• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit is de BMW 5-serie GT [updated]

Auteur: Wouter, gepost 13 februari 2009 om 08:18 – 87 Reacties

BMW 5-serie GT Concept


Kijk eens aan: dit is de BMW 5-serie GT, Gran Turismo of Progressive Activity Sedan. Volgens BMW is het nog een concept, maar kijk niet raar op als de 5-serie GT over een jaartje in de showroom staat.

De 5-serie GT is een kruising tussen de BMW 7-serie en CS Concept. Hoewel de naam 5-serie anders doet vermoeden is de wielbasis vergelijkbaar met die van de lange 7-serie. De binnenruimte is dus gigantisch met heel veel beenruimte, maar ook een enorme bagageruimte. Daarmee wordt dit de ideale auto voor familyman Balkenende. Ook al omdat de 5-serie GT de no-nonsense dubbele achterklep met de bescheiden Skoda Superb deelt.

De X6-achtige daklijn lijkt de PAS beter passen en zou in tegenstelling tot bij de X6 niet leiden tot een hele beperkte hoofdruimte achterin. Sterker nog de 5-serie GT of GT5 heeft een ongekende hoeveelheid ruimte die ook nog eens flexibel in te delen is.

Met dank aan Norbert voor de tip en Freek voor de tweede tip!

Update: gelekte persfoto’s en video toegevoegd!

BMW 5 Serie GT Concept video

Ook interessant!

  • Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
    Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
  • Video: dikke BMW ontmoet dikke BMW
  • Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit
    Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit
  • Video: BMW bestuurder gebruikt knipperlicht

Nieuwste artikelen

  • Buitenkansje: koop deze unieke AMG op Marktplaats!
  • Gespot – De nieuwe Vanquish in het kwadraat
  • R8-bestuurder wordt bijna gespiest bij crash in Hendrik-Ido-Ambacht
  • Politiehelikopter stopt dronken automobilist bij Lelystad
FacebookTweetPinLinkedIn

5-serie, 5-serie-gt, adrian-van-hooydonk, BMW, concept, crossover, geneve-2009, Video

Vorig bericht: « Robert Doornbos terug naar US: Indycar!
Volgend bericht: Porsche testrijder verongelukt tijdens test met prototype [updated] »

Lees Interacties

Reacties

  1. Edman zegt

    13 februari 2009 om 08:22

    Doe mij dan toch maar een CS… Dit is viesss, Patrick!

    Login om te reageren
  2. Qasim zegt

    13 februari 2009 om 08:23

    Ziet er goed uit, voorkant vind ik een beetje evo 10 lijnen hebben.

    Login om te reageren
  3. Andy zegt

    13 februari 2009 om 08:24

    … verlaagde X6??

    Login om te reageren
  4. Ben zegt

    13 februari 2009 om 08:25

    Hmm.. ze hebben geprobeerd de daklijn van de X6 erin te verwerken, maar ik vind het hier niet zo’n succes eerlijk gezegd.
    Maar, als ik hem in het echt zie zal hij best meevallen.

    Login om te reageren
  5. cheetacars zegt

    13 februari 2009 om 08:25

    kunnen we hier dan de nieuwe 5 serie ook vanaf leiden? want dan wordt BMW niet heel erg mijn smaak meer met die grote nieren. dit is wel een leuk idee en ziet er ook wel leuk uit…

    Login om te reageren
  6. Dirk zegt

    13 februari 2009 om 08:27

    Om te kunnen oordelen moet ik die auto op straat zien rijden maar de fotoo’s doen weinig goeds vermoeden en zal de 6 serie nog een tijdje de enige mooie Bmw op de markt zijn samen met de drie coupé.

    Login om te reageren
  7. pallut zegt

    13 februari 2009 om 08:33

    Gaat bergafwaarts bij BMW :S
    Was al niet kapot van de X6, maar om dan nog een BMW Actyon te maken?

