• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

De BMW M2 is officieel!

Auteur: ricardo, gepost 14 oktober 2015 om 00:01 – 80 Reacties

Afbeelding De BMW M2 is officieel!Afbeelding De BMW M2 is officieel!Afbeelding De BMW M2 is officieel!Afbeelding De BMW M2 is officieel!Afbeelding De BMW M2 is officieel!Afbeelding De BMW M2 is officieel!Afbeelding De BMW M2 is officieel!Afbeelding De BMW M2 is officieel!

BMW M2
De leukste BMW van het jaar, dit is ‘m.

BMW heeft zijn opvolger voor de 1 Serie M Coupé, in de volksmond beter bekend als 1M, gepresenteerd. Coupés hebben tegenwoordig een even getal, dus gaat hij simpelweg als M2 door het leven. Een meer dan welkome funcoupé die alle voorwielaangedreven Gran Stumpfs doet vergeten en teruggrijpt op een paar BMW-kernwaarden.

Aan de voorkant herken je de M2 aan een bumper met grote luchtinlaten, aangevuld met trapeziumvormige schoepen en BMW’s bekende air curtains. De xenon-koplampen zijn een bekend gezicht, evenals de vier uitlaatpijpjes die onder de diffuser uitsteken.

370 pk

Onder de kap ligt een feestmotor. Een 3.0-liter zescilinder turbomotor die 370 pk afgeeft bij 6.500 tpm. Het koppel komt uit op 465 Newtonmeter, met een korte uitschieter naar 500 Newtonmeter in overboost-modus. Dit vermogen wordt via een handgeschakelde zesbak en een Active M differentieel naar de achteras – geleend van de M3/M4 – gebracht. Je kunt de M2 ook met een M DCT-bak krijgen, voorzien van een dubbele koppelingen en een drietal standen: Comfort, Sport en Sport+.

BMW M2

Met de handbak heb je de M2 in 4,5 seconden op de 100 km/u, de M DCT doet de sprint in 4,3 seconden. De top ligt op een begrensde 250 km/u, tenzij je het M Driver’s Package aanvinkt, dan schuift de Vmax door naar 270 km/u. Het geluid verlaat de auto via een uitlaat met elektronisch aangestuurde kleppen. Met de Driving Experience Control-knop kun je de mate van herrie instellen.

De 4,46 meter lange BMW M2 staat op 19 inch velgen, met aan de voorkant 245/35-banden en achteraan rubber in de maat 265/35. Hij is leverbaar in de kleuren Long Beach Blue, Alpine White, Black Sapphire en Mineral Grey. De M-sportstoelen, het M-sportstuur, en de M-voetensteun zijn standaard, uiteraard. Vanaf 16 april 2016 staat de BMW M2 Coupé in de showroom voor €79.990, verder kwijlen kan in onderstaande gallery.

Ook interessant!

  • Officieel: BMW 4 Serie Gran Coupé
  • Hallelujah: Infinitas voert BMW M4 op tot 1.000 pk!
  • Video: BMW M2 crasht op rechte weg
  • Video: BMW M2 remmen staken bij 200 km/u
    Video: BMW M2 remmen staken bij 200 km/u

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

2-serie, BMW, Coupe, m2

Vorig bericht: « 5 auto-evenementen om de zomer van 2016 door te komen
Volgend bericht: De Rezvani Beast X wordt een monster met 700 pk »

Lees Interacties

Reacties

  1. C220AMG zegt

    14 oktober 2015 om 00:03

    Zeer geslaagd bommetje! Wel jammer van de spiegels eerlijk gezegd.

    Login om te reageren
    • gillesss123 zegt

      14 oktober 2015 om 00:07

      @c220amg: moet ik je gelijk in geven, de spiegels hadden het geheel mooi afgemaakt.

      Login om te reageren
    • woot zegt

      14 oktober 2015 om 00:08

      @c220amg: Erg dik ja! Maar wat is er mis met de spiegels?

      Login om te reageren
      • Rhyo zegt

        14 oktober 2015 om 00:09

        @woot: zie M4

        Login om te reageren
      • C220AMG zegt

        14 oktober 2015 om 00:10

        @woot: met de spiegels an sich is niets mis, het is alleen jammer dat ze niet onderscheidend zijn. Wat ze normaal wel zijn bij een ‘echte’ M. Zie bv 4-serie t.o.v. M4 etc.

