• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Heb jij wel eens een Brinkmannetje gedaan?

Auteur: autoblogger, gepost 26 november 2010 om 10:36 – 87 Reacties

Hmm, cognac!

Zoals je inmiddels weet heeft PVV’er Hero Brinkman (ex-copper) in 2001 doorgereden bij een alcoholcontrole (100 kilometer per uur door de bebouwde kom, herkenbaar), vervolgens is hij met gedoofde lichten verder gereden en naar huis gegaan. Aldaar werd hij opgewacht door de politie op verdenking van rijden onder invloed, Brinkman was echter alert en zette thuis direct een cognacfles aan zijn mond. Juist, die welbekende truc…

Ook Ron Brandsteder schijnt eens zo’n zelfde actie te hebben ondernomen, nadat hij met z’n Jaguar de Vecht in reed. Ron zou daarna direct naar huis gerend zijn om thuis wat whisky achterover te slaan. Hij had het immers ijskoud en wilde zich op die manier weer wat opwarmen… Een alcoholcontrole ivm rijden onder invloed heeft daarna totaal geen zin meer.

We horen graag soortgelijke ervaringen en/of manieren om de verkeerscontroles te slim af te zijn, zelfs pepermuntjes schijnen tegenwoordig te helpen…

Ook interessant!

  • Lezersvraag: Wat is het stomste dat jij met een auto hebt gedaan?

Nieuwste artikelen

  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
  • Peugeot komt met meer GTI’s én goed nieuws
  • Audi’s grote verwarring staat binnenkort bij jou voor de deur?
  • James Bond-klassieker wordt van A tot Z opgefrist
FacebookTweetPinLinkedIn

alcohol, politie, pvv, Verkeer

Vorig bericht: « Dit zijn de Porsche Cayennes van Project Kahn
Volgend bericht: Spyshots! Wat moet BMW met dit rare ding? »

Lees Interacties

Reacties

  1. 323frikandel zegt

    26 november 2010 om 10:39

    Nee ik kan niet rijden.
    Ik moet nog drinken

    Is mijn motto,

    En andersom trouwens ook! ;)

    Login om te reageren
  2. autogek123 zegt

    26 november 2010 om 10:42

    De nummer 1 tip om door die verkeerscontroles te komen is je netjes aan de regelgeving te houden en niet met drank op je auto in te stappen. :P

    Login om te reageren
  3. bakkerst zegt

    26 november 2010 om 10:44

    sorry maar iedereen die zulke geintjes flikt mag wat mij betreft zijn rijbewijs inleveren. Onverantwoord achterlijk gedrag, donders goed weten dat je fout zit en het dan zo proberen te ‘verdoezelen’. Helemaal als agent dien je een voorbeeldfunctie te hebben. Als je dan ook nog volksvertegenwoordiger wordt heb je het helemaal niet begrepen..

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      26 november 2010 om 12:16

      @bakkerst:

      zo zo .. dus jij ziet een ambtenaar als “voorbeeld-functie” ..

      in welk land woon jij ??

      Login om te reageren
    • Hupke zegt

      26 november 2010 om 19:47

      @bakkerst:

      Als een ambtenaar een voorbeeldfunctie heeft.
      Betekend dat dan dat wij ons allemaal als ambtenaren moeten gaan gedragen?

      Dan gebeurt er helemaal niets meer op fraude en corruptie na (in België ten minste toch).

      Login om te reageren
  4. Alwood zegt

    26 november 2010 om 10:45

    Wel eens uitgestapt en de betreffende flits-boa aangesproken die me net had gepakt… En in mijn Volvo hoef ik natuurlijk het gas maar in te trappen en ik ben de politie weer kwijt… ;)

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      26 november 2010 om 11:34

      @Alwood: …dit was JIJ dus… ;-)

      http://www.youtube.com/watch?v=mhCZZ3mBNuk

      Login om te reageren
      • Stopwearingpants zegt

        26 november 2010 om 12:01

        @Megakix: dat is een M5 en geen volvo en dat wist je ook wel dus, waarom post je dit?

