• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

300 Nederlanders krijgen elke week een verkeersboete

Auteur: michaelras, gepost 6 mei 2024 om 07:35 – 46 Reacties

Ja, er is een grote groep Nederlanders die elk jaar meer dan 50 verkeersboetes scoort

Natuurlijk valt er wel iets af te dingen op sommige verkeersregels en voelen sommige verkeersboetes wat onrechtvaardig. Maar wanneer de overheid erin slaagt om jou meer dan 10 keer per jaar te betrappen op een verkeersovertreding dan is er ook wel iets mis met jouw gedrag in het verkeer.

31.000 Nederlanders met meer dan 10 boetes

“Hoe vaak komt dat nou voor, meer dan 10 boetes per jaar?” Nou eigenlijk nog best vaak. BNR deed onderzoek, of beter, zij dwongen de cijfers af bij het CJIB en daaruit kwam dat er een groep van 31.000 Nederlanders is die in 2023 meer dan 10 boetes voor verkeersovertredingen ontving. In 2022 waren dat er 28.400 en in 2021 circa 27.000.

Elke week een boete

Dat het nog veel erger kan blijkt uit het schokkende cijfer dat er ook een groep van 1.000 bestuurders is die er 3 keer zoveel krijgen per jaar en er zijn in NL zelfs zo’n 300 mensen te vinden die gemiddeld elke week een verkeersovertreding begaan waarbij ze gesnapt worden! Meer dan 50 boetes per jaar dus.

Dan kunnen we heel flauw zeggen dat deze mensen waarschijnlijk nog nooit van het dure Flitsmeister hebben gehoord. Maar het betreft zeker niet alleen snelheidsovertredingen. Als je een klein stapje terug neemt en even iets langer over deze statistiek nadenkt dan is het inderdaad, zoals bijvoorbeeld de Vereniging Verkeersslachtoffers stelt, vreemd dat bestuurders deze overtredingen mogen blijven maken.

Rijbewijzen afpakken?

De Vereniging Verkeersslachtoffers geeft in de Telegraaf aan dat ze het vreemd vinden dat niet elke volgende boete hoger is. Zij willen dus zeg maar een Multiplier inzetten. Daar is natuurlijk iets voor te zeggen, de overheid hoopt immers dat er van een boete ook een afschrikwekkend effect uitgaat. Wanneer dit niet werkt zou je natuurlijk kunnen overwegen om elke volgende boete x keer groter te maken.

Dat het hier niet alleen om automobilistje pesten gaat wordt wel duidelijk als je naar rechtszaken kijkt waarbij bestuurders andere verkeersdeelnemers hebben doodgereden. Daar wordt meermaals aangevoerd dat de dader lak heeft aan de verkeersregels getuige de tientallen boetes die hij al verzameld had. Dus wellicht is het gewoon een goed plan om EN die boetes voor veelplegers omhoog te gooien EN veel sneller het rijbewijs af te pakken!

Dan hoeven de te hoge verkeersboetes niet voor iedereen omhoog die een keertje de snelheidsmeter uit het oog verliest..

Ook interessant!

  • boete
    Beloning voor juiste snelheid beter dan boetes?
  • Buitenlanders in Nederland vaker op de bon
    Buitenlanders in Nederland vaker op de bon
  • Lezersvraag: ga jij weleens in bezwaar tegen boetes?
  • 'Uitslag in kwestie Horner komt deze week'

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist schrikt zich het apezuur
  • Gespot – De enige echte Rimac op Nederlands kenteken
  • Ford maakt standaard onderdeel een betaalde optie (en met een goede reden)
  • Automerk maakt revven bewust onmogelijk in deze sportcoupé met verbrandingsmotor
FacebookTweetPinLinkedIn

boetes, cjib, snelheid

Vorig bericht: « Stand na GP Miami 2024 en 6 dingen die ons opvielen
Volgend bericht: Is deze 911 een goede deal? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Johanneke zegt

    6 mei 2024 om 07:44

    Zijn gewoon mensen die enorm van de overheid houden, en ze graag extra geld geven.

