• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

CL65 AMG-lookalike hangt op ’t randje

Auteur: sir_smokalot, gepost 27 juni 2012 om 23:02 – 76 Reacties

Een klein zetje nog


Je CL600 als CL65 uitdossen, tss… God straft meteen?

Het moet best een hachelijke situatie zijn, om op een kade door te schieten en vervolgens bijna de plomp in te rijden met je peperdure Mercedes-coupé. Je zou haast denken dat die zware V12 voorin het lot van de auto bezegelt, maar kennelijk is er voldoende contragewicht (handelswaar in de kofferbak misschien?).

Verdere context ontbreekt, we werden via de mail gewezen op dit vrij spannende tafereeltje, maar we gaan er van uit dat de AMG-neppende Benzo wel weer droog de kade op getrokken is.

Met dank aan Niels voor de tip!

Ook interessant!

  • Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
    Video: brute Mercedes-AMG GT73e komt in actie
  • Video: Mercedes AMG One in het wild!
  • Video: Het F1-geluid van de Merces-AMG One!
    Video: Het F1-geluid van de Mercedes-AMG One!
  • Mercedes-AMG GT 73 voor het eerst officieel op beeld

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

cl, cl600, Coupe, Mercedes

Vorig bericht: « Moeten verkeershufters aan de publieke schandpaal?
Volgend bericht: Zijn mensen met ADHD slechte(re) chauffeurs? »

Lees Interacties

Reacties

  1. bbroek zegt

    27 juni 2012 om 23:06

    Hoe is hij er uit gekomen???

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      27 juni 2012 om 23:23

      @bbroek:
      Deurtje open deurtje dicht?

      Login om te reageren
      • wobwobgaserop zegt

        27 juni 2012 om 23:28

        @jrk68: 4e pedaal bij Benz vergeten in te trappen, wel eerst uitgestapt

        Login om te reageren
        • jrk68 zegt

          27 juni 2012 om 23:39

          @wobwobgaserop:
          Lol maar ik ken die kade, en die loopt niet echt af.

          Login om te reageren
  2. amgpowerrr zegt

    27 juni 2012 om 23:09

    Is geeneens zo’n schande, een 2.2 cdi in een amg veranderen dat vind ik zeld wat minder…

    Login om te reageren
    • C220AMG zegt

      28 juni 2012 om 01:34

      @amgpowerrr: hee! Rustig aan ! Alhoewel, ik geef gewoon toe dat het een 220 is. Maar opfraaien dmv velgen e.d. Lijkt me toch geen ramp als je iets mooi vind maar het niet kunt betalen… Amg achterop zetten daarentegen gaat me te ver, dan insinueer je namelijk wel iets te rijden dat je niet hebt.

      Login om te reageren
      • E550 zegt

        28 juni 2012 om 02:36

        @C220AMG: AMG plakken op de achterkant vind ik niet zo erg, zolang de cijfers 63 en 65 er niet op staan.

        Login om te reageren
        • audis8 zegt

          28 juni 2012 om 08:09

          @e550: zag vandaag een bmw e 310 met een //M logo dat is pas erg

          Login om te reageren
          • jpoers zegt

            28 juni 2012 om 08:51

            @audis8: BMW e 310 ?? wat voor uitvoering is dat?

            Helaas te vaak van die ‘johnnies’ met een 316 /M

            OT: Mooie foto: Soort van eigen facepalm voor die man in het zwart. Of is die de zweetdruppels aan het afvegen

            Login om te reageren
      • amgpowerrr zegt

        28 juni 2012 om 08:22

        @C220AMG: haha nee dat is niet erg ik vind die amg pakketjes wel mooi zelfs op de c-klasse.

        Zolang er maar geen c63 op geplakt zit van alle kanten en 4 pijpen heeft, vind dat zo lomp staan dan denk je damn een amg en dan trekt die weg is het geeneens een v6 haha.

        Login om te reageren
  3. zender zegt

    27 juni 2012 om 23:13

    Vandaag ook weer zo’n kneus in een e klasse cabrio.. Netjes overal amg vermeld maar kentekencheck: geen amg. Ik vind ///m op je auto bij bmw oke, maar betekend amg hetzelfde ongeveer? Bij bmw staat het gewoon voor motorsport dus zolan je niks faked niets aan de hand vind ik..

