• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Lamborghini Murcielago LP640 door Edo Competition

Auteur: Dennis, gepost 21 juni 2007 om 10:05 – 61 Reacties

Lamborghini LP640 Edo Competition


De Duitse tuner Edo Competition laat ons weten dat het aan de motor van de Lamborghini LP640 heeft gesnuffeld. Dat moet natuurlijk heerlijk geroken hebben. Standaard is de LP640 -zoals de naam verklapt- goed voor 640 pk, maar Edo Competition heeft “wat schroefjes aangedraaid” in het motormanagement en komt nu uit op 663 pk.

Daarnaast werden speciale luchtfilters gemonteerd en het uitlaatsysteem aangepast. Het koppel van het 6,5 liter V12 blok steeg van 660 Nm naar 675 Nm. De topsnelheid neemt hiermee met 8 km/u toe tot 348 km/u. Een magere verbetering als je het mij vraagt, maar de acceleratie is helemaal een vreemd verhaal. Edo Competition zelf heeft het over een acceleratie tot 100 km/u in circa 3,8 seconden, maar standaard doet de LP640 dit in 3,4 seconden. Geen echte verbetering dus. Misschien heeft Edo een typfoutje gemaakt in het persbericht of ze hebben een veel groter foutje gemaakt bij het tunen van de Lambo.

Tot slot werd de supercar op een paar kleine punten verder verfijnd. De achterspoiler kreeg een verstelbare lip en Edo kan de auto leveren in een kleur naar eigen keuze. Van binnen werd het interieur met carbon afgewerkt en een achteruitrijdcamera geïnstalleerd.

Lamborghini LP640 Edo Competition

Lamborghini LP640 Edo Competition

Lamborghini LP640 Edo Competition

Lamborghini LP640 Edo Competition

Lamborghini LP640 Edo Competition

Lamborghini LP640 Edo Competition

Lamborghini LP640 Edo Competition

Lamborghini LP640 Edo Competition

Ze hebben in ieder geval humor. Flauwe humor, dat dan weer wel…

Lamborghini LP640 Edo Competition

Ook interessant!

  • Koop deze Lamborghini Murciélago Roadster op Marktplaats
  • Murcielago steelt de show in garage Groningen
    Murcielago steelt de show in garage Groningen
  • Fabrieksnieuwe Murciélago
    Fabrieksnieuwe Murciélago wacht op een nieuw baasje
  • Video: eerste onderdelen voor de Lamborghini Urus uitpakken

Nieuwste artikelen

  • Verrassend. Een plan van de overheid dat niet werkt
  • De Chinezen vinden ons oerdom
  • Range Rover ontwikkelt de beste auto voor elke narcist
  • Snelwegblokkeerders lopen straks het risico op een flinke tik
FacebookTweetPinLinkedIn

edo-competition, Lamborghini, lp640, murcielago, tuning

Vorig bericht: « Nissan werkt aan eigen budget auto voor India
Volgend bericht: Chinese Brilliance BS6 krijgt één ster bij crashtest »

Lees Interacties

Reacties

  1. Laurens zegt

    21 juni 2007 om 10:11

    Bij die eerste foto schoot meteen het woord ‘Batmobile’ naar binnen.. waarom weet ik niet.
    En voor die 23 pk extra hoeft het van mij nou ook niet.. :S

    Login om te reageren
  2. Fej zegt

    21 juni 2007 om 10:12

    Ze tunen een Lambo, waardoor hij trager wordt, er minder goed uitziet en dan waarschijnlijk ook nog eens duurder is.

    Login om te reageren
  3. Top zegt

    21 juni 2007 om 10:12

    Ziet er goed uit die Lambo.

    Login om te reageren
  4. bramwillemse zegt

    21 juni 2007 om 10:13

    niet veel anders dan het origineel, die spoiler heeft optisch weinig toegevoegde waarde. Geef mij maar gewoon een originele hoor :)

    Login om te reageren
  5. petervhteV zegt

    21 juni 2007 om 10:14

    Maakt allemaal niet uit, pak maar in!!!! O,ja en de kleur is ook goed zo.

