• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Gelekt! Citroën DS4 Racing Concept met 256 pk [updated]

Auteur: robbie, gepost 23 februari 2012 om 21:54 – 126 Reacties

Citroën DS4 Racing
Kijk eens aan! Wat een leuke verrassing zo op de donderdagavond. Citroën wilde de Racing uitvoering van de DS4 nog even geheim houden, maar met dank aan een paar Tsjechen hebben we al wat foto’s en informatie.

We hoorden eerder vandaag al dat Citroën was plan was om morgenochtend een 1.6 liter (turbo) motor te onthullen met 256 pk en nu duiken alvast deze foto’s op. Laten we er dus maar even vanuit gaan dat die motor in de DS4 Racing komt te hangen. En dat is in elk geval beter dan de geruchten over een 2.0 Turbo met 245 pk die we eerst hoorden.

Aangezien 256 pk uit 1.600 cc nogal veel is gokken we dat het systeem zal worden bijgestaan door een setje elektromotoren. Persoonlijk gok ik op een paar elektromotoren op de achterwielen zodat er een 4WD hybridesysteem ontstaat zoals het Hybrid4 van Peugeot/Citroën dat nu alleen nog in combinatie met een dieselmotor wordt toegepast. (via: autoforum.cz)

UPDATE 24-02 – Inmiddels heeft Citroën zelf de foto’s vrijgegeven, waarin verder met geen woord over hybride o.i.d wordt gerept. De 1.6 motor levert dus de volledige 256 pk. Wel is het een concept, dus we verwachten een productieversie in Parijs. De vorige gallery is vervangen door deze.

Ook interessant!

  • Video: Red Bull Racing doet Europese roadtrip
    Video: Red Bull Racing doet Europese roadtrip
  • Genesis X Concept is woestaantrekkelijk
  • Video - Citroën C5 doet Adriaan van Bassie na
  • Video: magistrale herstart Verstappen

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

Citroen, concept, ds4, ds4-racing, geneve-2012, grijs, mat, Racing

Vorig bericht: « Ferrari 620GT laat zijn body zien [599 opvolger]
Volgend bericht: Mijlpaal! Benzine kost meer dan 1,80 per liter »

Lees Interacties

Reacties

  1. amgpowerrr zegt

    23 februari 2012 om 21:56

    Pfff errug dik hoor.

    Login om te reageren
  2. yannick-s zegt

    23 februari 2012 om 21:57

    Zo ziet die DS4 er erg gaaf uit. De normale vind ik net even te hoog op zijn poten staan, maar deze is echt mooi.

    Login om te reageren
  3. E34M5Touring zegt

    23 februari 2012 om 21:57

    Naast de DS4R ziet zo’n Golf GTI er helemaal niet meer uit. Tering wat een dikke bak!!

    Login om te reageren
  4. prettyflaco zegt

    23 februari 2012 om 21:58

    Hey, mini Porsche Cayenne

    Login om te reageren
  5. kolopete zegt

    23 februari 2012 om 22:02

    Prachtige auto, al wordt het onderscheidende aspect tussen de merken wel kleiner (Opel, Citroen, Renault,…). Persoonlijk kijk ik zelf vooral uit naar de introductie van de nieuwe Leon.

    Login om te reageren
    • eklasse zegt

      24 februari 2012 om 08:47

      @kolopete: Persoonlijk zou ik uitkijken naar een nieuwe bril als ik jou was… DS niet onderscheidend: laat me niet lachen. succes met je Leon.

      Login om te reageren
  6. Carreza zegt

    23 februari 2012 om 22:04

    H E L L Y E A H!

    Vooral foto 3… HEBBEN!

    Login om te reageren
  7. rvdwal1991 zegt

    23 februari 2012 om 22:05

    Wat een dikke bak! Echt… Misschien binnenkort maar eens naar de Citroën dealer :)

    Login om te reageren
  8. Barnevelder zegt

    23 februari 2012 om 22:07

    Lekkâh!

    Login om te reageren
  9. robinio zegt

    23 februari 2012 om 22:09

    Holy fuck, en ik vond de DS4 opzicht helemaal niks. Maar dit mag je mij best kado geven mocht iemand de loterij winnen :)

    Login om te reageren
  10. Jochempie zegt

    23 februari 2012 om 22:10

    Hm.. Zo indrukwekkend vind ik ‘m niet.. Vind ’n Mégane RS dikker ogen.

