• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Video: BMW 335d vs 535i

Auteur: autoblogger, gepost 26 februari 2011 om 21:47 – 81 Reacties

BMW 335d vs 535i


Welke is sneller?

We hebben een korte vergelijking tussen een BMW 335 diesel en een 535 benzine. De 3-serie heeft 286 pk plus 580 Nm en het gewicht is 1650 kilo. De 5-serie heeft 306 pk plus 400 Nm en het gewicht is 1760 kilo. Ja, deze twee zijn aan elkaar gewaagd. Ook qua ruimte; de 3-serie sedan is wellicht wat compacter, maar daarom is er gekozen voor een Touring. Officieel zou de 535i sneller moeten zijn, maar dat valt tegen…

Ook interessant!

  • Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
    Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
  • Video: dikke BMW ontmoet dikke BMW
  • Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit
    Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit
  • Video: BMW bestuurder gebruikt knipperlicht

Nieuwste artikelen

  • Is de Renault Twingo wel of niet een klassieker?
  • De ideale speciale editie voor bemoeiallen is hier
  • Is deze EV-technologie toch niet het ei van Columbus?
  • Oei, de BMW iX3 is ‘bijna uitverkocht’
FacebookTweetPinLinkedIn

3-serie, 5-serie, BMW, kies-maar, Vergelijkingen, Video

Vorig bericht: « Bijna voorjaar, zaag het dak van je Subaru Impreza
Volgend bericht: Aerius concept: supercar van 2025 »

Lees Interacties

Reacties

  1. axel zegt

    26 februari 2011 om 21:54

    in alle twee meerdere keeren gereden 35D voelt sneller maar dat is ie echt niet. ik heb het dan over een 335i en een 335d alle twee een coupe. mischien in dit geval werkt het toch anders

    Login om te reageren
    • Stefan-Venema zegt

      26 februari 2011 om 22:07

      @axel:

      335d 286pk? 580nm 1650kg 1pk/5.76 kg

      535i 306pk 400nm 1760kg 1pk/5.75 kg

      Lijkt me toch eerlijk?

      Login om te reageren
      • piebepost zegt

        27 februari 2011 om 12:53

        @Stefan-Venema: Ja jij bent ook een mooie, je ziet het hele koppel over het hoofd, terwijl dat juist veel belangrijker is dan vermogen. En dan is de 3 natuurlijk de koning.

        Login om te reageren
    • Megakix zegt

      26 februari 2011 om 22:37

      @axel: dit is de juiste verhouding tussen 286pk diesel en 306pk benzine…groot verschil.

      http://www.youtube.com/watch?v=3bsn1pn1QBI

      Login om te reageren
      • raphael zegt

        27 februari 2011 om 00:22

        @Megakix: Dat filmpje is nep. Kijk naar de naald aan de linkerkant bij de diesel variant rond 10 – 11 seconden.

        Login om te reageren
        • Megakix zegt

          27 februari 2011 om 10:03

          @raphael: nee, dat is het niet ! Filmpje is door mijzelf gemaakt.

          Login om te reageren
          • raphael zegt

            27 februari 2011 om 12:29

            @Megakix: Interesseert me geen bal wie het heeft gemaakt. Er is geknipt en geplakt in dat filmpje. Dat is toch duidelijk te zien op 11 seconden? Nepperd.

            Login om te reageren
            • Megakix zegt

              27 februari 2011 om 15:02

              @raphael: jochie toch…en…wat kost een behandeling aan je dopoogjes ? Ga je nu weer in je hoekje blokjes stapelen onder toeziend oog van mams ? ghi :lol:

              Login om te reageren
              • highperformance zegt

                11 maart 2011 om 21:20

                @Megakix: nou, moet eerlijk zeggen dat de linker toerenteller tussen de 10-11 sec een rare sprong (ook vaag is) maakt. niet om nu jouw enorm cameratalent teniet te doen, jouw oprechtheid in twijfel te trekken of een beschuldiging van dopogen en spelen met blokken te riskeren, maar zie jij dat niet dan?

  2. Den zegt

    26 februari 2011 om 22:03

    Ik ken de 35d’s niet maar de 30d’s hebben altijd al genoeg kracht om er snel vandoor te gaan, zowel in de 5 als 3. Ik ben niet erg verbaasd dat de 35d de 35i verslaat (lichter, meer koppel bij lager toerental beschikbaar?)

