• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW E30 met 4.4 V8 maakt hebberig

Auteur: Alwood, gepost 3 augustus 2012 om 12:17 – 76 Reacties

BMW E30 340i kut!
Zelfgebouwde auto’s zijn om van te houden, zeker als het met zorg gedaan is. Door uit een prachtige selectie onderdelen een BMW 3 Serie E30 V8 te maken bijvoorbeeld. Hij staat nog te koop ook.

Het lijkt niet te passen, een V8 uit een BMW 5 Serie E39. Zwaar, breed, lomp, een E39 is toch een stukkie groter dan een E30. Gelukkig geeft BMW haar auto’s al lange tijd flinke motorruimtes mee. Onverlaten hebben zelfs al eens een V10 in de kleine 3 Serie gehangen. Dan past een V8 ook wel. Daarbij is het ‘gewicht argument’ amper een punt. De M62 V8 is zwaarder maar weegt met z’n 140 kg slechts 20 kg meer dan de zescilinder uit de 325i.

Een V8 is korter dan een zescilinder en geeft als het goed is nog een iets beter zwaartepunt ook. Bovendien rij je met een stevige 286 pk rond. Meer dan BMW ooit standaard in de E30 heeft gestopt.

Om alles passend te maken is de ombouwer van deze youngtimer flink bij andere modellen gaan shoppen. Een versnellingsbak uit de E39 535i (ook een V8), remmen van een E36 M3, aandrijfas van een E36 328i, sportstoelen uit een E36 en een zelfbouw-uitlaat. Alles is RDW gekeurd maar er wordt ook gesproken over een ‘gesperd differentieel’. Als deze sper op de ouderwetse manier (lassen) is aangebracht is dat verminderd handig voor gebruik op de openbare weg.

Al met al is het geen koopje. De vraagprijs voor deze 1215kg zware 1989-er bedraagt €7200,-. Voor toekomstige eigenaren wacht de schone taak iedere beurt zorgvuldig de nummertjes bij de onderdelen te zoeken. Dan rij je wel een grof brommende E30.

Met dank aan Audir8v10 voor de tip!

Ook interessant!

  • Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
    Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
  • Video: dikke BMW ontmoet dikke BMW
  • Video - Johnny Cecotto over 'zijn' BMW M3 (E30)
  • Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit
    Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit

Nieuwste artikelen

  • Grote verandering bij elektrisch opladen op komst
  • Gespot – Miami Vice in het kwadraat
  • Meer goed nieuws, merken denken weer aan de echte liefhebbers
  • De meest gewilde occasions worden goedkoper!
FacebookTweetPinLinkedIn

3-serie, BMW, e30, e39, occasion, tuning

Vorig bericht: « Car bowlende Mercedes CL scoort vier punten [video]
Volgend bericht: Lamborghini Aventador ontmoet een olifant »

Lees Interacties

Reacties

  1. johnny23 zegt

    3 augustus 2012 om 12:21

    Kwijl! Als het een oldtimer was kocht ik hem gelijk! Maar om nu nog jaren de volle mep te moeten betalen voor een auto die hoofdzakelijk geparkeerd zal staan zie ik niet zitten.

    Login om te reageren
    • markietwo zegt

      3 augustus 2012 om 14:12

      @johnny23: zal nooit een Oldtimer worden… Er is een nieuwe regel/wet auto’s tot 1988 kunnen oltimer worden alles daarna niet meer…. Helaas

      Login om te reageren
      • The_12oach zegt

        3 augustus 2012 om 14:27

        @markietwo: Niet waar! Hier de nieuwe spelregels.

        http://www.autoblog.nl/oldtimers-belastingvrij-dit-zijn-de-spelregels Dus ooit wordt deze ook heel goedkoop.

        Login om te reageren
  2. jweelden zegt

    3 augustus 2012 om 12:24

    Wat een mooie wagen. Alleen die m3 e46 velgen. Doe.maar dikke bbs honingraad!