    Login om te reageren
    • mrs250 zegt

      23 februari 2012 om 23:15

      @Jochempie: zo van de foto’s zou ik het nog lastig vinden te zeggen of ik kwa looks mn Megane ervoor zou inruilen, hij oogt wel goed. Maar die renders zien er altijd beter uit dan in real-life. Anyway, het is wel veelbelovend.

      Maar ik kan me de laatste Citroen die de kwalificatie hothatch terecht droeg niet meer heugen, dus ik ben vooral benieuwd hoe het rijdt.

      Login om te reageren
      • eklasse zegt

        24 februari 2012 om 08:50

        @mrs250: Saxo vergeten?

        Login om te reageren
  11. speedzz zegt

    23 februari 2012 om 22:12

    Strakkk, beautyy.. Hoop dat het geen concept of dergelijke is :-)

    Login om te reageren
  12. fiat5001965 zegt

    23 februari 2012 om 22:13

    Yeah, dat ziet er zéér goed uit!

    Login om te reageren
  13. Dimglor zegt

    23 februari 2012 om 22:13

    Is de eerste keer dat ik de Ds4 mooi vind…. Is dit nu positief of negatief? :p

    Login om te reageren
  14. Flatfour zegt

    23 februari 2012 om 22:14

    Me like

    Login om te reageren
  15. opjebumpert zegt

    23 februari 2012 om 22:18

    Ziet er zeer sick uit. Ik vind persoonlijk de normale DS4 nogal hoog op de poten staan maar deze is perfect, en lekker dik ook!

    Login om te reageren
  16. raoulkroes zegt

    23 februari 2012 om 22:18

    Wat een heerlijke auto! Echt een mooie Citroen!

    Login om te reageren
  17. syliaca zegt

    23 februari 2012 om 22:20

    Not bad!

    Login om te reageren
  18. alpdesign zegt

    23 februari 2012 om 22:20

    Wat een monster!!! Woww!!! Dat ziet er gaaf uit!!

    Login om te reageren
  19. meneersander zegt

    23 februari 2012 om 22:26

    256 pk uit een een punt zesje? Als dat maar goed gaat!

    Login om te reageren
    • sdk16420 zegt

      23 februari 2012 om 22:29

      @meneersander: Lezen…

      Login om te reageren
      • syliaca zegt

        23 februari 2012 om 22:33

        @sdk16420: Wat lezen, hij spreekt de waarheid?

        Login om te reageren
        • 72bug zegt

          23 februari 2012 om 22:36

          @syliaca:

          Lezen

          Login om te reageren
          • syliaca zegt

            23 februari 2012 om 22:40

            @72bug:

            Kneus

            Login om te reageren
            • baap zegt

              23 februari 2012 om 22:51

              @syliaca: Blinde..

              Login om te reageren
              • syliaca zegt

                23 februari 2012 om 22:55

                @baap: baap

              • baap zegt

                23 februari 2012 om 23:13

                @syliaca: je naam zuigt! :)

              • syliaca zegt

                25 februari 2012 om 08:06

                @baap: Niet als je weet wat het is, baap daarintegen.

              • dennisr zegt

                24 februari 2012 om 16:09

                @syliaca: (b)aap bedoeld waarschijnlijk de elektromotoren.. gelukkig is dat van de baan.. :)

              • syliaca zegt

                25 februari 2012 om 08:06

                @dennisr: Dat is inderdaad beter zonder ;)

  20. baasbas zegt

    23 februari 2012 om 22:27

    Ziet er dik uit zo.. Als die elektrocrap voorspelling klopt is dat wel jammer. Dan zal hij nog meer te zwaar zijn dan hij al is

    Login om te reageren
  21. Barnato zegt

    23 februari 2012 om 22:33

    Woww!!!

    Login om te reageren
  22. creativetechnologie zegt

    23 februari 2012 om 22:34

    Gewicht klinkt wel wat minder idd met al die electra..
    Maar de Fransen maken gewoon de beste auto´s,
    zet elke fantasieloze Golf/A3 hiernaast en dan begrijp je het wel.. DS4 was al prachtig, kunst op straat dit is porno!

