• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

SSC Ultimate Aero: 1046pk!

Auteur: autoblogger, gepost 6 december 2005 om 03:02 – 68 Reacties

SSC Ultimate Aero


De SSC Ultimate Aero is één van de snelste wagens die we volgend jaar kunnen verwachten. Met een 1046pk V8 is dit een echte Bugatti Veyron-killer! De supercar weegt evenveel als de VW New Beetle en dat is niet veel! SSC (Shelby Super Cars) claimt dat de Ultimate Aero een snelheid van 273 mph ( 436 km/u ) kan halen! Dat is gebaseerd op Langley windtunnel calculaties. Meer weten? check de video’s…

Een woordvoerder van SSC liet via forbes.com weten dat de wagen een “steady speed of around 210 mph” (dat is ongeveer 335 km/u!!!) op het bekende NASCAR track in Pennsylvania deed. Forbes noemt het dan ook de snelste wagen uit Amerika! Op nr 2 staat een Saleen S7 Twin Turbo en op nr 3 een Evans 387 & 487.

SSC is van plan om wereldwijd ongeveer 25 van deze race-monsters te verkopen. De SSC Aero is eigenlijk een promo-car voor de Ultimate Rally, een rally event tijdens zomer 2006. Meer images en specs van de SSC Ultimate Aero vind je hier. De “gewone” Aero heeft 787pk met 821 Nm (via gumball-3000.com).

Met dank aan Des voor de tip!

Ook interessant!

  • Video - SSC Tuatara flink beschadigd tijdens transport
  • Bizar: 45 supercars worden in 1 keer aangehouden
  • Video: GTST voor gevorderden
  • Video: magistrale herstart Verstappen

Nieuwste artikelen

  • Goed nieuws: EV’s zijn net zo dodelijk als benzineauto’s – hybrides zijn veel gevaarlijker
  • Lolbroek rijdt expres te hard langs politie en vraagt agenten om geinige flitsfoto
  • Volkswagen heeft goed nieuws voor de Polo met verbrandingsmotor!
  • Premium sedans verkopen voor geen meter in Europa, op deze EV na
FacebookTweetPinLinkedIn

ssc, Supercars, ultimate-aero, Video

Vorig bericht: « Brabus Mercedes-Benz U-Klasse: FunMog 2005
Volgend bericht: Honda: The power of dreams »

Lees Interacties

Reacties

  1. heidekonijn zegt

    6 december 2005 om 08:39

    En weten ze bij Lamborghini dat Shelby hun voorraam gepikt heeft? Waarom moeten die Supercar – wannabe’s altijd a. onorigineel uitzien en b. lelijk zijn?
    Jongens, kijk eens bij cardesignnews.com bij de portfolio’s; hopen jong talent met prachtige ontwerpen.

    Login om te reageren
  2. Jeroen zegt

    6 december 2005 om 08:59

    Tja, weer zo’n afschuwelijke amerikaanse auto, kijk dan eens naar de Veyron daar hebben ze over het design ook nog nagedacht.

    Login om te reageren
  3. autoliefhebber zegt

    6 december 2005 om 09:59

    Geheel mee eens, weer zo’n lelijke Lamborghinikloon en nog slecht ook. Waarom kunnen ze niet een wedloop mooie ontwerpen beginnen in plaats van elkaar met de topsnelheid te proberen te overtreffen?

    Login om te reageren
  4. Ejay zegt

    6 december 2005 om 10:50

    Het mag dan misschien niet zo’n hele mooie exotic zijn, maar functioneel is hij wel. Ontworpen om hard mee te gaan. Dat een Veyron er mooier uitziet komt ook met een prijs als je ziet hoe lang de ontwikkeling daarvan geduurd heeft. Van deze auto zijn de grove lijnen ontworpen en is in de windtunnel afgemaakt. Tja dan krijg je minder design, maar wel functioneel design.

