• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

CLP maakt van je M3 een straatlegale GTR

Auteur: sir_smokalot, gepost 6 september 2011 om 13:14 – 49 Reacties

BMW M3 GTR CLP
Altijd al gevonden dat je BMW M3 een gebrek aan spoilers en stickers had?

Je hebt mensen die houden van een wolf in schaapskleren, en je hebt mensen die daar het exacte tegenovergestelde van zijn. Speciaal voor mensen die in de laatste categorie vallen is deze schreeuwerige ombouwkit. Hierbij kan je zelf bepalen hoe gek je het maakt: wil je alleen de optics, dan ben je voor ‘slechts’ 8.800 euro klaar. Ga je voor de volle mep aan wijzigingen, gelieve dan even 69 mille op te hoesten.

Wat krijg je voor dat waanzinnig hoge bedrag? Een compressor van G-Power die je aantal pk’s van 420 naar 600 doet stijgen, een Akrapovic-raceuitlaatsysteem, monoblock velgen in de maat 9×19″ en 12×19″, een rolkooi, Bilstein-dempers, Recaro’s, een widebody-kit, en…stickers.

BMW M3 GTR CLP

Kost wat, maar dan heb je ook een blikvanger. Verwacht alleen wel vaak aangehouden te worden met de vraag wat je van het circuit doet. Verantwoordelijk is CLP Automotive, die we al eerder met deze kermitgroene 6 Serie tegenkwamen. ‘Subtiel’ is een woord dat niet hun woordenboek voorkomt geloof ik.

Ook interessant!

  • Video: BMW M3 Touring op de 'Ring
  • Er wordt nu al gesproken over een BMW M3 CS
  • BMW M3 xDrive
    BMW stopt met het leveren van de M3 en M4 [update]
  • BMW: M3 Touring was origineel niet de bedoeling

Nieuwste artikelen

  • Deze Porsche op Marktplaats is in vier jaar zestig procent afgeschreven
  • Lijst F1 coureurs 2025: wie vonden wij na Verstappen de beste?
  • BMW heeft voor iedere Nederlander een 3-Serie gemaakt
  • Mathieu van der Poel klaar voor het veldrijden met zijn Lamborghini Sterrato
FacebookTweetPinLinkedIn

3-serie, BMW, e92, g-power, M3, tuning, wit

Vorig bericht: « Onderhoud van je auto: grip en andere onzin [4]
Volgend bericht: VW Beetle-prijzen nu allemaal bekend »

Lees Interacties

Reacties

  1. RubenPriest zegt

    6 september 2011 om 13:26

    vind het wel wat hebben, omdat het er alles behalve straatlegaal uitziet :P

    Login om te reageren
  2. jack_abarth zegt

    6 september 2011 om 13:28

    Vind ‘m gruwelijk dik, en zeer geslaagd voor de openbare weg zoals ruben al aangeeft.

    Btw, wat is het verschil tussen monoblock wielen en centre lock wielen?

    Login om te reageren
    • mout zegt

      6 september 2011 om 14:03

      @jack_abarth: Goede vraag. Ik zet in op: uit 1 stuk gemaakt.

      Login om te reageren
      • mout zegt

        6 september 2011 om 14:04

        @mout: Ah, dat is ook de uitleg van @alpine, zie ik.

        Login om te reageren
  3. eenpaard zegt

    6 september 2011 om 13:28

    Dat is natuurlijk ontiegelijk gaaf.

    Login om te reageren
  4. label89 zegt

    6 september 2011 om 13:29

    Gruwelijk! Heb een keer in een GTR mogen meerijden, is toch wel fenomenaal!

