dat gedrocht. Weer een auto in een segment dat geen serieus persoon overweegt.

    Als je dan zonodig een BMW moet hebben koop je een 3serie touring (met opties) of een X3 (en zelfs de X3 is eigenlijk overbodig).

    Maja, badge-snobs kennende zal ik er snel wat rond zien rijden.

    Login om te reageren
  10. Eric zegt

    2 juli 2009 om 09:27

    sDrive20d zal ik wel aan mijn vrouw kunnen slijten. Haar 320d is toch afgeschreven eind 2009. Met het autosalon in Brussel kunnen we dan ééntje bestellen voor volgend jaar. Zo zijn de kinderziektes uit een nieuw model van de baan. Zonder 4-wielaandrijving weegt deze auto 50a70 kg minder wat goed is voor het milieu.

    Login om te reageren
  11. peter zegt

    2 juli 2009 om 09:32

    @Eric: dan moet je mij is uitleggen waarmo je die wagen zou kiezen boven een 320d ?

    Die verliest toch op elk vlak

    veel minder goede wegligging (kan niet anders)
    stuk trager
    hoger verbruik
    minder ruimte

    Login om te reageren
  12. Eric zegt

    2 juli 2009 om 09:35

    Hoewel ik de zwarte lijsten onderaan de deuren en bumper zou meespuiten in de carroserie kleur.
    En we nemen de sDrive want we gaan toch niet off-road moest het xDrive zijn.

    Login om te reageren
  13. 316i zegt

    2 juli 2009 om 09:38

    Niet verkeerd ik zie me zelf er wel in rijden ,niet dat dat zo snel gaat gebeuren maar toch mooie auto

    Login om te reageren
  14. Eric zegt

    2 juli 2009 om 09:39

    @peter,

    Wat afmetingen betreft. Ik kan de grote minder inschatten op foto. Mijn vrouw betaalt want haar auto gaat weg, niet de mijne. En mijn vrouwtje wil iets SUV-achtig. Een Freelander mag ze van mij niet kopen omdat ik Land Rover onbetrouwbaar vind.
    En wat het meerverbruik betreft= tanken op kosten van de zaak.
    PS. Een 320d verbruikt 7,2l/100km dus zuiniger is de X1 volgens de bovenstaande tekst wel.

    Login om te reageren
  15. Woette zegt

    2 juli 2009 om 09:44

    Toch wel een echt dikke beierse koe da ze daar aant (uit)melken zijn zenne…..

    Login om te reageren
  16. Freewarefreak zegt

    2 juli 2009 om 09:47

    Mooie auto! Dezelfde reactie als gisteren. Laat maar komen.

    @Waxweazel:

    Zo veel scheelt het toch niet? De 2.0D met enkele turbo: 177 PK 350 NM, das maar 10 minder als de Renault motor. De 2.0D met twinturbo: 204 PK en 400 NM. Dus… bovendien dat Renault dat doet met een enkele turbo en de BMW met een twin-turbo, da’s een keuze van de fabrikant. Niks mis mee toch?

    Login om te reageren
  17. M-lover zegt

    2 juli 2009 om 09:48

    @Waxweazel:
    een bmw-diesel heeft int algemeen wel een mooiere koppelcurve, niet een die piekt en dan wegvalt… dat hadden ze bij bmw al door sinds de tds!

    Login om te reageren
  18. RW zegt

    2 juli 2009 om 09:54

    Op de site van BMW lees ik het volgende:

    “De BMW X1 wordt leverbaar met drie dieselmotoren (18d, 20d en 23d) en twee benzinemotoren (18i en 28i).”

    Foutje? Of krijgen we in Nederland toch de 18i direct bij introductie?

