Speciale website voor de Volvo XC70

Auteur: , 20 Reacties

Volvo heeft de smaak van geslaagde reclamecampagnes goed te pakken. Kreeg het eerder tijdens het prestigieuze reclamefestival in Cannes vijf awards voor de opvallende en zeer eigentijdse Life on Board-campagne, nu proberen ze hetzelfde foefje uit te halen voor de XC70, zij het op een andere manier.

“Volvo heeft 70 XC70’s op de meest ruige, de meest mooie en de meest afgelegen plekken op de wereld geplaatst”. Vervolgens kunnen bezoekers in een ‘online trivia spel’ deze plaatsen proberen te vinden via Yahoo Maps, dat geïntegreerd is met de website.

“Valt er nog wat naar binnen te harken?”, hoor ik u denken. Helaas, alle zeventig XC70’s blijven eigendom van Volvo. Wat het nut van dit spelletje dan is mag Joost weten, maar apart is het in ieder geval wel weer. Nu maar eens kijken of die Volvo XC70 net zo goed gaat verkopen als de hippe C30.

De website is HIER te vinden, met dank aan David voor de tip.