    Login om te reageren
  5. autoliefhebber zegt

    6 december 2005 om 12:00

    Bij functioneel design denk ik aan een Lelijke Eend of een Renault Twingo. Niet aan een auto die 436 km/h schijnt te kunnen en gezien de oplage van 25 stuks vast meer 500.000 dollar moet kosten. Daar mag je meer raffinement van verwachten.

    Login om te reageren
  6. Ruben zegt

    6 december 2005 om 14:37

    Ik vraag me af hoe goed dit ding is. Als je kijkt hoe lang de Veyron in ontwikkeling is geweest, en hoeveel problemen ze ermee gehad hebben om hem snel, bestuurbaar, betrouwbaar etc. etc. etc. te maken… En dan zou Shelby dat zomaar even overtreffen? Of mis ik iets en is dit ding misschien al tien jaar in ontwikkeling?

    Login om te reageren
  7. JPM zegt

    6 december 2005 om 15:40

    Dit is weer zo’n project dat nooit eindigt, ze schreeuwen extreme dingen van het dak zodat ze wat aandacht krijgen (het lukt ze ook) maar na dit bericht zullen we er nooit meer wat van horen. Net als honderden andere ‘supercars’. En traditie getrouw zal deze Amerikaan niet eens fatsoenlijk door de bochten kunnen.

    Login om te reageren
  8. tom van gaeveren zegt

    6 december 2005 om 18:43

    Wie kan er zo snelmogelijk een snellere wagen maken dan de Veyron? juist de mensen van de ultimate aero maar een ding zijn ze wel vergeten en dat is functionaliteit aan schoonheid te koppelen want wa voor een aartslelijk disign is dit????? wanneer je tussen een veyron en dit kan kiezen sorry maar geef mij dan maar een de bugatti :):):)
    greetz from belgium

    Login om te reageren
  9. Junior zegt

    6 december 2005 om 19:31

    Wat een cliche zeg.

    Login om te reageren
  10. heidekonijn zegt

    6 december 2005 om 22:14

    Mmmh, die koplampen, Corolla Verso?

    Login om te reageren
  11. Meddo zegt

    7 december 2005 om 15:22

    Niet per se lelijk (behalve de kleur en de koplampen dan), wel saaaaaai. Als zo’n ding met 400 km/h voorbij komt moet ie toch wel een beetj opvallen? ;)

    Login om te reageren
  12. dekster zegt

    8 december 2005 om 18:27

    hij mag dan misschien 437km/uur halen
    ik zou nog liever de veyron willen gwn omdat de veyron een supercar is waarbij snelheid niet alles is

    Login om te reageren
  13. albert zegt

    25 december 2005 om 22:58

    geef mij maar een saleen twin turbo mooier dan de veyron en de ssc ultimate aero bij elkaar

    Login om te reageren
  14. philman zegt

    7 april 2006 om 10:00

    je mag zo rap rijden als je wilt met zo een snelheid is de flitspaal te traag om een foto te trekken

    Login om te reageren
  15. Ralph zegt

    11 april 2006 om 16:49

    Dit ding is dus echt niet ontworpen aan de hand van windtunnel tests, zoals iemand boven mij beweert. Was dit wel gebeurt, dan zouden die randen van die diepliggende koplampen en die F1 neus er dus echt niet op hebben gezeten.

    Op de koplampen na vind ik het wel een mooi design, alleen jammer dat het een Lambo rip-off is. Ik zou liever een echte Murcielago willen hebben, en deze vervolgens laten tunen tot over de 1000pk. Dat is volgens mij wel mogelijk doormiddel van een paar dikke turbo’s op die Lambo V12 te plaatsen.

    Login om te reageren
  16. w0o0dy zegt

    11 april 2006 om 17:02

    ze zijn echt geen amateurs hoor, voor de auto hebben ze tests in de windtunnel van Nasa gedaan….

    Login om te reageren
  17. w0o0dy zegt

    11 april 2006 om 17:04

    En de wegligging zal best goed zijn…..The Ultimate Aero averaged 73.1 mph through the cones and broke the Road & Track slalom course record, previously held by the Enzo Ferrari.