    Login om te reageren
  23. akrapovic zegt

    23 februari 2012 om 22:42

    Superdik, echt heel mooi. Alleen snap ik niet waarom een 2.0 met iets minder pk beter is. Gaf mij de 2.0 maar ipv die 1.6 met meer pk + elektrozeik.

    Login om te reageren
    • alcantara zegt

      23 februari 2012 om 22:50

      @akrapovic: Klopt, 2 liter is ook een stuk betrouwbaarder. Maar het is Frans, dus het moet ‘eigenwijs’ en het mag kapot gaan.

      Login om te reageren
  24. spylegion zegt

    23 februari 2012 om 22:44

    Citroën en knetterhard…
    Wat klopt er hier niet?!

    Login om te reageren
    • syliaca zegt

      23 februari 2012 om 22:47

      @spylegion: jou naam?

      Login om te reageren
      • baap zegt

        23 februari 2012 om 23:11

        @syliaca: Zozo, lekker bezig jochie!! ;)

        Login om te reageren
  25. daanstrijk zegt

    23 februari 2012 om 22:45

    gewoon een 1.6 met een turbo. En dan de DS3 in het FIA WRC vervangen voor de DS4.

    Login om te reageren
  26. jopk1992 zegt

    23 februari 2012 om 22:45

    Jongens!!! Luister even.

    Ondertussen heb ook ik al een aantal sites bezocht, ook de bron hiervan, maar dat gezeik over die elektromotoren is iets wat de schrijver van dit artikel van Autoblog, dus robbie, denkt. Dat is hierop aangepast!

    Persoonlijk denk ik niet dat er een elektromotor bij komt. Citroën kan zeker goede Racings maken, en een 1.6 is goed genoeg om om te gaan met 260PK. Citroën maakt een Racing, geen hybride, dat is ook vrij lastig te combineren!

    Login om te reageren
  27. autoliefhebbert zegt

    23 februari 2012 om 23:02

    wie had 3 jaar geleden gedacht dat citroën ooit nog eens auto’s zou gaan bouwen waar je hebberig van wordt? sinds al die DS modellen begin ik het zowaar weer heerlijke auto’s worden.

    Login om te reageren
    • jopk1992 zegt

      23 februari 2012 om 23:05

      @autoliefhebbert: Nouja opzich vond ik zelfs de C5 en C5 Tourer ook al erg mooie autos hoor! C4 en C6 gaan ook wel…

      Login om te reageren
  28. autoliefhebbert zegt

    23 februari 2012 om 23:03

    worden=vinden

    Login om te reageren
  29. Megakix zegt

    23 februari 2012 om 23:04

    Hopelijk dat de – van nature zwakzinnige – Fransen hier nu wat méér exemplaren van gaan bouwen. En niet, zoals met de DS3 Racing ophouden bij een 2000 stuks (dacht ik). Want deze kar is natuurlijk monsterlijk lekker en snel. 0-100 in 5,5 tel…oh nee, het is Peugeot…in 7,0 tel. Ook nog lekker.

    Login om te reageren
    • jopk1992 zegt

      23 februari 2012 om 23:08

      @Megakix: Snap niet helemaal wat je bedoelt met dat laatste gedeelte, maar als je erop wijst dat je denkt dat deze DS4 7 seconden erover doet om bij 100 te komen, reken er maar niet op… dat wordt denk nog wel een seconde minder misschien… De huidige doet er 7.5 seconden over, ik denk dat de racing wel de 6 kan halen

      Login om te reageren
      • Megakix zegt

        24 februari 2012 om 10:38

        @jopk1992: typefout…ik bedoel Citroën ipv Peug. In principe zou dat vermogen goed moeten zijn voor een sprintje in 5,5 seconden. Maar het merk ‘leent’ zich niet voor zulke goede cijfers, waardoor de verwachting toch echt een ruime tel hoger ligt. 6,5 tel zou al fenomenaal zijn voor een Citro, maar met een echte test (dus niet ! de fabrieksopgave) zal je eerder rond de 7,0 seconden liggen. En da’s dan weer jammer, als je de specificaties bekijkt en het gave model ziet.