    Login om te reageren
  6. Xemurai zegt

    21 juni 2007 om 10:22

    Ik vind de originele LP640 toch echt mooier hoor!

    Login om te reageren
  7. RaVe zegt

    21 juni 2007 om 10:22

    Kijk dit vind ik nou een goed uitziende lambo :) Op foto 7 doet hij het gewoon :D

    Ik geef edo toestemming om hem voor me deur te zetten, gooi de sleutels maar door de brievenbus

    Login om te reageren
  8. Murcielago zegt

    21 juni 2007 om 10:24

    Ik moet zeggen dat die spoiler hem wel staat, maar van mij hoeft die niet per se..

    Login om te reageren
  9. RScosworth zegt

    21 juni 2007 om 10:28

    Die voorremmen zien er gigantisch groot uit! In deze kleur pakt de bodykit naar mijn mening stukke beter uit dan in het geel uitgevoerd. Hij ziet er nu een stuk serieuzer uit. Die sticker is vrij standaard btw maar op dit beest ziet het er wel tof uit.

    Login om te reageren
  10. Murcielago zegt

    21 juni 2007 om 10:33

    Login om te reageren
  11. JLJ zegt

    21 juni 2007 om 10:34

    Die sticker staat goed op een (al dan niet getunede) CRX, maar is absoluut NOT DONE op een raspaard als deze Murcielago. Maar ja, ik vind het (op deze wijze) tunen van een auto als deze (ook Ferrari’s, RR, AM, Bentley, etc.) al heiligschennis, dus wellicht dat het de klantenkring van dit soort gedrochten wel bekoort.

    Login om te reageren
  12. SugarFree zegt

    21 juni 2007 om 10:36

    Mag ik zeggen dat het ik het compleet zinloos vind om de auto van 640 naar 663pk te brengen?

    Ik zou me schamen als ik het tegen m’n vrienden zou moeten zeggen.

    “Ik kan je helaas nu even niet meenemen in m’n LP640 omdat ik een vermaard tuner bereid heb gevonden het beest wat te kietelen. 640 pk Is natuurlijk voor iemand van mijn kaliber een lachertje”

    “Soo, en als tie terug is, mag ik dan een rondje mee? Hoeveel pk heeft ‘ie dan? Kan je dat zeggen?”

    “… dan hebben ze er maar liefst 23 pk bovenop gedaan!”

    Login om te reageren
  13. Fiat Coupe 20v turbo zegt

    21 juni 2007 om 10:39

    Het lijkt mij uberhaubt redelijk zinloos om een LP640 te tunen, maar als je het dan toch aan durft ga dan niet de topsnelheid verhogen, maar zorg dat de acceleratie sneller gaat. (daar heb je nog wat aan)
    Nu kun je zeggen dat jou LP640 8 kilometer harder gaat dan die van je buurman/collega/oom/broer (doorhalen wat niet van toepassing is)

    Jippie!!!

    Het is ergens ook wel logisch dat ze deze resultaten behalen, op topsnelheid komt door de nieuwe luchtfilters meer lucht/benzine mengsel in de motor. Maar juist bij lage toeren is dit mengsel minder optimaal dan de heren uit Sant’Agata voor ogen hadden toen dit monster de fabriek verliet.

    Niet dat Edo een slechte tunert is ofzo, maar ik denk niet dat veel mensen hier behoefte aan hebben.

    Optisch is het wel een geslaagde auto naar mijn mening, alleen de kleur had van mij wel mat of grijs (van die presentatie op dat schip) mogen zijn.

    Login om te reageren
  14. StyleX zegt

    21 juni 2007 om 10:43

    Misschien zit het voordeel wel in de power curve en niet in de extra peekaas. Dus misschien is het toerenverloop wel beter met deze door EDO getunede LP640.

    Oh wacht, acceleratie is nu ineens 3,8 seconden?

    Login om te reageren
  15. Stephan zegt

    21 juni 2007 om 10:48

    Misschien was Lamborghini zelf wat optimistisch met de 0-100 tijd en geeft EDO een realistische tijd? Ferrari Enzo gaat in 3.5 naar de 100 en de Lamborghini zou het dus met minder vermogen doen.

