• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Aston Martin V8 Vantage door Loder1899

Auteur: autoblogger, gepost 16 november 2006 om 15:05 – 100 Reacties

Aston Martin V8 Vantage Loder1899


Het is Loder-day! Na de S-Max hebben we namelijk nog meer nieuws van onze Duitse vrinden Loder 1899; de AMV8 Vantage! Vraag is echter of dit wel wenselijk is…

Mag je het pure design van een Aston wel veranderen, en zo ja, hoe ver mag je daarin gaan? We zagen Mansory al eens met een aangepaste DB9, ditmaal doet Loder1899 het met een V8 Vantage.

Gelukkig blijft het optisch redelijk netjes. De aanpassingen zitten vooral in een “4-way adjustable sport suspension system” en een sportuitlaat (€5900,-) welke zorgt voor een performance-boost van 385 naar 405 pk. Om de auto wat lichter te maken zijn er ook carbon-fiber onderdelen beschikbaar, het gaat daarbij om een discrete voorspoiler, achterspoiler, motorkap en diffuser achter (€4680,-).

Voor passende wielen is Loder een samenwerking gestart met het Britse Poject Kahn. Het aanbod bestaat uit de Kahn Design RS-V wheel line in 9×20 en 11×20 inch, welke tevens beschikbaar zijn voor de Aston Martin DB9, Bentley GT, Mercedes SL, VW Phaeton en Audi A8 (€7000,-). Ook zijn er 9×21 inch lichtgewicht hollowspoke wielen verkrijgbaar (€6000,-) of kun je kiezen uit de Gaydon-serie (naam van Aston Martin’s UK-headquarters) met de dimensies 225-, 245- of 255/40 R18 (vanaf €2799).

Aston Martin V8 Vantage Loder1899
Aston Martin V8 Vantage Loder1899

(via worldcarfans.com)

Ook interessant!

  • Aston Martin Vantage grille
    Aston Martin Vantage grille issue opgelost
  • Aston Martin A3
    Aston Martin komt met gelimiteerde en speciale Vantage
  • Er komt een héle leuke versie van de Aston Martin Vantage
  • Officieel: de Aston Martin V12 Vantage komt eraan!

Nieuwste artikelen

  • AM Rina is moderne Italiaanse klassieker met V8 en klik klak schakelpook
  • Deze BMW X7 is speciaal bedoeld voor de Yakuza
  • Files irritant? Elektrische privé aircraft carrier van XPeng komt eraan!
  • BREEK: Brandstof kost volgend jaar 300 Dollar per liter (ja, echt waar)
FacebookTweetPinLinkedIn

Aston Martin, loder1899, tuning, v8vantage

Vorig bericht: « Ford S-Max tuning door Loder 1899
Volgend bericht: Mercedes CLS Brabus Rocket politiewagen »

Lees Interacties

Reacties

  1. iceman zegt

    16 november 2006 om 15:06

    ik vind het wel geslaagd maar alleen die velgen moeten anders.

    Login om te reageren
  2. Emir zegt

    16 november 2006 om 15:07

    Mooie 405pk ! ! !

    Login om te reageren
  3. Orno zegt

    16 november 2006 om 15:08

    wielen zijn veel te groot voor de auto

    Login om te reageren
  4. LOWrider_NL zegt

    16 november 2006 om 15:12

    te goedkoop ziet het er uit

    Login om te reageren
  5. Fazzz zegt

    16 november 2006 om 15:14

    @ Orno

    veel te groot? wilde jij er 16″ inch onder gooien? ik vind het cker een geslaagde poging van Loder1899. Perfect zo!!

    Login om te reageren
  6. Susp1cious zegt

    16 november 2006 om 15:14

    optisch ziet hij er netjes uit en een ‘echte’ sportuitlaat is natuurlijk altijd leuk. Velgen moeten dus gewoon meteen op de schroothoop. zelfs de wieldoppen van m’n Fiat zijn mooier.

