• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Gespot: Een setje antieke Astons (En een Alvis)

Auteur: appeltje, gepost 3 oktober 2007 om 13:30 – 47 Reacties

Klassieke Astons


Eindelijk was het zo ver, de wekker ging om kwart voor zeven en ik had een schitterende dag voor me, gevuld met… Auto’s. Natuurlijk, want dat is hetgeen waar ieders hart van vol is, die dit leest althans. Erg vroeg voor mijn doen, ik zou om kwart voor acht worden opgepikt met de auto. Toen ik op locatie was hoefde ik maar even te wachten of er kwam al een lichtgroene “shooting brake” aangereden, zoals naar de Aston-Martin DB2/4 MkI wel eens wordt verwezen.

Dit is het verhaal van één van de mooiste zaterdagen die ik me kan herinneren, eens wat anders dan urenlang door de P.C. Hooftstraat fietsen op zoek naar lekkers. Dit is het betere werk. Het begon met een Aston-Martin DB2/4 MkI uit juni 1954. Zoals gezegd werd ik ermee opgepikt, waarna we even gezocht hebben naar een geschikte locatie voor het eerste setje foto’s. Het was nog vroeg in de morgen dus de ochtenddauw hing nog boven de weilanden. Een schitterend en bijzonder gezicht, dat was ook de bedoeling van deze vroege actie. De lichtval is ook erg mooi op dit tijdstip.

Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk

Ik was zelf erg tevreden met het feit dat ik niet ergens in een drukke winkelstraat zat, ik kon makkelijk een paar meter verder gaan staan zonder dat er één-of-andere vadsige SUV tussen ging staan en er liepen ook niet steeds mensen langs, slechts een paar plaatselijke auto’s die er zo nu en dan even langs moesten.

Tussen het schetsen van de situatie door wilde ik trouwens ook nog even kwijt met wat voor auto we te maken hebben. Nee, we hebben niet met een snelheidsduivel te maken. De DB2/4 MkI heeft een bescheiden zescilindertje voorin, de inhoud ervan is nog geen drie liter en het vermogen dat eruit komt is een redelijke 142 pk. Niet verkeerd, maar ik moet de adrenalinefreaks wel een beetje teleurstellen. De 2/4 is trouwens net iets anders dan de “gewone” DB2, het dak loopt anders af en de achterklep is anders om ruimte te bieden aan een achterbank, waar je met wat moeite twee mensen kwijt kunt. In totaal werden er trouwens nog 492 van gemaakt, heel veel voor een Aston uit die tijd. Er werden ook nog 73 cabrio’s gemaakt.

Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk

Afijn, na wat details over de auto zelf heb ik nog genoeg te vertellen over de rest van de dag, die nog erg veel spannends te bieden had. We reden verder om een kijkje te nemen in de loods, daar wachtten onder andere nog eens 5 Astons op me. Welke zullen we nu eens meenemen? Het werd de DBS, want daar heb ik nog helemaal geen beeldmateriaal van. Sterker nog: Ik heb er nog nooit eentje gezien, maar de vroege series V8’s die ik langs heb zien komen hebben wel een goede indruk gegeven van deze auto.

Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk

Er werd vluchtig gebeld of de auto eigenlijk nog wel reed, de Alvis TE21 Convertible die ervoor stond werd ook buiten gezet, en de zescilinder werd gestart.

Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk

Deze had ook nog een zes-in-lijn, en wel die uit de DB5 en DB6, en het blok moet goed zijn voor dik over de 300 pk. Later kwam de auto uit met de V8 die nog lang werd gebruikt, tot in de V8’s uit de jaren ’90. Maar deze moet het met minder doen, en dat is zo slecht nog niet. 230 km/u moet de auto bijvoorbeeld makkelijk aankunnen. Het geluid dat eruit komt is zonder meer mooi, en de auto komt goed van zijn plaats. We zijn er maar even een stukje mee gaan rijden en vonden een geschikte locatie om de auto verder vast te leggen. Met een beetje moeite lukte het om de rood-witte circustent op de achtergrond te vermijden, maar ik had het gewaardeerd als die pas een dag later was gekomen. Zo nu en dan verplaatste ik de auto even om hem mooier in het licht te krijgen of omdat er anders een clown in beeld stond, zo gaat dat als je vlak naast een circus schiet.

