• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Faceliftje voor de BMW 1-serie

Auteur: Dennis, gepost 18 november 2006 om 09:58 – 26 Reacties

BMW 1-serie

De BMW 1-serie kennen we al sinds 2004 en zo onderhand is het tijd voor een eerste update. Begin maart volgend jaar, zal BMW op de Autosalon van Genève het gefacelifte model presenteren. Geen schokkende ingrepen, maar voor en achter wat subtiele wijzigingen aan de bumpers en de verlichting.

Op Worldcarfans vind je alvast onderstaande spyshots. De camouflagetape op de koplampen geven ‘m het uiterlijk van een dame die flink is uitgeschoten met haar zwarte oogpotlood. Je komt zulke dames met die overdreven zwarte kijkers weleens tegen. Bekijk de spyshots hier, hier en hier of surf even naar Worldcarfans.

Het 3-deurs model staat eveneens in de startblokken en mogen we ook in Genève welkom heten. De coupé versie verwachten we in de herfst van van volgend jaar. Op de daarvan afgeleide cabrio uitvoering moeten we langer wachten, want die staat voor de tweede helft van 2008 op de agenda.

Ook interessant!

  • Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
    Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
  • Video: dikke BMW ontmoet dikke BMW
  • Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit
    Video: vernieuwde BMW 7 Serie doet rondje circuit
  • Video: BMW 3 Serie maakt onfortuinlijk rondje

Nieuwste artikelen

  • Welke Porsche met turbo kies jij?
  • Autoblog-lezer showt z’n dikke Fiesta
  • Video: BMW X5 koppen voelt zo
  • Deze Bentley is de beste wintersportbeuker, hier is het bewijs
FacebookTweetPinLinkedIn

1-serie, BMW, spyshot

Vorig bericht: « Volkswagen Neeza – crossover concept
Volgend bericht: Maybach Exelero op video »

Lees Interacties

Reacties

  1. Rick dos zegt

    18 november 2006 om 10:27

    “‘m het uiterlijk van een dame die flink is uitgeschoten met haar zwarte oogpotlood.”
    LOL! :) En ook met haar lippestift! Zo te zien. :s

    Login om te reageren
  2. w0o0dy zegt

    18 november 2006 om 10:31

    alle facelifts in de wereld kunnen dit hok niet redden hoor! Met enige afstand de lelijkste auto in het segment denk ik. Zelfs mijn vriendin noemde het een lelijke hok en die heeft bijna nooit een mening over welke auto dan ook.

    Login om te reageren
  3. Barry330cd zegt

    18 november 2006 om 10:36

    Smaken verschillen WOoOdy. Deze 1 serie rijdt overigens wel weer heel fijn. Zou hem zelf niet kopen overigens.

    Login om te reageren
  4. BMW320CI zegt

    18 november 2006 om 11:16

    Ik vind alles goed en wel,maar zou toch eerder een Golf of Focus kopen als een 1-serie
    een BMW hoort gewoon minimaal een 3-serie te zijn maar dat is mijn mening en wie ben ik (A)

    Login om te reageren
  5. Dude zegt

    18 november 2006 om 11:25

    nee gen lipstift, iz snorR!!

    Login om te reageren
  6. henk zegt

    18 november 2006 om 11:52

    @ iedereen

    als ze jullie nou eens allemaal in een 130i zetten en een eindje ermee gaan rijden, dan praten jullie wel anders over een 1 serie….en zo lelijk is ie toch ook weer niet, iig stukken mooier dan zo’n standaard opel waarmee je een nobody bent

    Login om te reageren
  7. relax zegt

    18 november 2006 om 12:09

    Een auto met karakter, een leuke eigen smoel. Kan alleen nog steeds niet wennen aan die doorgezakte lijn onder de deuren.

    Login om te reageren
  8. slk55 amg zegt

    18 november 2006 om 12:43

    nou BMW is wel goed bezig wat betreft faceliftjes. Weer kan ik geen verschil ontdekken. Ik vind het overigens een mooie auto (voorlal de 130i) alleen moest ik in het begin (en nu ook nog een beetje) wennen aan die kromme sideskirt. hierdoor leek hij in een gekrompen. Toch zou ik liever de A3 sportback met v6 motor hebben.

    Login om te reageren
  9. JPM zegt

    18 november 2006 om 12:57

    Ach ze moeten toch wat proberen…

    Login om te reageren
  10. maurice zegt

    18 november 2006 om 13:28

    Van de zijkant net een doorgezeten bank….

    Login om te reageren
  11. Dude zegt

    18 november 2006 om 14:14

    Ik heb tijdens mijn autorijlessen in zo’n lel gereden. Het rijdt prima en ik geloof dat die 130i als een malle gaat, maar evengoed is dat ding reteduur en lelijk!

    Login om te reageren
  12. 911 zegt

    18 november 2006 om 14:18

    Ik heb het altijd al een leuke bak gevonden vooral 130i met natuurlijk bijbehoorend M pakket…… maaruh…ik had de cabrio en 3 deurs wel wat eerder verwacht :(

    Login om te reageren
  13. 911 zegt

    18 november 2006 om 14:26

    check voor meer 1 versies mooi of niet ff
    hier: http://www.autokampioen.nl/published/akm/content/pages/toekomst/toekomst-bmw.nl.html

    Login om te reageren
  14. CSL zegt

    18 november 2006 om 16:39

    Ik zie bijna geen verschil?

