• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Deze Nissan GT-R heeft ook een beschermengeltje

Auteur: Alwood, gepost 18 maart 2012 om 21:51 – 49 Reacties

Nissan GT-R vs Nissan GT-R


Chauffeurs hebben wel eens heel veel mazzel, dit keer heeft ook de auto geluk.

Dragstrips hebben glad asfalt met een nog glibberiger laag rubber er overheen. Misschien nog een beetje smeer hier en daar. Bij lage temperaturen op druilerige dagen hebben auto’s dan niet altijd zo veel grip. Daar blijkt zelfs vierwielaandrijving weinig bij te helpen.

Vlak na de start gaat het mis. De GT-R’s turbo spinnen lekker op en dan zit er een extra gladde plek in het wegdek. De Nissan overstuurt fel, toch weet de bestuurder hem uit de rechter betonnen muur te houden. Vervolgens slaat de GT-R door naar de andere kant en opnieuw mist die de muur.

Het is werkelijk millimeterwerk. Het stuur 2 graden de verkeerde kant op en de Nissan GT-R was afgeschreven. Maakt niet uit, gewoon doorrijden, nu als “Luckiest GTR of the day”.

Met dank aan Youri voor de tip!

Ook interessant!

  • Video: Nissan GT-R rijdt pionnen omver
  • Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
    Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
  • Video: Nissan GT-R sleept Volvo vrachtwagen door de sneeuw
  • Video: zo maak je zelf een Nissan GT-R van Lego
    Video: zo maak je zelf een Nissan GT-R van Lego

Nieuwste artikelen

  • Dikste diesel van Marktplaats kan er maar één zijn
  • Wordt klussen aan je auto dan toch weer makkelijker?
  • Gespot – Extreem foute Mansory Urus
  • Officieel: GEEN ban op verbrandingsmotor na 2035!
FacebookTweetPinLinkedIn

crash, gt-r, Nissan, Video

Vorig bericht: « Nieuwe BMW M3 niet sneller dan een 1M Coupe? [video]
Volgend bericht: Graag of niet: Nieuwe patas onder je Lexus LS? »

Lees Interacties

Reacties

  1. maferick74 zegt

    18 maart 2012 om 21:55

    dat was ff snel reageren

    Login om te reageren
  2. pim_smeets zegt

    18 maart 2012 om 21:56

    Rechts laat hij toch een klein beetje lak achter op de muur…

    Login om te reageren
    • Orichy zegt

      18 maart 2012 om 22:07

      @pim_smeets: Wat lulte gij nu weer, kijk het filmpje nogmaals en kom tot de juiste beslissing.

      OT: Goed stuurmanswerk en een lot of luck.

      Login om te reageren
      • pim_smeets zegt

        18 maart 2012 om 22:58

        @Orichy: pannekoek. Kijk zelf t filmpje en bevestig mijn conclusie. Opeens staat er een zwarte streep op de muur.

        Login om te reageren
        • SimonMc zegt

          18 maart 2012 om 23:13

          @pim_smeets: Eventjes in 720p én full screen bekijken doet wonderen. Streep zat er al! ;)

          Login om te reageren
        • Orichy zegt

          18 maart 2012 om 23:14

          @pim_smeets: Soms zie je dingen die er niet zijn… verbeelding heet dat.

          Login om te reageren
          • Orichy zegt

            18 maart 2012 om 23:19

            @Orichy: Of er voor die tijd er al zaten, ook dan kan men spreken van verbeelding…

            Snelheid zou bij een dergelijke aanraking de richting van de auto veranderen, met meer, of gelijke schade, is om het even.

            Login om te reageren
    • jzaero zegt

      18 maart 2012 om 22:10

      @pim_smeets: Dat zat er al.. En anders zou de bumper er wel mooi af liggen hoor..

      Login om te reageren
    • M-Power zegt

      19 maart 2012 om 20:25

      @pim_smeets: je hebt gelijk hoor, de streep zat er duidelijk nog niet voordien.. ;)

      Login om te reageren
  3. easygoingmartin zegt

    18 maart 2012 om 21:56

    Zo dan!! Spinning like a boss!

