• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

RDSport RS35 is een BMW 335i met M3 specificaties

Auteur: Dennis, gepost 16 april 2009 om 12:25 – 80 Reacties

RDSport RS35
Tuner RDSport, wellicht beter bekend als Racing Dynamics, heeft de BMW 335i Coupé onder handen genomen. Het vermogen is flink opgekrikt om er een echte M3 concurrent van te maken. Een body kit zorgt ervoor dat de wijzigingen niet enkel verstopt zitten onder de motorkap.

De RS35 heeft 414 pk en 548 Nm koppel toegestopt gekregen. Standaard heeft het 6-cilinder blok uit in de 335i 306 pk en 400 Nm koppel. Een M3 heeft 420 pk en 400 Nm koppel. De RS35 is dus veel sterker dan een standaard 335i en is nagenoeg even sterk als een M3, maar heeft wel flink meer koppel.

Om dit te bereiken werd een grotere intercooler gemonteerd en zorgde men ervoor dat de motor vrijer kan ademen en dus meer lucht krijgt. Het motormanagement werd aangepast, wat zorgt voor een hogere (bi)turbodruk en optimalisatie van het verbrandingsmoment.

De bodykit bestaat uit een carbon voorbumper met grotere luchtinlaten, waarbij de mistlampen van de hoeken iets meer naar het midden zijn verplaatst. Dat moet je maar net aanspreken, want persoonlijk vind ik dat minder geslaagd. Verder zijn de side-skirts en achterbumper gewijzigd. De auto werd van voren 25 mm en van achteren 20 mm verlaagd en staat op 20 inch lichtmetaal met Pirelli P Zero Nero rubber. Het interieur wordt afgewerkt met aluminium pedalen, een aluminium handrem, een mattenset met logo en een snelheidsmeter met logo. Als ik mag kiezen, doe mij dan maar gewoon lekker ongecompliceerd een standaard M3.

For those wishing to increase the performance of an already stellar platform, RDSport offers the RS35 Biturbo.

The first impression you get of the car is its lower, more aggressive stance courtesy of a Chassis Kit consisting of new custom-valved Bilstein struts, stiffer springs and anti-roll bars. The vehicle now sits 25 mm lower in the front and 20mm lower in the rear with a decidedly more stable ride. Filling the fenders are lightweight, 20″ RD2 Monoblock wheels or the optional 20″ RS2 multi-piece wheels, shown. Tires are P Zero Nero’s supplied by Pirelli, our development partner.

Engine performance includes electronic modifications to increase boost and optimize fuel and timing. A free-flowing intake and a larger, more-efficient intercooler help supply enough air. Exhaust gasses run through a larger exhaust that terminates in stainless sport silencers with quad tips. These modifications result in an increase in horsepower and torque to 414 bhp and 404 lb/ft – more than the V8 powered M3!

The under hood area is finished with a blue engine cover with RDSport crest. These numbers are merely the result of a long development period including TUV homologation. Any tuner can offer a black box upgrade for the vehicle, but how many can say that their modification has been tested and can include the upgraded speedometer and wheels and tires that the homologation requires.

Bodywork is an evolution of RDSport’s signature Tornado aerodynamics. The revised carbon front bumper offers larger openings for better engine and brake cooling with an exposed carbon housing for fog lights. Deeper side skirts and revised rear apron with quad exhaust cut outs add to the aggressive look while a roof and trunk spoiler smooth out the airflow over the car.

Interior upgrades include the RS Pedal Set in machined aluminum, aluminum hand brake cover, logo carpet set, the aforementioned upgraded speedometer with logo and RDSport crests in the steering wheel and shift knob. Each complete vehicle built by RDSport includes a vehicle ID badge and VIN specific build sheet.

Ook interessant!

  • Video: BMW M3 Touring op de 'Ring
  • BMW M3 CS gesnapt in Oostenrijk
    Video: BMW M3 CS gesnapt in Oostenrijk
  • Video: BMW M3 G80 lezersvragen beantwoord!
    Video: BMW M3 G80 lezersvragen beantwoord!
  • Video: BMW M3 CS op de Nordschleife

Nieuwste artikelen

  • De stationwagon van Dacia komt eraan: dit weten we tot nu toe
  • Video: Achtervolging politie vs Porsche Macan
  • Laadprijzen in Nederland: dit zijn de duurste en goedkoopste tarieven in jouw gemeente
  • De Bentley van Ali B is verkocht: zoveel leverde hij op!
FacebookTweetPinLinkedIn

3-serie, BMW, tuning

Vorig bericht: « Video: vrouw dolt politie tijdens “aparte” achtervolging
Volgend bericht: Gespot: California + Combo »

Lees Interacties

Reacties

  1. Vinny_93 zegt

    16 april 2009 om 12:26

    Dat is redelijk nutteloos. En hij is niet eens mooier.