Daarna rijden we weer verder en gaan we eens aan de partnerruil: We ontmoeten de heer des huizes – ik was met de zoon des huizes – bij de supermarkt met de Alvis, gaven hem de DBS, en reden naar een meertje voor een paar foto’s, veel hadden we er overigens niet nodig. Nodig? Jazeker, deze shoot had niet alleen de achterliggende gedachte van een invulling van de zaterdag, maar ook voor nieuw beeldmateriaal voor hun website. Maar de Alvis had daar niets mee te maken dus met een stuk of tien foto’s hadden we het wel weer gezien en reden verder in deze bijzonder comfortabele convertible. Aanzienlijk comfortabeler dan de Astons, fijnere stoelen, makkelijker te besturen, en stiller. Ook hier ligt trouwens een kleine motor in, reken er niet op dat dit een directe concurrent was van de toenmalige Bentley’s. Of Facel-Vega’s, waar ze met hun koplampunits, grill, en overall lijn wel veel van weg hebben. Nee, hier ligt ookal een zescilindertje in van drie liter. En het rijdt heerlijk! Er zijn er maar enkele honderden van gemaakt, en zodoende zijn ze redelijk kostbaar. Nog niet zo duur als een DB2 overigens.

Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk

Na de korte sessie reden we weer richting de loods voor wat groepsfoto’s. Nu stonden alle vijf de DB2’s erin, allemaal net iets anders, zelfs als we de kleuren buiten beschouwing laten. De lichtgroenmetallic DB2 bood plaats aan vier mensen, de donkergroene was een Vantage, de iets lichter groene was een DB2 met racecarburateurs waardoor de auto lastig was op lage toerentallen, de knalrode was een in concoursstaat verkerende DB2, en de donkerrode had drie aparte roostertjes in de zijkant zoals het exemplaar van de Belgische prinses de Réthy, en zo zijn er maar heel weinig exemplaren uitgevoerd. De laatste kwam overigens niet naar buiten omdat we geen zin hadden hem te duwen, de andere hadden een beeldige zes-in-lijn voorin.

Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk

Nu was de rode aan de beurt voor foto’s, en we reden hem naar de overkant waar wat oude loodsen stonden. Na een aantal foto’s te hebben genomen merkte ik achtergrondgeluiden op, dit waren nog eens twee DB2’s die er naast werden gezet. Ten slotte was het compleet toen nummer vier ook werd geparkeerd. De sleutels zaten er nog in, en ik kon mijn fantasie de vrije loop geven wat betreft fotografie en locatie. De groene – die met de racecarburateurs – ging even mee naar achteren, en na beeldmateriaal te hebben verzameld ging de auto met veel moeite weer terug naar zijn drie broertjes. Het einde was in zicht, maar het was uiteraard niet compleet zonder een paar combo’s. Of was het nou toch combi’s…?

Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk
Antieke Aston Martin - Foto Jim Appelmelk

Ook interessant!

  • Video: Aston Martin Bulldog op openbare weg gespot
    Video: Aston Martin Bulldog op openbare weg gespot
  • Gespot - Aston Martin Cygnet doet staarwedstrijdje met een Smart
  • Gespot - Nieuwe Lotus Emira
  • Gespot: Maserati MC12 op Nederlandse bodem

Nieuwste artikelen

  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
  • Welke Porsche met turbo kies jij?
  • Goedkopere Tesla Standard-modellen hebben niet het gewenste effect
  • Alfa Romeo gooit Ferrari-sausje over de Junior
FacebookTweetPinLinkedIn

Aston Martin, Gespot, Klassiekers

Vorig bericht: « Jaguar XKR AJ20 by Arden
Volgend bericht: Positieve eerste 9 maanden qua autoverkopen »

Lees Interacties

Reacties

  1. Dink zegt

    3 oktober 2007 om 13:35

    Schitterend!

    Login om te reageren
  2. Joen zegt

    3 oktober 2007 om 13:36

    Wat een über mooie foto’s en auto’s heb je gemaakt!
    Complimenten er voor!