    Login om te reageren
  18. roder zegt

    11 april 2006 om 18:44

    best wel lauwe auto maar hou zit het met het verbruik?
    ik denk dat de tank op is voor hij 436 haalt

    Login om te reageren
  19. Jeroen zegt

    11 april 2006 om 19:13

    Het blijft een lelijk ding

    Login om te reageren
  20. Dodo zegt

    21 april 2006 om 18:46

    Laat ons even eerlijk zijn.
    Waarvoor dient een auto? Ik ga nu niet zeggen “transport” want er is véél meer dan dat. Maar mensen die zeggen dat een auto dient om zo snel mogelijk mee te kunnen rijden, zijn mensen die ergens in hun pubertijd zijn blijven hangen en niet weten waar hun buisje (ook) voor dient.
    Mijn mening is dat alles draait rond rijplezier, en om eerlijk te zijn: met zo’n (aartslelijke) voiture zou ik bang zijn om uit de bocht te vliegen.
    Is dat rijplezier?

    Login om te reageren
  21. w0o0dy zegt

    21 april 2006 om 19:06

    als mensen nou eens wat van die vooroordelen opzij zetten en gewoon kijken naar de feiten…. Deze auto heeft de hoogste gemiddelde snelheid neergezet op een slalomtest, met een snelheid van ongever 117km/u. Daarvoor moet een auto goed handelbaar zijn en veel grip hebben. Dan mag je er vanuit gaan dat het met de wegligging van dit ding wel goed zit. Hij was tenslotte sneller dan een Enzo op die slalom en daarvan kun je onmogelijk beweren dat de wegligging slecht is…… tenzij je het beter weet dan ongeveer iedereen in de autobusiness…

    Login om te reageren
  22. Dodo zegt

    21 april 2006 om 19:37

    Wel, dit zijn de feiten:
    Als iemand hiermee voorbij mij zou rijden, dan zou ik beginnen overgeven omdat het zo’n lelijke auto is.
    En wat die wegligging betreft: waarschijnlijk heb jij (en al die andere hoge pieten) wel gelijk, maar het gaat me gewoon om het principe waar het om gaat. Als ik jou een oude multipla geef (met die bult op die moterkap), waar zodanig is mee geknoeid dat je er 450km/h mee kunt rijden zonder uit de bocht te vliegen, zou jij er dan mee rondrijdenrijden?
    Geef mij maar (bijvoorbeeld) een BMW M6 cabrio: sportief, snel (genoeg), open dak, 4 volwaardige zitplaatsen,…(enz.)…
    DAT is rijplezier.

    Login om te reageren
  23. Dodo zegt

    21 april 2006 om 19:53

    (p.s.: Je overtuigt me niet met die windtunnel van NASA. Die foto’s zien er wel ‘stoer’ uit, maar het is gewoon de Amerikaanse manier om iets te publiciteren. Daar trap ik niet in.)

    Login om te reageren
  24. Pieter zegt

    21 april 2006 om 22:59

    Kijk, deze auto dient niet om mee op de straat te rijden. Er worden er 25 van gemaakt, en die gaan allemaal in een strengbeveiligde garage staan om er nooit meer mee te rijden, behalve op het circuit. Hiermee gaat ge nu eenmaal geen boodschappen doen hoor, al was het maar omdat hij zuipt als een paard. Dit is een totaal ander soort auto dan een M6. Dit is een super-car, die dienen niet om er mooi uit te zien, die dienen om records te breken. En daar zijn ze in geslaagd. Er is nooit iets over uiterlijk gezegd, en ‘de gustibus coloribusque non disputandum est’. De ene vind dit mooi, de andere gatlelijk. Maar daar gaat het hier niet om. Dodo, als gij een confortabele auto wil, koop u een BMW m5, als gij een circuit monster wilt koop u een SSC Ultimate Aero.