    Login om te reageren
  7. armada zegt

    16 november 2006 om 15:15

    Wat is er met de wielen, sorry, Auto gebeurd? hebben ze geen gevoel voor proporties meer?

    Login om te reageren
  8. Autofreak zegt

    16 november 2006 om 15:16

    Ik vind de hem nou niet echt veel veranderd, nog steeds gruwelijk mooi dus ;) :) Maar de velgen zijn te groot en heel heel heel erg LELIJK :(

    Login om te reageren
  9. JANUS zegt

    16 november 2006 om 15:17

    Mansory moet gestraft worden voor het verneuken van zo’n kunstwerk.
    Dit daarintegen vind ik een bijzonder geslaagd exemplaar !

    Login om te reageren
  10. christoff zegt

    16 november 2006 om 15:20

    heel mooi maar 19″ is groot genoeg en ze zijn niet mooi.

    Login om te reageren
  11. Jesko zegt

    16 november 2006 om 15:21

    je ogen worden meteen naar de velgen getrokken, en die zijn niet mooi.

    Login om te reageren
  12. mvagusta zegt

    16 november 2006 om 15:22

    Die velgen! :( :( :(

    Wat moet je daar nou van zeggen! Te lelijk voor woorden misschien!?
    Voor de rest weing veranderd dus ook wel mooi gehouden!

    Geef mij maar gewoon een orgineel met het sportuitlaat! Ow… ja doe voor het gewicht ook maar een paar carbon onderdelen! Alle beetjes helpen! ;)

    Login om te reageren
  13. joost zegt

    16 november 2006 om 15:23

    ja die velgen zijn echt TE :S

    Login om te reageren
  14. carfreak zegt

    16 november 2006 om 15:28

    lelijke velgen man

    Login om te reageren
  15. 911 zegt

    16 november 2006 om 15:31

    Stap1 van hoe verneuk je een stijlvolle bak tot SJONNIE bak………..

    Login om te reageren
  16. Remco zegt

    16 november 2006 om 15:36

    Mee eens…de velgen staan hem totaal niet.

    Login om te reageren
  17. Sander zegt

    16 november 2006 om 15:45

    Aargh!!! Hoe krijg je het voor elkaar 1 van de mooiste auto’s ter wereld zo erg te verneuken!! Zoals iedereen al zegt, die velgen kunnen echt niet!! Je ziet geen auto meer, je kijkt automatisch naar die afschuwelijke velgen!! ZONDE!!

    Login om te reageren
  18. Bizz zegt

    16 november 2006 om 15:47

    Ziet er inderdaad niet uit.
    Maar kijk hier eens naar, dit zijn toch wel één
    der mooiste creaties ooit gezien.
    Met name de db9

    http://www.projectkahnastonmartin.com

    Login om te reageren
  19. Rikus zegt

    16 november 2006 om 15:49

    De velgen zijn inderdaad beetje te groot.. een maatje minder zou goed zijn.. hetdesign vandie velgen is ook al niet so orgineel.. maar goed.. dat hoeft ook niet voor €6000,- ;)

    Login om te reageren
  20. boe zegt

    16 november 2006 om 15:57

    jammer van de velgen! pktjes zijn idd wle prima

    Login om te reageren
  21. Johan S zegt

    16 november 2006 om 15:58

    Nee die €7000 zou ik lekker bewaren voor iets anders en de standaard AM wielen er onder, verder is die wagen wel erg vet.

    Login om te reageren
  22. mvagusta zegt

    16 november 2006 om 16:01

    @Bizz…

    Inderdaad wel zeer geslaagde Aston op je site! Hele mooie velgen ook! 100.000x beter als deze! Wel raar zijn die stickers? elke keer op de koplampen!?

    Login om te reageren
  23. mvagusta zegt

    16 november 2006 om 16:02

    Aston = Astons + meervoud! :)

    Login om te reageren
  24. JANUS zegt

    16 november 2006 om 16:06

    @mvagusta.
    O. Ik dacht dat het Astonnen moest zijn ;-)

    Login om te reageren
  25. Orno zegt

    16 november 2006 om 16:07

    @ Fazzz

    ja nouja ik vind het nog al buiten proportie.

