• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Amerikaanse tuner doet Mercedes C111 herleven

Auteur: sir_smokalot, gepost 7 januari 2011 om 14:27 – 84 Reacties

Ciento Once by GWA
De C111 is een stukje concepthistorie van Mercedes. Geïntroduceerd op de IAA in Frankfurt in 1969 moest deze concept een proeftuin van nieuwe motortechnologieën worden. Zo hadden de eerste twee versies hadden een wankelmotor aan boord, waarna op diesels werd overgeschakeld. Het Amerikaanse GWA-tuning heeft nu zijn eigen interpretatie van het concept gemaakt. En noemt hem Ciento Once.

En die naam moet je even op zijn Spaans lezen: honderd en elf (ciento y once). Wellicht komt de verspaansing van de naam doordat GWA in Texas gevestigd is, waar Spaans de tweede taal is.

GWA heeft de moderne Ciento Once overgoten met een retro jaren ’70-sausje, waardoor het geheel er toch weer wat gedateerd uit ziet, vooral in het interieur. Verder stemmen in de auto een aantal zaken overeen met de SLS AMG. Behalve de deuren komen ook de bandenmaten overeen: 265/35/19 voor en 295/30/20 achter.

Met dank aan Bastiaan voor de tip!

Ook interessant!

  • Mercedes-Benz EQA 250 rijtest video
    Mercedes-Benz EQA 250 rijtest video
  • Mercedes EQS: 11 waanzinnige dingen
    Mercedes EQS: 11 waanzinnige dingen
  • Video - Mercedes EQB in beweging
  • Mercedes-Maybach GLS 600 rijtest video
    Mercedes-Maybach GLS 600 rijtest video

Nieuwste artikelen

  • Heeft Ford alle interesse in Europa verloren?!
  • Deze dure Chinees verkoopt beter dan BMW en Mercedes
  • Fastned installeert snelste lader van Nederland langs de A6
  • Waarom je auto slecht start als het koud is (en wat het écht oplost)
FacebookTweetPinLinkedIn

c111, gwa, Mercedes, tuning, Vleugeldeuren

Vorig bericht: « Audi E-Tron Spyder is rood in Detroit
Volgend bericht: Voor sadistische miljonairs: Rolls Apparition concept »

Lees Interacties

Reacties

  1. MrJones zegt

    7 januari 2011 om 14:29

    Misbaksel, naar de sloop ermee =/

    Login om te reageren
    • audicoupe84 zegt

      7 januari 2011 om 20:28

      @MrJones: Uit Wikipedia:

      Mercedes-Benz C111

      De C111 was de naam voor een reeks prototypes (concept cars) van het Duitse Mercedes-Benz. Aan het einde van de jaren 60 was er veel belangstelling voor de toepassingsmogelijkheden van de wankelmotor. Ook Mercedes deed daaraan mee en bouwde een serie prototypes die werden gebruikt voor het testen van verschillende materialen en technieken. De auto’s van het type C111 waren in feite rijdende laboratoria en deden vele jaren dienst.
      Specificaties

      De C111 IID (met diesel motor)haalde een topsnelheid van ruim 300 km/u. De carrosserie was gemaakt van kunststof, verstevigd met hars. De wankelmotor bevond zich tussen de stoelen en de achteras (middenmotor). In 1979 werd de C111 voorzien van een dieselmotor waarmee hij het snelheidsrecord van een diesel op de piste in de wacht sleepte. De C111 IV, die veel meer weg had van een vliegtuig dan van een auto, haalde een topsnelheid van maar liefst 404 km/u. Pogingen om de prestaties van de C111 te evenaren zijn nog steeds niet gelukt.

      Het sportieve uiterlijk, dat onderstreept werd door de oranje kleur en de vleugeldeuren, zorgde overigens voor een flinke druk vanuit de markt. Menigeen heeft Mercedes in die jaren verzocht de C111 in productie te nemen. Mercedes hield echter vol dat het een experimenteel prototype was, dat niet voor productie bestemd was. Hierdoor is de C111 nooit verkocht.

