• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

KICHERER C 320 CDI 4 Matic

Auteur: autoblogger, gepost 29 augustus 2008 om 22:52 – 16 Reacties

KICHERER C 320 CDI 4 Matic
Het Duitse Kicherer presenteert een strakke bodykit voor de C-klasse Estate. De kit is gebaseerd op AMG tupperware en voegt daar wat details aan toe.

Details? Ja, denk oa aan een verlagingssetje om de auto nog wat meer tegen het asfalt te krijgen en een setje 19” RS-1 wheels. Onder de kap is het standaard vermogen van 224 pk omhoog gegaan naar 265 pk, het max koppel ging van 510 naar 600 Nm. Mede daardoor gaat de diesel nu in 6,7 seconden naar de 100km/u.

Aan de binnenkant ziet deze C320 er ook smakelijk uit. Er is gebruik gemaakt van een lederen interieur met twee kleurtjes leder, het stuur is een combo van leer en hout (incl Kicherer logo om eea herkenbaar te maken). Tevens is de snelheidsmeter aangepast aan de nieuwe stijl en specs. Zie de gallery voor meer foto’s.

Ook interessant!

  • Mercedes V-klasse is te saai, aldus Lumma
  • Video: nieuwe Mercedes S-klasse doet de elandtest
    Video: nieuwe Mercedes S-klasse doet de elandtest
  • Extreme luxe op de achterbank van de Mercedes S-klasse
    Extreme luxe op de achterbank van de Mercedes S-klasse
  • Video: automobilist in Mercedes E-klasse doet vervelend
    Video: automobilist in Mercedes E-klasse doet vervelend

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist doet Dukes of Hazzard op rotonde
  • Jonge automobilisten zijn een stel angsthazen op de weg
  • Lotus Eletre PHEV krijgt een teleurstellende motor
  • Je betaalt wegenbelasting, maar waarvoor eigenlijk
FacebookTweetPinLinkedIn

c-klasse, kicherer, Mercedes, tuning

Vorig bericht: « Hoe hard gaat jouw bak?
Volgend bericht: Video: Tiff doet de Rinspeed Squba »

Lees Interacties

Reacties

  1. respectloos zegt

    29 augustus 2008 om 22:59

    Waarom kopen mensen dit soort auto’s? Onbegrijpelijk hoe slecht tuners hun werk doen. Zo’n (AMG) Mercedes is fabriek af al zo heerlijk om te zien.

    Login om te reageren
  2. gerjan zegt

    29 augustus 2008 om 23:00

    265 pk 600 nm. en dat in de sedan dat is lang niet verkeerd.

    toch heb ik liever de benzine versie van brabus.

    maarja heb het geld niet.
    maar zo lang je kunt dromen heb je teminste geen nachtmerries.

    Login om te reageren
  3. respectloos zegt

    29 augustus 2008 om 23:10

    @gerjan

    de bullit kan kan dan wel begrijpen, maar bijna 5 ton eur?

    Login om te reageren
  4. Klassiekerrally zegt

    29 augustus 2008 om 23:33

    Een beroemde uitspraak uit de reclamewereld is hier alweer pijnlijk duidelijk van toepassing: “Ik mis iets… Smaak?”

    Login om te reageren
  5. Autoverkoper zegt

    29 augustus 2008 om 23:43

    Leuk, zo’n snelle taxi…

    Login om te reageren
  6. de ecosnob zegt

    29 augustus 2008 om 23:44

    het zijn de wielen die hem kraken vrees ik.
    De bodykit en de interieuraanpassingen an sich lijken me niet verkeerd..

    Login om te reageren
  7. kutkip zegt

    30 augustus 2008 om 00:10

    Kijk dat interieur straalt tenminste kwaliteit uit. Een standaard c-klasse zou gewoon met zo’n interieur uit de fabriek moeten komen eigenlijk (behalve dat lelijke stuur dan).

    Login om te reageren
  8. vergelijkingsmongool zegt

    30 augustus 2008 om 00:26

    Mooie wagen! Kan zo bij het wagenpark van een uitvaartcentrum.

    Login om te reageren
  9. RenJie zegt

    30 augustus 2008 om 00:50

    Dat interieur krijgt van mij een dikke 10.. echt die stoelen, o.O :O

    Login om te reageren
  10. Pordon zegt

    30 augustus 2008 om 01:35

    Specs vallen me een beetje tegen, met ziptuning haal je dezelfde pk’s en Nm, met een snellere acceleratie, hoewel dat zonder de 4Matic is, dus zal op precies hetzelfde uitkomen denk ik.

    Login om te reageren
  11. Dennis zegt

    30 augustus 2008 om 04:23

    265pk? wauw… shocking…

    Login om te reageren
  12. C200 Kompressor zegt

    30 augustus 2008 om 07:36

    Ik snapt niet waarom geen ster embleem erop staat zoals op het stuur, kleppendeksel, achterklep en op de voorgril, dan is dit geen echte Mercedes,

    Dit is gewoon een nep Mercedes!!!!!!
    Geeft mij maar een ANG.

    Login om te reageren
  13. autoblogger zegt

    30 augustus 2008 om 07:51

    @C200 Kompressor: is het zo moeilijk? Iedereen rijdt al in een gewone Mercedes (het is overigens AMG en geen ANG) en dat maakt het aantrekkelijk voor tuners en/of stylers om er iets bijzonders van te maken. Dat is dus het werk van Kicherer.

    Login om te reageren
  14. Texter zegt

    30 augustus 2008 om 08:47

    Zotezien hebben ze qua interieur alleen wat leer over het dasboard geplakt en er een stom stuur opgeschroefd, want de rest staat al in de MB folder. En het is nog slordig gedaan ook, nu ik de foto’s wat beter heb bekeken.

    Login om te reageren
  15. Timmie zegt

    30 augustus 2008 om 15:31

    Tuning vind ik soms wel ok, maar niet als men een AMG probeert na te doen!

    Login om te reageren
  16. abdel zegt

    19 september 2009 om 18:57

    ik heb ook een brabus 32o cdi je kan hoog en laag springen maar het blijft echt een monster voor een diesel rij er in en je ervaart echt dat t geen diesel is wil de nieuwe rocket ook wel eens rijden voor de mazzel..

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North