• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Brute baas! Sportec SPR1 M met 858 pk

Auteur: robbie, gepost 4 maart 2009 om 14:05 – 26 Reacties

Afbeelding Brute baas! Sportec SPR1 M met 858 pkAfbeelding Brute baas! Sportec SPR1 M met 858 pkAfbeelding Brute baas! Sportec SPR1 M met 858 pkAfbeelding Brute baas! Sportec SPR1 M met 858 pk

Sportec SPR1 M Geneve 2009
Persoonlijk ben ik niet echt een fan van tuning of ‘veredeling’, maar desondanks kan deze SPR1 M van het Zwitserse Sportec toch mijn goedkeuring wel wegdragen. Het ziet er niet te verkracht uit in elk geval. En specs zijn ook nog eens lekker.

De SPR1 M is gebaseerd op de 997 Turbo, maar heeft nu maar liefst 858 pk en 880 Nm tot zijn beschikking. De prestaties? Het standaardsprintje gaat in 3,0 seconden. Niet verkeerd lijkt mij zo. De rest van de specs kan je hieronder bekijken.

Sportec SPR1 M specs

Ook interessant!

  • Wie wint? Ferrari 488 Pista 800 pk vs Opel Kadett 800 pk
    Wie wint? Ferrari 488 Pista 800 pk vs Opel Kadett 800 pk
  • Video: schakelen als een baas
    Video: schakelen als een baas
  • Gespot - Monster met 750 pk op grijs kenteken
  • Gespot - Een gloednieuwe Ferrari met 1.000 pk

Nieuwste artikelen

  • BMW heeft voor iedere Nederlander een 3-Serie gemaakt
  • Mathieu van der Poel klaar voor het veldrijden met zijn Lamborghini Sterrato
  • Dit is de breedste Ferrari Purosangue van Nederland
  • Hoe je flinke korting kan scoren op deze BMW M5 Touring
FacebookTweetPinLinkedIn

911, 997, geneve-2009, Porsche, sportec, tuning, wit

Vorig bericht: « Mansory Porsche 997
Volgend bericht: Dankzij Wouter koopt The Governator een S5 »

Lees Interacties

Reacties

  1. Jan zegt

    4 maart 2009 om 14:08

    Is nog wel het pre-facelift model maar ja, ze mogen hem altijd voor de deur parkeren.

    Login om te reageren
  2. thijs zegt

    4 maart 2009 om 14:08

    Dit is toch wel erg vet hoor. Een stuk mooier dan de 11’er van Mansory..

    Login om te reageren
  3. Innokenty zegt

    4 maart 2009 om 14:08

    Ik vind die Mansory veel mooier.

    Login om te reageren
  4. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    4 maart 2009 om 14:15

    Wit met zwarte velgen!
    Wat ouderwetsch…

    Login om te reageren
  5. JosJ zegt

    4 maart 2009 om 14:16

    Waar blijft Jos, die vroeg bij de rubriek van de RS6 om deze wagen volgens mij ;) (andere Jos)

    Login om te reageren
  6. Sven zegt

    4 maart 2009 om 14:19

    Dit ding accelereert sneller van 200 naar 300 km/h dan mijn auto van 0 naar 100 km/h

    Login om te reageren
  7. David zegt

    4 maart 2009 om 14:19

    Wit is prima maar maak hem dan MAT!!!

    Login om te reageren
  8. GTS zegt

    4 maart 2009 om 14:23

    Dit ding accelereert sneller van 0 naar 300 km/h dan mijn auto van 0 naar 100 km/h

    Login om te reageren
  9. jos zegt

    4 maart 2009 om 14:25

    Hier is Jos :-) Wat een ding hè. Zo hoor tuning te zijn; niet te veel poespas en retestrak. Ga ‘m op de AutoRAI zeker van dichtbij bekijken

    Login om te reageren
  10. John zegt

    4 maart 2009 om 14:25

    @Sven, zelfde probleem heb ik ook..
    Maar dit dit heeft iig wel indrukwekkende specs, nu al benieuwd naar het volgende topic over een verkrachte auto… Nog nieuws over nieuwe modellen of techniek?? Dit lijken meer op artikelen van de AAIW of op Essen…

    Login om te reageren
  11. thijs zegt

    4 maart 2009 om 14:29

    @Sven en John: Probleem heb ik niet, ben zelf sneller op 100 dan dat ding op 200, maar goed,, scheelt dat die dan 100km/h harder gaat.. Idd brute specs!