    Login om te reageren
    • Den zegt

      26 februari 2011 om 22:03

      @Den: In aanvulling daarop: zien we graag vaker dergelijke films! Top!

      Login om te reageren
  3. janklaassen zegt

    26 februari 2011 om 22:04

    Goeie 6 cilinder diesels knallen er altijd wel vandoor.

    Login om te reageren
  4. SimonMc zegt

    26 februari 2011 om 22:08

    Ik had liever een vergelijking gezien tussen een 335i en een 335d bv.Of een 535i en een 535d.

    Login om te reageren
  5. Jochempie zegt

    26 februari 2011 om 22:24

    Eindelijk weer een goed filmpje! To the point, snel, kort, heerlijk.

    Login om te reageren
  6. afkurma zegt

    26 februari 2011 om 22:24

    duidelijk toch ,, niette over babbelen gewoon,, diezeltje heeft meer koppel,

    Login om te reageren
  7. jeanclaude zegt

    26 februari 2011 om 22:26

    Volgens mij zien de mensen van dit filmpje de cijfers ‘vliegen’ ofzo?
    ik weet niet waar autoblog hun informatie vandaan haalt, maar ik heb op 10 verschillende sites gekeken en voor de 335dA touring staat op papier 0-100 in 6.3seconden en voor de 535iA staat 0-100 in 6.0sec. dus snap niet hoe ze bij deze ‘supercar prestaties’ komen.
    over het filmpje, de cijfers liggen niet veel van elkaar vandaan en misschien is de 535i een handbak? dan is wel begrijpelijk dat de 335d eerder van de plek is.

    Login om te reageren
    • autoblogger zegt

      26 februari 2011 om 22:31

      @jeanclaude: klopt, volgens mij hebben we ipv een 6 een 5 gebruikt…

      Login om te reageren
    • Stopwearingpants zegt

      26 februari 2011 om 22:32

      @jeanclaude: de cijfers liggen idd aan de hoge kant dat dacht ik ook al, dan moet de 535i dus sneller zijn als de e39 M5, daar geloof ik dus niet zo veel van

      Login om te reageren
  8. halfzuiver zegt

    26 februari 2011 om 22:29

    Dit is natuurlijk meerdere keren gedaan, zodat je van verschillende shots een filmpje kan maken. Op 0:36 zie je dat de 5-serie tikje voor ligt.
    Ik geloof het overigens wel, door de 180 Nm meer.

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      26 februari 2011 om 22:35

      @halfzuiver: koppel bepaald nooit de 0-100 of 0-200 snelheid…is alleen van belang voor tussenacceleraties. De 535i had simpelweg sneller moeten zijn.

      Login om te reageren
  9. jeanclaude zegt

    26 februari 2011 om 22:31

    daarnaast kloppen de gegevens over het gewicht van de auto’s ook niet: de 335dA touring leeggewicht: 1620 kilo
    de 535iA leeggewicht: 1675 kilo.

    Login om te reageren
  10. Megakix zegt

    26 februari 2011 om 22:33

    Wát een lulkoektekst bij het filmpje….

    335d doet 0-100 in 6.3 sec. (en NIET 5.4…)
    535i doet 0-100 in 6.0 / 6.1 sec. (en NIET 5.0…)

    De diesel is in dit filmpje óf opgevoerd…of de 535i-rijder heeft de startreflex van een zuigeling…

    Login om te reageren
    • autoblogger zegt

      27 februari 2011 om 14:32

      @Megakix: check, zie mijn reactie bij jeanclaude…

      Login om te reageren
  11. AlbertW zegt

    26 februari 2011 om 22:40

    Heb laatst proefrit gemaakt in een 535i, ding was niet vooruit te branden! PK’s zijn er wel, maar de hoeveelheid kilo’s die die auto mee moet slepen maakt ‘m log en gezapig helaas…

    Login om te reageren
  12. Jipp zegt

    26 februari 2011 om 23:04

    het ziet er allemaal mooi uit, maar dat plaatje is wel duidelijk, bmw doet het zelfde als audi, zoek de verschillen in het front!