    Login om te reageren
  19. tibor zegt

    2 juli 2009 om 09:55

    heey een audi Q5! oowneee het is de (nieuwe) bmw x1! hoe had ik die 2 nou kunnen verwarren, deze is veel lelijker…

    Login om te reageren
  20. Waxweazel zegt

    2 juli 2009 om 09:59

    @ M-lover

    Nog nooit met een Renault diesel gereden zeker ? ;)
    Die zijn het toonbeeld van zachtheid en soepelheid qua koppel. De koppelcurve is juist veel mooier dan die van BMW en het koppel komt geleidelijk maar toch krachtig. Hetzelfde voor de diesels van Peugot en Ford.
    Mercedes is zelfs nog een pak beter op dat vlak, met nog hoger koppel.
    Maar die zijn dan ook buiten categorie :D

    Login om te reageren
  21. bmw zegt

    2 juli 2009 om 10:11

    Lelijk, overbodig en bovenal: way overpriced. Wie is er nou zo gek om hiervoor zoveel geld neer te leggen? Zolang BMW dit aan de man/vrouw kan brengen, is het officieel geen crisis.

    Login om te reageren
  22. pieter zegt

    2 juli 2009 om 10:14

    We gaan hier toch echt niet beweren dat Renault-diesels net zo goed zijn als BMW-diesels, hè? Best wel soepel, krachtig en stil (en betrouwbaar zal ook wel), maar hopeloos achterlopend als het om verbruik en emissies gaat.

    Login om te reageren
  23. bmw_tuning zegt

    2 juli 2009 om 10:26

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  24. Sjappoo zegt

    2 juli 2009 om 10:27

    @ bmw;

    Reken er dan maar op dat er geen crisis meer is!
    Want deze gaan vast verkopen. Mooie instap SUV voor als je het breed hebt, maar niet breed genoeg voor een X5.

    en ik geloof ik niet dat de diesels van Renault net zo goed zijn als die van BMW. Zijn echt wel goede motoren… maar beter???

    Login om te reageren
  25. Race_Kees zegt

    2 juli 2009 om 10:57

    Dit prachtige dak wordt dus door een Nederlands bedrijf gemaakt he!!

    Login om te reageren
  26. SDM zegt

    2 juli 2009 om 10:59

    Waarom noemt iedereen dit een gedurft model!?
    Deze auto ziet er EXACT hetzelfde uit als alle andere BMW’s van dit type.
    Over smaak kan je niet discuseren, maar dit design is voor een bmw absoluut niet gedurft.

    Login om te reageren
  27. rikkon zegt

    2 juli 2009 om 11:08

    Ho maar! Stop maar!

    Dat ding is lomp en lang niet fraai, dat verander je niet op door meer foto’s en video’s te bekijken dat los je alleen op de tekentafel op. Liefst even met een blanco scherm/vel beginnen.

    Login om te reageren
  28. Sorcerer zegt

    2 juli 2009 om 11:09

    Le-lijk. Ik zei het al eerder, maar qua lelijkheid komt dit dicht in de buurt van de X3, het op dit moment lelijkste model van BMW dat je kunt kopen…

    Ook qua motoren is het al niks… 6,8 sec naar de 100 doe je het namelijk ook al niet voor :P Achterkant lijkt bovendien een beetje op die van de ook al lelijke Q5 (een van de weinige auto’s die er op foto’s beter uitziet dan op de weg).

    Dus, tja, next!

    Login om te reageren
  29. Glo95 zegt

    2 juli 2009 om 11:20

    Wat een ontzettend lelijk hok zeg

    Login om te reageren
  30. Femme zegt

    2 juli 2009 om 11:34

    Wat betreft het koppel van de 2,0 liter twinturbo van de X1 23d: in het Engelse persbericht stond een een waarde van 360Nm tussen 1750 en 3000rpm. Volgens [url=http://images.paultan.org/uploads/2007/03/bmw_2liter_twinturbodiesel_2.jpg]deze vermogenskromme[/url] is er (zoals je mag verwachten) geen sprake van een constant koppel tussen 1750 en 3000 toeren en is het werkelijke maximum 400Nm bij 2000 toeren, gelijk aan de Renault DCi 180. Het verschil met het dieseltje van Renault is dat de BMW bij 4500 toeren nog circa 320Nm koppel overheeft, terwijl het koppel van de Renault dan inmiddels naar 260Nm is gezakt volgens [url=http://www.ae-plus.com/Car%20companies/Renault%20pics/dCi_180_torque-curve.jpg]deze grafiek[/url]. De BMW haalt daardoor een hoger maximum vermogen bij een hoger toerental en heeft een redelijk linaire vermogensopbouw die uitnodigt tot het maken van toeren. Aangezien de power band van een diesel ruk is het wel fijn dat toeren maken pas vanaf 4400 ipv 3800rpm contraproductief is.