        Login om te reageren
        • Megakix zegt

          26 november 2010 om 17:27

          @Stopwearingpants: omdat er een politieVolvo achteraan zit ?

          Login om te reageren
  5. C6_R zegt

    26 november 2010 om 10:46

    De oplossing is een einde aan de massaimigratie van de moslims uiteraard!

    …wacht, wat was de vraag?

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      26 november 2010 om 11:35

      @C6_R: :lol:

      Login om te reageren
    • Laue zegt

      27 november 2010 om 14:49

      @C6_R:
      *proest*

      Login om te reageren
  6. Merry zegt

    26 november 2010 om 10:46

    100 euro werkt ook heel goed hoor en geloof me het werkt echt.

    Login om te reageren
  7. rotorhead zegt

    26 november 2010 om 10:48

    Wacht.. Dus als je niet wil blazen, kan je gewoon langs zo’n controle blazen, snelheidsregels overtreden, andere mensen in gevaar brengen en er gewoon mee wegkomen?
    Of heeft die Held wel een boete gekregen voor de rest, maar staat dat er niet bij.

    Login om te reageren
    • autoblogger zegt

      26 november 2010 om 10:56

      @rotorhead: Met justitie trof hij een schikking van 200 euro…

      Login om te reageren
      • C6_R zegt

        26 november 2010 om 10:58

        @autoblogger: Vriendenprijs voor wetshandhavers

        Login om te reageren
      • rotorhead zegt

        26 november 2010 om 11:03

        @autoblogger: pff.. ziekelijk. Een niet politicus zou z’n rijbewijs kwijt zijn, een boete van minstens tien miljoen miljard krijgen en een rijontzegging van 1200 jaar.
        Bah.

        Login om te reageren
  8. wilco zegt

    26 november 2010 om 10:49

    De nummer 2 tip is om als je toch drinkt in je kroeg, dan NIET met de auto naar huis te gaan, maar te lopen. Fietsen kan tot zekere hoogte, maar is al snel onmogelijk.

    Login om te reageren
  9. wim zegt

    26 november 2010 om 10:51

    net als een aantal dagen geleden toen er een 17-jarige jongen doodgereden werd door een dronken automobilist. later bleek dat de DRONKEN automobilist zelf zijn vader heeft verloren aan de drank.

    rbw levenslang afpakken en poging tot moord opleggen, uiteindelijk breng je zelf het glas aan je mond en stap je zelf in. op dat moment heb je een potentieel moordwapen in je handen.

    mischien een omstreden benadering die vrij krachtig klinkt maar in wijze is het wel zo

    Login om te reageren
    • rb zegt

      26 november 2010 om 11:01

      @wim: Eens!

      Login om te reageren
    • jack_abarth zegt

      26 november 2010 om 11:17

      @wim:

      Waarom geldt dat dan niet wanneer iemand te hard rijd?
      Ook dat is een keuze bij het volle bewust zijn.

      Overigens wil ik het niet goed praten rijden met alcohol, maar sommige dingen worden ook gewoon gruwelijk overtrokken.

      Nergens in dit bericht wordt vermeld om wat voor hoeveelheid we het hebben, maar gelijk wordt er geroepen over dronken hier en zatlap daar.

      Login om te reageren
      • Esprit_de_Flandre zegt

        26 november 2010 om 13:05

        @jack_abarth: Als het niet veel was geweest, had hij wel gestopt zeker?

        Login om te reageren
    • lincoln zegt

      26 november 2010 om 12:13

      @wim:

      wist je dat er meer mensen dood gereden worden door nuchtere menschen ??

      Login om te reageren
      • Esprit_de_Flandre zegt

        26 november 2010 om 13:07

        @lincoln: Omdat er meer mensen nuchter rijden dan dronken. Nogal logisch. Laat de helft van de mensen nuchter rijden, en de andere helft dronken. Raad eens wie het meeste paaltjes/boompjes/mensen omver maait?