    Login om te reageren
  25. Dodo zegt

    21 april 2006 om 23:07

    Ok, dus, iedereen die wilt zeggen: “Kijk, ik heb de snelste auto die er is. Maar het is wel tijdelijk, want binnen 2 maanden hebben ze er een nog snellere.”, die moet die auto maar kopen. Ik heb echter in mijn eerste quote gezegd wat ik van deze mensen vind. WAAROM een auto die 430 km/h rijdt? Wat voor NUT heeft dat? Ik heb nog nooit in een murcielago gereden, maar ik verzeker u dat als gij daar 300 km/h rijdt, dat gij al in u broek doet van schrik.

    Login om te reageren
  26. Pieter zegt

    21 april 2006 om 23:13

    Kijk, als er die drang niet zou zijn om altijd snéller en beter te zijn, reden we nu rond in Trabanten en Lada’s. Maar zo werkt de westerse maatschappij nu eenmaal niet. Om ter eerst naar de maan, om ter snelste computer, en… om ter snelste auto. Iemand die nu de nieuwste computer koopt voor een paar duizend euro wéét maar al te goed dat die een maand later verouderd is. En die verkopen toch ook (he dodo?) En nuttig is het niet dat die 430 gaat, maar het is de snelste voor de moment, en dat is een reden om hem te kopen. (Voor wie de poen heeft natuurlijk)

    Login om te reageren
  27. w0o0dy zegt

    21 april 2006 om 23:22

    ik ben het wel met dodo eens dat rijplezier niet zit in alleen maar hard gaan. Daarom is een klassieke cabrio (die helemaal niet echt snel is) zo leuk. Lekker genieten van een stukje toeren, hardstikke leuk. Maar als het om supersportwagens gaat dan is één van de sterkste en snelste auto’s natuurlijk een toppertje. Ok ik vind het ding ook lelijk, maar spectaculair is het ook, en dat is natuurlijk heel erg belangrijk voor de potentiële kopers van supersportwagens. En het is weer eens wat anders……

    Login om te reageren
  28. Dodo zegt

    21 april 2006 om 23:38

    Dat is wel een feit. Spectaculair is het wel, maar ocharme de 25 (on)gelukkigen die het geld op tafel willen leggen. Hen wens ik in ieder geval een prettige, maar veilige rit toe. (wOoOdy: Die getunede gallardo waarvan je de uitstekende wielverbreding hebt wegewerkt met photoshop: knap werk!)

    Login om te reageren
  29. Yan zegt

    21 juli 2006 om 14:19

    Ik vind de SSC wel mooi.
    Maar hij lijkt verschikkelijk veel op een MClaren.
    Volgens mij is het een MClaren met een moter,
    van hun zelf. Bij bugatti is er wel over nagedacht.
    Maar hoe kant het dat een Bugatti met een W892x v8 naast elkaar).
    Niet sneller is dan een SSC.

    Greetzz… Yan

    Login om te reageren
  30. Yan zegt

    21 juli 2006 om 17:04

    sorry bij de vorige staat
    Maar hoe kant het dat een Bugatti met een W892x v8 naast elkaar).
    het moet zijn:
    Maar hoe kan het dat een Bugatti Veyron met een W8(2x een v8 naast elkaar).

    Login om te reageren
  31. mark zegt

    7 augustus 2006 om 13:38

    lelijk maar bloed snel topspeed 440 kmh maar trekt slomer dan de meeste supercars met meer dan 1000 pk

    Login om te reageren
  32. Sam zegt

    5 januari 2007 om 12:54

    Vergelijking Bugatti Veyron – SSC Ultimate Aero:

    Design: Bugatti Veyron
    Acceleratie: Bugatti Veyron
    Geluid: Bugatti Veyron
    Pk’s: SSC
    Prijs: SSC (Als je een Supercar wilt kopen maakt de prijs toch niet veel uit, geen enkel persoon met een modaal inkomen kan zoiets kopen)

    Winnaar: Bugatti Veyron er is veel meer over nagedacht, het ziet er veel strakker uit en een supercar moet me laten voelen alsof ik een kind ben van 8 jaar die net een action-man heeft gekregen. Dat doet de SSC niet de Bugatti wel.