    Login om te reageren
  8. autoblogger zegt

    13 februari 2009 om 08:35

    Een 7-serie sportback! Grappig…

    Login om te reageren
  9. Daan zegt

    13 februari 2009 om 08:36

    Hadden ze hier nou die animatie voor nodig?
    Het revolutionaire antwoord van BMW op lompe SUV’s is een coupé. Woopdiefuckingdoo.

    Gaat echt nergens over, bij BMW moeten ze eens een beetje meer R&D geld aan het vormgevingsteam geven en tegelijkertijd een beetje snoeien in die denktank die elke dag van de week een nieuwe niche bedenkt binnen het bestaande aanbod auto’s.
    Laat gekke auto’tjes bouwen aan Renault en Kia over en maak gewoon strakke premium luxe auto’s, nieuwe 8-serie bijvoorbeeld. Alhoewel ik stiekem wel benieuwd ben naar de nieuwe Isetta.

    : )

    Login om te reageren
  10. Potver7 zegt

    13 februari 2009 om 08:37

    Als ik die foto’s met geopende achterklep zo zie, dan denk ik dat de binnenspiegel er puur voor de show op zit. Zo’n hoge achterkant doet niet veel goeds voor de overzichtelijkheid van de auto, en is nog lelijk ook – maar ja, ik ben geen klant bij BMW, dus naar mij luisteren ze toch niet ;)

    Login om te reageren
  11. Renee zegt

    13 februari 2009 om 08:43

    -edit: meer dan 1 woord aub-

    Login om te reageren
  12. Alexander zegt

    13 februari 2009 om 08:47

    Met de kofferklep half open lijkt hij op een Prius LOL

    Login om te reageren
  13. RubenBaeten zegt

    13 februari 2009 om 08:49

    Prius Activity Sedan? Mooie nephouten stoelen trouwens.

    Login om te reageren
  14. Rick zegt

    13 februari 2009 om 08:50

    Hey Skoda, letten we even op!

    Login om te reageren
  15. sperwin zegt

    13 februari 2009 om 08:50

    aaaah wtf.. hoe lelijk.. de achterkant van een ssangyong action, alleen dan met gigantische bmw achterlichten, aan de voorkant een overhang van 2cm,, ziet ook niet uit,, en die nieren aan de voorkant zijn bijna 1 bij 1

    Login om te reageren
  16. Robert zegt

    13 februari 2009 om 08:52

    PAS:

    Potvis Aangespoeld op Strand

    Login om te reageren
  17. Pixed zegt

    13 februari 2009 om 09:02

    Even betere foto’s afwachten, want dit lijkt er niet op.

    Is dit nu nog altijd Bangle die daar het design doet, of hebben ze al een nieuwe?

    Login om te reageren
  18. wankel zegt

    13 februari 2009 om 09:03

    -edit: meer dan 1 woord aub-

    Login om te reageren
  19. A6 3.2 zegt

    13 februari 2009 om 09:04

    Ik vind het een gave auto, mooi ruim, gedurfd waar ik zeker met interesse naar uit kijk als vervanging van mijn huidige auto. De huidige design richting van BMW vind ik sowieso erg mooi, statig, modern en elegant. Maar dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening! Dus bouwen BMW, die 5 serie GT!

    Login om te reageren
  20. Heyhuub zegt

    13 februari 2009 om 09:11

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  21. Arnoud zegt

    13 februari 2009 om 09:14

    Ik sluit me aan bij wat Saab al zei bij de vorige post van deze auto. Vroeger heette dit gewoon een hatchback. En wat is er nou helemaal mis met een hatchback? Nu de economie krimpt stappen we vanzelf wel weer in die all-time survivor.

    Login om te reageren
  22. OELEWAPPERT zegt

    13 februari 2009 om 09:17

    Mooi. (en om niet weggejorist te worden, nog een woord) Mooi.