    Login om te reageren
  5. highperformance zegt

    6 september 2011 om 13:29

    koel… maar ik ga er niet mee naar de klanten ;-)

    Login om te reageren
  6. mo112 zegt

    6 september 2011 om 13:29

    Doe mij maar een wolf in schaapskleren dus alles behalve die stickers vreselijk lelijk:(

    Login om te reageren
  7. Alpine zegt

    6 september 2011 om 13:44

    @jack_abarth: Monoblock = wielen die uit 1 deel bestaan. ( niet monoblock velgen hebben een centraal gedeelte die in een velg geperst wordt )
    Centre lock gaat over de bevestiging van het wiel aan de naaf. ( in het geval van centre lock met 1 enkele moer )

    Login om te reageren
  8. davyschouw zegt

    6 september 2011 om 13:47

    Prachtig! Echt een stoere auto! En die stickers mogen wel, anders is de auto misschien weer wat te kaal doordat hij zo uitgebouwt is

    Login om te reageren
  9. xilver zegt

    6 september 2011 om 13:50

    I want that in my life…

    Login om te reageren
  10. ErikkNL zegt

    6 september 2011 om 13:52

    Zeer gaaf, alleen denk ik dat je vullingen uit je gebit rammelen als je er eens flink op uit gaat.

    Login om te reageren
  11. bredaas zegt

    6 september 2011 om 14:04

    filmpje, filmpje! heerlijke auto..

    Login om te reageren
  12. The360box zegt

    6 september 2011 om 14:09

    Deze is echt goed gelukt qua details, die van Gpower zelf is waardeloos, dit is monsterlijk.

    Login om te reageren
  13. Hupke zegt

    6 september 2011 om 14:15

    En die rolkooi enzo is circuitwaardig materiaal dan?

    Dan lijkt het me dat je nogal waar voor je geld krijgt.
    600pk, rolkooi,… en dan een heleboel semi-functioneel circuit spul.

    Login om te reageren
  14. dennisr zegt

    6 september 2011 om 14:18

    heerlijk, zou het wel willen hebben, ben je toch een van de weinigen die zo door de rustige stads straatjes rammelt :D maar uiteindelijk denk ik dat een Wolf in schaapskleren wel leuker is..

    Login om te reageren
  15. Ruben00 zegt

    6 september 2011 om 14:23

    Ik vind dit mooi, ben ik nu een petje?

    Login om te reageren
    • SanS zegt

      6 september 2011 om 14:54

      @Ruben00: Dan ben ik er vrees ik ook een.. Wel zonder stickers graag ;-)

      Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      6 september 2011 om 15:16

      @Ruben00: Wear it with Pride doe ik ook

      Login om te reageren
  16. DennisS65B40 zegt

    6 september 2011 om 14:25

    Wat een waanzinnig dik ding! Ik zie mijzelf daar wel op zondag mee rond rijden :-D… Maarre die oranje accenten en kompressor “cover” vind ik er qua kleur absoluut niet erbij passen. Rood spuiten die hap!

    Login om te reageren
  17. raoulkroes zegt

    6 september 2011 om 15:25

    Je zult hem maar op de straat tegen komen! Geniaal!

    Login om te reageren
  18. The360box zegt

    6 september 2011 om 15:55

    Zij uitlaten zouden helemaal de bom geweest zijn

    Login om te reageren
    • jack_abarth zegt

      6 september 2011 om 17:28

      @The360box:

      Dat mag jammer genoeg alleen maar aan de linkerkant.

      Login om te reageren
      • dennisr zegt

        6 september 2011 om 17:33

        @jack_abarth: hier in Nederland mag dat alleen links bedoel je ? :o hoezo dat dan, en bedoel je niet rechts ? de berm kant ?

        Login om te reageren
        • jack_abarth zegt

          7 september 2011 om 07:30

          @dennisr:

          Juist vanwege de bermkant, daar rijden fietsers.

          Login om te reageren
          • The360box zegt

            8 september 2011 om 07:22

            @jack_abarth: Er zijn genoeg voorbeelden van straatlegale auto’s.