    Login om te reageren
  3. don zegt

    3 oktober 2007 om 13:36

    prachtig! hebben we hier toevallig met een liefhebber te maken ofzo :P

    Login om te reageren
  4. bakkerst zegt

    3 oktober 2007 om 13:42

    mooie karretjes idd klasse materiaal, en de foto’s ook puik..
    maar hoor ik dat je geen foto’s hebt van een DBS?
    interesse in DBS foto’s uit de VIP sectie van Aston Martin, op IAA?? :P
    ich war dar…

    Login om te reageren
  5. floryn zegt

    3 oktober 2007 om 13:44

    complimenten appeltje je bent een kunstenaar! heerlijke auto’s waar je lekker lang naar kan kijken met al die vreemde details en hoekjes vouwen en lijnen

    Login om te reageren
  6. Michiel_vd_Brink zegt

    3 oktober 2007 om 13:46

    De allerbeste “Gespot” serie tot nu toe!! Super!!

    Login om te reageren
  7. vla zegt

    3 oktober 2007 om 13:49

    ik mis de DB2 mkIII…
    voor de rest is het weer een prachtige aflevering, gefeliciteerd Appeltje!

    Login om te reageren
  8. dokterjos zegt

    3 oktober 2007 om 13:50

    Fantastisch gewoon
    Prachtige wagens

    Login om te reageren
  9. mashell zegt

    3 oktober 2007 om 13:58

    Super. Zoals altijd prachtige foto’s, fantastische auto’s en een begeleidende tekst dat leest als een spannend jongensboek.

    Login om te reageren
  10. Niels zegt

    3 oktober 2007 om 14:35

    http://www.autogespot.nl/index.php?id=555

    Ik dacht dit al eens eerder gelezen te hebben, maar het blijven schitterende foto’s!

    Login om te reageren
  11. Bramzel zegt

    3 oktober 2007 om 14:39

    Die oude DBS blijft een schitterende GT. D’r staat er hier in Zweden een te koop voor 25.000€, ik zou er bijna een 2e hypotheek op afsluiten…

    Login om te reageren
  12. Stephan zegt

    3 oktober 2007 om 14:41

    Mooie auto’s, en zeker kwaliteits foto’s! :)

    Login om te reageren
  13. M Freak zegt

    3 oktober 2007 om 14:44

    @ Appeltje

    Wat zijn de waardes van de getoonde auto’s? :D

    Login om te reageren
  14. Floris zegt

    3 oktober 2007 om 14:56

    Fantastische foto’s. Graag meer van dit soort reportages!

    Login om te reageren
  15. Henne zegt

    3 oktober 2007 om 15:08

    Wow!!! Wat een plaatjes.

    Mocht ik ooit de staatsloterij winnen koop ik er eentje. Maar dan misschien een DB5.

    Login om te reageren
  16. CasperH zegt

    3 oktober 2007 om 15:20

    mooie plaatjes, doe maar wallpaper formaten please :)

    Login om te reageren
  17. polomen zegt

    3 oktober 2007 om 15:28

    mooie plaatjes, maar dit zijn geen spots

    Login om te reageren
  18. Appeltje zegt

    3 oktober 2007 om 15:33

    Wat een leuke reacties allemaal! Het rijden ermee en het schrijven hiervan was ook al zo leuk ;)

    @Bakkerst
    De nieuwe DBS heb ik nog niet gezien, maar ik twijfel er niet aan hem eens tegen te komen, probably in Londen want zoals sommige weten ben ik een beetje verslaafd aan die stad!

    @De Vlaeminck
    Ze hadden inderdaad geen MkIII staan, alleen DB2 tweezitters en een 2/4 MkI!

    @Bramzel
    Relatief betaalbare Astons, die oude DBS’en, vroeger werden ze gekocht voor de motor, omdat er meer vraag was naar de motor (voor een DB5 of DB6 bijvoorbeeld) dan naar de DBS zelf. Maar ik ga er vanuit dat ze nog in waarde gaan stijgen, ik zelf vind ze in ieder geval erg mooi!

    @M Freak
    Een DB2 kost meestal ruim 100 mille dacht ik, en een DBS 6-cil moet voor 25-30 mille ook wel te krijgen zijn dacht ik. De Alvis is geloof ik 30.000 euro waard, probably more.

    @ Floris
    Het is zeer waarschijnlijk dat iets als dit zich gaat herhalen, maar ik weet niet hoeveel variatie eruit is te halen!

    @ Casper
    Er zijn vandaag al wat wallpapers uit deze serie op Autoblog, maar als je nog wensen hebt kun je me er voor mailen, ik dnek dat ik vrijdag wel tijd heb om wat te customizen!

