• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Le Mans 2007 Drivers Parade + Girls [incl. LIVE stream!]

Auteur: autoblogger, gepost 16 juni 2007 om 14:11 – 168 Reacties

Hawaiian Tropic!


Zometeen (15:00) begint de 24-uursrace van Le Mans, om alvast in de stemming te komen hebben we wat plaatjes van de rijdersparade…

Hawaiian Tropic!
Hawaiian Tropic!

Veyron Le Mans 2007

Pagani Zonda S Le Mans 2007

Le Mans babe
Le Mans babe

De Peugeot 908 RC:

Peugeot 908 RC Le Mans 2007

Een vlagele Spyker, vorige week nog gespot in NL (met Victor achter het stuur):

Spyker C8 Spyder Le Mans 2007

De prachtige Antas V8 van Faralli & Mazzanti

Antas V8 Le Mans 2007

Meer foto’s in onze gallery: Pitlane, Classic Paddock en de Driver Parade.

Foto’s door PressPix/Mike Philippens.

UPDATE RTL GP is zo vriendelijk geweest om een live stream op de website te vinden en wel HIER!

[nomsn]

Ook interessant!

  • Waarom de 24u van Le Mans is uitgesteld
  • Porsche LMDh
    Een eerste blik op de gloednieuwe Porsche Le Mans auto
  • Video: Robin Frijns verhoogt hartslag van man met vlag
  • BMW keert terug
    BMW keert terug naar Le Mans, eindelijk!

Nieuwste artikelen

  • Hoeveel zakelijke youngtimers zijn er eigenlijk?
  • Duurste Nissan van Marktplaats kan er maar eentje zijn
  • WTF: Invalidenplek rondom auto geverfd, parkeerder krijgt toch boete
  • Autoblog-lezer bezoekt prachtige verzameling
FacebookTweetPinLinkedIn

babes, le-mans, Racing, Supercars

Vorig bericht: « Rolls Royce Silver Shadow Pickup
Volgend bericht: Videotime: BMW Films »

Lees Interacties

Reacties

  1. pilsjongen zegt

    16 juni 2007 om 14:15

    ik denk dat ik later race-piloot ga worden …

    Login om te reageren
  2. thijs zegt

    16 juni 2007 om 14:19

    dan doe ik met je mee…
    nog iemand?

    Login om te reageren
  3. mashell zegt

    16 juni 2007 om 14:20

    Grappig, foto’s van de rijdersparade en wie komen er dan (terecht) niet in het item, de rijders!

    Login om te reageren
  4. Guido zegt

    16 juni 2007 om 14:21

    ik meld me erbij aan :P

    Login om te reageren
  5. Peter zegt

    16 juni 2007 om 14:22

    Heeft er iemand enig idee of le Mans gestreamd wordt? Op rtlgp.nl wordt er gestreamd maar ik denk dat dit alleen voor binnen Nederland mogelijk is.

    Login om te reageren
  6. floryn zegt

    16 juni 2007 om 14:24

    @pilsjongen

    dan moet je ongeveer 60 kg wegen en dus moet je niet te veel van die pilskesw drinken ;)

    Login om te reageren
  7. Pannekoek zegt

    16 juni 2007 om 14:29

    Oehalalaa Blondines!

    Login om te reageren
  8. 666 zegt

    16 juni 2007 om 14:35

    okee autoblogger, je hebt gelijk, maar dit is het erste relevante artikel dat je plaatst over de ultieme autorace. Dus mensen, nogmaals(hopelijk blijf ik nu even staan) ga nu allemaal nog snel even een plaspauze nemen, neem eten en drinken mee, en kijk naar de 24U van Le Mans. Have Fun everyone. jij ook autoblogger. Waarom ben je overigens niet in Le Mans???

    Login om te reageren
  9. Rick dos zegt

    16 juni 2007 om 14:36

    Mooi, mooi, mooi!

    Op MotorsTV is het al begonnen (de voorbeschouwing).

    Login om te reageren
  10. 666 zegt

    16 juni 2007 om 14:37

    de nr 7 Peugeot heeft deze ochtend al injectieproblemen gehad, dat belooft.

    Login om te reageren
  11. Racer X zegt

    16 juni 2007 om 14:40

    Doe mij maar zo’n fraaie brunette…

    … en een Zonda!

    Login om te reageren
  12. robbie zegt

    16 juni 2007 om 14:43

    Die Spyker is volgens mij wel overgespoten ;) Of die kentekenplaten horen er niet op te zitten…

    Login om te reageren
  13. 666 zegt

    16 juni 2007 om 14:43

    @Racer X: die krijg je erbij.

    Login om te reageren
  14. thijs zegt

    16 juni 2007 om 14:45

    pilsjongen, guido & thijs it is.
    wat gaan we rijden?

    Login om te reageren
  15. thijs zegt

    16 juni 2007 om 14:46

    vond zo’n viper altijd wel kicken…..:-)

    Login om te reageren
  16. nichos zegt

    16 juni 2007 om 14:48

    @robbie: heeeerlijk opgemerkt!

    Het is mss gewoon folie? Zoals ze dat eens gedaan hebben met die politie-gallardo.
    Want ik zou het niet over mn hart krijgen een zwarte spyker in het geel te overspuiten..

    Login om te reageren
  17. Bram zegt

    16 juni 2007 om 14:51

    waar valt het te zien? bij rtl 7 zie ik maar dat is maar af en toe een uurtje…

    Login om te reageren
  18. Danny zegt

    16 juni 2007 om 14:51

    @ robbie
    Misschien willen ze het idee geven dat ze erin geslaagd zijn wederom een auto te verkopen?

    Login om te reageren
  19. robbie zegt

    16 juni 2007 om 14:58

    @nichos, ik gok dat de kentekenplaten gewoon bij de zwarte Spyker horen. Want er is namelijk regelmatig in Nederland een gele C8 Spyder gespot maar dan met Engelse platen. Ik denk dat Spyker gewoon even wil laten zien dat er Spyker’s zijn met auto’s zijn met een Nederlands kenteken en dus hebben ze de platen van die zwarte auto geleend…

    De gele Spyker in Nederland:

    En het zijn duidelijk 2 verschillende auto’s, want de zwarte heeft rode reflectoren aan de achterkant en geen louvres in de motorkap (achteraan dus!)