    Login om te reageren
    • w211 zegt

      3 augustus 2012 om 12:38

      @jweelden: BBS zit bijna op elke E30 is ook mijn favo maar 1M velgen zouden niet verkeerd staan

      Login om te reageren
    • undifined1 zegt

      3 augustus 2012 om 13:05

      @jweelden: dat is nog neit het ergste, het ergste zijn die stoelen, die orignele e30 sportstoelen zijn veel mooier

      Login om te reageren
    • eduardovich zegt

      3 augustus 2012 om 16:27

      @jweelden: helemaal mee eens..

      Wat vet apparaat zeg!

      Login om te reageren
  3. bempi zegt

    3 augustus 2012 om 12:25

    Ja ja weer een parade paardje. Dit soort projecten kan je dus nooit doen met een Mercedes of Audi. :) Toch vind ik de coupé wel iets meer hebben dan een sedan. Tenminste alleen voor de E30 type model.

    Login om te reageren
    • Alwood zegt

      3 augustus 2012 om 12:31

      @bempi: vooral met het M3 achterruitje… de gewone coupe is wel een beetje een bolletje…

      Login om te reageren
      • bempi zegt

        3 augustus 2012 om 12:54

        @Alwood:

        Dat zou em wel afmaken en oplossing is ff sonja bakkeren XD.

        Login om te reageren
    • fortuna zegt

      3 augustus 2012 om 12:33

      @bempi: er is geen E30 coupé, enkel een 2-deurs sedan.

      Helaas is die V8 vrij ver naar voor toe ingebouwd, zal een stuk onderstuurder zijn dan een 325i. Hadden ze beter een S50B30 (of nog beter S50B32) blok erin gegooid dan.

      Login om te reageren
      • bempi zegt

        3 augustus 2012 om 12:55

        @fortuna:

        Eh ? 100 euro wedden van niet :D

        Login om te reageren
        • bempi zegt

          3 augustus 2012 om 12:57

          @bempi:

          Correctie: 100 euro wedden van wel.

          Login om te reageren
        • jrk68 zegt

          3 augustus 2012 om 13:00

          @bempi:
          Zou ik niet doen die ben je kwijt.
          De e30 is van oorsprong een 2 deurs sedan die er later 2 deuren heeft bijgekregen.
          Ze hebben beide exact de zelfde lijnen en maten.
          De eerste echte 3 coupé kwam pas op basis van de e36.

          Login om te reageren
          • bempi zegt

            3 augustus 2012 om 13:06

            @jrk68:

            Poing verloren: http://nl.wikipedia.org/wiki/BMW_E30 . Graag over maken naar me rek.nummer aub. XD . Een 2 deurs sedan bestaat niet. Wel knap van je dat jij er wel meerdere bent tegen gekomen in je leven.

            Login om te reageren
            • undifined1 zegt

              3 augustus 2012 om 13:19

              @bempi:
              weet je wat ook leuk is, dit zinnetje staat in die link:
              “De E30 2- en 4-deurs sedan werden tot 1991 geproduceerd.”

              Maar beide benamingen worden wel gebruikt voor de e30 2 deurs.

              Login om te reageren
            • jrk68 zegt

              3 augustus 2012 om 13:21

              @bempi:
              Ja want alles wat op wiki staat klopt.
              Nu ben ik al ff wat ouder en heb ik in beide gelest voor jouw geboorte waarschijnlijk.
              BMW adverteerde dat ding niet als Coupé daar zijn ze met de E36 pas mee begonnen.
              De 3 was van oorsprong een 2 deurs auto zoals je er toen wel meer had.
              Zo had je van de Opel Ascona ook een 2 deurs en de coupé daarvan was de Manta. Ook de Ford Taunus was er als 2 en 4 deurs.
              De 4 deurs E30 was de eerste 3serie met 4 deuren.