        Login om te reageren
      • Harie zegt

        26 november 2010 om 13:29

        @lincoln: Bij deze genomineerd voor de domste opmerking van deze week…

        Jouw redenatie is in de trand van: “Er gaan meer mensen natuurlijk dood dan door moord, dus moord is eigenlijk helemaal niet zo belangrijk…”

        Login om te reageren
  10. Timmie zegt

    26 november 2010 om 10:53

    Ik ken iemand die al heel wat verkeerscontroles ontlopen heeft. Tot tweemaal toe ben ik daarvan getuige geweest. Het vergt wat inspanningen om de politie om de tuin te leiden, maar het is mogelijk…

    Login om te reageren
    • Hubert zegt

      26 november 2010 om 10:56

      @Timmie:
      Stoer……

      Login om te reageren
  11. Sorcerer zegt

    26 november 2010 om 10:54

    Ik zie liever geen trucjes om alcoholcontroles te omzeilen en vind dit een beetje een ongepast bericht…

    Wel schijnt het dat die blaasapparaten het minder goed doen als Koos Spee in de buurt is. Kan Leo de Haas over meepraten!

    Login om te reageren
  12. ZilverenTip zegt

    26 november 2010 om 10:58

    Waarom gaat iedereen direct uit van het negatieve.. Als ik ’s avonds in het donker naar huis moet rijden zonder lichten met die snelheid, dan zou ik van schrik ook een flesje aan m’n mond zetten..
    Ach ja, er zullen nog wel meer zaken volgen..

    Login om te reageren
  13. wimbers zegt

    26 november 2010 om 11:01

    Iedereen die het waagt om met ook maar één glas op achter het stuur te stappen is wat mij betreft niet wijs en heeft totaal geen verantwoordelijkheidsd gevoel.
    Na het lezen van het bericht betreffende de 17 jarige jongen die gewoon weggemaaid is door een zuiplap wakkerd mijn woede alleen maar aan. Ik ben een familielid verloren door een tweezijdig ongeval met schuld aan een dronkelap en zal mensen die drinken en rijden onvoorwaardelijk veroordelen.
    drinken en gepakt worden is wat mij betreft 2 jaar niet rijden. 2 keer gepakt worden is nooit meer rijden..

    Login om te reageren
  14. Dennis zegt

    26 november 2010 om 11:09

    Doet me denken aan een oude mop. Conversatie tijdens alcoholcontrole…

    Agent: Meneer heeft u gedronken?
    Bestuurder: Jazeker!
    Agent: Wilt u dan even blazen?
    Bestuurder: Hoezo, geloof je me niet?

    Login om te reageren
  15. Jochempie zegt

    26 november 2010 om 11:10

    Nee, ik ben een beschaafd persoon.

    Login om te reageren
  16. RobTWo zegt

    26 november 2010 om 11:12

    Met drank achter het stuur = poging tot moord: met voorbedachten rade gebruik maken van een potentieel moordwapen, zeker wanneer je dan nog een keer twee keer de toegestane snelheid gaat rijden.

    Login om te reageren
  17. Don zegt

    26 november 2010 om 11:15

    100% eenbs met wimbers.

    Login om te reageren
  18. negativan zegt

    26 november 2010 om 11:22

    Hoeveel verkeersdoden vallen er in NL per jaar? Volgens mij zo rond de 750 per jaar. Zijn er veel hoor daar niet van.

    Maar in NL gaan er, per jaar, ruim 1900 mensen dood agv medische missers in ziekenhuizen.

    Daar hoor je (bijna) niemand over. Toch raar…

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      26 november 2010 om 11:40

      @negativan: drinkende chirurgen onder werktijd…? ;-)

      Login om te reageren
    • autoblogger zegt

      26 november 2010 om 11:41

      @negativan: inderdaad! wij hebben daar wel eens wat over geschreven…
      http://www.autoblog.nl/archive/2007/05/19/eerder-doodgesneden-dan-doodgereden

      Login om te reageren
      • negativan zegt

        26 november 2010 om 12:24

        @autoblogger:

        Zie je wel, toen ook ‘maar’ 30 reacties ;). Dat was natuurlijk wel in 2007.

