• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Wiiiide body XXL: BMW M3 van GT Haus

Auteur: ricardo, gepost 6 juni 2010 om 20:22 – 22 Reacties

BMW M3 GT Haus

Nee, dit is niet de BMW M3 van G-Power, alhoewel het daar natuurlijk aardig veel van weg heeft. Bimmers die onderhanden worden genomen door G-Power passen nog enigszins in één parkeervak, maar met de bodykit die GT Haus op deze BMW heeft geplakt is dat niet echt meer mogelijk.

Het vermogen en de prestaties zijn maar lichtelijk gewijzigd bij deze variant dankzij een ietwat gewijzigd uitlaatsysteem, maar daar komen we later op terug. Eerst even over die supersized bodykit waarvoor je bijna een apart kenteken moet aanvragen. Dat ding is gróóót. Kijk maar. Wanneer de looks van een M3 GT2 je wel aanstaan, en inmiddels bent uitgekeken op het standaard uiterlijk van je gepeperde Drie, dan is dit dé manier om weer helemaal op te vallen met je Duitse bak. Of dat op een goeie manier gebeurt betwijfelen we, maar men kan -bijna letterlijk- niet meer om je heen als je hierin komt aanrijden. Racy bumpers met heel veel gaten, sideskirts met heel veel gaten, wielkasten en zijschermen in de maat XXL en een flinke spoiler achterop laten weinig meer heel van het originele uiterlijk.

Dan het geluid wat dit BMWtje weet te produceren. Dankzij het uitlaadgeweld van Meisterschaft is deze M3 in staat om flink wat trommelvliezen te terroriseren. Hoe dit allemaal rijdt? Geen idee, maar het klinkt in ieder geval veelbelovend. Hieronder een geluidfilmpje als bewijs. (via L4P.com)


Met dank aan Douwe voor de tip!

Ook interessant!

  • Video: BMW M3 Touring op de 'Ring
  • BMW M3 CS gesnapt in Oostenrijk
    Video: BMW M3 CS gesnapt in Oostenrijk
  • Video: BMW M3 G80 lezersvragen beantwoord!
    Video: BMW M3 G80 lezersvragen beantwoord!
  • Video: BMW M3 CS op de Nordschleife

Nieuwste artikelen

  • Dit kost de elektrische Renault Twingo in Nederland!
  • Ford gooit roer om, cancelt drie elektrische modellen
  • Range, ruimte, knoppen: de Kia EV5 heeft alles. #test
  • Wopke Hoekstra doet water bij de wijn: tóch benzinemotoren na 2035
FacebookTweetPinLinkedIn

3-serie, BMW, M3, tuning, wit

Vorig bericht: « Stemwijzer: de Partij vd Dieren over auto’s
Volgend bericht: Video: met de VW Polo scoor je nog eens een blowjob »

Lees Interacties

Reacties

  1. WFR22 zegt

    6 juni 2010 om 20:25

    DLC voor Forza 3 idee?
    UBERVET!

    Login om te reageren
  2. Johan zegt

    6 juni 2010 om 20:26

    Gaaf!

    Login om te reageren
  3. Megakix zegt

    6 juni 2010 om 20:48

    Niiiice body XXL !!! ;-)

    Login om te reageren
  4. BMWMserie zegt

    6 juni 2010 om 20:49

    lekker geluidje :D

    Login om te reageren
  5. Vinny_93 zegt

    6 juni 2010 om 21:02

    Oh jee…

    Ik vind hem mooi :$
    Maar écht mooi!

    Login om te reageren
  6. dudeDB zegt

    6 juni 2010 om 21:10

    voorschermen sluiten niet netjes aan bij de motorkap, beetje jammer

    Login om te reageren
  7. BMW330Ci zegt

    6 juni 2010 om 21:18

    Vet wanneer het daadwerkelijk bijdraagt aan de aerodynamica. Zo niet? sjonnie^2

    Login om te reageren
  8. bozewolf zegt

    6 juni 2010 om 21:42

    Best dope, maar op de openbare weg rij je wel voor lul natuurlijk.

    Login om te reageren
    • Vinny_93 zegt

      6 juni 2010 om 21:45

      @bozewolf: Nee, je rijdt voor lul in de nieuwe polo, maar dat is een ander verhaal.

      Login om te reageren
      • bozewolf zegt

        6 juni 2010 om 21:48

        @Vinny_93: Wat is er mis met de Polo? :P

        imo rij je met elke wagen die eruit ziet als een raceauto voor joker op de gewone straat. Met een brede en bestickerde Porsche ben je ook een sufkut. Behalve op het circuit. Da’s dan weer stoer natuurlijk.

        Login om te reageren
        • Vinny_93 zegt

          6 juni 2010 om 22:02

          @bozewolf: valt me van je tegen. Zie volgende artikel voor uitleg over ‘voor (je) lul rijden.’

          Login om te reageren
  9. DDimi zegt

    6 juni 2010 om 21:49

    Maf geluid, wil hem eens horen rijden.
    hoeveel sec. nr 100 en 200 gaat iet ?

    Login om te reageren
  10. Tim zegt

    6 juni 2010 om 22:56

    GT Haus heeft niet de beste reputatie.

    Die gehele meistershaft lijn is een kopie van andere uitlaatfabrikanten. Ze verdeelden Eisenmann uitlaten , maar verkochten eigenlijk hun eigen Eisenhaus lijn.
    Eisenmann heeft officieel verklaard geen zaken meer met hun te willen doen.

    Onlangs melde Kreissig hetzelfde , omdat hun Meistershaft lijn kopieën zijn van Kreissig.

    Login om te reageren
  11. As_long_as_it_is_fast zegt

    6 juni 2010 om 23:15

    Ik vind hem er alleszins lang ni slecht uitzien.
    Zou de specs er ook wel eens van willen kennen. Testen die bak! :D

    Login om te reageren
  12. Jokkebrok zegt

    6 juni 2010 om 23:38

    500 kg aan bumperts extra…

    Login om te reageren
  13. supasweet zegt

    7 juni 2010 om 00:05

    ik ga me een 320d cabriotje aanschaffen met deze kit er op, en daar gaan we! niet zo snel maar wel met de uberlooks!

    Login om te reageren
  14. spykerboy zegt

    7 juni 2010 om 06:37

    klinkt goed en ziet er nog is goed uit ook :D

    Login om te reageren
  15. Pixed zegt

    7 juni 2010 om 08:31

    Te breed. Geluid ook niet overtuigend. Uitlaat van Eisenmann véél beter.

    Login om te reageren
  16. Jeroen van Veenendaal zegt

    7 juni 2010 om 16:56

    En je kan je boodschappen met geweld uitladen zo te lezen?

    Login om te reageren
  17. Jojojonaaazz zegt

    7 juni 2010 om 19:46

    Dit is echt vet gave tuning man.
    Tuning as it should be.

    Login om te reageren
  18. Dimglor zegt

    7 juni 2010 om 20:55

    Prachtig dit… Ziet er echt goed uit!

    Login om te reageren
  19. Cantago zegt

    8 juni 2010 om 00:28

    Dit is echt TE breed! Ziet er gewoon niet uit, heel het lijnenspel is weg!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North