    Login om te reageren
  15. JANUS zegt

    18 november 2006 om 22:08

    Ik vind die hele 1 toch wel zo’n onwijze misser van BMW.
    Met recht een Ik-wil-wel-een-BMW-maar-ik-kan-hem-niet-betalen-BMW.

    Login om te reageren
  16. slk zegt

    18 november 2006 om 22:59

    Het zal altijd een lelijk hok blijven. “Poormans bmw”

    Login om te reageren
  17. Piston zegt

    19 november 2006 om 14:15

    1-reeks is auto met karakter, als je voor een saaie burger wil doorgaan, ga dan voor een golf of audi

    en voor alle zeveraars die zeggen dat echt BMW rijden pas begint met de huidige 3-reeks wel dit is BS! Ik heb alle versies van de 3-reeks gehad sinds begin jaren 80, maar de huidige 1-reeks is de enige wagen die de vroegere zo opgehemelde waarden van BMW in zich heeft (zoals de 2002, een vinnige, licht sturende wagen, met focus op de driver waar je plezier aan beleeft). Een huidige 3-reeks met alle kwaliteiten dat die ook mag hebben is daartegen een logge tank geworden.

    En die opmerkingen over ‘poormans’ BMW dat is zever in pakjes, dus een C-klasse is een poormans S-klasse (laat staan of A of B-klasse), enz.

    Login om te reageren
  18. Deon zegt

    19 november 2006 om 14:27

    @Dennis

    Met dat Copyright op die foto nemen jullie het niet zo nauw, of wel? ;)

    Login om te reageren
  19. Florijn zegt

    19 november 2006 om 19:41

    inderdaad de bmw is inderdaad een stukje kwaliteit voor ALLERLEI mensen die om een of andere reden wel een auto willen en een goede, maar die zich ook behagelijk voelen bij de gedachte dat ze een wat kleiner stukje metaal op de oprit hebben staan. Ik snap dan ook niet waarom mensen hier reaguren dat dit maar een lelijke bak is

    Login om te reageren
  20. Nismo zegt

    19 november 2006 om 21:55

    @ Henk Ja heel leuk maar als je vervolgens naar het prijskaartje kijkt daalt je humeur al snel weer tot beneden het vriespunt. Het is geen lelijke of slechte auto, dat zeker niet, maar gewoonweg te duur vergeleken met vergelijkbare modellen (Focus ST, Golf GTi etc.). En ik ben toch echt van mening dat dat prijsverschil niet goed te praten is op basis van het ‘Freude am Fahren’ van zo’n 130i, want die achterwielaandrijving is allemaal leuk en aardig en het rijdt vast fijn, maar de concurrentie bereikt hetzelfde met de voorwielaandrijvers. Een van de onnodige kostenposten van de 1 serie die hier dus aan het licht komt lijkt mij zo….

    Login om te reageren
  21. Rossi zegt

    20 november 2006 om 09:52

    Heb bmw 130i Cupversie gereden…. Zeker niet slecht :-P maar een basis 1-serie kan idd niet…. Net zo dom als dat je buurman aan komt met een bmw…. Een 316 haha

    Login om te reageren
  22. jordey zegt

    21 november 2006 om 18:50

    :)

    Login om te reageren
  23. jordey zegt

    21 november 2006 om 18:52

    tja of dit wordt ‘m. of allebij maar deze 2e lijkt een beetje op de vw golf

    Login om te reageren
  24. jeroen zegt

    16 juni 2007 om 18:12

    opzich wel brute bak

    Login om te reageren
  25. Jack zegt

    20 juni 2007 om 13:52

    Mensen, de 1-serie is door BMW ontwikkeld om een nieuwe zakkelijke markt aan te boren, markt weg te snoepen van de gevestigde orde zoals de A3 en de aangeklede Golf. Echter, wat veel mensen vergeten is dat deze wagen toch ECHT uit de fabriek uit Beieren komt rollen met alle details waarom een BMW een BMW is. Het is niet alleen de zit-positie waar je daadwerkelijk je benen kunt strekken in tegenstelling tot andere merken waar je met opgetrokken knietjes zit of het fraaie evenwichtige klokkenspel met prettig donkeroranje verlichting. Het is meer dan dat, deze auto plakt aan de weg zoals BMW zijn wagens altijd heeft afgeleverd. En zn uiterlijk blijft persoonlijk. Ze is aan de prijs maar je hebt dan ook wel even wat meer dan de andere gevestigde orde. Bekijk de details heren.

    Afz. Jack (Audi fan) maar ook objectief naar andere ;)

    Login om te reageren
  26. matteoes zegt

    10 oktober 2007 om 23:04

    Ik mag een leasebak uit gaan zoeken en zit te twijfelen tussen een 1.9 audi a3 met 105 pk en weinig opties, een aangekleede golf5 met 2.o tdi dsg met zowat alles erop en eraan door de 60 jaar bestaan actie, en sinds vandaag twijfel ik ook aan de 1 serie 1.8 met 143 pk, 6 versnellingen met zowat full options, aangezien ik hier ook audi liefhebbers zie (ben ik zelf ook) wil ik jullie mening graag horen.
    Gr Matt

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North