        Login om te reageren
  30. sir_smokalot zegt

    23 februari 2012 om 23:06

    Wederom een concept of in 1 keer de real deal? Ik gok op het eerste, aangezien later dit jaar de Autosalon van Parijs is. Net zoals Peug daar waarschijnlijk de 208 GTI zal tonen, zou dat met de DS4R ook wel het geval kunnen zijn.

    Login om te reageren
    • jopk1992 zegt

      23 februari 2012 om 23:09

      @sir_smokalot: Concept ja, dat heeft Citroën aangegeven op hun Facebook tenminste…

      Login om te reageren
  31. baap zegt

    23 februari 2012 om 23:15

    Wat een te gek wagentje is dit.. lekker dik, smoetsie, eigenwijs en ik ga hem kopen (denk ik)!! :)

    Login om te reageren
  32. aschie1 zegt

    23 februari 2012 om 23:17

    Franse meuk

    Login om te reageren
  33. siaram2 zegt

    23 februari 2012 om 23:18

    Zoohh, echt gruwelijk gwn! En leuke wangkuiltjes heeft ie trouwens, gehehehe!!

    Login om te reageren
  34. larsdbs9 zegt

    23 februari 2012 om 23:23

    Ziet er goed uit, alleen die uitlaatjes niet helemaal.

    Login om te reageren
  35. mashell zegt

    23 februari 2012 om 23:25

    En wie wil er nu nog een Golf R? Go Citroen go!

    Login om te reageren
    • aschie1 zegt

      23 februari 2012 om 23:30

      @mashell: ik liever een golf r hoor deze is echt kotslelijk

      Login om te reageren
      • jopk1992 zegt

        23 februari 2012 om 23:34

        @aschie1: Jij bent de enige dan… Golf R is voor pussys =D

        Login om te reageren
      • baap zegt

        24 februari 2012 om 06:43

        @aschie1: VAG-neuker!!

        Login om te reageren
  36. ThomasBol zegt

    23 februari 2012 om 23:41

    Jizz in my pants! Hier hier wil ik mijn DS4 200pk wel voor verkopen en snel en DS4R demo zien te strikken haha.

    Login om te reageren
  37. ThomasBol zegt

    23 februari 2012 om 23:54

    Btw, door wat ‘simpele’ aanpassingen schijnt de 1.6 THP 200 makkelijk te tunen zijn tot 280 pk. Gehoord in de wandelgangen van een techneut van CNL.

    Login om te reageren
    • ds3thp zegt

      24 februari 2012 om 06:27

      @ThomasBol: klopt!

      Er rijdt al een DS3 rond met DS3R turbo erop met een andere intercooler en uitlaat en heeft 263pk

      Login om te reageren
  38. twentyeight zegt

    23 februari 2012 om 23:57

    Goed bezig die fransen! Dikke bak!

    Login om te reageren
  39. KaCh1ng zegt

    24 februari 2012 om 01:43

    een verhoogde niet-SUV terug verlaagd /facepalm

    Login om te reageren
  40. Hupke zegt

    24 februari 2012 om 01:45

    Dat ziet er echt een leuke auto uit en in tegenstelling tot de DS3 is het niet een TE klein hok.

    Login om te reageren
    • ThomasBol zegt

      24 februari 2012 om 01:58

      @Hupke: DS3 valt in een lager segment, waarin de DS3 absoluut de grootste in is…?!

      Login om te reageren
  41. Bartol zegt

    24 februari 2012 om 02:21

    jongens, dit ziet er heel mooi uit maar eh… dit zal wel een HELE aardige duit gaan kosten…

    Login om te reageren
  42. quattroporte zegt

    24 februari 2012 om 03:07

    eindelijk en mooi design van citroen die me bevalt.

    Login om te reageren
  43. ds3thp zegt

    24 februari 2012 om 05:54

    Wat een ontzettend gave bak zeg! Zou mijn DS3 er zo op in ruilen!

    Helaas zit dat niet in mijn budget, dus maar lekker doorgenieten van mijn DS3

    Als het inderdaad een 1.6 is / wordt dan gok ik inderdaad ook op een Hybrid4 systeem!

    Login om te reageren
  44. JMWPvG zegt

    24 februari 2012 om 06:16

    Krijgt deze ook een vissenbak zoals de nieuwe Ford Focus ST.
    Het ziet er niet uit dat grote gat aan de voorkant jammer , voor de rest is ie schitterend.