    Of dat het gewicht is toegenomen dat hij trager is. En met 23 pk meer ga je geen 8 km op top harder, op die snelheid heb je daar meer vermogen voor nodig.

    Login om te reageren
  16. Jordey zegt

    21 juni 2007 om 11:17

    @ stephan,
    geloof mij nou maar. de lp640 gaat echt in 3.4 seconden naar 100:)

    enzo is minder snel in acceleratie omdat ferrari meer keek naar de topsnelheid dan naar de acceleratie.

    murcie: 340 kmh
    enzooo: 350 kmh
    murcie: 3.4 – 100 kmh
    enzooo: 3.56 – 100 kmh

    Login om te reageren
  17. Murrrphy zegt

    21 juni 2007 om 11:18

    Valt me nog mee dat de remklauwen niet in ‘oud roze’ zijn uitgevoerd. Dat is toch geen porem……geel….

    Login om te reageren
  18. troyk zegt

    21 juni 2007 om 11:23

    Overbodig, ongefundeerd, tedentieus en volkomen kut.

    Tot ziens!

    Login om te reageren
  19. JLJ zegt

    21 juni 2007 om 11:28

    @Jordey&Stephan
    Ik zie al dat jullie nog op de leeftijd zijn waar jullie denken dat de acceleratie van 0-100 bij deze auto’s ertoe doet. Niet dus. Ze halen die snelheid in hun eerste versnelling.
    De reden dat de Lambo sneller is tot 100 dan de Enzo heeft alles met traktie te maken (4wd bij de Lambo!)., maar dat geeft alleen stof tot discussie op het schoolplein en op Autoblogs…

    Login om te reageren
  20. vla zegt

    21 juni 2007 om 11:31

    wat een ruimteschip!! (positief bedoeld deze keer)(lang leve de Belgische designers!!!)
    doet me enigzins denken aan de versace-editie
    en die zever over ferrari op die sticker…laat ik er niet op ingaan :(

    Login om te reageren
  21. Poekie Lauda zegt

    21 juni 2007 om 11:33

    Ik zie hier het nut niet van in, het is allemaal zo marginaal dat je het waarschijnlijk niet eens merkt ;) , en waarom wil je in de eerste plaats al een LP640 tunen? :P

    Login om te reageren
  22. arta zegt

    21 juni 2007 om 11:35

    Noemen ze hem nu dan ook LP663??

    Login om te reageren
  23. Stephan zegt

    21 juni 2007 om 11:37

    JLJ ik denk niet dat hij de 100 haalt in zijn 1 hoor :)

    En maakt mij aub niet belachelijk want ik denk toch wel dat ik meer van auto’s afweet dan jij ;) Ik doe namelijk een auto opleiding, de IVA.

    Vergeet ook niet dat de LP640 300kg meer weegt dan de Enzo.

    Login om te reageren
  24. Mpower zegt

    21 juni 2007 om 11:42

    Die eerste foto van achteren heeft een hoge Diablo gehalte

    Login om te reageren
  25. Thibaut zegt

    21 juni 2007 om 11:47

    Mooi kleurtje, zeker in combinatie met zwarte velgen. Iemand enig idee hoe dit kleur juist heet? En ja, ik weet dat het grijs is, maar welk soort.

    Login om te reageren
  26. Roel zegt

    21 juni 2007 om 12:17

    Zinloos, die 23 pk. Die achterspoiler vind ik persoonlijk wel cool, lekker Dialbo-style. Zonder is ook fraai, maar hij het wel hebben, het maakt de auto wat langer voor het oog.

    Login om te reageren
  27. Félix zegt

    21 juni 2007 om 12:23

    dat getune hoeft van mij niet, maar die kleur en die velgens, das wel dik!

    Login om te reageren
  28. SugarFree zegt

    21 juni 2007 om 12:23

    @ Troyk

    Ik vind het ook geen stijl :)

    Login om te reageren
  29. vinox zegt

    21 juni 2007 om 12:24

    Ik vind het geheel nogal nutteloos. Ik bedoel, een paar pks meer, als hun data kloppen een hogere topspeed en daardoor ook een lagere acceleratiesnelheid. En dan een spoilerke erop met achteruitrijcamera, welke beiden gewoon als optie te verkrijgen zijn bij aankoop van een Lambo, alleen kost het daar misschien meer.