    Login om te reageren
  26. Bizz zegt

    16 november 2006 om 16:07

    @ mvagusta…

    Die sticker op de koplampen zit elke DB9 en/of V8 Vantage.
    Ik zou ook niet weten waar dat goed voor is.

    Login om te reageren
  27. Z-Rider zegt

    16 november 2006 om 16:16

    De vermogens upgrade is mooi, vind het alleen jammer dat ze het bij een enkel uitlaat systeem gelaten hebben. Als er een links en rechts had gezeten, had dat naar mijn mening mooier geweest en extra nadruk gelegd op het sportieve karakter…. Het geluid zal dan waarschijnlijk helemaal een spektakel zijn.

    Tja en dan de wielen…. Bijna iedereen valt erover en ik ook. Te groot vind ik ze niet, ze zijn alleen veel te grof en passen niet in het geheel. De aandacht word van de auto afgehaald en is dus geen aanvulling op het geheel.
    Als er wat subtielere en slankere 19 inch 5 spaak wielen op zaten was het een ander verhaal geweest.

    Login om te reageren
  28. Appeltje zegt

    16 november 2006 om 16:17

    Lol… Zitten er standaard de mooiste velgen ter wereld onder, verwissel je ze voor deze gedrochten… Ordinaire troep :P, een auto als deze heeft geen tuning nodig denk ik, 20pk extra is zinloos en het uiterlijk is al prima, in ieder geval wat betreft details (in grote lijnen kan het wel beter vid ik).

    Login om te reageren
  29. Klassiekerrally zegt

    16 november 2006 om 16:17

    Hoe maak ik van een AM een voetballers/rappers/drugdealer* auto…

    * doorhalen wat niet van toepassing is

    Login om te reageren
  30. Appeltje zegt

    16 november 2006 om 16:18

    “@ mvagusta…

    Die sticker op de koplampen zit elke DB9 en/of V8 Vantage.
    Ik zou ook niet weten waar dat goed voor is. ”

    Dat zwarte geval? Zitten daar geen sproeiers onder om het plexiglas schoon te houden?

    Login om te reageren
  31. Antoon zegt

    16 november 2006 om 16:24

    “Dat zwarte geval” zal idd zijn om de koplampen schoon te houden.
    Het uitlaatsysteem levert niet alleen meer vermogen maar naar ik aanneem ook een mooier geluid( kan dat bij een Aston die om hun geluid bekend staan??)! Prima dus?
    De wielen maken me ziek…. als je dit eronder zet……

    Login om te reageren
  32. JLJ zegt

    16 november 2006 om 16:31

    Inderdaad de koplampsproeiers. Lelijke detail op een verder werkelijk buitenaards mooie auto… zonder die lelijke wielen dan!

    Login om te reageren
  33. Axel zegt

    16 november 2006 om 16:32

    Het ziet er niet uit. sommige dingen daar moet je gewoon van af blijven.
    Die zwarte dingen op de koplampen zijn volgens mij stickers voor Engelse auto’s op europese wegen. Deze zorgen ervoor dat ze hun europese medeweggebruikersn iet verblinden. Ik zou er ook wel naats kunenn zitten maar over het algemeen is dat het.

    Login om te reageren
  34. mvagusta zegt

    16 november 2006 om 16:32

    Thanks… Bizz en Appeltje…

    Wel raar trouwens dat het me nu pas heel erg stoort! Het is me niet eerder opgevallen! Ook in het echt niet! Bij mij in de buurt staat er ook eentje, dan zal ik eens heel erg goed opletten of die het ook heeft, of is het niet standaard?

    Login om te reageren
  35. Lampredi zegt

    16 november 2006 om 16:43

    Leuk, een Aston voor Sjonnie!

    Login om te reageren
  36. Karaya zegt

    16 november 2006 om 16:46

    Een Aston laat je door de fabriek aanpassen, niet door een tuner.