    Mijn broer woonde een jaar of 10 geleden in de Haarlemse binnenstad. Net als die radio DJ, Giel Beelen. Giel vertikte het om zijn auto in een garage oid te zetten, want ver lopen ofzo. Dus nogal vaak in de straat waar je overdag niet mocht staan ivm laden en lossen. Die haalde zo de 50 boetes per jaar ook wel hoor.

    Login om te reageren
    • Robert zegt

      6 mei 2024 om 07:56

      Precies om die reden ondersteun ik de suggestie om verkeersboetes voor recidivisten progressief te laten oplopen, en dit bij een ‘score’ van meer dan twee per maand o.i.d. met een (voorwaardelijke) schorsing van het rijbewijs te ‘belonen’.

      Er zijn de laatste weken (weer) een aantal rechtszaken afgehandeld waarbij meerdere verkeersdoden te betreuren waren omdat de veroorzaker zich bij herhaling aan extreem asociaal rijgedrag heeft schuldig gemaakt. Dan wordt er al snel naar ‘D66-rechters’ gewezen die ‘soft’ bestraffen, maar bedenk wel: onze wetgeving is, ondanks de vele herhaalde verzoeken, nog steeds niet goed toegerust op het passend bestraffen van dit soort totaalmalloten.

      Login om te reageren
      • kniesoor zegt

        6 mei 2024 om 08:47

        Perfecte samenvatting van de stand van zaken. Benieuwd of ‘Den Haag’ er wat mee gaat doen.

        Login om te reageren
        • Robert zegt

          6 mei 2024 om 10:45

          Bij de meerderheid van onze huidige Tweede Kamer, zowel als de beoogde coalitiepartners van ons toekomstig conservatief-populistisch Kabinet is er maar één crisis: ‘immigratie’.

          Dit zegt m.i. veel over de staat van ons politieke klimaat, en de prioriteitenstelling op de agenda voor de problemen die ons land werkelijk bezig houden.

          Login om te reageren
      • rwdftw zegt

        6 mei 2024 om 11:05

        Je komt ergens een probleem tegen. Er is een verschil tussen kunnen en mogen. Je kan iemands rijbewijs invorderen, dan mag die persoon niet meer rijden. Maar “kunnen” is er nog steeds dus die persoon kan gewoon weer in een auto stappen en de weg op gaan.

        Wat je eigenlijk zou willen is een “alcoholslot” maar dan voor het rijbewijs. Een stukje techniek in de auto die als startonderbreker werkt. Certificaat op het rijbewijs. Een internetverbinding om online te checken. Rijbewijs in het kastje. Rijbewijs geldig : auto start. Niet geldig is niet starten. Als je dan van iemand het rijbewijs inneemt is het fysiek onmogelijk om een auto te besturen. Dan kan je nog rijden met iemand anders rijbewijs, maar dat is op te lossen door dat strafbaar te stellen door inname van dat rijbewijs. Dan kan je nog gaan rijden met een gestolen rijbewijs maar dat kan ongeldig worden gemaakt bij aangifte.

        Login om te reageren
        • quincy zegt

          6 mei 2024 om 12:20

          Of je koopt/regelt een auto zonder zo’n slot. Want ik zie het er echt niet van komen dat alle auto’s in NL met zo’n slot uitgerust gaan worden.

          Login om te reageren
          • basman147 zegt

            6 mei 2024 om 18:09

            Vanaf dit jaar moeten alle auto’s zijn uitgerust met een soort van USB poort waardoor een alcoholslot makkelijker te integreren is. E-call is al standaard, dus het enige wat mist is een kastje die de chip in een rijbewijs kan aflezen. Zal idd niet van de een op de andere dag zijn ingevoerd, maar dat geldt voor all voorzieningen.