    Login om te reageren
    • rijgewoonbmw zegt

      27 februari 2011 om 01:30

      @Jipp: Alleen heeft BMW een mooie front! front moet trouwens ook op elkaar lijken want daar herken je de auto aan. lulkoek dus…

      Login om te reageren
      • Jipp zegt

        27 februari 2011 om 09:56

        @rijgewoonbmw: het is maar wat je mooi noemt. Het familiegezicht heeft hij idd. Maar om nu te zeggen dat audi erger is dan bmw, is onzin, dit is minstens zo erg. Dus alles behalve lulkoek. Jou alias, is lulkoek.

        Login om te reageren
  13. canguro zegt

    26 februari 2011 om 23:05

    Lekker belangrijk. Volgende keer welke heeft het grootste dashboardkastje? Welke heeft de snelst inklappende buitenspiegels? Is ‘ie groen?

    Login om te reageren
    • quattroporte zegt

      27 februari 2011 om 00:07

      @canguro: idd typisch autoblog , wanneer gaan we echte testen zien van 10-15 min ?

      Login om te reageren
  14. TDI-goeroe zegt

    26 februari 2011 om 23:24

    hoe dan ook, dat zijn niet meer die dieselkes van vroeger, tijden zijn veranderd: dieselpowerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :D

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      26 februari 2011 om 23:26

      @TDI-goeroe: ja, tractorgeluiden erbij….maar zonder die grote banden, bedoel je ? ;-)

      Login om te reageren
      • quattroporte zegt

        27 februari 2011 om 00:13

        @Megakix: tractorgeluiden ? in welke eeuw leeft u ?

        Login om te reageren
        • Megakix zegt

          27 februari 2011 om 10:06

          @quattroporte: de audi heeft werkelijk heel slechte diesels in het ‘goedkope segment’ (1.9 – 2.0). Vanaf de 4.2 diesel is het inderdaad een weinig beter ofwel, een weinig minder tractorrrrrr…rrrrr….dakkedakkedakke….rrrrr…. :lol:

          Login om te reageren
          • KaCh1ng zegt

            27 februari 2011 om 12:32

            @Megakix: idd van voor 2008 maken ze veel lawaai mr 2008+ (CR TDI’s) zijn een flink pak stiller

            Login om te reageren
            • dawwg zegt

              27 februari 2011 om 13:24

              @KaCh1ng: Juist, de oude PDs hebben de typische diesel-nagel, de nieuwere CRs zijn erg geraffineerd en stil (in verhouding en voor een diesel). Dat heeft niets met een merk te maken, maar met de techniek.

              En ja, VAG heeft lang de PDs in stand gehouden, maar dat waren dan ook wel erg sterke, zuinige en hondsbetrouwbare motoren. En pas toen de CRs superieur werden zijn ze ook overgestapt; prima commerciele instelling.

              Login om te reageren
          • Joerek zegt

            27 februari 2011 om 15:03

            @Megakix: diesel in de tt klinkt nog minder als een diesel dan de nieuwe tfsi motor. Deze 2.0 TDI is echt heel rap/goed met goed geluid ivm de 2.0 tfsi motor

            Login om te reageren
    • Svenska_Aeroplan_AB zegt

      27 februari 2011 om 00:18

      @TDI-goeroe: inderdaad zijn de BMW diesels niet meer ‘de dieselkes van vroeger’… Maar de VAG TDI’s nog wel!!

      Login om te reageren
      • exotic zegt

        27 februari 2011 om 00:26

        @Svenska_Aeroplan_AB: Eeeh?

        Audi 3.0 TDI, 4.2 TDI weleens gehoord? Gereden?
        Zo ja, dan mag je van me zeiken. Zo niet, rijdt er maar eens mee.:)

        Login om te reageren
        • Jipp zegt

          27 februari 2011 om 09:57

          @exotic: de diesels van vag rijden als beesten, ze trekken als een malle, niets op aan te merken!

          Login om te reageren
        • kevinw zegt

          27 februari 2011 om 11:18

          @exotic:

          Ik heb overlaatst met de 3.0TDI gereden in de Q7.en het blijft een typisch VAG geratel. ook al is het minder dan de oude 1.9. na de q7 ben ik inde X5 gekropen en die is een pak stiller

          Login om te reageren
      • Megakix zegt

        27 februari 2011 om 10:07

        @Svenska_Aeroplan_AB: klopt ! Uit een test bleek dat de Audi 1.9 tdi rumoeriger is dan een Murcièlage.