    Login om te reageren
  31. hubert zegt

    2 juli 2009 om 11:36

    @race-kees,

    en hetzelfde dak komt ook in de nieuwe X3 en Rolls Royce ;-)

    Login om te reageren
  32. zesinlijn zegt

    2 juli 2009 om 11:40

    Met dank voor de Mega-gallery, hoe vet is die!

    Van voren weer een echte BMW (die stompe neus zal waarschijnlijk ontwikkeld/nodig zijn voor de voetgangersveiligheid bullcrap, daar zijn we voorlopig dus nog niet vanaf…) alleen de achterkant vind ik een beetje Cayenne/Audi. We hebben zelfs Audi dakrails.

    Met andere woorden, als je het BMW logo van de achterklep haalt zal niet iedereen (misschien wel bijna niemand) roepen; Hé een BMW!

    En dat vind ik als BMW liefhebber wel een beetje jammer.

    Los daarvan wordt dit ongetwijfeld een succesnummer! Mark my words…

    Login om te reageren
  33. Sofa zegt

    2 juli 2009 om 11:41

    Hoe kunnen jullie nou zeggen dat dit een lelijk hok is? Het is wederom weer een prachtig auto met echte BMW lijnen aan de zijkant. Ook de neus is weer een juweeltje.

    Dit is toch een geweldig alternatief voor mensen die een 3serie rijden maar die deze net te laag vinden. Hij zal zo ongeveer in dezelfde prijsrange zitten en qua afmetingen scheelt het ook bijster weinig. Ik vind het jammer dat ik nog 2 jaar met mijn 3 serie moet doen, ik zie toch graag daarna de X1 xDrive 28i voor mijn deur staan.

    Heb nog nooit in een Renault diesel gereden, maar ik durf toch wel te zeggen dat ze heel gek hun best moeten doen willen ze een BMW diesel evenaren. Niet voor niets natuurlijk dat BMW de afgelopen 3 jaar, op dit jaar na, Engine of the Year heeft gewonnen.

    Moet ik nog even door gaan of zijn jullie overtuigd?

    Login om te reageren
  34. jurrian zegt

    2 juli 2009 om 11:41

    De meeste van mensen hebben ditmaal er voor gekozen dit artikel over te slaan en niet te reageren over hoe een afzichtelijk gevaarte dit is.

    Login om te reageren
  35. Sofa zegt

    2 juli 2009 om 11:43

    @ Sorcerer,

    Lekker bezig!:S
    Noem is een auto die jij mooi vindt dan?

    Login om te reageren
  36. bmw zegt

    2 juli 2009 om 11:50

    @race-kees: wist je dat de ventieldopjes van een Belgisch bedrijf afkomstig zijn? En dan zwijg ik nog over het verbandkistje.

    Login om te reageren
  37. GerreLekker zegt

    2 juli 2009 om 11:50

    Spuuglelijk, overbodig en overpriced… zolang er maar een BMW badge opzit is het allang goed voor de meesten hier. Had er iets anders opgestaan dan waren waarschijnlijk 90% van de reacties zo

    Login om te reageren
  38. bmw zegt

    2 juli 2009 om 11:53

    @Sofa: “Heb nog nooit in een Renault diesel gereden, maar ik durf toch wel te zeggen dat ze heel gek hun best moeten doen willen ze een BMW diesel evenaren.”

    Misschien was je beter gestopt bij het woord “gereden”. Niemand ontkent de kwaliteiten van de BMW-motoren. Helaas ontkennen sommigen de kwaliteiten van andere merken, zodanig dat hun eigen zekerheid en overtuiging niet in het gedrang kan komen.

    Login om te reageren
  39. GerreLekker zegt

    2 juli 2009 om 11:54

    @Sofa: ja met deze ongeloofelijke knalargumenten doe je mij direct een BMW kopen…. NOT!