    Login om te reageren
    • Jeroen297 zegt

      27 juni 2012 om 23:19

      @zender: De M is exact hetzelfde als AMG voor Mercedes. De M is afkomstig van de M GMBH, een soort tuningbedrijf onder hetzelfde hoedje als BMW. AMG is het tuningbedrijf, onderdeel van Mercedes, dat de high-performance modellen maakt voor Mercedes. Ik zie dus geen verschil :)

      Login om te reageren
      • parsche zegt

        27 juni 2012 om 23:26

        @Jeroen297: dus als ik het goed begrijp is bijvoorbeeld ‘r’ van volkswagen niet het zelfde?

        Login om te reageren
        • bram89 zegt

          27 juni 2012 om 23:30

          @parsche: Nee, want Volkswagen R GmbH bestaat ook

          Login om te reageren
        • Jeroen297 zegt

          27 juni 2012 om 23:32

          @parsche: R is wel degelijk hetzelfde. Sinds begin 2010 is Volkswagen R GMBH een zelfstandig bedrijf, echter wel een dochterondernemen van Volkswagen. Zij zorgen voor individualisering van Volkswagen Golf R, Passat R36 enz. Ook maken zij de R-Line :)

          Login om te reageren
        • 4991 zegt

          27 juni 2012 om 23:34

          @parsche: jawel, alleen iets minder heftig

          Login om te reageren
        • wobwobgaserop zegt

          27 juni 2012 om 23:42

          @parsche: Nope, bij VW is R nog steeds R, een uitzondering daargelaten: R-line voor de Polo. Toch komt t niet exact overeen. Abt is de ‘huistuner ‘van VW/Audi, maar er bestaan in de officiële prijslijsten geen Abt-uitvoeringen. Abt maakt soms per ongeluk n mooie velg, maar meestal plastic shit. Beetje chippen lukt ook nog wel. Van mij mogen ze Abt eruit schuppen en MTM een fabriekshal geven in Wolfsburg en Neckarsulm.

          Login om te reageren
      • mashell zegt

        28 juni 2012 om 00:59

        @Jeroen297: Zijn M en AMG wel echt tuning bedrijven of zijn het gewoon marketing labels voor producten van de gewone ontwikkelafdelingen die ook de 314i en C180 maken?

        Login om te reageren
      • undifined1 zegt

        28 juni 2012 om 09:42

        @Jeroen297:
        niet helemaal waar, amg is ingelijfd door mercedes omdat ze het zelf niet voorelkaar kregen om snelle auto’s te maken, amg was in eerste instantie net zoiets als hartge of schnitzer voor bmw (alpina is weer een ander verhaal)

        bmw m gmbh (vroeger bmw motorsport gmbh) is opgericht door bmw zelf, in eerste instantie voor het racerij gebeuren, maar die zijn later ook racemotoren in gewone auto’s gaanz etten, en ook een bmw motorsport auto gebouwd (m1). Sinds het niet meer bmw motorsport heet, is het er allemaal wel op achteruit gegaan, maar daar hebben we het nu niet over.

        Auto’s van Bmw motorsport (en bmw m) Zijn officieel ook geen auto’s gemaakt door bmw, maar gemaakt door bmw motorsport, ik weet niet of dat bij amg wel het geval is.

        Login om te reageren
      • bofkont zegt

        28 juni 2012 om 13:27

        @Jeroen297: Je hebt eem M spoiler pakket origineel vanuit fabriek en dan kun je er zo’n m badge bij krijgen. Dus dat is geen nep. Maar als een M3/M5/M6 badge gaat plakken op een normale uitvoering ben je naar mijn mening zeer triest.

        Login om te reageren
    • maxx1 zegt

      27 juni 2012 om 23:19

      @zender: Amg doet hetzelfde als M… Allebei zijn ze verantwoordelijk voor de opvoeren van mercedes en bmw. Bij mercedes kun je gewoon een amg pakket bestellen. Krijg je iets andere bumpertjes, waarom kan er dan geen amg op staan?

      Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      27 juni 2012 om 23:19

      @zender:
      Faken is faken ook als je je 316 omdoopt in M.
      Daar is niks Motorsport aan.

      Login om te reageren
    • wobwobgaserop zegt

      27 juni 2012 om 23:54

      @zender: ff over jouw naam… maakt Zender nog materiaal?! Heb nog n setje Zender Turbo’s Phase 1 liggen. Geloof dat dit oorspronkelijk Renault velgen zijn, hoewel ik twijfel over 4×100. Verder heeft Zender leuke velgen en spoilersets voor Alfa geleverd en ook ook allerlei spul voor VW.

      Login om te reageren
      • jrk68 zegt

        28 juni 2012 om 00:06

        @wobwobgaserop:
        Ook de bodykit van cinq en seicento was van Zender.
        Niet alleen aftermarket tupperware dus.

        Login om te reageren
    • Hubert zegt

      27 juni 2012 om 23:56

      @zender:
      Wie is hier nu de kneus:
      Hij die stikkertjes op z’n auto plakt of degene die kentekencheck gat doen?

      Login om te reageren
      • dutchiehd zegt

        28 juni 2012 om 00:50

        @Hubert: wat is er mis met een kentekencheck? Doe ik ook altijd via mn telefoon.

        Login om te reageren
        • mashell zegt

          28 juni 2012 om 00:56

          @dutchiehd: Maar waarom? Op welke wijze is jou dat van nut? Kost je geld (databundel) maar verhoogt op geen enkele manier de kwaliteit van jouw leven.

          Login om te reageren
          • timberleek zegt

            28 juni 2012 om 01:45

            @mashell:

            die databundel heb je toch al (zolang je er niet overheen gaat).

            Verder zal het gewoon interesse zijn.
            Misschien heeft hij niet gekeken om te checken of het wel een amg was, maar om gewoon specs te krijgen. wat voor blok, vermogen etc. niet iedereen weet dat allemaal uit zijn hoofd

            Login om te reageren
      • porsche928 zegt

        28 juni 2012 om 07:35

        @Hubert: doe ik ook wel eens, met name om te kijken of een auto geïmporteerd is en eigenlijk alleen als ik in de markt ben voor een ander.

        Login om te reageren
      • bofkont zegt

        28 juni 2012 om 13:29

        @Hubert: De nepper is altijd een kneus ;)

        Login om te reageren
    • DennisS65B40 zegt

      28 juni 2012 om 08:30

      @zender: volgens mij is hier sprake van een misverstand. AMG erop hoeft niet te betekenen dat het een AMG motor is. Pas als ze cijfers er bij gaan plakken (32, 55, 63, 65) dan insinueert de eigenaar dat hij een AMG motor heeft. AMG alleen is een sportief pakket, net als het S-line pakket bij Audi en het M-pakket bij BMW. Evengoed heb ik dan ook niets op mijn auto geplakt, behalve een ringsticker en die heeft ie verdiend.

      Login om te reageren
      • sjaakk zegt

        28 juni 2012 om 16:45

        @audir8v10: audi heeft wel degelijk verschil in S pakket of een S. Bij een pakket staat er S-line en niet alleen S. Dat is tenminste een duidelijk verschil. Maar heel vaak worden M en AMG misbruikt. Waarbij de M toch wel de boven toon voert. Ik vind een sportief pakket heel mooi staan, maakt niet uit welke motor er in zit. Je moet alleen niet gaan faken.

        Login om te reageren
  4. xilver zegt

    27 juni 2012 om 23:17

    Zo’n CL65 AMG… one day…

    Login om te reageren
  5. carloadan zegt

    27 juni 2012 om 23:18

    Buitenhavenweg Schiedam
    http://www.flashphoto.nl/live

    https://maps.google.nl/maps?q=buitenhavenweg+schiedam&hl=nl&ll=51.911185,4.406462&spn=0.021788,0.066047&hnear=Buitenhavenweg,+Schiedam,+Zuid-Holland&gl=nl&t=h&z=15&layer=c&cbll=51.910768,4.406764&panoid=1rOsR4qcCp3Gn6W-ioAjLA&cbp=12,181.67,,0,6.32

    Login om te reageren
  6. jimmy0180 zegt

    27 juni 2012 om 23:18

    Tsja, toch balen dat je dan geen trekhaak hebt !