        Begrijp het ook wel een auto die 10 x over de kop is geslagen doet het nu eenmaal beter op de voorpagina.

        Login om te reageren
        • Gordon Gekko zegt

          26 november 2010 om 12:31

          @negativan: Laat me raden. Je hebt verder geen medische kennis, zag deze getalletjes en dacht hier ga ik een statement mee maken.

          Login om te reageren
          • negativan zegt

            26 november 2010 om 12:41

            @Gordon Gekko:

            Klopt helemaal.

            Alleen blijkt uit deze getallen dat degene die worden geacht wel medische kennis te hebben, deze niet (voldoende) hebben.

            Blijkbaar een ver van onze (ziekenhuis)bed show.

            Login om te reageren
  19. Incognito zegt

    26 november 2010 om 11:25

    Weehoo voor alle onvolwassen reacties.

    Dacht ooit eens een keer niet te hoeven blazen omdat een agent op de auto aan het geilen was en allerlei dingen wilde weten. Het leek zo’n verhaal te worden wat je wel eens leest… “Rijdt u maar door..” maar nee, ik mocht blazen.

    Aangezien het dinsdagmiddag half twee was en ik geen fles wijn leegtrek tijdens mijn lunch, was er niets aan de hand natuurlijk.

    Login om te reageren
  20. Stender zegt

    26 november 2010 om 11:26

    @RobTWo

    Mee eens, je gaat toch tegen willens en wetens rijden.

    Login om te reageren
  21. Ralph zegt

    26 november 2010 om 11:34

    Nooit een Brinkmannetje gedaan nee, immers drink geen alcohol!
    Maar idd.C6R géén boerka’s bij politie controles!
    muha
    PVV = #FAIL
    Snap ook niet dat beschonken mensen gewoon aan het verkeer deelnemen. En dan nog met gedoofde lichten gaan rijden!

    Login om te reageren
  22. Megakix zegt

    26 november 2010 om 11:39

    Had een keer gezopen (1999) en was op de terugweg vanuit het noorden….grote verkeerscontrole…met mijn vrouwelijke bijrijdster ben ik toen van voorstoel gewisseld (zij had minder diep gekeken…)..mintjes in haar mond, en er doorheen gekomen.

    Login om te reageren
  23. Simpson zegt

    26 november 2010 om 11:44

    lol @C6R: met zulke bestuurders heb je geen terroristen nodig.

    die man zit toch al een behoorlijk poosje in de kamer, ben benieuwd waarom dit niet eerder naar voren is gekomen.

    Login om te reageren
    • Vreddy_B zegt

      26 november 2010 om 11:54

      @Simpson:

      Vind je het zo belangrijk dan dat dit aan het licht komt? Het is gebeurd in 2001? Hij kan gewoon in het zelfde rijtje als Guusje Nadorst. Is politiek allemaal verantwoord.. niks aan de hand verder.

      Login om te reageren
  24. Simpson zegt

    26 november 2010 om 11:46

    overigens drink ik niet als ik moet rijden. en zonder drank ben ik al even (on)gezellig :mrgreen:

    Heb trouwens in mijn hele chauffeursbestaan (17 jaar rijbewijs) maar drie keer hoeven blazen. te lage pakkans?

    Login om te reageren
    • Erik zegt

      26 november 2010 om 12:15

      @Simpson: exact pakkans is erg laag.

      Ik ben in 19 jaar slechts 1 keer gecontroleerd en dat terwijl ik de laatste jaren toch erg veel op de weg zit (~50.000 km/jr).

      Login om te reageren
      • Megakix zegt

        26 november 2010 om 17:31

        @Erik: kutbestaan dan…met zoveel files…

        Login om te reageren
  25. Vreddy_B zegt

    26 november 2010 om 11:49

    Valt me op dat iedereen hier op Autoblog wel braaf is. En toch worden er zovaak mensen nog gepakt.