    Login om te reageren
  4. rechercheur zegt

    18 maart 2012 om 21:57

    Net zoals die GTR op het YouTube-kanaal van Harry Hunt, glibbert ook deze GTR van de gewenste lijn. Waardeloze wegligging, prullen voor ’t petjesvolk ….

    Login om te reageren
    • nasty zegt

      18 maart 2012 om 22:03

      @rechercheur: voor t petjesvolk. Eindelijk eens een sportwagen waar je geen 200.000+ voor betaald en toch de sportieve kwaliteiten heeft van een Uber-sportwagen. Zullen we eens over de kwaliteiten van Mercedes, Lambo of Ferrari beginnen? In verhouding tot de prijs dan welteverstaan

      Login om te reageren
      • rechercheur zegt

        18 maart 2012 om 22:10

        @nasty:

        Precies, goedkoop plastic PlayStation op wielen, voor ’t petjesvolk. Een echte kerel rijdt BMW, Porsche of Italiaanse meuk (met karakter) ….

        Login om te reageren
        • pikes83 zegt

          19 maart 2012 om 00:11

          @rechercheur: waar rij jij dan in?

          Login om te reageren
          • Carreza zegt

            19 maart 2012 om 09:34

            @pikes83: een combi

            Login om te reageren
        • Alexw210 zegt

          19 maart 2012 om 19:37

          @rechercheur: Nou dan rij jij maar die overgeprijste Italianen en(en als mercedes fan doet het zeer) duitsers sportauto’s!
          Dan koop ik wel 2 GTR’s en rij je nog aan alle kanten voorbij!

          Login om te reageren
      • Orichy zegt

        18 maart 2012 om 22:10

        @nasty: Je hoeft er niet over te beginnen, iedereen weet het al, hoe “goed” zij zijn.

        De GT-R behoort tot de geniaalste auto’s van de afgelopen 15 jaar.

        Login om te reageren
      • Hupke zegt

        18 maart 2012 om 22:20

        @nasty:

        Telt de levensduur en de onderhoudskosten ook mee?
        De vader van een vriendin van me rijd al 20 jaar rond met z’n S-klasse meer dan 500 000km en nog geen grote kosten gehad (enkel achterste schokbrekers) en zelfs het interieur ziet er nog acceptabel uit (op het stuur na).
        M’n buur heeft een porsche die wekelijks gebruikt word al meer dan 10 jaar, porsche onderdelen en mechaniekers mogen dan duur zijn, als er niets kapot gaat heb je er geen last van.

        Maar ik wacht nog op skyline’s, supra’s, MR2’s,… met meer dan 200km die al 10tallen jaren afgebeuld worden waar nog geen noemenswaardige stukken aan geweest zijn.

        Al geef ik het je mee de GT-R (en laten we de EVO’s en imprezza’s niet vergeten) is een geweldige wagen.
        Of hij voor petjes volk is? Geen idee tot nu toe geen petjes mee zien rondrijden maar wel al enkele fatsoenlijke mensen (waaronder m’n vader).

        De echte petjes wagens zijn 2dehandsen of de RS3’s en de gallardo’s en ook een beetje de continental GT’s (al geef ik die laatste liever niet af aan onze beklakte medemens).

        Login om te reageren
        • jeffreym3 zegt

          19 maart 2012 om 10:31

          @Hupke: jezus wat een intelligente tekst.. 200k + auto’s voor petjesvolk? Volgens mij snap jij het niet helemaal of je hebt een zeer onrealistische kijk op deze wereld..

          Wat betreft het eerste stuk. Dit is appels met peren vergelijken. Mensen met een supra en dergelijke gebruiken dat ding ook waar hij voor gemaakt is. Dit kun je niet vergelijken met een porsche eigenaar die dat ding af en toe op zn staart trapt, maar voornamelijk gewoon als een oud wijf rondrijd of hem nauwelijks gebruikt. Een s klasse mercedes is gemaakt om mee te cruisen. Die wordt die gebruikt zoals een skyline, supra etc.