    Login om te reageren
  23. Martijn zegt

    13 februari 2009 om 09:20

    Waar zijn die mensen in godsnaam mee bezig bij Bima…Laatst nog de berichten over de Nederlander die hoofd van de ontwerp afdeling van BMW, MINI en Rolls is geworden, echter wordt t er niet beter op (heel zacht uitgedrukt) want wat is dit ding lelijk zeg. In productie brengen van de CS mag dan wel veel geld kosten, echter veel klanten verliezen door dit soort slagroomtaartontwerpen op de markt te brengen bereik je nog minder mee lijkt mij. Ik hoop echt dat de Beiers goed wakker geschud worden en dat er weer dikke wagens geproduceerd gaan worden.

    Login om te reageren
  24. Baztrd zegt

    13 februari 2009 om 09:22

    Ziet er goed uit, moet ik zeggen. En lijkt me in tegenstelling tot een hoop andere crossover, nichemarkt, marketingmodellen nog best practisch!

    Maar, is dit niet gewoon een uber-hatchback? ^^

    Login om te reageren
  25. audi a5 zegt

    13 februari 2009 om 09:27

    OMG!!

    Weer zo’n gedrocht.

    Is Chris Bangle ontslagen, hebben ze zijn broertje als stagiaire in dienst genomen…..

    Login om te reageren
  26. Eric zegt

    13 februari 2009 om 09:28

    Nu nog de M-versie en later op het jaar of volgend jaar de 3-serie GT. Als deze laatste er is even mouwvegen bij mijn vrouwtje. (she’s got the money)

    Login om te reageren
  27. Julien zegt

    13 februari 2009 om 09:28

    Ik ben toch bang dat het de verkeerde kant op gaat met die designs. Het oogt in deze periode niet meer zo gangsta….

    Login om te reageren
  28. Bobel zegt

    13 februari 2009 om 09:30

    Ik vind de neus ontzettend mooi, maar de daklijn vind ik een stuk minder geslaagd. De auto staat niet zo heel hoog op zijn poten, maar dan wel een hoge A-stijl… ziet er vreemd uit.
    Ook het dashboard vind ik niks. De achterkant gaat nog wel hoewel die achterruit vrij snel hoog wordt.

    Login om te reageren
  29. gusto zegt

    13 februari 2009 om 09:31

    BMW doet alles voor een groen imago zelfs ze daarvoor de Prius imiteren. Nu de accus nog..
    Jammer dat kan BMW veel beter!

    Login om te reageren
  30. peter zegt

    13 februari 2009 om 09:34

    degoutant – waar zijn ze mee bezig

    Login om te reageren
  31. Olaf zegt

    13 februari 2009 om 09:35

    Hij is mooier geworden dan ik had verwacht. Nu nog eventjes de achterkant, vooral de lichtunits, even terug naar de tekentafel en wie weet wordt het wel écht iets moois.

    Login om te reageren
  32. DRU zegt

    13 februari 2009 om 09:38

    Ik zat er toch niet echt ver naast? :)
    http://www.autoblog.nl/archive/2009/01/30/dru-maakt-impressie-bmw-5-gt-nav-video

    Login om te reageren
  33. Julien zegt

    13 februari 2009 om 09:41

    Degene die deze BMW mooi vind zullen de oude modellen waarschijnlijk nooit mooi hebben gevonden

    Login om te reageren
  34. Beetje Verward zegt

    13 februari 2009 om 09:45

    Lijkt best wel veel op de Prius III. Om te beginnen natuurlijk de daklijn, Maar ook het ontwerp van de koplampen, de hele achterpartij en de welving van de zijkant. Natuurlijk zitten hier nog dikkere velgen op als de getoonde plaatjes van de Prius (de witte uitvoering voor de kenners van dit onderwerp). Maar dat is een kwestie van naar de onderdelenshop gaan.
    Ik hou er wel van en ik vind dit best een leuke bak. Ik vind het wel positief om te zien dat er veel kritiek is op deze BMW van het autoblog publiek. Zo te zien gaan jullie niet alleen voor het merkplaatje.