    Nog meer foto’s van de gele Spyder:
    In Den Bosch
    http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=b214748364827042007164215

    In Laren
    http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=0214748364829042007154839

    Login om te reageren
  20. Gideon zegt

    16 juni 2007 om 15:00

    @thijs:

    Porsche 997 GT3 Cup?

    Login om te reageren
  21. autoblogger zegt

    16 juni 2007 om 15:01

    @666: we hadden eergisteren dit artikel:
    http://www.autoblog.nl/archive/2007/06/14/1e-kwalificatie-le-mans-2007-peugeot-diesel

    Ik kon niet naar Le Mans, wie gaat er anders bloggen? ;)

    @robbie: zeer scherp!
    Als ze nou elke auto 1x overspuiten dan lijkt het alsof er nog meer Spykers rondrijden;)

    Login om te reageren
  22. DRU zegt

    16 juni 2007 om 15:07

    Wat een feest! Daar wordt de DRU blij van.

    Login om te reageren
  23. strating zegt

    16 juni 2007 om 15:09

    Mooie vrouwen, mooie auto’s en mooi weer…. Het kan niet altijd allemaal aanwezig zijn.

    Wat meer over die bruut uitgebouwde Pagani Zonda R.

    Login om te reageren
  24. strating zegt

    16 juni 2007 om 15:11

    http://www.paganizondar.com/

    Login om te reageren
  25. robbie zegt

    16 juni 2007 om 15:17

    @autoblogger, ik denk niet dat de gele auto is overgespoten. Deze hebben gewoon de Nederlandse platen van de zwarte Spyker voor Le Mans even tijdelijk op de gele Spyker (van Victor??) geschroefd. Normaal rijdt die rond met Engelse platen (scheelt namelijk weer in de BPM…)

    Login om te reageren
  26. Rossi zegt

    16 juni 2007 om 15:19

    YEAH! Audi 1ste, 2de en 4de :P gaat lekker

    Login om te reageren
  27. Nick zegt

    16 juni 2007 om 15:21

    Als ik het zo zie is de Peugeot veel praat, maar weinig daad.

    Ze hebben 700! PK en een lagere cW waarde, maar toch moeten ze de R10’s bijhouden i.p.v andersom.

    Login om te reageren
  28. robbie zegt

    16 juni 2007 om 15:26

    Check de live stream van RTL GP

    En de tussenstand kan je HIER vinden!

    Login om te reageren
  29. mashell zegt

    16 juni 2007 om 15:31

    @Rossie
    Het is een 24 uurs race. De stand na 20 minuten zegt niet zoveel.

    Login om te reageren
  30. SHER zegt

    16 juni 2007 om 15:35

    erg mooi die babes en natuurlijk ook de bakkies hea, die spyker heeft egt een mooi kleurtje, maar die peus, (wie had wat anders verw8) is oerlelijk!. Antas v8=mijn droomkarretje!

    Login om te reageren
  31. Vinox zegt

    16 juni 2007 om 15:57

    Ja euh robbie, en wij belgen dan? :-) Ik krijg ne no permission error…

    Login om te reageren
  32. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 16:04

    ik denk dat de Audi’s het tempo zo hoog mogelijk leggen omdat ze er vanuit gaan dat hun auto heel blijft bij die snelheden en dat Peugeot het aan het begin gewoon wat kalmer aan doet. Vergeet niet dat Peugeot altijd heeft gezegd dat dit jaar vooral als leerjaar gezien moest worden en dat ze volgend jaar pas voor de winst zouden gaan….. Alleen bleek de auto wat sneller dan verwacht waardoor ze nu al mee kunnen doen voor de podiumplekken.

    Login om te reageren
  33. DE_LOO zegt

    16 juni 2007 om 16:08

    ja alleen voor nederlands die live stream spijtig

    Login om te reageren
  34. robbie zegt

    16 juni 2007 om 16:12

    @Vinox, dan zit er niks anders op dan te verhuizen ;)

    Tussenstand na 1 uur

    LMP1
    1 Audi Sport North America (#2) LMP1
    2 Audi Sport North America (#1) LMP1
    3 Audi Sport Team Joest (#3) LMP1

    8 Racing For Holland (#14) LMP1

    LMP2
    1 Quifel ASM Team (#40) LMP2
    2 Barazi Epsilon (#33) LMP2
    3 RML (#25) LMP2

    LMGT1
    1 Aston Martin Racing (#009) LMGT1
    2 Aston Martin Racing (#007) LMGT1 (Peter Kox)
    3 AMR Larbre Comp. (#008) LMGT1

    LMGT2
    1 Imsa Performance (#76) LMGT2
    2 Flying Lizard Motorsport (#80) LMGT2
    3 Scuderia Ecosse (#87) LMGT2

    5 Spyker Squadron (#86) LMGT2 Kane, Hezemans en Janis
    11 Spyker Squadron (#85) LMGT2

    Login om te reageren
  35. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 16:16

    getver, het geluid vanuit de cockpit van de Peugeot (achter de safety-car) is net een 10 jaar oude transitbus

    Login om te reageren
  36. robbie zegt

    16 juni 2007 om 16:21

    En als ik het goed zie ligt Spyker #86 inmiddels op de 3e plaats in de LMGT2 klasse!

    Login om te reageren
  37. Bram zegt

    16 juni 2007 om 16:24

    geweldig die live stream heel erg bedankt

    Login om te reageren
  38. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 16:28

    opvallend: de Peugeots draaien ongeveer 8 seconden langzamer dan hun qualificatietijd maar de Audi’s maar 3 tot 5 seconden langzamer….. dus…. Peugeot doet het idd kalm aan.

    Login om te reageren
  39. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 16:31

    de Aston van Kox ligt al een tijdje eerste in de klasse en de Peugeot #8 van Bourdais ligt nu tweede (niet alleen LMGT1 is spannend dus…)

    Login om te reageren
  40. Rick dos zegt

    16 juni 2007 om 16:32

    @wOoOdy

    Het geluid is idd bagger. En dan durft men hier nog te beweren dat zo´n racediesel wel een lekker geluidje produceert. :roll:

    Login om te reageren
  41. Tombnolz zegt

    16 juni 2007 om 16:32

    Is er geen zender die Le Mans uitzendt?