    Login om te reageren
  7. smoked zegt

    27 juni 2012 om 23:18

    Je zal er dan maar inzitten. Één verkeerde beweging en hij ligt erin. “Doet ie het of doet ie het niet.”

    Login om te reageren
    • xilver zegt

      27 juni 2012 om 23:20

      @smoked: Zal er vanaf hangen hoe gul je verzekeraar is en hoe snel je een nieuwe kan bestellen.

      Login om te reageren
  8. faalhaas zegt

    27 juni 2012 om 23:20

    +1 voor facepalmende meneer!

    Login om te reageren
    • wobwobgaserop zegt

      27 juni 2012 om 23:27

      @faalhaas: yep, haha, 1up!

      Login om te reageren
    • michelyman zegt

      27 juni 2012 om 23:29

      @faalhaas: Geweldig inderdaad!

      Login om te reageren
  9. jrk68 zegt

    27 juni 2012 om 23:21

    Best handig die “handelswaar” in de kofferbak.

    Login om te reageren
  10. Benz65 zegt

    27 juni 2012 om 23:21

    Een CL600 die zich uitdost als een CL65 is geen zonde.

    Login om te reageren
  11. michelyman zegt

    27 juni 2012 om 23:27

    Asjemenou, Livin’ on the edge! Ik hoop dat het mij nooit overkomt.

    Login om te reageren
  12. bsxc2 zegt

    27 juni 2012 om 23:32

    Volgens mij kan hij ook even met de Cl600 naar de dealert, de onderdelen onder de auto hebben schijnbaar ook wel schade(zie foto).

    Login om te reageren
  13. CL65 zegt

    27 juni 2012 om 23:34

    Toch een mooie gewichtsverdeling

    Login om te reageren
  14. mersieboekoe zegt

    27 juni 2012 om 23:39

    517 pk is ook niet misselijk

    Login om te reageren
  15. jeanclaude zegt

    27 juni 2012 om 23:49

    Wat een gejank over dat neppe AMG gedoe zeg, Ik durf te wedden, dat als jij deze zou CL 600 zou kunnen kopen ‘ondanks’ de AMG stickers je het toch zou doen.

    Login om te reageren
    • masterstig zegt

      28 juni 2012 om 11:12

      @jeanclaude: Zeker, dan zou ik die eraf halen. Het is zielig om dingen duurder te laten lijken dan ze zijn, punt.

      Login om te reageren
  16. glaskoning zegt

    27 juni 2012 om 23:50

    Is er geen link naar meer foto’s?

    Login om te reageren
  17. SimonMc zegt

    27 juni 2012 om 23:50

    Alsof een CL600 zo’n schande is…

    Login om te reageren
  18. lamdi zegt

    27 juni 2012 om 23:56

    Dus hij maakt van een 517!!!!!! Pk sterke auto een lookalike 630pk sterke auto met het zelfde blok??

    Wtf!

    Cl600 kost misschien 250000 euro? Wat is 30000 extra voor een 65 dan? Idiot! In het echt is bij allebei de top gelijk met 250 begrensd volgensmij en de 0-100 scheelt miss 0,2 seconde…

    Ik snap dit gewoon niet… Iemand een uitleg??

    Login om te reageren
    • michelyman zegt

      28 juni 2012 om 00:01

      @lamdi: Hij vind misschien de dikkere look, 4pijpies en luchtinlaten van een AMG mooier dan een wat ingetogen 600.

      Login om te reageren
      • DennisS65B40 zegt

        28 juni 2012 om 08:31

        @michelyman: ja vind ik ook, maar plak dan de cijfers 63 er niet bij.

        Login om te reageren
    • undifined1 zegt

      28 juni 2012 om 10:21

      @lamdi: zo’n auto is toch geen 250000 euro? Dat is toch bizar? Als je nagaat dat een bmw m6 153000 euro kost.