      Login om te reageren
      • MrJones zegt

        7 januari 2011 om 21:49

        @audicoupe84: Wat moet ik ermee? ik vind dat ding gewoon lelijk als de kont van een varken

        Login om te reageren
        • MichaelvdBroek zegt

          8 januari 2011 om 02:33

          @MrJones: haha je bent gek.

          Login om te reageren
          • KippieKnaus zegt

            8 januari 2011 om 12:50

            @MichaelvdBroek: Hij is inderdaad gek. Prachtig ding. Tenminste origineel in tegensteling tot de huidige lineups van duitse fabrikanten.

            Login om te reageren
      • Cantago zegt

        11 januari 2011 om 09:19

        @audicoupe84: Echt wel! Er zijn er een paar verkocht, nog werkend ook. De koplampen kunnen omhoog en omlaag, de deuren open en dicht en ook de motorkap kan open. Sturen gaat via een stuur op een controler die me een mechanische draad aan de auto verbonden is. Waar ik het over heb? Over de schaalmodellen die hier van zijn! Super exclusief;)

        Login om te reageren
  2. Neal zegt

    7 januari 2011 om 14:30

    Moeten ze het ook maar ineens met een Wankemotor doen (3 rotor turbo ofzo) zoals de originele C111

    Login om te reageren
  3. Fiskmas zegt

    7 januari 2011 om 14:34

    Erm… wow… Lelijk anyone?

    Login om te reageren
  4. T16 zegt

    7 januari 2011 om 14:35

    En die naam met je even op zijn Spaans lezen:
    met = moet

    Login om te reageren
  5. john zegt

    7 januari 2011 om 14:35

    Mwoah… te weinig fris en te weinig retro. Doet me een beetje denken aan een fantasieloos concept uit het midden van de jaren negentig.

    Login om te reageren
  6. mercedesfan zegt

    7 januari 2011 om 14:37

    Chic, Origineel idee, en goed gedaan.

    Login om te reageren
  7. Mr. V8 zegt

    7 januari 2011 om 14:37

    Holy shit! Ik weet niet, maar ik neig toch naar mooi door lelijkheid.

    Login om te reageren
  8. RickB zegt

    7 januari 2011 om 14:41

    ZIet e rgoed uit, vooral de achterkant! :D

    Login om te reageren
  9. wimbers zegt

    7 januari 2011 om 14:41

    foute velgen, foute diffusers, etc.
    het origineel was cool, maar was voor zijn tijd zeer modern.
    deze is leuk als schuurproject, maar als paradepaardje van een bedrijf zou ik in de trend van electro meegaan en er een hele futuristische electrische racebak van maken met retro touches die aan het origineel doen herleven.

    Login om te reageren
  10. Rsimon zegt

    7 januari 2011 om 14:42

    neen, dat wordt niks !!. Als je iets aan een mercedes veranderd moet je er geen Mercedes-logo op hangen ook. en het trekt ook helemaal niet op een mercedes of er zitten geen lijnen van mercedes in..

    Login om te reageren
  11. screamer zegt

    7 januari 2011 om 14:43

    Stoere bak!
    de concepts uit de jaren 70 en 80 zijn al zo heerlijk retro-futuristisch.
    en interieur gedateerd…
    ach, ligt eraan wat je mooi vind, ik vind het geslaagd, net zoals bijv de Ford GT(40)

    Login om te reageren
  12. Rsimon zegt

    7 januari 2011 om 14:44

    en de velgen lijken van plastic !!!

    Login om te reageren
  13. Geert Schoots zegt

    7 januari 2011 om 14:45

    Het is dat ze er een ster op hebben bedacht maar als je had gezegd dat het een nieuw model DeLorean was had ik het ook geloofd…

    Login om te reageren
  14. Olivier zegt

    7 januari 2011 om 14:47

    Kijk dat zijn nog weer eens fatsoenlijke koplampen en niet van de lelijke krengen als op de SLS en helaas ook alle huidige Ferrari modellen.(California heeft dan nog de beste maar daar is de rest van de auto verschrikkelijk naar mijn mening)

    De rest van deze auto is uit sommige hoeken best leuk,Uit andere een stuk minder maar helemaal niet zo slecht voor een tuner project.