    Login om te reageren
  42. Ovide zegt

    16 juni 2007 om 16:34

    De nr. 3 audi is er hard afgevlogen, zie de livestream van http://www.rtlgp.nl

    Login om te reageren
  43. Didier zegt

    16 juni 2007 om 16:34

    op MotorsTV is 24 uur 24h van Le Mans ….

    zag net dus een van de 3 Audi’s uitvallen …

    Login om te reageren
  44. Bram zegt

    16 juni 2007 om 16:37

    safety car

    Login om te reageren
  45. autoblogger zegt

    16 juni 2007 om 16:50

    Als jullie toch allemaal aan het kijken zijn, doe effe screencaps maken en video’s opnemen van de diverse hoogtepunten en crashes…
    Een soort management samenvatting voor op autojunk? ;)

    Login om te reageren
  46. Rossi zegt

    16 juni 2007 om 17:06

    Geweldig hoe Audi coureur Rockenfeller zelf Ala een maybach reparatie in roemenie ff de auto aan het maken is in het midden van de bossen van le mans

    Login om te reageren
  47. SrTetsuya zegt

    16 juni 2007 om 17:21

    So der is een audi goed af geklapt zo te zien aan het wrak?

    Login om te reageren
  48. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 17:25

    welk nummer had die Audi die naast de baan lag? Achterkant zwaar beschadigd…. race over??

    Login om te reageren
  49. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 17:26

    volgens mij was het de nummer 1 audi van Pirro

    Login om te reageren
  50. Rossi zegt

    16 juni 2007 om 17:26

    @ WOoOdy

    Nummer 3 met de jonkies van Audi. Rockenfeller is bezig te repareren, zie wel of ie nog weg kan.

    Login om te reageren
  51. vinox zegt

    16 juni 2007 om 17:31

    @ Robbie: of een hotelleke boeken met mijn madam met uitgebreid kabel-tv aanbod :-) Jammer dak morgen moet werken… :? Anders had ik dat misschien nog wel gedaan, ze is toch juist verjaard, dus dat was een leuke verrassing geweest :lol:

    Login om te reageren
  52. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 17:40

    de nummer 1 rijdt wel gewoon, dus zal het idd de nummer 3 zijn geweest… maar die zie ik niet meer de baan op gaan.

    Login om te reageren
  53. Ovide zegt

    16 juni 2007 om 18:25

    Waarvoor zijn de lichten op de zijkanten van de bolides? Aston Martin heeft bijv. blauwe lichten op de spiegels, andere auto’s weer rode led’s op de zijkant. Iemand enig idee?

    Login om te reageren
  54. Ovide zegt

    16 juni 2007 om 18:27

    Baan is weer grotendeels droog, nog wat natte plekken, maar de slicks gaan er weer onder bij de meesten.

    Login om te reageren
  55. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 18:31

    @Ovide, waarschijnlijk gewoon ivm de herkenbaarheid in het donker…..de ene auto van het team heeft groen, de andere rood.

    Login om te reageren
  56. Ovide zegt

    16 juni 2007 om 18:32

    Nummer 73 corvette tikt nr 67 aan. (550 maranello), achterwiel beschadigd van de 550. Was net niet op tijd voor een print screen ;-)

    Login om te reageren
  57. Kokkers zegt

    16 juni 2007 om 18:43

    De rechten voor het gebruik van het Le Mans beeldmateriaal op het (niet geografisch gebonden) internet worden door de Le Mans organisatie aan RTLGP alleen uitgegeven voor Nederland.

    Houdt RTLGP zich niet aan deze ‘afspraak’ dan komt daar gezeik van en is er volgend jaar waarschijnlijk geen livestream meer.

    Vandaar, vermoed ik, dat wij alleen vanuit Nederland kunnen kijken.

    http://www.rtl.nl/sport/rtl_gp/lemans/home/

    Login om te reageren
  58. freek zegt

    16 juni 2007 om 18:55

    Zou d’r ook weer een diesel tussen zitten?

    Login om te reageren
  59. dekster zegt

    16 juni 2007 om 18:56

    ziet er goed uit, audi is het opnieuw aan het doen :d

    Login om te reageren
  60. Jan zegt

    16 juni 2007 om 19:06

    Je moet iets instellen op je pc, dan kanje het wel zien. Je kan de stream foppen door te zeggen dat je PC Nederlands is. (Je provider maakt niks uit, enkel je taal- en landsinstelling)

    Login om te reageren
  61. Ovide zegt

    16 juni 2007 om 19:08

    Racing for Holland heeft momenteel 17 ronden achterstand. Heb niet gezien wat er precies is gebeurd.

    Login om te reageren
  62. Jan zegt

    16 juni 2007 om 19:09

    Achtervluegel er af…

    Login om te reageren
  63. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 19:12

    @dekster: dat lijkt wel zo, maar ik denk dat ze die nummer 2 veel harder hebben laten pushen dan de rest van de auto’s (dus ook de Peugeot’s). Opvallend is dat de Peugeots erg constante tijden rijden en dat de tijden van de Audi’s wat terug aan het zakken zijn…..

    Login om te reageren
  64. Peter zegt

    16 juni 2007 om 19:14

    Jan heeft duidelijk de klok horen luiden maar heeft eigenlijk geen flauw idee waar de klepel hangt.

    Het wijzigen van taal- en landinstellingen geeft hier geen enkel resultaat :-(

    Zou ook wel heel makkelijk zijn…

    Login om te reageren
  65. Ovide zegt

    16 juni 2007 om 19:16

    Laatste rondje van de Nr 2 audi die 1e ligt:

    3:31.521

    Laatste rondje van de nr 8 Peugeot die 2e ligt:

    3:35.878

    Login om te reageren
  66. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 19:24

    @Ovide: dat klopt, maar aan het begin reed de Nr 2 Audi constant in de 3:30 en de Peugeot nr 8 rijdt vrijwel constant 3:34 vanaf de start (uitzonderingen tijdens regen of door achterblijvers) Het lijkt erop dat Audi de nr 2 opoffert en dat Peugeot de auto vanaf de start aan het sparen is…..

