• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW M6 wordt G-POWER G6 Coupe 5.0 S

Auteur: Dennis, gepost 15 mei 2006 om 22:00 – 23 Reacties

G-POWER G6 Coupe 5.0 S


De BMW 7-serie viel al een keer ten prooi aan de Duitse tuner G-POWER die 190 pk optelde bij de reeds 360 pk om uit te komen op 550 pk. De Duitsers zijn ook met de M6 aan de gang gegaan, die zij omdoopte tot de G-POWER G6 Coupe 5.0 S…

Bij de dikke 507 pk sterke V10 motor, die al twee jaar op rij is verkozen tot motor van het jaar, tel je niet eventjes 190 pk op zoals ze dat eerder bij de 7-serie deden.

Desondanks zijn ze toch nog uitgekomen op een winst van 113 pk, waardoor er 620 paardekrachten schuil gaan onder het gaspedaal van G-POWER G6. Rondom werden vanzelfsprekend de benodigde aanpassingen gedaan om al die paarden te beteugelen, die samen goed zijn voor een koppel van 580 Nm en een sprintje van 0 tot 100 km/u in minder dan 4,5 seconden. Lekkerrrr!

G-POWER G6 Coupe 5.0 S
(via worldcarfans.com)

Ook interessant!

  • Officieel: BMW 4 Serie Gran Coupé
  • BMW 8-serie en M8 facelift is verrassend
    BMW 8 Serie en M8 facelift is verrassend
  • Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
    Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
  • Video: dikke BMW ontmoet dikke BMW

Nieuwste artikelen

  • Dikke Volvo S60 Polestar op Marktplaats heeft de enige juiste kleur
  • Investeren in een auto met 30.000 euro, wat kan je kopen? #aankoopadvies
  • Duitse onderzoekers slopen betrouwbaarheid van Tesla’s
  • Polestar protesteert op ludieke manier tegen de verbrandingsmotor in de EU
FacebookTweetPinLinkedIn

6-serie, BMW, g-power, m6

Vorig bericht: « Gametime: Zoek het ontbrekende stukje
Volgend bericht: Officiële foto’s nieuwe Opel Corsa »

Lees Interacties

Reacties

  1. skaffa zegt

    15 mei 2006 om 22:44

    wat een geweldige upgrade
    alleen jammer dat ze de bodykit van de M6 niet gewoon
    hebben laten zitten.. die is namelijk een stuk mooier

    Login om te reageren
  2. Smokey zegt

    15 mei 2006 om 22:51

    ik vindt hem niet echt mooi al die getunde bmw 6 serie’s lijken allemaal op elkaar

    Login om te reageren
  3. silasse zegt

    15 mei 2006 om 22:52

    ik wil die auto! (huilend en roepend)

    Login om te reageren
  4. Alwood zegt

    15 mei 2006 om 22:55

    liever de m6 cabrio of ‘still to come’ nieuwe XKR >-)

    Login om te reageren
  5. w0o0dy zegt

    15 mei 2006 om 22:55

    hij zal wel snel zijn, en ook snel stuk….. verder vind ik de tupperware lelijk en “over the top” en nogal ordinair.

    Login om te reageren
  6. Sacha zegt

    15 mei 2006 om 23:00

    Tsja, doe mij de echte maar:

    Login om te reageren
  7. pvl zegt

    15 mei 2006 om 23:10

    Waarom die perfecte body van de M6 verneuken? Sommige mensen zullen het nooit verstaan. En wat ik niet begrijp is dat mensen dit kopen!!!

    Login om te reageren
  8. Ejay zegt

    15 mei 2006 om 23:16

    Wat dacht je van aerodynamica? Deze grote vriendelijk reus zal waarschijnlijk niet begrensd zijn op 250 km/u. In principe hoeft BMW het ding ook maar tot 250, strak aan de grond te houden. Als je naar bijv. de M5 kijkt, onbegrensd gaat hij rond de 330 ongeveer, maar de wegligging is eigenlijk als een kogelstoter op kunstschaatsen. met de nodige aerodynamische anapassingen, die overigens vaak niet tot de meest optische wereldwonderen behoren, kun je voorkomen, dat je wegvliegt. Wel aardig om de achter/onderkant van de Honda S2000 er op te bouwen.

