• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW komt met 1 lichtgewicht M5 (CSL)

Auteur: autoblogger, gepost 28 oktober 2009 om 15:18 – 89 Reacties

BMW M5


Als onderdeel van de 25e verjaardag van de iconische vierdeurs sedan heeft BMW’s M divisie een speciale lichtgewicht versie van de E60 M5 gemaakt (one off).

Volgens het Britse Autocar is dat vanochtend bevestigd door het hoofd van de M ontwikkelingsdivisie, Albert Biermann (mooie naam). Hij omschreef de auto als “de M5 CSL die we nooit hebben gebouwd”. Eén van de wijzigingen in de nieuwe auto is een sterk gewijzigde versie van de 5.0-liter V10 motor. De 90-graden unit is uitgebreid met een langere slag en een capaciteit van 5,5-liter, dat maakt het de grootste motor ooit in een officiële M-auto.

Naast de motorische aanpassingen is er uiteraard ook eea aan gewicht gelost, vooral dankzij het gebruik van koolstofvezel. De M5 krijgt een carbon dak (net zoals bij de E92 M3), dat moet zorgen voor een vermindering van 50 kilo. Tevens is het interieur flink gestript, waarbij zelfs de gehele achterbank is verwijderd.

Officiële cijfers over vermogen en koppel zijn nog niet vrijgegeven, maar het zou gaan om 580 pk en 545 Nm koppel (de standaard M5 heeft 507 pk en 520 Nm). Claudia Huertgen, BMW’s eigen coureur heeft reeds wat rondjes op de legendarische Nurburgring gereden en dat deed ze in minder dan acht minuten, waardoor ze 20 seconden sneller is dan de standaard M5!

Ook interessant!

  • Video: BMW M4 CSL mag weer buitenspelen
  • Gespot - Een BMW M5 van bijna €230k
  • BMW X3 xDrive30e rijtest
  • Video: BMW M4 rijden met alleen je handen werkt zo
    Video: boenderen met de BMW M4 'CSL'

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
  • LANDO NORRIS IS DE F1 WERELDKAMPIOEN VAN 2025
  • De enige Bugatti EB110 op Nederlands kenteken is gespot!
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW, csl, Lichtgewicht, m5

Vorig bericht: « Gespot: Mmmmmooi
Volgend bericht: Aston Martin Rapide al in Nederland »

Lees Interacties

Reacties

  1. Jan zegt

    28 oktober 2009 om 15:24

    Wat heb je aan een 4-deurs sedan zonder achterbank… Hooguit handig als je bij Ikea staat, maar verder houdt het wel op…

    Login om te reageren
    • Wesley zegt

      28 oktober 2009 om 15:27

      @Jan: Je haalt me de woorden uit mijn mond

      Login om te reageren
  2. M3_lover zegt

    28 oktober 2009 om 15:25

    Lekkerrrr zou ik wel eens rondjes mee willen rijden :-)

    Login om te reageren
  3. tristan zegt

    28 oktober 2009 om 15:25

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  4. bozewolf zegt

    28 oktober 2009 om 15:27

    Kon je dit niet beter met een M3 doen? Net als Jan zegt, dan koop je een superSEDAN, zit d’r geen achterbank in.

    Login om te reageren
  5. bassie zegt

    28 oktober 2009 om 15:27

    m5 zonder achterbank? waarom geen m6CSL???

    Login om te reageren
    • autoblogger zegt

      28 oktober 2009 om 15:30

      @bassie: vanwege het 25-jarig jubileum van de 5-serie…

      Login om te reageren
  6. BramBMW zegt

    28 oktober 2009 om 15:27

    Wauw!!! dit zal de laatste echte hardcore M5 zijn er op de markt gaat komen aangezien die nieuwe M5 een twin turbo V8 krijgt:(

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      28 oktober 2009 om 16:22

      @BramBMW: Deze M5 CSL komt niet op de markt, want er wordt maar 1 exemplaar gebouwd!

      Login om te reageren
  7. luwek zegt

    28 oktober 2009 om 15:29

    waarom? omdat ’t kan, punt

    Login om te reageren
  8. Freude_am_Fahren zegt

    28 oktober 2009 om 15:31

    Waarom niet met de M3?!
    Een coupé is toch veel sportiever dan een sedan(zonder achterbank)!

    Login om te reageren
    • micheloo0 zegt

      28 oktober 2009 om 16:10

      @Freude_am_Fahren: die komt ook nog hoor

      Login om te reageren
  9. Mr. V8 zegt

    28 oktober 2009 om 15:31

    HOERA HOERA HOERA!!! :staat met zijn armen in de lucht te juichen:

    Login om te reageren
  10. Mr. V8 zegt

    28 oktober 2009 om 15:32

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  11. Specht zegt

    28 oktober 2009 om 15:32

    Ach het is een bmw, met of zonder achterbank, dit ding verkoopt toch wel.
    Genoeg rijke criminelen in het oostblok of voetballers die boven de balkenelendenorm zitten.

    Login om te reageren
    • 4.4twinturbo-m5 zegt

      28 oktober 2009 om 18:59

      @Specht:
      hahaha de audi rs6 zal zijn eigen poepie ruiken.

      De M5 die ik tegekom in Rdam, zijn van nette blanke mannen. Zij komen uit de parkeergelegenheid van Fortis/ABnAmro in Rotje knor (waarschijnlijk met de bonus=NL belastingsgeld gekocht).
      Tot heden geen enkel K*t marokkaantje in een M5 gezoen wel M3, X6 of X7. Vaak rijden de dr&gs koerriers in 5 serie met m-bumpersetje.FF voor alle duidelijkheid.
      ps. waar rij je zlef in dan?

      Login om te reageren
      • NLBUURMAN zegt

        28 oktober 2009 om 21:37

        @4.4twinturbo-m5: sinds wanneer bestaat er een X7???

        OT: jammer dat er maar 1tje van gemaakt wordt… liever een gelimiteerde versie van 250 ofzeau…

        Login om te reageren
  12. C6_R zegt

    28 oktober 2009 om 15:32

    Geloof er geen *** van! Leuk hoor gewicht besparen door de achterbank er uit te halen, maar dat is een beetje als het motorblok uit een SUV halen om er een lichte trackday wagen van te maken…

    Plus nog zoveel moeite steken in de huidge M5 als de volgende al zo dichtbij is? Denk het niet!

    Login om te reageren
    • autoblogger zegt

      28 oktober 2009 om 15:41

      @C6_R: LOL @ SUV vergelijking ;)

      Login om te reageren
    • robbie zegt

      28 oktober 2009 om 16:27

      @C6_R: Het is een eenmalige experimentele auto om de verjaardag van 25 jaar M5 te vieren. Het gaat dus NIET om een productieauto, het is een EENMALIGE CONCEPT.

      Deze auto is NIET TE KOOP! begrijpen jullie het nu?

      Yet despite the investment that has gone into creating the new uber-M5, Biermann says it is destined to remain a one-off.

      “Right now we’re concentrating on the next-generation M5. This car has been fun to develop but there are no plans for production,” he says.

      Login om te reageren
      • C6_R zegt

        28 oktober 2009 om 16:33

        @robbie: JA NU BEGRIJP IK HET!!! Echter dat stond niet in het artikel vandaar de verwondering. Mijn nederige excuses!

        *Legt cheque boekje weer weg…

        Login om te reageren
        • robbie zegt

          28 oktober 2009 om 16:36

          @C6_R: Het was ook niet specifiek voor jou bedoeld hoor ;)
          Er waren wel meer mensen die het niet helemaal door hadden.

          Het had wellicht ook iets duidelijker in het artikel kunnen staan ;)

          Login om te reageren
  13. Citrofiel zegt

    28 oktober 2009 om 15:32

    Klinkt als een serieus aangepaste auto, voor de verandering. Geen zwakke paar pk meer en wat kilootjes eraf, nee, een echt verschil! Da’s wel stoer.

    Login om te reageren
  14. trackandtuner zegt

    28 oktober 2009 om 15:33

    Helaas is dit een test model en zal het bij 1 CSL gehouden worden wegens het 25 jarige bestaan.
    In productie gaan is zeer onwaarschijnlijk aangezien het dan een betere versie van de nieuwe M5 met de TT v8 zou worden.
    Maar wie weet wat BMW van plan is.

    Login om te reageren
  15. Volvo_440_turbo zegt

    28 oktober 2009 om 15:37

    Mmm, Claudia, die naam klinkt sexy, maar als ze zo snel op de Nurburgring is is ze sowieso sexy voor mij :p

    Login om te reageren
    • CasperH zegt

      28 oktober 2009 om 15:52

      @Volvo_440_turbo: ehm, weet je dat zeker?

      Login om te reageren
      • autoblogger zegt

        28 oktober 2009 om 15:54

        @CasperH: Hahahahahaha!

        Login om te reageren
        • CasperH zegt

          28 oktober 2009 om 15:58

          @autoblogger: voor de volledigheid: dit is een persfoto op haar eigen website. Schijnbaar staat ze er dus gunstig op, anders publiceer je dit niet van jezelf…

          Login om te reageren
          • C6_R zegt

            28 oktober 2009 om 16:11

            @CasperH: Welke “ze” heb je het over?

            Login om te reageren
            • CasperH zegt

              28 oktober 2009 om 16:16

              @C6_R: Mijn fout, ik nam aan dat Claudia een vrouwennaam was, maar het kan natuurlijk zijn dat een stel verknipte Duitsers hun zoontje Claudia genoemd heeft. Dat lijkt in dit geval inderdaad aannemelijk ;)

              Login om te reageren
      • EJS zegt

        28 oktober 2009 om 15:55

        @CasperH:

        het zou kunnen, dattie het zeker weet^^

        Login om te reageren
  16. -Street `dY zegt

    28 oktober 2009 om 15:39

    Hahahha, wat een reacties van sommige BMW-haters. Dat zijn ongetwijfeld van die VAG-liefhebbers (waar ze de factor 1,2 a 1,5 x hanteren op hun modellen en dan zeggen WE HEBBEN NIEUWE AUTO haha).

    BMW durft tenminste nieuwe modellen uit. En komt steeds met nieuwe en vette bakken.

    Login om te reageren
  17. EJS zegt

    28 oktober 2009 om 15:39

    klinkt als wel een cool, en tevens nogal onzinnig project(zie comments over achterbank), maar het zal vast super rijden!

    Login om te reageren
  18. jee-oekeloeres zegt

    28 oktober 2009 om 15:43

    Zonder achterbank is wel leuk voor de schoonmoeder! Dat doosje op het dak begint toch ook eens een keer te vervelen, nietwaar?

    Login om te reageren
  19. autoblogger zegt

    28 oktober 2009 om 15:43

    Zou het een beetje hier op lijken?…
    http://www.autoblog.nl/archive/2009/02/09/vet-kewl-bmw-m5-racer

    Login om te reageren
    • EJS zegt

      28 oktober 2009 om 15:44

      @autoblogger:

      haha, dat zou wel humor zijn!

      Login om te reageren
  20. jack zegt

    28 oktober 2009 om 15:48

    Mijn advies:

    -Achterbank eruit, recaro’s erin.
    -Voorstoelen eruit, recaro’s erin.
    -Motorkap eraf, carbonnen kap erop (en in kleur spuiten)
    -Achterklep eraf, carbonnen kap erop (en in kleur spuiten)
    -Elektrische spiegels eraf, carbonnen erop (en in kleur spuiten)
    -Aluminium rolkooi erin
    -Navigatie/radio eruit
    -Climate controle eruit

    Last but not least:

    Parkeren op mijn oprit en sleutels aan mij geven.

    Login om te reageren
  21. Larick zegt

    28 oktober 2009 om 15:55

    Ze moesten wel, om een beetje bij de RS6 in de buurt te komen. Zie het als de Gallardo en F430/458 Italia pk-strijd.
    Nu nog in productie brengen, maar wel met achterbank. Anders is het nog niets.

    Login om te reageren
    • EJS zegt

      28 oktober 2009 om 15:57

      @Larick:

      ze moeten niks, want de volgende generatie komt bijna en komt qua pk’s aardig in de buurt van de RS6;) en vermoedelijk daarbij ook in de buurt van de snelheid, want de RS6 is een behoorlijke zwaargewicht!

      Login om te reageren
  22. jack zegt

    28 oktober 2009 om 15:57

    ROFL!! @ Casper :D

    Login om te reageren
  23. Volvo_440_turbo zegt

    28 oktober 2009 om 15:58

    Ow!!! :s

    Login om te reageren
    • CasperH zegt

      28 oktober 2009 om 16:00

      @Volvo_440_turbo: sterkte met de verwerking van deze schok :twisted:

      Login om te reageren
  24. strating zegt

    28 oktober 2009 om 16:00

    Heerlijk! Mijn middag kan niet meer stuk! Een hardcore porno versie van die heerlijke M5 is natuurlijk altijd winnen! Can’t wait!

    Login om te reageren
  25. micheloo0 zegt

    28 oktober 2009 om 16:09

    Hiermee zou bmw zich onsterfelijk maken dikke rs6-killer

    Login om te reageren
    • CasperH zegt

      28 oktober 2009 om 16:14

      Waarom trekken sommige mensen de vergelijking met een RS6? Een RS6 is een riant afgewerkte supersnelle gezinswagen met alle luxe die de reizigers maar kunnen wensen. Deze M5 CSL is een soort straatlegale circuitauto met alle onpraktische bijkomstigheden (zoals het ontbreken van een achterbank) die daarbij horen. Echt een onzinnige vergelijking imho.

      Login om te reageren
  26. stradale zegt

    28 oktober 2009 om 16:13

    @Volvo_440_turbo:
    Ten eerste: LOL
    Ten tweede: Hoe Claudia Hürtgen er ook uit mag zien, een rondje Nordschleife met haar achter het stuur van de ringtaxi kan ik je nog steeds aanraden!

    Login om te reageren
  27. JohNL zegt

    28 oktober 2009 om 16:15

    Zoals al gezegd, het is een one-off. Oftewel: hij gaat niet in productie. Jammer, maar wel logisch natuurlijk.

    Login om te reageren
  28. Neal zegt

    28 oktober 2009 om 16:16

    Goed zo kan hij in belgie als ‘lichte vracht’ ingeschreven worden en zo de hoge inschrijftaksen omzeilen.. weer 5000 euro uitgespaard.

    Login om te reageren
  29. Fout zegt

    28 oktober 2009 om 16:20

    @Volvo_440_turbo: F A I L !! (pijnlijk;) )
    Waarom in godsnaam de achterbank er uit strippen?! Belachelijk. Verder wel heel lekker maar beetje laat. Tegen dat ie echt uit is, is er een nieuwe 5 en M5 ‘concept’. Terwijl de nieuwe M5 ong. evenveel peekaas zal hebben. Dus niet echt een superinteressante zet van BMW lijkt mij.
    Ze willen gewoon nog snel even de veel nieuwere E63 en RS6 inpakken.

    Login om te reageren
  30. BananaFlip zegt

    28 oktober 2009 om 16:22

    Dat klinkt wel aardig allemaal!
    Hopen dat ie er echt komt, met weinig gewicht is nooit iets mis!

    Login om te reageren
  31. M5Power zegt

    28 oktober 2009 om 16:23

    Ik hoop dat ie uitkomt! maar dan ook wel met een achterbank

    Login om te reageren
  32. robbie zegt

    28 oktober 2009 om 16:24

    Foto’s:

    Login om te reageren
  33. Patrick_Createmedia zegt

    28 oktober 2009 om 16:33

    Whow wat een lelijke M striping.

    Login om te reageren
  34. EJS zegt

    28 oktober 2009 om 16:37

    jammer van die lelijke striping, had ‘m gewoon wit gelaten!:O Maar ze mogen ‘m best voor m’n door parkeren, gewoon een keer laten overspuiten!

    Login om te reageren
  35. EJS zegt

    28 oktober 2009 om 16:38

    of gewoon de stikkers er nog vanaf trekken, want zou me niet verbazen als het stikkers waren;)

    Login om te reageren
  36. Buyck zegt

    28 oktober 2009 om 16:43

    @ Wat heb je aan een 4-deurs sedan zonder achterbank… Hooguit handig als je bij Ikea staat, maar verder houdt het wel op…

    Idd grappige opmerking. Twee deuren steken in een wagen of beter open doen om mensen te laten instappen en geen bank? Rare toestand… smijt ze er dan ook uit?!

    Login om te reageren
    • EJS zegt

      28 oktober 2009 om 16:45

      @Buyck:

      het zou wel eens kunnen dat ten behoeve van de stijfheid de deuren idd op geen enkele manier meer open kunnen hoor;)

      Login om te reageren
  37. M-lover zegt

    28 oktober 2009 om 16:45

    dat moet een leuke auto zijn!
    niet voor productie, en dus niet echt leuk voor de rest van de wereld…

    Login om te reageren
  38. m5 zegt

    28 oktober 2009 om 16:46

    kijk als ze dit blok nu eens gaan gebruiken in de nieuwe m5 dan komt het goed

    Login om te reageren
  39. Xenonverlichting zegt

    28 oktober 2009 om 16:51

    Dit is well een E AMG en RS6 killer want de huidige M5 is om zo maar te zegge is een beetje Lui, maar wat is al M-B en Audi nou ook eens een tandje strakker zette iik wil het wel wette black series-misschien 5.2 blok uit r8 jammie

    Login om te reageren
    • CasperH zegt

      28 oktober 2009 om 18:52

      @Xenonverlichting: dat is een reactie is om zo maar te zeggen andere mensen schrijven wel begrijpelijke tekst mmaar wat is een reactie al plaats zestien willekeurige woorden met soort van halfzinne en mensen llezen het ziekk!

      Login om te reageren
  40. six-trey zegt

    28 oktober 2009 om 17:44

    wel zielig als ze de achterbank moeten uithalen en de motor vergroten om de CTS-V te kunnen bijhouden :P

    Login om te reageren
    • AriM6 zegt

      28 oktober 2009 om 21:55

      @six-trey:
      Bij te houden ..?
      6 sec sneller over de Ring …

      Login om te reageren
  41. CNR zegt

    28 oktober 2009 om 17:48

    @CasperH Claudia is wel een vrouw !

    Login om te reageren
    • CasperH zegt

      28 oktober 2009 om 18:49

      @CNR: wat? Echt?

      Login om te reageren
  42. Bmwfreak68 zegt

    28 oktober 2009 om 18:20

    Bring it on RS6 :)

    Login om te reageren
  43. Xpert01 zegt

    28 oktober 2009 om 18:32

    Wat een grote onzin!
    In plaats van wat Audi met de RS6+ had gedaan, gooit BMW de achterbank eruit.
    Klasse hoor…

    Login om te reageren
  44. bartholomeo zegt

    28 oktober 2009 om 18:59

    achja, nu maakt bmw een m5 lichter om te kijken of ze nu wel een rs6 kunnen volgen. De resultaten worden toegepast op de nieuwe m5 die wél sneller zal zijn dan de RS6.
    Dan komt Audi met een RS6+ die opnieuw de “nieuwe” m5 naar de 2e plaats zal dwingen…. eindeloos gaan we verder

    Login om te reageren
  45. AMG Powerrr zegt

    28 oktober 2009 om 19:31

    Yes, eindelijk een BMW die ik wel wil!

    Login om te reageren
  46. Herke zegt

    28 oktober 2009 om 19:32

    six-trey; als we zo gaan beginnen.. zielig van de CTS-V om een verouderde auto uit te dagen.

    On-topic; Wat super vet! kan niet wachten op wat meer gegevens, foto’s en filmpjes!

    Login om te reageren
  47. Tommy2 zegt

    28 oktober 2009 om 19:37

    Eindelijk een upgrade!! Die 507 pk kon écht niet meer, nu loop hij weer mooi in de pas met de RS6 en is nog sneller ook. Wachten op de RS6 Plus dan maar(!) :D

    Login om te reageren
  48. Charlie zegt

    28 oktober 2009 om 19:41

    jezus wat staat dat ding hoog of ligt dat aan mij, lijkt wel een X6 ;-)

    Login om te reageren
  49. BramBMW zegt

    28 oktober 2009 om 19:55

    @ robbie

    bedankt voor de verheldering. wel jammer eigenlijk. ik had wel 100 exemplaren willen zien.

    Login om te reageren
  50. rider zegt

    28 oktober 2009 om 20:40

    een M5 “CSL”? waarom niet de M6 nemen. lijkt me veel logischer. wel erg lekker die motor!

    Login om te reageren
  51. AMG Powerrr zegt

    28 oktober 2009 om 21:50

    @Xenonverlichting,

    ik snap er geen reet van :S. Zal vast niet aan mij liggen..

    Login om te reageren
  52. AriM6 zegt

    28 oktober 2009 om 21:52

    20 sec sneller, dan komt ie op een tijd van 7.53.
    Nou ja, ik had beter verwacht, de M3 CSL doet het in 7.50.

    Maar goed, hij is wel sneller dan de CTS-V, maar aangezien hij niet in productie gaat mag hij niet meedoen met de test.

    Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      28 oktober 2009 om 21:59

      @AriM6: maar die M5 csl heeft dan ook meer pk’s en minder gewicht… dus dat ie sneller zou zijn is niet zo gek…

      Eigenlijk doet de CTS-V het aardig goed met 1955Kg en “maar 557pk”.

      Login om te reageren
      • AriM6 zegt

        28 oktober 2009 om 22:03

        @w0o0dy:
        Ja , maar daar gaat het nu niet om.
        Ik wou em alleen duidelijk maken dat bij houden en dik 6 sec sneller , toch echt een wereld van verschil is.

        Login om te reageren
      • C6_R zegt

        28 oktober 2009 om 22:14

        @w0o0dy: Excuus truus! ;) :lol:

        Login om te reageren
  53. RDS zegt

    28 oktober 2009 om 22:16

    Mooie Mule om de motor etc. voor de volgende M5 te testen.

    Login om te reageren
  54. JCD zegt

    28 oktober 2009 om 23:48

    Een dak-deel dat 50 KG weegt? Ja nog even!

    Login om te reageren
  55. Cantago zegt

    29 oktober 2009 om 00:38

    50kg besparen op het dak? Hoe zwaar was dat dak wel niet! Maar hier scoort BMW wel punten mee bij mij, een grotere motor, meer vermogen, en een lichtere auto! En nee, niet bij de E92 M3, bij de M5! GAAAAAAF!! En weet je wat met stip het allermooiste is? Dat er niet over milieu/zuinigheidstroep gepraat wordt! SUPER! I LOve IT!

    Login om te reageren
  56. Luuk---d zegt

    29 oktober 2009 om 09:00

    Kom een keer met nieuwe modellen, de M6 is al aan het verjaren, en de M5 ook! Waar is BMW met de mooie vernieuwende modellen? Crisis?

    Login om te reageren
  57. Kevin van Gorp zegt

    29 oktober 2009 om 09:32

    Geen achterbank maar wel achterdeuren? Nog ff en hij kan op grijs kenteken.

    Login om te reageren
  58. robbert zegt

    29 oktober 2009 om 09:47

    Al halen ze er 200 kilo af, dan is ie nog 200 kilo te zwaar. mosterd na de zware Beierse maaltijd.
    X6 in “M” uitvoering: 2200 kilo. errug sportief

    Login om te reageren
  59. Freewarefreak zegt

    29 oktober 2009 om 09:49

    Sjesus wat een lelijk wijf die Claudia… inderdaad net een vent… zeker getrouwd… het eerste wat ze dan doen is hun haar afknippen… lekker makkelijk… lelijke bril… ach ja… toch al voorzien van een vent… en die kerel balen… ;)

    Login om te reageren
  60. Jasje zegt

    29 oktober 2009 om 10:17

    Ze hadden hier beter een M5 “coupé” van gemaakt, dus met toegelaste achterdeuren en plastic achterramen.

    Login om te reageren
  61. Alwood zegt

    29 oktober 2009 om 12:08

    hmm, hij gaat er toch wel komen ;-) Heel misschien zelfs met achterbank… maar BMW heeft een model nodig om dit hoofdstuk af te sluiten.

    De laatste maanden van de M5 productie zal er plotseling iets anders, lichters uit de fabriek rollen… ik weet het zeker!

    Login om te reageren
  62. bmw sloper/killer zegt

    2 november 2009 om 15:27

    lichter????het blijft een trage tank zonder loop.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North