    Ik ben niet schuldig aan een brinkmannetje. Heb namelijk nog nooit een alcoholcontrole gehad.

    Login om te reageren
  26. clijde zegt

    26 november 2010 om 12:02

    Dit moet 200 GULDEN zijn in 2001. Dus dit ruikt naar een broodje aap verhaal.

    Login om te reageren
  27. Stopwearingpants zegt

    26 november 2010 om 12:03

    PS, ik haat dronken bestuurders

    Login om te reageren
  28. boxster zegt

    26 november 2010 om 12:11

    Zelf drink ik max 2 glazen op een hele avond als ik nog moet rijden, en haat mensen die met drank op rijden.
    Vind het verontrustend dat ook ik nog nooit heb moeten blazen (25 jaar m’n rijbewijs). Dus tig-duizend keer op snelheid gecontroleerd maar nog nooit op drank, dat geeft toch wel de prioriteiten van de politie weer..

    Login om te reageren
    • Hubert zegt

      26 november 2010 om 14:33

      @boxster:
      Dus je haat mensen die met drank op rijden, maar je drinkt zelf wel gewoon.
      Vreemd…
      Wat is er nu zo moeilijk aan om dan gewoon niet te drinken?

      Login om te reageren
  29. lincoln zegt

    26 november 2010 om 12:11

    ik heb wel eens belletje getrokken ..

    kom ik nu nog in aanmerking voor een kamer-plekkie ??

    Login om te reageren
    • Vreddy_B zegt

      26 november 2010 om 12:18

      @lincoln:

      Dat ligt aan het plaatsdelict. Was het bij een Moskee dan heeft Geert nog een stoel vrij. Was het bij een Multinational dan heeft de SP of de PVDA hoogstwaarschijnlijk een zetel voor u vrij.

      Login om te reageren
  30. SRNSRN zegt

    26 november 2010 om 12:12

    Heb in Nijmegen een tijdje in een “prachtwijk” (vogelaar-wijk) gewoond. Als ik als student daarop maandagochtend de wijk uitreed reed je regelmatig in een fuik voor te blazen.

    Heb daar in een jaar tijd denk ik 15 keer moeten blazen. Voor de rest wat de rest ook zegt, ik denk dat de pakkans te laag is om mensen te laten stoppen met drinken.
    Men zou eens massacontroles moeten houden, met verschillende korpsen uit een regio een hele stad bezetten op zaterdagnacht. En dat willekeurig over een aantal plaatsen uitrollen. Kost absoluut een hoop, maar zolang mensen in de waan zijn dat ze niet gepakt worden drinken ze rustig verder.

    Login om te reageren
  31. boxster zegt

    26 november 2010 om 12:16

    Ik heb wel eens een dom uitgevoerd Brinkmannetje meegemaakt bij een Mercedes-bestuurder die mij op mijn fiets net had gemist, maar wel een hele rij boompjes had geraakt. Zijn voorwielen lagen horizontaal op de grond, maar toch probeerde hij nog vol gas weg te komen. Toen ik ergens de politie ging bellen en terugkwam, was hij lopend verdwenen. De politie trof hem thuis in bed aan, terwijl zijn vrouw razend en tierend aan z’n bed stond ;-)

    Login om te reageren
  32. majinstar zegt

    26 november 2010 om 12:30

    Ik zal je wat moois vertellen. Ik reed vorige week zaterdag op de A4 richting den haag. Ik ga invoegen en zie een volkswagen passat stoer doen. Met me 3 liter die passat aan de kant gelaten. Wat ik niet wist was dat er een volvo ook achter me aan zat en ik denk hij wilt battlen. Ik plank vol 180 tot 200 km/u en die man blijft me volgen ? Ok even later opzij gegaan voor hem. Bleek het een politie agent te zijn die op weg was naar zijn werk of naar huis. Hahahahah Powned. !!!!!