    Login om te reageren
  30. Summer Sky zegt

    21 juni 2007 om 12:29

    Ik moet zo aan een haai denken als ik deze auto zie…TOP. Was ook terecht DE ster van de laatste AutoRAI…

    Login om te reageren
  31. CSL zegt

    21 juni 2007 om 12:31

    Race uitlaat mag er altijd eronder. Ik denk dat er veel meer eruit valt te halen.

    Login om te reageren
  32. Robin zegt

    21 juni 2007 om 12:33

    Edo moet stoppen met tunen… iedere auto die je van hun ziet is verneukt… daarom weiger ik deze te accepteren. Ik zou nooit zo’n ding laten tunen door hun. Kan me niet voorstellen dat mensen die auto’s walgelijk tunen meer verstand hebben van motoren dan de ingenieurs van lamborgini (in dit geval VAG).

    Login om te reageren
  33. db zegt

    21 juni 2007 om 12:51

    @Stephan, voor zo’n wagens moet dat toch wel lukken hoor, een lamborghini is nogal hoogtoerig dus die kan wel een eindje door in een versnelling

    Login om te reageren
  34. Rudy zegt

    21 juni 2007 om 12:59

    @Stephan

    Alsof het technische gedeelte op de iva ook maar iets voorstelt.

    Verder gewoon zonde van het geld, maar dat vind ik bij de meeste getunde supercars.

    Login om te reageren
  35. JLJ zegt

    21 juni 2007 om 13:08

    @Stephan,
    Ik betwijfel dat je meer dan mij weet over auto’s, ik werk al meer dan 15 jaar in de autoindustrie (where it matters: R&D).
    Dat blijkt ook uit je eerdere reaktie, waarbij je je afvraagt of de tijd van de Lambo wel klopt omdat ie minder vermogen heeft. Gemeten tijd LP640 0-100: 3,2sec, Enzo 3,47sec (Quattroruote).

    Ik vergeet ook helemaal niet dat de Lambo 300 zwaarder is, eens te meer een bewijs dat traktie de bepalende factor is wat betreft de acceleratie tot 100 tussen beiden.

    Login om te reageren
  36. Susp1cious zegt

    21 juni 2007 om 13:20

    Kan je kamperen in die uitlaat?

    Login om te reageren
  37. Justfendi zegt

    21 juni 2007 om 13:31

    Bombastic!

    Btw wel magertjes van edo.. ga dan een suzuki tunen ofzo

    Login om te reageren
  38. huub Vanderlubbe zegt

    21 juni 2007 om 13:39

    Tssssssssssssssssssss, nog geen halve procent vermogenstoename! Daar praat over maken, echt schofterig!

    Login om te reageren
  39. Mairsil zegt

    21 juni 2007 om 13:44

    @Stephan
    Volgens deze specs kan een standaard LP640 tot 103 doortrekken in de 1e versnelling:

    http://www.lambocars.com/pdf/mur640specs.pdf (PDF)

    Dat zal ook geen toeval zijn, ze willen natuurlijk wel een lekkere 0-100 tijd in hun specs kunnen zetten.

    Login om te reageren
  40. Nick zegt

    21 juni 2007 om 14:19

    De spoiler hoeft van mij niet.

    Btw, Lamborghini mag wel zelf wat meer koolstofvezel (en beter nog: een complete epoxy-hars met koolstofvezel versterkte carosserie) toepassen in die prijzige wagentjes.
    Wel petje af dat ze als eerste (dankzij Audi, dat wel) een goedkopere versie van een aluminium space frame konden toepassen.