            Login om te reageren
    • dutchneon zegt

      8 mei 2024 om 15:24

      Ik heb een klein autobedrijfje en de leenauto is vaak de klos. meestal stelt het niet veel voor paar tientjes hier en daar.
      maar twee jaar geleden had ik er een bij die het presteerde om 5 boetes bij elkaar te rijden in anderhalve dag, het waren allemaal flinke jetsers van ruim boven de 100 euro en 2 van meer als 300 waaronder eentje door rood, politie belde me op waar ik mee bezig was ze zaten er achter toen hij dat flikte…… uuuuh sleutelen, aan een aircopomp..

      je zult begrijpen dat die mensen niet meer op een leenauto hoeven rekenen

      Login om te reageren
  2. slodder zegt

    6 mei 2024 om 07:59

    Gewoon progressieve straffen instellen voor dit soort aso’s. Er is echt iets mis met je als je 10 boetes (of meer) per jaar weet te rijden. Als je je niet aan de regels kan houden dan kan je je rijbewijs gewoon inleveren, wegwezen. Keihard aanpakken.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      6 mei 2024 om 08:06

      “Keihard aanpakken” heeft ons de toeslagenaffaire opgeleverd (half uur verkeerd gedeclareerd -> “keihard aanpakken” en dus alle ontvangen subsidie van €30.000 terugbetalen -> schulden problematiek -> kinderen uit huis geplaatst = misdaden tegen de menselijkheid door de overheid). Ik vind daarom dat iedereen die nu nog om “keihard aanpakken” durft te roepen in de GGZ moet worden nagekeken.
      Eigenlijk geldt dat ook voor zulke recidivisten, als je niet schrikt van 50 boetes per jaar dan schrik je ook niet van een ingenomen rijbewijs en scheur je gewoon verder zonder rijbewijs -> behandeling in de GGZ is de enige hoop op verbetering. Maar ja, die GGZ is kapot bezuinigd door de rechtse “keihard aanpakken” kliek…

      Login om te reageren
      • drdre1 zegt

        6 mei 2024 om 15:27

        Ja de overheid heeft veel kapotgemaakt met “keihard aanpakken”, maar dat rechtvaardigt niet dat je qua beleid volledig de andere kant op moet slaan naar mijn mening. Je beleid heeft gefaald, maar daarmee is het probleem nog niet opgelost. Om dan te zeggen dat iemand die nog “keihard aanpakken” naar de GGZ moet worden verwezen? Dan zeg je eigenlijk precies hetzelfde als die rechtse kliek.

        Login om te reageren
      • maotje zegt

        6 mei 2024 om 16:16

        @marshall. Niet van onderwerp veranderen. Hij heeft gewoon gelijk. Als je meer dan 10 boetes per jaar pakt heb je gewoon een houding dat je schijt hebt aan de maatschappij.

        Login om te reageren
  3. mashell zegt

    6 mei 2024 om 08:01

    Als iemand niet schrikt van 50 boetes per jaar zou die persoon wel schrikken van 50 steeds hoger wordende boetes per jaar? Ik ben bang dat het niks uit maakt en z’n bewindvoerder die steeds hoger wordende boetes gewoon op de stapel moet leggen.

    Login om te reageren
    • basman147 zegt

      6 mei 2024 om 08:22

      Ik gok dat dit ook de types zijn die zich niet veel aantrekken van het wel of niet hebben van een rijbewijs, die stappen alsnog gewoon in een auto. Dan maar de bak in? Maar voordat je de bak ingaat moet je iemand hebben doodgereden…

      Login om te reageren
    • KEV9 zegt

      6 mei 2024 om 08:24

      Fout, boetes vallen niet onder de wsnp. Die moeten in zijn geheel betaalt worden. En als het een boete is opgelegd door de rechter dan zelfs met voorrang worden betaalt

      Login om te reageren
    • William zegt

      6 mei 2024 om 08:36

      Vermoedelijk zijn het vaak drugsdealers. Hun auto in beslag nemen en veilen is wel effectief. Naast celstraf uiteraard.

      Login om te reageren
      • werf76 zegt

        6 mei 2024 om 09:55

        Rijden in buitenlandse huurauto’s.

        Login om te reageren
        • rwdftw zegt

          6 mei 2024 om 11:08

          Dat is makkelijk, dat mag niet tenzij je een uitzonderlijk geval bent. Dus dan kan je een BPM maatregel opleggen.