    Login om te reageren
  15. xilver zegt

    7 januari 2011 om 14:51

    Dat is em toch niet… Doet me te veel denken aan Back to the Future… dus nee bedankt.

    Login om te reageren
  16. KingBenzai zegt

    7 januari 2011 om 14:53

    WOW. Machtig mooi en een eerbetoon aan een klassieker van de vroege 70´er jaren.

    Respect voor GWA, want Amerikaanse bedrijven staan nou niet bekend als design-guru´s op autogebied.

    Login om te reageren
  17. San Sebastiano zegt

    7 januari 2011 om 14:55

    Best een leuk ding juist! Beter dan die andere gedrochten die ze aanbieden. Deed mij ook veel denken aan Isdera: http://www.isdera.de/isdera.php?site=cw1

    Login om te reageren
    • W1ck3D78 zegt

      7 januari 2011 om 15:56

      @San Sebastiano: Je haalt me de woorden uit de mond! Net een Isdera Imperator in een nieuwer kleedje.

      Login om te reageren
  18. YaSo zegt

    7 januari 2011 om 14:56

    Deze bak heeft meer weg van een ferrari dan een mercedes

    Login om te reageren
  19. Danny zegt

    7 januari 2011 om 14:57

    Ondanks het feit dat ik er een F40, een Maserati Merak een delorean en een GT40 in zie, vind ik het toch wel een geslaagde poging.

    Login om te reageren
  20. Hupke zegt

    7 januari 2011 om 14:59

    IK lees C111 en wil onmiddellijk WAUW!!! UBERGEIL roepen, totdat ik de foto zie natuurlijk. Dit is echt afschuwelijk.
    Ik herken er wel dingen in van de C111 maar dit heeft gewoon een vulgair kantje, veel te bruut en onsubtiel.
    Afschuwelijke velgen.
    Daarbij is hij echt niet zo C111 achtig, hadden ze evengoed een maserati-badge op kunnen plakken en het Merak noemen. Niet dat ik dat zou aanraden want de merak is een wondermooie wagen waar je ook best vanaf kan blijven als dit het beste is wat je kan doen.

    Daarbij een C111 op een gewone motor :s Ze hadden beter een brandstofcell/ electromotor of iets anders minder conventioneel en vernieuwend gebruikt.

    Login om te reageren
  21. anuspraeternaturalis zegt

    7 januari 2011 om 15:01

    Ik vind het wel iets hebben…

    Login om te reageren
  22. kach1ng zegt

    7 januari 2011 om 15:05

    zonder mercedes badge is het een mislukte ford GT

    Login om te reageren
  23. Macready zegt

    7 januari 2011 om 15:08

    Velgen een tikje vulg, maar voor de rest best een mooie reïncarnatie. Maar is was dan ook al liefhebber van het origineel. Misschien dat een two tone kleurtje zoals bij het origineel optisch de auto nog een tikje ranker maakt.

    Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      8 januari 2011 om 14:18

      @Macready: En nog zo’n lekkere 70’s babe erop ook… :P

      Login om te reageren
  24. Macready zegt

    7 januari 2011 om 15:09

    is=ik*

    Login om te reageren
  25. christophe zegt

    7 januari 2011 om 15:10

    De voorkant vind ik best ok maar het lijkt meer op de bugatti eb110:) de achterkant vind ik maar niets:)

    Login om te reageren
  26. Macready zegt

    7 januari 2011 om 15:11

    En voor iedereen die er gelijkenissen met een Merak, DeLorean of éénder welke Ferrari ziet, de C111 waarnaar deze auto is gevormd was er toch echt eerder…

    Login om te reageren
  27. bozewolf zegt

    7 januari 2011 om 15:14

    Best cool! En ik zie zeker gelijknissen met het origineel.