    Login om te reageren
  2. M3E92 zegt

    16 april 2009 om 12:27

    dat is het echte werk. Prijs???

    548Nm koppel *zwijmel*

    Login om te reageren
  3. Brutus zegt

    16 april 2009 om 12:27

    “Om dit te bereiken werd grotere intercooler gemonteerd”
    Ik is goed typist! ;)

    -edit: check-

    Login om te reageren
  4. wotevajjjj zegt

    16 april 2009 om 12:28

    kvind hem eigenlijk wel mooier als een m3 maar ik wil eerst nog wat rear-pics zien

    Login om te reageren
  5. Nanning zegt

    16 april 2009 om 12:29

    Is het economisch aantrekkelijk om deze route te verkiezen boven een ‘gewone’ M3?

    Login om te reageren
  6. Daantje zegt

    16 april 2009 om 12:30

    Geweldig mooie exclusieve auto! hebbe hebbe hebbe!:D

    Login om te reageren
  7. Yeelen zegt

    16 april 2009 om 12:35

    en hoe snel snort die dan naar de 100?
    want m3-specs moeten zich ok bewijzen he!

    Login om te reageren
  8. Bramzel zegt

    16 april 2009 om 12:36

    RD = altijd mooi, heel erg smaakvol.

    Login om te reageren
  9. Bakpau zegt

    16 april 2009 om 12:36

    Ik ken iemand die dat zelf heeft gedaan met een 335. Grotere intercooler, andere olie-koeler, andere uitlaat, open luchtinlaten en gechipt. Kwam zelfs nog op iets betere specs uit.
    Hoe een M3 rijdt weet ik niet maar van die getunede 335 was ik erg onder de indruk.

    Login om te reageren
  10. BG 75 zegt

    16 april 2009 om 12:37

    Wauw, doe maar 1!

    Login om te reageren
  11. Ferraritje zegt

    16 april 2009 om 12:38

    LOL@ Brutus!!!
    Nou ja, of het economisch aantrekkelijker is, waarschijnlijk wel. Maar dan komen de problemen, garantie en ander gezever…
    Als ze dit inderdaad kunnen waarmaken en de specs zijn ongeveer hetzelfde is het een knaller!! :lol:

    Login om te reageren
  12. DIPSHIT zegt

    16 april 2009 om 12:39

    Vet!! :-) (even mijn profiel uittesten)

    Login om te reageren
  13. AMGJunk zegt

    16 april 2009 om 12:41

    Nice!
    Maar heeft het financieel gezien nog zien om een 335i te kopen en hier om te bouwen? Volgens mij als je een redelijk goed uitgevoerde 335i koopt ben je al 70.000 eu kwijt. Als je dan nog deze setup wilt laten (in)bouwen in je auto ben je al veel meer kwijt.
    Waarom dan een jaar niet op vakantie en een kleine lening erbij –> M3 op je stoep.

    Login om te reageren
  14. LoveBug zegt

    16 april 2009 om 12:44

    Er gaat niets boven een échte M3 :o , vind deze stukken minder mooi. Zou wel geinteresseerd zijn in deze specs maar dan in een gewone 335i => wolf in schaapskleren 8) .

    Login om te reageren
  15. Jurrian zegt

    16 april 2009 om 12:48

    Doe mij dan maar een Alpina B3 in donker groen metallic, die heeft misschien wat minder pk’s maar is wel enkele malen mooier.

    Login om te reageren
  16. BmwMPower zegt

    16 april 2009 om 12:48

    Ben benieuwd naar de achterkant :)

    Login om te reageren
  17. David zegt

    16 april 2009 om 12:48

    De tuning is leuk. Uiterlijke vertoon minder.

    De foto’s zelf zijn wel zéér mooi!

    Login om te reageren
  18. sonnyG zegt

    16 april 2009 om 12:51

    vind ik er goed uit zien !

    Login om te reageren
  19. David zegt

    16 april 2009 om 12:52

    Nu even het profiel testen. Mooie foto’s hoor!