    De SSC is gewoon een Ongelooflijk getunede Kitcar en er is niet genoeg over nagedacht.(jammer)

    Login om te reageren
  33. je weet tog zegt

    4 februari 2007 om 11:45

    wie weet hoe dat nummer heet in dat promo-filmpje????

    Login om te reageren
  34. kelzey zegt

    13 maart 2007 om 21:56

    héé wie noemt dat een lelijke auto.
    deze auto is veel mooier dan een veyron, deze heeft ten minste een mooie snuit. het mag dan wel lijken op een lamborghini, hij is veel sneller.
    voor mij is dit de mooiste…

    Login om te reageren
  35. ¥ØHÂÑ zegt

    23 april 2007 om 21:18

    Uiteraard is een Veyron veeeeeeel mooier.. qua design isdit gwoon een rip-off van meerdere auto’s..
    Vind dat toch een must voor een Supercar… een ORGINEEL ogend ontwerp scoort veel beter…
    Toch moet ik zeggen dat de heren by Shelby wel een klasse auto hebben gemaakt… Een auto met zulke prestatie’s kan niet anders dan goed zijn..

    Login om te reageren
  36. Bam_Margera zegt

    17 augustus 2007 om 17:09

    Hy heeft opzy iets van een Diablo :D

    Login om te reageren
  37. stefan zegt

    30 september 2007 om 22:25

    Tja deze is zeker mooier dan de veyron niet omdat hij sneller is maar gewoon het model en de veyron is trouwens ook begrensd op 407km/h volgens zeggen zou hij de 450km/h moeten halen en zo heb je steeds weer die strijd maar goed vind deze mooier dan de veyron.
    -edit: een beetje interpunctie maakt een zin al een stuk leesbaarderder!-

    Login om te reageren
  38. Frasker zegt

    15 november 2007 om 08:05

    Als je van kick houd, en er zo een wilt waarom koop je dan niet een Barabus TRK ? Die is tenminste te koop in grote oplagen. Of wacht dan gewoon op de opvolger van de Enzo in 2010.

    Login om te reageren
  39. dennis zegt

    16 december 2007 om 13:46

    In juli 2006 claimde het Engels-Italiaanse Barabus de snelste auto ter wereld te hebben gebouwd: de Barabus TKR met een topsnelheid van 434 km/u. Deze auto gaat van 0-100 in 1,67 seconden en heeft 4 pk meer dan de Bugatti Veyron. Dit maakt dit op papier de snelste auto ter wereld. Overigens hebben sinds de introductie van de Veyron meerdere fabrikanten geclaimd auto’s te hebben gebouwd met een hogere topsnelheid of hoger vermogen. Geen van deze fabrikanten heeft dat echter bewezen met metingen.

    Login om te reageren
  40. DAve zegt

    22 december 2007 om 02:17

    ik vind het een hele mooie auto. Ja het ontwerp is gepikt van Lamborgini maar dat maakt het niet minder mooi.Ik zou hem graag in mijn garage willen hebben. Persoonlijk vind ik de Ferrari enzo en de Ferrari f40 de mooiste auto’s voor op de weg.

    Login om te reageren
  41. dennis zegt

    9 maart 2008 om 12:36

    mensen kijk hier even.
    http://www.autoblog.nl/archive/2006/10/20/0-100-in-1-seconde

    Snelste straat-legale auto ter wereld, 2200 pk, 0-100 km/h in 1(!!) sec. Alleen jammer dat het een Opel is…

    Weet niet of het echtwaar is .
    maar zou wel leuk zijn in een ouwe opel
    hahahaha

    Login om te reageren
  42. Gerhard zegt

    8 mei 2008 om 20:27

    hhmmm waarschijnlijk is hij zo lelijk voor aerodynamischheid en downforce (nederlands woord ervoor vergeten), maar Saleen wint als het om Amerikaanse auto’s gaat

    Login om te reageren
  43. Arjen zegt

    9 mei 2008 om 08:18

    Vorm volgt functie dat kan je hier misschien nog zeggen, maar een Veyron killer op basis van theoretische gegevens….? Eerst maar eens zien en dan maar eens geloven. En het blijft idd een amerikaanse ‘bak’.