    Login om te reageren
  33. w0o0dy zegt

    26 november 2010 om 12:31

    Het ergste is dat de man op dat moment agent was…
    Eerst deed deze hypocriete parasiet zich dus voor als wetsdienaar en leefde hij van belastingcenten, nu doet hij interessant in een ander soort pakkie, noemt zich volksvertegenwoordiger en vult zijn zakken wederom met belastinggeld… en dan immigranten het land uit willen jagen/pesten omdat ZIJ geen bijdrage leveren aan deze samenleving.
    Aan alle sufkutten die op dat stel oplichters heeft gestemd kan ik alleen maar zeggen: leer van je fouten!

    Login om te reageren
    • majinstar zegt

      26 november 2010 om 12:58

      @w0o0dy:

      Ja dat is toch juist goed. Als je wilt profiteren van de maatschappij dan zorg je dat je de politiek ingaat of ambtenaar wordt bij een gemeente. Immigranten en allochtonen kosten de staat geld ( cursussen en uitkeringen ). Maar dit is nog altijd minder erg dan wanneer een blanke een blanke flashed ( fraude, woekerpolissen en torenhoge declaraties ten koste van de belastingbetaler ). Ik vind het niet erg, want de meeste belastingbetalers zijn nederlandse blanke mensen. Daarom is het juist zo leuk om te zien, dat zij hun eigen volk zo makkelijk en goedkoop flashen.

      Login om te reageren
    • Emc zegt

      26 november 2010 om 13:30

      @w0o0dy:
      Agenten, nooit vertrouwen. Mijn vader had een tijd een boot in een gracht liggen om het kanaal over te steken. (Er was geen brug in de buurt) Na een tijdje was die boot weg, m’n vader balen. Bleek die boot een stuk verderop te liggen bij een agent thuis.. Hij zei dat ie er al een tijdje lag en dacht dat ie van niemand was, dus toen had ie em maar meegenomen… Jaja, zelfs wouten blijven niet met hun poten van andermans spullen af.

      Login om te reageren
    • lincoln zegt

      26 november 2010 om 16:01

      @w0o0dy:

      geef eens een stem advies ..

      liefst een partij zonder oplichters ..

      Login om te reageren
      • w0o0dy zegt

        26 november 2010 om 19:56

        @lincoln: ten eerste vind ik dat iedereen uiteindelijk zelf verantwoordelijk is en daarom een eigen keuze moet maken, ten tweede luistert er in NL (mogelijk zelfs nergens) naar een stemadvies van zomaar iemand (ook al stemmen we er wel doodleuk op) ten derde weet ik niet we de beste keuze zou zijn, ik ben ook zoekende en heb puur strategisch gestemd (poging zoveel mogelijk evenwicht tussen de grootste partijen omdat ik hoopte dat het (te) rchtse kabinet er dan wellicht toch niet zou komen)

        Login om te reageren
  34. jeroenmx5 zegt

    26 november 2010 om 12:32

    Autoblog, ik vind dit een uiterst ongepast artikel
    Vooral het stuk: We horen graag soortgelijke ervaringen en/of manieren om de verkeerscontroles te slim af te zijn, zelfs pepermuntjes schijnen tegenwoordig te helpen…

    Daar doel ik vooral op TE SLIM, mensen die met drank op achter het stuur klimmen zijn niet SLIM!…maar DOM!

    Hiermee vragen jullie of er mensen wel eens een misdrijf hebben gepleegd. Vraag dan ook meteen of iemand wel ooit iemand anders heeft omgelegd….

    Nee, kijk elke dag wel 20x op autoblog en vind jullie verder super, maar dat stukje tekst schoot me toch echt verkeerd. Vooral na de berichtgeving vd week over die 17-jarige jongen.

    Ik ben zelf echt geen moraalridder, maar denk de volgende keer toch 2x na.

    Login om te reageren
  35. Griffin zegt

    26 november 2010 om 12:50

    Rijden = niet drinken, simpel. Overigens wordt er niet alleen bij vogelaarwijken gecontroleerd, in H’sum rond het mediapark is het heel regelmatig raak (ooit zelfs op 1 ritje drie maal gecontroleerd).