    Login om te reageren
  67. phantom zegt

    16 juni 2007 om 19:26

    Wooh zeg die voorlichten van die 908 rc lijken inderdaad op die van een leeuw, er zitten helemaal van die puntpupillen in!

    Login om te reageren
  68. phantom zegt

    16 juni 2007 om 19:26

    Je maakt er de hondjes bang mee….

    Login om te reageren
  69. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 19:30

    ok, net nu ik dat schrijf schuift de nr 1 audi voorbij aan de nr 8 peugeot

    Login om te reageren
  70. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 19:40

    de nr 2 Audi zet in ronde 63 of 64 de snelste rondetijd tot nu toe op 3:29:913 en Peugeot verhoogt het tempo ook iets en zet een 3:32:8(#8) en een 3:32:0(#7) neer terwijl de #1 Audi de pits ingaat en van rijder wisselt.

    Login om te reageren
  71. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 19:46

    de #8 Peugeot begint te roken… zou de motor het begeven of loopt er wat bodywork aan of is er een lekke band?

    Login om te reageren
  72. Rick dos zegt

    16 juni 2007 om 19:48

    Op Motors TV zie je dat ze een versnellingsbak klaar hebben liggen…

    Login om te reageren
  73. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 19:51

    de monteurs van Peugeot maken zich klaar voor een spoedreparatie en leggen onderdelen klaar, waaronder een koppeling als ik het goed zag. Dat gaat wel even duren..

    Login om te reageren
  74. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 19:52

    dat was de andere mogelijkheid, ik zag het net te laat omdat ik ook de f1 qualifying zit te kijken

    Login om te reageren
  75. Rick dos zegt

    16 juni 2007 om 19:56

    LOL! :D Ik ook…

    Login om te reageren
  76. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 20:00

    mijn vriendin zegt dat we samen met onze foto op http://www.autojunk.nl mogen ;)

    Login om te reageren
  77. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 20:02

    spyker rijdt op 6 en op 9 in de LMGT2

    Login om te reageren
  78. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 20:03

    de peugeot met #8 heeft een nieuwe versnellingsbak gekregen (net als mijn peugeot trouwens…. zwakke plek?) en is weer onderweg.

    Login om te reageren
  79. Bram zegt

    16 juni 2007 om 20:06

    le mans is geweldig, ik was vorig jaar bij classic le mans echt heel leuk om zoiets een keer mee te maken!

    Login om te reageren
  80. Rick dos zegt

    16 juni 2007 om 20:06

    Dan moet ik me eerst even scheren! ;)

    Login om te reageren
  81. dekster zegt

    16 juni 2007 om 20:17

    @W0o0dy
    ja audi heeft nog geen problemen de mijne ook niet…
    (geen zwakke plekken? :D)

    Mooie kwalificatie Mclaren heeft ferrari mooi uit hun kot gelokt…

    Login om te reageren
  82. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 20:25

    McLaren is gewoon superieur dit jaar (mede dankzij de nieuwe Koni (nl!) schokdempers) dus dat Ferrari er niet aan te pas komt dat verbaast me niet.

    Ik denk dat Peugeot nog veel moet leren, maar ze hebben tot nu toe ook opvallend langzaam gereden (in vergelijking tot hun qualificatie). De race is overigens pas iets meer dan 5 uur onderweg dus er kan nog vanalles gebeuren.

    Login om te reageren
  83. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 20:28

    Peugeot #7 krijgt een nieuwe neus… zou dat Villeneuve aan fatsoenlijke tijden gaan helpen?

    Login om te reageren
  84. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 20:30

    Peugeot #8 is ook weer in de pits…. een LMP1 auto crascht tijdens het rustig terugrijden naar de pits en we zien één van de Spykers langzaam richting pits rijden….

    Login om te reageren
  85. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 20:42

    Spyker #86 valt terug vanaf de 6e plek tot plaats 8 net voor de andere Spyker

    Login om te reageren
  86. dekster zegt

    16 juni 2007 om 20:48

    Mclaren is superieur maar ik vraag me af voor hoe lang nog, als je naar hun wagen kijkt zie je dat hij echt tot het uiterste ontwikkelt is. Terwijl de ferrari een relatief onontwikkelt concept is.
    Ik denk dat bmw sauber volgend seizoen de wereld kampioen zal leveren, hun wagen zal dan het best ontwikkelt zijn denkik…

    Login om te reageren
  87. DeAutogids.nl zegt

    16 juni 2007 om 20:50

    Terug naar Le Mans?

    Login om te reageren
  88. dekster zegt

    16 juni 2007 om 20:59

    Oké dan, peugeot gaat wel een goeie trukkendoos moeten bovenhalen wil het winnen ;)

    Login om te reageren
  89. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 20:59

    de #8 peugeot rijdt z’n snelste ronde tot nu toe met de nieuwe versnellingsbak, maar ligt wel 7 ronden achter. De auto van Villeneuve is nog steeds duidelijk te langzaam en de Audi’s draaien constant rondjes van 3:29 tot 3:30

    Login om te reageren
  90. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 21:03

    @dekster: de snelheid is er wel, ze reden de Audi’s behoorlijk om de oren in de qualificatie. Waarom ze niet in de buurt van dat tempo rijden in de race, blijft voorlopig een raadsel.

    Als de Audi’s heel blijven dan ziet het er wel goed uit dat klopt.

    Login om te reageren
  91. dekster zegt

    16 juni 2007 om 21:08

    audi’s speelden een tactisch spelletje, vorig jaar deden ze dat toch ook?

    Login om te reageren
  92. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 21:16

    zou kunnen….

    Overigens is Racing for Holland op de weg terug en ligt nu net achter de tweede Spyker op de 41ste plaats. Ze rijden tijden in de buurt van de 3:40 en daarmee zijn er op de baan maar 4 auto’s die op dit moment sneller rijden… dat gaat dus weer een stuk beter, al liggen ze wel 22 rondes achter.

    Login om te reageren
  93. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 21:23

    de F430 van Scuderia ecosse schuift na een leuk gevechtje door naar de tweede plek in de LMGT2 ten koste van de 911 van Autorlando sport en de #8 van Peugeot komt binnen voor een routine pitsstop. Spyker ligt op 7 en op 11 in de GT2.