        Login om te reageren
        • woot zegt

          14 oktober 2015 om 09:25

          @C220AMG: Op die manier, vind het niet persé storend. De gene die het echt mist kan het er denk ik zelf wel achteraf op schroeven.

          Login om te reageren
    • Ram-G-maN zegt

      14 oktober 2015 om 01:01

      @C220AMG: Het bezuinigen op ///M-zijspiegels zie je helaas niet terug in het bedrag. ?

      Login om te reageren
    • isobmw zegt

      14 oktober 2015 om 01:13

      @c220amg: dikke BMW M2! dikke BMW M2 jonghus!

      Login om te reageren
    • Forza zegt

      14 oktober 2015 om 08:33

      @c220amg: denk niet dat spiegels een issue gaan zijn, gezien de grootte van het aftermarket aanbod…

      Login om te reageren
  2. uselessblogger zegt

    14 oktober 2015 om 00:03

    geweldige wagen, bruut uiterlijk en hoogstwaarschijnlijk top rijgedrag! een waardige opvolger van de 1M coupe!

    alleen zeer jammer van die zijspiegels..

    Login om te reageren
    • sleepyj zegt

      14 oktober 2015 om 07:02

      @uselessblogger: ik snap het spiegelprobleem niet zo. Het ziet er prima uit in mijn ogen. Sowieso vind ik deze M2 mooier dan de M4

      Login om te reageren
  3. gillesss123 zegt

    14 oktober 2015 om 00:06

    Wat een dikke bak is dit jongus

    Login om te reageren
  4. EdGaR zegt

    14 oktober 2015 om 00:08

    Dikke BMW..

    Login om te reageren
    • dylanz7s zegt

      14 oktober 2015 om 07:49

      @edgar: hehe de eerste waar ik ook aandacht?

      Misschien kan mevrouw deze auto promoten in een bredere versie

      Login om te reageren
      • autogijs zegt

        14 oktober 2015 om 07:54

        @dylanz7s: de? Aandacht?

        Login om te reageren
  5. Rhyo zegt

    14 oktober 2015 om 00:09

    Lekker! Heel vet! Nog half jaartje wachten. Alleen de spiegels en het dak zijn wat minder.

    Login om te reageren
  6. tinustiguan zegt

    14 oktober 2015 om 00:12

    Wow! Groter contrast met de hieronder geplaatste Honda Civic R bestaat niet…..ja ok, deze is ook veel duurder, maar toch…..
    Heb de M2’s altijd aantrekkelijker gevonden vanwege het iets minder opvallend zijn tov M3 etc. Soort wolfje in schaapskleren.

    Login om te reageren
    • C220AMG zegt

      14 oktober 2015 om 00:15

      @tinustiguan: “…de M2’s…” Help me even, ik herinner ze me niet?

      Login om te reageren
      • tinustiguan zegt

        14 oktober 2015 om 01:13

        @C220AMG:
        jajajajaaa…..meneer de BMW purist :)
        ik bedoelde natuurlijk de 1M, (niet te verwarren met de M1 natuurlijk, da’s weer een ander verhaal) de feitelijke voorganger van dit model, 2-serie is die nieuwe MPV waar de rechtgeaarde BimmerBoy nog niet dood in gevonden wil worden.
        Maar het 1M kanonnetje, daar was zelfs De Grote Clarkson dol op:

        http://www.topgear.com/videos/jeremy-clarkson/jeremy-drives-bmw-1m-part-12-series-17-episode-1

        Hoop dat ik het heb goedgemaakt……. :)

        Login om te reageren
        • C220AMG zegt

          14 oktober 2015 om 06:18

          @tinustiguan: vooruit dan, het is je vergeven ?

          Login om te reageren
  7. Rick-dos zegt

    14 oktober 2015 om 00:18

    Ziet er prima uit. Het gewicht is misschien aan de zware kant maar er is gesteld dat er een csl uitvoering komt. Wellicht dat men ruimte over wilde houden om aan gewichtsreductie te kunnen doen.

    Vraag mij alleen af wat de bewoners van Oranje nou van deze auto vinden. Iemand hier toevallig uit Oranje?

    Login om te reageren
    • jrsmoke zegt

      14 oktober 2015 om 01:31

      @Rick-dos: Dikke BMW. Dikke BMW jongens!