    Login om te reageren
  19. Scooperdepoep zegt

    3 oktober 2007 om 15:37

    Lekkah!

    Login om te reageren
  20. x_X_x zegt

    3 oktober 2007 om 16:04

    Hele mooie foto’s! Klasse, zulke “presentaties” zouden er meer moeten komen!

    Login om te reageren
  21. CasperH zegt

    3 oktober 2007 om 16:09

    @ appeltje: welk adres kan ik je mailen? Je kan vast mijn mailadres ergens uitlezen denk ik? Ik vind vooral de foto die je bovenaan het bericht hebt staan geweldig. Als je die op 1440×900 beschikbaar wil stellen, dat zou super zijn!

    Login om te reageren
  22. kage zegt

    3 oktober 2007 om 16:14

    Dit is zo vreselijk mooi!!
    zucht…..
    was ik daar maar bij geweest!!!

    Login om te reageren
  23. Luc zegt

    3 oktober 2007 om 16:16

    leuke verzameling daar

    en je fotografie is echt gewoon mooi

    Login om te reageren
  24. SugarFree zegt

    3 oktober 2007 om 16:34

    @ Appeltje
    Je vraagt je af hoeveel variatie met dit soort foto’s is te halen?
    Ik zal je zeggen: errug veel!

    Je leest ongetwijfeld de autoblaadjes; zelfs Autoweek laat zien dat je een hoop kan doen met foto’s (standpunten, licht etc.). Natuurlijk moet je de betere bladen als voorbeeld nemen, maar je ziet hier al dat het verdraaid niet makkelijk is goede foto’s van auto’s te nemen. Je foto’s zijn zeker leuk, je zoekt creatieve standpunten, maar soms valt er (m.i.) net iets teveel weg van een auto (zoals foto 7 van de groene db2). Ik weet niet of je met je camera het diafragma kunt instellen, maar probeer dit eens wat meer. Je creeert op deze manier een onscherpe achtergrond en dat is 9-van-de-10x mooier. (eh, in ieder geval is dat mijn mening/positieve feedback).

    Zelfs een prof kan namelijk alleen nog maar groeien in z’n werk ;) toch?

    Login om te reageren
  25. CasperH zegt

    3 oktober 2007 om 16:44

    @ SugarFree; Grappig: ik vind nummer 7 de mooiste foto van allemaal. “Less” is voor sommigen “More” misschien?

    Login om te reageren
  26. koen zegt

    3 oktober 2007 om 17:15

    zijn die astons van een bedrijf ofzo??

    zo ja, waar is dat??

    Login om te reageren
  27. m5 zegt

    3 oktober 2007 om 17:22

    echt prachtige auto’s en mooie foto’s

    Login om te reageren
  28. Rainier zegt

    3 oktober 2007 om 17:25

    http://www.houtkamp.nl

    Login om te reageren
  29. Citrofiel zegt

    3 oktober 2007 om 18:03

    :o Prachtige fauto’s…

    Login om te reageren
  30. Klassiekerrally zegt

    3 oktober 2007 om 18:33

    Machtig mooie foto’s Jim! Ik sluit me aan bij Michiel’s reactie: de mooiste ‘gespot’ tot nu toe. De foto’s kunnen zo in Classic & Sports Car!
    Goede locaties ook, de auto’s komen perfect uit.

    Nogmaals: complimenten!

    Login om te reageren
  31. Marco zegt

    3 oktober 2007 om 19:39

    Sprakeloos, super, uit de kunst…

    Login om te reageren
  32. RMC zegt

    3 oktober 2007 om 20:13

    Wauw, wauw wauw. Die groepsfoto van de astons zeer graag in formaatje 1280×800!

    Login om te reageren
  33. lincoln zegt

    3 oktober 2007 om 20:44

    @appeltje .. goed bezig .. veruit je mooiste reportage .. een genot om te lezen en te zien.

    Login om te reageren
  34. Tobi zegt

    3 oktober 2007 om 21:39

    Sorry i cant read any hollandish…is this the collection of a private collector or of a car dealer? are there anymore information available, e.g. website??
    Fantastic cars, i would take the black DB2…Thanks, Tobias

    Login om te reageren
  35. Autobandventieldopje zegt

    3 oktober 2007 om 22:49

    Supermooi.