    Login om te reageren
  35. Ron zegt

    13 februari 2009 om 09:46

    mmmm, doe mij maar een XC60

    Login om te reageren
  36. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    13 februari 2009 om 09:48

    Ah, de 5-serie HETSJEBEK!

    Best mooi, maar om hem nou PAS of GT o.i.d. te noemen…

    Login om te reageren
  37. Bert zegt

    13 februari 2009 om 09:52

    Godsamme wat een achtelijk apparaat zeg!
    Hoe durf je daar de letters GT op te plakken!!!
    Dit ziet er allebehalve een concept uit en staat binnen een jaar in de showroom denk ik.
    Die achterkant ook…. sorry, maar wat een achtelijk lelijk nutteloos apparaat.
    Dat ze hem niet eens GT Coupé Activity Dynamic Family hebben genoemd ofzo.

    Login om te reageren
  38. Alwood zegt

    13 februari 2009 om 10:03

    vind deze wel wat hebben! Alleen de achterkant komt op de (groothoek)foto niet helemaal lekker over… het lijken extreem grote achterlichten. Ben benieuwd naar meer foto’s en hoe hij er 3d uit ziet.

    Login om te reageren
  39. VantageR zegt

    13 februari 2009 om 10:09

    Lelijk ding, proporties kloppen gewoon niet. En verder lijkt het wel of BMW dezelfde kant uitgaat als Peugeot met die neusgaten.

    Login om te reageren
  40. Chrisjuh zegt

    13 februari 2009 om 10:09

    Is de ontwerper met zijn pen uitgeschoten??……..

    Login om te reageren
  41. au mijn ogen zegt

    13 februari 2009 om 10:16

    Ik voel me steeds meer een Feijenoord fan als BMW liefhebber. Iedere nieuwe auto is weer een nieuw dieptepunt, en toch blijf je kijken.

    Login om te reageren
  42. pallut zegt

    13 februari 2009 om 10:18

    LOL @ Robert

    Login om te reageren
  43. Jochempie zegt

    13 februari 2009 om 10:25

    Het is altijd maar overleven zo’n vrijdag de 13e, maar zo’n 5 serie GT helpt m’n hart ook niet echt!

    Login om te reageren
  44. Rick zegt

    13 februari 2009 om 10:29

    Denk dat BMW aan de stok krijgt met Skoda.

    Login om te reageren
  45. plof@ zegt

    13 februari 2009 om 10:33

    Doe mij maar de stoere BMW’s van 15-25 jaar geleden…of word ik te oud?

    Login om te reageren
  46. BaRa zegt

    13 februari 2009 om 10:33

    En zoals steeds: BMW slaagt er in een dijk van een neus neer te zetten, maar kan er andermaal geen behoorlijke zijkanten of een acceptabele achterkant bij bedenken. En wat een verassing, dat concept: ze hebben 4 zitplaatsen gecombineerd met 4 wielen een koffer achterin de wagen. Zwaar innoverend, petje af. Hoewel, ’t is vast wel de eerste auto met een kattenluik. Eigenlijk hadden ze nog wat verder mogen gaan, en die achterruit gewoon verwijderen. Je ziet er nu toch geen steek door, en lelijker zou die achterkant er echt niet op geworden zijn. It ain’t no hatch, it ain’t a match either, but there’s no doubt it is quatch.

    Login om te reageren
  47. trommelt zegt

    13 februari 2009 om 10:36

    Volledig de weg kwijt bij BMW!! Na de kotsmisselijkmakende X6, dit spuuglelijk ding!
    Gelukkig hebben we nog steeds een CLS als design icoon.

    Login om te reageren
  48. Bob zegt

    13 februari 2009 om 10:38

    Ick! … spuugde bijna mijn wijn over m’n keyboard.

    Login om te reageren
  49. Richard Brunsveld zegt

    13 februari 2009 om 10:46

    Nee hé, niet weer z’n lelijk ding. Dacht ik even dat de schrik voorbij was komt er nog z’n schepsel aan.