    Login om te reageren
  28. BobbyD zegt

    7 januari 2011 om 15:17

    Pfff… Hadden ze geen zin meer om ook nog iets moois van de achterkant te maken ofzo?
    Verder vind ik em wel OK

    Login om te reageren
  29. js zegt

    7 januari 2011 om 15:27

    is het ook een diesel? :)

    vind het wel iets hebben :)

    Login om te reageren
  30. fant zegt

    7 januari 2011 om 15:34

    Heel erg vet dit! Bij het snel overscrollen van de frontpage dacht ik even een Mclaren F1 te zien, maar op de andere foto’s lijkt ie daar beslist niet meer op. Wel een verdomd mooie wagen.

    Login om te reageren
  31. fubar zegt

    7 januari 2011 om 15:39

    wauw een van mn favorieten,deze outo was zn tijd erg ver vooruit in 1969.hele mooie lijnen

    Login om te reageren
  32. JVC zegt

    7 januari 2011 om 15:52

    De C112 (1991) oogt beter dan de C111 (vanwege 2e zijruit).
    Gaan GWA de C112 ook herbouwen ? En gaat GWA de Isdera Iperator met Mercedes-Benz look en motor herbouwen ? Of bestaat ISDERA nog; maken zij nog (nieuwe) modellen en conceptcars ?

    Login om te reageren
    • W1ck3D78 zegt

      7 januari 2011 om 15:57

      @JVC: Nee, Isdera maakt geen wagens meer zo ver als ik weet.

      Login om te reageren
    • Hupke zegt

      7 januari 2011 om 21:22

      @JVC:

      Zij bestaan officieel nog, doen waarschijnlijk nog wat studie-opdrachtjes voor Mercedes ofzo.

      Als je geld genoeg op tafel legt en het eens lief vraagt maken ze vast nog een auto voor je. Maar net als alle andere kleine zelfstandige super-car merken zijn er geen investeerders meer voor en is het budget van de oprichter waarschijnlijk te veel geslonken om nog te herinvesteren.

      Login om te reageren
  33. Olle zegt

    7 januari 2011 om 16:01

    Origineel is mooier..

    Login om te reageren
  34. Fleppie zegt

    7 januari 2011 om 16:11

    wat een gedrocht!

    Login om te reageren
  35. terazino zegt

    7 januari 2011 om 16:13

    ik zeg amg blok erin en doen!!!

    Login om te reageren
  36. boer zegt

    7 januari 2011 om 16:30

    wat is als basis gebruikt?

    porsche 928?

    Login om te reageren
  37. hobbes zegt

    7 januari 2011 om 16:38

    Geweldig! Er zijn wat details die ik anders zou willen hebben, maar als je er een bestelt kan je ‘m vast naar wens samenstellen. ik zou ‘m nemen met een opgevoerde 4.0 V8 diesel, dan is ‘ie helemaal in stijl.

    Login om te reageren
  38. willemq zegt

    7 januari 2011 om 16:41

    kvind em wel mooi alleen is de achterkant mij een beetje te veel ferrari-achtig wat totaal niet bij mercedes staat

    Login om te reageren
  39. kowalsk zegt

    7 januari 2011 om 17:24

    Leuk ook die asymmetrische grille op de bovenste foto.

    Login om te reageren
  40. Marco van Veen zegt

    7 januari 2011 om 17:40

    lijkt wel een Mercedes GT 40

    Login om te reageren
  41. P.K. zegt

    7 januari 2011 om 17:45

    Geweldig! I love it!

    Login om te reageren
  42. HDM zegt

    7 januari 2011 om 18:33

    Bodykit had niet gehoeven, en de neus moet lager. Het lijkt nu nogal een lomp lachend gezicht…

    Wanneer komt de W125 Rekordwagen of T80 reincarnatie?

    Login om te reageren
  43. VolvoXCseries zegt

    7 januari 2011 om 18:59

    Mooie wagen geworden!

    Login om te reageren
  44. Dimglor zegt

    7 januari 2011 om 19:24

    Trekt goed op de originele wagen… maar is net als de originele niet echt een beaty… De achterkant vind ik wel nog mooi… de voorkant daarintegen…

    Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      8 januari 2011 om 14:27

      @Dimglor: De originele was dan ook niet gemaakt om mooi te zijn. De C111-II, waarop deze is geïnspireerd, was wel de mooiste van de reeks (zie mijn reactie lager).