    Ik herinner me Aston als een onbereikbaar merk, in m’n jeugd mocht je blij zijn als je er ééntje in de vijf jaar tegenkwam. Nu rijdt elke omhooggevallen onroerendgoedboer en crackdealer in zo’n ding.

    Aston is vanaf nu fout, dat jullie het weten. ;)

    Login om te reageren
  37. JLJ zegt

    16 november 2006 om 16:46

    Als een auto Xenon lampen heeft zijn koplampsproeiers verplicht volgens mij, net als een automatische hoogteverstelling.

    Login om te reageren
  38. rick zegt

    16 november 2006 om 16:46

    geef mij de vanquish S maar die is mooier daar ridjen der maar 15 in ned daar heeft me oom der 1 van .!

    Login om te reageren
  39. MvA zegt

    16 november 2006 om 16:50

    Dit soort walgelijke veel te grote wielen hebben we volgens mij te danken aan al die pimp rappers .

    Login om te reageren
  40. route66 zegt

    16 november 2006 om 16:50

    ben ik de enige die het meteen opvalde haha ? jongens ik weet het , tis nu eenmaal menselijk maarruh…typfoutje in het begin van de tekst ( Het is Loder-day! Na de S-Max hebben we namelijk nog meer nieuws van onze Duitse vrinden Loder 1899; de AMV8 Vantage! Vraag is echter of dit wel wenselijk is…
    )

    Login om te reageren
  41. route66 zegt

    16 november 2006 om 16:52

    of hoort het :? nu weet ik het niet meer…

    Login om te reageren
  42. THE P.I.M.P zegt

    16 november 2006 om 16:57

    WOW, te lauw, man!

    Damwn! This is the shit, b*tch! :) Die velgen zijn echt gruwelijk stoer, maat! Vond het altijd een veel te sjieke bak, maar nu is tie helemaal af!

    Login om te reageren
  43. FrankH zegt

    16 november 2006 om 16:57

    Wat een afschuwelijke wielen. Sowieso vind ik alleen de vermogensboost een leuke/handige aanpassing. Verder moet je van de V8 lekker afblijven :)

    Login om te reageren
  44. Merc .Pordon zegt

    16 november 2006 om 17:02

    woooooow die velgen. niet mooi zo, maar te groot niet ze kunnen er beter smalle 5 spaaks velgen onder gooien (denk aan AMG velgen) dat zou wel vet zijn in deze maat

    Login om te reageren
  45. Turbo zegt

    16 november 2006 om 17:02

    Op herhaling: die wielen…. zucht ;(

    Login om te reageren
  46. mvagusta zegt

    16 november 2006 om 17:06

    Heb net even op de site gekeken van Aston Martin! Het is inderdaad standaard, die koplampdingen, maar ze proberen die wel zo veel mogelijk te verbergen op de foto’s want het was me ook niet eerder op gevallen! Echt jammer! Eens opletten als ik hem de volgende keer weer ziet rijden!

    Login om te reageren
  47. sicko zegt

    16 november 2006 om 17:29

    lelijke velgen!

    Login om te reageren
  48. slk55 amg zegt

    16 november 2006 om 17:33

    het enige wat ongeveer aan de buitenkant zichtbaar verandert is, zijn de velgen. en laat ik die nou net niet mooi vinden. De sportuitlaat en de carbon onderdelen zijn natuurlijk wel erg mooi, dat maakt je aston sneller zonder dat dat van de buitenkant te zien is. Ik vind het dus wel een geslaagd model alleen zeer jammer van die velgen.

    Login om te reageren
  49. NISmo zegt

    16 november 2006 om 17:39

    Ben ik nou de enige die die wielen wel mooi vind? :D

    Login om te reageren
  50. karlo zegt

    16 november 2006 om 17:48

    Afblijven jongens. Hier valt niets meer aan te verbeteren. Lelijke velgen trouwens.