    Het Dashboard is wel erg mooi en de middenconsole!

    Login om te reageren
  50. Janjaapkarelkees zegt

    13 februari 2009 om 10:47

    Wat is dit een kansloos model…
    T is toch gewoon 7 serie met X6 daklijn :S..
    En t idee van de klep van de kofferbak snap ik ook niet, als je alleen de onderkant open doet, zit dat ding alleen maar in de weg.. En als je hem helemaal opendoet, zit de hoedenplank in de weg.. Ideaal..

    CLS en de Passat CC zijn ook gewoon versies op bestaande modellen, maar noem t beestje gewoon bij t naampje. En verzin dr niet zo’n onzin verhaal bij.. (gek op marketingpraatjes)

    Login om te reageren
  51. Herke zegt

    13 februari 2009 om 10:56

    Kan nu niet echt oordelen, ik wacht eerst wel even op betere foto’s

    Login om te reageren
  52. jdm zegt

    13 februari 2009 om 11:00

    epic fail

    Login om te reageren
  53. Gnermo zegt

    13 februari 2009 om 11:02

    @Bob:

    Je spuugde bijna je wijn over je keyboard om 10:38? Dan is er serieus iets mis met u.

    Login om te reageren
  54. Guido zegt

    13 februari 2009 om 11:30

    Dit is niet echt “BMW-isch” :(

    Login om te reageren
  55. LJ zegt

    13 februari 2009 om 11:32

    eh…hebben ze een X6 gecomprimeerd?:P

    Login om te reageren
  56. Ricky zegt

    13 februari 2009 om 11:34

    uber geile auto!!!

    Login om te reageren
  57. VonStroke zegt

    13 februari 2009 om 11:44

    Hahahahahaha, ik kom niet meer bij van het lachen. Waar zijn ze daar in godsnaam mee bezig? Let op mijn woorden, mensen gaan nog verlangen naar de Bangle-tijden. Wie had dat ooit gedacht?

    Login om te reageren
  58. Edje® zegt

    13 februari 2009 om 11:54

    Dat dashboard…. slik… hadden ze nog één grote klomp plastic over…

    Login om te reageren
  59. Solstice zegt

    13 februari 2009 om 11:54

    Ai ai ai.. Seniorenbimmer?

    Login om te reageren
  60. JH zegt

    13 februari 2009 om 11:56

    Betere foto’s: http://www.autobild.de/artikel/bmw-concept-5-gran-turismo-in-genf-2009_846402.html
    –edit: artikel is reeds aangepast met meer officiële foto’s–

    Login om te reageren
  61. Iceman zegt

    13 februari 2009 om 11:58

    Heeft de voorkant niet veel weg van Citroen C5? En op de een of andere manier moet ik gelijk denken aan een Koreaan of Japanner als ik die achterkant zie.

    Login om te reageren
  62. Laurens zegt

    13 februari 2009 om 11:59

    Viola interviewde van Hooijdonck voor Carwoman:
    http://www.carwoman.nl/2008/05/03/adrian-van-hooijdonk-interview/

    Van Hooijdonck heeft het in dat interview over een cabriolet, maar het verhaal is misschien ook op deze auto toepasbaar?

    De zakenman kan er in ieder geval ook zijn privé aankopen in kwijt.

    Login om te reageren
  63. Peter zegt

    13 februari 2009 om 12:05

    Kijk Toyota, je kunt een Prius-daklijn prima met een Superb-achterklep combineren. Om in de buurt te blijven van het uiterlijk zou het mooi zijn als BMW juist deze 5-serie hatchback meteen als Hybrid uitbrengt. Hebben Amerikaanse Prius-rijders die wat meer willen meteen een mooie optie. En die kijken toch niet naar uiterlijk.