    Login om te reageren
  40. Sofa zegt

    2 juli 2009 om 12:08

    @ BMW,

    Haha, ja dat is waar. Wat ik bedoelde eigenlijk is dat wanneer je kijkt naar de directe concurrenten van BMW (VAG, Mercedes) dat die er toch al een aardige kluif aan hebben om ze volgen (qua vermogen – koppel – verbruik – CO2 – etc), dus ik kon me niet voorstellen dat een renault dit wel zou kunnen.

    Maar dan heb je alsnog gelijk hoor, mijn verhaal was nergens op gebaseerd:)

    Login om te reageren
  41. Sofa zegt

    2 juli 2009 om 12:10

    @GerreLekker: LOL. Nee maar ga deze auto nou maar gewoon in het echt zien, dan zal hij alles meevallen:P:P

    Login om te reageren
  42. Benjamin1 zegt

    2 juli 2009 om 12:12

    hmm, wordt toch moeilijk deze

    Nope, de X1 is zo mogelijk nog lelijker dan de X6.

    Maar er staat bmw op, dus hij is hier bij voorbaat al geliefd!

    Vroeger, 1990-2000, toen waren de bmw’s mooi, E39, E46, oude 7 serie.

    Tegenwoordig is het allemaal veel te dure meuk….

    Login om te reageren
  43. Frank zegt

    2 juli 2009 om 12:12

    Lijkt wel een Nissan Qashqai, wat een compliment voor Nissan is denk ik zo.

    Login om te reageren
  44. CSL zegt

    2 juli 2009 om 12:18

    Erg vette bakie. Nu even een M uitvoering van maken met die 555pk sterke Twinturbo V8.

    Login om te reageren
  45. Think-Tank zegt

    2 juli 2009 om 12:22

    Sofa; ergens heb je gelijk. Mensen die een 3-reeks bezitten en met meer dan 2 zijn zitten als sardienen in de auto en zouden daarom wel eens kunnen uitkijken naar deze prachtige traditie-BMW. :roll:
    Je kan ook gewoon een 4-deurs kopen waar je voldoende plaats in hebt ipv dit rijdend kippenhok.
    Maar ja, de net-niet-genoeg-welgestelde moeders die graag een Range Rover, Cayenne of Q7 zouden rijden hebben er na de Q5 weer een alternatiefje bij…

    Login om te reageren
  46. Tuurlijk zegt

    2 juli 2009 om 12:26

    Waarom geen LCI pook? (joystick)

    Login om te reageren
  47. 406_v6 zegt

    2 juli 2009 om 12:43

    Ik zie liever de 1 met een andere letter ervoor… Z1 !! (Z8 mag ook…. ;) )

    Login om te reageren
  48. Dirk zegt

    2 juli 2009 om 13:16

    JA ik blijf het herhalen !!!!!!!!!!!!!
    Kleef er een Toyota logo op en niemand wil hem.
    De 1 serie is zowaar de lelijkste auto in zijn segment en daar doet de X1 nog een schepje bovenop.
    Het rijplezier zal middelmatig zijn en de afwerking BMW onwaardig en dat is bij de 3,X3 en de 1 serie ook zo.
    Wie is er zo gek om daar zoveel voor te betalen? Ik denk allen de merkfreaks die door een paardebril kijken.

    Login om te reageren
  49. peter zegt

    2 juli 2009 om 13:17

    de 1 serie vind ik absoluut niet lelijk. Een toyota logo op plakken is ridicuul gezien dynamisch karakter & RWD. Zeg dan lexus..

    Login om te reageren
  50. peter zegt

    2 juli 2009 om 13:34

    @Dirk je lulut uit je nek.

    De X3 is idd zeer lelijk. Van de 3 en de 1 vind ik van niet maar das persoonlijk.

    Maar de 3 & 1 moeten absoluut niet onderdoen in bouwkwaliteit tov andere bmws. Ik dacht zelfs dat ze beter waren. Ik kan je uit persoonlijke ervaring zeggen dat een 3 serie E90 opvallend veel beter in elkaar gezet is als een Z4 coupé van vorige generatie.