              Login om te reageren
              • bempi zegt

                3 augustus 2012 om 13:29

                @jrk68:

                Ja. Wikipedia is een zeer betrouwbare bron :) Daarbij gaat het alleen om de benaming. Wat jij bestempelt als een 2 deurs sedan gaat nu de deur uit als ‘coupé’. Vooralsnog lees ik nergens dat BMW zijn E30 coupé verkocht als 2 deurs sedan.
                Misschien heb jij nog de oude brochures van toen om dat te bekrachtigen ?
                Vooralsnog is en was de E30 leverbaar in meerdere varianten. Te weten: coupé ( of in jouw ogen 2 deurs sedan ), sedan ( of in jouw ogen 4 deurs sedan ) en touring ( misschien in jouw ogen als XL 4 deurs sedan ) ?

              • jrk68 zegt

                3 augustus 2012 om 14:27

                @bempi: Weltrusten.

              • benzinehoofd zegt

                3 augustus 2012 om 14:38

                @bempi: Als de daklijn hetzelfde is als bij de vierdeurs (zoals bij de E30 het geval is) heet de tweedeurs een coach; loopt de daklijn sterker af dan is het een coupé (en loopt de daklijn langer door dan noemt men het een shooting brake).

              • rikus zegt

                3 augustus 2012 om 15:05

                @bempi: laat het lekker zitten.. Pff wat een geneuzel!

              • eklasse zegt

                3 augustus 2012 om 15:06

                @bempi @jrk68: Ik heb die oude folder hier thuis.(+- 1000st.) De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik te lam ben om hem te zoeken. Ik heb echter wel “Alle auto’s 85” van Huub Dubbelman (1985) uitgegeven door KNAC. (-koninklijke nederlandse automobiel bond) en daar wordt gewoon gesproken over een 2 deurs sedan. In die tijd was gebakken lucht nog niet mainstraim en hoefde iets niet een coupé te heten om te verkopen. +1 voor JRK68 dus.

            • jrk68 zegt

              3 augustus 2012 om 14:31

              @bempi: Regel 3 van jouw wiki staat: quote de e30 2 en 4 deurs sedan werden gebouwd tot 1991 unquote.
              Alleen had ik wiki daar niet voor nodig.

              Login om te reageren
          • fortuna zegt

            3 augustus 2012 om 14:08

            @jrk68: Klopt helemaal, de 2-en 4-deurs hebben dezelfde daklijn, enkel de B-stijl staat bij de 2-deurs verder naar achter.

            Verder is voor een coupé een aflopende daklijn nodig, dat heeft de E30 helemaal niet.

            Hoe een merk zijn auto verkoopt doet er niet toe (marketingpraat), als morgen Toyota reclame maakt waarin gezegd wordt dat de RAV4 een volbloed racewagen is geloof je dat ook?

            Login om te reageren
            • jrk68 zegt

              3 augustus 2012 om 14:25

              @fortuna:
              Ik niet, jij niet maar Bempi wel.
              Ik probeerde die betweterige puistenpuber alleen maar uit te leggen hoe het zit met carroserie vormen.

              Login om te reageren
              • Hupke zegt

                3 augustus 2012 om 17:36

                @jrk68:

                Jij hebt gelijk maar eigenlijk is een 2-deurs sedan een coach ipv een 2 deurs sedan.

              • jrk68 zegt

                3 augustus 2012 om 17:43

                @Hupke:
                Yep maar dan zou die puistenpuber er helemaal geen bal meer van begrijpen.
                De benaming Coach wordt in Nederland nauwelijks gebezigd icm een auto.
                Die simpele ziel zou dan denken dat ik het over van Gaal heb ofzo.

      • undifined1 zegt

        3 augustus 2012 om 13:01

        @fortuna:
        of nog leuker gewoon een m88 of s38

        Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      3 augustus 2012 om 12:35

      @bempi:
      Wat lul jij uit je nek dit soort grappen komen regelmatig voorbij van diverse merken.
      OT Heel netjes gedaan, ik heb ooit m’n rijbewijs gehaald in zo’n e30 helaas een 316i op gas maar toch.
      Ik heb respect voor mensen die die moeite nemen om dit te doen net als die Lexus laatst.

      Login om te reageren
      • bempi zegt

        3 augustus 2012 om 12:56

        @jrk68:

        Ik zie ze nooit op autoblog of elders ? Dus vandaar me opmerking, maar denk je dat ( hobby tunerts ) dit zouden kunnen overtroefen ?