    Login om te reageren
  20. Gioor zegt

    16 april 2009 om 12:59

    de achterkant is geheim ?

    Login om te reageren
  21. xaray zegt

    16 april 2009 om 13:02

    548Nm koppel knap gedaan, maar dan heb je voor 148Nm waarschijnlijk veel meer betaald dan een standaard m3 en die een beetje opvoeren

    Login om te reageren
  22. Jeroen Bartelen zegt

    16 april 2009 om 13:02

    Ik vind een normale 3-serie coupé ook mooier dan een M3. Dit zou dan ook heel aantrekkelijk zijn als ik er het geld voor zou hebben. Ik zou wel vragen aan die tuner of ze de aanpassingen aan de buitenkant achterwege willen laten.

    Login om te reageren
  23. Mas-Estate zegt

    16 april 2009 om 13:03

    Rear pics please.

    Login om te reageren
  24. Franke zegt

    16 april 2009 om 13:03

    leuke wagen! leuke cijfers, maar er gaat niks boven deV8 van de M3.

    Login om te reageren
  25. DRU zegt

    16 april 2009 om 13:04

    Die mistlampen zien eruit als giftanden. Sweet.

    Login om te reageren
  26. rotorhead zegt

    16 april 2009 om 13:06

    I like! A lot! :D

    Login om te reageren
  27. Headhunterz zegt

    16 april 2009 om 13:06

    hmm ben benieuwd hoe dat kontje er uit ziet :P ben wel blij dat deze geen pukkel op z’n neus heeft :D

    Login om te reageren
  28. Lan_Evo zegt

    16 april 2009 om 13:07

    Vind deze beter geslaagd als de standaard E92 M3 moet ik zeggen. Net iets strakker. ;)

    Login om te reageren
  29. M-lover zegt

    16 april 2009 om 13:07

    future M3???
    nu is een M3 wel meer verschillend dan alleen de motor, hopelijk zit er dat ook allemaal op en aan en onder!

    waar ik wel voor vrees is de doseerbaarheid van de gaspedaal… normaal zorgt bmw altijd voor een nagenoeg normale gasrespons die toch gekoppeld wordt aan turbo-prestaties.

    Power is nothing without control!

    Login om te reageren
  30. RomeoS zegt

    16 april 2009 om 13:08

    Ziet er niet verkeerd uit, maar net zoals Dennis zou ik ook liever een “normale” M3 willen, ze zullen qua prijs niet heel ver van elkaar af liggen.

    Login om te reageren
  31. markzzz zegt

    16 april 2009 om 13:12

    ik vind deze persoonlijk mooier dan een M3!

    Login om te reageren
  32. Multiplaman zegt

    16 april 2009 om 13:16

    eindelijk een M3 zonder M3-spiegels

    Login om te reageren
  33. PatMobiel zegt

    16 april 2009 om 13:17

    :P

    Login om te reageren
  34. MDA zegt

    16 april 2009 om 13:18

    prijs… prijs… tja: een ‘kale’ M3 kost 103.000eur en een kale 335i kost 61.000eur. Dus als die intercooler en in- en uitlaatsysteem niet duurder zijn dan 40.000eur dan is dit economisch voordeliger.

    En ik ken niet veel intercoolers van 40k…

    Login om te reageren
  35. Wankel zegt

    16 april 2009 om 13:23

    Kvind ‘m zeer geslaagd, maar of ie ’t beter zal doen dan de M-serie blijft een raadsel. Hij moet er alleszins niet voor onderdoen, maar de M heeft nu eenmaal z’n reputatie mee. Ben wel s benieuwd naar de achterkant / close-up van de zijkant.

    off-topic : unbiased reporters are oh so scarce…

    Login om te reageren
  36. osc4r zegt

    16 april 2009 om 13:25

    @ MDA

    Dat nog geen eens, denk aan verzekering, brandstofverbruik etc etc.

    Enige nadeel is de gehele M afstelling van de M3, onderstel etc etc. Dat mis je natuurlijk wel :)

    Login om te reageren
  37. guzmann zegt

    16 april 2009 om 13:30

    Wel tof, lekker dik en niet te veel plastic. Dat koppel is wel bizar trouwens. :p

    Login om te reageren
  38. jack zegt

    16 april 2009 om 13:33

    Zou mooi zijn als de motor aanpassingen op de 135i toe te passen zijn;)

    (is hetzelfde blok toch?)