    Login om te reageren
  51. El-Loco zegt

    16 november 2006 om 18:05

    Betaal je nu echt € 6000 voor 20 pk? Ik denk dat de plaatselijke tjoenert het beter aan kan pakken. ;)

    Login om te reageren
  52. mvagusta zegt

    16 november 2006 om 19:04

    @NISmo…

    Nee…. THE P.I.M.P ook al! Maar daar wil je denk ik niet mee vergeleken worden! :) ;)

    Login om te reageren
  53. mvagusta zegt

    16 november 2006 om 19:08

    Standaard heeft de Aston Martin V8 trouwens 380pk, dus hij krijgt er totaal 25 bij! De top veranderd er niet mee, maar de acceleratie gaat van 5,0sec. naar 4,9sec. :)

    Login om te reageren
  54. Rick dos zegt

    16 november 2006 om 19:48

    Waar de fuck staat die 1899 voor?! Wat, zijn ze in 1899 begonnen met het tunen van een paard en wagen ofzo?! Je weet wel om de paardkracht goed te benutten moet je hem in zijn klote trappen! Of je krijgt er nog een paard bij! Waar slaat die 1899 op?! Aaaaagghhhh ik word er gek van! :P :)

    Maar dit ziet er niet verkeerd uit. Alleen die velgen……die komen zeker uit 1899 toen ze nog onder een paardenwagen zaten! ;)

    Login om te reageren
  55. slk55 amg zegt

    16 november 2006 om 19:55

    @Rick dos

    als je dit stukje nou even leest, dan word het in een keer duidelijk:

    http://www.loder1899.de/index.asp?p=0

    Login om te reageren
  56. slk55 amg zegt

    16 november 2006 om 19:55

    of als je duits niet zo goed is, hier in het engels:

    http://www.loder1899.de/en/index.asp?p=0

    Login om te reageren
  57. autoblogger zegt

    16 november 2006 om 20:00

    The history of the company…

    It all began in1899 with the opening of a small shop in Odelzhausen close to Munich that sold bicycles and repaired engines. The proprietor, Josef Loder was fascinated by the new automobiles which were appearing on the roads. He was one of the first in the area to own a car and used it to participate in races. In1927, Josef Loder, who also now sold agricultural machinery, extended the company by adding a gas station. This gas station was again one of the first in the Munich area. In 1964 a Ford dealership was added and it is still a leading supplier of Ford motor vehicles in the area.

    In 1980, just like his grandfather 80 years before, Josef Loder became intrigued by the small new Japanese 4x4s. He imported the first of these small jeeps to Germany and set about designing and producing accessories for them. He participated in several rallies such as the Paris Dakar and the Pharaos Rally. This was the beginning of delta 4×4, which is today one of the most famous and finest accessory makers in Europe. In 2003 Josef Loder and his son Maximilian decided to use their knowledge and expertise to create and distribute the finest accessories for Ford Motor company vehicles.

    Included in the list of delta4x4/Loder1899 partners are such world famous companies as BBS, the innovative wheel producer, Antera, the company for wheel design andPIAA Japan, who is the world- leader for extremely tough headlights. Last but not least we bring you the best tire manufactures Mickey Thompson, Pirelli, Yokohama, Dunlop and Continental.

    With these products and the support of these companies, it is Loder1899´s aim to design the finest accessories for Ford Motor Company vehicles.

    Login om te reageren
  58. Rick dos zegt

    16 november 2006 om 20:06

    Phew jongens dat was op het nippertje anders hadden ze me afgevoerd…… :P

    Dus ik had wel een beetje gelijk! :) Maar om nu overal 1899 achter te zetten……Lijkt net of je naar een monumentaal pand in Amsterdam kijkt. Je weet wel anno 1899…….