          Login om te reageren
          • petroldrinker zegt

            6 mei 2024 om 14:31

            @rwdftw je kan per chassisnummer 2 weken pj op buitenlands kenteken rijden mits je bij de belastingdienst een formuliertje online invult, als je toch al een auto huurt, kan je ook elke 2 weken een andere huren, ben je van dat probleem met de BPM ook weer af…

            Login om te reageren
      • kareljansen zegt

        6 mei 2024 om 16:05

        Zijn helaas ook genoeg “normale” mensen bij dit doen. Heb een wagenpark van zo’n 100 voertuigen en er zijn altijd een paar knakkers (m/v) bij dit dit gedrag vertonen. Het is mij nog steeds een raadsel dat er mensen zijn met een 1.5x modaal salaris die elke maand zon 3 a 5 bekeuring scoren van een honderd of 5 samen.

        Login om te reageren
  4. KEV9 zegt

    6 mei 2024 om 08:22

    De vele boetes was voor mij de reden om over te stappen naar een auto die veel minder snel was dan de auto die ik had. Nu op 1 parkeerboete al 6 jaar boete vrij

    Login om te reageren
  5. William zegt

    6 mei 2024 om 08:33

    Merkwaardig dat dit nu pas bekend wordt. En uiteraard zoals gewoonlijk weer geen enkele informatie over de achtergrond van de daders. Wie zijn toch die mensen?

    Login om te reageren
    • crashingduke zegt

      6 mei 2024 om 09:27

      Zelfs geen informatie over de overtredingen zelf.

      Login om te reageren
  6. crashingduke zegt

    6 mei 2024 om 09:30

    Ik had oout een project in Maasdam en reed elke dag langs een flitspaal bij de afslag van de A29. Met de auto ben ik nooit geflitst, maar met de motor was het regelmatig raak. 54, 55, 56, dat soort bekeuringen. Ben ik nu een wegmisbruiker?

    Login om te reageren
    • Johanneke zegt

      6 mei 2024 om 09:34

      Nee, eerder hardleers ;-)

      Login om te reageren
      • crashingduke zegt

        6 mei 2024 om 09:42

        😆

        Login om te reageren
  7. werf76 zegt

    6 mei 2024 om 09:52

    De overheid wil helemaal niet dat je stopt met bekeuringen scoren. Het is gewoon een inkomen.

    Login om te reageren
    • iphonistvongates zegt

      6 mei 2024 om 13:44

      +666 💰🤑De waarheid is vaak keihard

      Login om te reageren
  8. EJS zegt

    6 mei 2024 om 09:53

    Ik werkte ooit bij een accountantskantoor waar ze een klant hadden met teveel geld en een stel snelle autos (RS6, 911 Turbo S) en die haalde de boete per week ook, zeker als je alle buitenlandse boetes mee nam. De autos stonden op naam van de bv, dus wij zagen ze allemaal langskomen in de administratie. Dan was hij op skivakantie geweest en kwamen er gewoon 5 à 10 boetes met de post achteraan. Als je hem vroeg waarom, haalde hij gewoon zn schouders op. Hij miste het geld niet en had lol gehad, was de redenatie …

    Login om te reageren
    • Rokende Wielen zegt

      6 mei 2024 om 10:45

      Daarom bestaan er in sommige landen inkomensafhankelijke boetebedragen. Kennelijk is het voor een aantal lieden “klein geld” en boeit het ze niet genoeg. Ze zijn dus wel gepakt, aan “hun” pakkans ligt het dus niet. Een rijbewijs innemen zal ze waarschijnlijk niet tegenhouden om alsnog te gaan rijden. Een puntenrijbewijs zoals sommige landen kennen zal hen ook niet voldoende intimideren denk ik dan. Maar als een boete bijvoorbeeld voor hen een tonnetje kost, en bij herhaling verdubbeld of zo geeft dat misschien wel het maatschappelijk geaccepteerde resultaat?

      Login om te reageren
      • Joris24 zegt

        6 mei 2024 om 11:02

        Ik ben daar niet zo’n fan van. Zelf heb ik 10 jaar hard gestudeerd en daarna nog jaren op kamers op een houtje gebeten om best een aardige carriére te maken, maar ik kleur praktisch altijd binnen de lijntjes en op een enkele snelheidsovertreding na gedraag ik me zowel in het verkeer als daarbuiten best behoorlijk volgens alle regels en maatschappelijke normen.