        Login om te reageren
        • bassie zegt

          27 februari 2011 om 12:52

          @Megakix:
          Zeker ook zelf getest en gefilmd net als je eerdere filmpje? Lul niet zo stom man…

          Ja VAG diesels zijn nog de pompverstuivers en maken door de hoge inspuitdruk meer geluid, maar daar staat dan wel tegenonver dat ze met 2200 bar kunnen inspuiten!

          Login om te reageren
          • Megakix zegt

            27 februari 2011 om 15:04

            @bassie: nee, ik waag me niet ‘in het zicht van beschaafde mensen’ met een Audi-diesel ;-)….

            Login om te reageren
      • Ferdinand1 zegt

        27 februari 2011 om 15:30

        @Svenska_Aeroplan_AB: ehhh nee… De commonrails van VAG doen het uitstekend. Het ligt grotendeels aan de isolatie of je de diesel hoort of niet. Tenzij je de pompverstuivers bedoelt van 5 jaar terug.

        Login om te reageren
  15. BMW330Ci zegt

    27 februari 2011 om 01:19

    De gegevens kloppen niet en ik had graag een paar re-runs gezien. Maar toch Top autoblog! Dit zie ik graag en het liefst veel en veeeel vaker!

    Login om te reageren
  16. clijde zegt

    27 februari 2011 om 01:30

    @jipp,

    Dat is toch een hele oude. ,Kijk eens naar de 3-5 serie :)
    Klotskop :)

    Login om te reageren
    • Jipp zegt

      27 februari 2011 om 10:00

      @clijde: tsja. bmw was vroeger nog erger met het op elkaar laten lijken van de modellen dan audi nu is. echter zie je nu goed, dat het nu nog steeds zo erg is.

      Login om te reageren
  17. rijgewoonbmw zegt

    27 februari 2011 om 01:35

    voor die gene die een bril nodig heeft:
    motorkop is anders
    grill is anders
    spoiler is anders
    duidelijke verschillen dus

    Login om te reageren
    • Jipp zegt

      27 februari 2011 om 09:58

      @rijgewoonbmw: exact het zelfde als wat audi, vw en opel bijv doen.

      Login om te reageren
  18. mashell zegt

    27 februari 2011 om 02:23

    Als je een stukje verder was gereden, tot Barcelona bijvoorbeeld dan was de diesel helemaal onverslaanbaar geweest, er gaat immers veel tijd aan de pomp verloren.

    Login om te reageren
  19. GOD zegt

    27 februari 2011 om 03:41

    Als je heel goed kijkt naar de start dan zie je dat de 535i eerder optrekt en dan gelijk ook weer heel ff inhoud.
    Alsof ie dat deed om te zorgen dat ie precies tegelijk met de 335D vertrok. Dit kost natuurlijk momentum, en bij zulke vergelijkbare auto´s zullen zulke miniscule geintjes je de race kosten.

    Verder is geen enkel blok precies het zelfde kwa vermogen.
    286pk en 306pk zijn infeite gewoon namen als Jan en Henk.
    Misschien had het dieselblok wel 300pk en het benzine blok 290, dat weet je nooit. Zelfde geld ook voor gewicht.
    Een rijk uitgevoerd model weegt zwaarder dan een kaal model. Al deze dingen zorgen er ook weer voor dat de pk/kg verhoudingen anders kunnen uitvallen.

    Hou het er maar op dat ze beide zon beetje ven snel zijn.
    Tenzij je echt zon iemand bent die met een lineaal en microscoop in bed ligt.

    Login om te reageren
  20. TDI-goeroe zegt

    27 februari 2011 om 07:45

    in aanvuling op Svenska AeroplanAB:
    al eens gehoord van de 6.0V12TDI? komt van VAG en klinkt ook niet echt als een tractor… ;)

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      27 februari 2011 om 10:11

      @TDI-goeroe: kruip eens diep in je eigen ‘zelfje’…een diesel rijd je toch alleen omdat het MOET van de baas !!! Je moet werkelijk van de maan gedonderd zijn om vanuit jezelf te kiezen voor een diesel ! Het is als iemand die geen CV laat installeren in zijn huis, maar een brandhouthaardje.