    Login om te reageren
  39. Jesper zegt

    16 april 2009 om 13:37

    Mwoah, mooie tuning hoor, respect voor de upgrade, en voor het feit dat ze het optisch een beetje bescheiden houden…
    Maar als je inderdaad één vakantie over slaat heb je een M3 voor de deur. Ik heb zowieso liever een V8 dan een ‘Straight 6’ maar kunnen zeggen dat je een M3 hebt is ook wat waard. En dan is de M natuurlijk veel beter uitgebalanceerd :)

    Dus al zou het betekenen dat ik nog 10k extra kwijt ben, doe mij de M maar :D

    Login om te reageren
  40. Hupke zegt

    16 april 2009 om 13:47

    Op een parking in zwitserland zag ik een franse “M3”. Het is te zeggen mijn petrolhead gezelschap beweerde dat het een M3 was ik beweerde dat het een fake was want een coupé versie met schuifdak. De rest (bumpers remmen motorkap badges luchtinlaten/uitlaten) leken wel allemaal origineel en het verbrandende rubber bij het stoefen wegrijden ook.

    Login om te reageren
  41. VonStroke zegt

    16 april 2009 om 13:49

    @Hupke: Je kan best een schuifdak bestellen op je M3 dacht ik, alleen verlies je dan het carbon dak.

    Login om te reageren
  42. GuidoBmw zegt

    16 april 2009 om 13:52

    Hmm, dit is geen mooi vertoon zo. die mistlapen zijn echt lelijk geplaatst1 wel leuke specs! Koppel!

    Login om te reageren
  43. M-lover zegt

    16 april 2009 om 13:54

    @jack:
    jazeker, of beter nog, een 135i sporthatch met 400pk/500Nm :D

    Login om te reageren
  44. babbaloerie zegt

    16 april 2009 om 14:21

    Login om te reageren
  45. Wom zegt

    16 april 2009 om 14:31

    De discussie over m3/335i moet niet alleen over geld gaan, maar wat mij betreft ook over geluid en rijstijl.
    De m3 is hoogtoerig ingericht, met bijpassend geluid.
    De 335i zeker met dit pakket laagtoerig, m. b. geluid.
    Toch zou ik deze serie met grotere nieren zien. Dwz niet breder wel lager.
    Niet gelijk single frame denken… Zeker als ik de achterkant zie bij: babbaloerie schrijft: 16 April 2009 om 14:2, dat vind ik echt super lelijk zo veel donker boven en rond de uitlaten

    Login om te reageren
  46. OverSoft zegt

    16 april 2009 om 14:34

    @Babbaloerie:
    Bleugh, dakspoilers… Dat is zo sjonny.
    Ik zie dat bij de E60 club ook veel, van die Amerikanen die dakspoilers en lipjes op hun 545i gooien e.d.
    Is het in eens geen elegante auto meer, maar een trailertrash bak…

    Login om te reageren
  47. MC zegt

    16 april 2009 om 14:34

    Ben niet snel onder de indruk van een BMW, maar dit is top! Met hetzelfde vermogen maar met meer koppel als een m3 is deze zeker weten veel sneller als een M3.
    De M3 heeft zijn max koppel hoog in toeren, dus het duurt vrij lang voordat ie echt snel is, maar een 6 in lijn biturbo heeft al vanaf lage toerentallen veel meer koppel… daardoor is die veel sneller.
    Of je kunt een turbo op een m3 klussen, maar dat gaat ook wel flink wat knaken kosten…

    Login om te reageren
  48. W115 zegt

    16 april 2009 om 14:51

    Leuke cijfers maar de styling moet ook goed zijn, en dat is de M3 meer dan de RS35 :D

    Login om te reageren
  49. Marly zegt

    16 april 2009 om 15:01

    Het wordt pas echt leuk als je deze motorische wijzigingen gaat aanbrengen bij een 135i.

    Login om te reageren
  50. rider zegt

    16 april 2009 om 15:30

    achterkant is wel erg gaaf gedaan. hoop dat het onderstel ook aangepast is anders doe mij toch maar wel de standaard M3. hebben ze het onderstel wel aangepast dan doe mij deze getunede versie maar. meer koppel is altijd lekker.