        Login om te reageren
        • jrk68 zegt

          3 augustus 2012 om 13:02

          @bempi:
          2 weken terug nog een lexus is met een V12!
          Deze week een Zastava Yugo met een V8 achterin!
          Ach het zal wel merkblindheid zijn.

          Login om te reageren
    • undifined1 zegt

      3 augustus 2012 om 13:02

      @bempi:
      een 4 deurs is geschikter om te driften, hij schijnt een stijvere koets te hebben, ik denk dat dat komt omdat de voordeur kleiner is.

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        3 augustus 2012 om 13:05

        @undifined1:
        Dat de 4deure een stijvere koets heeft lijkt mij stug.
        De totale doorgap is bijna 2 keer zo groot, normaliter zijn 2 en 3 deurs carroseriën stijver dan 4 en 5 deurs.

        Login om te reageren
        • undifined1 zegt

          3 augustus 2012 om 13:11

          @jrk68:
          het verschil schijnt minimaal te zijn, maar een 4 deurs is stijver, hier wordt het ook gezegd:
          http://forum.fok.nl/topic/1113499

          en ook op het nurburgringforum werd het genoemd

          Login om te reageren
          • jrk68 zegt

            3 augustus 2012 om 13:15

            @undifined1:
            Het zal best zo zijn maar het komt onlogisch over.
            Nu is die 4 deurs na de 2 deur gekomen dus dan zullen ze de carrosserie wel hebben aangepast op dat punt.
            Weer wat geleerd.

            Login om te reageren
            • undifined1 zegt

              3 augustus 2012 om 13:21

              @jrk68: Er zit wel wat extra ijzer in denk ik, dat kan hem wel steviger maken

              Login om te reageren
              • fortuna zegt

                3 augustus 2012 om 14:10

                @undifined1: Het gaat om niet wat extra ijzer, er zal ongeveer evenveel ijzer inzitten als in de 2-deurs, alleen de plaats waar dat staat maakt juist heel veel verschil in stijfheid. En dat maakt de 4-deurs van de E30 stijver dan de 2-deurs. Ook daarom had de touringversie een vrij hoge kofferdrempel en vaste achterlichten, voor de stijfheid.

              • undifined1 zegt

                3 augustus 2012 om 14:36

                @fortuna:
                Ja dat bedoel ik eigenlijk ook, ik denk dat het ook wel scheelt dat de voordeur korter is waardoor de zijkant eigenlijk beter wordt verdeeld door de b stijl

      • bempi zegt

        3 augustus 2012 om 13:17

        @undifined1:

        Meer gewicht meer stabiliteit meer wegligging meer balans verdeeld over alle draagvlakken is beter driften.

        Login om te reageren
        • undifined1 zegt

          3 augustus 2012 om 13:20

          @bempi: zou je dat echt merken, dat kleine beetje extra gewicht?

          Login om te reageren
  4. dutchiehd zegt

    3 augustus 2012 om 12:35

    Jan Lokerse drift met een E30 met diezelfde V8. Check maar op youtube, ism straightpipe een van de lekkerst klinkende auto’s van het veld.

    Login om te reageren
  5. dawwg zegt

    3 augustus 2012 om 12:44

    Een V8 is korter dan een 6-in-lijn, niet dan een V6 uiteraard. En hoezo zou een V8 blok een lager zwaartepunt hebben dan een 6-in-lijn, volgens mij het omgekeerde waar …

    Login om te reageren
    • Alwood zegt

      3 augustus 2012 om 12:47

      @dawwg: hangt van de hoek af waaronder je de lijnmotor zet. Cilinderkoppen van een V8 liggen meestal wat dichter bij de krukas en ook grond, verticaal gezien. Blijft lastig natuurlijk want je carter moet ook je blok niet te ver omhoog ‘duwen’.

      Login om te reageren
      • fortuna zegt

        3 augustus 2012 om 14:13

        @Alwood: Alle blokjes in de E30 liggen al onder een hoek, om wille van de hoogte en het zwaartepunt.

