
Om ook Audi’s kleinste toch een heel klein beetje gevaarlijk over te laten komen, kan ‘ie gelijk met S-line spoilerpakket besteld worden. Een voorproefje op de S1 die er over een jaar vast ook wel gaat komen.
Ook voor de A1 bestaat is er weer een lekker uitgebreid S-line pakket beschikbaar. Zo is er een kek spoilerpakketje, maar ook een sportonderstel en leren stuur. De voorbumper krijgt er twee koelgaten bij. Het spoilertje achterop groeit. Er wordt een iets dikkere uitlaat gemonteerd, en met sportonderstel ligt de A1 iets strakker op het asfalt. Allemaal om deze “eerste kleine premium auto” nog meer premium te maken natuurlijk. Om het af te maken kunnen de nieuwe lichtmetalo’s in de maten 17 en 18 inch besteld worden.















































Ik zou haast zeggen dat ik dit een leuke auto vind. Helaas ook met een premium prijsje.
Ik vind’m niet zo geweldig om eerlijk te zijn. Verhoudingen komen me niet gebalanceerd over.
Onder zo’n klein autotje 18 inch? moet niet vreemder worden.. Verder ziet hij er nu uit zoals hij er standaard uit moeten zien, dus waarom ziet hij er standaard niet zo uit?
@EJS: Check de megakleine remmetjes achter…
@BananaFlip:
Dat is idd vergeleken met de wielen ronduit belachelijk:O
…
…
En nou vol op de bek!
@BananaFlip: hahaha LOL !
Fail auto trouwens…giga-fail…lelijk…
‘kots
waarom grotere remmen monteren dan nodig zijn? Weegt alleen maar meer, tenzij dat het natuurlijk keramische zijn, maarja, premium betekent ook dat je voor ALLES veel bij moet leggen…
Vreselijke auto, voorkant is ok(maar niet anders dan de a3 ofzo) maar de zijkant en de achterkant. Wat een verschrikkelijk hok. Kun je toch beter de DS3R bestellen..
Die bogen in een andere kleur vind ik er maar goedkoop uitzien.
Ik had het net iets te laat gehoord over die photoshoot. Die foto’s zijn een paar dagen geleden gemaakt hier in Barcelona, maar heb deze helaas gemist. Maar zo te zien zijn ze door heel Barcelona gereden.
Hi is op zich niet lelijk. De voorlichten zijn wel geslaagd (hoera, eindelijk eens andere koplampen!). Maar er is toch iets met het design dat wringt, maar ik kan niet zeggen wat het precies is.
*hij
ziet er goed uit, leuk autotje en mensen ooit gehoord van productdifferentiatie, een opa hoeft niet perse een spoiler op zn auto etc daarom is dit niet de standaard op de a1.
Voorkant is prima, zijkant is ook goed te doen, maar de achterkant?! Hmm.. die vind ik weer wat minder.
Hehe een A1 met de velgen van een rs5…
Er klopt iets niet ;)
Verder wel een mooi autootje… En goed voor de Belgische auto-industrie….
-edit: dank u, is inmiddels gefixt-
Het fake merk bij uitstek wordt er weer wat faker op
@ alwood: -edit: check, bedankt!-
Ik vind dit zeker een leuke concurrent voor de MiTo, leuk autotje en nog best dik ook met dat s line pakket.
Wanneer komt de RS1?? :P
De voorkant doet me denken aan een bloedhond met die koplamen. Ik zou langs de Audi dealer lopen en rechtstreeks naar binnen gaan bij Citroen voor zo’n mooie DS3
@Chevelle: Tja dan houdt je veel geld over, maar een DS3 blijft een Citroen…
@jah:
Ja idd blijft een citroen, veel betrouwbaarder en bijzonderder dan Audi. Bij Audi moet je standaard 15 mille aan onderhoud voor de eerste 2 jaar extra reserveren.
