• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Spyker als “lege huls” aanwezig op de IAA

Auteur: robbie, gepost 11 september 2007 om 19:59 – 54 Reacties

Spyker C8 Spyder body


Het zou flauw zijn om grapjes te maken over het kwakkelende Spyker. Dus dat zal ik dan ook maar niet doen… Wel wil ik graag deze foto’s met jullie delen van een kale C8 Spyder body. Deze is te vinden op de stand van carrosseriebouwer Karmann.

Spyker C8 Spyder body

Spyker C8 Spyder body

Ook interessant!

  • Autoblog @ IAA 2021 - Hypercut
    Autoblog @ IAA 2021 - Hypercut
  • Autoblog @ IAA Mobility 2021 - deel 1
    Autoblog @ IAA Mobility 2021 - Deel 1
  • Autoblog @ IAA Mobility 2021 - Deel 3
    Autoblog @ IAA Mobility 2021 - Deel 3
  • Autoblog @ IAA Mobility 2021 - Deel 4
    Autoblog @ IAA Mobility 2021 - Deel 4

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

iaa-2007, karmann, Spyker

Vorig bericht: « Aston Martin lekkers in Frankfurt
Volgend bericht: Hamster wederom gecrashed (UPDATE: bewegend beeld) »

Lees Interacties

Reacties

  1. Brutus zegt

    11 september 2007 om 20:01

    Als Spyker zo verder gaat komen ze niet verder dan dit.. :P

    Login om te reageren
  2. Ari_M6 zegt

    11 september 2007 om 20:02

    Ooh leuk om te zien

    Login om te reageren
  3. Speedy zegt

    11 september 2007 om 20:02

    omg al geen geld genoeg meer om een auto te showen:p:d

    Login om te reageren
  4. RenJie zegt

    11 september 2007 om 20:05

    lol dit.. best zielig :) Gelukkig komt die Indiër eraan en hebben we de volgende keer weer een volle Spyker. Ze mogen er trouwens wel mee stoppen hoor, in de F1.

    Login om te reageren
  5. Rudy zegt

    11 september 2007 om 20:05

    Inderdaad, hahhah

    Login om te reageren
  6. jos zegt

    11 september 2007 om 20:11

    Haha…..waren ze cker een auto aan t bouwen maar kwamen er na de body achter dat t geld op was:P best wel typerend…………..ergens zomaar aan beginnnen en er dan achterkomen dat er geen geld meer voor is, waar komt me dat bekend van voor….

    Login om te reageren
  7. lincoln zegt

    11 september 2007 om 20:12

    nou nou .. wat een lol .. iemand schoppen terwijl die op de grond ligt te creperen.

    Login om te reageren
  8. tom zegt

    11 september 2007 om 20:18

    …op de stand van de stand …
    ?

    Login om te reageren
  9. koentjuh zegt

    11 september 2007 om 20:19

    best zielig:( maar wel vette auto’s ben in de fabriek geweest:P

    Login om te reageren
  10. RenJie zegt

    11 september 2007 om 20:19

    @lincoln

    is best lol, ze hebben er zelf voor gezorgd. En een grapje tussendoor kan heus wel.

    Login om te reageren
  11. roy zegt

    11 september 2007 om 20:20

    Ik snap niet waarom dit telkens weer het gespreksonderwerp moet worden, het kwakkelende en bijna dode spyker, wees treurig dat het zo slecht gaat met een mooi en sportief automerk uit Nederland, maar volgens mij is het hier nogal eens andersom, volgens mij smullen de heren collumnisten of auteurs of hoe het ook maar mag heten, er dagelijks weer van om het er weer eens lekker diep in te wrijven dat het zo slecht gaat met spyker, ik snapp dat niet! , en volgens mij ben ik niet de enige

    Login om te reageren
  12. Klaas zegt

    11 september 2007 om 20:22

    Hij staat niet bij Spyker maar bij Karmann. Vermoedelijk dus door Spyker besteld maar omdat ze een betalingsachterstand hebben niet afgeleverd. :P

    Login om te reageren
  13. Vincent#1 zegt

    11 september 2007 om 20:25

    Aaahhhh… niet zo sneu doen jullie over Spyker. Victor Muller heeft nog steeds de teugels in handen daar hoor, dus dat gaat wel goed komen.