    Login om te reageren
  45. jazzzo28 zegt

    24 februari 2012 om 09:09

    Lekker bakkie!
    Wel sterk verlaagd

    Login om te reageren
  46. dennisr zegt

    24 februari 2012 om 10:56

    verlagen is wat ie nodig had, en gelukkig dus gedaan! had ook niet anders verwacht voor de Racing..

    hele dikke wagen zo! hopelijk word ie ook zo..

    Login om te reageren
  47. Nico94 zegt

    24 februari 2012 om 11:32

    Heel erg vet!

    Login om te reageren
  48. ds3thp zegt

    24 februari 2012 om 11:34

    Kijk die remmen eens!
    Kunnen heel veel merken een voorbeeld aan nemen!

    Echt ontzettend gaaf!

    Login om te reageren
  49. rufctr01 zegt

    24 februari 2012 om 12:08

    Wat een gaaf ding! Beter dan zo’n VAG orgel wat een Golf R heet. En lui die lopen te janken over Franse meuk….volgens mij is de 1.6 een blok die in samenwerking met BMW is gebouwd.

    Login om te reageren
    • KaCh1ng zegt

      24 februari 2012 om 12:20

      @rufctr01: aub niet men een golf R vergelijken, die is een pak beter

      Login om te reageren
      • KaCh1ng zegt

        24 februari 2012 om 12:20

        @KaCh1ng : men = met

        Login om te reageren
      • jopk1992 zegt

        24 februari 2012 om 12:29

        @KaCh1ng: No it is not…

        Login om te reageren
      • ds3thp zegt

        24 februari 2012 om 12:52

        @KaCh1ng: heb je al met de DS4R gereden dan of heb je een glazenbol thuis staan!

        Vooroordeel ten top!
        Eerst rijden, en dan oordelen.

        Zou zelf niet weten welke “beter” zou zijn!

        Login om te reageren
        • KaCh1ng zegt

          24 februari 2012 om 14:49

          @ds3thp: sorry maar ik twijfel HEEL hard dat deze beter zou kunnen zijn, lijkt me een zwaarlijvig lomp ding, laat me nie beginnen over de design een hatchback waarbij de achterste ruiten niet opengaan LOL, golf = beste hatchback

          Login om te reageren
        • KaCh1ng zegt

          24 februari 2012 om 14:56

          @ds3thp: denk je echt dat een 1.6T(256pk) beter dan een 2.0T (270 pk) kan zijn?

          Login om te reageren
          • jopk1992 zegt

            24 februari 2012 om 14:59

            @KaCh1ng: denk je echt dat Golf de beste hatchback is? Lelijk kutding… ook bagger om mee te rijden

            Login om te reageren
            • KaCh1ng zegt

              24 februari 2012 om 15:59

              @jopk1992: aan je naam twijfel ik alsof je veel golf’s hebt gereden, ik wel 4,5,6

              Login om te reageren
              • lincoln zegt

                24 februari 2012 om 16:01

                @KaCh1ng:

                veel plezier met je Opel Kadett ..

              • KaCh1ng zegt

                24 februari 2012 om 16:07

                @lincoln: ? enige opel dat ik zou rijden is een insignia

              • lincoln zegt

                24 februari 2012 om 16:11

                @KaCh1ng:

                nee hoor .. jouw benchmark is de Golf ..

                dus je legt de lat niet zo heel hoog ..

              • jopk1992 zegt

                24 februari 2012 om 16:43

                @KaCh1ng: dus, heb nog maar 2 jaar mijn rijbewijs, betekent niet dat ik niet meer dan 2 jaar rijervaring heb, heb genoeg golfjes gereden, en telkens stellen ze me weer teleur

  50. laminaatplaat zegt

    24 februari 2012 om 12:15

    Dat Citroën teken geïntegreerd in de neus én van (nep?) carbon kan bijna niet vetter!