    Login om te reageren
  41. autoblogger zegt

    21 juni 2007 om 14:25

    Dat bovenste plaatje lijkt me wel wat voor de gummasters…

    Login om te reageren
  42. richard zegt

    21 juni 2007 om 14:26

    kleur naar ijge keuze en dan neem je natuurlijk deze kleur…. dan ben je echt triest

    Login om te reageren
  43. bmwF zegt

    21 juni 2007 om 14:56

    mensen zaag toch is niet over dat optrekken, het kan vanalles zijn ofwel gewicht/koppel/toerental: versnelling/pk’s/windrichting/ de persoon enzv
    zeur tog niet over 1-2 tiende:s
    klein kinderen ik denk dat niemand er iets van afweet met hun gezaag:)

    Login om te reageren
  44. keislair zegt

    21 juni 2007 om 15:12

    Zou het niet zo kunnen zijn dat Lamborghini een tijd op geeft van 3,4sec (pers tijden dus) en dat Edo het daadwerkelijk heeft nagemeten. Het is algemeen bekend dat de koppeling van een Lamborghini niet al te denderend met al het geweld omgaat. Ik ken verschillende exemplaren die na 2x 0-100 duidelijk langzamer gingen. Als je diverse tijdschriften er op naslaat zie je al heel gauw dat de Lambo ergens tussen de 3,4 en 4,0sec van 0-100 gaat. Wellicht dat Edo een `slecht`exemplaar te pakken heeft gehad. Dan is 3,8sec wel een lichte verbetering (uitgaande van de 4,2sec).
    Er wordt ook niet geschreven onder welke conditities die tijden zijn gerealiseerd (temperatuur, droog, nat, wind etc.)

    Login om te reageren
  45. Mpower zegt

    21 juni 2007 om 15:19

    Wat ik ook niet begrijp is dat Gallardo’s 4WD hebben maar de eerste meters in vergellijking tot andere sportauto’s (RWD) niet snel genoeg zijn. Ik heb nu geen voorbeelden, maar is dit ook iemand opgevallen???

    Login om te reageren
  46. keislair zegt

    21 juni 2007 om 15:30

    Nog even iets over het uiterlijk. Daar is inderdaad vrijwel niets aan veranderd! De spoiler op de kont is een origineel Lamborghini item (staat gewoon bij de opties vermeld, leverd volgens het duitse autoblad `sportauto`, bij 200km/h 11kg downforce! en bestaat uit carbon.) Alleen het enige wat er nu veranderd is, is dat hij in de kleur van de wagen is gespoten.
    Met deze spoiler op de kont leverd de Lamborghini nog altijd 30kg downforce op de neus bij 200km/h.

    Even nog wat specs:
    1e versnelling gaat tot 107km/h
    2e: 157 km/h
    3e: 211 km/h
    4e: 267 km/h
    5e: 311 km/h
    6e: 340 km/h (deze is niet gemeten)

    0-40: 1,3sec
    0-60: 2sec
    0-80: 2,8sec
    0-100: 3,4sec
    0-120: 4,9sec
    0-140: 6sec
    0-160: 7,7sec
    0-180: 9,3sec
    0-200: 11,2sec

    serieuze waarden dus!
    Zeker als je bedenkt dat de wagen 1805kg vol getankt weegt. (2,8kg/pk)

    Deze waarden zijn gemeten, lucht temperatuur 18graden celcius, baantemperatuur van 22 graden celcius, luchtdruk 1024 mbar.
    Voertuig is een Lamborghini Murcielago LP 640 e-gear.
    Zie uitgave Sportauto 1/2007.
    De gehele koets bestaat uit carbon met een stalen chassis.

    Login om te reageren
  47. Rick zegt

    21 juni 2007 om 15:52

    Goede morgen moet je die banden zien!

    Login om te reageren
  48. Silverarrow zegt

    21 juni 2007 om 16:02

    Beetje nutteloos, hoewel ik de spoiler wel een stijlvolle toevoeging vindt. Wat betreft de acceleratie: idd een beetje vreemd dat hij “trager” is, maar volgens mij heb je met 3,8 sec. nog steeds niks te klagen :D

    Login om te reageren
  49. porchebaby zegt

    21 juni 2007 om 16:18

    het is mij ook opgevallen van die Gallardo´s 4WD. echt vet raar. maar wie is het met me eens dat vrijwel álle BMW´s echt vet zijn! wel jammer dta iedereen er ineens in rijd….