    1 grap dan? OK!

    “zou spyker deze carrosserie wel betaald hebben??? :D :D Whahaha

    Login om te reageren
  14. Mstr zegt

    11 september 2007 om 20:26

    Ik snap alle domme opmerkingen niet over dat Spyker het niet kan betalen etc.
    Hij staat op de stand van de carrosseriebouwer, dus niet bij Spyker zelf.

    Login om te reageren
  15. dekster zegt

    11 september 2007 om 20:29

    Waarom al deze domme opmerkingen?
    Spyker heeft toch heus wel een deftige stand op IAA, maar dit is toch mooi zo’n carrosserie ;)

    Login om te reageren
  16. Robin zegt

    11 september 2007 om 20:38

    Hahaha tekenend

    Login om te reageren
  17. PeterVanHteV zegt

    11 september 2007 om 20:42

    Zijn de mallen al te koop?

    Login om te reageren
  18. RA999 zegt

    11 september 2007 om 20:43

    @dekster
    Spyker staat volgens mij niet op de IAA hoor ;)

    Login om te reageren
  19. Rick dos zegt

    11 september 2007 om 20:56

    Zelfs Duitse dieven kennen “Deutsche grundligkeit”……

    Login om te reageren
  20. Ca.dil zegt

    11 september 2007 om 20:59

    Inderdaad domme opmerkingen, Hij staat gewoon voor de show bij karmann, wat is daar nou raar aan…

    Login om te reageren
  21. Floryn zegt

    11 september 2007 om 21:00

    mooie body!

    Login om te reageren
  22. NLX zegt

    11 september 2007 om 21:00

    Logisch toch dat hij bij Karmann staat, hun zijn de caroseriebouwer, en ze moeten toch aan de rest van de auto wereld laten zien wat ze doen, daar draait die autobeurs toch om. Waarom die flauwe grappen dan?

    Login om te reageren
  23. Floryn zegt

    11 september 2007 om 21:04

    ik zou m zo wel in mn huiskamer willen hebben staan

    Login om te reageren
  24. RA999 zegt

    11 september 2007 om 21:07

    @NLX
    Omdat Spyker in geldnood zit, en omdat het makkelijk is om daar grappen over te maken ;)

    Login om te reageren
  25. Jesko zegt

    11 september 2007 om 21:10

    Domme, kortzichtige opmerkingen.

    De Spyker staat inderdaad bij Karmann, en wat je op de foto ziet is precies wat Karmann dus voor Spyker doet. Een carroserie bouwen.

    Login om te reageren
  26. appelsticker zegt

    11 september 2007 om 21:13

    slecht man ik heb net nieuwe spyker f1 team schoene gekoopt, gaan ze misschien stoppen daarmee. :-(

    Login om te reageren
  27. Giuliettalover zegt

    11 september 2007 om 21:17

    Wanneer houden we eens op met het Spyker BASHING????
    Er zijn in Nederland een paar entrepreneurs die pogen iets moois op te zetten, iets unieks in Nederland, maar in plaats dat we als nederlanders trots zijn op zo’n initiatief, wordt er van alle kanten gepoogd deze onderneming in een kwaad daglicht te stellen.
    De eigenaren zijn niet de meest onbemiddelden, maar stellen ook een hele hoop in de waagschaal! Komt die kritiek voort uit pure jaloezie (zoals gewoonlijk) of ligt er meer aan ten grondslag?

    Er is inderdaad veel geld mee gemoeid om een auto te ontwikkelen, en de payoff kan best lang duren. Alle negatieve pers kan men dan ook missen als kiespijn.
    Jongens, wees trots en ondersteun Spyker!! Ze verdienen het.

    (nee ik heb geen aandelen…)

    Login om te reageren
  28. RA999 zegt

    11 september 2007 om 21:20

    @appelsticker
    Volg jij het nieuws soms niet?
    En weet je zeker dat je die schoenen niet gekocht hebt? ;)

    Login om te reageren
  29. lincoln zegt

    11 september 2007 om 21:30

    maar mocht het zover komen .. dan sta ik toch wel als lijken-rover vooraan om zo,n lege huls te bekomen .. tja , zo ben ik dan ook weer.