    Login om te reageren
  51. Potver7 zegt

    2 juli 2009 om 13:39

    Vanwaar die mega-gallery en overdaad aan filmpjes? Om aan te tonen dat het een lelijk hok is, van welke kant je hem ook bekijkt? Of in de hoop dat er ergens een plaatje tussen zit waarvan je denkt: mmm, misschien is het toch nog wat…?

    Login om te reageren
  52. Sharp zegt

    2 juli 2009 om 13:54

    Altijd wel grappig. Knulletjes hier die even voor iedereen bepalen wat mooi of lelijk is en/of bepalen de redenen van een aankoop. Gelukkig, is de grote mensenwereld toch net even anders en telt de mening van een knul met een computer dat toegang heeft tot internet niet.

    Login om te reageren
  53. Sjappoo zegt

    2 juli 2009 om 14:51

    @ Dirk;

    Je weet blijkbaar niet waar je over praat. Lees een keer een autoblad en je ziet toch echt dat een 1 serie beter rijd als andere auto’s van zijn klasse en met rijplezier wint hij de meeste tests. De afwerking is ook heel erg netjes!

    Weet het uit eigen ervaring, heb geregeld in een 1 serie gereden en zodra mijn portemonnee het toelaat komt er eentje voor de deur te staan. Want wat rijden die dingen lekker!

    Waarom verkoopt een 1 zo goed als hij zo lelijk is?

    Dus kom even met cijfers of echte argementen voordat je iets zegt.

    Login om te reageren
  54. Sjappoo zegt

    2 juli 2009 om 14:52

    @ Sharp;

    Helemaal mee eens. De meeste hebben nog niet eens in zo’n dergelijke auto gereden.

    Login om te reageren
  55. Edo zegt

    2 juli 2009 om 15:02

    @Dirk

    Wat een gezever van je, beweren dat de afwerking van de 3, x3 en 1 serie BMW onwaardig is. Jij bent in ieder geval geen BMW rijder dus stap maar gewoon rustig weer in je panda

    Login om te reageren
  56. Ivo zegt

    2 juli 2009 om 15:31

    @ Waxweazel: Je valt in herhaling. Zie post van gister over Renault diesels (die niet kunnen tippen aan de vermogens-/koppelafgifte en souplesse van een BMW diesel)

    @ Benjamin: Je valt in herhaling. We weten nu echt wel dat je de X1 en de X6 niet mooi vindt. Lekker belangrijk…

    Login om te reageren
  57. mashell zegt

    2 juli 2009 om 15:46

    Een ezel stoot zich in het algemeen niet 2x aan de zelfde steen. BMW daarintegen… Bij de X3 waren er veel klachten over de goedkoop ogende zwarte bumpers. Dat hebben ze bij de facelift ook aangepakt. Nu lanceren ze de X1… met grote stukken goedkoop zwart kunststof op de bumper. Is er dan niemand die in München roept: Nein, so geht das nicht!

    Login om te reageren
  58. clubbtraxx zegt

    2 juli 2009 om 15:51

    Dat front!!! Hilarisch gewoon… Zou zo bij een chinees van de tekentafel kunnen komen en dan vond iedereen ‘m lelijk. Nu het een BMW is vinden de meesten hem prachtig. Nou ikke niet, wat een hok. Doe mij dan maar een dikke Kuga als je toch een compacte suv wil rijden.

    Login om te reageren
  59. mastertjen zegt

    2 juli 2009 om 16:49

    Dat model is gewoon niet om aan te zien! Ik snap niet wat velen hier mooi aan kunnen vinden. Zo chinees als het maar kan zijn idd. Ze zijn er ook nog in geslaagd om dit nog lelijker te maken dan de X3. Proficiat.
    Ik weet niet wat de richtprijs van dit hok moet zijn maar in ieder geval lijkt mij een XC60 of een Q5 een veel betere premiumkeuze!

    Login om te reageren
  60. ralfcars zegt

    2 juli 2009 om 17:53

    JONGE.., ik hoef hier geen fcking update van, echt man, ik snap echt niet waarom er mensen zien die dit goeikoop stuk blik mooi vinden!