    Login om te reageren
  59. 911 zegt

    16 november 2006 om 20:23

    deze auto is zoooo………euhh….. 1899. Nou hoe dan ook een vette bak exclusief velgen natuurlijk die zijn MUOEWAPLUA.
    Hij zou trouwens wel heel vet klinken echt zo’n vette V8 brul

    Login om te reageren
  60. JANUS 1968 zegt

    16 november 2006 om 20:40

    @Rick dos.
    Ik heb speciaal voor jou mijn naam aangepast ;-)

    Login om te reageren
  61. Oul@ zegt

    16 november 2006 om 20:48

    Waaaaaaaaatttt….ziet mijn oog?!!!!!
    Is er ineens een PIMP op autoblog? En hij vindt deze auto mooi?
    Je bent geen echte PIMP man, een echte PIMP zou deze auto alleen mooi vinden als hij roze is. Ik vind deze mooi maar die velgen moeten schuiven, gaan nergens over.
    Ze lijken op die UFO van de KITKAT reclame en je weet hoe die man doet, hij wil ze weg hebben nadat hij een foto heeft gemaakt. Moet je met deze velgen ook doen. Foto maken en dan snel weg zodat niemand anders ze mag zien.

    Er is maar 1 pimp hierzo en vraag m`n boy Rick Dos wie dat is?
    Betta recognize…………. ;)

    Login om te reageren
  62. Rick dos zegt

    16 november 2006 om 20:53

    @ Oul@
    Whahahaha! LOL! :)

    Damn right Holmes!
    Honkey u betta recognize!! ;)

    Login om te reageren
  63. Rick dos zegt

    16 november 2006 om 21:07

    @JANUS 1968
    LOL! :) ben ik toch neeeeeeeet iets jonger dan jij! :)

    Login om te reageren
  64. Oul@ zegt

    16 november 2006 om 21:12

    Hahahaaa….. oude bokken.
    Binnenkort moeten jullie elk jaar voor een rijbewijskeuring. Jullie zijn bijna 65+ man.
    Rick Dos is al met pensioen dat is 1ding wat ik zeker weet.

    Login om te reageren
  65. JANUS zegt

    16 november 2006 om 21:16

    @Rick dos.
    Ja ja, Wrijf het er maar in.

    @Oul@.
    Kop dicht broekie (en ga mijn pantoffels halen !)

    Login om te reageren
  66. Rick dos zegt

    16 november 2006 om 21:22

    @JANUS
    LOL! :) Laat hem ook gelijk de krant meenemen! :)

    Login om te reageren
  67. Oul@ zegt

    16 november 2006 om 21:27

    Hahahaaa……….
    Jullie klinken al als opa’s. Heerlijk.
    Ik weet niet meer wat ik moet zeggen…..Ik heb Spa Spraakwater nodig of zoiets.
    Jullie zijn oud, het verbaast me überhaupt dat jullie met het internet weten om te gaan.

    Login om te reageren
  68. Bas zegt

    16 november 2006 om 21:44

    haha Oul@ dat verklaart de keuze vor een automaat ;)
    Na zijn 335i wordt het een gepimpte scootmobiel :P:P

    Login om te reageren
  69. JANUS zegt

    16 november 2006 om 21:46

    Image Hosted by ImageShack.us
    Rick dos & JANUS
    En verder wil ik er NIETS meer over horen ja !
    (Ik ga ff een sigaartje opsteken)

    Login om te reageren
  70. Oul@ zegt

    16 november 2006 om 21:53

    @Bas
    lol ;)
    Snap je, hij wil niet hebben dat z’n slangeleren schoenen te snel slijten daarom heeft hij maar een automaat.
    Het wordt wel een roze scootmobiel voor hem met paarse bekleding anders is het niet pimpalicious.

    Login om te reageren
  71. JANUS zegt

    16 november 2006 om 21:57

    @Oul@.
    Vriend, als ik me niet vergis moest jij je excuses nog aanbieden voor ons debacle van afgelopen week. (Meer dan 30 off-topic reacties.)
    Luister naar deze oude man………Laten we voorzichtig zijn dat we niet nog meer Brammen kwijtraken ;-)

    Login om te reageren
  72. Rick dos zegt

    16 november 2006 om 22:03

    Zeau, dus we zijn het met zijn alle eens dat dit lelijke velgen zijn?! Aangezien er 71 reacties hierop zijn gekomen…….