        Login om te reageren
        • undifined1 zegt

          3 augustus 2012 om 14:41

          @fortuna:
          en niet alleen van de e30 maar van bijna alle bmw’s, van de ouderen volgens mij alleen de m1 niet

          Login om te reageren
          • jrk68 zegt

            3 augustus 2012 om 14:56

            @undifined1:
            Zelfs bij de M1 ligt er die schuin in.
            Wist het ook niet meer uit mijn hoofd dus heb het ff opgezocht.
            De laatste keer dat ik er een met de klep open zag was ergens rond 1980 toen de procar versies nog in het voorprogramma van de F1 reden.

            Login om te reageren
            • undifined1 zegt

              3 augustus 2012 om 15:53

              @jrk68:
              hij staat hier toch echt rechtop hoor:

              in de e28 m5 waar bijna diezelfd emotor in zat, staat hij wel scheef:

              Ik weet niet waar je dat opgezocht hebt, maar dat was niet juist in ieder geval

              Login om te reageren
              • jrk68 zegt

                3 augustus 2012 om 19:24

                @undifined1:
                Zo zie je je bent nooit te oud om te leren.
                Bedankt.

            • undifined1 zegt

              3 augustus 2012 om 15:54

              @jrk68:
              ik heb ze overigens vorig jaar met de oldtimer grand prix nog gezien

              Login om te reageren
  6. undifined1 zegt

    3 augustus 2012 om 12:52

    deze vind ik eigenlijk leuker:
    http://www.youtube.com/watch?v=U9Fr_BC58Z0

    Login om te reageren
  7. kaasboerin zegt

    3 augustus 2012 om 12:52

    Zou graag de link van de occassion in je tekst willen zien, volgens mij werkt die link op “€7200,-” niet, iig niet bij mij.

    Login om te reageren
    • moondustfocus zegt

      3 augustus 2012 om 13:03

      @kaasboerin: ligt niet aan jou, bij mij doet ie ook geen reet

      Login om te reageren
    • Alwood zegt

      3 augustus 2012 om 13:05

      @kaasboerin: thanks, ‘7200’ is fixed, advertentie staat onder ’tip’.

      Login om te reageren
  8. notsobig zegt

    3 augustus 2012 om 13:03

    Auto is niet mijn ding, maar respect voor de ombouw!

    Login om te reageren
  9. undifined1 zegt

    3 augustus 2012 om 13:04

    overigens, hartge bouwde er al een m88 met 330 pk in 20 jaar terug:
    http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f01013/f01013.htm

    lijkt me echt een prachtblok

    Login om te reageren
  10. moondustfocus zegt

    3 augustus 2012 om 13:05

    Dan vind ik die E30 met de V10 toch nog een stukkie leuker, maar zeker dikke respect voor het werk en het resultaat.

    Login om te reageren
  11. kaasboerin zegt

    3 augustus 2012 om 13:31

    Had alleen de ‘normale’ 2 pijpjes linksachter netjes naast elkaar gezien. (sorry, moet toch iets te janken hebben).

    Login om te reageren
    • BobbyD zegt

      3 augustus 2012 om 13:49

      @kaasboerin: Dat dacht ik ook gelijk! Deze uitlaten vind ik meer voor een 316 met M-sticker. Anyway, verschrikkelijk hoge heb-factor, netjes gedaan!

      Login om te reageren
  12. griffendahl zegt

    3 augustus 2012 om 13:57

    Dat zijn geen e36 sportstoelen, dat zijn de standaard stoelen maar dan met leer.

    Login om te reageren
  13. markietwo zegt

    3 augustus 2012 om 14:11

    Zou mooi zijn als die regel van oldtimers er afging…. Auto’s na 1988 worden geen oltimer meer helaas.
    Dus dit is duur rijden… Jammer genoeg!