    De #2 van Audi rijdt een 3:27, dat is een hele snelle tijd en maar net iets boven de tijd van de qualificatie…. misschien heeft Audi de qualificatie dus gewoon kalm aan gedaan….

    Login om te reageren
  94. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 22:10

    de pacecar is weer buiten en de audi met #1 heeft wat problemen. De reparatie duurde niet echt lang dus heel erg zal het niet zijn geweest. Racing for Holland ligt inmiddels 39ste maar wel op 23 ronden achterstand. Spyker ligt 7e in de klasse en als de Ferrari’s niet allemaal stuk gaan dan is de kans groot dat de F430 de GT2 gaat winnen, maar het blijft lange afstandracen dus technische problemen kunnen zomaar de kop op steken. LMP2 is best spannend en de GT1 en GT2 ook wel dus al met al is het wel een leuke LeMans tot nu toe.

    Login om te reageren
  95. Rick dos zegt

    16 juni 2007 om 22:24

    Jong Belgie – Jong Nederland 2-2 nog 6 minuten te spelen……….hè, wacht eens even verkeerde topic!…………Krijg nou wat! Verkeerde blog! ;) :P

    Login om te reageren
  96. dekster zegt

    16 juni 2007 om 23:02

    @Rick dos
    Subtiel :P

    N° Team Cls Driver in Pit Laps Gap LastLap BestLap Now Stop

    1 2 Audi Sport North America LMP1 CAPELLO R 120 3:32.576 3:27.684 Run 11

    2 1 Audi Sport North America LMP1 BIELA F 118 2 Laps 3:34.407 3:29.118 Run 13

    3 7 Team Peugeot Total LMP1 MINASSIAN N 116 4 Laps 3:31.330 3:31.330 Run 10

    een audi podium gaat het worde, kunnen ze peugeot eens mooi uitlachen op het podium ;)

    Login om te reageren
  97. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 23:07

    de Peugeots draaien inmiddels iets snellere rondetijden (in feite hun sleste tijden tot nu toe) dan de Audi’s en Peter Kox draait het hoogste tempo in de GT1. Racinf for Holland komt langzaamaan terug en rijdt op de 36ste plaats en is 10e in de klasse (van de 14 nog rijdende auto’s).

    Login om te reageren
  98. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 23:52

    de spyker met #86 is uitgevallen

    Login om te reageren
  99. w0o0dy zegt

    16 juni 2007 om 23:55

    ok voor het commentaar gaan we over naar de nachtploeg…..

    Login om te reageren
  100. w0o0dy zegt

    17 juni 2007 om 00:27

    laatste nieuws… de peugeots doen hun best om de Audi’s weer een beetje binnen te hengelen…. de nacht wordt misschien nog wel interessant. Sinds een half uur draaien ze over het algemeen snellere tijden dan de Audi’s. Met name de #1 auto van Audi doet het op het moment niet echt goed en verliest 5 tot 7 seconden per ronde. Zou het dan toch nog een race worden?

    De Astons hebben de GT1 wel redelijk in de knip, als ze heel blijven dan moet dat wel lukken.

    De gt2 kan nog wel spannend worden maar als de F430 met Salo achter het stuur (van de auto van Risi competitione) heel blijft dan hebben de Porsches er een hele kluif aan. De 911 van Autorlando Sport is nu wel een stuk sneller, maar over de laatste uren konden ze het tempo echt niet bijhouden.

    Login om te reageren
  101. RScosworth zegt

    17 juni 2007 om 00:56

    Ik moet wegens geluidsoverlast de livestream uitzetten en besluit ook maar te gaan slapen. Deze livestream op de site van rtl is echt heerlijk trouwes wat een geluid. Vooral de corvette en de dbr9 zijn werkelijk beiden een zangtalent:D

    Login om te reageren
  102. Marco zegt

    17 juni 2007 om 02:37

    Geluidsstream van http://www.radiolemans.com is in stereo, je hoort de wagens geweldig van links naar rechts door je speakers knallen (zelfs om vijf over half drie ’s nachts)

    Astons gaan lekker, en Peugeot kan het echt niet volgen, Villeneuve begint net aan z’n tripple stint…

    Volgend jaar er toch maar weer live bij zijn…

    Login om te reageren
  103. RScosworth zegt

    17 juni 2007 om 10:38

    Audi is de andere helft kwijt! Nog steeds op 1 maar Peugeot op 2 en 3. Ben benieuwd!

    Login om te reageren
  104. dekster zegt

    17 juni 2007 om 10:55

    Wielmoer kwam los bij de audi, peugeot heeft volgens mij 2 strategiën, maar we zullen wel zien ;)
    Pos N° Team Cls Driver in Pit Laps Gap LastLap BestLap Now Stop

    1 1 Audi Sport North America LMP1 WERNER M 303 3:30.562 3:27.739 Run 29

    2 7 Team Peugeot Total LMP1 VILLENEUVE J 299 4 Laps 3:30.836 3:27.968 Run 25

    3 8 Team Peugeot Total LMP1 SARRAZIN S 296 7 Laps 3:33.328 3:27.633 Run 26

    Login om te reageren
  105. autoblogger zegt

    17 juni 2007 om 11:29

    UPDATE: diverse afbeeldingen van de race (ook van vannacht).

    Login om te reageren
  106. w0o0dy zegt

    17 juni 2007 om 11:46

    @Dekster: je moet de huid niet verkopen voor de beer geschoten is. Het kan nog wel eens spannend worden.

    Jammer van/voor de Spykers (allebei uitgevallen) en jammer voor Peter Kox dat ze de nacht niet helemaal zonder problemen zijn doorgekomen. De #007 ligt nu 4e naar een boel (kleinere) problemen. Racing for Holland rijdt wel maar heeft erg veel in de pits gestaan.

    Login om te reageren
  107. w0o0dy zegt

    17 juni 2007 om 12:41

    Peugeot #7 (die tweede ligt) komt in de pits met een probleem, achterbodywork gaat eraf en de monteurs gaan aan het werk. Audi #1 kan hier dus weer een stuk voorsprong opbouwen.

    Login om te reageren
  108. Marco zegt

    17 juni 2007 om 12:44

    Wat ze op dit moment doen bij Peugeot #7 is illegaal, alles moet namelijk zichtbaar zijn vanaf de pitlane, maar aangezien het een auto is met een F in de nationaliteit en meerdere F’s in de coureurs zal de ACO wel geen maatregelen nemen.

