
BMW denkt ook nog aan de leasers en aan huisvrouwen met een beperkt budget.
De Corporate Lease modellen zijn er voor de 1-serie, 5-serie en de 3-serie sedan en ook hier is het recept hetzelfde: het vermogen van zowel de 320i (minus 7 pk) en de 320d (minus 14 pk) worden teruggeschroefd naar 163 pk. Dat is niet geheel toevallig evenveel vermogen als de fiscaal vriendelijke Belgische BMW’s. Om de pijn van de verdwenen pk’s wat te verzachten biedt BMW een korting van 2500 euro op de aanschafprijs, waarmee de 320i Coupé Corporate Lease op 38.950 euro en de 320d Coupé Corporate Lease op 44.200 euro komt.
Voor diegenen die een cabrio willen die een beetje spaarzaam met de brandstof omspringt, heeft BMW ook nog de 118d en 123d cabrio aan het gamma toegevoegd. Beide modellen zijn uitgerust met een 2,0 liter diesel met 1x turbo en 143 pk voor de 118d en 2x turbo en 204 pk voor de 123d. De BMW 118d (B-label) en 123d Cabrio (C-label) zijn per september leverbaar voor respectievelijk 38.950 euro en 49.400 euro.





Best jammer, tis een leuke bak die 1 coupé en 1 cabrio… maar zo belachelijk duur :P
Naam autoblog veranderen in bmwblog.nl?
Tjonge- Het wordt hier -hopelijk tijdelijk?- meer BMWblog dan Autoblog…! ;-)
@ Jandepandaman
Beter toch ;]
Haha, de nieuwsbrief van BMW zat vanochtend zeker in de mailbox.
een moet aan zijn in eerste regel :-)
Net een badkuip op wilen die 1 serie cabrio.
@Brian, als je geen stijl hebt wel ja…
@ Markieanta:
Lul toch niet zo dom man, als je iets tegen een bepaald merk hebt, reageer dan gewoon niet… Onzin opmerkingen allemaal. ‘T gaat hier om autonieuws, punt uit…
zo wouter…aan de hoeveelheid BMW-posts te zien ga je die M3 eindelijk aanschaffen, gefeliciteerd!
Heeft BMW je een goede aanbieding gedaan of moest je wel even het BMW-zeepje van de grond oprapen?
Vet man, een doorgezakte boodschappenwagen, nu met nog minder PK’s.
Voor zo’n zelfde prijsklasse kan ik een betere cabrio krijgen.
Pas op met die uitspraak!!!
@timmie ->
Volvo C70-> v.a. 43.000,-
Audi A3 Cabrio -> v.a. 36.000,-
Saab 9-3 Cabrio -> 48.000,-
echt de strakst sturende, fijnste cabrio die er is op het moment :) beetje duur, dat wel, mooi dus dat er een goedkopere diesel komt. Die gaat het goed doen op de leasemarkt denk ik, zeker met die mooie energielabels :)
@binkie.
“echt de strakst sturende, fijnste cabrio die er is op het moment”.
Ehh, zeker nog nooit met een mx5 gereden?
Vanaf zo’n 29.000 euro heb je er een. ;)
Beperkt budget? Vindt het toch veel voor een kleine, onpraktische wagen.
@Ivo, beetje gefrustreerd?
Als het hier alleen maar vol staat met reklame voor bepaalde merken is het niet echt interessant. Misschien hadden ze het iets meer over de dag kunnen verdelen dan in 1 keer een hele serie BMW nieuws te droppen.
Want nee, ik vind het totaal geen interessant merk en wanneer er een dergelijke hoeveelheid in 1 keer op deze site komt te staan heb ik toch mijn twijfels bij de integriteit van deze site.
Rijdende banaan voor te veel geld.En niet te vergeten een vreselijk antenne achterop.Dat is zo jaren 90
@ mx5/rx8owner
hehe.. :) die stuurt inderdaad nog wat strakker (Z4 trouwens ook).. laat ik er van maken “echt de strakst sturende, fijnste cabrio die er is op het moment.. met een bruikbare achterbank” :)
dat was voor mij belangrijk, anders had de mx5 zeker hoog op de lijst gestaan :)
Nou in een normale 1 serie kun je al bijna niet achterin.
Denk dat dat bij de 1 coupe/cabrio ook erg tegenvalt.
En hij is ook zo lelijk! Vind eigenlijk alleen de 3-deurs 1 serie hatchbak te pruimen..
heb zelf nog een E30 cabrio gestalt. Mooie auto was dat altijd…
Dit valt niet te rijmen met een beperkt budget!!!
@ mx5/rx8owner
Een MX5 is een roadster geen cabrio en ja dat is een verschil! ;)
@ mx5/rx8owner
die 2 zijn niet compleet hetzelfde he ;) cabrio = cabrio.
Ik weet zelf het verschil wel tussen een roadster en een cabrio. Ik had alleen zin om scheentjes te trappen. :lol: