• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW M3 ‘Leather Edition’ van Zwickenpflug

Auteur: evo, gepost 24 november 2008 om 21:08 – 43 Reacties

BMW M3 'Leather Edition'
Een witte M3 met 19 inch BBS en custom made leren en alcantara interieur: omdat perfect nooit perfect blijkt te zijn…

Tuner Zwickenpflug pakt de M3 subtiel doch erg goed aan. Want wat vonden wij ook alweer van het interieur van onze witte M3? Juist ja, het interieur was verre van spannend te noemen. Zwickenpflug voorziet de M3 van een van top tot teen alcantara en lederen interieur met stitching in de M-kleuren. Het geheel zorgt voor een bijzonder fraaie mix van luxe en sportiviteit, hoewel de alcantara stoelleuningen mij persoonlijk minder kunnen bekoren.

Omdat de ’tunert-met-de-weirdo-naam’ toch bezig was, hebben ze er ook direct maar klassieke BBS’ers onder gelegd. Ook is de M3 qua prestaties erop vooruit gegaan. ECU-gefriemel zorgt nu voor 445 pk en een onbegrensde top van 325 km/u. Serious business dus…

Ook interessant!

  • Video: BMW M3 Touring op de 'Ring
  • BMW M3 CS gesnapt in Oostenrijk
    Video: BMW M3 CS gesnapt in Oostenrijk
  • Video: BMW M3 G80 lezersvragen beantwoord!
    Video: BMW M3 G80 lezersvragen beantwoord!
  • Video: BMW M3 CS op de Nordschleife

Nieuwste artikelen

  • Citroën komt met een eigenwijze, kleine versie van de ID Buzz
  • Kia EV4, GEWAAGD uiterlijk maakt het een gedurfde keuze #test
  • Bugatti krijgt een keiharde primeur van Rimac
  • Volvo XC60 Executive Edition
    Volvo maakt van de XC60 een heerlijke dikzak
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW, M3, tuning, wit

Vorig bericht: « Garage vol Aston Martin-snoepgoed
Volgend bericht: Duurzaamheid hindert ‘premium-award’ voor Volvo »

Lees Interacties

Reacties

  1. Dennis zegt

    24 november 2008 om 21:12

    zo zouden ze de M3 standaard moeten maken (interieur)!! Super goed geslaagd!

    Login om te reageren
  2. wotevajjjj zegt

    24 november 2008 om 21:12

    lijkt wel op een beer :p

    Login om te reageren
  3. Sjoerd zegt

    24 november 2008 om 21:12

    Doen ze goed!

    Login om te reageren
  4. lincoln zegt

    24 november 2008 om 21:13

    elke Porsche , Mustang , M3 .. we kennen dat riedeltje nou wel ..

    Login om te reageren
  5. Bas zegt

    24 november 2008 om 21:20

    waanzinnig interieur! Wat een pracht product hebben deze (voor mij)onbekende boys afgeleverd!! Top.

    Login om te reageren
  6. DAT zegt

    24 november 2008 om 21:24

    Dit is pas tuning.

    Login om te reageren
  7. Markus zegt

    24 november 2008 om 21:28

    Mahaha, Zwickenpflug… zo uit Allo Allo weggelopen zeker!? Wel een mooi interieur, dat wel.

    Login om te reageren
  8. Daan zegt

    24 november 2008 om 21:33

    Interieur ziet er wel heel gaaf uit, alleen de velgen zou ik toch niet kiezen… vind de orginele velgen mooier!

    Login om te reageren
  9. S4-B5 zegt

    24 november 2008 om 21:38

    Niet echt bijzonder naar mijn mening, dit kan elk autobekledingsbedrijf voor je maken.
    De velgen zijn erg mooi hoor, maar ook hiervoor hoef je niet naar een ’tuner’ lijkt me.

    Login om te reageren
  10. Einser zegt

    24 november 2008 om 21:40

    ‘Zwickenplug’; klinkt als een merk likdoornpleisters.
    Wel een erg mooi stukje werk van die mannen!

    Login om te reageren
  11. sebastianchubasco zegt

    24 november 2008 om 21:41

    325 met 440 pk…
    dikke vette onzin.

    Login om te reageren
  12. jinxed zegt

    24 november 2008 om 21:47

    Laat het alcantara maar zitten, volledig leer vind ik mooier. Dan is het interieur prachtig.

    Login om te reageren
  13. sacha zegt

    24 november 2008 om 21:47

    Leather edition?

    Login om te reageren
  14. Laurens zegt

    24 november 2008 om 21:54

    Fap fap fap.

    Oh, ik las alleen de titel van de post voordat ik de foto’s goed bekeek.

    Hoop dat jullie me niet verkeerd begrijpen.

    Login om te reageren
  15. FelixF zegt

    24 november 2008 om 21:56

    @jinxed:
    Wat zou dan de verandering zijn die een tuner zou moeten doen?
    Extended lether is al een optie, alcantara niet.

    Ik vind het er iig ontzettend gaaf uitzien.

    Login om te reageren
  16. Jochempie zegt

    24 november 2008 om 21:56

    Daar heb ik graag 10000 euro extra voor over, uit de categorie hermes!

    Login om te reageren
  17. Rick dos zegt

    24 november 2008 om 21:57

    Mja, niets bijzonders dus….

    Login om te reageren
  18. Rick dos zegt

    24 november 2008 om 21:58

    -edit: check, is gefixt-

    Login om te reageren
  19. Stephan Tast zegt

    24 november 2008 om 22:15

    Is me toch wat te druk, net als de stoel die ze vorig jaar voor m’n oma bekleed hebben.

    Login om te reageren
  20. AMG Powerrr zegt

    24 november 2008 om 22:15

    @sebastianchubasco,

    als je nog een keer leest zie je misschien wel dat er 445 pk en een onbegrensde top van 325 km/u staat. In plaats van “325 met 440 pk”. ;)

    wel een super mooi interieur

    Login om te reageren
  21. w0o0dy zegt

    24 november 2008 om 22:16

    Die extra pk’s zullen wel nodig zijn om de gewichtstoename op te heffen… dat interieur is nou niet direct lightweight. Overigens zitten er ook vrij veel dingen op/in die ik niet echt mooi vind, maar ja da’s een smaak dingetje.

    Login om te reageren
  22. TJ zegt

    24 november 2008 om 22:27

    Prachtig interieur zeg…velgen mogen ze houden btw

    Login om te reageren
  23. DRU zegt

    24 november 2008 om 22:35

    Hou zou dat ruiken, he. Als een frickin’ leerwinkel. Dat is hoe het ruikt.
    Wel vet die 3m stiksels. I totally dig.

    Login om te reageren
  24. CSL zegt

    24 november 2008 om 22:42

    Waar is het M logo in de hoofdsteunen gebleven!
    Aangezien de M3 ook erg Lux is uitgerust, kan ik het ook wel een beetje begrijpen.
    Maar dit hoor je in je M3 te hebben:

    Login om te reageren
  25. JSV88 zegt

    24 november 2008 om 23:22

    voor dat bruine had zo maar donkergrijs genomen

    Login om te reageren
  26. sebastianchubasco zegt

    24 november 2008 om 23:31

    @AMG Powerrr
    (…) ah ja, die 5 pk extra doen een auto wonderen. :)

    Login om te reageren
  27. Timmah zegt

    25 november 2008 om 06:47

    @ Sacha,

    Uit je persoonlijke collectie :)

    Alcantara is mooi en dit ziet er best net gedaan uit , alleen is de kleurstelling niet passend bij deze wagen .