      Aaaaaaaaahhhhh. Aaaaaaaaaaahhhhh

      Login om te reageren
      • dylanz7s zegt

        14 oktober 2015 om 07:45

        @jrsmoke: dikke bmw bij de azc?

        Login om te reageren
  8. pikkie zegt

    14 oktober 2015 om 00:19

    Ben ik de enige die zowel de voorbumper als de achterbumper liever anders had gezien? Wat meer M3/M4 dan X6M?

    Login om te reageren
    • uselessblogger zegt

      14 oktober 2015 om 00:23

      @pikkie: ik denk dat deze bumpers in het echt beter zullen uitpakken dan op foto. ze lijken me veel bruter dan die van een m4, ik persoonlijk kan niet wachten om deze in het echt tegen te komen. veel spijtiger zijn die standaard spiegels, die doen voor mij toch afbreuk aan het geheel.

      Login om te reageren
    • 87sandyd zegt

      14 oktober 2015 om 15:07

      @pikkie: ik stoor me iig erg aan de voorbumper. Lijkt wel alsof dmc aan de gang is gegaan, of mansory. Van mij had voorbumper is minder gemogen. Nu zijn dit maar plaatjes maar ik snap niet dat mensen dit echt mooi vinden. Concentreer je eens echt goed op die voorbumper, imo echt te lomp voor deze auto.

      Maar goed, iets met smaak en twisten natuurlijk…

      Login om te reageren
  9. schellekens006 zegt

    14 oktober 2015 om 00:24

    Wat is de Golf R dan een goedkoop alternatief eigenlijk. Bijna net zo snel en hoop geld in je zak over (zelfs met 400pk ABT kit) ?

    Login om te reageren
    • C220AMG zegt

      14 oktober 2015 om 00:33

      @schellekens006: klopt, maar 1 nadeel. Het blijft een golf.

      Login om te reageren
      • easygoingmartin zegt

        14 oktober 2015 om 01:37

        @c220amg:
        Amen.

        Login om te reageren
      • blo3to3t zegt

        14 oktober 2015 om 07:28

        @c220amg: daarom dat goedkope alternatief. Prijsverschil moet ergens in zitten.

        Login om te reageren
    • tjorque zegt

      14 oktober 2015 om 07:52

      @schellekens006: bijna net zo snel rechtdoor van 0-100 en daarmee is het wel gezegd… Wanneer er echt gereden moet worden (lees bochten enz) zal een vaardige chauffeur (!) de golf rustig zoek rijden…

      Login om te reageren
      • erwh zegt

        14 oktober 2015 om 08:28

        @tjorque: zeker, maar de huidige Golf R is zo slecht nog niet. In een circuittest van Evo laatst reed hij z’n aanzienlijk duurdere 5-cilinder familiegenoot de RS3 compleet het snot voor de ogen:

        http://youtu.be/-3jWVTKYcP0

        Maar misschien dat het meer over de Audi zegt.

        OT: gaaf bakkie, nu hopen dat de allround bruikbaarheid beter is dan de M3/M4, die het toch lastig heeft zolang de weg niet biljartlaken glad en droog is.

        Login om te reageren
        • wildbeest zegt

          15 oktober 2015 om 00:58

          @erwh: dat had ik niet verwacht. De rs3 wordt er dik uit gereden zeg! Golf r ligt duidelijk beter op de weg

          Login om te reageren
  10. janmetdelangeachternaam zegt

    14 oktober 2015 om 00:25

    Mooi interieur ook voor “maar” een 2 serie, als je kijkt naar de concurrentie vind ik dit toch wel een stuk mooier

    Login om te reageren
  11. moatie zegt

    14 oktober 2015 om 00:29

    Heel dik! Maar opeens zag ik de de denkbeeldige platte strook van koplamp naar koplamp en de rare achterklep-strook tussen de achterlichten… Onsamenhangend en niet mooi die details.

    Login om te reageren
  12. CasperH zegt

    14 oktober 2015 om 00:33

    Tof ding, maar toch: op een paar millimeter na zo groot als een E46 M3 coupe en ook qua gewicht ontlopen ze elkaar niet veel. Ik mis de 1M.