      Login om te reageren
  45. Jokkebrok zegt

    7 januari 2011 om 19:27

    Ik vin em gaaf!!!

    Login om te reageren
    • Freewarefreak zegt

      8 januari 2011 om 17:29

      @Jokkebrok: Ik ook! Goed gelukt, een mooie retro versie van de oude. En als ik de foto’s goed bekijk ziet hij er ook erg mooi afgewerkt uit. Prachtig interieur. Ik zou hem wel willen hebben. Netjes. Wel met mooiere velgen. Deze zijn erg sjonnie. Ik zou hem op hele mooie brede AMG velgen zetten. Zoiets als die Audi A6 zeg maar..

      Login om te reageren
  46. mb man zegt

    7 januari 2011 om 19:33

    Goed gelukt.Mooie 80’s uitstraling

    Login om te reageren
  47. albertvl zegt

    7 januari 2011 om 19:47

    mmhh wat moet je hier van zeggen, het is het net niet. niet dat die echt lelijk is, dat ook weer niet

    Login om te reageren
  48. Style zegt

    7 januari 2011 om 20:40

    de originele heb ik altijd al erg gaaf gevonden en deze is ook super! Laat maar komen! zsm aub:-)

    Login om te reageren
  49. Citrofiel zegt

    7 januari 2011 om 22:00

    Heerlijk, wat een ding. Er zijn verbeterpuntjes maar al met al vind ik dit een geslaagde vertaling naar het heden.

    Login om te reageren
  50. Bart zegt

    7 januari 2011 om 22:14

    een mash-up met een Ferrari BB achterkant, Maserati Merak C-stijlen en proporties van een Ford GT. Maar dan met een Mercedes V12 uit de jaren ’90.
    Misschien zit er wel een Ford GT onder, hoewel de wielbasis niet overeenstemt.

    Login om te reageren
  51. Bart zegt

    7 januari 2011 om 22:15

    Niet mooi.

    Login om te reageren
  52. The360box zegt

    7 januari 2011 om 22:39

    DMC delorean reïcarnatie?

    Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      8 januari 2011 om 14:25

      @The360box: C111 was toch een goeie 10j eerder hoor.

      Login om te reageren
  53. PeugeotGTI zegt

    7 januari 2011 om 23:57

    Als ze de C111 eer aan willen doen, hangen ze er een diesel in.
    Heeft AMG ook ervaring mee.

    Login om te reageren
  54. clubbtraxx zegt

    8 januari 2011 om 02:03

    Ik zie voorlopig alleen renders en geen echte auto…

    Login om te reageren
  55. MichaelvdBroek zegt

    8 januari 2011 om 02:34

    dik hoor :D!

    Login om te reageren
  56. biggie zegt

    8 januari 2011 om 12:21

    kan er zeker door :D
    die Ferrari look a like velgen zijn er wel over …

    Login om te reageren
  57. JanJansen zegt

    8 januari 2011 om 13:29

    1) prachtige rendering, respect!
    2) zonde van de Ford GT, als ze hem zouden maken

    Login om te reageren
  58. rover zegt

    8 januari 2011 om 13:32

    zo had de sls eruit moeten zien!

    Login om te reageren
  59. mashell zegt

    8 januari 2011 om 13:44

    Goed gedaan. Als je dit dit op de markt bent ben je wat mij betreft geen tuner meer (een chiptuning en plastic bumper plakker) maar een serieuze fabrikant.

    Login om te reageren
  60. Esprit_de_Flandre zegt

    8 januari 2011 om 14:15

    Zowat de beste ‘interpretatie’ van de laatste jaren.

    Van de oude waren er overigens 4. De meesten denken dat er maar 3 waren, en dan rekenen ze daar nog het prototype bij van de type I.

    Rechts het eerste prototype voor de C111-I, duidelijk nog niet af qua design, links de C111-I definitief (1969), in het midden C111-II (1970), die het best gekend is en duidelijk de inspiratie voor deze nieuwe was.