    Login om te reageren
  73. Oul@ zegt

    16 november 2006 om 22:05

    @Janus,

    ik word ook oud…..ik heb geen idee waarvoor ik m`n excuses moet aanbieden.
    En 30 off-topic reacties? Nou moet je niet overdrijven, het zijn er zeker meer! :)

    Login om te reageren
  74. Pizza zegt

    16 november 2006 om 22:12

    De velgen zijn echt strontlelijk, maar voorderest is die wel mooi

    Login om te reageren
  75. Lotte (aka 'Paard van Troje') zegt

    16 november 2006 om 22:12

    Mennekes, hebben jullie nog wel tijd om auto te rijden met dat F5-en ‘round the clock? ;-)

    Login om te reageren
  76. Rick dos zegt

    16 november 2006 om 22:17

    Tegen wie heeft ze dit nou?!

    Login om te reageren
  77. JANUS zegt

    16 november 2006 om 22:19

    @ Oul@
    Check: http://www.autoblog.nl/archive/2006/11/14/iran-gaat-autos-in-senegal-produceren#post-7360
    Liep bijna uit op een heuse autoblog rel ;-)

    @ Trojan Horse Lotte (hé, das toch een liedje van LUV ?!)
    Ik ben oud. Wat is F5-en

    Login om te reageren
  78. Oul@ zegt

    16 november 2006 om 22:20

    @Lotte
    Jawel hoor, ik speel Need for Speed in een geminimaliseerd scherm en druk regelmatig op pauze, of had je het niet tegen mij?

    Login om te reageren
  79. Lotte (aka 'Paard van Troje') zegt

    16 november 2006 om 22:20

    F5=> refresh

    ;-)

    Login om te reageren
  80. JANUS zegt

    16 november 2006 om 22:23

    Oeps, ik word dus echt oud……
    (Ik click altijd op dat groene re-fresh pijltje)

    Login om te reageren
  81. Lotte (aka 'Paard van Troje') zegt

    16 november 2006 om 22:26

    Ik had het inderdaad tegen Rick dos, JANUS en Oul@. Hebben jullie al nagedacht over een eigen column of blijven jullie liever in het publiek zitten? ;-)

    Login om te reageren
  82. JANUS zegt

    16 november 2006 om 22:29

    Ach, we kunnen een avond de kroeg in duiken om te kijken of we tot een column kunnen komen.
    Daar zal waarschijnlijk dan GEEN column uitkomen maar hebben we toch een gezellige avond gehad.
    (Moet uiteraard wel een Internet cafe zijn.
    Anders kunnen we niet autobloggen ;-) )

    Login om te reageren
  83. Rick dos zegt

    16 november 2006 om 22:31

    @JANUS
    LOL! Ik ook……maar uhm f5 moet je nou de f en de 5 tegelijk indrukken?! Want bij mij werkt het niet……… :)

    Eigen column?! Jeez waar zouden we het over moeten hebben?! :)

    Login om te reageren
  84. Oul@ zegt

    16 november 2006 om 22:35

    Ik ga maar slapen en misschien krijg ik in m`n droom een ingeving of zoiets.
    Laat jullie (misschien) morgen weten.
    Sleep well!!!!!!

    Login om te reageren
  85. JANUS zegt

    16 november 2006 om 22:35

    @Rick dos.
    Whahahahahaha.
    De F en de 5 tegelijk……..
    JIJ bent echt OUD !

    Login om te reageren
  86. JANUS zegt

    16 november 2006 om 22:37

    @ Oul@
    Truste ;-)

    @ Rick dos
    Auto’s ?!

    Login om te reageren
  87. Rick dos zegt

    16 november 2006 om 22:40

    @Oul@
    Truste kerel!