    Login om te reageren
  36. Realhustler zegt

    26 november 2010 om 12:59

    ff los van alcohol, doorrijden bij een stopteken gewoon afstraffen !!
    Bij wegmisbruikers is er ook af en toe iemand die door rijdt eventjes, en de agenten zijn dan nog erg mild meestal. Vind ik niet kunnen.
    Als je het stop politie op de auto voor je niet ziet, dan mag je niet rijden. punt.
    Pak je ook gasten die thuis ff snel een paar slokken nemen

    Login om te reageren
  37. Bert zegt

    26 november 2010 om 13:01

    Wees eerlijk, toch… als je een kans ziet om zon controle te ontlopen doe je dat.
    Ik rij regelmatig met 1 of 2 glaasjes wijn op, totaal niet beneveld maar je weet niet of zon ding uitslaat of niet.
    Als er dan controle is op bv. de afsluitdijk en ik kan achterlangs of omdraaien doe ik dat ook.

    Misschien wordt die druk ook wel hoger als je weet dat je dan publiekelijk en landelijk aan de schandpaal wordt genageld.
    Voor mij niet boeiend verder, maar kan me wel wat voorstellen als je zo in de picture staat.

    Login om te reageren
  38. Sracerr zegt

    26 november 2010 om 13:11

    Gewoon vlak voor de blaastest even flink hyper-ventileren, zodat er extra veel O2 in je bloedbaan terecht komt. kom je bijna altijd door de blaastest heen. (wel met een enorme rode boei). p.s. ik drink niet als ik rijd.

    Login om te reageren
    • astondb9 zegt

      26 november 2010 om 13:47

      @Sracerr: Als er o2 in komt gaat alcohol er tog niet uit of ben ik nou gek?

      Login om te reageren
  39. Zdev zegt

    26 november 2010 om 14:17

    Er rijden meer mensen rond met versuffende medicijnen dan met alcohol. Nog veel gevaarlijker. Pak die eens aan dan!

    Login om te reageren
    • Zdev zegt

      26 november 2010 om 14:18

      @Zdev: ennnee, ik drink nooit meer dan 1 glas als ik nog moet rijden.

      Login om te reageren
  40. BramS zegt

    26 november 2010 om 14:35

    Rijden met alcohol op zou veel harder moeten worden aangepakt. Hero Brinkman is gewoon tuig, net als de overige PVV-ers.

    Login om te reageren
  41. Vincenzo zegt

    26 november 2010 om 15:15

    wow majinsterretje wat een stoer verhaal! Jij bent een balkan jongen zeker?

    Login om te reageren
  42. Henk zegt

    26 november 2010 om 15:17

    Wat een watjes hier zeg.. iedereen heeft dat toch ooit wel eens gedaan of zou exact hetzelfe doen als de kans er is. Bewijs dat er juist echte mensen bij de pvv zitten. En mensen die nu weer al die doden verhalen uit de sloot gaan halen.. wat heeft dat er nu weer mee te maken? Er vallen zoveel doden in het verkeer en dan zit er altijd wel iemand tussen met teveel op, maar dat wil in de meeste gevallen niks zeggen. Daarbij is het een vorm van “over één kam scheren” en dat is juist waar iedereen weer tegen is. Er zijn zoveel mensen die dondersgoed weten wat ze doen, ook al hebben ze teveel op!

    Login om te reageren
    • mout zegt

      26 november 2010 om 15:58

      @Henk: Misschien is het punt niet, dat de pvv uit echtere mensen bestaat dan een andere partij, maar dat die het hardst roept over straffen en sleutels weggooien, uitzetten en paspoort inleveren.

      Login om te reageren
    • w0o0dy zegt

      26 november 2010 om 20:07

      @Henk: als dit verhaal was gegaan over een moslim van in de 20 dan hadden Brinkman en co (na hun witte puntmutsen fractieoverleg) luid geschreeuwd dat iemand die op zo’n manier zich aan de controle van Politie en Justitie probeerde te onttrekken minimaal door de AIVD tot op zijn gebruikt WC-papier toe onderzocht moest worden op banden met terroristen want zoiets doet uitsluitend iemand die van alles te verbergen heeft….