    Dan de veel minder gekende C111-III (1978)…

    … en de C111-IV (1979).

    De III en IV zijn minder gekend, enerzijds door de meer gewaagde looks, anderzijds omdat er zo’n lange periode tussen II en III zat.

    Bij de C111-II en III werd trouwens niet alleen met een Wankelmotor geëxperimenteerd, maar ook met diesel.

    Login om te reageren
  61. Esprit_de_Flandre zegt

    8 januari 2011 om 14:30

    Jammer dat er nooit iets gebeurd is met de C112 van begin jaren ’90…

    Login om te reageren
    • HDM zegt

      19 februari 2011 om 14:04

      @Esprit_de_Flandre: daar ben ik op dit moment mee bezig, ben zelf al aan de slag gegaan met een C112 revival.

      Login om te reageren
      • Esprit_de_Flandre zegt

        19 februari 2011 om 16:23

        @HDM: En? Hoe ver sta je?

        Login om te reageren
        • HDM zegt

          19 februari 2011 om 16:30

          @Esprit_de_Flandre: Body vrijwel af, vier wielen af en hier en daar wat details als de grille en uitlaat eindstukken, de rest moet nog.

          Login om te reageren
          • Esprit_de_Flandre zegt

            19 februari 2011 om 17:51

            @HDM: Fotootjes? ;)

            Login om te reageren
            • HDM zegt

              19 februari 2011 om 20:46

              @Esprit_de_Flandre: eentje maar, teaseren duurt momenteel te lang om te renderen dus dat doe ik niet en ik heb weinig echt goede plaatjes.

              Login om te reageren
              • Esprit_de_Flandre zegt

                20 februari 2011 om 20:57

                @HDM: Niet mis. In wat maak je dat? Ben zelf veel met 3D bezig, maar dan vooral technisch. Dingen maken die ‘mooi’ zijn in de esthetische zin van het woord doe ik (jammer genoeg) te weinig.

              • HDM zegt

                20 februari 2011 om 21:08

                @Esprit_de_Flandre: thnx. Gemaakt in 3ds max, doe ook veel 3D en probeer ook wel enigszins wat technische dinge te maken, maar 3ds is vooral gewoon voor het maken, niet voor het haalbare. Daar heb ik SolidWorks wel voor, voor de HTS.

              • Esprit_de_Flandre zegt

                21 februari 2011 om 19:13

                @HDM: HTS? High-Tech Stuff? :P

                Welke versie gebruik je van 3ds en Solidworks? Heb in het verleden nog lessen 3ds gehad, maar bakte er niet veel van, omdat ik maar niet gewoon kon worden aan het feit dat alles zomaar kan, dat er geen technische onderbouwing was.

                Voor SW zit ik nog op versie 2006. Dat is al zwaar belastend voor mijn computerke. Heb eens Inventor 2010 proberen te installeren en lukte gewoonweg niet. Te zwaar.

              • HDM zegt

                21 februari 2011 om 19:23

                @Esprit_de_Flandre: Nee HTS = Hoge Technische School, of beter gezegd, HTS Autotechniek in Arnhem.

                Van 3ds heb ik versie 2011, eigenlijk nogal een verrotte versie want ze hebben een hoop dingen omgegooid zoals de deselectie van één punt of randje, hij begrijpt de helft van alle keren niet dat ik een knop aanklik om rond het model te draaien, en de helft van al die fancy vooraf ingestelde materialen verschijnen gewoon massief zwart.

                Solidworks heb ik 2010 van, school werkt ook met die versie dus ik kan niet in 2007 of zo blijven hangen als de school hem vernieuwd, dan ben ik met practica en de projecten de sjaak :P

  62. Cantago zegt

    11 januari 2011 om 09:21

    De ouder versies zijn behoorlijk gaaf, en 404km/u is echt een onwijs goeie score! Alleen die reincarnatie is niet echt gelukt… Wat een lelijk hok zeg!

    Login om te reageren
  63. Justawheelchairguy zegt

    29 januari 2011 om 17:33

    Mercedes! Please! Neem dat ding in productie! Hoe vet!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North