          Verder een erg donme reply van je.

          Login om te reageren
          • Hupke zegt

            19 maart 2012 om 15:39

            @jeffreym3:

            Het is niet omdat iemand 200k kan neertellen voor een wagen dat hij geen petje meer is.
            Petje gaat om hoe je je gedraagt, je sociale positie niet hoeveel geld je hebt.

            Jij bent diegene die over prijs kwaliteit is beginnen lullen en als je die piste opgaat dan zijn porsche en mercedes best nog wel te doen als je ze langer dan 2 jaar gebruikt.

            Login om te reageren
            • jeffreym3 zegt

              19 maart 2012 om 17:42

              @Hupke: ”De echte petjes wagens zijn 2dehandsen of de RS3?s en de gallardo’s en ook een beetje de continental GT’s”

              Hoe bedoel je generaliseren…
              Maar dat tweedehands wil ik even uitleg over. Waarom zijn mensen met tweedehands (daarmee 3/4/5e hands) auto’s petjesvolk? Die moet je mij en met mij denk ik vele anderen, toch even uitleggen!

              Wat betreft je mercedes/porsche verhaal. Dit verschilt natuurlijk per eigenaar. Er zijn zat eigenaren met een Skyline (R34 vooral) die er echt SUPER zuinig op zijn. Dat kan je van de meeste porsche/mercedes rijders niet zeggen die toch vooral hierin rijden om te proberen hun ”status” te verhogen. Tja als we toch gaan generaliseren..

              Login om te reageren
              • Hupke zegt

                20 maart 2012 om 11:06

                @jeffreym3:

                Goh, wat ben jij een genie seg. Wat zou ik met 2dehandsen bedoelen als ik het over petjes en GT-R’s heb?
                2dehands GT-R’s natuurlijk.

                Dat ze superzuinig zijn op hun skylines wil ik best geloven, het zijn tenslotte ook autoliefhebbers maar ik heb er nog altijd geen gezien die probleemloos zonder complete reviseringen meer dan 200k km heeft gereden ermee. Hoogtoerige blokjes zijn daar dan ook niet voor gemaakt die hebben wat meer aandacht nodig, en dat zijn ook dingen die geld kosten en waarmee je rekening moet houden.
                Ik denk niet dat er een goedkopere sportwagen is op lange termijn dan een 911 of een SL als je er zuinig mee omspringt. (laten we de mx-5 en en triumphen etc. nu even vergeten)

          • kicknl zegt

            21 maart 2012 om 07:36

            @jeffreym3: 1 voor jeffreym3

            Login om te reageren
        • Alexw210 zegt

          19 maart 2012 om 19:40

          @Hupke: Beetje jammer om een Sklasse te vergelijken met een GTR, dat kan niet en mag niet beiden andere klasse!
          Trouwens een Porsche is ook niet te vergelijken met een R33 of Supra, Porsche is meestal standaard gelaten terwijl er met de Nissan en Toyota allerlei aftermarket spul aan wordt gehangen en iets harder bereden wordt!

          Grtz

          Login om te reageren
    • alcantara zegt

      18 maart 2012 om 22:11

      @rechercheur:
      Obvieuze trol is obvieus.

      Login om te reageren
    • bassie zegt

      18 maart 2012 om 22:12

      @rechercheur: Verrekte koekwous ben je ook. Een waardeloze wegligging en 7:16 op de ring met de nieuwe GT-R…

      Login om te reageren
      • rechercheur zegt

        18 maart 2012 om 22:17

        @bassie:

        Hahaha, jij verzint gewoon zelf even een mooie rondetijd voor de GTR op de Ring .. !?