    Login om te reageren
  64. Mtkizle zegt

    13 februari 2009 om 12:17

    Heeft wel veel weg van een prius, vooral de achterkant…

    Login om te reageren
  65. Jeremy zegt

    13 februari 2009 om 12:19

    Mooie Auto Lijkt veel op de X6!
    Mooie gezins auto voor mensen die een beetje sportief willen rijden!
    En voor de mensen die de auto lelijk/gek/niet bmw achtig. Er komen wel meer modellen hoor! Kusje

    Login om te reageren
  66. Racer X zegt

    13 februari 2009 om 12:30

    De ramen hadden minder hoog gemogen, lijkt teveel op een X6 zo. Verder best een leuke wagen.

    Login om te reageren
  67. plof@ zegt

    13 februari 2009 om 12:44

    hej Bob, hoop niet dat je de Bob bent vandaag!

    Login om te reageren
  68. Alwood zegt

    13 februari 2009 om 12:55

    Hoe kan dit niet in het vaarwater van de X6 zitten :? damn, ik snap ze niet meer bij BMW… veel beter concept dan de X6, ruimer dan een 5 sedan… Op deze manier kan de X6 er sowieso uit binnenkort. Lekker korte levensduur voor dat gedrocht is nooit verkeerd.

    Wel jammer van het onooglijk kleine achterruitje… De verlichting van de 7-serie staat er goed op.

    Login om te reageren
  69. Stef zegt

    13 februari 2009 om 13:02

    Mijn eerste reactie is niet positief, maar het begint na een paar keer kijken al te wennen… Uiteindelijk blijken dat vaak de beste ontwerpen te zijn. Alleen vraag ik me af: heeft BMW niet gezien wat Mercedes heeft fout gedaan? Teveel verschillende concepten / modellen, klanten raken het overzicht kwijt en willen uiteindelijk terug naar de traditionele auto’s van een merk. Zie de mislukking van een R-klasse, C-sportcoupé en B-klasse. Van de andere kant: misschien mogen we daardoor hopen dat het BMW-design ook ooit zal terugvallen op de prachtige auto’s die in de jaren ’80 en ’90 gemaakt zijn?

    Login om te reageren
  70. ZubZero.^ zegt

    13 februari 2009 om 13:22

    Echt een zeer dikke vette BMW gewoon klaar aparte design.
    999999999999999999999999x mooier dan de nieuwe E klasse. Te veel BMW haters gewoon hier.
    jaloers??

    Login om te reageren
  71. ZubZero.^ zegt

    13 februari 2009 om 13:34

    Hopelijk worden alleen de uitlaten anders..;)

    Login om te reageren
  72. Benjamin1 zegt

    13 februari 2009 om 13:39

    hmm, veel inspiratie daar bij BMW, Wat gebeurt er als de X5 en de 7-Serie een kindje krijgen, nou dat ziet er dus zo uit!

    Verzin anders echt iets nieuws wat er ook nog mooi uitziet, en niet een misvormd koekblik.

    Maar het rijdt fantaaaaaastisch, zullen alle 12 jarige BMW fanboys wel gaan roepen.

    Login om te reageren
  73. Rick dos zegt

    13 februari 2009 om 13:46

    Hmmmm. Moet zeggen dat het mij 100% meevalt. Had het namelijk erger verwacht. Het heeft in ieder geval geen aantrekkingskracht. Maar goed, dat heeft dit soort type wagens (hatchback/station) uberhaupt niet op mij.

    Snap het hele concept nog steeds niet daar niet van.

    Login om te reageren
  74. OPEL ASTRA 7 SERIE zegt

    13 februari 2009 om 13:49

    Je bent nooit te oud voor verandering.

    CHANGE IS NOT A BAD THING! =)

    Zie dit als een kleine afwijking van die BMW die je dagelijks ziet voorbij komen.

    pz

    Login om te reageren
  75. maxim zegt

    13 februari 2009 om 14:04

    Ik vind hem gewoon mooi…

    Net hetzelfde verhaal terug waarschijnlijk. Veel haters in het begin, tot ze hem in het echt gezien hebben. (Ik had eerlijk gezegd hetzelfde bij de 7 en X6).