    Login om te reageren
  9. Dennis zegt

    15 mei 2006 om 23:24

    Sorry Ejay: Hij is begrensd op 330 km/u! Die tuners doen alles voor geld (zoals velen trouwens). Er is vast wel een mouw aan te passen wanneer je iets minder opzichtig wilt genieten van 620 pk, want inderdaad, de body is iets “over the top”, maar dat vermogen…, Jammie !!!

    Login om te reageren
  10. SimonMc zegt

    15 mei 2006 om 23:45

    Waarom is het eigenlijk zo moeilijk om die V10 dan te tunen??

    Login om te reageren
  11. Sacha zegt

    15 mei 2006 om 23:56

    Die V10 is al tot op de naad getuned door BMW M-werks.

    Login om te reageren
  12. w0o0dy zegt

    15 mei 2006 om 23:56

    omdat het vermogen per liter al heel hoog is. Meer dan 101 pk is al tamelijk goed. Na het tunen zit deze motor op 124pk per liter en dat is heel erg veel voor een motor zonder turbo of compressor.

    Login om te reageren
  13. w0o0dy zegt

    16 mei 2006 om 00:03

    de Honda S2000 is qua productie-motoren één van de allerbeste en die zit op 120pk per liter……

    Login om te reageren
  14. Mpower zegt

    16 mei 2006 om 00:47

    Gezien het draaimoment van 580nm is er geen drukvulling geschroeft. Prachtig dat je dan nog op een 620hp kan uitkomen, heel knap werk. Maar van die uiterlijk moet ik het bepaald niet hebben…

    Login om te reageren
  15. fiat zegt

    16 mei 2006 om 07:29

    echt het beste karretje van bmw

    Login om te reageren
  16. !¿!Mats!¿! zegt

    16 mei 2006 om 08:02

    nee, laat de m6 met rust!

    Login om te reageren
  17. Reiner zegt

    16 mei 2006 om 16:33

    Zal het vast goed doen in Rotterdam.

    Login om te reageren
  18. dekster zegt

    16 mei 2006 om 18:29

    prachtig maar toch liever de gwn M6 als die V10 als eens problemen heeft gehad (zie nurnbergring) kan ik me al voorstellen aan wat die overige 113pk zijn tekoste gegaan
    P.S. in men buurt zie ik dikwels een M6 in blauw en om eerlijk te zijn dat is een lompe bak (tligt wrschlk aan de kleur ma enfin)

    Login om te reageren
  19. schnitzerken zegt

    18 mei 2006 om 09:52

    schoon bakske maar toch liever de standaard BMW M6

    BMW rulez

    Login om te reageren
  20. BMW_MeMo zegt

    20 mei 2006 om 13:49

    Wel lekker veel PK’s, knap van die gasten.. maar de bodykit hebben ze gewoon vern*kt.. Te veel aangepast en dat valt helaas op en tegen!

    Login om te reageren
  21. Mario zegt

    30 mei 2006 om 22:04

    Kijk dit zijn cijfers. 620 PK.
    Ik snap alleen niet waarom de M mannen het zelf niet hebben gedaan?

    Login om te reageren
  22. ice cube zegt

    6 november 2006 om 17:53

    620 pk dat is goed werk en die 330 km is ook wel mooi maare hoe kan je zoon auto op de weg houwe gaat veel te hard zoeft alle lambo s der uit en die porches
    !

    Login om te reageren
  23. roland zegt

    21 maart 2007 om 19:46

    wat zit iedereen toch te zeuren over het uiterlijk.
    prachtig gewoon,en zeker niet over de top.
    ik vind eerder de m over de top deze is echt een wolf in schaaps kleren

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North