    Login om te reageren
  28. Joah zegt

    25 november 2008 om 08:29

    Heeeerlijk die BBSers, moet standaard worden

    Login om te reageren
  29. Raptor zegt

    25 november 2008 om 08:44

    Bah. Een andere versie van weer een saaie Duitser. Maak er nog eens in donker grijs, licht grijs, antraciet grijs, muisgrijs of licht zwart ! Cool ! NOT.

    Login om te reageren
  30. Majinstar zegt

    25 november 2008 om 10:22

    Klassieke interieur voor zo’n sporty wagen ?

    Login om te reageren
  31. clijde zegt

    25 november 2008 om 12:09

    Erg geslaagd, alleen zou ik voor een grijze/blauw kleurstelling pakken voor dat leer. Bruin en een witte buitenkant ziet niet zo goed uit…

    Login om te reageren
  32. DEEF zegt

    25 november 2008 om 12:27

    z4 alles leer:




    incl de leren rolbeugels hmmmm ;-)

    Login om te reageren
  33. R36 zegt

    25 november 2008 om 13:48

    Die BBS Motorsport velgen zijn heerlijk!

    Login om te reageren
  34. tibor zegt

    25 november 2008 om 16:13

    die topsnelheid is natuurlijk wel enorme bullshit:P

    Login om te reageren
  35. Peter Hoekstra zegt

    25 november 2008 om 17:09

    Die velgen mogen ze om mij wel weer omwisselen voor de originele van de E92 M3, die pk’s zijn natuurlijk altijd welkom, maar van die topsnelheid klopt natuurlijk geen zak, als je bedenkt dat en een R8 met 420 pk 301 op top loopt, en deze heeft maar net 25 pk meer dan scheelt dat niet opeens 24 km/u, kwa bekleding is hij er wel erg op vooruit gegaan.

    Login om te reageren
  36. masta rittzio zegt

    25 november 2008 om 17:24

    gewoon fucking prachtig!

    Login om te reageren
  37. Béé eMm double v Motorsport 3 zegt

    25 november 2008 om 18:09

    asl ze auto fotoshoot wille houde zoude ze eerst is moete zorge da ze alles moete schoonmake, ook de bande! je ziet gwn dat hij al de modder heeft moete trotsere majaa:)

    waarom zou die 325 niet kunnen? je moet aan alles denken he :)

    onbegrensd zit je bij mijn 135i perf ookal bijna aan de 300 ( in de 290 exact)

    auto is zeer mooi afgewerkt! ;)

    Login om te reageren
  38. Béé eMm double v Motorsport 3 zegt

    25 november 2008 om 18:09

    als* mijn exc. :p en voor de pc taal.

    Login om te reageren
  39. CSL zegt

    25 november 2008 om 22:41

    @Peter Hoekstra
    Waarom loopt een M5 en M6 dan ook over de 330 terwijl andere supercars met met hetzelfde pk’s dat niet kunnen!

    Login om te reageren
  40. sebastianchubasco zegt

    25 november 2008 om 23:55

    @csl
    begin je nou wéér?

    Login om te reageren
  41. Peter Hoekstra zegt

    26 november 2008 om 22:35

    @Béé eMm double v Motorsport 3

    Dan mag jij je km teller wel na laten kijken, 270-280 is mogelijk maar geen 300, ga weg !!!!

    Login om te reageren
  42. Peter Hoekstra zegt

    26 november 2008 om 22:38

    @CSL

    Sinds wanneer kun je een 5.0 V10 uit de m5 en m6 mt ECU getunede 4.2 V8 vergelijken ? En trouwens ECU is toch vooral om meer koppel onderin te creeëren, dan loopt een auto niet opeens 24 km/h sneller !!!!

    Login om te reageren
  43. gerard zegt

    30 november 2008 om 10:23

    schitterende bak maar dan wel in platinbrons, sjiek en sportief tegelijk. ben benieuwd hoelang dit wit het uithoud is toch maar een jaarlijks modeverschijnsel. interieur is top

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North