      Dus: nou nog even op zoek gaan naar ‘jezelf’ en die betreffende ‘afwijking’ van binnen….kost meer tijd hae ? :lol:

      Login om te reageren
      • norge zegt

        27 februari 2011 om 10:39

        @Megakix: “een diesel rijd je toch alleen omdat het MOET van de baas ”
        Nee hoor mijn privé auto en mijn werk auto zijn diesels .
        En de privé auto is fantastisch om mee te rijden .
        Het koppel is veel hoger als een vergelijkbare benzine en het verbruik ongeveer de helft .
        En afwijkingingen hebben we allemaal niet? :D

        Login om te reageren
      • Jochempie zegt

        27 februari 2011 om 10:48

        @Megakix: Ik zou nog aardig twijfelen tussen een Q7 V12 en een Range Rover Supercharged. En dan zou ik toch de X6M halen.

        Login om te reageren
        • Hupke zegt

          27 februari 2011 om 12:02

          @Jochempie:

          Dat zou ik nu net een afwijking noemen :lol:

          Login om te reageren
      • kevinw zegt

        27 februari 2011 om 11:21

        @Megakix:

        Gij zijt nog maar 14 jaar en denk dat diesel een slechte keuze is? Als ge wat ouder zijt en ge koopt een auto om meer in de file te staan dan wa anders en ge moet u benzine zelf betalen dan zult ge wel dieselen;). natuurlijk voor een trackcar of weekendkar is een benzine natuurlijk leuker. in het dagelijkse verkeer is de benzine gewoon trager dan een diesel

        Login om te reageren
      • E320cdi zegt

        27 februari 2011 om 11:55

        @Megakix: diesel is gewoon goedkoper bij een zeker aantal kilometers op jaarbasis. Daarbij is die 500Nm in ’t geval van deze 320cdi niet verkeerd hoor!

        Login om te reageren
      • bowie zegt

        27 februari 2011 om 13:58

        @Megakix: Je bent weer dom aan het lullen!!
        Ook diesels rijden geweldig.

        Login om te reageren
    • Svenska_Aeroplan_AB zegt

      27 februari 2011 om 12:19

      @TDI-goeroe: natuurlijk zijn die top V8 en V12 diesels van VAG ook wel aardig… Maar dat is het probleem van VAG op Autoblog: ‘Audi is geweldig!’ en dan denkt men aan de A8 V10 of Q7 V12 Tdi… Maarrrrrrrrrr, de ‘normale’ versies van elke VAG-auto is gewoon middelmaat, zeker in vergelijk met de concurrentie…

      En daar gaat het om!

      Login om te reageren
      • bmwpowerm5 zegt

        27 februari 2011 om 13:22

        @Svenska_Aeroplan_AB: idd de 3 liter diesel van audi kan niet tippen aan de 3 liter diesel van bmw

        Login om te reageren
  21. SivasliBoy zegt

    27 februari 2011 om 10:40

    hahaha kijk die 335d rijd helemaal kapot ;)

    Login om te reageren
  22. Rick-dos zegt

    27 februari 2011 om 11:12

    Beetje nep dit, jongens.

    Eerste shot van achter, bij het wegtrekken, zie je ze gelijk opgaan. Vervolgens zie je de tweede shot van voren en dan heeft de dreier al een voorsprong. Gezien het feit dat er in het eerste shot geen camera aan de voorkant is te zien is dit twee keer opgenomen. Waarbij in de tweede shot de dreier al een voorsprong heeft gekregen.

    Volgende keer maar wat meer objectiviteit…

    Login om te reageren
  23. laurensje zegt

    27 februari 2011 om 11:33

    En geen rookpluimpje te zien (uiteraard).

    Login om te reageren
  24. Volvo_440_turbo zegt

    27 februari 2011 om 12:02

    Leuke vergelijking, nep of niet, op youtube staat het vol van die vergelijkingen, maar eerlijk, geef mij maar een benzinewagen met een turbo…
    Kan je net nog iets verder in toeren trekken…

    Login om te reageren
  25. Atenza zegt

    27 februari 2011 om 12:07

    Tja zo kan je wel 100en filmpjes maken van familieleden die gewaagd aan mekaar zijn. Ik zie de toegevoegde waarde niet zo. Behalve dat het twee mooie auto’s om te zien zijn..

    Login om te reageren
  26. timspaans zegt

    27 februari 2011 om 12:07

    Geef mij maar gewoon een diesel, alleen al voor het koppel!