    Login om te reageren
    • undifined1 zegt

      3 augustus 2012 om 14:38

      @markietwo:
      slaat nergens op, alle auto’s worden nog oldtimer zoals de regel nu is,

      van voor 87 moeten 25 jaar zijn
      Van 87 moeten 26 jaar zijn
      Van 88 moeten 27 jaar zijn
      Van 89 moeten 28 jaar zijn
      Van 90 moeten 29 jaar zijn
      Van 91 moeten 30 jaar zijn
      De rest moet ook 30 jaar zijn

      Als je met een diesel of lpg rijd moet je toeslag gaan betalen.

      Login om te reageren
      • markietwo zegt

        5 augustus 2012 om 01:20

        @undifined1: mijn excuus… U heeft gelijk… De regel is later weer aangepast…

        Login om te reageren
  14. ej20g zegt

    3 augustus 2012 om 14:13

    Lekker. Enkel, als je dan toch een V8 erin wil hebben, pak dan de S62B50. Is wel wat duurder maar ook veel krachtiger. Maar dit is ook erg leuk natuurlijk!

    Login om te reageren
  15. The_12oach zegt

    3 augustus 2012 om 14:33

    Ik snap dit wel maar toch ook niet.

    LEUK!!!! is het zeker. Maar waarom deze zwaar underpowerde v8? Ja het koppel is bizar en met het lage gewicht een heus monster bij het stoplicht of voor het driften. Maar de S62 klinkt alleen al veel beter als je het mij vraagt. En met beetje zoeken in Duitsland kom je er genoeg goedkope tegen hoor :P

    Login om te reageren
    • undifined1 zegt

      3 augustus 2012 om 14:39

      @The_12oach:
      omdat je met een beetje slimmigheid een m60 bijna gratis kunt krijgen denk ik (oude 740 slopen en rest van onderdelen verkopen) En als je er mee gaat driften is de kans dat hij kapot gaat ook groot, en kun je hem weer goedkoper door een andere m60 vervangen

      Login om te reageren
    • dutchiehd zegt

      3 augustus 2012 om 20:37

      @The_12oach: dan moet je een S62 van na 2002 hebben geloof ik, de eerste generatie was namelijk niet echt probleemloos..

      Login om te reageren
  16. SimonMc zegt

    3 augustus 2012 om 15:28

    Een V12 is er ook al eens in gelepeld :)

    http://www.autoblog.nl/archive/2007/06/25/bmw-3-serie-e30-met-v12

    Login om te reageren
  17. mmot05 zegt

    3 augustus 2012 om 16:57

    Neh, geen 4, geen 8, geen 12, zo’n ding hoort gewoon een zes in lijn onder de kap te hebben, misschien minder bijzonder maar wel puurder

    Login om te reageren
  18. Hupke zegt

    3 augustus 2012 om 17:39

    Gewoon die originele 6-in lijn eens goed afstellen en tunen zodat hij loopt als een naaimachientje ben je veel meer mee dan met een V8 tenzij je enkel POWER wilt gaan zitten roepen maar dan ben je niet echt een liefhebber.

    Login om te reageren
  19. camaro81 zegt

    3 augustus 2012 om 18:06

    Een touring had ik mooier gevonden.

    Login om te reageren
  20. bozewolf zegt

    3 augustus 2012 om 18:32

    Wat is er met die achterbumper aan de hand?

    Ziet er raar uit.

    Login om te reageren
    • camaro81 zegt

      3 augustus 2012 om 19:17

      @bozewolf: Dat is de weerspiegeling van de witte belijning.

      Login om te reageren
      • bozewolf zegt

        4 augustus 2012 om 16:56

        OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH! Nu zie ik het pas!

        Login om te reageren
  21. toyotafortuner zegt

    3 augustus 2012 om 20:14

    Nice! Heb ff RDW gecheckt en die gaf een BPM bedrag aan van €59000? Heeft dat te maken met de ombouw of?

    Login om te reageren
  22. bruinbeer zegt

    3 augustus 2012 om 21:58

    :O

    Login om te reageren
  23. david328 zegt

    16 juni 2014 om 23:27

    Hoi, is deze v8 nog te koop ? Ik heb wel interresse groetjes David

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North