    Login om te reageren
  51. fffbbb zegt

    16 april 2009 om 15:52

    Doe mij maar de m3

    Login om te reageren
  52. a_buis zegt

    16 april 2009 om 15:59

    “De RS35 is dus veel sterker dan een standaard 335i en is nagenoeg even sterk als een M3, maar heeft wel flink meer koppel.”

    sterk=kracht=koppel m.a.w. hij is niet nagenoeg even sterk als een M3 maar sterker. Je bedoelt natuurlijk dat hij nagenoeg even veel vermogen heeft als een M3. Vermogen en kracht (sterkte) zijn zoals je wel weet verschillende zaken. Denk dat je horsepower (pk) in gedachte hebt vertaald in kracht (sterkte).

    Login om te reageren
  53. Nijntje_ zegt

    16 april 2009 om 16:14

    335i
    + tuning
    + intrax ophanging
    + evt andere, grotere remmen
    = Knalle !

    Login om te reageren
  54. Citrofiel zegt

    16 april 2009 om 16:28

    Heel clean uiterlijk. Bevalt me wel, dat strakke. Het hoge koppel lijkt me lekker, maar ik hoop niet dat de motor er heel nerveus van is geworden, dat opvoeren. Oftewel: De meest relaxte sterke motor voor mij graag. En ja, ik weet dat ik dan weinig te zoeken heb bij een M3 of een opgevoerde M3-wannabe. ;)

    Login om te reageren
  55. Alfisti zegt

    16 april 2009 om 16:31

    BMW 3 series worden al zo lang als ze bestaan verbouwd tot M3 look-a-likes, maar sommige versies vallen bij mij wel in goede aarde. Meestal zijn die van professionele tuners.

    Over deze versie zeg ik: Zet maar voor de deur! :D

    Login om te reageren
  56. Den zegt

    16 april 2009 om 16:52

    hmmz. niet speciaal

    Login om te reageren
  57. Tombnolz zegt

    16 april 2009 om 16:53

    Op de wielen na is dit echt een plaatje, prima bodykit! Als jong mannetje was ik altijd onder de indruk als ik eens een 3-reeks kruiste met achterop het opschrift “racing dynamics”! Wist niet dat die mannen nog bestonden…

    Login om te reageren
  58. florisw zegt

    16 april 2009 om 17:02

    Erg mooi! Lekker strak, geen overbodige fratsen. I like it, en het koppel is helemaal prima.

    Login om te reageren
  59. EJS zegt

    16 april 2009 om 17:15

    Ziet er mooi subtiel uit! De prestaties zijn ook erg lekker, denk dat deze in ’t dagelijks gebruik door ’t hogere koppel veel bruikbaarder is dan een standaard m3. Wel jammer dat je dat heerlijke v8 geluid moet missen!

    Login om te reageren
  60. Susp1cious zegt

    16 april 2009 om 17:42

    Deze auto vind ik zeer geslaagd. Maar moet je eens op hun website kijken wat voor motor ze in je M5 kunnen lepelen. Dat is echt waanzinnig en er komt geen turbo of supercharger aan te pas. Gewoon nog steeds een hoogtoerige motor.

    Login om te reageren
  61. KeesB zegt

    16 april 2009 om 18:39

    Apart, strak, bijzonder! Maar wel mooi. Neusje doet me denken aan de nieuwe Focus RS ;)

    Prachtige kleur, trouwens!

    Login om te reageren
  62. Erickson zegt

    16 april 2009 om 18:51

    Ziet er zeker niet slecht uit eindelijk eens een tuner die het netjes en verzorgt houdt!!!

    Login om te reageren
  63. KoosSpeeTerreur zegt

    16 april 2009 om 18:55

    Hou normaal niet zo van dit soort ‘verfraaiingen’, maar deze is wel stijlvol. Toch zou ik altijd voor een m3 gaan, al is het alleen maar voor de inruilwaarde…

    Login om te reageren
  64. CrazyHenkie zegt

    16 april 2009 om 20:06

    @ Susp1cious

    Verwar je ze niet met Dinan? Die heeft namelijk een 5.7 V10 blok in de aanbieding (kan uiteraard ook in je M3) met 637 pk, en die levert ook een powerkit waarbij het vermogen tot wel 414 pk stijgt.

    Ontopic

    De velgen zijn weliswaar lelijk, maar met M3 velgen of CSL-velgen vind ik m wss schitterend! En die dakspoiler mag er inderdaad af, dat is nogal goedkoop ogend. Snap dan ook niet hoe die Amerikanen met hun 545i´s het voor elkaar krijgen om geaccepteerd te worden, hier zouden ze je wss afschieten als je een nieuwe auto voorziet van zulk soort frutsels

    Login om te reageren
  65. Josje zegt

    16 april 2009 om 20:08

    ideale combinatie:
    M3 kopen zonder motor, deze motor erin lepelen en gassen :D

    Login om te reageren
  66. Mr. V8 zegt

    16 april 2009 om 20:29

    Die voorbumper is té ziek!!!!