@jah: DS3 blijft een Citroen, dus….
Zeker een goede concurrent voor de MiTo, die wordt tenslotte ook nauwelijks verkocht!
@Louis R.: ik heb de A1 in het echt (nou ja onder de lampen van de stand in Geneve mogen bekijken en de auto viel me behoorlijk tegen… De voor- en achterkant zien er best goed uit op de foto’s maar bij de zijkant had ik al wat twijfels. In het echt vond ik de auto nogal een vreemde mix van stijlen (C-stijl deed me denken aan de Fiat 500 bijv.) en ik kon maar weinig spannends aan het ding ontdekken.
De ruimte is om te lachen zo slecht. Achterin zitten is met een bestuurder en passagier boven de 1,80 alleen weggelegd voor kleine kinderen en zelfs dan is de beenruimte eigenlijk nogal krap. Het dashboard en de materialen waren ook niet echt indrukwekkend. Niet slecht maar ook weer niet zo goed dat je hier serieus geld voor zou neertellen. Ik denk dat een Mito leuker is qua sfeer en uitrusting en een flink stuk goedkoper. Ook de Mini is een stuk frivoler dan deze Audi…. Zelfs de DS3 is in feite meer uitgesproken… Het lijkt er dus een beetje op dat de A1 de grijze muis wordt in die groep van auto’s. Daar mogen we wel bij vermelden dat Audi erg hoog opgeeft over het “fun to drive”-gehalte dus wellicht dat DAT het USP moet worden van dit model, naast het feit dat sommige mensen graag een bepaalde badge willen…
We gaan het zien als deze in een paar vergelijkingstesten wordt afgezet tegen de concurrenten, ik ben benieuwd.
Echt geen lelijke auto! Zelfs behoorlijk boeiend in zijn segment, vreemd voor een audi.
komt er ook nog een RS1 ????
Slechte persfoto’s, zeg!
Rood slaat om naar roze.
@jah sinds wanneer is een citroën betrouwbaar..
Verder leuke audi, maar die achterkant moet ik toch in het echt zien.
sjonnie bedoel ik
@Bubba:
Bij mij is Audi 2 keer flink onbetrouwbaar gebleken. (a4 en a6) Bij Citroën ging er in het verleden wel eens een lampje branden, maar loopt altijd, en blijft dat ook altijd doen.
De S-line uitvoering was tegelijk met de A1 zelf al bekend toch? Teminsten ik heb toen de foto’s al gezien, alleen die waren in een studio genomen en deze zijn buiten. Die waren mooier trouwens! :P
Het is Duits, Duur, en Klein. Zal dus wel een topper worden. Maar wat istie LEEH-LUK!
die led lichten zijn zo lelijk. De auto trouwens ook
kom , xenon willen we omdat dat meer licht geeft en LEd lampjes zijn te veel johnnie.
Audi zit in hetzelfde rijtje.
zag gister nog een ds3 staan, wel een leuke klasse dit, van die mini!
Speels, cool en leuk uitziend autotje. Indien prijzen concurrentieel, dan wordt dit een succes. Audi heeft bij deze zijn werk goed gedaan.
Weinig Audi-fans online vandaag :-)
Heb ‘m ook hier in Barcelona rond zien rijden en hem aan de Olympische haven uitgebreid kunnen bewonderen tijdens een break gedurende de fotoshoot. De reacties van de mensen er omheen waren zeker positief. Zelf vind ik het ook wel een kek bakkie. Maar is, net als de mini, veel te klein en te duur voor mij.
Ik zie nu overigens aan de kentekens dat ze er twee bij zich hadden. (ik heb alleen de IN-A1040 gezien)
De voorkant en zijkant zijn geslaagd, maar over de kont ben ik minder te spreken. Die achterlampen zien er naar verhouding iig behoorlijk groot uit. Maar goed, k’moet hem eerst maar een IRL gaan zien ;-)