    Login om te reageren
  50. GOD zegt

    21 juni 2007 om 17:08

    doe het dan goed en pof er 2 turbos op
    dat pakte zeer goed uit bij de diablo 418km/h (veyron killer :P)

    Login om te reageren
  51. Solstice zegt

    21 juni 2007 om 17:11

    Dus Stephan, jij leert voor auto? ;-)

    Niet dat het mij wat uitmaakt hoor, maar die marginaal hogere 0-100 tijd, komt dat niet door een veranderde motorkarakteristiek, of doordat er in deze EDOram geheugenbeul wel net voor de 100km/h bereikt wordt geschakeld moet worden? Of komt het door die spoiler, die wellicht de stroomlijn beïnvloed? Zomaar wat gedachten.. :-)

    Login om te reageren
  52. CLK 63 AMG Black Series zegt

    21 juni 2007 om 17:18

    in de topgear koopgids staat dat de standaard murcielago de acceleratie van
    0-100 doet in 3.8 seconden

    Login om te reageren
  53. bvking zegt

    21 juni 2007 om 17:27

    @ clk 62 amg black series dat klopt idd.
    de sprint zal misschien iets minder snel verlopen door die spoiler.
    Waarschijnlijk komt het omdat de bakverhoudingen langer zijn gemaakt waardoor de topsnelheid stijgt maar de acceleratietijd ook

    Login om te reageren
  54. Erik zegt

    21 juni 2007 om 20:04

    echt een stoere wagen om de blits mee uit te hangen alleen dan zou ik persoonlijk andere kleur remschoenen kiezen,ik zou er zeker een x in willen rijden om te voelen hoeveel power die heeft en hoe die rijdt.Van al die dingen die hier boven besproken zijn power en snelheid enz.ik heb er geen verstand van maar weet wel dat auto en coureur samen 1 moeten zijn anders krijg je de grootste ongelukken.Hoe stylevoller de look en hoe sneller de auto des te mooier vindt ik het dan,daarom ga zo door met ontwikkelen en ontwerpen……..

    Login om te reageren
  55. Mpower zegt

    21 juni 2007 om 20:15

    Volgens mij loopt deze Lambo tot de 100 echt niet zoveel trager door die spoiler. Dit aerodynamica na 90km/h pas licht een rol begint te spelen bij auto’s. Het zou kunnen liggen aan een gewijzigde bakverhouding of gewoon een dikke bestuurder en even dikke passagier die 0-100 probeert te klokken met een bigmac in zijn andere hand.

    Login om te reageren
  56. phantom zegt

    21 juni 2007 om 20:27

    @ GOD, laat er eens een afbeelding van zien dan, kheb em namelijk nog nooit gezien;) en geloof me ik heb veeel auto’s in m’n leven gezien.

    Even on topic: Het maakt niet uit hoe snel een auto accelereert volgens de cijfertjes, het gaat puur om hoe jij de snelheid ervaart als je in de auto zit. Ik heb wel eens met een bmw 335d (286pk,automaat) gereden en met een mazda 3mps (260pk, handgeschakeld) en de mazda mps voelde voor mijn gevoel veel giftiger aan als de bmw…. heel vreemd……

    Login om te reageren
  57. MrShifra zegt

    21 juni 2007 om 21:37

    Naar mijn mening hadden ze beter een andere kleur velgen moeten kiezen, …zilver?

    Login om te reageren
  58. Bertuss zegt

    21 juni 2007 om 23:09

    ff iets wat mij opvalt: zijn het geen andere achterlichten … ziet er spaceie uit, maar weet niet of het standaart is …

    Login om te reageren
  59. Jeroentje zegt

    23 juni 2007 om 14:28

    Das nog eens een lekker kontje:D

    Login om te reageren
  60. Davidov zegt

    30 november 2007 om 17:50

    @ Dennis: Is die eerste foto er op wallpaperformaat?

    Login om te reageren
  61. Nigel zegt

    21 maart 2008 om 11:58

    Hij wordt trager?
    Die spoiler is niks
    En voor die 23 pk geef mij dan maar een echte lp640

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North