    Login om te reageren
  27. Laue zegt

    27 februari 2011 om 12:09

    Koppel = Koning.

    Login om te reageren
  28. janklaassen zegt

    27 februari 2011 om 12:37

    @ Svenska_Aeroplan_AB. Haha VAG = tractordiesels (laat me niet lachen). Kijk naar de A8 met zn 4,2TDI met 800 Nm en de Q7 met zn V12 TDI en 1000Nm koppel. Die trekken iedereen (lees=concurrenten) eruit met die bult koppel.

    Login om te reageren
  29. Dimglor zegt

    27 februari 2011 om 12:45

    Ik had zo een voorgevoel dat de 335D ging winnen.. wel eens leuk filmpje.. Is een duidelijk vergelijking..

    Login om te reageren
  30. jeanclaude zegt

    27 februari 2011 om 13:47

    @Svenska_Aeroplan_AB de diesels van saab zijn goed of niet?
    die durven niet eens een v6 diesel in hun grote sedan te gooien man.

    Login om te reageren
    • Tommy2 zegt

      27 februari 2011 om 22:42

      @jeanclaude: Opel ook niet, alleen Cadillac. Lafaards!

      Login om te reageren
  31. ascari15 zegt

    27 februari 2011 om 13:57

    Doe mij de 535i maar. Die is veel mooier en dikker uitgerust.
    Waarschijnlijk zal die ook wel veel duurder zijn.
    Maar als ik de 3-serie zou hebben zou ik ook tevreden zijn.
    Want wat kan dat ding trappen!!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=Hsrorv7dItk

    Login om te reageren
    • ascari15 zegt

      27 februari 2011 om 13:59

      @ascari15: bij ongeveer 1:03 zie je de 3-serie voorbij knallen!!!

      Login om te reageren
  32. M-Power zegt

    27 februari 2011 om 17:19

    voor mij de 535d aub!

    Login om te reageren
  33. Artijn zegt

    27 februari 2011 om 17:21

    mooie aan de benzine vind ik het geluid, beschaafd maar als iemand echt volgas geeft klinkt het toch lekker en gewoon voor dag dagelijks verkeer super!!!

    Enne niet vergete dat deze auto eigenlijk gewoon een koopje is gezien het feit dat als je hem voor 800 euries chiptuned je precies dezelfde vermogenscurve kan behouden maar dan wel >370PK krijgt EN >500NM !!!!! dan is ie sneller dan M3 standaard bij tussenacceleraties en dat is toch super!!!!

    Als jet het vergelijkt met een porsche carrera 4S (spreek uit ervaring) kost het dubbele maar moet het gewoon afleggen tegen deze ‘standaard’ bmw hehe!! :D:D

    Login om te reageren
  34. valentinorossi zegt

    27 februari 2011 om 19:43

    ‘@Megakix raphael heeft wel gelijk hoor!! Dat filmpje van jou klopt helemaal niet!!

    Login om te reageren
  35. Jaapie zegt

    27 februari 2011 om 19:48

    Beetje kanloze test

    Doe dan een test tussen de 535i en de 535d of 335i vs de 335d

    Login om te reageren
  36. Rick-dos zegt

    27 februari 2011 om 20:33

    Om mijn punt te onderschrijven…

    BMW 535i

    PERFORMANCE: NEW
    Zero to 60 mph: 5.8 sec
    Zero to 100 mph: 14.3 sec
    Zero to 130 mph: 26.3 sec
    Street start, 5–60 mph: 6.4 sec
    Standing ¼-mile: 14.3 sec @ 100 mph
    Top speed (governor limited): 155 mph

    335d coupe:

    C/D TEST RESULTS:
    Zero to 60 mph: 5.7 sec
    Zero to 100 mph: 14.2 sec
    Zero to 120 mph: 21.8 sec
    Street start, 5–60 mph: 6.5 sec
    Standing ¼-mile: 14.2 sec @ 100 mph
    Top speed (governor limited): 128 mph

    Login om te reageren
    • rvssax zegt

      28 februari 2011 om 10:22

      @Rick-dos:
      Apart dat de rollende start langzamer is dan de stilstaande start. Waar zou dat aan liggen?

      Login om te reageren
  37. highperformance zegt

    11 maart 2011 om 21:17

    ligt het nou aan mij of komen de eerste secondes een beetje “gemaakt/geplakt/geknipt” over?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North