    Login om te reageren
  12. frakske4711 zegt

    4 maart 2009 om 14:38

    Kan iemand mij a.u.b. uit leggen wat infinite camshaft adjustment is???
    Behalve de letterlijke vertaling “oneindige nokkenas verstelling” een technische uitleg, a.u.b. Ik kan me geen nokkenas voorstellen die 360 graden verdraaid kan worden, en dan is het nog steeds niet “oneindig”????
    Een nokkenas van rubber?
    Voor de rest zeer heftige specs…

    Login om te reageren
  13. Divad Sledniw zegt

    4 maart 2009 om 14:46

    Dat ding accelereert sneller van 0-100 km/h dan mijn auto van 0-300 km/h :D

    Login om te reageren
  14. Fre zegt

    4 maart 2009 om 15:06

    haha hoe ironisch: een porsche met GT-R velgen;)

    Login om te reageren
  15. BananaFlip zegt

    4 maart 2009 om 15:54

    Toch wel weer wat subtieler dan Mansory…

    Login om te reageren
  16. Vinny_93 zegt

    4 maart 2009 om 16:32

    Porsche wordt wel flink verminkt de laatste tijd ofniet? Maar goed, hij is wel mooi.
    @Divad Sledniw: Hoe zo’n auto heb je dan wel niet, als je denkt dat je in minder dan 5 seconden naar de 300 kan. Wel een overduidelijke opmerking.

    Login om te reageren
  17. Divad Sledniw zegt

    4 maart 2009 om 17:26

    @Vinny_93

    Ik vond al die “dat ding accelereert sneller dan mijn auto van …..” reacties bijzonder grappig aangezien er bijna geen wagens bestaan die beter doen dan deze vette Porsche.
    Ik vond mijn reactie zelf grappig omdat ze zo mogelijk nog absurder is dan desbetreffende reacties ivm acceleratie vergelijken met eigen wagen.

    Login om te reageren
  18. Michel zegt

    4 maart 2009 om 17:39

    Het is een van de weinige ‘getunede’ 911s die er inderdaad mooier uitziet dan het origineel. Enkel het dubbele keukenaanrecht aka spoiler achteraan blijft een misbaksel, had het een enkele spoiler geweest dan was ie werkelijk af…

    Login om te reageren
  19. Cantago zegt

    4 maart 2009 om 18:18

    ZOO! Vette bak man, en dikke prestaties, daar kan je niet over klagen!

    Login om te reageren
  20. jeppe zegt

    4 maart 2009 om 18:31

    wat een vette wagen! al zou ik voor andere velgen kiezen, is op zich niks mis mee, maar dat zijn van die velgen waar je na een maand al op uitgekeken bent..

    Login om te reageren
  21. stefan zegt

    4 maart 2009 om 18:52

    Zeer mooie velgen, gelukkig is dit alleen maar een nog dikker gemaakte Porsche en geen verneukte Porsche. Mooie specs ook nog, parkeer maar in de garage hier :D

    Login om te reageren
  22. willie zegt

    4 maart 2009 om 19:09

    heeft dat nou ook een beetje nut, al die tupperware en extra power? gaat dit ding nou 3 X sneller over de Nordschleife of zo?

    ik ben bang dat hier de vergelijking met een bodybuilder opgaat, waarbij funktie – totaal – ondergeschikt is aan vorm. Er zijn mensen die daar op kicken, maar over het algemaan wordt dit slag volk toch wat meewarig aangekeken.

    Login om te reageren
  23. BmwMPower zegt

    4 maart 2009 om 19:58

    Oef, dat kontje!
    18+! :D

    Login om te reageren
  24. Denm zegt

    4 maart 2009 om 20:43

    De Mansory is mooier, maar als hier een paar andere velgen onderkomen vind ik hem ook goed ;)

    Login om te reageren
  25. Volvo_440_turbo zegt

    4 maart 2009 om 22:14

    Jawadde!!! terwijl ik een scheet laat zit dat ding al op op de 100 :s

    Hopelijk komen er snel filmpjes!

    Login om te reageren
  26. Buyck zegt

    5 maart 2009 om 09:59

    EXTREEM!!! Wat een prestaties hoeveel is zijn top?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North