    @Janus
    Ach natuurlijk! Mijn fout! ;)

    Login om te reageren
  88. Klassiekerrally zegt

    17 november 2006 om 00:28

    Oeh, ah, ik heb vanavond in een V8 Vantage mogen plaatsnemen!
    Zilvergrijs met donkerrood leer. Prachtig!
    Helemaal origineel. Geen foute velgen. Geen sportuitlaat.
    En ik mocht ’t luidpedaal even intrappen. Geloof me: een sportuitlaat is je reinste bullshit! Bij 4000 toeren begint ‘ie toch heerlijk te blaffen!
    Daar kan ik weer een paar dagen op teren :)

    Oh ja, er stond ook een 355 F1 naast. Volledig oninteressant voor me ;)

    Login om te reageren
  89. JANUS zegt

    17 november 2006 om 09:35

    @Klassiekerrally.
    Waarom ?
    Dat is de enige vraag die ik heb.
    Waarom ?

    Waarom ……….. ik niet ??

    Login om te reageren
  90. Klassiekerrally zegt

    17 november 2006 om 09:37

    Ach Janus…
    Dat zijn nog de minste problemen: de eigenaar (heeft ‘m voor de handel gekocht) zit te puzzelen en te rekenen hoe hij ‘m voor zichzelf kan houden en dat financieel kan verantwoorden :)

    (Ik heb van de AM gedroomd… Gaaf… Ben ik ziek?) ;)

    Login om te reageren
  91. JANUS zegt

    17 november 2006 om 09:38

    Ja, je bent ziek.
    Maar vrees niet, je bent niet alleen !!

    Login om te reageren
  92. Klassiekerrally zegt

    17 november 2006 om 09:54

    Ah… gelukkig!
    Hopelijk kan ik er mee leven.
    Het enige echt werkende medicijn is namelijk zo duur… ;)

    Login om te reageren
  93. henk zegt

    17 november 2006 om 10:49

    die velgen….bah!!

    Login om te reageren
  94. team-mclarenf1 zegt

    17 november 2006 om 17:26

    hoe verneuk ik me aston martin les 1

    Login om te reageren
  95. THE P.I.M.P zegt

    18 november 2006 om 13:45

    @OUL@

    Waarom beledig je mij door te zeggen dat ik geen echte PIMP ben!?
    Roze is zo uit! Je bent echt uit, jij! Wat wil je… als je een een blauwe bent? :)
    Deze velgen zijn gewoon zo de shit! Dat is gewoon vet chill!
    En de rest… Jullie hebben gewoon geen eigen mening! Een iemand zegt leijk en de rest volgt! Pfff……

    ;)

    Login om te reageren
  96. autoblogger zegt

    18 november 2006 om 13:51

    Hoorde ik daar iemand ge-bitchslapped worden? ;)

    Login om te reageren
  97. mvagusta zegt

    18 november 2006 om 14:10

    @autoblogger:

    ;)

    Zeker weten! :)

    Login om te reageren
  98. Mojo zegt

    21 november 2006 om 17:04

    Ik vind dat die velgen te groot zijn, het is compleet uit verhouding. Voor de mensen die meer vermogen willen is er de Jaguar XKR. Aston Martin komt zelf ook met een snellere versie van de V8 Vantage, die zal wellicht een maatje grotere velgen hebben dan de standaard, waardoor deze getunede Aston volstrekt overbodig wordt. Trouwens, een Aston moet je zo laten zo als die is, dan is die namelijk perfect.

    Login om te reageren
  99. jasper zegt

    8 februari 2007 om 18:03

    stond op essen motorschow

    Login om te reageren
  100. aston martin v8 lover zegt

    25 juli 2007 om 13:11

    Aston Martin V8 Vantage. prachtige wagen, prachtig geluid, stijl en klasse. wat wil je nog meer? Loder doet het goed behalve op 1 puntje na, die velgen ja, hij had er beter grote spaakvelegen of velgen met sterpatroon opgestoken… voor de rest zijn de afmetingen van de velgen wel goed. en ook ja een aston is niet echt direct dé wagen om te tunen maar de getunede versie word dan weer een model op zich als die dan in productie gaat…

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North