            Login om te reageren
            • jack_abarth zegt

              8 september 2011 om 14:22

              @The360box:

              Geef ze maar…

              Login om te reageren
              • The360box zegt

                8 september 2011 om 15:39

                @jack_abarth: Onder side exhaust versta ik o.a SLR, Viper.

  19. gerard1710 zegt

    6 september 2011 om 16:41

    Hoeveel gewicht is er ongeveer bespaard?

    Login om te reageren
  20. spykerboy zegt

    6 september 2011 om 16:48

    dit is wel erg nice. stuk beter dan een wolf in schaapskleren ;)

    Login om te reageren
  21. vale46 zegt

    6 september 2011 om 17:07

    @sir smokalot: Zoek de fout: “een Akrapovic-reaceuitlaatsysteem” ;)

    Login om te reageren
    • StijnB zegt

      6 september 2011 om 17:09

      @vale46:
      het is niet van Akrapovic :p

      Login om te reageren
    • dennisr zegt

      6 september 2011 om 17:13

      @vale46: eh, er bestaan geen raceuitlaten ? ofzo.. :lol:

      Login om te reageren
      • jobh zegt

        6 september 2011 om 17:40

        @dennisr: race uitlaten maken teveel geluid voor op de weg, daarom zitten die er dus ook niet op

        Login om te reageren
        • dennisr zegt

          6 september 2011 om 17:45

          @jobh: dat zou idd wel eens kunnen zijn wat Vale bedoeld! of hij doelt op die simpele typ-fout.. scherp!

          Login om te reageren
    • dennisr zegt

      6 september 2011 om 17:14

      @vale46: gaan we nog moeilijk denken ook, staat een E op de verkeerde plek.. :lol: dacht dat je het woord raceuitlaat anders bedoelde :P

      Login om te reageren
      • vale46 zegt

        6 september 2011 om 17:46

        @dennisr: Eindelijk iemand die het door heeft :D
        In het vervolg toch een raadseltje van een lager niveau posten denk ik :)

        Login om te reageren
        • sir_smokalot zegt

          6 september 2011 om 17:59

          @vale46: |Derp|

          Login om te reageren
          • vale46 zegt

            6 september 2011 om 18:01

            @sir_smokalot: Wat bedoel je?

            Login om te reageren
            • Megakix zegt

              7 september 2011 om 20:33

              @vale46: van…herp derp….

              Login om te reageren
  22. jobh zegt

    6 september 2011 om 17:39

    Ik zal denk ik alleen maar voor de compressor gaan, dan kan ik nog bij me ouders thuis komen

    Login om te reageren
  23. jerz93 zegt

    6 september 2011 om 18:15

    Ubervet!! :D

    Login om te reageren
  24. bloempot zegt

    6 september 2011 om 18:22

    Sodeju!

    Login om te reageren
  25. FeRaRi zegt

    6 september 2011 om 18:50

    Echt heerlijk dit :) Moeten ze ook ff doen met andere race auto’s bijv. Ferrari enz. Lijkt me echt hard om met die zelfde sound ergens te rijden ! <3

    Login om te reageren
  26. lenyboy zegt

    6 september 2011 om 19:12

    wat een schoonheid is dit, daar heb ik zeker wel 69 ruggen voor over ;)

    Login om te reageren
  27. maxx1 zegt

    6 september 2011 om 19:21

    wel héél vet om in het openbaar mee te rijden hoor!

    Login om te reageren
  28. Volvo940polar zegt

    6 september 2011 om 22:18

    Zeer geslaagd , erg bijzonder
    Een echte eye-catcher!

    Login om te reageren
  29. silly zegt

    7 september 2011 om 14:52

    Eerste indruk is bruut,totdat je hem dagelijks ziet.
    Je wekt altijd de indruk dat je aan het racen bent,dus wie houden ze als eerste aan???….Doe mij maar een “gewone” M3.

    Login om te reageren
  30. Megakix zegt

    7 september 2011 om 20:33

    Hebbe hebbe hebbe!!!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North