        Ik heb al jaren geen verkeersboetes gehad, maar zou het toch knap lullig vinden als ik straks 1000E zou mogen betalen omdat ik 10 km te hard reed op de A2 en dat voor iemand anders 50E zou zijn, want een gewone boete doet voor mij net zo goed pijn (ook mentaal gewoon vervelend) als iemand die in de bijstand zit. Het is dezelfde overtreding, dat ik toevallig hard gestudeerd en gewerkt heb en 7 jaar lang 60-urige werkweken gemaakt heb voor een carrière (godzijdank wel op tijd uitgestapt) betekent niet dat je mij maar eindeloos moet plukken, iets waar de overheid toch al zot op is. Soms denk ik dat ik beter minder kan gaan werken want in de hoogste belastinschijf houd ik effectief per uur niet veel meer over dan wat een schoonmaakster me netto zou kosten.

        Pas als iemand overtredingen begaat omdat hij geen boodschap heeft aan de kosten ervan gaat het mis, maar als ik zie hoeveel mensen met hun telefoon achter het stuur bezig zijn gebeurt dat gewoon door alle lagen van de bevolking en niet alleen maar bij ‘de rijken’. Het mag toch niet zo zijn dat mensen in de bijstand, die hun hele leven nog niks bijgedragen hebben (even gechargeerd hè) 50 euro boete betalen terwijl een carrièretijger danzij hard studeren en hard werken 500E voor dezelfde overtreding moet betalen, terwijl ze hem allebei even bewust begingen?

        Login om te reageren
        • kareljansen zegt

          6 mei 2024 om 16:07

          Amen.

          Login om te reageren
      • mashell zegt

        6 mei 2024 om 12:54

        Het aantal rijken dat heel veel boetes oploopt omdat ze het toch wel kunnen betalen is maar klein, gewoon omdat het niet logisch voor hen is om te doen, rijk wordt je niet door onzinnige uitgaven te doen. Het aantal boetes dat de sociale onderklasse oploopt omdat ze toch maar een kale kip zijn waarvan niet te plukken is dat is minstens zo groot.
        De grondwet schrijft voor dat in gelijke gevallen gelijk behandeld moet worden, dus bij gelijke overtreding de gelijke straf dus gewoon hetzelfde boete bedrag. Als je op het hellende vlak opgaat door persoonlijke financiële situatie in acht te nemen hoe ga je dan om met gevangenisstraffen? Als je als CEO veroordeeld wordt van openlijke geweldpleging en je moet een maand zitten is je carrière meteen voorbij. Als je als zwerver voor het zelfde veroordeeld wordt tot dezelfde gevangenisstraf van een maand dan beleef je een lange all-inclusive-vakantie. Je kunt het nooit goed doen dus de financiële situatie van de persoon in kwestie mag geen invloed hebben op de strafmaat.

        Login om te reageren
        • drdre1 zegt

          6 mei 2024 om 15:32

          Heb je bronnen die je statements onderschrijven. Logische aannames kan ik ook maken: rijke mensen hebben meer geld om boetes te betalen, zitten meer op de weg en hebben een drukkere agenda waardoor snelheidsbekeuringen ingecalculeerd zijn in hun hele bestaan. Arme mensen hebben minder geld, letten daarom meer op de snelheid? 🤔 Of zoiets.

          Login om te reageren
    • petroldrinker zegt

      6 mei 2024 om 14:35

      @EJS a ticket just means legal for a price….

      Login om te reageren
  9. jeffrey1808 zegt

    6 mei 2024 om 10:00

    Gaat het in deze gevallen niet om bedrijven met meerdere werknemers en voertuigen?

    Login om te reageren
  10. alfamail2018 zegt

    6 mei 2024 om 10:25

    als je zakelijk veel onderweg bent, het hele land door, dus veel rijd is het logisch dat je dus meer in de kijker rijd.
    dus meer geflitst en gebolgd word.
    ik rijd al 36 jaar 50 a 60.000 p/jaar dus ook vaker bekeuringen, 4 tot 8 km te hard, snelweg nauqelijks. daar op cruisecontrole en in de bebouwde kom op goed opletten.
    jet valt niet te voorkomen, de staat heeft immers ook steeds geld nodig, en zegt ook dat dit belangrijke inkomsten zijn, maw: de conclusie van deze te brave wokers klopt dus niet!