        Login om te reageren
        • sanki zegt

          18 maart 2012 om 22:45

          @rechercheur: de 2012 GTR doet er 7:20 over dus zoveel zit hij er niet naast…

          Login om te reageren
          • rechercheur zegt

            18 maart 2012 om 22:49

            @sanki:

            Jammer dat jij er dan toch ook weer gewoon naast zit, maar je komt al wat dichter in de buurt …

            :-)

            Login om te reageren
            • bassie zegt

              19 maart 2012 om 18:48

              @rechercheur de nieuwe doet het echt in 7:16.

              Login om te reageren
    • Osca zegt

      18 maart 2012 om 23:00

      @rechercheur: de linker heeft anders geen probleem :]

      Login om te reageren
  5. Hupke zegt

    18 maart 2012 om 21:58

    Een hele hele boel geluk en misschien ook wel mad-skills. In ieder geval leuk om eens een filmpje te zien waar het misgaat, spannend is en dat zonder dat er iets vernield word.

    Login om te reageren
  6. maksim zegt

    18 maart 2012 om 21:58

    Sta je weer even met je voeten op de grond. Het kan sneller mislopen dan je denkt

    Login om te reageren
  7. oski zegt

    18 maart 2012 om 22:03

    Luckyest? Lol.

    Login om te reageren
  8. Jochempie zegt

    18 maart 2012 om 22:04

    Ja, dat is de definitie van falen als een baas!

    Login om te reageren
    • autonieuwsvandestraatje zegt

      18 maart 2012 om 23:37

      dat applaus: awesome

      Login om te reageren
  9. norge zegt

    18 maart 2012 om 23:57

    Zohee das mazzel hebben maar dat gezegd, elke premium Duitse bolide was in dit geval gewoon totaal aan puin gereden…

    Login om te reageren
    • mercedescl65amg zegt

      19 maart 2012 om 00:04

      @norge: Reactie uitlokken bij rechercheur?
      Hebben we weer de klassieke sneren die aan elkaar gegeven worden…

      Login om te reageren
      • sjaakk zegt

        19 maart 2012 om 10:15

        @mercedescl65amg: Nieuw hier zeker? Want het zijn altijd norge en rechercheur die lekker tegen elkaar bezig zijn. Die twee hebben een haat liefde verhouding. Ze doen ons geloven had ze elkaar niet mogen, maar ondertussen. ;)

        Login om te reageren
  10. syliaca zegt

    19 maart 2012 om 07:12

    Jammer dat hij niet compleet kapotgereden was, vind het een mooi staaltje techniek. Maar daar blijft het ook bij.

    Login om te reageren
  11. bartsmit zegt

    19 maart 2012 om 09:49

    Hoe kan dit gebeuren? Ik zie de fout niet. Waarschijnlijk buiten de gripzone met het linkerachterwiel.

    Login om te reageren
  12. jeffreym3 zegt

    19 maart 2012 om 10:32

    Dan zie je de fout toch..

    Login om te reageren
  13. amgpowerrr zegt

    19 maart 2012 om 11:24

    Zeker amerika met een echte racetrack auto een recht stuk blazen. Geniaal.

    Login om te reageren
  14. Maarten123 zegt

    19 maart 2012 om 12:22

    Volgens mij was de baan zeiknat, lekker met je raceslicks……

    Login om te reageren
  15. Simpson zegt

    19 maart 2012 om 12:34

    dat is een flinke dosis geluk, maar da’s nissan eigen, zo heb ik met m’n 100nx wel eens mogen ervaren :-)

    Login om te reageren
  16. mbevo zegt

    19 maart 2012 om 16:02

    He Jammer,ja met een 4×4 op een dragtrip is heel wat anders dan een RD

    Login om te reageren
    • jeffreym3 zegt

      19 maart 2012 om 17:43

      @mbevo: Ja, want met 4wd is het toch normaal gesproken een stuk makkelijker.

      Login om te reageren
  17. topless zegt

    19 maart 2012 om 20:26

    Duitse en Italiaanse sportwagens doen het gelukkig beter op een dragstrip:

    http://www.youtube.com/watch?v=QCg2L2hmH-g

    Login om te reageren
  18. jeffreym3 zegt

    20 maart 2012 om 10:17

    LOL

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North