    Login om te reageren
  13. smoothoperator zegt

    14 oktober 2015 om 00:34

    Jullir zijn 1 minuut te laat! Jullie gaven aan om 0.00u te berichten!! Wt een teleurstelling…

    Login om te reageren
    • Onehp zegt

      14 oktober 2015 om 09:50

      @smoothoperator: speciaal voor jou zodat je maar 33 ipv 34 min te laat bent…

      Login om te reageren
      • smoothoperator zegt

        14 oktober 2015 om 13:58

        @Onehp: ik? Te laat ben met wat :) ik heb niet gezegd hoe laat ik zou kijken!

        Login om te reageren
        • Onehp zegt

          14 oktober 2015 om 15:19

          @smoothoperator: tuurlijk was je te laat, hoe weet je anders zéker dat ze te laat waren? Een echte die-hard zat twee voor keihard te F5’en en komt niet 33 minuten later naar de klok kijken… ;)

          Login om te reageren
  14. crackdavid zegt

    14 oktober 2015 om 00:39

    Vind de M235i mooier, dit is mij iets te sjonnie.

    Login om te reageren
  15. insomnia zegt

    14 oktober 2015 om 00:46

    Gaaf! En dat zal zeker lekker sturen…

    Puntje van verbetering ;) Spiegels idd en jammer dat je zaken niet onafhankelijk kan instellen zoals op een M wel gebruikelijk is. Ik zie een gewone auto sportbak met slechts een pookcover van een M.

    Login om te reageren
  16. TDI-goeroe zegt

    14 oktober 2015 om 00:50

    Nordschleife-tüchtig.

    Login om te reageren
  17. allesmetturbo zegt

    14 oktober 2015 om 00:52

    Dik. Maar de achterlichten kloppen niet helemaal lijkt mij, lijken te kort ofzo. Lijkt me wel super bruut rijden!

    Login om te reageren
  18. Daantje zegt

    14 oktober 2015 om 01:14

    Daar kan je leuk de hooligan mee uithangen zeg! BMW bommetje. Zeker geslaagd!

    Login om te reageren
  19. philipf zegt

    14 oktober 2015 om 01:23

    Dikke bmw jongens!

    Login om te reageren
  20. isobmw zegt

    14 oktober 2015 om 01:41

    79.990€ en in Duitsland 56.700€ wat een verschil..

    Login om te reageren
    • 013gta147 zegt

      14 oktober 2015 om 13:12

      @isobmw: en in België?

      Login om te reageren
  21. 4244cc zegt

    14 oktober 2015 om 01:41

    Heerlijke bak! Dit zoveel liever dan een rs3. Deze wagen zou maar zo op mijn droomlijstje kunnen verschijnen :)

    Login om te reageren
  22. kimholland zegt

    14 oktober 2015 om 05:33

    Wat een heerlijke monsterbak is dit zeg! Hier kan geen concurrentie tegenop! Vergeet de AMG met de nep kunstmatig geluid en geniet van de heerlijke oldskool 6inlijn! Nogmaals M divisie is gewoon baas boven baas! Respect voor grootmacht BMW! De trots van autowereld! Kunnen we niet over Mercedes

    Login om te reageren
  23. gerjan zegt

    14 oktober 2015 om 07:08

    Die voor bumper wat lelijk. En dan die achterkant. Die achter lichten. Nee ik laat deze wel staan. Gewoon geen mooie auto.

    Login om te reageren
  24. moondustfocus zegt

    14 oktober 2015 om 07:27

    Doet me een beetje denken aan de E30 M3 met die uitgeklopte wielkasten.

    Login om te reageren
  25. Johan-SV zegt

    14 oktober 2015 om 07:28

    Voor het eerst dat het achterwiel niet wegvalt in de carrosserie. Een stuk beter, maar de 1M is daarom mooier

    Login om te reageren
  26. choi zegt

    14 oktober 2015 om 07:34

    Wat een heerlijke dikke bak zeg!

    Login om te reageren
  27. gtwillem zegt

    14 oktober 2015 om 07:40

    Leuke auto, dikke motor enz enz.

    Maar vooral: gemiste kans! Deze specs waren al een tijdje bekend, en dus geen verassing. Maar toch heb ik het gevoel dat er iets ‘uniekere’ in had gezeten. Het is nu gewoon letterlijk een M4 op schaal 8:10. Niet verkeerd, maar er zit wel erg weinig verschil in.

    Waarom niet terug halen op de tijden van de 2002 Turbo en de E30 M3? Een lichte, wendbare auto met sterke viercilinder. Meer van deze tijd en dan valt er iets meer te winnen. Stel je voor: 300 plus pk, maar wel een licht blok inde neus.