    Login om te reageren
  44. autoblogger zegt

    9 mei 2008 om 08:26

    @arjen: dit is een ouder bericht, snelheidsrecord is reeds gebroken:
    http://www.autoblog.nl/archive/2007/09/14/scc-ultimate-aero-tt-breekt-snelheidsrecord
    En hier voor een overzicht van ssc nieuws:
    http://www.autoblog.nl/index.php?tag=ssc

    Login om te reageren
  45. wouter zegt

    11 mei 2008 om 09:19

    mooien auto alleen hij is wel een beetje laag vind ik zelf.
    ik hou toch liever van een ferarri 360 spider ofzo :x:x

    Login om te reageren
  46. atakan zegt

    11 mei 2008 om 11:10

    wow die auto is zoooowww snel ik wil die ook wel:P

    hij gaat wel 1046pk!
    de Ultimate Aero een snelheid van 273 mph ( 436 km/u ) kan halen!!!:D:D:D:D

    Login om te reageren
  47. atakan zegt

    11 mei 2008 om 11:11

    -Edit: Nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  48. anne zegt

    11 mei 2008 om 21:44

    hoe gaat deze auto in godsnaaam over een drempel heen!?

    Login om te reageren
  49. Philip zegt

    12 mei 2008 om 17:36

    Niet, voor zo’n auto halen ze de drempel wel even weg ;)

    Login om te reageren
  50. Torsten Pieper zegt

    12 mei 2008 om 22:57

    Amerikaans? Toch geen starre achteras nu hè….

    Login om te reageren
  51. Dirk Kooy zegt

    13 mei 2008 om 07:37

    Beste mensen,

    Als ik even mag, citeer ik even: En weten ze bij Lamborghini dat Shelby hun voorraam gepikt heeft? Waarom moeten die Supercar – wannabe’s altijd a. onorigineel uitzien en b. lelijk zijn?
    Jongens, kijk eens bij cardesignnews.com bij de portfolio’s; hopen jong talent met prachtige ontwerpen.

    Nou, ten eerste valt over smaak niet te twisten want ik vind het juist een zeer vette bak! Bovendien bespeur ik zo hier en daar een lekker portie jalourzie of zelfs anti-Amerkanisme! Dat laatste is nog veel fouter!

    En aldus: Dit is een te gekke bolide die zelfs de Veyron voorbij vliegt! Geweldig!

    Greetz,

    Dirk Kooy

    Login om te reageren
  52. patje zegt

    13 mei 2008 om 07:56

    waarom moet een wagen hard kunnen rijden ,mag toch niet op de weg !! dat ze kijken naar het design en voor de rest zal het ook betaalbaar worden voor de gewone man

    Login om te reageren
  53. handuge harry zegt

    14 mei 2008 om 03:14

    sinds waneer heb je drempels op een race baan

    Login om te reageren
  54. autofreak zegt

    10 juni 2008 om 18:28

    OMG!! wat een pracht van een auto!! dit is echt de allermooiste sportauto! die koplampen, vleugeldeuren en de vorm! beter kan het echt niet! trouwens nog mooier dan de Veyron!

    Login om te reageren
  55. daphne zegt

    11 juni 2008 om 18:54

    ik vind hem best mooi eigenlijk! misschien omdat ik een vrouw ben…

    Login om te reageren
  56. max zegt

    11 juni 2008 om 19:54

    ik vind hem ook mooi maar ik ben geen vrouw

    Login om te reageren
  57. max zegt

    11 juni 2008 om 19:54

    ik vind hem ook mooi maar ik ben geen vrouw

    Login om te reageren
  58. max zegt

    11 juni 2008 om 19:55

    ik vind hem ook mooi maar ik ben geen vrouw;p

    Login om te reageren
  59. Steven zegt

    11 juni 2008 om 20:24

    Wauw! wat een auto! Mooier dan die anderen, helemaal mee eens!!