    Maar officieel is dit niet toegestaan.

    Login om te reageren
  109. RScosworth zegt

    17 juni 2007 om 13:00

    En het eerste setje regenbanden wordt onder de Peugeot geschroefd

    Login om te reageren
  110. Marco zegt

    17 juni 2007 om 13:06

    Echt een tijd geleden, dat we zo’n gave 24 uur hebben gehad, echt er gebeurd constant van alles…

    Login om te reageren
  111. w0o0dy zegt

    17 juni 2007 om 13:15

    @Marco: wat doen ze dan fout? Je kunt met zo’n kleine pitsbox niet verwachten dat je alles kan volgen.

    Login om te reageren
  112. Marco zegt

    17 juni 2007 om 13:24

    @ Woody :

    Sporting Regulations 18.14.2 :Visibility towards inside the pit shall be kept clear with nothing preventing any supervision from outside (such as bodywork parts,
    curtains, piles of tyres, etc.).

    http://www.lemans.org/sport/sport/reglements/ressources/auto_2007/reglt_sportif_2007_fr_gb.pdf

    Dat doen ze dus fout… :-)

    Login om te reageren
  113. w0o0dy zegt

    17 juni 2007 om 13:29

    de Peugeot met #8 rijdt bijna dezelfde tijden in de regen als aan het begin van de race op het droog. 3:34 is een snelle tijd in de regen en ze maken dan ook 13 seconden goed op de #1 Audi. Aan de andere kant is de achterstand 8 rondjes, dus de Audi moet vooral zorgen dat ze geen fouten maken en heel blijven. Als ze dat redden dan is de overwinning binnen. Goede reden om het rustig aan te doen.

    Login om te reageren
  114. w0o0dy zegt

    17 juni 2007 om 13:34

    ok, ik snap het, aan de andere kant is het logisch dat je die achterbody niet gelijk een heel eind weg legt als je nog niet weet wat er aan de hand is…. dus misschien dat het wel even mag, maar dat je dit niet tijdens de hele reparatie mag doen?

    Login om te reageren
  115. Marco zegt

    17 juni 2007 om 13:37

    Schijnt dat Peugeot het enige team is wat dit constant doet/gedaan heeft gedurende deze race, dit in tegenstelling tot alle andere team, dus als de andere teams het wel kunnen, waarom zij niet?

    Wel jammer dat de #7 er uit ligt…

    Maar nog 1,5 uur te gaan, en er kan nog een hoop gebeuren…

    Login om te reageren
  116. w0o0dy zegt

    17 juni 2007 om 13:41

    overigens geldt inmiddels dat alle klasses nu wel beslist zijn, als de leiders heel blijven, bij de gt1 is het verschil overigens maar 2 rondjes.

    Login om te reageren
  117. w0o0dy zegt

    17 juni 2007 om 13:46

    Peugeot zette de auto met de neus eerst in de pits en bij de meeste stops gaat de auto achterstevoren de pits in…. misschien dat het daarom lastig was om dat bodywork buiten beeld te houden, en het was volgens mij ook niet de hele tijd in beeld. Is de #7 gestopt of wordt er nog aan de auto gewerkt?

    Login om te reageren
  118. Marco zegt

    17 juni 2007 om 13:46

    GT2 nog niet helemaal, de Autorlando Porsche ligt maar 2 ronden voor op de AF Corse F430 van Adrian Newey, en de Autorlando Porsche ging zo straks bij de Playstation chicane rechtdoor, daarbij de voorkant en achterkant beschadigd, maar is niet binnengeweest voor reparatie, dus daar is nog wat mogelijk.

    Kijk net bij de rondetijden, de Autorlando Porsche doet 5.16 en de AF Corse 5.38, dus misschien zit het er toch niet in.

    Login om te reageren
  119. Marco zegt

    17 juni 2007 om 13:47

    Nummer 7 is out, Marc Gene was klein kwartier geleden op Motors TV met de mededeling dat het over is…

    Login om te reageren
  120. w0o0dy zegt

    17 juni 2007 om 13:54

    GT1 kan nog spannend worden, twee ronden verschil maar de Aston rijdt 50 seconde langzamer! (?)dan de Corvette van Fellowes

    Login om te reageren
  121. Marco zegt

    17 juni 2007 om 13:55

    inderdaad…..

    Dus toch nog wel wat spanning tegen het einde… :-)

    En wie zal LMP2 winnen :-)

    Login om te reageren
  122. Marco zegt

    17 juni 2007 om 13:56

    Volgens mij is het harder gaan regenen, hoelang nog tot de Safety Car

    Login om te reageren
  123. w0o0dy zegt

    17 juni 2007 om 14:01

    Wie de nummer 3 van de LMP2 wordt ligt al wel vast ;)

    De achterstand van Peugeot #8 is terug naar 6 rondes, Audi lijkt veilig maar de vorosprong loopt wel hard terug, ook een klein probleem kan je dan de overwinning kosten.

    Login om te reageren
  124. w0o0dy zegt

    17 juni 2007 om 14:03

    Trouwens…. ik denk dat Audi volgend jaar niet mee gaat doen…. ze kunnen dit jaar nog voorblijven, maar volgend jaar kunnen ze in feite alleen maar verliezen. Als ze winnen zegt iedereen: tuurlijk, ze winnen toch altijd? Als ze verliezen dan leiden ze gezichtsverlies.

    Login om te reageren
  125. Marco zegt

    17 juni 2007 om 14:07

    Geinig van Pirro, vragen om de Safety Car, hij had de clerk of the course hier over gesproken afgelopen donderdag, en die had hem verzekerd dat ie de Safety Car zou uitbrengen bij dit soort weer.

    Maar aan de andere kant, zo wil je niet finishen achter de Safety Car….

    Login om te reageren
  126. w0o0dy zegt

    17 juni 2007 om 14:10

    trouwens lijkt ook de strijd in de GT1 zo goed als beslecht want de winst per ronde van de Corvette is niet genoeg om twee rondes te winnen in de 10 resterende rondjes.

    Login om te reageren
  127. Marco zegt

    17 juni 2007 om 14:12

    Het is gebeurd, SC is out, Audi 1, Peugeot 2, Pescorola 3…..