    En dan het uiterlijk: de standaard M235i vind ik een leuk model, maar dit is bijna cartoonesk met die bumpers en wielen. Bij de 1-Series M Coupe was het helemaal perfect, en hier is het, op de plaatjes althans, erg lelijk.

    Leuke aanbieding, maar ik word er niet hebberig van ofzo.

    Login om te reageren
    • stfu zegt

      14 oktober 2015 om 09:08

      @gtwillem: altijd maar die nostalgie naar vroeger :’) Mensen willen gewoon een luxe (dus zwaardere) auto, vooral voor dat geld.

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        14 oktober 2015 om 09:20

        @stfu: begrijp ik volkomen. Die mensen kunnen dan toch een M3/M4 kopen? Het zit wel heel erg dicht op elkaar. Voor de differentiatie, rijplezier, nostalgie en prijs Ou een prettig opgefokte vierpitter een betere optie zijn, naar mijn mening ;-).

        Wel eentje die inderdaad minder goed verkoopt ;-).

        Login om te reageren
        • tombe zegt

          14 oktober 2015 om 13:15

          @gtwillem: ik moest vannacht me verplaatsen in een Volvo S80 D5. Geen fan, maar alle respect. Onmiddelijk verrast door de toch wel meest fantastische zetels waar ik m’n reet ooit in geparkeerd heb (op mss een dodge ram na), maar na het checken vd papieren, mag je wel lekker zitten voor 2050kg…
          300k op de teller … diesel … nou ja … niet de joyride die ik verwacht om m’n dag af te sluiten. Tot ik die oude barrel in liet lopen!! 5 cilinder!! Klinkt fantastisch!! Ik geef hem een dikke 8/10! Ik snap hem!

          M’n punt … die M2 met 4 cilinders mag dan beter zijn, bmw heeft het enorm moeilijk om iedereen te behagen.
          Van alle E30’s ik gereden heb, en soms heel zeldzame (320is bvb), kon enkel de 6-cilinders me prikkelen.
          Dus mijn ‘droom’-M2 is kaal: 2 recaros, een rolkooi en 6-in-lijn en zelfs de koffer hoeft niet.

          En je maakt daar een goed punt … indien je voor sportiviteit EN luxe gaat neem dan de M3/4 … de M2 mocht eigenlijk spartaanser (als dat een woord is).

          Login om te reageren
        • tombe zegt

          14 oktober 2015 om 13:30

          @gtwillem: even terugkomen op die 8/10…maak er 7 van.
          Volvo claimde met de laatste S60 de meest sportieve Volvo ooit op de markt gebracht te hebben maar net zoals 100% van alle recente wagens ik ooit heb gereden, gaat de ESP niet uit en is die knop enkel een schakelaar met een lampje erin.

          Ook kan je moeilijk 70k vragen voor een BMW zonder interieur …
          BMW moet zich focussen op de kapitaalkrachtigen en die kunnen moeilijk toekomen met een wagen van 70k zonder bekerhouders. Stel je voor :-) Is //M nog sportief?
          Ik vraag me wel af hoe het straatbeeld zou veranderen moest er een kale M2 Cup voor 30k aangeboden worden zoals er hier in Belgie ooit een Clio Cup was voor €19.900. Een echte //M dan in mijn ogen.

          Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      14 oktober 2015 om 09:24

      @gtwillem: Aan de ene kant ben ik het met je eens. Ze hebben zich er relatief gemakkelijk vanaf gemaakt. Echt verrassend is het niet.
      Aan de andere kant: die viercilinders komen vanzelf wel. Laten we nog genieten van die heerlijke zesinlijn zolang het nog kan. Het is hét recept voor een smakelijke BMW M.

      Wat betreft de bumpers: Ja, het is sjonnie. Dat zijn alle M’s tegenwoordig. Dat is een nieuwe lijn die BMW heeft gekozen. Ook Audi volgt hierin. Waar de auto’s vroeger intogen chique en toch krachtig uitzagen, lijken het nu soms halve DTM-wagens. Mercedes kiest daarentegen opeens voor het tegenovergestelde.
      Ik hou er zelf wel van dat je de sportiviteit eraan kunt af zien. Is misschien ook nog wel de leeftijd (26). Maar je koopt een sportieve auto en dat mag je ook zien vind ik.