    Die lampen zijn érg mooi :D

    Login om te reageren
  60. Friso zegt

    13 juli 2008 om 10:21

    Erg mooie auto
    In het blauw is ie nog mooier!:D:D
    Hier is ie op z’n aller mooist http://whatsthecrack.net/images/articles/643/800px-UltimateAeroTT_large.jpg
    Strakke vorm, mooie lampen:D
    En de achterkant is echt heel mooi!

    Login om te reageren
  61. max zegt

    10 oktober 2008 om 17:03

    er is een nieuwe bugatti. ook een soort van veyron. maar die is sneller. met een top snelheid van 440 kmph! Snel he!?

    Login om te reageren
  62. Brutovia zegt

    2 december 2008 om 10:12

    Design technisch is het best een mooie auto. …. als deze auot zeg… in 1970 ontworpen zou zijn. Nu verschrikkelijk gedateerd. Theoretische cijfers vind ik leuk maar ik wordt er pas echt opgewonden van als het apparaat in top gear wordt gereden en ook daadwerkelijk de gegeven prestaties haalt.
    en daar heb ik serieus mijn twijfels over…

    en waarom steeds harder wordt er gevraagd???? Waarom niet? is het praktisch…nee, is het goed voor het brandstof verbruik…nee…. is het eigenlijk ergens goed voor nee…. op één ding na. het zorgt voor een lach van oor tot oor waarbij de bovenkant van je hoofd er bijna afvalt…. en dat is al genoeg om het te doen… Laat men vooral meer van dat soort auto’s maken. misschien kunnen sommige van ons dan ooit een leuk tweedehansje op de kop tikken…

    in ieder geval is de BEGRENSDE bugatti een stuk prettiger voor het oog.

    Login om te reageren
  63. maarten zegt

    7 december 2008 om 23:12

    ik vind het een best mooie bak! ik heb geen verstand van auto’s maar hij ziet er wel uit alsof die gruwelijk hard (kan) rijden (doet ie ook)

    Login om te reageren
  64. kaan zegt

    15 augustus 2009 om 19:12

    wat een bak hee ik word straks mischien nog wel een ven van een ssc ultimate aero!!!

    Login om te reageren
  65. steffie zegt

    24 september 2009 om 20:17

    man, die kar kost 7.5 miljoen euro!!

    Login om te reageren
  66. sytze .k-buggati veyron zegt

    19 december 2009 om 22:00

    ik vind het maar een domme auto hij is ook veel te duur geef mij maar de buggati veyron die is ook nog veel goed koper of de lamborghini murcielago die ziet er teminsten goed uit!
    en dan heb je noch veel geld over voor een mooie koeningsegg CCX
    maar mijn favoriete auto blijft toch de buggati veyron hij is voor het oog veel pretiger te zien
    wist je dat die auto lampen van heel slechte kwaliteit zijn
    van de SSC ultimate Aero hij heeft ook nog zoon stomme lange naam de buggati veyron heeft een veel mooiere naam
    er is maar een woord voor deze auto kut!!!
    ik zou hem nooit willen!

    Login om te reageren
  67. sytze.k-buggati zegt

    19 december 2009 om 22:08

    dit is een domme auto wist je dat hij 7,5 miljoen kost
    die lampen zijn van slechte kwaliteit en hij ziet er zo vreselijk uit ik zou hem nooit willen!!!!!!!!!!!!!!!!
    hij is ook veel te duur
    geef mij maar de buggati veyron daar weet ik geen min puntje bij te verzinnen!
    en hij is ook nog een stuk goedkoper!
    en ziet er beter uit kom op jongens het scheelt amper wat van snelheid! kijk naar het verschil tussen de prijs ik weet niet wat er aan deze auto mooi is ik vind dat er maar een woord voor is kut!!!
    en de buggati veyron is perfect ik zou de buggati veyron zeker kopen als ik dat geld heb maar de SSC Ultimate Aero

    Login om te reageren
  68. dennis zegt

    9 maart 2010 om 11:28

    is het wel eens bewezen dat hij de topsnelheid van 436 kmp kan halen?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North