    Mooie wagen, alhoewel ik vind dat ze het sportiever mochten maken (CLS concurrent).

    Login om te reageren
  76. Johan zegt

    13 februari 2009 om 14:18

    Als ze deze nu zouden maken met een deftige achterbank, waar ik mijn 3 kinderen kwijt kan, dan maakt de 5GT kans om mijn nieuwe wagen te worden (over een jaar of 4)

    Login om te reageren
  77. AutoGeek zegt

    13 februari 2009 om 14:29

    ik weet niet precies wat ik hier van moet denken… hij is wel mooi, maar toch ook niet… ik heb het gevoel alsof de lijnen niet helemaal kloppen ofzo, maar dat kan ook door de kleur komen :S

    Login om te reageren
  78. Harold zegt

    13 februari 2009 om 14:32

    Tja………….

    Login om te reageren
  79. www.1001webshops.nl zegt

    13 februari 2009 om 14:57

    Bejaarden Motor Werke

    Login om te reageren
  80. Cas zegt

    13 februari 2009 om 15:40

    Auw…. Ze zijn bij BMW goed de weg kwijt, imo.

    Login om te reageren
  81. Bob zegt

    13 februari 2009 om 17:46

    @Gnermo @Plof

    Bob woont niet in Nederland, maar minstens 9 tot 10 uur vliegen van Nederland … voor mij was het wel ietsje later, maar niet zo erg. Wijn op die tijd was dus goed. Koffie is nu wat ik wil .. voordat mijn werkdag weer gaat beginnen.

    Login om te reageren
  82. York zegt

    13 februari 2009 om 18:05

    zoals bij elk nieuw BMW model… Moet je er even naar blijven kijken voordat je hem mooi vindt… DUS

    kijk gedurende 2u naar alle foto’s en bekijk de lijnen van het koetswerk en oordeel dan opnieuw… Als dat nog niet volstaat ga dan naar een dealer als hij er is en ga er eens inzitten..
    Zo moet je dat eigenlijk voor elke auto doen voordat je de auto afschilderd op basis van foto’s die een matchbox auto weergeven.

    Login om te reageren
  83. Tommy zegt

    13 februari 2009 om 18:11

    Snap niet waarom ze hem dan een 5-serie GT noemen terwijl hij technisch en qua uiterlijk en afmetingen een 7-serie is… Wat een zootje in die modellenlijn van BMW… Desalniettemin tog een vette bak, misschien nog wat sleutelen aan de achterkant en hij is klaar voor productie. Nog even een M-model er bij en iedereen is happy. :D

    Login om te reageren
  84. b0z4 zegt

    13 februari 2009 om 18:54

    Man man man wat een prachtige auto !

    Login om te reageren
  85. Horus zegt

    13 februari 2009 om 20:01

    Zoals gewoonlijk kwam BMW door middel van de X6 met een nieuwe combinatie op markt. Nu zetten ze dit ongelooflijke succes verder met dit 100% geslaagd model. Benieuwd hoelang het duurt vooraleer de concurrentie met dezelfde soort wagens op de proppen komt

    Login om te reageren
  86. sw zegt

    15 februari 2009 om 04:05

    Deze wagen doet me trug denken aan de Rover 800 reeks uit de jaren ’80. Herinnert iemand zich deze wagen nog? Da’s krak hetzelfde als deze BMW PAS.
    Nog een vraagje: is de voorkant van deze BMW PAS hetzelfde als deze van de toekomstige 5-reeks?? Weet iemand hoe het zit?

    Login om te reageren
  87. _golf_tunertje zegt

    8 maart 2009 om 13:56

    nie echt mijn smaak ik vind dat wa gaat nur de nieuwe bmw 7 vanachter en de neus van de 1
    maar ik vind natuurlijk da je altijd de inspiratie moe hebbe om zulke cocepten in elkaar te slaan

    grts sven

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North