    Login om te reageren
  128. w0o0dy zegt

    17 juni 2007 om 14:19

    aan de #8 Peugeot wordt opeens ook weer gesleuteld, terwijl die erg goed leek te gaan….. vreemd. Maar achter de safetcar zal er weinig spannends gebeuren en is de race in feite voorbij.

    Login om te reageren
  129. Marco zegt

    17 juni 2007 om 14:21

    Klopt maar ze moeten finishen om geklasificeerd te worden, gaan ze niet meer naar buiten dan wordt Martin Short (Rollcentre) 3de, en 6 rondjes kun je zelfs achter de safety car dichtrijden..

    Login om te reageren
  130. RScosworth zegt

    17 juni 2007 om 14:24

    Vraag mezelf ook af wat er met #8 aan de hand is.

    Waarom moet er eerst een fluitsignaal gegeven worden wanneer de banden verwisseld mogen worden in de pits en wat betekenen de 3 ledcirkels aan de zijkant eigenlijk?

    Login om te reageren
  131. w0o0dy zegt

    17 juni 2007 om 14:25

    zo hard als die auto ging, denk ik niet dat er een probleem is dat zo ernstig is dat die auto de finish niet gaat halen. Waarschijnlijk wat kleinere problemen en misschien ook andere afstelling of andere dempers achter voor een laatste stukje knallen. Ze mogen nog wel een paar rondjes klungelen voordat Pescarolo ze inhaalt.

    Login om te reageren
  132. Marco zegt

    17 juni 2007 om 14:28

    @ RS Cosworth, Banden mogen pas gewisseld worden nadat er getankt is, misschien dat het fluitje een intern waarschuwings signaal is.

    de ledcirkels, geven aan welke auto aan kop ligt, per klasse een andere kleur, en ik dacht drie cirkels voor de 1ste, 2 voor de 2de en 3 voor de 3de.

    @ Woody, denk dat ze de auto aan het schoonmaken zijn voor de finish, voor de foto :-)

    Login om te reageren
  133. w0o0dy zegt

    17 juni 2007 om 14:35

    @Marco: schoonmaken doen ze zeker, maar dat doek was wel vreemd (misschien een afscherming van de electronica voor als er vloeistoffen of stoom van de motor af komt? ) Dat lijkt erop dat ze geen pottekijkers willen. Niet zo gek als je bedenkt dat ze dit jaar eigenlijk als voorbereiding op de race van volgend jaar zien. Hun auto zal een aantal “geheimen” hebben die ze graag tot en met volgend jaar willen bewaren. Ze waren wel erg relaxt bezig, dus geen grote problemen denk ik. Misschien gewoon de boel droog en heel houden voor het sprintje naar de finish. Ik sluit niet uit dat ze straks opeens erg hard gaan omdat er naar een regen setup is gesleuteld.

    De auto van Pescarolo zou nog tweede kunnen worden, niet zoals je zei de auto van Rollcentre racing

    Login om te reageren
  134. RScosworth zegt

    17 juni 2007 om 14:38

    @ Marco
    Het is me duidelijk bedankt

    OT: de livestream van rtl is er mee gestopt bij mij :(
    iemand hier nog meer last van?

    Login om te reageren
  135. w0o0dy zegt

    17 juni 2007 om 14:38

    RTL heeft trouwens de live feed gekilled, beetje flauw (?)

    Login om te reageren
  136. Marco zegt

    17 juni 2007 om 14:40

    @ Woody, klopt foutje, dacht Rollcentre maar moet Pescarolo zijn….

    Login om te reageren
  137. w0o0dy zegt

    17 juni 2007 om 14:40

    de Peut #8 is weer terug op de baan en zou voor de foto’s vlak achter de Audi over de streep moeten gaan rijden.

    Login om te reageren
  138. Marco zegt

    17 juni 2007 om 14:40

    Enige echte live stream (audio) is bij http://www.radiolemans.com en live timing bij http://www.lemans.org

    Login om te reageren
  139. Marco zegt

    17 juni 2007 om 14:43

    En op TV kijk je het uiteraard bij Motors TV, ipv bij de ‘experts’ van RTL7… :-)

    Login om te reageren
  140. w0o0dy zegt

    17 juni 2007 om 14:44

    erg irritant van die live timing van lemans.org is dat ze maar één keer per 4 minuten updaten. Daardoor mis je zeker aan het begin van de race veel pitsstops of positie wisselingen.

    Login om te reageren
  141. Marco zegt

    17 juni 2007 om 14:48

    om te finishen moet je de laatste ronde onder de 6 minuten rijden, rondes achter de safety car zijn boven de 6 minuten :-) dus eigenlijk volgens de regels, valt iedereen uit, en is er geen uitslag…

    Login om te reageren
  142. Marco zegt

    17 juni 2007 om 14:49

    Realiteit heeft mezelf alweer ingehaald, SC is weer binnen, en alles is weer losgelaten…

    Login om te reageren
  143. RScosworth zegt

    17 juni 2007 om 14:50

    @ Marco
    Het commentaar en het studiogebeuren bij rtl7 is inderdaad verre van professioneel en voor mij hoogst irritant. Normaal kijk ik bij bv de f1 ook op Sporza (Belgische zender) maar die zenden helaas geen lm uit. Dus doe het nu maar met de livestream en probeer ik via de beelden wel op te maken wat er gaande is. En natuurlijk autoblog in de gaten houden ;)

    Login om te reageren
  144. Marco zegt

    17 juni 2007 om 14:51

    Oh ja, en nu maar afwachten of Indy vanavond net zo spannend gaat worden :-)

    Login om te reageren
  145. Marco zegt

    17 juni 2007 om 14:59

    Is 8 uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! met 1 minuut te gaan………….

    Login om te reageren
  146. w0o0dy zegt

    17 juni 2007 om 15:00

    grappenmakers bij Peugeot zeg……nog ff de audi opwachten

    Login om te reageren
  147. w0o0dy zegt

    17 juni 2007 om 15:00

    nee hoor, die gaat gewoon vlak achter (of vlak voor?) de Audi op de foto

    Login om te reageren
  148. Marco zegt

    17 juni 2007 om 15:04

    Applaus…….