    Login om te reageren
  36. Autobandventieldopje zegt

    3 oktober 2007 om 22:57

    Ben ooit eens bij toeval op website van Houtkamp terecht gekomen…ze zitten toch in Ouderkerk a/d Amstel? Werkelijk schitterend, heb ooit wel eens een naar ongeluk op circuit Zandvoort gezien waar een gele (ik dacht) DB4 uit de bocht vloog en na 1 of meerdere koprols behoorlijk in puin lag..was pijnlijk om zo’n prachtige Aston Martin zo zwaar beschadigd te zien en de coureur/eigenaar met tranen te zien…zal inmiddels wel weer gerestaureerd zijn hopelijk..

    Login om te reageren
  37. Rick dos zegt

    3 oktober 2007 om 23:44

    Gave foto´s, gave auto´s en een leuk verhaal erbij. Punt. Niets meer aan veranderen!

    Login om te reageren
  38. CasperH zegt

    4 oktober 2007 om 02:00

    @ Tobi; it’s a car dealer. Click the link Rainier posted ;)

    Login om te reageren
  39. Lotus7 zegt

    4 oktober 2007 om 10:55

    Klasse foto’s!

    Kleine correctie: de afgebeelde DB2/4 is nooit als shooting brake versie gebouwd of zo genoemd (een one-off coachbuilt misschien daargelaten).

    Je schrijft het tenminste goed, niet dat gruwelijke “shooting break” wat mij altijd doet denken aan schieten op een Citroën-stationwagen.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Aston_Martin_Virage laat een perfecte tijdbalk zien, waarop je kan doorklikken naar andere modellen.

    Login om te reageren
  40. SugarFree zegt

    4 oktober 2007 om 11:18

    @ Casper
    Less = more, helemaal mijn lijfspreuk trouwens :)
    En gelukkig is smaak individueel, dat blijkt. Niets mis mee.

    Login om te reageren
  41. Tobi zegt

    4 oktober 2007 om 12:04

    Hi, thanks for the information Casper!! Hmhh—the dark DB2 is 175000€, so maybe i should take the DBS…Very very nice cars. Cheers

    Login om te reageren
  42. Appeltje zegt

    4 oktober 2007 om 13:07

    Nogmaals dank voor de reacties :D

    @Casper & RMC, en eventueel andere mensen,
    Wie mij wilt mailen over foto’s kan dat doen via [email protected], bijvoorbeeld voor een custom wallpaper.

    @ Lotus7 het is inderdaad niet echt de shooting brake zoals we die van de DB5 kennen (een paar exemplaren ven gemaakt) maar het gaat meer om het achterklep-idee, zeg maar. Het is meer een ver-hatchbackde-coupé, of iets in die geest.

    @Sugarfree diefragma stond al helemaal open, ik heb (nog) niet zulke lichtsterke teleobjectieven, maar helemaal open kan inderdaad heel erg mooi zijn!

    Login om te reageren
  43. Solstice zegt

    4 oktober 2007 om 14:48

    Het ware genieten. Prachtfotoshoot! :-)

    Login om te reageren
  44. SugarFree zegt

    4 oktober 2007 om 16:20

    @ Appeltje,

    Je moet het inderdaad doen met de beschikbare middelen, da’s waar.
    En niet iedereen is een Henk vd Hurk natuurlijk :)

    Login om te reageren
  45. Appeltje zegt

    5 oktober 2007 om 12:24

    Hehe, precies! Leuk dat je naar Henk van den Hurk verwijst trouwens, ik heb begin 2003 met hem meegelopen samen met Cornelis Kit voor de -toen- nagelnieuwe Honda Accord bij wijze van “stage”, ook omdat ik zowel fotografie (Henk) als schrijfwerk (Cornelis) leuk vind om te doen.

    Login om te reageren
  46. Edo- zegt

    5 oktober 2007 om 16:22

    Doe mij maar de DB4 GT Zagato!

    Login om te reageren
  47. SugarFree zegt

    5 oktober 2007 om 23:44

    @ Appeltje
    Grappig!
    Het zijn mensen waarvan je veel kan leren. Zowel op het gebied van schrijven met pen als dat met licht! :)
    Als je de lat voor jezelf hoog legt, zul je zien dat je steeds beter wordt. (Als je die ambitie hebt natuurlijk. Niks moet, vind ik tenminste).

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North