
Het kost je ongeveer 5 ruggen, maar dan vervloek je wel mooi elke drempel die je tegenkomt met je superlage, door JMS getunede, BMW 5 Serie Touring.
Sinds BMW zijn facelift van de 5 Serie presenteerde was er werk aan de winkel voor de tuners. JMS, dat wel vaker spul van BMW op grotere velgen zet, leefde zich uit en kwam met het volgende resultaat op de proppen: een ‘aerodynamic pack’ met nieuwe voorspoiler a 379 euro. De 20-inch concave Oxigin-wielen kosten je wat meer, deze gaan voor 2.699 euro onder je Bimmer.
Ter eliminatie van wheelgap tot slot is een KW schroefset a 1.929 euro geïnstalleerd. Deze verlaagt de auto 55 mm (voor) om 45 mm (achter). Als je wilt chippen ze ook je ECU en leggen een sportuitlaat onder je Vijf, maar wie heeft dat nodig? Een 518d is snel genoeg, nietwaar?
Ik vind de wielen erg gaaf. De rest mogen ze houden.
@E34M5Touring: Ben het niet vaak met je oneens, maar vind die wielen echt hondslelijk. De rest overigens ook… Ik zou voor dat geld denk ik gewoon voor een M-pakketje opteren en de kleur Mondstein Metallic.
@E34M5Touring: dus de auto mogen ze houden?
@IJsblok: Yup, schroef ze liever ergens anders onder.
@E34M5Touring: Ik vind de wielen echt lelijk, doe mij maar de KW-schroefset, de ECU upgrade en een originele BMW Performance uitlaat :)
@jzaero: Ik vind ze wel mooi, misschien de kleur niet helemaal maar dat is wel te veranderen.
Extreme offroading als je een kiezeltje tegenkomt
Bestel dan gewoon een M sportpakket
Velgen zijn meestal n maat te groot. Zonde.
Dikke bmslee
JMS ZEUG-Delen? moeten we dan eerst langs de slachterij? Duitsers smaak en beschaving vergeet het maar, smakeloze barbaren zijn het.
De velgen op de foto lijken met toch 1 of 2 maten groter dan 20″.
@jonee: is idd zeker geen 20″, ziet er niet uit
Auw mijn ogen!
How low can you go!
Tjonge wat een kamper bmw zeg.. Die wielen alleen al net een kermis attractie. Afschuwelijk.