      Login om te reageren
    • tampie zegt

      28 juni 2012 om 19:28

      @lamdi: Het scheelt toch meer dan 80.00 euro (233.000 vs 315.000) en dat scheelt inderdaad 0,2 seconden. Daarbij ben je bij een AMG bijna een euro per km meer kwijt aan kosten. Als je per se een AMG wilt hebben laat je alleen maar zien dat je geld genoeg hebt. Ik kan die 80.000 namelijk ook niet rechtvaardigen. Een CL 600 is gewoon snel en duur genoeg.

      Login om te reageren
  19. RuVi zegt

    28 juni 2012 om 00:02

    Ik kan niet zien wat er links op de kont staat maar de auto heeft een Amg pakket, dus de Amg badge mag. Ook heeft de auto een v12 biturbo. Als er dan echter links op de kont cl65 staat is het wel jammer.

    Login om te reageren
  20. tooon zegt

    28 juni 2012 om 00:53

    Begrijp toch niet goed waarom je van een CL600 een fake CL65 zou maken. Die 600 is nu niet bepaald iets om je voor te schamen. En als hij de looks van een AMG gewoon mooier vindt, waarom kocht ie dan niet gewoon een CL63? Is die trouwens niet een beetje goedkoper dan die V12 van de 600?

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      28 juni 2012 om 01:21

      @tooon: Wat is de reden om een CL65 te kopen? Niet omdat deze veel sneller is dan een armetierige C63 of CL600. Niet omdat deze veel beter is uitgerust. Niet omdat deze zijn enorme meerprijs enige wijze kan waarmaken. Een CL65 koop je omdat je dat kunt, je toont er mee aan dat geen enkele rationaliteit je auto keuze laat beïnvloeden. De ultieme rijkdom. Sommigen willen dat uitstralen maar zijn wel zo slim daar niet de volle mep voor te willen betalen.

      Login om te reageren
      • Hupke zegt

        28 juni 2012 om 03:05

        @mashell:

        Een Cl65 is anders wel ‘sportiever’ dan de CL600 en heeft niet zo’n lullige motor als de Cl63. Niet iedereen is zo’n grote fan van die 63amg die de veel sterkere 55amg moet vervangen. De 63 mag dan lichter en directer (en sportiever) zijn, hij heeft maar een fractie van het koppel van de 55.

        Login om te reageren
        • RuVi zegt

          28 juni 2012 om 15:49

          @Hupke: inmiddels heeft de 63 weer een 5.5

          Login om te reageren
  21. E550 zegt

    28 juni 2012 om 02:42

    Ik heb ook ‘AMG’ op de achterkant staan, maar daar naast staat wel netjes ‘550’ i.p.v. 63. Ik heb er namelijk een originele AMG-pakket op zitten. Dat is niet ‘fout’ vind ik. Zolang je je maar niet anders voordoet.

    Login om te reageren
    • DennisS65B40 zegt

      28 juni 2012 om 08:32

      @e550: Ja dat is toch prima! Zou triest zijn als je met een föhn de 550 had weggehaald en 63 zou gaan plakken.

      Login om te reageren
  22. Hupke zegt

    28 juni 2012 om 03:07

    Ik heb niet in z’n beurs te kijken (dat heeft niemand hier) maar als je zo graag een 65 wil koop je best gewoon een 65.
    Anders wat is er mis met een ‘gewone’ 600?

    Dat posen hoeft toch helemaal niet? Je maakt er jezelf alleen maar ongelofelijk belachelijk mee bij mensen die het verschil zien. (wat ook de enige mensen zijn die doorhebben dat die mercedes waarin je rijd specialer is dan de lease C-combi van de buurman)

    Login om te reageren
  23. genialstatue13 zegt

    28 juni 2012 om 03:37

    Wie geeft het laatste zetje?

    Login om te reageren
  24. lincoln zegt

    28 juni 2012 om 06:13

    logo-plakkers zijn net als logo-schandesprekers ..

    onvoorwaardelijk sneu ..

    Login om te reageren
  25. Jansen zegt

    28 juni 2012 om 08:44

    Die Benz is toch gewoon achterwiel aangedreven? Vier zware mensen in de achterbak, volgas in de achteruit en klaar is kees.