    Login om te reageren
  30. Klassiekerrally zegt

    11 september 2007 om 21:33

    @ Rick dos: LOL! :)

    Login om te reageren
  31. Rick zegt

    11 september 2007 om 21:34

    Onder het mom van:
    Hij was nog niet af dus…

    Login om te reageren
  32. RA999 zegt

    11 september 2007 om 21:36

    @Giuliettalover
    Bashen en in een kwaad daglicht zetten zijn wel erg overdreven, dit zijn gewoon flauwe (en vaak ook nog slechte ;) ) grappen.

    Login om te reageren
  33. Giuliettalover zegt

    11 september 2007 om 21:50

    @RA999:
    Je hebt gelijk over het de “grappen” hier, Ik doelde niet alleen op de autoblog commentaren maar over de hele pers in het laatste jaar. Als je terugkijkt is het echt bashing in mijn ogen…. flauwe grapjes en leedvermaak horen daar ook bij en zijn een uitvloeisel van de uitlatingen in de media.

    Login om te reageren
  34. RA999 zegt

    11 september 2007 om 21:54

    @Giuliettalover
    Nou, de meeste berichten in de media waren op feiten berust (behalve die AD-canard natuurlijk), en dat die feiten niet goed zijn voor Spyker is toch echt hun eigen schuld.

    Login om te reageren
  35. glenne zegt

    11 september 2007 om 22:03

    @vincent hahahahahaha mooie steek dit haha zouden ze hem zelf betaald hebben.
    @roy idd sport auto uit nederland maar mooi ? die voorkant wat een lekkere bak die achterkant ieeeew klassieeeek afvoereeen !!

    nouja versta spyker niet moeten ze lenen van hun aandeelhouders enzo maar waarom kappen ze niet gelijk wiesmann of welk merk geen grote fabriek maar en kleine atelier , waar je plaats geneog hebt om te ontwerpen , te fabriceren en te verkopen maarnee ze keken groot ooh groot merk en nu zie je hoe ver ze zijn

    Login om te reageren
  36. Rick S zegt

    11 september 2007 om 22:04

    @ Renjie

    Michiel Mol en de betreffende Indier hebben het FORMULE 1 team gekocht, niet Spyker zelf. Het heeft dus niets met de Spykers zelf te maken. Dan nog iets de naam spyker zal binnenkort waarschijnlijk gaan verdwijnen uit de formule 1 aangezien spyker niet meer eigenaar is. Tevens wilde de Indische investeerder zijn naam in de naam van het Formule 1 team, of dat doorgaat weet ik niet maar de naam Spyker zal zeker verwijnen

    Login om te reageren
  37. dekster zegt

    11 september 2007 om 22:12

    @RA999
    Ze stonden wel op Moskou ;)

    Login om te reageren
  38. Mikeee zegt

    11 september 2007 om 22:12

    @ Giuliettalover
    Dat is het typisch oud-nederlandsche krabben-mentaliteit. Dit ultiem staaltje polderen dicteert namelijk dat een ander nederlander nooit succesvoller mag zijn dan jij dus is het geoorloofd om met z’n allen aan hem/haar te gaan hangen/klauwen om ‘m weer omlaag te brengen. Gezellig met z’n allen onderaan het aquarium tot we in de pan verdwijnen.

    Dit continue leedvermaak vind ik ook misselijk. Oké, inderdaad Spyker had zich nooit met F1-dromen moeten inlaten. Bad decision. So what? Moeten ze daarom aan de lopende band door iedereen worden afgezeken?
    Dan schud ik m’n hoofd en denk ik: “Geen wonder dat er tegenwoordig amper iets meer van wereldniveau uit NL komt als 16 miljoen mensen tegen elkaar staan te roepen dat je nergens goed voor bent.”:-(

    Login om te reageren
  39. RA999 zegt

    11 september 2007 om 22:20

    @dekster
    Kwestie van prioriteiten stellen: “Hmm, zullen we naar een relatief onbelangrijk beursje gaan of toch naar de grootste autobeurs ter wereld waar alle internationale pers komt?” het werd de eerste :P

    Login om te reageren
  40. Maarten zegt

    11 september 2007 om 22:35

    En de CO2 uitstoot?

    Login om te reageren
  41. the real stig! zegt

    11 september 2007 om 22:43

    om erg eerlijk te zijn vind ik hem er zo nog mooier uitizen dan dat “lelijke” afgewerkte product!!!!