      Login om te reageren
  28. dylanz7s zegt

    14 oktober 2015 om 07:45

    DIKKE BMW, …. DIKKE BMW!

    Login om te reageren
  29. henkhupelschoten zegt

    14 oktober 2015 om 07:57

    Lijkt me een leuke wagen, maar ik koop liever een Alfa 4C spider

    Login om te reageren
  30. airisforballoons zegt

    14 oktober 2015 om 08:12

    Dat er zo weinig reacties zijn over de 1m. Van een stijlvol elegant bommetje naar een tuningsgebakje met te grote bumpers

    Login om te reageren
  31. jeppie zegt

    14 oktober 2015 om 08:16

    Het lijkt alsof een of andere tuner er een lelijke bodykit op geplakt heeft.

    Login om te reageren
  32. mazdarx zegt

    14 oktober 2015 om 08:24

    Leuk ding. Zwaarder dan 1350kg? Oh, dan heb ik geen interesse meer,

    Login om te reageren
    • baasbas zegt

      14 oktober 2015 om 09:13

      @mazdarx: 1449kg lees ik… Een honderd(!) kilo meer dus

      Login om te reageren
  33. berlinetta zegt

    14 oktober 2015 om 08:27

    Nu ik de uitgebreide gallery zie, vind ik hem heel erg gaaf. In deze kleur al helemaal.

    Deze zou ik altijd verkiezen boven een M4.

    Login om te reageren
  34. paulaner zegt

    14 oktober 2015 om 08:33

    Mooi ding. Hopen op een M2 coupe leicht sport.

    Login om te reageren
  35. s2khonda zegt

    14 oktober 2015 om 08:38

    WOW.. kan niks anders zeggen. Liever dit dan een M4 om eerlijk te zijn (gezien de prijs/kwaliteit/fun verhouding dan)

    Login om te reageren
  36. ibasdenboer zegt

    14 oktober 2015 om 09:04

    Wat ik alleen niet snap is waarom BMW de olie temperatuur meter weg heeft gelaten in het instrumenten cluster. Dit is ook al zo bij de huidige m235i en m135i.

    Login om te reageren
    • Rhyo zegt

      14 oktober 2015 om 09:40

      @ibasdenboer: ik heb een ODBII stekker met WIFI. Op mijn iPhone / dashcommand kan ik de temperatuur zien. Vond het ook al wat vreemd. Misschien geeft BMW je wel (indirect) een garantie dat je altijd direct mag planken zonder warm te rijden ;)

      Login om te reageren
  37. baasbas zegt

    14 oktober 2015 om 09:15

    Zo die is lelijk. Gelukkig kunnen de 1449kg aan gewicht, de “driver experience” en de M-voetsteun wel overtuigen…

    Login om te reageren
  38. clarkson zegt

    14 oktober 2015 om 09:26

    Hij is best leuk zo met die brede heupen. Misschien is hij wat zwaar maar ik geloof niet dat hij slecht zal rijden. Ik vind hem tof!

    Login om te reageren
  39. w0o0dy zegt

    14 oktober 2015 om 10:08

    Te zwaar en te duur… En daarnaast een vreselijk opzichte voorkant… Met wat opties ruim over de 80mille… Dan kun je toch echt beter een Porsche kopen.

    Login om te reageren
    • bfh84 zegt

      14 oktober 2015 om 10:29

      @w0o0dy: Ik vind de opzichtige voorkant nog wel kunnen. Ik zou hem zo willen, ook in deze kleur, maar absoluut niet voor 80k.

      Login om te reageren
  40. Dutchdriftking zegt

    14 oktober 2015 om 11:44

    Heel gaaf, maar wat missen we de 1M.

    Login om te reageren
  41. ghost zegt

    14 oktober 2015 om 12:47

    Wat een geld, ik koop er liever wat anders voor.

    Login om te reageren
  42. jonasverheyen zegt

    14 oktober 2015 om 13:48

    Dit is zoveel als een m3 ?!
    En voor 2k meer heb je een M4 ?!

    Had ik de keuze zou ik het wel weten

    Login om te reageren
  43. e1000bmw zegt

    14 oktober 2015 om 17:37

    Meh.

    Doe mij deze ‘M2’ maar…

    Login om te reageren
  44. rednas1983 zegt

    14 oktober 2015 om 21:38

    Volgens dit kenteken: GD-978-B heeft hij “maar” 326PK

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North