      Meten met twee maten noemt men dat (walk your talk!)
      Uit een vragenrondje onder tweede kamerleden is geblekn dat er 7 (8 incl Brinkman die weigerde te antwoorden) een veroodeling hebben gehad. 5 (6dus) daarvan waren vd PVV en zet dat eens af tegen 1/5e van het totaal aantal zetels.. scoort PVV dus met 20% vd de kamerleden 75% van alle veroordelingen…. goede afspiegeling van de saenleving he?

      Login om te reageren
  43. Thomas zegt

    26 november 2010 om 15:24

    Vanwaar die nultolerantie?

    Als ik stevig ga uiteten, minstens 2 schotels met alles erop en eraan en ik drink 2 of 3 glazen wijn erbij ben ik toch verre van dronken? En zelfs met een alcoholcontrole ben ik zeker dat ik dan niet positief blaas. Wat is dan het probleem mensen? Je reactietijd is dan quasi gelijk aan een sober persoon..

    Login om te reageren
  44. mout zegt

    26 november 2010 om 15:56

    Tsja, ik werd pas ook aangehouden.
    Heeft u gedronken meneer? Jazeker, ik kom recht van een bruiloft.
    Wilt u even blazen meneer? ’tuurlijk.
    Uitslag: niks aan de hand.
    Wat heeft u gedronken meneer? Twee bitterlemon.
    Prettige dag verder.

    Login om te reageren
  45. Acacio zegt

    26 november 2010 om 15:58

    Zal ik hem dan maar inkoppen… Hero Drinkman…

    Login om te reageren
  46. Cantago zegt

    26 november 2010 om 16:29

    Weet je wat het beste werkt? NIET DRINKEN!! En dat zouden er meer moeten doen als ze gaan rijden, iedereen zelfs als je het mij vraagt! Komen alleen maar ongelukken van, ik weet het zeker;)

    Login om te reageren
  47. VeniVidiVici zegt

    26 november 2010 om 17:21

    Ik wordt onderhand schijtziek van dat gezeik met PVV-lieden uitpluizen! Hoeveel personen kun je pakken van die Linksmenschenpartijen als je die gaat onderzoeken??!
    Kom op zeg, dat ze in politiek Den Haag zich eens met nuttige zinvolle zaken bezig gaan houden!!!! En verder is er altijd nog een verschil tussen kunnen en mogen rijden!

    Login om te reageren
  48. the-budel-guy zegt

    26 november 2010 om 18:16

    heb het geprobeert maar mijn loop (auto) hummer.
    ging niet snel genoeg toen ik 2 was :P

    Login om te reageren
  49. Henk zegt

    26 november 2010 om 18:26

    “straffen en sleutels weggooien, uitzetten en paspoort inleveren.” gaat wel over iets veel belangrijkers in de maatschappij en dat verhaal is ook niet voor iedere buitenlander natuurlijk. Eerst de echte problemen oplossen en daarna pas de gewone burger pesten.

    Login om te reageren
  50. Sracerr zegt

    26 november 2010 om 18:48

    astondb9:
    Door te hyper-ventileren verdrijf je tijdelijk de alcohol voor O2 in je bloedbaan van je longen, dit duurt ongeveer 1 minuut, daarna ben je weer gewoon positief. Geleerd van neuroloog, best handig.

    Login om te reageren
  51. Sracerr zegt

    26 november 2010 om 18:49

    mout:
    Humor, heerlijk!

    Login om te reageren
  52. integralechubasco zegt

    26 november 2010 om 20:33

    80% van de medebloggers hebben helemaal niets met de politieagent, een regelrechte hekel, zeg maar. Diezelfde 80% weet wel precies hoe er gestraft moet worden mochten onverlaten zich niet aan de regels houden…

    voor de getalenteerden:
    politie.nl

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North