    Login om te reageren
  26. TDI-goeroe zegt

    28 juni 2012 om 09:01

    Ik zag een keer een A6 2.5TDI staan met wel heeeel dikke wielen en remmen, uitlaten etc…komt de eigenaar aanlopen, dus ik vraag: heb je dat allemaal als optie genomen? zegtie, Nein, das ist RS6, aber dass muss nicht jeder wissen… :D

    Login om te reageren
  27. circlestorm69 zegt

    28 juni 2012 om 09:11

    Mensen die logo’s/namen plakken zijn triest. Laat gewoon zien wat je hebt en wees er blij mee en trots op. Of haal hooguit de cijfers er allemaal zodat mensen kunnen raden. Spotters zien het toch wel, en anders heb je de RDW site nog bij enige twijfel.

    Ik zag laatst een Audi “S6” van het vorige model. Logo’s erop, S6 grille, andere spiegelkappen, wielen en zelfs de 4 uitlaten. Alleen die zaten net een beetje anders (vorm was wel hetzelfde) en dus het kenteken maar ingetypt op zo’n kenteken App. Het was dus een A6 2.4. Waarom al die moeite. Je valt toch wel door de mand. AMG/M logo’s vanwege de pakketten vind ik dan nog wel kunnen, maar zou het zelf nooit doen!

    Kunnen we niet iets op Autoblog maken waar we foto’s van die te zielige neppers kunnen posten. Het voorbeeld wat ik net gaf of de Suzuki Alto met een V12 logo erop.
    geplakt. Benieuwd waar iedereen mee aan komt zetten. Er rijden er genoeg in ons land rond!

    Login om te reageren
    • undifined1 zegt

      28 juni 2012 om 10:19

      @circlestorm69: maar het probleem is, dat veel mensen sommige dingen niet weten.
      als je een 850 csi ziet met een m plaatje, is dat helemaal terecht want het is een bmw motorsport auto, maar als je het kenteken opvraagt bij rdw, komt er gewoon bmw 850 csi te staan, en als je er geen verstand van hebt, zul je dneken dat het niet een bmw motorsport auot is.

      als je een e28 m535i ziet met spoilers en alles, zul je denken dat het een bmw motorsport auot is ( ook omdat hij als m535i op kenteken staant) Maar het is helemaal geen bmw motorsprot auto, dat is de e28 m5, en daar is het zonder logo weer niet aan te zien dat het een m5 is.

      Login om te reageren
  28. bempi zegt

    28 juni 2012 om 10:38

    Er zal maar toevallig een duif voorbij vliegen :D

    Login om te reageren
  29. johanw zegt

    28 juni 2012 om 11:11

    ja dat plakken vind ik ook niks.

    Ik heb zelf een BMW 335i M touring. Daar zitten dus standaard vanaf de fabriek M logos op het stuur, versnellinspook, bij de deuren en bovendien zit er ook een M-onderstel op gemonteerd.

    Aan de buitenkant zitten andere bumpers etc als M-pakket, maar heb zelf geen M logos aan de buitenzijde, er staat zelfs geen 335 op ;-), je ziet alleen de 2 uitlaten en andere bumper.

    Login om te reageren
  30. bsxc2 zegt

    28 juni 2012 om 11:32

    Als je graag in een dikke auto wilt rijden zonder de extra nadelen zoals: hoger verbruik,belastingen en verzekering (heel hoog op een AMG), dan zou ik dit best goedkeuren.

    Login om te reageren
  31. Lucb zegt

    28 juni 2012 om 13:48

    Als je het doet, doe het dan goed. Oftewel, ga dan ook verder dan het randje.

    Login om te reageren
  32. Bartholomeo zegt

    28 juni 2012 om 19:08

    Op men eerste auto ( ford fiesta 1.2 ) heb ik een V12 badge geplakt… +5pk yo

    Login om te reageren
  33. kickass zegt

    28 juni 2012 om 19:24

    En dat is je geraden! Mij een beetje foto’s laten maken van een CL600…

    Login om te reageren
    • kickass zegt

      28 juni 2012 om 19:43

      @kickass: Haha, die vent op de foto was de vent die toen in de auto zat.

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North