• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Manhart belooft ons 550 pk voor de BMW M4

Auteur: bart_m, gepost 20 mei 2014 om 21:18 – 15 Reacties

Manhart belooft ons 550 pk voor de BMW M4


De eerste reviews van de M4 zijn nog maar net verschenen en Manhart teased ons al met een snellere variant: de MH4 550.

Met 431 pk heb je aan vermogen geen gebrek zou ik zeggen. Collega’s schijnen het hiermee eens te zijn. Toch kan het altijd sneller. De mad scientists van Manhart leveren vanaf volgende maand de MH4 550.

Naast een flinke vermogensupgrade naar 550 pk komt deze getunede M4 met de gebruikelijke wijzigingen: dikke sloffen, grotere remmen, een verlaging en een opvallende striping over de flanken. Of die laatste optie de auto mooier maakt, dat valt te betwijfelen.

Waarschijnlijk krijgt de M4 ook een akoestische upgrade. Het zal zeker een verbetering zijn als die potente zescilinder wat meer van zich kan laten horen. Nog een rijtest please!

Manhart MH4 550

Ook interessant!

  • Video: BMW M4 CSL mag weer buitenspelen
  • Video: BMW M4 G82 met handbak doet de Hockenheimring
    Video: BMW M4 G82 met handbak doet de Hockenheimring
  • Video: BMW M4 rijden met alleen je handen werkt zo
    Video: boenderen met de BMW M4 'CSL'
  • Video: BMW M4 cabrio met stoffen kap in actie

Nieuwste artikelen

  • De stationwagon van Dacia komt eraan: dit weten we tot nu toe
  • Video: Achtervolging politie vs Porsche Macan
  • Laadprijzen in Nederland: dit zijn de duurste en goedkoopste tarieven in jouw gemeente
  • De Bentley van Ali B is verkocht: zoveel leverde hij op!
FacebookTweetPinLinkedIn

4-serie, BMW, m4, manhart, tuning

Vorig bericht: « GM roept weer eens 2,4 miljoen auto’s terug
Volgend bericht: McLaren P1 schaalmodel (1:8) kost 4.760 euro »

Lees Interacties

Reacties

  1. joriss zegt

    20 mei 2014 om 21:27

    beetje ordinair, maar zeker niet lelijk!

    Login om te reageren
  2. tupperware zegt

    20 mei 2014 om 21:43

    Goed dat ik het weet, dan beloof ik bij deze 600..

    Login om te reageren
    • EJS zegt

      20 mei 2014 om 21:53

      @tupperware:

      Ik doe 700. Moet best lukken met een turboblok….

      Login om te reageren
  3. isobmw zegt

    20 mei 2014 om 22:07

    550 pk en de koppel? 700 nm ofzo?

    Login om te reageren
  4. henkhupelschoten zegt

    20 mei 2014 om 22:11

    Volgensmij gaat zelfs een speciale uitlaat niet helpen om dat geluid “beter” te kunnen maken.welke idioot gebruikt er nou een 6 cilinder “stofzuiger”. En de looks vallen mij persoonlijk ook heel erg tegen, als ik deze voor een stoplicht zie staan zou ik niet weten of het een 3 of 4 serie is. Noemt bmw dus premium…….

    Login om te reageren
    • tupperware zegt

      20 mei 2014 om 22:28

      @henkhupelschoten:
      Als je het verschil tussen een 3 en een 4 niet ziet dan kan je dus niet tellen..
      Mompelt iets over 2 versus 4 deuren..

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        20 mei 2014 om 22:46

        @tupperware: Ik begrijp zijn reactie wel. Recht van voor en recht van achteren is het lastig te zien. Laatst kwam ik de nieuwe 4 GC tegen. Ik dacht de hele tijd dat het een 3-serie was, totdat ik het typeplaatje achterop zag. Neemt overigens niet weg dat ik het een mooie auto vond om te zien, hoe klein het verschil ook is.

        Login om te reageren
        • tupperware zegt

          21 mei 2014 om 18:11

          @berlinetta:
          In dit geval vind ik het gejank om niks, dat is hetzelfde als gaan zaniken dat een 3 en een 5 deurs Golf er van voor en van achter hetzelfde uitzien..

          Login om te reageren
      • mperformance zegt

        20 mei 2014 om 22:54

        @tupperware: sorry app was nog niet helemaal up to date:)

        Login om te reageren
      • henkhupelschoten zegt

        20 mei 2014 om 22:54

        @tupperware: als je de voorkant gaat vergelijken van de 3 en de 4

        Login om te reageren
        • heidi zegt

          21 mei 2014 om 09:45

          @henkhupelschoten: Je bedoelt net als bij Mercedes met de sedan en coupe?

          Login om te reageren
    • mperformance zegt

      20 mei 2014 om 22:52

      @henkhupelschoten: kwestie van deuren tellen;)

      Login om te reageren
    • heidi zegt

      21 mei 2014 om 09:46

      @henkhupelschoten: Je bedoelt net als bij Merc. met de sedan en coupe?

      Login om te reageren
    • porschegts zegt

      21 mei 2014 om 11:30

      @henkhupelschoten: Het is dan ook dezelfde wagen..
      Alleen geeft bmw nu dus aan andere type benaming voor het coupe model

      (Persoonlijk vind ik trouwens (historisch gezien) dat de m3 coupe had moeten zijn, en de m4 de 4deurs sedan …

      M3 was oorspronkelijk coupe (e30)
      En de meest historische naam ook, vind dat deze op de coupe had moeten staaN

      Login om te reageren
  5. berlinetta zegt

    20 mei 2014 om 23:09

    @AB: Waarom duurt het nu al 25 minuten voordat mijn reactie moet worden goedgekeurd?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North