    Login om te reageren
  67. roller79 zegt

    16 april 2009 om 20:30

    en toch wil ik ‘m in t wit zien… nah! :-)

    Login om te reageren
  68. rikus zegt

    16 april 2009 om 20:52

    Login om te reageren
  69. Revvji zegt

    16 april 2009 om 21:37

    @AMGJunk

    Ik heb dat eens getest op de configurator en ik kwam op ongeveer 65 000 euro voor een heel dik aangeklede 335i (net geen full option). Met een BMW Individual kleur en leder erbij kwam het op 71 000 euro (in België weliswaar, voor Nederland weet ik het niet, maar wrs wordt de BMP op de M3 nog meer dan op de 335i), maar die kleuren konden me toch niet bekoren en die Indiviadual stuff moet je op je M3 er ook bijkopen, dus komt dat op hetzelfde neer.
    In België is er een M3 coupé vanaf 73 000 incl. BTW. Maar om ongeveer dezelfde configuratie te bekomen mag je ook nog redelijk wat dingen aankruisen op de optielijst, hoor. Dus zal je snel aan iets meer dan 80 000 euro komen voor je M3.
    Dus de kit zou ongeveer 15 000 euro mogen kosten om aan hetzelfde bedrag te komen. De 335i met die kit is sowieso exclusiever, maar je hebt geen V8 onder de kap en hoe het zit met garantie enzo weet ik niet. In Europa heb je op alles sowieso 2 jaar garantie dankzij de EU, maar aangezien het een Amerikaans bedrijf is zal dat wel anders zitten.
    Mocht mijn portefeuille dit al aankunnen, dan zou alles waarschijnlijk afhangen van de prijs van die ombouw. En de prijs weet ik niet, want de site van Racing Dynamics staat nog niet helemaal op punt, denk ik :P

    Login om te reageren
  70. Revvji zegt

    16 april 2009 om 21:40

    @ mezel
    BMP moet BPM zijn en Indiviadual moet Individual zijn natuurlijk ;)

    Login om te reageren
  71. CS zegt

    16 april 2009 om 21:42

    Klein detail: 414 bhp is ongeveer gelijk aan 420pk dus hetzelfde als de M3.

    Login om te reageren
  72. CSL zegt

    16 april 2009 om 22:06

    Wat een monster en tegelijkerd tijd supermooi.

    Login om te reageren
  73. Kyanite zegt

    17 april 2009 om 00:34

    Kijk BMW je kan best vermogen in je auto krijgen zonder dat er een lelijke bobbel de motorkap ontsiert zoals bij de M3. Erg mooie kit op de 335, OK dak- en kofferbakspoiler weglaten en dan is het nog mooier!

    Login om te reageren
  74. Endlezz zegt

    17 april 2009 om 01:36

    pfuh, dan zou ik toch eerder gaan voor de 335d
    die heeft nóg meer koppel (580 nm) ;)

    Login om te reageren
  75. LJ zegt

    17 april 2009 om 08:37

    lekker:D

    Login om te reageren
  76. OverSoft zegt

    17 april 2009 om 11:19

    @Endlezz: Of je chipped em gewoon, dan zit je nog veel hoger.
    Ik heb m’n 530d laten chippen en die heeft nu iets over de 600NM

    Login om te reageren
  77. Herke zegt

    17 april 2009 om 13:28

    Ik zou sowieso voor de m3 gaan!
    Alhoewel dit ook een prachtige auto is!

    Login om te reageren
  78. BananaFlip zegt

    17 april 2009 om 14:18

    Beter M3 inderdaad.
    Bodykit is een beetje raar en velgjes zien er ook niet echt super uit…

    Login om te reageren
  79. Cantago zegt

    17 april 2009 om 18:13

    Ziet er lekker gelikt uit! De velgjes zijn alleen iets TE vind ik…

    Login om te reageren
  80. robin l zegt

    18 april 2009 om 19:50

    durf t bijna niet te zeggen maar vind een standaard 3 coupe mooier als de m3 stijlvoller zeg maar…..dus deze specs met een mooie standaard 3 serie helemaal top!!!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North