    Login om te reageren
  61. Gerrard zegt

    2 juli 2009 om 18:45

    Geweldig :D super gave auto! Ik rijd zelf bmw dus ik kan niet anders als een goed stuk techniek verwachten! kwaliteit zal ook uitmuntent zijn!
    En tegen alle negatieve mensen ga zelf eens bmw rijden dan pas weetje waar over je praat. En nee niet een x ingereden, gewoon zelf hebben. Dan wil ik jullie erna wel eens horen. grtz

    Login om te reageren
  62. Modus zegt

    2 juli 2009 om 19:08

    Hij ziet eruit alsof ze een X3 mule op een 3-serie onderstel hebben gehangen.

    Login om te reageren
  63. Quivis zegt

    2 juli 2009 om 20:11

    wat een kleine K-Kar!

    Login om te reageren
  64. Dirk zegt

    2 juli 2009 om 21:01

    @ Peter

    Jongen wordt eens wakker.
    Een doordeweekse Focus rijdt beter dan een 1 serie en stop nu eens over die zever van RWD.

    Login om te reageren
  65. Citrofiel zegt

    2 juli 2009 om 21:04

    Wat een boel foto’s. Als ze dan toch zoveel tijd aan het besteden waren aan fotograferen, neem dan nog even een ander kleurtje mee…

    Login om te reageren
  66. rensc zegt

    2 juli 2009 om 22:59

    nu op de foto’s denk ik van … mwa niet mijn smaak, maar ik denk dat als ik ‘m in het echt zal zien dat ik wel anders ga reageren.

    Login om te reageren
  67. KoFFiE zegt

    3 juli 2009 om 01:16

    Achjah – als ze dan toch een lelijk gedrocht maken kunnen ze het inderdaad beter ineens ook in het kak-bruin aanbieden :)

    Login om te reageren
  68. peter zegt

    3 juli 2009 om 09:16

    @Dirk – o je spreekt over matchbox.. die opmerking van focus is gewoon surrealistisch.

    ps X3 vind ik vanbinnen effectief wat minder afgewerkt nochtans zeggen net van dat model de statistieken dat hij betrouwbaar is. Anderzijds wellicht ook enige bmw op de markt waar traag mee gereden wordt.

    Login om te reageren
  69. SjoerdMini zegt

    3 juli 2009 om 12:50

    Die achterkant lijkt op een Ssangyong Kyron…

    Login om te reageren
  70. BeterWeter zegt

    3 juli 2009 om 15:26

    Wel schattig, zo’n minitractortje voor wannabees die geen X3, laat staan een X5, kunnen betalen.

    Lacheuh !

    Login om te reageren
  71. Dirk zegt

    3 juli 2009 om 21:40

    @ Peter
    Een Focus ,Golf, 308, Megane..enz. allemaal rijden ze minstens zo goed als een 1 zoniet veel beter en ze zijn stuk voor stuk minder duur.
    De afwerking is in de Golf en in de 308 zelfs stukken beter.
    De restwaarde is zeker niet hoger bij BMW zeker nu niet als ze 25% korting geven op nieuwe 1 en 3 serie modellen om van hun stock af te geraken.

    Login om te reageren
  72. Dirk zegt

    5 juli 2009 om 11:54

    Heeft nog niemand zich afgevraagd waarom dit ook in de Audi sectie is gepost, naast de frontpage en de BMW sectie ?

    Is dat om te laten zien “zo maak je een lelijke auto” aan de Audi fanboys ?

    Login om te reageren
  73. Arjan zegt

    5 juli 2009 om 21:41

    Alweer een mislukte chinese x5 imitatie

    Login om te reageren
  74. Hubert zegt

    9 juli 2009 om 12:20

    Zojuist in een X1 gezeten.
    En stiekum is het eigenlijk wel een mooie auto.
    Vooral de binnenkant is typisch BMW.
    We weinig beenruimte achterin.

    Login om te reageren
  75. X1 driver zegt

    19 mei 2010 om 13:09

    Sinds anderhalve week rijd ik nu rond met de BMW X1. Als ik mijn voet eens stevig op het gaspedaal zet krijg ik vanaf een snelheid hoger dan 160km/h een enorme fluittoon te horen, probleem met aerodynamica vermoed ik. Heeft hier nog iemand last van?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North