    Login om te reageren
    • ds3thp zegt

      24 februari 2012 om 12:53

      @laminaatplaat: is waarschijnlijk wel echt carbon net zoals bij de DS3R

      Login om te reageren
  51. rufctr01 zegt

    24 februari 2012 om 13:10

    @ Kach1ng: hoe weet je dat?? Leg eens uit? Een ding weet ik nu al wel: qua looks is de Citroën een pak beter dan de oersaaie Golf!
    Maar, ik wacht op je uitleg hoe jij weet dat een Golfje R beter rijdt dan een DS4R

    Login om te reageren
    • DoubleChevron zegt

      24 februari 2012 om 13:56

      @rufctr01: Met zijn mond vol tanden stroomt hij over van verbijstering en ongeloof. Beseffend dat stilstand achteruitgang is en de Golf dus harder achteruit dan vooruit dendert bij ieder succesvol en vernieuwend concurerend model.
      Het zal ook niet lang meer duren voordat de kwaliteit van de motoriek en technologie van de VAG auto’s niet meer mijlenver voor ligt.
      We hebben het hier tenslotte over een DS “R” versie.
      Motorisch medeontwikkeld door het Citroen WRC team.
      Hoe veel wereldkampioenschappen staan er ook al weer op Citroen’s naam?

      Login om te reageren
      • KaCh1ng zegt

        24 februari 2012 om 14:49

        @DoubleChevron: spreek mij tegen na 10jaar wanneer citroen failliet gaat

        Login om te reageren
    • KaCh1ng zegt

      24 februari 2012 om 14:50

      @rufctr01: qua looks? LOL dit is een sportieve monovolumer als je het de gewone vraagt, geen hatch, lol ontwikkeld door WRC team, gebakken peren

      Login om te reageren
      • KaCh1ng zegt

        24 februari 2012 om 14:51

        @KaCh1ng: gewone burger*
        ga jij trouwens rally rijden met een gewone auto? HAHA , volkswagens R zijn tenminste ontwikeld om een goede auto op de baan te zijn, de BESTE hatchback, geen plaats voor een ander

        Login om te reageren
        • DoubleChevron zegt

          24 februari 2012 om 15:03

          @KaCh1ng: Twice the pride, double the fall :)

          Login om te reageren
          • KaCh1ng zegt

            24 februari 2012 om 16:01

            @DoubleChevron: u mag er zeker van zijn, citroen zal harder en eerder vallen ;)

            Login om te reageren
            • jopk1992 zegt

              24 februari 2012 om 16:46

              @KaCh1ng: Jij bent niet bij de tijd van de ontwikkelingen van Citroën of wel? Het ging ruim goed genoeg zonder de DS serie, maar die is erbij gekomen en nu is Citroën helemaal niet te stoppen…

              T is maar eventjes wachten, maar Citroën wordt zeker nog eens groter dan Volkswagen… lelijke wagens dat…

              Login om te reageren
        • ds3thp zegt

          24 februari 2012 om 16:53

          @KaCh1ng: ik heb nog geen onderbouwing gelezen op de vraag waarom een Golf R beter zou zijn dan de DS4R!

          Het enige wat je hier zegt is dat je niet verder kijkt dan je neus lang is en dat je helemaal VAG geil bent waardoor je dit kortzichtige verhaal verkondigt!

          Login om te reageren
  52. ds3thp zegt

    24 februari 2012 om 13:37

    Bericht van Citroën NL op facebook zegt nu 256pk uit alleen de 1.6 THP, dus een specifiek vermogen van 160 pk / liter. En maar 155 gram CO2 km

    Login om te reageren
  53. KaCh1ng zegt

    24 februari 2012 om 14:55

    franse faalmobiel , aantaal kopers 750 , en later is het misschien collectorsauto omdat het eigenlijk gefaald heeft

    Login om te reageren
    • BmwMPower zegt

      24 februari 2012 om 15:00

      @KaCh1ng: Jij lijkt me een leuke opvolger voor Punk.
      Eentje die een echte VAG neukert is.
      Met je domzinnige reacties die enkel en alleen een Golf aanprijzen of wat voor VAG product dan ook.

      Login om te reageren
      • eklasse zegt

        24 februari 2012 om 15:32

        @BmwMPower: Met een beetje fantasie zou dit een mooie 1-serie zijn. Auw dat doet pijn hè.

        Login om te reageren
        • BmwMPower zegt

          24 februari 2012 om 15:37

          @eklasse: In werkelijkheid is dit een prachtige DS4R.
          Stop met dromen man.