    Login om te reageren
  149. w0o0dy zegt

    17 juni 2007 om 15:06

    ze pakken nog wel ff wat tv tijd en het blijft natuurlijk wel in Frankrijk…….

    Maareh….. wat gaat Audi volgend jaar doen? Stoppen lijkt mij logischer (zie een aantal reacties terug), maar wat vinden de Autoblog-bezoekers?

    Login om te reageren
  150. dekster zegt

    17 juni 2007 om 15:08

    Audi heeft een “sportief” imago binnen de VAG dus blijven rijden zou best zijn volgens mij.
    Ik denk dat ze volgend jaar met een bentley speed 8 look-a-like model zullen opkomen.

    Login om te reageren
  151. Bram zegt

    17 juni 2007 om 15:09

    Goed, dan toch audi gewonnen heel mooi. Peugoet toch goed gedaan 2e en het 1e jaar dat ze op diesel rijden, volgend jaar dan misschien meer concurrentie tussen beide. Wel idioot dat ze op audi wachtte bij de finish maarja, het blijven fransen

    Login om te reageren
  152. dekster zegt

    17 juni 2007 om 15:10

    Endat iedereen nu ook eens stopt met te verkondigen dat audi alleen le mans wint omdat niemand anders meerijdt…

    Login om te reageren
  153. Rick dos zegt

    17 juni 2007 om 15:15

    Audi krijgt een beetje competitie van een 1e jaars team en er finished gelijk maar één auto. hmmmmm……..

    Login om te reageren
  154. dekster zegt

    17 juni 2007 om 15:18

    @Rick dos
    peugeot had dit 4jaar voorbereid als ik me niet vergis; en audi had snel even een diesel in elkaar gestoken vorig jaar en gebruikt dit jaar dezelfde…

    Login om te reageren
  155. Rick dos zegt

    17 juni 2007 om 15:22

    @dekster

    Je voorbereiden en daadwerkelijk meedoen zijn twee verschillende dingen. Daarbij denk ik toch echt niet dat de diesel van Audi “even” in elkaar is gestoken. Dat heeft echt wel zijn R&D tijd gehad.

    Login om te reageren
  156. dekster zegt

    17 juni 2007 om 15:27

    je moet m’n sarcasme niet letterlijk nemen ;)

    Login om te reageren
  157. Rick dos zegt

    17 juni 2007 om 15:34

    Sh..! Ik zat er nog aan te twijfelen! You got me! ;)

    Login om te reageren
  158. w0o0dy zegt

    17 juni 2007 om 16:02

    Peugeot heeft laten zien dat ze sneller kunnen dan de Audi’s dus de druk is duidelijk opgevoerd. Als de rijders wat meer ervaring hadden gehad dan had Peugeot ook minder tijd verloren. Ik denk dat volgend jaar een legendarisch gevecht kan worden als Audi niet afhaakt. Ik denk dat ze stoppen omdat er niets meer te halen valt… het kan alleen maar minder worden en de tekenen dat de jaren van “appeltje eitje” zijn duidelijk voorbij. Ondanks de inzet van 3 auto’s houden ze er maar één over en kan de concurrentie het tempo redelijk volgen…..

    Als Peugeot de probleempjes van deze auto eruit ontwikkeld dan is deze auto zeker een winnaar en ze hebben in het verleden laten zien dat ze eigenlijk altijd winnen als ze eraan beginnen (de F1 is een beetje een uitzondering). Pikes peak, Dakar, LeMans, WRC, ETCC…. Peugeot heeft een goede club mensen als ze gaan voor de overwinning. Dit jaar leren, volgend jaar oogsten… dat was ook de tekst bij de onthulling van de auto. Alleen door de snelle tijden in de tests leken ze verder dan ze feitelijk waren. Met name de coureurs hebben de race voor Audi gewonnen. Dat blijft natuurlijk ook volgend jaar een voordeel, maar zou hun auto snel genoeg zijn als Peugeot nog verder gaat?

    Login om te reageren
  159. w0o0dy zegt

    17 juni 2007 om 16:04

    Beetje kromme zin, die moet zijn: “en de tekenen zijn duidelijk, de jaren van “appeltje, eitje” zijn voorbij”

    Login om te reageren
  160. dekster zegt

    18 juni 2007 om 13:13

    Mooie afsluiter ;)
    We zullen zien, audi zal ook niet stil zitten.
    Op naar volgend jaar :D

    Login om te reageren
  161. 908 HDi zegt

    18 juni 2007 om 19:43

    Net terug van alweer de 8e keer op rij uit Le mans, heb de audi No. 3 eruit zien vliegen op Tertre Rouge, heerlijk was dat. Alle Peugeot fans met de handjes de lucht in.
    Volgend jaar komt Audi weer terug met een auto die loopt op biomassa. Helaas was dit voorlopig de laatste overwinning voor Audi. Nu is het de beurt aan de rest. Spyker moet ook stoppen met racen op Le Mans. Wat een vertoning die lelijke C8 en weer niet uit kunnen rijden…

    Login om te reageren
  162. duboss zegt

    20 juni 2007 om 14:59

    @Thijs ik doe mee

    Login om te reageren
  163. Spike zegt

    20 juni 2007 om 16:21

    NL zwarte spyker iid:
    https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Voertuiggegevens.aspx

    Login om te reageren
  164. JM zegt

    20 juni 2007 om 18:57

    ik ga en keer de le lams winnen im the king

    i neveahhhhhhh dieeeeeeeeee

    Login om te reageren
  165. laurens zegt

    23 juni 2007 om 11:59

    Dat die racers niet worden afgeleid:O

    Login om te reageren
  166. boekeej zegt

    27 juni 2007 om 21:44

    ik vind 18 uur opblijven al moeilijk..:)

    krijgen we over 2 jaar lemans doping schandaal te horen!!:)

    Login om te reageren
  167. J.. zegt

    27 juni 2007 om 23:46

    sorry maar als dat lekker word genoemd hebben ze hier echt een verkeerde smaak
    dat noem ik eerder standaard meisjes / niet zo mooi als de lekkerste?

    Login om te reageren
  168. thomas zegt

    1 juli 2007 om 16:32

    er is nog een andere reden dat ik naar le mans zou komen dan alleen voor de auto’s en het geluid van de auto’s

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North