    Login om te reageren
  42. Vincent#1 zegt

    11 september 2007 om 22:44

    @Giuliettalover, Ik weet niet hoe het met de anderen zit maar ik houd pas op met spykerbashing wanneer Victor Muller die sladde grijns van zijn gezicht haalt.
    Wanneer iemand de popie jopie uithangt, dan nodigt mij dat uit dat zelf gecreëerde imago neer te halen. Als je zelfs je bedrijfsvoering aanpast op je flashy levensstijl, want succes dwing je af door het uit te stralen, wordt ik gedwongen flauwe grappen te maken over je bedrijfje als modeaccessoire.

    Heus waar als muller op zijn 90’s een bedrijf wilt runnen (winst maak je later, naam op bouwen is alles) moet hij dat zelf weten. Ik zou het zelfs oprecht jammer vinden wanneer Spyker echt stopte. Maar toch, ik voel een onweerstaanbare behoefte holle fascades omver te trappen. En wat ik leuk vind doe ik gewoon.

    over welke grijns had ik het ook al weer…


    Businesman of the year


    veel champagne drinken hoort ook bij succesvol zijn

    Login om te reageren
  43. Etince2CV zegt

    11 september 2007 om 23:31

    Allemaal met de kop in het zand spijkers op laag water zoeken…

    Ik mis alleen de spijkerbanden , zo kun je er nog geen skelter van maken…

    Login om te reageren
  44. damster zegt

    12 september 2007 om 08:23

    Gaap, wat een ontwetenheid.

    A. Dat plaatje is gewoon een show case van een toeleverancier.
    B. Super flauwe artikelheader voor redelijk neutraal autozine. Het is niet nodig, autoblog, om een kant in deze discussie te kiezen.

    Login om te reageren
  45. RA999 zegt

    12 september 2007 om 11:24

    Sinds wanneer is autoblog onpartijdig??

    Login om te reageren
  46. mashell zegt

    12 september 2007 om 11:44

    Mooi om de interne structuur van de Spyker te zien. Jammer dat Spyker zelf niet op de IAA staat maar ja als je elk dubbeltje moet omdraaien is het wel te begrijpen.

    Login om te reageren
  47. RScosworth zegt

    12 september 2007 om 12:51

    @ Vincent#1
    Je brengt het grappig maar ben het wel met je eens. :)

    Login om te reageren
  48. Ruud Bosch zegt

    12 september 2007 om 13:28

    Ze hebben heus wel autos, er staan namelijk tientallen auto’s klaar in de fabriek om zo elk moment afgeleverd te worden, echter gebeurt dit niet. En als je uitgaat van 3 ton per auto, kunnen ze zo enkele tientallen miljoenen opstrijken.

    Vraag me niet waarom ze ze laten staan.

    Login om te reageren
  49. lincoln zegt

    12 september 2007 om 17:22

    @vincent#1 .. oooohh dus jij bent die ambtenaar op het gemeente huis die vindt dat mensen niet mogen lachen op de foto … ben jij van dat soort .. dat verklaart alles .

    Login om te reageren
  50. R. zegt

    12 september 2007 om 19:22

    konden ze de rest niet betalen ?!?!

    Login om te reageren
  51. LC zegt

    12 september 2007 om 19:40

    @R.

    Heb je de tekst wel gelezen zoja, je flauwe grapje valt in herhaling.

    Login om te reageren
  52. robbie zegt

    12 september 2007 om 23:40

    @Ruud Bosch, misschien wel omdat niemand ze wil kopen ;)

    Login om te reageren
  53. jasper zegt

    13 september 2007 om 16:22

    @Vincent#1, bedankt nu weet ik teminste dat ik niet de enige ben die dit voelt

    Login om te reageren
  54. Alex zegt

    18 september 2007 om 00:22

    Nou nou nou!!!
    Komt dat even goed uit voor de mensen die zich vervelen.
    Het ging even slecht met Spyker, en ja hoor.
    Gelijk negatieve reacties van mensen die zelf geen inzicht hebben van zaken.
    Dan moet men ook gaan kijken in de geschiedenis van Ferrari, maar daar hoor je nooit wat van he.
    Al met al, dan kunnen we net zo goed nog een aantal ander merken opnoemen die ooit ook bijna de grond in is gezakt.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North