          Login om te reageren
      • KaCh1ng zegt

        24 februari 2012 om 16:02

        @BmwMPower: niet elk VW, maar een GOLF, sorry maar dat is toch de benchmark!

        Login om te reageren
        • BmwMPower zegt

          24 februari 2012 om 16:11

          @KaCh1ng: Dan is de benchmark voor petjes vrij laag.

          Login om te reageren
  54. wimbers zegt

    24 februari 2012 om 15:53

    hop en door met de ds5!

    Login om te reageren
  55. bozewolf zegt

    24 februari 2012 om 16:20

    FAP

    Login om te reageren
  56. jiry97 zegt

    24 februari 2012 om 16:35

    asl ze ook de DS5 RACING maken dan word ik fan van citroen

    Login om te reageren
  57. mrdjm zegt

    24 februari 2012 om 17:12

    Waar ik de gewone DS4 wat te weinig onderscheidend vind, hebben ze het met deze helemaal goed gemaakt. Wat een dik ding zeg!!! 8)

    Login om te reageren
  58. rufctr01 zegt

    24 februari 2012 om 17:14

    @Kach1ng: Nou, kom eens met het argument waarom de een Golfje R beter rijdt dan de DS4R?
    Op de Nürburgring moet zo’n Golf R zijn meerdere al erkennen in de Megane RS! Lees en huil:
    8:07.97 Renault Megane RS Trophy Laurent Hurgon June 17, 2011 new record for a FWD car.
    8:36 Volkswagen Golf Mk5 VW R32 MKV DSG 4 October 2009.

    Zo goed is dat VAG gevalletje van je nog niet. Enne, hoe vaak is jouw VAG Golfje ook alweer WRC kampioen geweest???

    Je bent zo’n pannenkoek die gewoon zin heeft om te veel voor zijn VAG wanprodukt te betalen! Als je premium denkt te zijn dan moet je ook premium kwaliteit leveren, en dat doet VAG dus niet. Alleen premium prijzen vragen en dan ben je in mijn ogen een premium pannenkoek als je daar intrapt!!!

    Wanneer kom jij nu eens met je testverslag van de DS4R tegen de Golf R??

    Login om te reageren
    • DoubleChevron zegt

      24 februari 2012 om 20:49

      @rufctr01:
      haha laat hem toch, beter geen petjes die de DS4 kopen en rijden, dan blijft het nog een speciale auto met karakter!
      Hulde aan alles dat zich van de mainstream onderscheidt :)

      En wat betreft WRC, check eens wie ze voor de DS3R hebben gevraagd voor de medeontwikkeling.. Juist.. WRC multi championship team. En met de kritiek op de huidige DS3R in acht zullen ze van deze lekekr gesmoelde bak een heerlijke killer maken. En och hey, hij is zomaar Frans.. niet dat mij dat uitmaakt… we zijn allemaal mensen toch?

      Login om te reageren
    • KaCh1ng zegt

      25 februari 2012 om 14:08

      @rufctr01: serieus WTF maakt WRC kampioen uit? rij jij in een fcking WRC auto naar werk? NEE!

      Login om te reageren
  59. motherlover zegt

    24 februari 2012 om 17:38

    Wàt een mooi design vind ik! een DS4 zoals hij in mijn opinie hoort te zijn! De standaard staat zoals al gezegd te hoog op zijn pootjes voor het mooie. Maar met deze is dat probleem absoluut opgelost! Wat een beauty! :D

    Login om te reageren
  60. rufctr01 zegt

    24 februari 2012 om 21:17

    @Double Chevron: Haha inderdaad. Hij is nu wel erg stil geworden!
    Maar ja, als je Golfje bijna een halve minuut trager is dan een Franse rammelbak dan zou ik ook in een hoekje gaan huilen!

    Login om te reageren
    • KaCh1ng zegt

      25 februari 2012 om 14:07

      @rufctr01: ja sorry ik heb ook een leven, ik zit niet hele dag achter mijn pc..