    Login om te reageren
  11. Joris24 zegt

    6 mei 2024 om 10:50

    Ik was ook verbaasd om te lezen dat er meer dan een half miljoen boetes voor door rood rijden zijn uitgeschreven vorig jaar… Maar blijkbaar interesseert het zat mensen echt geen fluit welke risico’s ze nemen. En zoals hierboven genoemd is er ook een groep mensen zoals alcomobilist giel beelen die het gewoon geen fluit uitmaakt omdat ze toch geld zat hebben. Gewoon in bezwaar gaan als je onder invloed gepakt wordt, waar haal je het lef vandaan.

    Van straffen naar inkomen ben ik niet zo’n fan, maar wel van progressief straffen bij meerdere overtredingen binnen een periode. Met de huidige pakkansen snap ik er echt niks van hoe mensen dit voor elkaar krijgen. Dat betekent dat je gewoon echt moedwillig continu in overtreding bent, dag in dag uit…

    Login om te reageren
  12. potver7 zegt

    6 mei 2024 om 11:22

    Er zijn:
    – mensen met een schroefje los, die dus inderdaad meerdere boetes per jaar rijden.
    – mensen die niet door hebben dat een trajectcontrole is aangezet (die kunnen ook zomaar 10 boetes achter elkaar scoren)
    – mensen die zo’n boete gewoon beschouwen als snelheidsbelasting
    – huurauto’s die best meerdere boetes per jaar kunnen rijden, maar dan iedere keer met een andere ‘don’t-be-gentle-it’s-a-rental’-bestuurder
    – werkgevers die personeel opdracht geeft zo hard mogelijk te rijden (bijv. bij storingsmeldingen met boeteclausule als de monteur er niet binnen x minuten bij is).

    Met andere woorden, dit is weer een typisch gevalletje ‘Lies, damn lies and statistics’. Op basis van een paar hele simpele getalletjes kun je geen conclusies trekken of beleid afdwingen. Ook niet als je de Vereniging Verkeersslachtoffers bent. Je zult eerst moeten uitzoeken hoeveel personen dit betreft, en niet klakkeloos aannemen dat ieder kenteken een individu vertegenwoordigt, noch dat iedere verkeersovertreding ook meteen een levensgevaarlijke situatie betreft.

    Login om te reageren
  13. MarcoM zegt

    6 mei 2024 om 12:19

    En dan snap ik niet dat zulke heelveel plegers niet persoonlijk worden aangepakt. Dit is willens en wetens regels overtreden en niet incidenteel.

    Login om te reageren
  14. ghostnl zegt

    6 mei 2024 om 12:44

    In een ander nieuwsmedium werd het woord kentekenhouders genoemd. Dit verklaart denk ik al meer. Bedrijven met veel auto’s halen makkelijk deze aantallen. Binnen ons bedrijf komt er wekelijks een stapeltje CJIB brieven binnen. Maar dat is ook minder vreemd met ca 1000 voertuigen op 1 kentekenhouder.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      6 mei 2024 om 12:57

      Keihard aanpakken die bedrijven met veel wagens, hun chauffeurs maken er een potje van!

      Login om te reageren
  15. petroldrinker zegt

    6 mei 2024 om 14:30

    In feite betekend een boete: “Legaal tegen een prijs”….

    Login om te reageren
  16. frederik zegt

    6 mei 2024 om 15:22

    Het gaat ook te ver om meteen ervan uit te gaan dat iedereen die veel boetes krijgt meteen een enorme aso is. Het kan ook dat je regelmatig 120-130 rijdt op de snelweg als het niet te druk is. Dat lijkt mij geen enorm probleem, want eigenlijk is dat de “correcte” snelheid naar mijn mening.

    Login om te reageren
    • MarcoM zegt

      6 mei 2024 om 15:34

      Rij dan gewoon 120 als je niet harder mag.

      Login om te reageren
    • kareljansen zegt

      6 mei 2024 om 16:10

      Volgens mij heb jij het woord asociaal niet helemaal begrepen.

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North