      Login om te reageren
  61. mellie zegt

    24 februari 2012 om 22:14

    Wat een mooie auto is dit zeg.
    Ik zou em alleen zwarte velgen mee geven. maar hier neem ik ook genoegen mee hoor :)

    Login om te reageren
  62. framboos zegt

    24 februari 2012 om 23:48

    ZO. Deze auto, kun je niet ontkennen, is badass.
    Ik heb een zwak voor citroen maar VAG IS gewoon een benchmark, daar kunnen we ook niet omheen. AL hun merken scoren gewoon een bovengemiddelde voldoende.
    Maarr.., na die hele discussie van hierboven gelezen te hebben, moet er iets van mijn hart;
    Toen ik vanochtend deze foto’s voor het eerst zag, vond ik de achterkant al helemaal vet. Ik heb zelf een C4 berline 1st gen, en die lijn van mijn auto zie ik nu pas terug in deze. Maar nu ik ze vanavond weer es terugkijk in een betere resolutie en na die golfdiscussie gelezen te hebben, kan ik maar één ding zeggen; Deze auto eet golfjes for breakfast. Kijk eens naar die voorkand. Waar een BMW M3 nog aardig ruig is en waar een mucssle car (ponycar, of welke amerikaan dan ook) ook flink in de buurt komt, Lamborgini’s doen het goed, (countach is de king)(golfjes hebben “booskijkertjes” nodig muwaha) Deze kun je echt niet ruiger maken. Moet je hier es proberen booskijkertjes op te zetten?!.
    Al met al loopt deze auto, qua design, 15 jaar voor op ieder VAG product. Citroen is erg goed bezig. Na de DS5 is dit de stoerste auto van het moment (enkele pagani’s daargelaten).
    VAG producten hebben nu eenmaal klasse, maar zullen nooit de klasse hebben en iconen worden zoals de originele DS, de CX en de C6.
    Ons petjes dragende KaCh1ng komt daar ook nog wel achter. Ik was ook onwetend om m’n 21ste.

    Login om te reageren
    • ds3thp zegt

      25 februari 2012 om 10:03

      @framboos: Amen!!!

      Dat de Golf de banchmark in zijn klasse is geloof ik wel. Maar een Golf is kraak nog smaak. Bedoelt om van A naar B te rijden zonder enige vorm van emotie.

      Om deze DS4R kun je gewoon niet heen! Dit is inderdaad een badass van de klas!

      Durf er ook mijn handen voor in het vuur te steken dat hij perfect zal rijden!

      Verder feitje van de DS4R:
      Hij is voorzien van 4 zuiger Brembo Remklauwen en remschijven van 380mm

      Login om te reageren
    • KaCh1ng zegt

      25 februari 2012 om 14:06

      @framboos: iconen? kever , T1 , golf1/2 GTI dat zijn ook iconen

      Login om te reageren
    • KaCh1ng zegt

      25 februari 2012 om 14:14

      @framboos: klasse? wat stralen citroens HEDENDAAGS uit? niets ! wannabe german cars met hun gepikte SFG van audi

      Login om te reageren
  63. The360box zegt

    25 februari 2012 om 10:17

    Plaatjes doen het zowel thuis als op school niet?

    Login om te reageren
  64. KaCh1ng zegt

    25 februari 2012 om 14:09

    voor alle franse auto lovers, we zien wel welke verkoopt en welke niet :D franse autos zullen altijd slecht blijven

    Login om te reageren
  65. autoliefhebbert zegt

    25 februari 2012 om 14:25

    @jopk1992

    Vond je de C6 mooi?? De C4 en C5 vond ik neutrale auto’s waar je niet naar om kijkt en de C6 vind ik één van de grootste fails van de laatste 10 jaar. Maar het grappige is dat citroën nu ook bij de “deniers” van het merk, zoals ik, zich op een geweldige manier in de kijker spelen. Wat mij betreft een grote boost voor citroën.

    Login om te reageren
  66. Tonnie zegt

    28 februari 2012 om 21:02

    Dat ziet er echt toppie uit! Kwa uiterlijk is Citroën wel aardig op weg :D

    Login om te reageren
  67. jeba zegt

    29 februari 2012 om 10:09

    wat een ongelooflijk geile wagen

    Login om te reageren
  68. janklaassen zegt

    1 maart 2012 om 22:12

    256 pk, Audi A1 quattro, iemand?

    Login om te reageren
  69. jw01 zegt

    5 december 2012 om 19:04

    Supercool

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North